Εάν ασχολείστε με το Instagram marketing και διαπιστώνετε πως το engagement των χρηστών μειώνεται τους τελευταίους μήνες, δεν είστε μόνοι!
Η εταιρεία marketing data Trust Insights, δημοσίευσε μία έρευνα, σύμφωνα με την οποία το engagement των χρηστών στο Instagram είναι μειωμένο και βαίνει αρνητικό από τον περασμένο Μάιο.
Το σχετικό θέμα έφερε στη δημοσιότητα το SEJ και σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Trust Insights ανέλυσε πάνω από 1,4 εκατομμύρια δημοσιεύσεις στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, από τις αρχές του 2019 έως και τα τέλη του Ιουνίου.
Ο υπολογισμός του engagement είναι απλός και έγινε από τη διαίρεση των ακολούθων ενός λογαριασμού με το συνολικό αριθμό των αντιδράσεων που γίνονται σε κάθε δημοσίευση.
Η έρευνα αφορά μόνο feed posts και όχι stories.
Μερικά από τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας είναι:
- Στην αρχή της χρονιάς, το μέγιστο ποσοστό του μέσου engagement, ήταν στο 2%. Στα μέσα Απριλίου ήταν 1,54%, ενώ στο τέλος της έρευνας, το ποσοστό έπεσε γύρω στο 0,9%.
- Όσον αφορά στον αριθμό των αλληλεπιδράσεων, ο μέσος όρος έπεσε σε ποσοστό 18% από τις αρχές της χρονιάς. Από την πτώση αυτή επηρεάζονται και τα brands αλλά και οι μεμονωμένοι influencers.
- Η επιρροή των influencers που σχετίζονται με τη μόδα, έπεσε από 4,3% που βρισκόταν τον Φεβρουάριο στο 2,4% στις 20 Ιουνίου. Ο συγκεκριμένος μέσος όρος είχε πτώση της τάξης του 44%, κάτι που σημαίνει ότι οι «ανεξάρτητοι» δέχτηκαν μεγαλύτερο πλήγμα από τα brands.
Από την Trust Insights δεν παραθέτουν κάποια συγκεκριμένη εξήγηση ως προς το τί προκάλεσε αυτές τις πτώσεις στο ενδιαφέρον των χρηστών. Σημειώνουν όμως ότι δεν υπήρξε κάποια σημαντική αλλαγή στην πλατφόρμα που πιθανώς να προκάλεσε αυτά τα αποτελέσματα.
Μπορείτε να βρείτε τη δημοσιευμένη έρευνα εδώ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]