
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για δεύτερο εξάμηνο του 2024, υπάρχει αξιοσημείωτη αύξηση των online χρηστών άνω των 55 ετών, ενώ οι γυναίκες κυριαρχούν στις online αγορές.
Τα βασικά ευρήματα της πρόσφατης έρευνας, είναι:
• Αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών ηλικίας 55+ στο διαδίκτυο, με σχεδόν όλους τους Έλληνες να συνδέονται καθημερινά μέσω smartphone.
• Η δημιουργία περιεχομένου μέσω κινητού αποτελεί καθημερινή συνήθεια: Τρεις στους πέντε Έλληνες χρησιμοποιούν το κινητό τους καθημερινά για να τραβούν φωτογραφίες, ενώ πάνω από δύο στους πέντε δημιουργούν βίντεο.
• Οι γυναίκες "κυριαρχούν" στις online αγορές και απογειώνουν τα social media.
• Οι influencers και οι διασημότητες αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων, με τη νεότερη γενιά να επηρεάζεται περισσότερο.
Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που αγοράστηκαν online το τελευταίο εξάμηνο του 2024, ήταν:
• Ρούχα, με ποσοστό 40%
• Παπούτσια, με ποσοστό 31%
• Καλλυντικά, με ποσοστό 24%
• Ηλεκτρονικά είδη, με ποσοστό 23%
• Ξενοδοχεία / διαμονή, με ποσοστό 23%
Δείτε την έκθεση της Focus Bari εδώ.
Εικόνα: Stockcake