Επωνύμως…

Από τα ηλεκτρονικά στα… καλλυντικά

Από τα ηλεκτρονικά στα… καλλυντικά

Έχουν περάσει σχεδόν 25 χρόνια από τότε που το ηλεκτρονικό εμπόριο έκανε τα πρώτα βήματα του στην Ελλάδα, όπου τα πρώτα ηλεκτρονικά καταστήματα επικεντρωνόντουσαν στον τομέα των ηλεκτρονικών ειδών. Αφού με το Internet ασχολούνταν geeks, τότε πιο πιθανό ήταν να αγοράζουν και οι ίδιοι προϊόντα που σχετίζονταν με το αγαπημένο τους χόμπι.

Γιατί τότε, το Διαδίκτυο περισσότερο ήταν χόμπι παρά εργαλείο. Ή τουλάχιστον έτσι το αντιμετώπιζαν οι περισσότεροι. Μιλάμε για τα τέλη της δεκαετίας του ’90 άλλωστε, μία εποχή όπου το να υπήρχε υπολογιστής πάνω στο γραφείο σου υποδήλωνε ότι η δουλειά σου δεν ήταν διευθυντική.

Fast forward στο 2025, όπου πλέον η κατάσταση όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει. Η τελευταία έρευνα της Focus Bari αναφέρει ότι το 78% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά. Οι γυναίκες δείχνουν να είναι λίγο πιο «φανατικές» καθώς το 81% επέλεξε το Διαδίκτυο για τις αγορές τους, έναντι 75% στους άνδρες, καταρρίπτοντας ένα ακόμη στερεότυπο.

Όμως, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων είναι τα ρούχα (40%), τα παπούτσια (31%) και τα καλλυντικά (24%) με τα ηλεκτρονικά είδη να είναι μόλις στην 4η θέση με 23% μαζί με τα ξενοδοχεία! Άλλο ένα στερεότυπο που καταρρέει.

Αυτό που δεν καταρρέει είναι η αίσθηση ότι οι influencers επηρεάζουν τους καταναλωτές. Το 12% του ελληνικού πληθυσμού δηλώνει ευθέως ότι εμπιστεύεται τα προϊόντα που προτείνουν οι διασημότητες ή influencers με τις ηλικίες 18-24 ετών να δείχνουν, μάλιστα, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη (24%).

Εντυπωσιακό, αν αναλογιστεί κανείς τί έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Από την άλλη πλευρά, είναι μία τάση της εποχής με τους influencers να παίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο. Αν και στην πραγματικότητα πρόκειται περισσότερο για δημιουργούς περιεχομένου. Και όσο καλύτερο είναι το περιεχόμενο που παράγουν, τόσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό που επηρεάζουν. Επιπλέον, θα πρέπει να σημειωθεί ότι όπως σε όλα τα επαγγέλματα, υπάρχουν καλές και κακές περιπτώσεις.

Σε γενικές γραμμές, το συμπέρασμα είναι πως το ηλεκτρονικό εμπόριο επηρεάζει πλέον περισσότερο από όσο νομίζουν αρκετοί. Οι καταναλωτές αξιοποιούν το ψηφιακά κανάλια με πολλαπλούς τρόπους και τα social media διαδραματίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων. Και αυτοί είναι παράγοντες που πρέπει άπαντες να λάβουν υπόψιν τους.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search