Reccodo ονομάζεται πλέον το κλειδί που βελτιώνει την εμπειρία του καταναλωτή και αυξάνει τις πωλήσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Με διευρυμένο πελατολόγιο, αποδεδειγμένα αποτελέσματα και στόχο την επέκταση στη διεθνή αγορά, η πλατφόρμα digital marketing Scibyl της Oktabit μετονομάζεται σε Reccodo.
Η Reccodo χτίζει σχέσεις αλληλεπίδρασης με τον πελάτη και προσφέρει την ίδια εμπειρία online και οffline. Ένας virtual shop assistant για κάθε πελάτη, ο οποίος προτείνει προϊόντα (personalized product recommendations), ενισχύει την συμπληρωματική πώληση (Smart cross-sales suggestions) και κατευθύνει τον χρήστη στο προϊόν που αναζητά (Personalized search results).
Με γνώση των αναγκών της αγοράς διαχειρίζεται τη δύναμη των τεχνολογιών AI και Machine Learning και συνεχίζει να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στους καταναλωτές των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Επισκεφθείτε το ανανεωμένο site www.reccodo.com και εξερευνήστε τις υπηρεσίες Reccodo.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]