- Advertorial -
Βρισκόμαστε στην εποχή τού personalized marketing. Η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η ανάλυση των big data επιτρέπουν προσαρμοσμένες επιλογές αγορών σε κάθε πελάτη ξεχωριστά. Το αποτέλεσμα είναι μια πιο γρήγορη, ευχάριστη και ευέλικτη εμπειρία online αγοράς για τους καταναλωτές.
Τα αποτελέσματα σημαντικών διεθνών ερευνών δείχνουν ότι:
- Οι έμποροι έχουν αύξηση έως 20% στις πωλήσεις τους όταν χρησιμοποιούν εξατομικευμένες υπηρεσίες. (Monetate)
- Το 80% των αγοραστών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια εταιρεία που προσφέρει προσωποποιημένες εμπειρίες. (Epsilon)
- Το 44% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα αγοράσουν ξανά μετά από μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς από ένα συγκεκριμένο κατάστημα. (Segment)
Κάνε το όπως η Amazon!
Στην Amazon κάθε στοιχείο της σελίδας έχει εξατομικευμένη πληροφορία. Αυτό επιτυγχάνεται σύμφωνα με τα στοιχεία του λογαριασμού, το ιστορικό αγορών και φαίνεται πιο ξεκάθαρα στα παρακάτω σημεία:
- Η Amazon αμέσως μας ενημερώνει ότι αυτή η σελίδα έχει γίνει personalized για εμάς με το «ΧΧΧ’s Amazon».
- Μας καλωσορίζει με ένα προσωπικό "Hello" και link στο λογαριασμό μας.
- Μας προτείνει προϊόντα που σχετίζονται με το ιστορικό περιήγησής μας.
- Μας προτείνει προϊόντα που μπορεί να μας ενδιαφέρουν, βασισμένη στις αναζητήσεις και τις αγορές άλλων χρηστών.
- Τέλος, βλέπουμε και άλλα προϊόντα που συνήθως αγοράζονται μαζί με αυτό που μας ενδιαφέρει, δηλαδή σε bundles.
Πώς να κάνετε personalize το e-shop σας
Βήμα 1ο: Κατανοήστε που και πως ακριβώς θέλετε να στοχεύσετε τους πελάτες σας και σε ποιο προϊόν θα έχετε μεγαλύτερο κέρδος με το personalization.
Βήμα 2ο: Κάντε την έρευνά σας σχετικά με τις διαθέσιμες τεχνολογίες personalization που υπάρχουν στην αγορά. Εμείς, σας προτείνουμε το ελληνικό προϊόν της Reccodo , η οποία προσφέρει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα personalization για το e-shop σας.
Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες της Reccodo μπορείτε να βρείτε εδώ και να επικοινωνήσετε για ένα free trial, συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε εδώ.
Βήμα 3ο: Παρακολουθείστε τα αποτελέσματα της προσωποποιημένης εμπειρίας αγορών στις πωλήσεις σας. Προσαρμόστε τη στρατηγική σας, όπου χρειάζεται, για να επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Βήμα 4ο: Μόλις είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τη στρατηγική σας, κλιμακώστε την υπηρεσία και στα υπόλοιπα κανάλια αγορών σας.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το https://reccodo.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]