Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε από την εταιρεία ανάλυσης εφαρμογών App Annie, οι χρήστες Android περνούν τώρα περισσότερο χρόνο στο TikTok από το YouTube. Σύμφωνα με το σχετικό report, τον περασμένο Ιούνιο, οι χρήστες κατανάλωναν 24 ώρες περιεχομένου το μήνα στο TikTok, σε σύγκριση με 22 ώρες και 40 λεπτά στο YouTube.
Ουσιαστικά, το TikTok είχε ξεπεράσει το YouTube, όσον αφορά τον μέσο χρόνο παρακολούθησης, ήδη πριν από ένα χρόνο. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο, το έκανε σχεδόν ενάμιση χρόνο πριν και οι χρήστες εκεί φέρονται να παρακολουθούν σχεδόν 26 ώρες περιεχομένου το μήνα - 10 ώρες περισσότερες από τις 16 ώρες ή λιγότερο του YouTube.
Αυτοί οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί, όπως σημειώνει και το σχετικό δημοσίευμα του wersm.com, λαμβάνοντας υπόψη ότι το TikTok είναι μια πλατφόρμα, που αφενός είναι νέα, ενώ επίσης τα βίντεο που φιλοξενεί είναι διάρκειας το πολύ 3 λεπτών (και παλαιότερα ήταν ακόμη μικρότερης διάρκειας). Επίσης, το TikTok δέχθηκε "πόλεμο" και απειλές απαγόρευσης στις ΗΠΑ όλο το 2020, ενώ και στην Ευρώπη υπήρξαν σοβαρές καταγγελίες για τη λειτουργία του.
Παρά την πρωτιά του TikTok στο μέσο χρόνο παρακολούθησης, το YouTube εξακολουθεί να είναι η κορυφαία πλατφόρμα βίντεο όσον αφορά στο συνολικό χρόνο που δαπανάται από τους χρήστες συσκευών Android.
Όσον αφορά στην κατηγορία των "Εφαρμογών Κοινωνικής Ψυχαγωγίας", συνολικά, το TikTok καταλαμβάνει την 5η θέση. Στις πρώτες τρεις θέσεις είναι το Facebook, το WhatsApp και το Instagram.
Εικόνα: Alexander Shatov, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]