Πρόσφατα, η εταιρεία Retargeting Biz, η οποία δραστηριοποιείται ήδη σε 4 ευρωπαϊκές αγορές (Ρουμανία, Ουγγαρία, Ελλάδα και Βουλγαρία), εγκαινίασε επίσημα τη νέα της all-in-one αυτοματοποιημένη πλατφόρμα μάρκετινγκ για τα online καταστήματα και τους πελάτες τους σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Με μια επένδυση που ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια ευρώ και υπερσύγχρονες τεχνολογίες, η νέα πλατφόρμα της Retargeting Biz αξιοποιεί την πλέον σύγχρονη τεχνολογία για να αλλάξει τον χώρο του e-commerce και να δώσει την ευκαιρία στα online καταστήματα να παρέχουν στους πελάτες τους κορυφαία εμπειρία.
Η πλατφόρμα συγκεντρώνει σε ένα σημείο όλα τα σχετικά κανάλια marketing, από διαφημίσεις στο δίκτυο της Google, στο Facebook και στο Instagram μέχρι push notifications, pop-ups, SMS, δυναμικά newsletters και συστάσεις με εξατομικευμένο περιεχόμενο. Έτσι τα online καταστήματα, ανεξάρτητα από το μέγεθος και το αντικείμενο τους, έχουν στη διάθεση τους μία αυτοματοποιημένη, εύκολη στη χρήση και πολύ αποτελεσματική λύση για όλες τις ανάγκες online προβολής τους.
Με τις λύσεις της Retargeting Biz, τα online καταστήματα απολαμβάνουν 100% αυτοματοποιημένες διαφημίσεις, έως και 15% καλύτερο Conversion Rate και μέχρι 20% καλύτερο Average Order Value (AOV) ενώ παράλληλα εξοικονομούν πολύτιμους λειτουργικούς πόρους, αφού απαιτείται λιγότερος σχεδιασμός γραφικών και περιεχομένου και μειώνονται οι χρόνοι διαχείρισης. Επιπλέον, η χρήση της πλατφόρμας μπορεί να γίνει on the go καθώς είναι προσβάσιμη και από κινητές συσκευές μέσα από την εφαρμογή της Retargeting.Biz για iOS και Android.
"Το νέο προϊόν είναι ήδη διαθέσιμο και τα σχόλια που έχουμε λάβει από τους υπάρχοντες πελάτες μας, που χρησιμοποιούν ήδη τη νέα πλατφόρμα είναι εξαιρετικά! Εύκολη στη χρήση, αυτοματοποιημένη και υποστηριζόμενη από τεχνητή νοημοσύνη, η νέα πλατφόρμα περιλαμβάνει έξυπνο σχεδιασμό γραφικών, περιεχόμενο που δημιουργείται αυτόματα και δύο ολοκαίνουργια κανάλια για marketing. Για να το θέσουμε με απλούς όρους, αποτελεί μια καταπληκτική εμπειρία τόσο για τους πωλητές λιανικής του e-commerce όσο και για τους πελάτες τους. Πέρα από την ενίσχυση των υπαρχόντων υπηρεσιών της Retargeting, στην πλατφόρμα προστέθηκαν και δύο καινούργιες: οι εξατομικευμένες συστάσεις και τα δυναμικά newsletters, που αυξάνουν τις επιδόσεις στο Conversion Rate και το Average Order Value, προσφέροντας προστιθέμενη αξία στις επιχειρήσεις και μια προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών τους", τόνισε η Alina Mitrică, CCO της Retargeting Biz.
O κύριος Rareș Bănescu
"Με δεδομένο πως πρόκειται για μια πλατφόρμα που απλοποιεί αρκετές και σύνθετες διαδικασίες, η ανάπτυξη της χρειάστηκε δυόμισι χρόνια από την ομάδα μας στα κεντρικά γραφεία με την πολύτιμη συνεισφορά του διεθνούς δικτύου μας ειδικά στο κομμάτι των σχολίων και των δοκιμών για τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας. Κύριος στόχος μας είναι να παρέχουμε στα online καταστήματα την τεχνολογία και τις λύσεις εκείνες που θα τους επιτρέψουν να αναπτυχθούν προοδευτικά κερδίζοντας το κοινό τους, μέσα από ουσιαστική επικοινωνία μαζί του" πρόσθεσε ο Rareș Bănescu, CEO και ιδρυτής της Retargeting Biz.
Στην κεντρική εικόνα, η ελληνική ομάδα της Retargeting Biz
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]