Η Adobe ανακοίνωσε την ενσωμάτωση των εφαρμογών της Photoshop, Acrobat, και Adobe Express στην πλατφόρμα ChatGPT.
Αυτή η κίνηση γίνεται μέσω των plug-ins του ChatGPT, επιτρέποντας στους χρήστες να εκτελούν εργασίες δημιουργικού περιεχομένου και επεξεργασίας εγγράφων απευθείας μέσα από το ChatGPT.
Βασικές λειτουργίες ενσωμάτωσης
- Adobe Express (μέσω plug-in στο ChatGPT):
- Οι χρήστες μπορούν να ζητήσουν από το ChatGPT να δημιουργήσει γραφικά για μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφίσες, banner, κάρτες και βίντεο.
- Το ChatGPT θα παράσχει στη συνέχεια έναν άμεσο σύνδεσμο για επεξεργασία του σχεδίου στο Adobe Express.
- Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να αξιοποιήσουν την ικανότητα του ChatGPT να κατανοεί προτροπές και να μεταφράζει αυτές τις ιδέες σε γραφικά, τα οποία μπορούν να επεξεργαστούν και να οριστικοποιήσουν στο Express.
- Adobe Acrobat (μέσω plug-in στο ChatGPT):
- Το plug-in επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν, να συνοψίζουν και να εξάγουν πληροφορίες από αρχεία PDF και άλλα έγγραφα.
- Μπορούν να αναλύσουν μεγάλα έγγραφα ζητώντας από το ChatGPT να βρει και να παραθέσει βασικές έννοιες ή να δημιουργήσει περιλήψεις.
- Το Acrobat AI Assistant, το οποίο τροφοδοτείται από την τεχνολογία Firefly της Adobe, προσφέρει ήδη παρόμοιες δυνατότητες εντός της εφαρμογής Acrobat. Η ενσωμάτωση στο ChatGPT επεκτείνει τη διαθεσιμότητα αυτών των λειτουργιών σε μία ευρύτερη πλατφόρμα.
- Adobe Photoshop (μέσω της Adobe Firefly API):
- Η Adobe έχει ενσωματώσει τις δυνατότητες παραγωγής εικόνων της Firefly απευθείας στο ChatGPT, επιτρέποντας τη δημιουργία εικόνων με βάση κείμενο.
- Αυτό αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της Adobe να καταστήσει την τεχνολογία της διαθέσιμη σε ένα ευρύτερο φάσμα εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένης της Microsoft Copilot (παλαιότερα Bing Chat).
Η κίνηση αυτή αναδεικνύει τη στρατηγική της Adobe να επεκτείνει την εμβέλεια των εργαλείων της πέρα από τις παραδοσιακές δημιουργικές σουίτες. Παρέχοντας πρόσβαση στις δυνατότητες των εφαρμογών της μέσω του ChatGPT, η Adobe στοχεύει να:
- Απλοποιήσει τη ροή εργασίας για τη δημιουργία και επεξεργασία περιεχομένου.
- Προσεγγίσει νέους χρήστες που είναι εξοικειωμένοι με πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT.
- Ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στην αγορά των εργαλείων δημιουργίας περιεχομένου που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη.









