Ο Διευθύνων Σύμβουλος της OpenAI, Sam Altman, διέταξε μια επείγουσα αναβάθμιση της ποιότητας του ChatGPT και ανέστειλε τα σχέδια διαφήμισης στην πλατφόρμα, προκειμένου να επικεντρωθεί στην ενίσχυση του πυρήνα του προϊόντος.
Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα που εξασφαλίστηκε από τη Wall Street Journal και το The Information, ο Altman έστειλε ένα μήνυμα «κόκκινου συναγερμού» («code red») σε όλους τους υπαλλήλους για τη βελτίωση του ChatGPT. Η κίνηση αυτή αναμένεται να καθυστερήσει διάφορες πρωτοβουλίες της εταιρείας.
Για να επικεντρωθεί στην βελτίωση της ποιότητα του ChatGPT, ο Altman ανακοίνωσε ότι η OpenAI καθυστερεί τις εργασίες σε:
- Διαφημιστικές πρωτοβουλίες: Η εταιρεία δοκίμαζε διάφορους τύπους προβολής διαφημίσεων, όπως σε αιτήματα online αγορών.
- Πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης (AI agents) για τους τομείς της υγείας και των αγορών.
- Έναν προσωπικό βοηθό με την ονομασία Pulse.
Η κήρυξη του «κόκκινου συναγερμού» (που είναι η υψηλότερη βαθμίδα σε μια εσωτερική κλίμακα επείγοντος) έρχεται εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού, κυρίως από το Gemini της Google και το Claude.
Στόχος, είναι η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, συμπεριλαμβανομένης της προσωποποίησης, της ταχύτητας, της αξιοπιστίας και της ικανότητας να απαντά σε ένα ευρύτερο φάσμα ερωτήσεων.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, για τη βελτίωση της ποιότητας της πατφόρμας, οι διαφημιστές που ήλπιζαν να χρησιμοποιήσουν το ChatGPT ως διαφημιστικό κανάλι θα πρέπει να περιμένουν.
Η κίνηση υποδηλώνει ότι η διατήρηση των χρηστών και η ποιότητα του προϊόντος υπερτερούν των βραχυπρόθεσμων κερδών, δεδομένου ότι η λειτουργία των μεγάλων μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης έχει υψηλό κόστος.
Πηγή: searchengineland









