Η "ψηφιακή εμπιστοσύνη" είναι αυτή που έχουν οι χρήστες μιας πλατφόρμας ότι θα προστατεύσει τις πληροφορίες τους και θα τους παρέχει ένα ασφαλές περιβάλλον για να δημιουργήσουν περιεχόμενο και να αλληλεπιδράσουν με άλλους χρήστες και το περιεχόμενό τους.
Η έκτη ετήσια έρευνα του insiderintelligence για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ αποκαλύπτει ότι η εμπιστοσύνη των χρηστών στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μειωθεί σημαντικά σε βασικούς τομείς, όπως το απόρρητο, η ασφάλεια και η συνάφεια των διαφημίσεων.
Στη διαδικτυακή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το insiderintelligence τον Μάιο και τον Ιούνιο στις ΗΠΑ, συμμετείχαν 2.225 ενήλικες χρήστες και το αποτέλεσμα ανέδειξε την ασφάλεια των δεδομένων και το απόρρητο ως κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους. Στην έρευνα συμμετείχαν εννέα πλατφόρμες, οι Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Reddit, Snapchat, TikTok, Twitter και YouTube και όλες έχασαν σημαντικό έδαφος σε αυτόν τον τομέα, σε σχέση με την προηγούμενη διετία.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η μακρά ιστορία του Facebook σχετικά με τις παραβιάσεις της ιδιωτικότητας, συνεχίζει να επηρεάζει τις αντιλήψεις των χρηστών, αφού μόλις το 18% συμφώνησε ότι η πλατφόρμα προστατεύει το απόρρητό τους. Στον αντίποδα, οι πλατφόρμες είχαν τα υψηλότερα ποσοστά στο συγκεκριμένο τομέα, ήταν του LinkedIn (31%) και του Pinterest (30%).
Τα ποσοστά εμπιστοσύνης των χρηστών στις ΗΠΑ την τελευταία τριετία, στις κύριες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Πηγή: insiderintelligence
Η αίσθηση της ασφάλειας σε μια online κοινότητα είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την εμπιστοσύνη, σύμφωνα με την έρευνα. Ωστόσο, το ποσοστό των χρηστών που συμφώνησαν ότι αισθάνονται ασφαλείς συμμετέχοντας και δημοσιεύοντας σε κοινωνικές πλατφόρμες μειώθηκε σημαντικά φέτος.
Πέρυσι, το 44% των χρηστών κατά μέσο όρο στις εννέα πλατφόρμες δήλωσαν ότι ένιωθαν ασφαλείς να συμμετέχουν και να δημοσιεύουν αναρτήσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούσαν. Φέτος, αυτός ο μέσος όρος μειώθηκε αισθητά στο 35%.
Επίσης, οι αντιλήψεις για τη συνάφεια των διαφημίσεων μειώθηκαν σε όλες τις πλατφόρμες από πέρυσι. Οι αλλαγές της Apple που σχετίζονται με το απόρρητο, οι οποίες περιορίζουν την ικανότητα των πλατφορμών να στοχεύουν και να μετρούν τα αποτελέσματα από τη διαφήμιση, ήταν πιθανότατα ένας παράγοντας. Μόνο το 26% των χρηστών συμφώνησαν ότι είδαν σχετικές διαφημίσεις, από 34% πέρυσι.
Τώρα, οι πλατφόρμες πρέπει να δράσουν για να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη. Για όσες η ανάπτυξη των χρηστών είναι αργή ή ακόμη και μειούμενη, όπως το Facebook και το Twitter, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι ένας τρόπος για να διατηρήσουν τους υπάρχοντες χρήστες.
Η εμπιστοσύνη μπορεί να βοηθήσει μια πλατφόρμα να ξεχωρίσει μεταξύ των ανταγωνιστών στον τομέα της διαφήμισης. Όσες έχουν θετική εικόνα από τους χρήστες τους θα ωφεληθούν, αφούν είναι πιο πιθανό οι χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τις διαφήμισεις που προβάλλονται.
Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις πλατφόρμες που εργάζονται για να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των χρηστών. Οι αποφάσεις αγοράς Μέσων για online διαφήμιση συχνά καταλήγουν στην τιμή και στο μέγεθος του κοινού, αλλά η απότομη πτώση της εμπιστοσύνης των χρηστών που προέκυψε από την έρευνα, θα πρέπει να είναι μια κλήση αφύπνισης για την αγορά.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]