Η Google ενημέρωσε τις οδηγίες της για τις κριτικές που αφήνουν οι χρήστες στους χάρτες της, οι οποίες πλέον στοχοποιούν και απαγορεύουν ρητά την υποβολή αιτημάτων για αναθεωρήσεις ή αφαιρέσεις αρνητικών κριτικών, με το δέλεαρ προσφοράς εκπτώσεων, δωρεάν αγαθών ή υπηρεσιών, ή άλλων κινήτρων.
Επομένως, εάν κάποιος αφήσει μία αρνητική κριτική για κάποια επιχείρηση στους Google Maps, δεν επιτρέπεται να του δοθούν κίνητρα, ώστε να αλλάξει την κριτική του.
Οι νέες κατευθυντήριες γραμμές αναφέρουν σαφώς για "Περιεχόμενο για το οποίο έχουν δοθεί κίνητρα από μια επιχείρηση, σε αντάλλαγμα εκπτώσεων, δωρεάν αγαθών ή/και υπηρεσίες". Επίσης ότι "Αυτό περιλαμβάνει αιτήματα εμπόρων για αναθεώρηση ή κατάργηση μιας αρνητικής κριτικής μέσω προσφερόμενων εκπτώσεων, δωρεάν αγαθών ή υπηρεσιών ή άλλων κινήτρων".
Επίσης, όσον αφορά στο κεφάλαιο "Fake Engagement", δηλαδή των ψεύτικων κριτικών, οι οποίες φυσικά, απαγορεύονται και αφαιρούνται από την πλατφόρμα, οι περιγραφές εκ μέρους της Google είναι σαφείς:
- Πληρωμή, η παροχή κινήτρων, ή η ενθάρρυνση της δημοσίευσης περιεχομένου που δεν αντιπροσωπεύει μια πραγματική εμπειρία.
- Περιεχόμενο που δεν βασίζεται σε πραγματική εμπειρία και δεν αντιπροσωπεύει με ακρίβεια την τοποθεσία ή το εν λόγω προϊόν ή υπηρεσία.
- Περιεχόμενο που είναι αποτέλεσμα "παρακίνησης" από μια επιχείρηση, με αντάλλαγμα εκπτώσεις, δωρεάν αγαθά ή/και υπηρεσίες.
Πολλές επιχειρήσεις θα μπορούσαν να προσφέρουν κάποια μορφή κινήτρου για να αναστρέψουν αρνητικές κριτικές πελατών τους. Αυτό πλέον απαγορεύεται ρητά στην ενημερωμένη πολιτική περιεχομένου των χαρτών.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]