Το Project Agora επανασχεδίασε πρόσφατα τα κοινά στόχευσης που προσφέρει στους διαφημιζόμενους, ακολουθώντας μια σειρά από αναβαθμίσεις στις contextual δυνατότητες που είχαν προηγηθεί νωρίτερα μέσα στη χρονιά.
Το νέο offering χρησιμοποιεί την best-in-class contextual τεχνολογία της Oracle Grapeshot και περιλαμβάνει 20 pre-defined segments. Τα segments αυτά καλύπτουν μια ευρεία γκάμα θεματολογίας, κατάλληλη να εξυπηρετήσει τις ανάγκες κάθε brand, όπως για παράδειγμα αυτοκίνητο, εκπαίδευση, business, μόδα, τεχνολογία, υγιεινή ζωή κ.ά. Παράλληλα, υπάρχει και η δυνατότητα για δημιουργία custom κοινών με keywords.
Τα νέα κοινά δίνουν στα brands τη δυνατότητα να στοχεύουν τους χρήστες όχι πια με δημογραφικά χαρακτηριστικά και το ιστορικό περιήγησης, αλλά το είδος του περιεχομένου που καταναλώνουν τη δεδομένη στιγμή. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται πάντα σε κοινό που έχει πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, τη συγκεκριμένη στιγμή.
Παράλληλα “ξεκλειδώνει” κοινά στα οποία δεν θα μπορούσαν να φτάσουν χρησιμοποιώντας τις παραδοσιακές μεθόδους στόχευσης, ή μόνο καμπάνιες στα social media.
Το νέο targeting offering είναι future-proof, καθώς, όπως είναι γνωστό, στο προσεχές μέλλον δεν θα υπάρχει πια η δυνατότητα στόχευσης με βάση τα cookies και σέβεται απόλυτα την ιδιωτικότητα των χρηστών.
Συνδυάζοντας τα νέα κοινά στόχευσης με unique ad formats, τα brands μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες του Project Agora φτάνοντας στα σωστά κοινά με engaging τρόπους.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]