Τα τελευταία δύο χρόνια, το TikTok έχει μετατραπεί από μια εφαρμογή όπου κυρίως έφηβοι δημοσιεύουν τις χορευτικές τους δεξιότητες, σε έναν γίγαντα κοινωνικής δικτύωσης, που ανταγωνίζεται το Facebook και το Instagram. Και καθώς η πλατφόρμα μεγαλώνει, αυξάνεται και η ευκαιρία για τους ενδιαφερόμενους να διαφημίζονται και να πωλούν σε αυτήν.
Θέλετε να επωφεληθείτε από την τεράστια άνοδο του TikTok; Δείτε παρακάτω μερικές συμβουλές που μοιράστηκαν οι ειδικοί, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Advertising Week New York για να βοηθήσουν τους marketeers να αξιοποιήσουν στο έπακρο την πλατφόρμα.
Μία μοναδική στρατηγική
Μπορεί να ακούγεται προφανές, αλλά ό,τι λειτουργεί σε μια άλλη πλατφόρμα μπορεί να μη λειτουργεί στο TikTok.
Μιλώντας για την είσοδο της Uber στο TikTok, η Alyssa Wagner, παγκόσμια επικεφαλής paid social media στην εταιρεία, σημείωσε ότι δε μπορούν να εφαρμοστούν οι βέλτιστες πρακτικές από τα δίκτυα της Meta, ή από οποιοδήποτε άλλο κανάλι. Πρέπει να υπάρχει μια στρατηγική ειδικά για το TikTok.
Δημιουργική προσέγγιση
Το TikTok έχει να κάνει με τη δημιουργικότητα, επομένως, για να παραμείνετε επίκαιροι, αντλήστε δημιουργικότητα από διάφορες πηγές.
Η Uber συνεργάζεται με εταιρείες, δημιουργούς TikTok, ακόμη και με το ίδιο το TikTok για να αναπτύξει δημιουργικά για την πλατφόρμα. Στη συνέχεια, η εσωτερική της ομάδα δημιουργικής βελτιστοποίησης χειρίζεται, δοκιμάζει και αναλύει τα πάντα.
Αποτελέσματα και μετρήσεις
Φέτος, το TikTok παρουσίασε μια σειρά εργαλείων για να βοηθήσει τους διαφημιστές να μετρήσουν τις καμπάνιες τους στην πλατφόρμα.
Όπως δήλωσε ο Sheraz Amin, επικεφαλής στρατηγικής προϊόντων και επιχειρήσεων Βόρειας Αμερικής στο TikTok, ό,τι γίνεται στην πλατφόρμα θα πρέπει να καταλήγει σε μετρήσεις και αποτελέσματα.
Όσον αφορά στο 2023 και μετά, στο επίκεντρο θα είναι το "testing and learning" και είναι σαφές ότι υπάρχει χώρος για όλους να αναπτυχθούν.
Η Wagner είναι ενθουσιασμένη που αξιοποιεί τις γνώσεις της περασμένης χρονιάς και τις εφαρμόζει, αλλά αναγνωρίζει ότι στον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο των κοινωνικών δικτύων, είναι σημαντικό να υπάρχει ευελιξία.
Ο Amin ελπίζει ότι θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία που διέθεσε φέτος το TikTok για να δημιουργήσει μια βάση και στη συνέχεια να προχωρήσει σε βελτιώσεις. Ενθάρρυνε επίσης τους συνεργάτες της πλατφόρμας να συμμετάσχουν σε διάλογο. "Αν δεν κατανοούμε τις ανάγκες σας, δεν μπορούμε να τις εξυπηρετήσουμε. Όλα όσα βλέπετε από εμάς αφορούν τη βελτίωση, ή την αντιμετώπιση προκλήσεων", δήλωσε.
Πηγή: insiderintelligence
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]