Οι συνολικές δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθούν κατά 17,8% το 2022, ποσοστό που δείχνει μια απότομη επιβράδυνση από την έκρηξη του 38,3% που σημειώθηκε το 2021. Σε κάθε περίπτωση, η φετινή επίδοση είναι υψηλότερη από αυτή του 2020, όταν και σημειώθηκε κάθετη πτώση λόγω της πανδημίας.
Οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις ανά κλάδο αντικατοπτρίζουν αυτές τις ακραίες διακυμάνσεις τα τελευταία χρόνια, όπου τα υψηλά και χαμηλά συχνά απέχουν πολύ από τη μέση τιμή. Από φέτος, ωστόσο, φαίνεται πως οι περισσότεροι κλάδοι θα κυμανθούν σε πιο σταθερά πρότυπα δαπανών, πιο κοντά στους μέσους όρους τους.
Φέτος, η διαφορά μεταξύ του ταχύτερου και του βραδύτερου ρυθμού αύξησης των δαπανών μεταξύ των βιομηχανιών, θα είναι σχετικά μικρή. Αυτό το μοτίβο αντανακλά την επιστροφή στα προ πανδημίας πρότυπα. Μόνο 12,7 ποσοστιαίες μονάδες αναμένεται να χωρίσουν τον ηγέτη (λιανικό εμπόριο, με 23,5% ανάπτυξη) από τον ουραγό (αυτοκίνηση, στο 10,8%).
Συγκριτικά, το 2020, η διαφορά μεταξύ της ταχύτερης και της πιο αργής ανάπτυξης του κλάδου ήταν πάνω από 80 μονάδες και το 2021 το χάσμα ήταν σχεδόν 30 μονάδες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι διάφοροι κλάδοι αντιμετώπισαν το στρες της εποχής της πανδημίας (και την επακόλουθη ανάκαμψη) πολύ διαφορετικά. Κάποιες βιομηχανίες κατέρρευσαν, κάποιες δεν επλήγησαν καθόλου και κάποιες είχαν μεγάλη άνθηση. Παράλληλα, οι διαφημιστικές δαπάνες τους ακολούθησαν σε γενικές γραμμές αυτά τα μοτίβα.
Διάγραμμα: Ετήσια ποσοστιαία αύξηση δαπανών για το 2022, για ψηφιακή διαφήμιση στις ΗΠΑ, ανά κλάδο.
Πηγή: eMarketer, insiderintelligence
Εικόνα: Lukas Blazek, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]