Digital Marketing

Αυξήστε το Customer Engagement και τις πωλήσεις, με εξατομικευμένες προτάσεις

Αυξήστε το Customer Engagement και τις πωλήσεις, με εξατομικευμένες προτάσεις

Οι προτάσεις προϊόντων είναι μια βασική πτυχή των ηλεκτρονικών αγορών που μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ωστόσο, πολλά e-shop αποτυγχάνουν να παρέχουν το ίδιο επίπεδο εξατομίκευσης με τα φυσικά καταστήματα. Αυτό δυσκολεύει τους χρήστες να βρουν γρήγορα τα προϊόντα που χρειάζονται, να χειριστούν τους τρόπους πληρωμής που προτιμούν και να ειδοποιούνται όταν υπάρχουν διαθέσιμες προσφορές.

Σύμφωνα με στοιχεία που περιλαμβάνονται σε πρόσφατες μελέτες*, ο Georgi Georgiev, Διευθύνων Σύμβουλος της Releva, υπολόγισε ότι οι χαμένες online πωλήσεις στην αγορά των Βαλκανίων αντιστοιχούν σε περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό που είναι κοντά σε ολόκληρη την αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Τουρκίας.

Αυτές οι μελέτες, δείχνουν ότι το 93% των καταναλωτών αναμένουν ότι η εμπειρία αγορών μέσω διαδικτύου θα είναι τουλάχιστον ίση, αν όχι καλύτερη, από ό,τι σε ένα φυσικό κατάστημα. Επιπλέον, το 71% των καταναλωτών αναμένει εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις και το 76% απογοητεύεται όταν αυτό δεν συμβαίνει. Αυτοί οι αριθμοί υπογραμμίζουν τη σημασία της παροχής εξατομικευμένων προτάσεων προϊόντων στους πελάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ένα από τα πιο καινοτόμα εργαλεία για website personalization είναι της Releva

H Releva, είναι μία all-in-one αυτοματοποιημένη λύση για την ανάπτυξη των πωλήσεων καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία παρέχει μια πλατφόρμα αυτοματισμών μάρκετινγκ που εξατομικεύει κάθε website και την πολυκαναλική επικοινωνία για να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών, τις μέσες τιμές των παραγγελιών και οδηγεί σε αύξηση εσόδων με εκπληκτική απόδοση επένδυσης (ROI).

Μετά από λίγα μόνο κλικ ενός επισκέπτη σε ένα e-shop, η Releva του παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων και τον προσελκύει με προτάσεις προϊόντων με βάση αυτά που προβλήθηκαν τελευταία, τα ενδιαφέροντα και τις προηγούμενες αγορές του.

Η πλατφόρμα βοηθά τα ηλεκτρονικά καταστήματα να σχεδιάζουν και να υλοποιούν product recommendations για τους επισκέπτες τους. Δίνει τη δυνατότητα επιλογής σε διάφορες σελίδες τοποθέτησης και προτάσεις με βάση αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης:

  • Δημοφιλή προϊόντα
  • Τα πιο δημοφιλή σε αυτήν την κατηγορία
  • Άλλοι πελάτες αγόρασαν επίσης
  • Συνιστάται για εσάς
  • Είδαν αυτό και αυτό
  • Είδαν αυτό, αγόρασαν αυτό
  • Νέο, trending, ή "hot" προϊόν

 

H εξατομίκευση περιεχομένου και επικοινωνίας είναι το κλειδί

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του εξατομικευμένου περιεχομένου και της επικοινωνίας, είναι ότι επιτρέπει στις επιχειρήσεις να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους.

Δείχνοντας ότι κατανοούν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη και αφοσίωση. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες αγορές και σε αυξημένη διάρκεια ζωής του πελάτη. Στοχεύοντας κάθε συγκεκριμένο πελάτη με σχετικά προϊόντα, τα καταστήματα μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες πωλήσεων και να επιτύχουν υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI).

Με τη Releva, οι εξατομικεύσεις δεν περιορίζονται πλέον μόνο στη διαδρομή των χρηστών σε έναν ιστότοπο. Τα e-shop μπορούν επίσης να προσεγγίσουν επισκέπτες και εγγεγραμμένους πελάτες, δημιουργώντας με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, εξατομικευμένες επικοινωνίες μέσω του ιστότοπου, με email, SMS, ειδοποιήσεις push, Facebook, Instagram, Google Ads και επαναστόχευσης.

Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πρότυπα web push και SMS και να τα προσθέσουν στις ροές εργασίας τις επιχείρησης, ώστε να δημιουργήσουν αυτοματοποιημένους κανόνες, για παράδειγμα, για το χρόνο αναμονής στην εξυπηρέτηση πελατών.

Εφαρμόζοντας μια omnichannel στρατηγική επικοινωνίας, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να δημιουργήσουν μια συνεκτική και ολοκληρωμένη εμπειρία μάρκετινγκ, επιτυγχάνοντας βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη πίστη και υψηλότερη διάρκεια ζωής του πελάτη.

Χρησιμοποιώντας τη λύση της Releva για την παροχή εξατομικευμένων προιοντικών προτάσεων και πολυκαναλικής επικοινωνίας, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να:

  • Προσελκύσει τους πελάτες πιο αποτελεσματικά και να πουλήσει περισσότερα προϊόντα
  • Αποθηκεύσει δεδομένα πελατών, όπως αναζητήσεις, ιστορικό περιήγησης, συμπεριφορά καλαθιού αγορών κ.λπ.
  • Παρέχει εξατομικευμένο περιεχόμενο σε κάθε επισκέπτη
  • Μετατρέπει επισκέπτες σε πελάτες
  • Βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπής
  • Προσελκύσει καταναλωτές, χρησιμοποιώντας την πολυκαναλική επικοινωνία

Η τεχνητή νοημοσύνη πίσω από την πλατφόρμα της Releva

Όλα αυτά είναι εφικτά χάρη στη Lucy, το πιο εξελιγμένο στατιστικό μοντέλο που έχει αναπτύξει η εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια. Η Lucy είναι η τεχνητή νοημοσύνη πίσω από την πλατφόρμα της Releva. Είναι μια τεχνολογία παρόμοια με του ChatGPT, που μπορεί να απαντήσει στις πιο σημαντικές ερωτήσεις στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ μιας εμπορικής επιχείρησης:

  • τί θέλει κάθε χρήστης
  • πότε το θέλει
  • σε ποια τιμή
  • ποιο ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας προτιμά
  • ποιο δημιουργικό και ποιο μήνυμα θα τον προσελκύσει

Η Lucy χρησιμοποιεί deep machine learning και συνδυάζει τις προτιμήσεις των χρηστών, το περιβάλλον της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής που χρησιμοποιούν, κανόνες που έχουν τεθεί από την επιχείριση και παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, για να βελτιώσει αυτόματα την αφοσίωση, το μέγεθος του καλαθιού και τη συχνότητα αγορών.

Η πλατφόρμα μπορεί επίσης να βοηθήσει τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου να επιλύσουν προβλήματα όπως η εγκατάλειψη καλαθιού και περιήγησης, η πρόβλεψη των επόμενων αγορών των χρηστών, οι στρατηγικές μετά την αγορά και η εξατομίκευση και επαναστόχευση ανώνυμων επισκεπτών με καινοτόμο και πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο.

Η Releva συλλέγει πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά ενός χρήστη σε ολόκληρη τη διαδρομή του σε έναν ιστότοπο, για να προτείνει και να στοχεύσει προϊόντα που είναι σχετικά, τη σωστή στιγμή, στη σωστή τιμή και το κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας. Αυτή η προσέγγιση δίνει προτεραιότητα τόσο στην εμπειρία του χρήστη, όσο και στην αύξηση των εσόδων.

Η πλατφόρμα της Releva μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σας κατά περισσότερο από 20% κατά τον πρώτο δωρεάν μήνα συνεργασίας. Όλα αυτά, γίνονται με first party data και ηθικό τρόπο, δίνoντας έμφαση στην τήρηση των ρυθμίσεων και των δικαιωμάτων απορρήτου των χρηστών. 

Εάν θέλετε να να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με τη βοήθεια της Lucy, δοκιμάστε δωρεάν την πλατφόρμα της Releva για 1 μήνα!
 
Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της Releva θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας.

 * Coveo, 2022; McKinsey & Company, 2022; Twilio Segment, 2022

 -Advertorial-

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search