Μια ομάδα ειδικών στα Google Analytics, με επικεφαλής το Φώτη Αντωνόπουλο, δημιούργησαν το Google Analytics 4 audit, ένα διαγνωστικό εργαλείο για το setup του account σας, στη νέα πλατφόρμα GA.
Το audit σκανάρει περισσότερα από 100+ εξειδικευμένα κριτήρια και παράγει ένα report 40+ σελίδων που αναλύει τα πιο σημαντικά settings που πρέπει να έχει ένα account, όπως τα streams, τα signals, τα tags, τα events και τα funnels.
Παράλληλα, χρησιμοποιώντας πολύ εξειδικευμένους αλγόριθμους (BigQuery ML και Prophet), το Google Analytics 4 audit ελέγχει αν υπάρχουν data anomalies σε core metrics, engagement metrics και conversion metrics, ενώ καταγράφει και το ποσοστό του bot traffic στο property.
To Google Analytics 4 audit απευθύνεται σε κάθε εταιρεία και ειδικά σε ηλεκτρονικά καταστήματα που θέλουν να βεβαιωθούν ότι η μετάβαση από τα Universal Analytics στα Google Analytics 4 θα γίνει χωρίς προβλήματα.
Υπενθυμίζεται, ότι την 1η Ιουλίου σταματάει η λειτουργία των Universal Analytics και όλες οι εταιρείες πρέπει να μεταβούν υποχρεωτικά στα νέα GA4.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο AnalyticsTools.gr