Η Meta ξεκίνησε την υποστήριξη διαφημίσεων στην εφαρμογή Threads, με στόχο μια ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων με πάνω από 300 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Αυτή η κίνηση μετατρέπει το Threads από μια καθαρή κοινωνική εμπειρία σε μια εν δυνάμει διαφημιστική δύναμη, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επεκτείνουν εύκολα τις υπάρχουσες διαφημιστικές εκστρατείες τους με ελάχιστη προσπάθεια.
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν τώρα να προσθέσουν το Threads στις καμπάνιες τους, επιλέγοντας απλά ένα πλαίσιο στο περιβάλλον τού Ads Manager. Αρχικά, η δοκιμαστική περίοδος θα περιλαμβάνει διαφημίσεις εικόνων που εμφανίζονται στη ροή περιεχομένου της αρχικής οθόνης των χρηστών.
Σύμφωνα με τη Meta, τρεις στους τέσσερις χρήστες του Threads ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση.
Όπως αναφέρει η Meta στη σχετική ανακοίνωση, οι διαφημιζόμενοι που περιλαμβάνονται σε αυτό το πρώτο πιλοτικό πρόγραμμα μπορούν εύκολα να επεκτείνουν τις υπάρχουσες διαφημιστικές καμπάνιες τους σε μια νέα, ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα με 300 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαία, με ελάχιστη πρόσθετη δημιουργική εργασία.
Η Meta σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμα διαφημίσεων σταδιακά, χρησιμοποιώντας τα σχόλια των χρηστών και τις μετρήσεις απόδοσης. Προσπαθεί να μετατρέψει τη νέα της πλατφόρμα από μια εναλλακτική λύση στο Χ σε μια πιθανά ισχυρή πλατφόρμα διαφήμισης, αξιοποιώντας τις εκτεταμένες υποδομές και τεχνολογίες της.