Η ACS, για 8η συνεχή χρονιά, ήταν χρυσός χορηγός των e-volution Awards, τα οποία απονέμονται στα πιο καινοτόμα και αποτελεσματικά e-Shops, e-Businesses και eCommerce Agencies της χρονιάς.
Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, κατά τον χαιρετισμό της στην τελετή βράβευσης, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα, που είμαστε και πάλι φέτος ανάμεσά σας, στηρίζοντας αυτόν τον τόσο σημαντικό θεσμό για το e-Commerce, σε μια τόσο σημαντική εποχή για το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Ως ACS, δεσμευόμαστε να τιμάμε κάθε φορά την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε, αλλά και να επενδύουμε στους ανθρώπους που δουλεύουν δίπλα μας, ώστε να συνεχίσουμε να αποτελούμε μέρος της υγιούς επιχειρηματικής μηχανής του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, που προσπαθεί κάθε μέρα να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του καταναλωτή, βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία του».
Σημειώνεται, ότι η ACS παρέχει τη δυνατότητα, μέσω της νέας ιστοσελίδας της, για τον πελάτη της που διαθέτει e-shop:
- Προσωποποιημένης πληροφόρησης για όλες τις αποστολές του, την καρτέλα του λογαριασμού του, τα τιμολόγιά του, την ηλεκτρονική απόδοση των αντικαταβολών του, καθώς και αναφορές (reports) που μπορεί να «κατεβάσει» από την ιστοσελίδα, ως συνδεδεμένος χρήστης, μέσω της ενότητας “MyACS”
- Να έχει πρόσβαση στα εργαλεία “ACS Web Business Tools”, δηλαδή πλήρη διασύνδεση αυτού με τα συστήματα της ACS (μέσω web services) που αφορούν στην επαλήθευση διεύθυνσης του παραλήπτη, τον εντοπισμό (tracking) της αποστολής, τον υπολογισμό του κόστους αποστολής, τη δημιουργία και εκτύπωση του παραστατικού για την αποστολή (voucher), καθώς και την ηλεκτρονική κλήση διανομέα (courier) για την παραλαβή.
Τέλος, το επόμενο διάστημα θα παρέχει νέες λύσεις προς τον πελάτη-παραλήπτη των online αγορών, όπως η ηλεκτρονική ενημέρωση για την Εκτιμώμενη Ώρα Άφιξης (ΕΤΑ) της αποστολής με live tracking και δυνατότητα αναδρομολόγησης, τα νέα smart lockers αυτόματης παραλαβής αποστολών «ACS Smart Point», αλλά και τον νέο ψηφιακό βοηθό (chat bot) «ACiStant» για την online εξυπηρέτηση μέσω των ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας της εταιρείας (site, ACS Mobile App).
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]