Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ACS, καθώς πρόσφατα «ανέβηκε» η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας, www.acscourier.net, στην οποία παρέχεται πλέον η δυνατότητα στον επισκέπτη να έχει πλήρη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες, τα εργαλεία και τις λειτουργίες αυτής και μέσω κινητού τηλεφώνου ή tablet, προσφέροντας τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία στην εξυπηρέτησή του και στην επικοινωνία του με την ACS.
Συγκεκριμένα, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας, μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, tablet ή κινητού τηλεφώνου, μεταξύ άλλων, έχει τη δυνατότητα:
- “E-κλήσης courier”, δηλαδή να στείλει ηλεκτρονικά αίτημα παραλαβής της αποστολής του από τον χώρο του, χωρίς τηλεφωνική κλήση σε κατάστημα.
- Εξατομικευμένη πληροφόρηση για όλες τις αποστολές του, την καρτέλα του λογαριασμού του, τα τιμολόγιά του, καθώς και αναφορές (reports) για τις αποστολές που μπορεί να «κατεβάσει» από την ιστοσελίδα, ως συνδεδεμένος χρήστης, μέσω της ενότητας “MyACS”.
- Να προγραμματίσει, να διαχειριστεί και να ελέγξει όλες τις αποστολές του εύκολα και γρήγορα, μέσω της on-line εφαρμογής “ACS Connect”, εφόσον είναι εταιρικός πελάτης (με κωδικό/πίστωση).
- Να έχει πρόσβαση στα εργαλεία “ACS Web Business Tools”, που του επιτρέπουν, εφόσον έχει ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), την πλήρη διασύνδεση αυτού με τα συστήματα της ACS (μέσω rest api web services) για την επαλήθευση διεύθυνσης του παραλήπτη, τον εντοπισμό (tracking) της αποστολής, τον υπολογισμό του κόστους αποστολής, τη δημιουργία και εκτύπωση του παραστατικού για την αποστολή (voucher), την ανάλυση των αποδόσεων των αντικαταβολών του, καθώς και την ηλεκτρονική κλήση διανομέα (courier) για την παραλαβή των αποστολών ή των επιστροφών του.
Ο επισκέπτης της νέας ιστοσελίδας της ACS έχει ακόμα τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την εταιρεία, για όλα τα νέα και τις δραστηριότητές της, καθώς βέβαια και για το πλήρες φάσμα των υπηρεσιών της.
Η νέα ιστοσελίδα της ACS δημιουργήθηκε με σκοπό την αναβάθμιση της διαδικτυακής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας, αλλά και του ευρύτερου κοινού και έρχεται να προστεθεί στις καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις που υλοποιεί και αφορούν στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη-αποστολέα, αλλά και του πελάτη-παραλήπτη.
Ενδεικτικά, αναφέρονται η παράδοση σε γειτονικό ή φιλικό πρόσωπο με PIN, η επέκταση των σημείων παραλαβής και παράδοσης αποστολών «ACS Smart Points» με νέες αυτόματες «έξυπνες θυρίδες» (smart lockers) και η δυνατότητα ηλεκτρονικής κλήσης courier μέσω της εφαρμογής ACS Mobile App. Επίσης, σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία και η υπηρεσία Estimated Time of Arrival (ΕΤΑ) μέσω κινητού, η οποία θα προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, καθώς θα επιτρέπει στον πελάτη-παραλήπτη να επιλέγει ο ίδιος το χρονικό περιθώριο που θα παραλάβει την αποστολή του, διευκολύνοντάς τον στη διαχείριση του χρόνου του και μηδενίζοντας τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες παράδοσης αποστολών από την ACS, μεγιστοποιώντας με τον τρόπο αυτό το σύνολο των παραδόσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]