Σαν να μην έφτανε η πανδημία, μια νέα έρευνα της Oracle Retail σε καταναλωτές έδειξε ότι ανησυχούν πως οι καθυστερήσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες και τις παραδόσεις θα προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα κατά τις γιορτές. Έτσι, σε ποσοστό 39% οι Ευρωπαίοι έχουν αρχίσει ήδη να κάνουν τις αγορές τους για τις γιορτές, ή σχεδιάζουν να ψωνίσουν νωρίτερα από ό,τι συνήθως.
Από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, το 14% είναι ακόμα και πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να διασφαλίσει ταχύτερη ή εγγυημένη παράδοση, ενώ το 16% σχεδιάζει να παραγγείλει περισσότερα δώρα για την περίπτωση που κάποια από αυτά θα καθυστερήσουν ή θα ακυρωθούν. Αυτά τα ποσοστά ανεβαίνουν σε 19% και 24%, αντίστοιχα, για τη γενιά των millennials*.
Άλλοι ακολουθούν μια ευκολότερη οδό, με το 29% των ανθρώπων (ειδικά οι millennials σε ποσοστό 37%) να τονίζουν ότι φέτος θα αγοράσουν περισσότερες δωροκάρτες. Επίσης, πολλοί είναι αυτοί που ακόμα περιμένουν για καλές προσφορές σε δώρα, με το 43% των ανθρώπων να σχεδιάζουν να συμμετάσχουν σε αγορές της Black Friday αργότερα αυτήν την εβδομάδα.
Στην έρευνα συμμετείχαν 5.728 καταναλωτές διεθνώς, συμπεριλαμβανομένων 2.090 ανθρώπων από την Ευρώπη, και πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021. Η έρευνα της Untold Insights ρώτησε καταναλωτές σχετικά με τις συνήθειές τους όσον αφορά τα ψώνια κατά την πανδημία και με τα σχέδιά τους για τις αγορές κατά τις γιορτές.
Το 64% των ερωτηθέντων θα κανονίσει να παραδοθούν τα δώρα στο σπίτι τους, αλλά πολλοί ανησυχούν ότι οι χρόνοι αποστολής δεν θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους και ότι τα προϊόντα θα αργήσουν – εάν τελικά φτάσουν. Καθησυχαστικό είναι το γεγονός ότι το 62% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η λεπτομερής παρακολούθηση της κατάστασης παράδοσης είναι πολύ σημαντική.
- Το 36% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι η γρήγορη παράδοση είναι ο παράγοντας που προσδιορίζει το κατάστημα από το οποίο παραγγέλνουν
- Το 33% ανησυχεί ότι τα δώρα θα φτάσουν αργότερα από το αναμενόμενο
- Το 26% προβληματίζεται για την πιθανότητα να μην φτάσουν ποτέ τα δώρα
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, ακόμη κι αν το πακέτο φτάσει εν τέλει στον προορισμό του, το 19% των ανθρώπων φοβάται ότι μπορεί να υπάρξουν κλοπές πακέτων στην πόρτα τους!
- Το 31% συμφωνεί ότι τα εξαντλημένα είδη συνεπάγονται κακή εμπειρία αγορών
- Το 37% δηλώνει ότι προσελκύεται σε μάρκες/εταιρείες με βάση τη διαθεσιμότητα των προϊόντων
- Το 27% θα αποφασίσει να πάει κάπου αλλού χωρίς να περιμένει να ανανεωθεί το απόθεμα ενός λιανοπωλητή
Αγοράστε μια δωροκάρτα για τους γονείς σας
Ρωτώντας σχετικά με το τι δώρα σχεδιάζουν να αγοράσουν περισσότερο φέτος, οι δωροκάρτες αναδεικνύονται ως η κορυφαία επιλογή:
- Το 29% σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερες δωροκάρτες (το 34% των boomers και το 30% των γυναικών δήλωσαν ότι είναι επίσης το δώρο που είναι πιο πιθανό να λάβουν)
- Το 27% περισσότερα προϊόντα ομορφιάς
- Το 23% σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα μοντέρνα είδη ρουχισμού
- Το 22% περισσότερα είδη υπόδησης
Μπορεί να λένε ότι το δώρο είναι υπέροχο, αλλά οι εκπρόσωποι της γενιάς Z και οι millennials σχεδιάζουν ήδη να επιστρέψουν τα δώρα που θα λάβουν:
- Το 40% των ανθρώπων σχεδιάζει να επιστρέψει μερικά δώρα
- Το 18% σχεδιάζει να επιστρέψει τα μισά έως όλα τα δώρα τους, με το ποσοστό αυτό να ανεβαίνει στο 30% για τους εκπροσώπους της γενιάς Z και τους millennials
Μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν ένα αντίγραφο της έκθεσης στο: www.oracle.com/industries/retail/consumer-research
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς βοηθάει η Oracle Retail τους πελάτες της να περάσουν χαρούμενες γιορτές, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: www.oracle.com/retail
*Γενιά Z (18-24), millennials (25-39), γενιά X (40-54), boomers (55+).
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]