Η Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, μετράει πλέον περισσότερα από 200 σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Την επιτυχία των Smart lockers επιβεβαιώνει ο συνολικός αριθμός των παραγγελιών που έχουν εξυπηρετήσει ως τώρα, ο οποίος αγγίζει τις 150 χιλιάδες. Ενδεικτικά τον Ιούνιο εξυπηρετήθηκαν συνολικά περισσότερες από 32 χιλιάδες αποστολές.
Η Skroutz ήταν η πρώτη που παρουσίασε στην Ελλάδα τα ‘Skroutz Point’ τον Νοέμβριο 2021, με τη δημιουργία ενός δικτύου εξυπηρέτησης 20 σημείων αυτόματης παραλαβής. Μέσα σε λίγους μήνες, κατάφερε να επεκταθεί σε περισσότερα από 200 σημεία, προκειμένου να απαντήσει στην ανάγκη των καταναλωτών να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους με βάση το δικό τους πρόγραμμα μέσα στην ημέρα, σε ώρες προτίμησής τους.
Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η Skroutz προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις αγορές τους εντός 2 ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο locker, με ευέλικτες ώρες παραλαβής. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους από την εφαρμογή ή την ιστοσελίδα της Skroutz, οι καταναλωτές επιλέγουν το ‘Skroutz Point’ που τους εξυπηρετεί.
Τα σημεία αυτόματης παραλαβής πακέτων βρίσκονται σε πρατήρια υγρών καυσίμων, εστιατόρια, καταστήματα ψιλικών, parking και άλλα κεντρικά και εύκολα προσβάσιμα σημεία σε Αττική και Θεσσαλονίκη, αποτελώντας έναν γρήγορο, βολικό και ασφαλή τρόπο παραλαβής παραγγελιών.
Ο Στέφανος Κατσίμπας, Business Director της Skroutz Last Mile δήλωσε σχετικά: «Η Skroutz συνεχίζει να επεκτείνει τα σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ για να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και ασφάλεια στις παραδόσεις δεμάτων. Μέσα σε λίγους μήνες καταφέραμε να εγκαταστήσουμε περισσότερα από 200 Smart lockers, με 15 εξ’ αυτών στη Θεσσαλονίκη, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών. Στόχος μας αποτελεί η συνεχής εξέλιξη των υπηρεσιών που παρέχουμε, μέσα από την αξιοποίηση καινοτόμων και σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων που αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή».
Στο παρακάτω link μπορείτε να βρείτε τη φόρμα ενδιαφέροντος για εγκατάσταση Skroutz Point: https://bit.ly/3IwxNf6
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, βραβεύτηκε στην 7η Τελετή Απονομής των Βραβείων «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Ιουλίου 2022.
Η εταιρεία έχει διακριθεί ήδη 4 συναπτά έτη ως η κορυφαία επιχείρηση του κλάδου των ταχυμεταφορών, διακινώντας πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές ετησίως από το σύνολο των υπηρεσιών της.
Ο κ. Απόστολος Γεωργαντζής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACS, δήλωσε σχετικά: «H βράβευσή μας και τη φετινή χρονιά αναγνωρίζει τη σημαντική προσπάθειά μας για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες του κλάδου, του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, ως ο στρατηγικός εταίρος του. Η ACS όλo αυτό το διάστημα έχει προχωρήσει σε μια σειρά ενεργειών για να επιταχύνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό και να αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες της, ώστε να παραμείνει ο ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών, ενός κλάδου ο οποίος υποδέχεται αξιόλογους νέους παίκτες, το τελευταίο διάστημα. Το νέο υπερσύγχρονο κέντρο διανομής της εταιρείας, τα νέα ACS SmartPoint Lockers, καθώς και η συνεχώς αναβαθμιζόμενη mobile εφαρμογή της ACS, υποδηλώνουν τη δέσμευση της εταιρείας για επενδύσεις στην καινοτομία. Με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο και ως ο ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών, η ACS θέτει στο επίκεντρο των υπηρεσιών της την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της.»
Η διάκριση των «Πρωταγωνιστών των Κλάδων» αφορά στις τιμητικές βραβεύσεις των κορυφαίων εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε περισσότερους από 15 βασικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Διαθέτοντας το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο καταστημάτων στη χώρα, περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης εντός και εκτός Ελλάδας, καθώς και τα αρτιότερα συστήματα διαλογής και παρακολούθησης των αποστολών, η ACS βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις διακριθείσες εταιρείες.
Η εταιρεία συνεχίζει και το 2022 την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, ώστε να εξακολουθήσει να ηγείται του κλάδου των ταχυμεταφορών, προσφέροντας σύγχρονες και καινοτόμες λύσεις σε όλο το φάσμα των πελατών της.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο αναφέρει ότι οι συσκευασίες των προϊόντων που παραλαμβάνουν από τις online αγορές τους έχουν πάρα πολλά υλικά, κάτι που τους ενοχλεί και τους δημιουργεί αρνητική εικόνα για το e-shop από το οποίο παρήγγειλαν.
Αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία συσκευασίας DS Smith στη Βρετανία, η οποία υπολόγισε ότι 83 εκατομμύρια κυβικά μέτρα αεροπλάστ παραδίδονται σε πακέτα πελατών e-commerce κάθε χρόνο – σε συσκευασίες που συχνά είναι πολύ μεγάλες για τα αντικείμενα που παραδίδονται.
Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.000 ενήλικες καταναλωτές, το 43% των αγοραστών ήταν απογοητευμένοι από τις μεγάλες συσκευασίες και τη σπατάλη υλικών. Αντίθετα, πολλοί προτιμούν συσκευασίες από εναλλακτικές ανανεώσιμες πηγές (41%), που εφαρμόζουν σφιχτά στα αντικείμενα, ακόμη και όταν έχουν περίεργο σχήμα (32%) .
Επίσης, ερωτήθηκαν 250 υπεύθυνοι συσκευασίας, αποστολών και logistics σε e-shops και διαπιστώθηκε ότι το 80% από αυτούς παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιούν συχνά συσκευασίες που δεν έχουν το ίδιο μέγεθος με το προϊόν. Ταυτόχρονα, περισσότεροι από τους μισούς επικεντρώνονται στην ανακυκλωσιμότητα των συσκευασιών (55%) και πάνω από το ένα τρίτο (35%) στην επαναχρησιμοποίησή τους.
Συνολικά, σύμφωνα με τη DS Smith, 167 εκατομμύρια πακέτα αποστέλλονται κάθε μήνα για παραδόσεις προϊόντων από ηλεκτρονικές αγορές στη Βρετανία, στις συσκευασίες των οποίων χρησιμοποιούνται 169.291 τόνοι περιττού χαρτονιού (κόστους 39,4 εκατομμυρίων λιρών - περίπου 46,7 εκ. ευρώ), 480 εκ. τετραγωνικά μέτρα πλαστικής ταινίας και 80 εκ. κυβικά μέτρα filler.
Εικόνα: Mediamodifier, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Είναι γεγονός ότι μετά την πανδημία μάθαμε να αγοράζουμε ό,τι θέλουμε, όποτε θέλουμε και κυρίως, στην τιμή που θέλουμε. Ενώ όμως «έχει φύγει το παιδί», το δέμα δεν έρχεται ποτέ στην ώρα του. Άλλες φορές χάνεται, άλλες φορές έρχεται σε άθλια κατάσταση. Και όλοι λένε «δε φταίω εγώ». Τώρα, με τη BOX NOW όλα αυτά αλλάζουν!
Η BOX NOW είναι η νέα πρωτοπόρα start up, η οποία αποτελεί την εξέλιξη των εταιρειών παράδοσης δεμάτων και αξιοποιώντας την καινοτόμο ψηφιακή τεχνολογία προσφέρει σύγχρονες, αυτοματοποιημένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες. Απευθύνεται και στο ευρύ κοινό (Β2C) αλλά και στις επιχειρήσεις (Β2Β) που διατηρούν ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και κάθε επιχείρηση η οποία χρησιμοποιεί υπηρεσίες αποστολής δεμάτων, γενικότερα. Παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες παράδοσης και παραλαβής, αναπτύσσοντας το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων στην Ελλάδα.
Τι άλλαξε;
Αδιαμφισβήτητα, τα μακροοικονομικά νούμερα εν μέσω πανηδημίας COVID-19 στον τομέα του last-mile και των ταχυμεταφορών σημείωσαν εκτόξευση. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας με τίτλο Τhe Future of Last-Mile Ecosystem του World Economic Forum, αίσθηση προκαλεί πως οι καταναλωτές για πολλές κατηγορίες προϊόντων, όπως ρουχισμός, παιχνίδια και ηλεκτρονικά είδη, ακόμα και το έτος πριν την πανδημία, είχαν ήδη στρέψει κατά πολύ τις αγοραστικές τους συνήθειες προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, έναντι του λιανικού δικτύου.
Η έντονη ζήτηση για online παραγγελίες τα τελευταία 3 χρόνια, έχει δημιουργήσει ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον, με ιδιαίτερες προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν όλες οι εταιρείες στον τομέα των ταχυμεταφορών.
Μια ακόμα σημαντική πρόκληση για τις εταιρείες ταχυμεταφορών είναι η αυξανόμενη ζήτηση για παράδοση την ίδια ή την επόμενη ημέρα. To Same-Day delivery με βάση την έρευνα του World Economic Forum είναι η πιο δημοφιλής τάση στο Last-mile, η οποία ετησίως σημειώνει αυξήσεις άνω του 36%.
Είμαστε πράσινοι!
Μία από τις σημαντικότερες ανησυχίες παγκοσμίως και τις σημαντικότερες προκλήσεις για τις εταιρείες ταχυμεταφορών, αφορά στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα που φέρνει το αυξανόμενο κύμα παραδόσεων. Η ίδια έρευνα, μας αποκαλύπτει πως μέχρι το 2030 περίπου το 60% του πλανήτη θα ζει σε μεγάλες πόλεις, πρόβλεψη που υποστηρίζεται και από την αύξηση της τάξης του 35% που έχει σημειωθεί από το 2010 στην κυκλοφοριακή συμφόρηση εντός πόλεων. Oι παραδόσεις δεμάτων με κλασικά μέσα, όπως φορτηγά οχήματα και van, ειδικά στις μεγάλες πόλεις, επιβαρύνουν με υψηλά ποσοστά τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα.
Σε αυτό το πλαίσιο, οι εταιρείες στον τομέα του last-mile καλούνται να βρούν συνολικές λύσεις, για να ελαχιστοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τη συνδρομή τους στην κλιματική κρίση. Η στροφή προς πιο μαζικοποιημένα μοντέλα παράδοσης δεμάτων, όπως αυτό των Parcel Lockers, δηλαδή των Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής (τα οποία εξυπηρετούν ταυτόχρονα παραλαβές πολλών καταναλωτών), τονίζονται ως μια πολύ καλή πρακτική, η οποία μειώνει την κυκλοφορία οχημάτων, άρα και τις εκπομπές ρύπων.
Εμείς, στη BOX NOW, το κάναμε κομμάτι του εταιρικού μας DNA. Με βασικό άξονα της φιλοσοφίας, αλλά και της καθημερινής της λειτουργίας, τη βιώσιμη, πράσινη ανάπτυξη, τα Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής Δεμάτων της BOX NOW είναι απολύτως αυτόνομα και λειτουργούν αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια, προσφέροντας έναν νέο, καινοτόμο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο παράδοσης και παραλαβής παραγγελιών.
Γιατί BOX NOW;
Γιατί είμαστε παντού, πάντα για σένα! Τα BOX NOW lockers τοποθετούνται σε κομβικά σημεία της πόλης, ώστε ο καταναλωτής να έχει ο ίδιος πρόσβαση 24/7 στο Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής και στο δέμα του, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί, εύκολα και απλά.
Με άλλα λόγια, προσφέρει ασφάλεια, ανεξαρτησία και ελευθερία στη διακίνηση και παράδοση δεμάτων παντού και πάντα, όπου και όταν θέλει ο καταναλωτής!
Ταυτόχρονα, όμως, αποτελεί και έναν πολύτιμο σύμμαχο, έναν business partner για κάθε e-shop και κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας σύγχρονες, προηγμένες υπηρεσίες, εξοικονόμηση και αύξηση της παραγωγικότητας, αλλά και ενισχύοντας την εξυπηρέτηση των πελάτων τους.
Εσύ τί περιμένεις; Επικοινώνησε τώρα μαζί μας
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H AfterSalesPro λειτουργεί από το 2018 και γνωρίζει πλέον πολύ καλά το νευραλγικό κομμάτι του last mile, καθώς και τη μετάβασή του από την κανονικότητα στην ιδιαίτερα απαιτητική εποχή του covid-19. Έχοντας υλοποιήσει πολλές χρήσιμες υπηρεσίες έρχεται να προσφέρει μία ακόμα λύση στα πολύ συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζει ένα σύγχρονο eshop.
Με τη νέα υπηρεσία, η AftersSalesPro έρχεται να απαντήσει στα καθημερινά ερωτήματα που απασχολούν έναν eshop operator όπως για παράδειγμα:
• Πού βρίσκεται το σύνολο των δεμάτων των πιο πρόσφατων παραγγελιών;
• Ποιες παραγγελίες δεν παρέλαβαν οι πελάτες και για ποιο λόγο;
• Ποιες αποστολές έχουν καθυστερήσει και βρίσκονται ακόμη προς παράδοση;
• Είναι επαρκής η ενημέρωση του πελάτη σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας του;
• Ποια δέματα είναι προς επιστροφή;
• Πως μπορώ να έχω σαφή και ολοκληρωμένη ενημέρωση για την απόδοση των αντικαταβολών;
Σε αυτές και πολλές άλλες κοινές ερωτήσεις έρχεται να απαντήσει η εφαρμογή της AfterSalesPro με μία νέα υπηρεσία.
Η υλοποίηση αφορά ένα κοινό panel που διασυνδέει όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που διαχειρίζεται η επιχείρηση με όλες τις συνεργαζόμενες εταιρείες, courier ή μεταφορικές, το οποίο μέσα από ένα εξελιγμένο dashboard αποδίδει με ξεκάθαρο και κατανοητό τρόπο όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ένας eshop operator για να έχει μία πολύ ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας
• Καλύτερη εικόνα για την κατάσταση όλων των αποστολών
• Ελαχιστοποίηση των επιστροφών
• Πλήρης έλεγχος των αντικαταβολών
• Βέλτιστη εμπειρία του τελικού πελάτη, με την βελτίωση του after sales customer experience.
Πέραν της νέας υπηρεσίας Smart Tracking, ο merchant μπορεί, εάν το επιθυμεί, να κάνει χρήση και των άλλων υπηρεσιών για την αυτοματοποίηση της έκδοσης των vouchers, την ενημέρωση των πελατών με email & SMS, την αποστολή μηνύματος αξιολόγησης, καθώς επίσης και πολλές άλλες υπηρεσίες της σουίτας της AfterSalesPro.
Επωφεληθείτε τώρα με 1 μήνα δωρεάν χρήσης της υπηρεσίας, χωρίς κανένα κόστος εγκατάστασης και χωρίς καμία χρονική δέσμευση.
Η εφαρμογή της AfterSalesPro διασυνδέεται με όλες τις γνωστές πλατφόρμες eshop (Wordpress, Magento, Shopify, WooComerce, OpenCart, Cs Cart, Prestashop), με Custom Πλατφόρμες μέσω ΑΡΙ, καθώς επίσης και ERP (Softone) και πάνω από 16 εταιρείες courier ( ACS, Speedex, Geniki Taxydromiki, ELTA, Courier Center, Easy mail, Fedex, DHL, TAS Courier, Kronos Express, Aiolos, FIS, TCS, BCS, My Courier Now, City Courier, BOX NOW, Svuum).
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ACS παρουσίασε τη νέα έκδοση της ACS Mobile App, με σκοπό να παρέχει νέες δυνατότητες στους πελάτες της και να ενισχύσει περαιτέρω τα εναλλακτικά δίκτυα που διαθέτει για την εξυπηρέτησή τους.
Συγκεκριμένα, μετά την αναβάθμιση της εφαρμογής στην οποία προχώρησε η εταιρεία, με τη νέα έκδοση είναι δυνατή:
- Η ηλεκτρονική ενημέρωση του πλησιέστερου καταστήματος, ώστε ο διανομέας να παραλάβει την αποστολή του πελάτη από τον χώρο του (e-Κλήση Courier)
- Η χρήση της ψηφιακής βοηθού (ACiStant), η οποία είναι στη διάθεση του πελάτη για να λύσει απορίες σχετικά με την κάθε αποστολή του
- Η χρήση της ψηφιακής κάρτας ACS Member, η οποία είναι πλέον εντός της εφαρμογής, ώστε με την επίδειξή της στον διανομέα ή στο κατάστημα ACS, ο πελάτης να λαμβάνει τις εκπτώσεις του
- Η πληροφόρηση του πελάτη για οποιοδήποτε θέμα αφορά στο δίκτυο των καταστημάτων της ACS, καθώς όλες οι σχετικές ενημερώσεις εμφανίζονται συγκεντρωμένες σε ένα σημείο και σε πραγματικό χρόνο
- Η εύκολη διαχείριση όλων των αποστολών και παραλαβών του πελάτη, με δυνατότητα επιλογής νέας μέρας παράδοσης ή επιλογής ενός κοντινού σημείου παραλαβής (κατάστημα ACS ή ACS Smartpoint).
Τα παραπάνω νέα χαρακτηριστικά της ACS Mobile App έρχονται να προστεθούν, στις υφιστάμενες δυνατότητες της εφαρμογής, όπως την άμεση ενημέρωση για την πορεία της αποστολής του πελάτη με αναδυόμενα μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο (push notifications), εφόσον σε αυτό είναι ενεργοποιημένες (ανοικτές) οι γνωστοποιήσεις.
Η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.
Η νέα ACS Mobile App είναι διαθέσιμη δωρεάν για iOS και Android συσκευές, εδώ: https://bit.ly/ACS_MobileApp.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Οι προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, απόρροια της πανδημίας και της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σωρευτικά σε πιθανή απώλεια €920 δισ. στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ) σε όλη την Ευρωζώνη έως το 2023, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε σήμερα από την Accenture. Η πιθανή αυτή απώλεια αντιστοιχεί στο 7,7% του ΑΕΠ της Ευρωζώνης για το 2023.
Η μελέτη «From Disruption to Reinvention – The future of supply chains in Europe», η οποία δημοσιεύτηκε στην Ετήσια Συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, διερευνά τρία πιθανά σενάρια για το πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί ο πόλεμος το επόμενο έτος, μοντελοποιώντας τον αντίκτυπο κάθε σεναρίου για την περιοχή της Ευρωζώνης όσον αφορά το κόστος και το χρονοδιάγραμμα ανάκαμψης.
Οι κραδασμοί στην εφοδιαστική αλυσίδα που σχετίζονται με τον COVID-19 κόστισε στις οικονομίες της Ευρωζώνης €112,7 δισ. σε επίπεδο ΑΕΠ το 2021, σύμφωνα με τη μελέτη. Μάλιστα, πριν από τον πόλεμο, η έλλειψη αποθεμάτων, τα προβλήματα στα logistics και οι πληθωριστικές πιέσεις υπονόμευαν ήδη την οικονομική ανάκαμψη στην Ευρώπη.
Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία επιδείνωσε περαιτέρω την κατάσταση. Για παράδειγμα, οι ελλείψεις σε ημιαγωγούς, φαινόμενο που αναμενόταν να διορθωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2022, αναμένεται τώρα να συνεχιστεί και το 2023. Ένας παρατεταμένος πόλεμος θα μπορούσε να οδηγήσει σε περαιτέρω απώλειες του ΑΕΠ έως και €318 δισ. το 2022 και €602 δισ. το 2023, ενώ ο πληθωρισμός θα μπορούσε να φτάσει το 7,8% το 2022 προτού υποχωρήσει το 2023.
Η επίλυση των ζητημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας θα είναι κρίσιμη για την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα και ανάπτυξη. Σύμφωνα με τη μελέτη, έως και το 30% της συνολικής προστιθέμενης αξίας της Ευρωζώνης βασίζεται σε λειτουργικές διασυνοριακές αλυσίδες εφοδιασμού.
Επανεφεύρεση των αλυσίδων εφοδιασμού σε μια νέα οικονομική πραγματικότητα
Η μελέτη σημειώνει ότι απαιτείται επανεφεύρεση της εφοδιαστικής αλυσίδας για την αντιμετώπιση της νέας πραγματικότητας. Μέχρι τώρα, οι αλυσίδες εφοδιασμού είχαν σχεδιαστεί κυρίως για τη βελτιστοποίηση του κόστους. Στο σημερινό κόσμο όμως, οφείλουν να είναι πιο ανθεκτικές και ευέλικτες για να ανταποκρίνονται σε ένα αυξανόμενα αβέβαιο περιβάλλον και παράλληλα να αποτελούν βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λειτουργώντας ως βάση για μελλοντική ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, τονίζεται η εστίαση σε τρεις βασικούς τομείς:
- Ανθεκτικότητα: Οι αλυσίδες εφοδιασμού πρέπει να είναι σε θέση να απορροφούν, να προσαρμόζονται και να ανακάμπτουν από κραδασμούς όποτε και όπου συμβαίνουν. Η ανάπτυξη σεναρίων και η ανάλυση των κινδύνων και των ευκαιριών θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στην μεταβαλλόμενη προσφορά και ζήτηση. Η μοντελοποίηση και η προσομοίωση δικτύου, τα stress tests και η εξασφάλιση πολλαπλών πηγών εφοδιασμού θα επιτρέψουν στους οργανισμούς να διαχειρίζονται την αβεβαιότητα.
- Συνάφεια: Οι αλυσίδες εφοδιασμού θα πρέπει να είναι πελατοκεντρικές και ευέλικτες, ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται γρήγορα και αποδοτικά στις αλλαγές της ζήτησης. Η απόκτηση νέων συνόλων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων αυτών σε πραγματικό χρόνο, εντός και εκτός του οργανισμού από όλη την αλυσίδα αξίας θα είναι κρίσιμης σημασίας. Ο αυτοματισμός και η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψουν στους οργανισμούς να εντοπίζουν γρήγορα νέες τάσεις, υποστηρίζοντας τη λήψη αποφάσεων. Η μετάβαση από κεντροποιημένα, γραμμικά μοντέλα προσφοράς σε αποκεντρωμένα δίκτυα που εφαρμόζουν μοντέλα on-demand παραγωγής και σε ορισμένες περιπτώσεις, φέρνοντας την παραγωγή πιο κοντά στο σημείο πώλησης, μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να ανταποκριθούν καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών για την ολοκλήρωση των παραγγελιών.
- Βιωσιμότητα: Οι σύγχρονες αλυσίδες εφοδιασμού πρέπει να υποστηρίζουν, αν όχι να επιταχύνουν, τους στόχους βιωσιμότητας των οργανισμών. Για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ενδιαφερομένων μερών, οι οργανισμοί πρέπει να κάνουν τις αλυσίδες αξίας τους διαφανείς. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω blockchain ή παρόμοιας τεχνολογίας. Η μετάβαση επίσης από γραμμικές σε κυκλικές διαδικασίες που ελαχιστοποιούν τα απόβλητα θα είναι επίσης καθοριστικής σημασίας.
Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης δύο πιο βαθιές και μακροπρόθεσμες προκλήσεις που προκύπτουν από την πανδημία και τον πόλεμο. Κατά πρώτον, την ενεργειακή ασφάλεια, καθώς οι ευρωπαϊκές οικονομίες πρέπει να αντιμετωπίσουν τη μεγάλη εξάρτησή τους από τον εφοδιασμό πετρελαίου και φυσικού αερίου ενώ επιταχύνουν τις πρωτοβουλίες μηδενικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος (net-zero). Και κατά δεύτερον, την έλλειψη ταλέντου, ως αποτέλεσμα της γήρανσης του πληθυσμού, των εξελισσόμενων προσδοκιών των εργαζομένων και των αλλαγών στη ζήτηση για δεξιότητες.
Διαβάστε αναλυτικά τη μελέτη της Accenture: εδώ
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μετά την ανάλυση του διασυνοριακού e-commerce στην Αυστραλία, τη Νοτιοανατολική Ασία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στην ευρωπαϊκή αγορά.
Το 2021, η ευρωπαϊκή αγορά διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου αποτιμήθηκε σε 12.710 εκατομμύρια ευρώ, με τη Γερμανία να αντιπροσωπεύει περίπου το 28,5% του συνολικού μεριδίου αγοράς. Έρευνα της Eurostat το 2021 αποκάλυψε επίσης ότι το 32% των αγοραστών της περιοχής έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω Διαδικτύου από άλλες χώρες της ΕΕ κατά τη διάρκεια του έτους. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι ένας αυξανόμενος αριθμός εγχώριων παικτών ηλεκτρονικού εμπορίου επιδιώκει την εδαφική επέκταση ως μέσο για την επίτευξη ανάπτυξης.
Το 2021 ήταν αναμφίβολα μια εντυπωσιακή χρονιά για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη, αλλά πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε; Πώς συγκρίνεται η ανάπτυξη των εγχώριων δεμάτων με αυτή των διεθνών; Ας το ανακαλύψουμε!
Οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες σημείωσαν αύξηση των εισαγόμενων δεμάτων το 1ο τρίμηνο του 2022
Σημειώθηκε αύξηση στα εισερχόμενα διεθνή πακέτα στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Ειδικότερα, η Ολλανδία παρουσίασε το μεγαλύτερο άλμα στις εισαγωγές, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση 16,5% το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε ετήσια βάση. Όσον αφορά στη Γερμανία και το Βέλγιο, τα εισερχόμενα δέματα αυξήθηκαν μόνο κατά 6,72% και 2,41% την ίδια περίοδο.
Εν μέρει λόγω της ισχυρής εγχώριας αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου που κυριαρχείται από παίκτες όπως το Bol.com, οι Ολλανδοί δεν ήταν τόσο διατεθειμένοι να κάνουν αγορές εκτός συνόρων για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Ολλανδία ήταν επίσης αργή στην υιοθέτηση διαδικτυακών αγορών όπως η Amazon και η Zalando. Ήταν λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι η Ολλανδία είχε την ισχυρότερη αύξηση των εισαγόμενων δεμάτων στην περιοχή, παρά την καθυστερημένη εισαγωγή της στην παγκόσμια αγορά διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τα εγχώρια δέματα σημείωσαν υψηλότερη ανάπτυξη από τα διεθνή στο Βέλγιο, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο
Όσον αφορά στην εγχώρια ανάπτυξη δεμάτων, το Βέλγιο, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν οι εξαιρέσεις πέρυσι. Σε αντίθεση με την πλειονότητα της Ευρώπης, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσαν αύξηση στις εγχώριες αποστολές (και πτώση στις εισαγόμενες), κατά 7,79% και 6,7% αντίστοιχα. Αντίστοιχα στο Βέλγιο, τα τοπικά δέματα ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 24,4% – αύξηση πολύ μεγαλύτερη από την αύξηση 6,72% που παρατηρήθηκε στις διεθνείς αποστολές του. Αυτό είναι σύμφωνο με τα αποτελέσματα από τη Διασυνοριακή Έρευνα Καταναλωτών της Διεθνούς Ταχυδρομικής Εταιρείας (IPC) για το 2021, η οποία διαπίστωσε ότι το 27% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα από εγχώριους λιανοπωλητές.
Η πλειονότητα των δεμάτων με προορισμό την Ευρώπη προέρχονταν από τον Καναδά, την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες
Με βάση τα δεδομένα του Parcel Monitor, τα περισσότερα διεθνή δέματα που εισέρχονται στην Ευρώπη προέρχονται κυρίως από 3 χώρες: τον Καναδά, την Κίνα και τις ΗΠΑ. Μεταξύ αυτών, από την Κίνα προήλθε η συντριπτική πλειοψηφία των αποστολών, με ποσοστό 71,8%. Το 19,5% των εισερχόμενων πακέτων προήλθε από τις ΗΠΑ και ένα ακόμη μικρότερο ποσό (6,71%) από τον Καναδά. Η κατάταξη δεν προκάλεσε έκπληξη, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι και οι δύο αυτές χώρες είναι μακροχρόνιοι εμπορικοί εταίροι της Ευρώπης. Χάρη στην αυξημένη διείσδυση των διαδικτυακών αγορών σε όλη την περιοχή, οι Ευρωπαίοι είχαν μεγαλύτερη πρόσβαση σε αγαθά που πωλούνται από εμπόρους της Βόρειας Αμερικής.
Διαβάστε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ACS παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό τα νέα ACS Smartpoint Lockers, στο περίπτερο Α1 της έκθεσης ECDM Expo 2022, της μεγαλύτερης έκθεσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στις 14 και 15 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν στους επισκέπτες της έκθεσης, της οποίας ήταν κύριος χορηγός η ACS, το εγκατεστημένο ACS Smartpoint Locker και τις δυνατότητες εξυπηρέτησης που προσφέρει στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) και στους πελάτες τους.
Συγκεκριμένα, με τα ACS Smartpoint Lockers («έξυπνες» θυρίδες KePol της ΚΕΒΑ), το συνεργαζόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει στον πελάτη του τη δυνατότητα να παραλάβει την παραγγελία του οποιαδήποτε ώρα ή ημέρα επιθυμεί (24/7), εύκολα και γρήγορα, από το κοντινότερο ACS Smart Point, με τη χρήση ενός μοναδικού κωδικού (PIN) που έχει λάβει στο κινητό του.
Παράλληλα, ο πελάτης-παραλήπτης έχει τη μοναδική δυνατότητα για τα Ελληνικά δεδομένα πληρωμής της ηλεκτρονικής παραγγελίας του και με αντικαταβολή στο POS του locker, χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα (Visa, Mastercard). Επίσης, μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην ασφάλεια των θυρίδων, καθώς τα ACS Smartpoint Lockers διαθέτουν σύστημα συναγερμού, κάμερα και φωτισμό LED, ενώ η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται χωρίς ανθρώπινη επαφή, που επιτρέπει στον παραλήπτη να είναι ασφαλής, ακόμα και σε δύσκολες υγειονομικές συνθήκες, όπως αυτές της πανδημίας του COVID 19.
Σημειώνεται ότι το λογισμικό λειτουργίας των «έξυπνων» θυρίδων, αλλά και της δυνατότητας πληρωμής της αντικαταβολής μέσω του ενσωματωμένου POS, έχει υλοποιηθεί εξ’ ολοκλήρου από την ACS, ενώ παρέχεται διασύνδεση των ACS Smartpoint lockers με τις ευρέως διαδεδομένες πλατφόρμες e-shop (π.χ Wordpress, Magento, Shopify, WooComerce, OpenCart κλπ) σε συνεργασία με την εταιρεία AfterSalesPro.
Η εταιρεία, παρέχοντας τα νέα ACS Smartpoint Lockers αποδεικνύει για μία ακόμη φορά τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στον ρόλο της, ως στρατηγικού εταίρου του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, επενδύοντας συνεχώς σε νέες λύσεις για τους συνεργάτες της, αλλά και τους πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πανελλαδική έρευνα με αντικείμενο τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφοράς δεμάτων και την αποτύπωση της εμπειρίας των καταναλωτών, διενήργησε η ΕΕΤΤ κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022.
Ειδικότερα, διερευνήθηκαν οι συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών, η συνολική εμπειρία τους από τη συνεργασία με ταχυδρομικές επιχειρήσεις, η αποτίμηση της ταχύτητας παράδοσης, η γνώση για τις αυτοματοποιημένες θυρίδες και η προοπτική χρήσης τους στο μέλλον, καθώς επίσης και η γνώση για τους φορείς υποδοχής παραπόνων/καταγγελιών.
Η έρευνα υλοποιήθηκε από την εταιρία Metron Analysis, μέσω τηλεφωνικών και online συνεντεύξεων σε δείγμα 2.004 ατόμων ηλικίας 18 ετών και άνω, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας συνοψίζονται στα ακόλουθα:
Συνήθειες χρήσης
- Το 22% των ερωτώμενων είναι εντατικοί χρήστες, δηλαδή κάνουν χρήση των υπηρεσιών ταχυμεταφορών από 3-4 φορές τον μήνα έως και αρκετές φορές την εβδομάδα. Το 29% είναι χρήστες μέτριας έντασης (χρήση 1-2 φορές τον μήνα) ενώ το 50% κάνει αραιή χρήση (μία φορά ανά τρίμηνο έως και μία φορά ανά εξάμηνο).
- Το 93% των ερωτώμενων έχει παραλάβει δέμα από αγορά μέσω internet. Η έλευση της πανδημίας αύξησε σημαντικά τις εν λόγω αγορές, με το 82% των χρηστών να τις πραγματοποιούν συχνότερα από το παρελθόν. Επισημαίνεται ότι οι 5 στους 10 ερωτώμενους δήλωσαν ότι παραλαμβάνουν δέμα από οnline αγορά τουλάχιστον μία φορά το μήνα.
- Η ταχύτητα παράδοσης αποτελεί τον κύριο λόγο χρήσης υπηρεσιών ταχυμεταφορών σε όλες τις δημογραφικές ομάδες (77%). Ακολουθούν η αξιοπιστία (41%), οι πρόσθετες υπηρεσίες όπως η δυνατότητα παρακολούθησης της αποστολής (38%) και η καλύτερη εξυπηρέτηση (36%).
- Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες για online αγορές, αναδεικνύονται τα είδη ρουχισμού/υπόδησης (68%) και οι ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές 63% αντίστοιχα.
Πηγή: Πανελλαδική έρευνα Metron Analysis για λογαριασμό της ΕΕΤΤ
Εμπειρίες χρήσης
- Το 54% δηλώνει ικανοποιημένο ή πολύ ικανοποιημένο από τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών, ενώ ο δείκτης δυσαρέσκειας κυμαίνεται στο 9%.
- Το 62% των χρηστών δηλώνει ικανοποιημένο από την κατάσταση των δεμάτων και τις υπηρεσίες εντοπισμού/παρακολούθησης, ωστόσο το 27% είναι δυσαρεστημένο από το κόστος των υπηρεσιών. Επίσης, σημαντικά ποσοστά δυσαρέσκειας εντοπίζονται στην αποτίμηση της εμπειρίας όσον αφορά την ταχύτητα παράδοσης (15%), την εξυπηρέτηση πελατών (13%), την επιστροφή δεμάτων (11%) και το δίκτυο καταστημάτων (10%).
- Οι καθυστερήσεις των παραδόσεων είναι το βασικό πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει σχεδόν όλοι οι χρήστες (84%) και με εξαιρετική ένταση (52%). Ειδικότερα, όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές, το 38% των χρηστών είναι δυσαρεστημένο τόσο από το χρόνο παράδοσης όσο και από το κόστος αποστολής των δεμάτων.
Γνώση αυτόματων/αυτοματοποιημένων θυρίδων
Η πλειονότητα των χρηστών (72%) δεν γνωρίζουν τη δυνατότητα χρήσης αυτόματων/ αυτοματο-ποιημένων θυρίδων (lockers), ενώ στην προοπτική χρήσης τους, το 33% είναι θετικό (κυρίως νέοι ηλικίας 25-34 ετών) και το 37% είναι αρνητικό (κυρίως ηλικίες 65+).
Ως ενισχυτικοί παράγοντες για τη μελλοντική χρήση θυρίδων, αναδεικνύονται η παραλαβή/παράδοση σε σημεία που διευκολύνουν τον χρήστη και ο βολικός χρόνος παράδοσης, ενώ στους αποτρεπτικούς παράγοντες συγκαταλέγονται η έλλειψη ασφάλειας, η ανάγκη μετακίνησης και η απουσία ανθρώπινης επαφής.
Η έρευνα της ΕΕΤΤ εντάσσεται στο πλαίσιο παρακολούθησης της ταχυδρομικής αγοράς από την Αρχή, ενώ η παρουσίαση των συμπερασμάτων αποσκοπεί στην αξιολόγηση της εμπειρίας και των συνηθειών των χρηστών, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.
Μπορείτε να αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Logistics
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77