Logistics

Η Amazon τοποθετεί pickup lockers σε αστυνομικά τμήματα

Τα smart lockers της Amazon θεωρητικά ήδη προστατεύουν το περιεχόμενό τους από τους ληστές, αλλά ορισμένα από αυτά έχουν πλέον ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας, αφού στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ ξεκίνησε η δοκιμαστική τοποθέτησή τους σε αστυνομικά τμήματα.

Πιο συγκεκριμένα, η Μητροπολιτική Αστυνομία της Ουάσινγκτον τοποθέτησε lockers σε δύο σημεία στην πόλη. Εάν το πιλοτικό πρόγραμμα πάει καλά, τότε οι Αστυνομικές Αρχές και η Amazon σχεδιάζουν να τοποθετήσουν lockers σε περισσότερους αστυνομικούς σταθμούς.

Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τη συγκεκριμένη κίνηση, αφού υπάρχουν συμβάντα κλοπών και η εταιρεία θέλει να τα ελαχιστοποιήσει.

Η Amazon έχει ήδη αρκετούς δεσμούς με τις Αστυνομικές Αρχές. Πριν μερικές εβδομάδες, είδε το φως της δημοσιότητας το γεγονός ότι η εταιρεία έδωσε στην αστυνομία πλάνα από κάμερες Ring που πουλάει, σε τουλάχιστον 11 περιπτώσεις, χωρίς δικαστική απόφαση, ή συγκατάθεση των κατόχων των καμερών.

Επίσης, οι Αρχές είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου της Amazon για κάποιο χρονικό διάστημα πριν μερικά χρόνια. Κατόπιν, η εταιρεία απαγόρευσε τη χρήση του λογισμικού της από την αστυνομία το 2020 και πέρσι επέκτεινε την απαγόρευση επ' αόριστον.

 

Εικόνα: Alex Motoc, Unsplash
  

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Parcel Monitor: Γιατί τα Logistics Data έχουν σημασία στο λιανικό εμπόριο

Τα δεδομένα είναι στην πρώτη γραμμή του σύγχρονου omnichannel λιανικού εμπορίου. Mπορούν να αλλάξουν όλες τις πτυχές ενός retailer, από  θέματα κοστολόγησης και την προσαρμογή της προσφοράς σε κάθε πελάτη και σε κάθε κανάλι πώλησης, μέχρι την αλυσίδα εφοδιασμού ώστε να γίνει πιο αποτελεσματική. Επίσης, τα data επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν ορθότερες αποφάσεις και να βελτιώνουν τη λειτουργική τους αποτελεσματικότητα.

Όμως, τί είναι τα Logistics Data; Ας δούμε μερικές πραγματικές εφαρμογές αυτών των δεδομένων.



Logistics Data και λήψη αποφάσεων 

Τα Logistics Data χρησιμεύουν ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών των εταιρειών για την αξιολόγηση των Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs). Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους, να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τις τάσεις του κλάδου και να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τις τεχνολογικές επενδύσεις τους.

Τα δεδομένα που είναι ακριβή, καθαρά και δομημένα, θα δώσουν στις εταιρείες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις. Από την άλλη, η εξαγωγή αναλυτικών στοιχείων από προβληματικά δεδομένα, εκθέτει ακόμη και την πιο εξελιγμένη υποδομή σε κίνδυνο.

 

Πλεονεκτήματα των Logistics Data για τους εμπόρους


1. Προβλέψτε τις τάσεις των πωλήσεων
Τα δεδομένα των logistics επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αποδώσουν αξία σε προϊόντα που έχουν σε απόθεμα, είτε πρόκειται για αυτά που έχουν υψηλές πωλήσεις, είτε για αυτά που δεν έχουν. Η χρήση αυτών των πληροφοριών βοηθά τις εταιρείες να προχωρήσουν σε στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ, καθώς και να προβλέψουν νέες τάσεις. Αναλύοντας δεδομένα από προηγούμενα έτη, οι e-tailers μπορούν να προβλέψουν τη ζήτηση, να προγραμματίσουν το απόθεμά τους και τη διαχείρισή του και γενικότερα, να εξορθολογίσουν τις δραστηριότητές τους.


2. Κατανοήστε τους πελάτες
Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να ανακαλύψουν τις επιθυμίες πελατών με τη βοήθεια εις βάθος ανάλυσης δεδομένων από διάφορες πηγές, όπως μέσω websites, social media, αναζητήσεις στο διαδίκτυο και email. Τέτοιες πολύτιμες πληροφορίες αποκαλύπτουν τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών, τα brands που προτιμούν, τα προϊόντα με τις περισσότερες αναζητήσεις και τις τάσεις αγορών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να βλέπουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα και να προσαρμόζουν τις προσφορές τους ανάλογα.


3. Βελτιώστε την εμπειρία για να κερδίσετε πιστούς πελάτες
Οι επιχειρήσεις που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών ή, ακόμα καλύτερα, τις υπερβαίνουν, έχουν υψηλότερα ποσοστά διατήρησης και μετατροπών, καθώς και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Η αξιολόγηση των δεδομένων από τα logistics μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν σωστά και αυτόματα τις επιθυμίες, το feedback και τις προσδοκίες των πελατών, επιτρέποντάς τους να προσαρμόσουν τις διαδικασίες τους και ελαχιστοποιήσουν την αναποτελεσματικότητα.


4. Αυξήστε την αποτελεσματικότητα 
Η χρήση των δεδομένων σαν σύστημα διαχείρισης κύκλου ζωής, μπορεί να βοηθήσει στη σύνδεση ανθρώπων και τεχνολογίας, άρα στον καλύτερο έλεγχο και συντήρηση του εξοπλισμού. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να μεγιστοποιήσουν το χρόνο λειτουργίας και να ελαχιστοποιήσουν τις διακοπές, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά παραγωγικότητας.


Χρήση Logistics Data για τη βελτίωση της εμπειρίας παράδοσης των καταναλωτών


●  Το 1,18% των προβλημάτων παράδοσης στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2022 προήλθε από την πλευρά των παραληπτών, ενώ στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 4,32%. Η γνώση των αιτιών των αποτυχιών παράδοσης επιτρέπει στους εμπόρους να διαχειρίζονται τις προσδοκίες των πελατών, οι οποίες με τη σειρά τους, να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, παρέχοντας άλλες εναλλακτικές επιλογές παράδοσης.

●  Η παράδοση την ίδια ημέρα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου έχει μεγάλη ζήτηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που φτάνει το 12,8%, ενώ στις ΗΠΑ δεν συμβαίνει κάτι αντίστοιχο.

●  Η μεγαλύτερη καθυστέρηση για την παραλαβή δεμάτων παρατηρήθηκε τα Σάββατα στην Ευρώπη, με 2,63 ημέρες κατά μέσο όρο και τις Παρασκευές στις ΗΠΑ με 2,65 ημέρες.  

 



Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο για να ανακαλύψετε περισσότερα για τα Logistics Data!



Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η Skroutz έφτασε τα 200 σημεία αυτόματης παραλαβής στην Ελλάδα

Η Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, μετράει πλέον περισσότερα από 200 σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Την επιτυχία των Smart lockers επιβεβαιώνει ο συνολικός αριθμός των παραγγελιών που έχουν εξυπηρετήσει ως τώρα, ο οποίος αγγίζει τις 150 χιλιάδες. Ενδεικτικά τον Ιούνιο εξυπηρετήθηκαν συνολικά περισσότερες από 32 χιλιάδες αποστολές.

 

Η Skroutz ήταν η πρώτη που παρουσίασε στην Ελλάδα τα ‘Skroutz Point’ τον Νοέμβριο 2021, με τη δημιουργία ενός δικτύου εξυπηρέτησης 20 σημείων αυτόματης παραλαβής. Μέσα σε λίγους μήνες, κατάφερε να επεκταθεί σε περισσότερα από 200 σημεία, προκειμένου να απαντήσει στην ανάγκη των καταναλωτών να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους με βάση το δικό τους πρόγραμμα μέσα στην ημέρα, σε ώρες προτίμησής τους.

Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η Skroutz προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις αγορές τους εντός 2 ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο locker, με ευέλικτες ώρες παραλαβής. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους από την εφαρμογή ή την ιστοσελίδα της Skroutz, οι καταναλωτές επιλέγουν το ‘Skroutz Point’ που τους εξυπηρετεί.

Τα σημεία αυτόματης παραλαβής πακέτων βρίσκονται σε πρατήρια υγρών καυσίμων, εστιατόρια, καταστήματα ψιλικών, parking και άλλα κεντρικά και εύκολα προσβάσιμα σημεία σε Αττική και Θεσσαλονίκη, αποτελώντας έναν γρήγορο, βολικό και ασφαλή τρόπο παραλαβής παραγγελιών.

Ο Στέφανος Κατσίμπας, Business Director της Skroutz Last Mile δήλωσε σχετικά: «Η Skroutz συνεχίζει να επεκτείνει τα σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ για να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και ασφάλεια στις παραδόσεις δεμάτων. Μέσα σε λίγους μήνες καταφέραμε να εγκαταστήσουμε περισσότερα από 200 Smart lockers, με 15 εξ’ αυτών στη Θεσσαλονίκη, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών. Στόχος μας αποτελεί η συνεχής εξέλιξη των υπηρεσιών που παρέχουμε, μέσα από την αξιοποίηση καινοτόμων και σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων που αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή».

Στο παρακάτω link μπορείτε να βρείτε τη φόρμα ενδιαφέροντος για εγκατάσταση Skroutz Point: https://bit.ly/3IwxNf6

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

H ACS αναδείχτηκε "Πρωταγωνιστής της Ελληνικής Οικονομίας" και το 2022

Η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, βραβεύτηκε στην 7η Τελετή Απονομής των Βραβείων «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Ιουλίου 2022.

Η εταιρεία έχει διακριθεί ήδη 4 συναπτά έτη ως η κορυφαία επιχείρηση του κλάδου των ταχυμεταφορών, διακινώντας πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές ετησίως από το σύνολο των υπηρεσιών της.

Ο κ. Απόστολος Γεωργαντζής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACS, δήλωσε σχετικά: «H βράβευσή μας και τη φετινή χρονιά αναγνωρίζει τη σημαντική προσπάθειά μας για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες του κλάδου, του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, ως ο στρατηγικός εταίρος του. Η ACS όλo αυτό το διάστημα έχει προχωρήσει σε μια σειρά ενεργειών για να επιταχύνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό και να αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες της, ώστε να παραμείνει ο ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών, ενός κλάδου ο οποίος υποδέχεται αξιόλογους νέους παίκτες, το τελευταίο διάστημα. Το νέο υπερσύγχρονο κέντρο διανομής της εταιρείας, τα νέα ACS SmartPoint Lockers, καθώς και η συνεχώς αναβαθμιζόμενη mobile εφαρμογή της ACS, υποδηλώνουν τη δέσμευση της εταιρείας για επενδύσεις στην καινοτομία. Με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο και ως ο ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών, η ACS θέτει στο επίκεντρο των υπηρεσιών της  την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της

Η διάκριση των «Πρωταγωνιστών των Κλάδων» αφορά στις τιμητικές βραβεύσεις των κορυφαίων εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε περισσότερους από 15 βασικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Διαθέτοντας το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο καταστημάτων στη χώρα, περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης εντός και εκτός Ελλάδας, καθώς και τα αρτιότερα συστήματα διαλογής και παρακολούθησης των αποστολών, η ACS βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις διακριθείσες εταιρείες.

Η εταιρεία συνεχίζει και το 2022 την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, ώστε να εξακολουθήσει να ηγείται του κλάδου των ταχυμεταφορών, προσφέροντας σύγχρονες και καινοτόμες λύσεις σε όλο το φάσμα των πελατών της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Ενοχλημένο το 43% των e-shoppers στη Βρετανία από τις περιττές συσκευασίες

Ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο αναφέρει ότι οι συσκευασίες των προϊόντων που παραλαμβάνουν από τις online αγορές τους έχουν πάρα πολλά υλικά, κάτι που τους ενοχλεί και τους δημιουργεί αρνητική εικόνα για το e-shop από το οποίο παρήγγειλαν.

Αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία συσκευασίας DS Smith στη Βρετανία, η οποία υπολόγισε ότι 83 εκατομμύρια κυβικά μέτρα αεροπλάστ παραδίδονται σε πακέτα πελατών e-commerce κάθε χρόνο – σε συσκευασίες που συχνά είναι πολύ μεγάλες για τα αντικείμενα που παραδίδονται.

Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.000 ενήλικες καταναλωτές, το 43% των αγοραστών ήταν απογοητευμένοι από τις μεγάλες συσκευασίες και τη σπατάλη υλικών. Αντίθετα, πολλοί προτιμούν συσκευασίες από εναλλακτικές ανανεώσιμες πηγές (41%), που εφαρμόζουν σφιχτά στα αντικείμενα, ακόμη και όταν έχουν περίεργο σχήμα (32%) .

Επίσης, ερωτήθηκαν 250 υπεύθυνοι συσκευασίας, αποστολών και logistics σε e-shops και διαπιστώθηκε ότι το 80% από αυτούς παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιούν συχνά συσκευασίες που δεν έχουν το ίδιο μέγεθος με το προϊόν. Ταυτόχρονα, περισσότεροι από τους μισούς επικεντρώνονται στην ανακυκλωσιμότητα των συσκευασιών (55%) και πάνω από το ένα τρίτο (35%) στην επαναχρησιμοποίησή τους.

Συνολικά, σύμφωνα με τη DS Smith, 167 εκατομμύρια πακέτα αποστέλλονται κάθε μήνα για παραδόσεις προϊόντων από ηλεκτρονικές αγορές στη Βρετανία, στις συσκευασίες των οποίων χρησιμοποιούνται 169.291 τόνοι περιττού χαρτονιού (κόστους 39,4 εκατομμυρίων λιρών - περίπου 46,7 εκ. ευρώ), 480 εκ. τετραγωνικά μέτρα πλαστικής ταινίας και 80 εκ. κυβικά μέτρα filler.

 

Εικόνα: Mediamodifier, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

 

BOX ΝΟW: Παραδόσεις δεμάτων με ασφάλεια και σεβασμό στο περιβάλλον

Είναι γεγονός ότι μετά την πανδημία μάθαμε να αγοράζουμε ό,τι θέλουμε, όποτε θέλουμε και κυρίως, στην τιμή που θέλουμε. Ενώ όμως «έχει φύγει το παιδί», το δέμα δεν έρχεται ποτέ στην ώρα του. Άλλες φορές χάνεται, άλλες φορές έρχεται σε άθλια κατάσταση. Και όλοι λένε «δε φταίω εγώ». Τώρα, με τη BOX NOW όλα αυτά αλλάζουν!

Η BOX NOW είναι η νέα πρωτοπόρα start up, η οποία αποτελεί την εξέλιξη των εταιρειών παράδοσης δεμάτων και αξιοποιώντας την καινοτόμο ψηφιακή τεχνολογία προσφέρει σύγχρονες, αυτοματοποιημένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες. Απευθύνεται και στο ευρύ κοινό (Β2C) αλλά και στις επιχειρήσεις (Β2Β) που διατηρούν ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και κάθε επιχείρηση η οποία χρησιμοποιεί υπηρεσίες αποστολής δεμάτων, γενικότερα. Παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες παράδοσης και παραλαβής, αναπτύσσοντας το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων στην Ελλάδα.

 

Τι άλλαξε;

Αδιαμφισβήτητα, τα μακροοικονομικά νούμερα εν μέσω πανηδημίας COVID-19 στον τομέα του last-mile και των ταχυμεταφορών σημείωσαν εκτόξευση. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας με τίτλο Τhe Future of Last-Mile Ecosystem του World Economic Forum, αίσθηση προκαλεί πως οι καταναλωτές για πολλές κατηγορίες προϊόντων, όπως ρουχισμός, παιχνίδια και ηλεκτρονικά είδη, ακόμα και το έτος πριν την πανδημία, είχαν ήδη στρέψει κατά πολύ τις αγοραστικές τους συνήθειες προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, έναντι του λιανικού δικτύου.

Η έντονη ζήτηση για online παραγγελίες τα τελευταία 3 χρόνια, έχει δημιουργήσει ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον, με ιδιαίτερες προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν όλες οι εταιρείες στον τομέα των ταχυμεταφορών.

Μια ακόμα σημαντική πρόκληση για τις εταιρείες ταχυμεταφορών είναι η αυξανόμενη ζήτηση για παράδοση την ίδια ή την επόμενη ημέρα. To Same-Day delivery με βάση την έρευνα του World Economic Forum είναι η πιο δημοφιλής τάση στο Last-mile, η οποία ετησίως σημειώνει αυξήσεις άνω του 36%.

 

Είμαστε πράσινοι!

Μία από τις σημαντικότερες ανησυχίες παγκοσμίως και τις σημαντικότερες προκλήσεις για τις εταιρείες ταχυμεταφορών, αφορά στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα που φέρνει το αυξανόμενο κύμα παραδόσεων. Η ίδια έρευνα, μας αποκαλύπτει πως μέχρι το 2030 περίπου το 60% του πλανήτη θα ζει σε μεγάλες πόλεις, πρόβλεψη που υποστηρίζεται και από την αύξηση της τάξης του 35% που έχει σημειωθεί από το 2010 στην κυκλοφοριακή συμφόρηση εντός πόλεων. Oι παραδόσεις δεμάτων με κλασικά μέσα, όπως φορτηγά οχήματα και van, ειδικά στις μεγάλες πόλεις, επιβαρύνουν με υψηλά ποσοστά τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι εταιρείες στον τομέα του last-mile καλούνται να βρούν συνολικές λύσεις, για να ελαχιστοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τη συνδρομή τους στην κλιματική κρίση. Η στροφή προς πιο μαζικοποιημένα μοντέλα παράδοσης δεμάτων, όπως αυτό των Parcel Lockers, δηλαδή των Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής (τα οποία εξυπηρετούν ταυτόχρονα παραλαβές πολλών καταναλωτών), τονίζονται ως μια πολύ καλή πρακτική, η οποία μειώνει την κυκλοφορία οχημάτων, άρα και τις εκπομπές ρύπων.

 

Εμείς, στη BOX NOW, το κάναμε κομμάτι του εταιρικού μας DNA. Με βασικό άξονα της φιλοσοφίας, αλλά και της καθημερινής της λειτουργίας, τη βιώσιμη, πράσινη ανάπτυξη, τα Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής Δεμάτων της BOX NOW είναι απολύτως αυτόνομα και λειτουργούν αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια, προσφέροντας έναν νέο, καινοτόμο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο παράδοσης και παραλαβής παραγγελιών. 

 

Γιατί BOX NOW;

Γιατί είμαστε παντού, πάντα για σένα! Τα BOX NOW lockers τοποθετούνται σε κομβικά σημεία της πόλης, ώστε ο καταναλωτής να έχει ο ίδιος πρόσβαση 24/7 στο Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής και στο δέμα του, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί, εύκολα και απλά.

Με άλλα λόγια, προσφέρει ασφάλεια, ανεξαρτησία και ελευθερία στη διακίνηση και παράδοση δεμάτων παντού και πάντα, όπου και όταν θέλει ο καταναλωτής!

Ταυτόχρονα, όμως, αποτελεί και έναν πολύτιμο σύμμαχο, έναν business partner για κάθε e-shop και κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας σύγχρονες, προηγμένες υπηρεσίες, εξοικονόμηση και αύξηση της παραγωγικότητας, αλλά και ενισχύοντας την εξυπηρέτηση των πελάτων τους.

Εσύ τί περιμένεις; Επικοινώνησε τώρα μαζί μας

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

 

H AfterSalesPro λανσάρει τη νέα της πρωτοποριακή υπηρεσία Smart Tracking

H AfterSalesPro λειτουργεί από το 2018 και γνωρίζει πλέον πολύ καλά το νευραλγικό κομμάτι του last mile, καθώς και τη μετάβασή του από την κανονικότητα στην ιδιαίτερα απαιτητική εποχή του covid-19. Έχοντας υλοποιήσει πολλές χρήσιμες υπηρεσίες έρχεται να προσφέρει μία ακόμα λύση στα πολύ συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζει ένα σύγχρονο eshop.

Με τη νέα υπηρεσία, η AftersSalesPro έρχεται να απαντήσει στα καθημερινά ερωτήματα που απασχολούν έναν eshop operator όπως για παράδειγμα:

•  Πού βρίσκεται το σύνολο των δεμάτων των πιο πρόσφατων παραγγελιών;

•  Ποιες παραγγελίες δεν παρέλαβαν οι πελάτες και για ποιο λόγο;

•  Ποιες αποστολές έχουν καθυστερήσει και βρίσκονται ακόμη προς παράδοση;

•  Είναι επαρκής η ενημέρωση του πελάτη σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας του;

•  Ποια δέματα είναι προς επιστροφή;

•  Πως μπορώ να έχω σαφή και ολοκληρωμένη ενημέρωση για την απόδοση των αντικαταβολών;

Σε αυτές και πολλές άλλες κοινές ερωτήσεις έρχεται να απαντήσει η εφαρμογή της AfterSalesPro με μία νέα υπηρεσία.

 

Η υλοποίηση αφορά ένα κοινό panel που διασυνδέει όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που διαχειρίζεται η επιχείρηση με όλες τις συνεργαζόμενες εταιρείες, courier ή μεταφορικές, το οποίο μέσα από ένα εξελιγμένο dashboard αποδίδει με ξεκάθαρο και κατανοητό τρόπο όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ένας eshop operator για να έχει μία πολύ ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας

•  Καλύτερη εικόνα για την κατάσταση όλων των αποστολών

•  Ελαχιστοποίηση των επιστροφών

•  Πλήρης έλεγχος των αντικαταβολών

•  Βέλτιστη εμπειρία του τελικού πελάτη, με την βελτίωση του after sales customer experience.

Πέραν της νέας υπηρεσίας Smart Tracking, ο merchant μπορεί, εάν το επιθυμεί, να κάνει χρήση και των άλλων υπηρεσιών για την αυτοματοποίηση της έκδοσης των vouchers, την ενημέρωση των πελατών με email & SMS, την αποστολή μηνύματος αξιολόγησης, καθώς επίσης και πολλές άλλες υπηρεσίες της σουίτας της AfterSalesPro.

Επωφεληθείτε τώρα με 1 μήνα δωρεάν χρήσης της υπηρεσίας, χωρίς κανένα κόστος εγκατάστασης και χωρίς καμία χρονική δέσμευση.

Η εφαρμογή της AfterSalesPro διασυνδέεται με όλες τις γνωστές πλατφόρμες eshop (Wordpress, Magento, Shopify, WooComerce, OpenCart, Cs Cart, Prestashop), με Custom Πλατφόρμες μέσω ΑΡΙ, καθώς επίσης και ERP (Softone) και πάνω από 16 εταιρείες courier ( ACS, Speedex, Geniki Taxydromiki, ELTA, Courier Center, Easy mail, Fedex, DHL, TAS Courier, Kronos Express, Aiolos, FIS, TCS, BCS, My Courier Now, City Courier, BOX NOW, Svuum).

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Νέα έκδοση της εφαρμογής ACS Mobile App με σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες

Η ACS παρουσίασε τη νέα έκδοση της ACS Mobile App, με σκοπό να παρέχει νέες δυνατότητες στους πελάτες της και να ενισχύσει περαιτέρω τα εναλλακτικά δίκτυα που διαθέτει για την εξυπηρέτησή τους.

Συγκεκριμένα, μετά την αναβάθμιση της εφαρμογής στην οποία προχώρησε η εταιρεία, με τη νέα έκδοση είναι δυνατή:

  • Η ηλεκτρονική ενημέρωση του πλησιέστερου καταστήματος, ώστε ο διανομέας να παραλάβει την αποστολή του πελάτη από τον χώρο του (e-Κλήση Courier)
  • Η χρήση της ψηφιακής βοηθού (ACiStant), η οποία είναι στη διάθεση του πελάτη για να λύσει απορίες σχετικά με την κάθε αποστολή του
  • Η χρήση της ψηφιακής κάρτας ACS Member, η οποία είναι πλέον εντός της εφαρμογής, ώστε με την επίδειξή της στον διανομέα ή στο κατάστημα ACS, ο πελάτης να λαμβάνει τις εκπτώσεις του
  • Η πληροφόρηση του πελάτη για οποιοδήποτε θέμα αφορά στο δίκτυο των καταστημάτων της ACS, καθώς όλες οι σχετικές ενημερώσεις εμφανίζονται συγκεντρωμένες σε ένα σημείο και σε πραγματικό χρόνο
  • Η εύκολη διαχείριση όλων των αποστολών και παραλαβών του πελάτη, με δυνατότητα επιλογής νέας μέρας παράδοσης ή επιλογής ενός κοντινού σημείου παραλαβής (κατάστημα ACS ή ACS Smartpoint).  

 

Τα παραπάνω νέα χαρακτηριστικά της ACS Mobile App έρχονται να προστεθούν, στις υφιστάμενες δυνατότητες της εφαρμογής, όπως την άμεση ενημέρωση για την πορεία της αποστολής του πελάτη με αναδυόμενα μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο (push notifications), εφόσον σε αυτό είναι ενεργοποιημένες (ανοικτές) οι γνωστοποιήσεις.

Η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.

Η νέα ACS Mobile App είναι διαθέσιμη δωρεάν για iOS και Android συσκευές, εδώ: https://bit.ly/ACS_MobileApp.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Accenture: Οι κραδασμοί στα logistics μπορεί να κοστίσουν στην Ευρώπη έως και €920 δισ.

Οι προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, απόρροια της πανδημίας και της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σωρευτικά σε πιθανή απώλεια €920 δισ. στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ) σε όλη την Ευρωζώνη έως το 2023, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε σήμερα από την Accenture. Η πιθανή αυτή απώλεια αντιστοιχεί στο 7,7% του ΑΕΠ της Ευρωζώνης για το 2023.

Η μελέτη «From Disruption to Reinvention – The future of supply chains in Europe», η οποία δημοσιεύτηκε στην Ετήσια Συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, διερευνά τρία πιθανά σενάρια για το πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί ο πόλεμος το επόμενο έτος, μοντελοποιώντας τον αντίκτυπο κάθε σεναρίου για την περιοχή της Ευρωζώνης όσον αφορά το κόστος και το χρονοδιάγραμμα ανάκαμψης.

Οι κραδασμοί στην εφοδιαστική αλυσίδα που σχετίζονται με τον COVID-19 κόστισε στις οικονομίες της Ευρωζώνης €112,7 δισ. σε επίπεδο ΑΕΠ το 2021, σύμφωνα με τη μελέτη. Μάλιστα, πριν από τον πόλεμο, η έλλειψη αποθεμάτων, τα προβλήματα στα logistics και οι πληθωριστικές πιέσεις υπονόμευαν ήδη την οικονομική ανάκαμψη στην Ευρώπη.

Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία επιδείνωσε περαιτέρω την κατάσταση. Για παράδειγμα, οι ελλείψεις σε ημιαγωγούς, φαινόμενο που αναμενόταν να διορθωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2022, αναμένεται τώρα να συνεχιστεί και το 2023. Ένας παρατεταμένος πόλεμος θα μπορούσε να οδηγήσει σε περαιτέρω απώλειες του ΑΕΠ έως και €318 δισ. το 2022 και €602 δισ. το 2023, ενώ ο πληθωρισμός θα μπορούσε να φτάσει το 7,8% το 2022 προτού υποχωρήσει το 2023.

Η επίλυση των ζητημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας θα είναι κρίσιμη για την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα και ανάπτυξη. Σύμφωνα με τη μελέτη, έως και το 30% της συνολικής προστιθέμενης αξίας της Ευρωζώνης βασίζεται σε λειτουργικές διασυνοριακές αλυσίδες εφοδιασμού.

 

Επανεφεύρεση των αλυσίδων εφοδιασμού σε μια νέα οικονομική πραγματικότητα

Η μελέτη σημειώνει ότι απαιτείται επανεφεύρεση της εφοδιαστικής αλυσίδας για την αντιμετώπιση της νέας πραγματικότητας. Μέχρι τώρα, οι αλυσίδες εφοδιασμού είχαν σχεδιαστεί κυρίως για τη βελτιστοποίηση του κόστους. Στο σημερινό κόσμο όμως, οφείλουν να είναι πιο ανθεκτικές και ευέλικτες για να ανταποκρίνονται σε ένα αυξανόμενα αβέβαιο περιβάλλον και παράλληλα να αποτελούν βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λειτουργώντας ως βάση για μελλοντική ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, τονίζεται η εστίαση σε τρεις βασικούς τομείς:

Ανθεκτικότητα: Οι αλυσίδες εφοδιασμού πρέπει να είναι σε θέση να απορροφούν, να προσαρμόζονται και να ανακάμπτουν από κραδασμούς όποτε και όπου συμβαίνουν. Η ανάπτυξη σεναρίων και η ανάλυση των κινδύνων και των ευκαιριών θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στην μεταβαλλόμενη προσφορά και ζήτηση. Η μοντελοποίηση και η προσομοίωση δικτύου, τα stress tests και η εξασφάλιση πολλαπλών πηγών εφοδιασμού θα επιτρέψουν στους οργανισμούς να διαχειρίζονται την αβεβαιότητα.

Συνάφεια: Οι αλυσίδες εφοδιασμού θα πρέπει να είναι πελατοκεντρικές και ευέλικτες, ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται γρήγορα και αποδοτικά στις αλλαγές της ζήτησης. Η απόκτηση νέων συνόλων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων αυτών σε πραγματικό χρόνο, εντός και εκτός του οργανισμού από όλη την αλυσίδα αξίας θα είναι κρίσιμης σημασίας. Ο αυτοματισμός και η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψουν στους οργανισμούς να εντοπίζουν γρήγορα νέες τάσεις, υποστηρίζοντας τη λήψη αποφάσεων. Η μετάβαση από κεντροποιημένα, γραμμικά μοντέλα προσφοράς σε αποκεντρωμένα δίκτυα που εφαρμόζουν μοντέλα on-demand παραγωγής και σε ορισμένες περιπτώσεις, φέρνοντας την παραγωγή πιο κοντά στο σημείο πώλησης, μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να ανταποκριθούν καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών για την ολοκλήρωση των παραγγελιών.

Βιωσιμότητα: Οι σύγχρονες αλυσίδες εφοδιασμού πρέπει να υποστηρίζουν, αν όχι να επιταχύνουν, τους στόχους βιωσιμότητας των οργανισμών. Για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ενδιαφερομένων μερών, οι οργανισμοί πρέπει να κάνουν τις αλυσίδες αξίας τους διαφανείς. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω blockchain ή παρόμοιας τεχνολογίας. Η μετάβαση επίσης από γραμμικές σε κυκλικές διαδικασίες που ελαχιστοποιούν τα απόβλητα θα είναι επίσης καθοριστικής σημασίας.

Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης δύο πιο βαθιές και μακροπρόθεσμες προκλήσεις που προκύπτουν από την πανδημία και τον πόλεμο. Κατά πρώτον, την ενεργειακή ασφάλεια, καθώς οι ευρωπαϊκές οικονομίες πρέπει να αντιμετωπίσουν τη μεγάλη εξάρτησή τους από τον εφοδιασμό πετρελαίου και φυσικού αερίου ενώ επιταχύνουν τις πρωτοβουλίες μηδενικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος (net-zero). Και κατά δεύτερον, την έλλειψη ταλέντου, ως αποτέλεσμα της γήρανσης του πληθυσμού, των εξελισσόμενων προσδοκιών των εργαζομένων και των αλλαγών στη ζήτηση για δεξιότητες.

 

Διαβάστε αναλυτικά τη μελέτη της Accenture: εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Parcel Monitor: Τα διασυνοριακά e-commerce Logistics στην Ευρώπη

Μετά την ανάλυση του διασυνοριακού e-commerce στην Αυστραλία, τη Νοτιοανατολική Ασία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το 2021, η ευρωπαϊκή αγορά διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου αποτιμήθηκε σε 12.710 εκατομμύρια ευρώ, με τη Γερμανία να αντιπροσωπεύει περίπου το 28,5% του συνολικού μεριδίου αγοράς. Έρευνα της Eurostat το 2021 αποκάλυψε επίσης ότι το 32% των αγοραστών της περιοχής έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω Διαδικτύου από άλλες χώρες της ΕΕ κατά τη διάρκεια του έτους. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι ένας αυξανόμενος αριθμός εγχώριων παικτών ηλεκτρονικού εμπορίου επιδιώκει την εδαφική επέκταση ως μέσο για την επίτευξη ανάπτυξης.

Το 2021 ήταν αναμφίβολα μια εντυπωσιακή χρονιά για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη, αλλά πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε; Πώς συγκρίνεται η ανάπτυξη των εγχώριων δεμάτων με αυτή των διεθνών; Ας το ανακαλύψουμε!

Οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες σημείωσαν αύξηση των εισαγόμενων δεμάτων το 1ο τρίμηνο του 2022

Σημειώθηκε αύξηση στα εισερχόμενα διεθνή πακέτα στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Ειδικότερα, η Ολλανδία παρουσίασε το μεγαλύτερο άλμα στις εισαγωγές, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση 16,5% το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε ετήσια βάση. Όσον αφορά στη Γερμανία και το Βέλγιο, τα εισερχόμενα δέματα αυξήθηκαν μόνο κατά 6,72% και 2,41% την ίδια περίοδο.

Εν μέρει λόγω της ισχυρής εγχώριας αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου που κυριαρχείται από παίκτες όπως το Bol.com, οι Ολλανδοί δεν ήταν τόσο διατεθειμένοι να κάνουν αγορές εκτός συνόρων για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Ολλανδία ήταν επίσης αργή στην υιοθέτηση διαδικτυακών αγορών όπως η Amazon και η Zalando. Ήταν λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι η Ολλανδία είχε την ισχυρότερη αύξηση των εισαγόμενων δεμάτων στην περιοχή, παρά την καθυστερημένη εισαγωγή της στην παγκόσμια αγορά διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα εγχώρια δέματα σημείωσαν υψηλότερη ανάπτυξη από τα διεθνή στο Βέλγιο, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο

Όσον αφορά στην εγχώρια ανάπτυξη δεμάτων, το Βέλγιο, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν οι εξαιρέσεις πέρυσι. Σε αντίθεση με την πλειονότητα της Ευρώπης, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσαν αύξηση στις εγχώριες αποστολές (και πτώση στις εισαγόμενες), κατά 7,79% και 6,7% αντίστοιχα. Αντίστοιχα στο Βέλγιο, τα τοπικά δέματα ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 24,4% – αύξηση πολύ μεγαλύτερη από την αύξηση 6,72% που παρατηρήθηκε στις διεθνείς αποστολές του. Αυτό είναι σύμφωνο με τα αποτελέσματα από τη Διασυνοριακή Έρευνα Καταναλωτών της Διεθνούς Ταχυδρομικής Εταιρείας (IPC) για το 2021, η οποία διαπίστωσε ότι το 27% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα από εγχώριους λιανοπωλητές.

Η πλειονότητα των δεμάτων με προορισμό την Ευρώπη προέρχονταν από τον Καναδά, την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες

Με βάση τα δεδομένα του Parcel Monitor, τα περισσότερα διεθνή δέματα που εισέρχονται στην Ευρώπη προέρχονται κυρίως από 3 χώρες: τον Καναδά, την Κίνα και τις ΗΠΑ. Μεταξύ αυτών, από την Κίνα προήλθε η συντριπτική πλειοψηφία των αποστολών, με ποσοστό 71,8%. Το 19,5% των εισερχόμενων πακέτων προήλθε από τις ΗΠΑ και ένα ακόμη μικρότερο ποσό (6,71%) από τον Καναδά. Η κατάταξη δεν προκάλεσε έκπληξη, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι και οι δύο αυτές χώρες είναι μακροχρόνιοι εμπορικοί εταίροι της Ευρώπης. Χάρη στην αυξημένη διείσδυση των διαδικτυακών αγορών σε όλη την περιοχή, οι Ευρωπαίοι είχαν μεγαλύτερη πρόσβαση σε αγαθά που πωλούνται από εμπόρους της Βόρειας Αμερικής.

Διαβάστε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search