Ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο αναφέρει ότι οι συσκευασίες των προϊόντων που παραλαμβάνουν από τις online αγορές τους έχουν πάρα πολλά υλικά, κάτι που τους ενοχλεί και τους δημιουργεί αρνητική εικόνα για το e-shop από το οποίο παρήγγειλαν.
Αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία συσκευασίας DS Smith στη Βρετανία, η οποία υπολόγισε ότι 83 εκατομμύρια κυβικά μέτρα αεροπλάστ παραδίδονται σε πακέτα πελατών e-commerce κάθε χρόνο – σε συσκευασίες που συχνά είναι πολύ μεγάλες για τα αντικείμενα που παραδίδονται.
Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.000 ενήλικες καταναλωτές, το 43% των αγοραστών ήταν απογοητευμένοι από τις μεγάλες συσκευασίες και τη σπατάλη υλικών. Αντίθετα, πολλοί προτιμούν συσκευασίες από εναλλακτικές ανανεώσιμες πηγές (41%), που εφαρμόζουν σφιχτά στα αντικείμενα, ακόμη και όταν έχουν περίεργο σχήμα (32%) .
Επίσης, ερωτήθηκαν 250 υπεύθυνοι συσκευασίας, αποστολών και logistics σε e-shops και διαπιστώθηκε ότι το 80% από αυτούς παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιούν συχνά συσκευασίες που δεν έχουν το ίδιο μέγεθος με το προϊόν. Ταυτόχρονα, περισσότεροι από τους μισούς επικεντρώνονται στην ανακυκλωσιμότητα των συσκευασιών (55%) και πάνω από το ένα τρίτο (35%) στην επαναχρησιμοποίησή τους.
Συνολικά, σύμφωνα με τη DS Smith, 167 εκατομμύρια πακέτα αποστέλλονται κάθε μήνα για παραδόσεις προϊόντων από ηλεκτρονικές αγορές στη Βρετανία, στις συσκευασίες των οποίων χρησιμοποιούνται 169.291 τόνοι περιττού χαρτονιού (κόστους 39,4 εκατομμυρίων λιρών - περίπου 46,7 εκ. ευρώ), 480 εκ. τετραγωνικά μέτρα πλαστικής ταινίας και 80 εκ. κυβικά μέτρα filler.
Εικόνα: Mediamodifier, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]