Logistics

Shiplemon: Η πλατφόρμα που βελτιώνει την εμπειρία των πελατών σε κάθε αποστολή

Όταν ξεκινάει η ημέρα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, υπάρχει ένα “βουνό” από πράγματα που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να φύγουν οι παραγγελίες της ημέρας και να λυθούν ανοιχτά θέματα που έχουν προκύψει από προηγούμενες παραγγελίες.

Τί γίνεται λοιπόν με τις αποστολές που έχουν καθυστερήσει; Πόσες αποστολές βρίσκονται αυτή τη στιγμή… “στον αέρα”; Τί γίνεται με τις αντικαταβολές;

Το τηλέφωνο χτυπάει, ένας πελάτης θέλει να μάθει που βρίσκεται μια παραγγελία! Τώρα, τί κάνουμε; Πού θα ψάξεις πρώτα; Στην ACS; Στη Γενική; Στα Ελτά;

Χτυπάει δεύτερο τηλέφωνο, ένας πελάτης θέλει να επιστρέψει την παραγγελία του. Που το καταγράφουμε αυτο; Είναι καλός πελάτης και θέλουμε να αναλάβουμε την επιστροφή! Ποια εταιρεία μας συμφέρει να στείλουμε; Ποια κούριερ θα πάει πιο γρήγορα; Ποια θα πάει πιο οικονομικά;

 

Τί είναι το Shiplemon;

Λύση στα παραπάνω προβλήματα έρχεται να δώσει το Shiplemon, μια καινοτόμα πλατφόρμα διαχείρισης αποστολών μέσα από την οποία ενα e-shop μπορεί να διαχειριστεί όλες τις εταιρείες κούριερ, μέσω μιας εφαρμογής cloud. Παράλληλα, σου δίνει πρόσβαση σε χαμηλό κόστος αποστολών, χωρις να είναι απαραίτητη η χρήση συμβολαίου με όλες τις εταιρείες κούριερ.

Επίσης, το Shiplemon δίνει μοναδικά εργαλεία για τον δυναμικό υπολογισμό του κόστους αποστολής στο checkout, την ενημέρωση του πελάτη με SMS, viber ή email και τη διαχείριση αιτημάτων επιστροφών. Όλα τα παραπάνω, παρέχονται μέσα από ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης, που διασυνδέεται με το e-shop σου!

 

Πώς μπορεί το Shiplemon να μειώσει τα έξοδα;

Το Shiplemon βοηθάει ηλεκτρονικά καταστήματα να βάλουν σε τάξη τις αποστολές τους, να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες τους (μέσω δημιουργίας voucher για όλες τις εταιρείες κούριερ), να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη λειτουργία του καταστήματός τους, τα προβλήματα στις αποστολές και να βρίσκουν πάντα τον καλύτερο τρόπο για να στείλουν το δέμα τους, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών τους.

 

Τί εργαλεία παρέχει η πλατφόρμα που οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων;

Σημαντικό κομμάτι της πλατφόρμας αποτελούν τα εργαλεία που βελτιώνουν την εμπειρία του καταναλωτή και αυξάνουν σημαντικά τις πωλήσεις ενος ηλεκτρονικού καταστήματος.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα δυναμικού υπολογισμού μεταφορικών και προσθήκης επιλογών τρόπου αποστολής στο checkout, δίνοντας τη δυνατότητα επιλογής εταιρείας κούριερ που θα αναλάβει την αποστολή, ακόμα και αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν έχει συνάψει συνεργασία με την εν λόγο εταιρεία.

Επίσης, μπορεί να δημιουργήσει επιπλέον πωλήσεις, αφού ο πελάτης θα επιστρέψει στο e-shop σου για να δει την πορεία της αποστολής του και θα έχεις τη δυνατότητα να του προβάλλεις για να αγοράσει επιπλέον προϊόντα.

Παράλληλα, το Shiplemon παρέχει έξυπνες φόρμες για τη διαχείριση των αιτημάτων επιστροφών, οι οποίες μπορούν πολύ εύκολα να βοηθήσουν ένα πελάτη να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει να επιστρέψει και να καταχωρήσει ένα αίτημα επιστροφής στην σελίδα πολιτικής επιστροφής του καταστήματος!

Τέλος, η πλατφόρμα δίνει λύση στο κομμάτι της ενημέρωσης των πελατών, ώστε να γνωρίζουν κάθε στιγμή που βρίσκεται η παραγγελία τους με branded SMS, Viber messages και email τα οποία ενημερώνουν συνεχώς τον πελάτη για την εξέλιξη της παραγγελίας του.

 

Πώς ενισχύεται το brand name του καταστήματος και τί ευκαιρίες δημιουργούνται;

Μέσα από τα branded SMS και tracking pages (σελίδες προβολής της εξέλιξης μιας παραγγελίας) ο πελάτης ενος ηλεκτρονικού καταστήματος έρχεται συχνότερα σε επαφή με το brand name και λαμβάνει μια καλύτερη συνολική εμπειρία. Παράλληλα, δημιουργείται μια ευκαιρία για up selling συμπληρωματικών προϊόντων μέσα στη σελίδα αυτή, αφού ο πελάτης αντί να αναζητήσει την εξέλιξη της παραγγελίας του στην ιστοσελίδα της κούριερ, επιστρέφει στο κατάστημα για να δει την εξέλιξή της!

 

Βάλε τάξη στις αποστολές σου, σήμερα!

Μάθε περισσότερα στο Shiplemon.com και έλα να γνωριστούμε από κοντά, στην έκθεση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe, στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 14 και 15 Μαΐου.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι ημερήσιες παραδόσεις προϊόντων με drones ξεπερνούν τις 2.000 παγκοσμίως

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της McKinsey & Co., έχουν γίνει πάνω από 660.000 παραδόσεις με drones από αέρος σε καταναλωτές παγκοσμίως τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ από τις αρχές του 2022, περισσότερες από 2.000 παραδόσεις πραγματοποιούνται καθημερινά, σε όλο τον κόσμο.

Η McKinsey προβλέπει ότι οι παγκόσμιες παραδόσεις για το 2022 θα είναι κοντά στο 1,5 εκατομμύριο, από λιγότερο από μισό εκατομμύριο που ήταν το 2021.

Ας δούμε τη λίστα με τις εταιρείες που είναι πρωτοπόρες στις παραδόσεις με ιπτάμενα drones.

 

Amazon Prime Air

Η Amazon δοκιμάζει παραδόσεις με drones σε μερικές αγροτικές περιοχές του Όρεγκον και της Καλιφόρνια τα τελευταία δύο χρόνια. Σύμφωνα με το Business Insider, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις δοκιμές σε 1.300 πελάτες φέτος. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από περίπου 3.000 αντικείμενα με βάρος έως 2 κιλά.

Η Amazon θα προσφέρει υπηρεσίες drone σε 32 τοποθεσίες έως το 2025, παραδίδοντας 1 εκατομμύριο πακέτα ετησίως, δωρεάν στους πελάτες Prime. Η εταιρεία σχεδιάζει να λειτουργήσει 145 επιφάνειες εκτόξευσης drone, πετώντας 250 ταυτόχρονα και στέλνοντας αεροπορικά 500 εκατομμύρια δέματα ετησίως.

Domino's

Η Domino's και η SkyDrop υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την έναρξη του δεύτερου σταδίου της εμπορικής συνεργασίας τους για παράδοση με drones στη Νέα Ζηλανδία. Οι εταιρείες σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν δοκιμαστικές παραδώσεις με drone από ένα κατάστημα Domino's στα σπίτια των πελατών.

Η Domino’s και η SkyDrop συνεργάστηκαν αρχικά το 2016 για να ξεκινήσουν το πρώτο στάδιο παράδοσης με drone στη Νέα Ζηλανδία.

FedEx

Η FedEx Express, θυγατρική της FedEx Corp., συνεργάζεται με την Elroy Air που εδρεύει στην Καλιφόρνια, η οποία κατασκευάζει ένα αυτόνομο σύστημα εναέριου φορτίου κάθετης απογείωσης και προσγείωσης. Η FedEx Express θα δοκιμάσει τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη Chaparral της Elroy Air για να μεταφέρει δέματα μεταξύ τοποθεσιών διαλογής.

Το αυτόνομο αεροσκάφος Chaparral μπορεί να παραλάβει έως 227 κιλά φορτίου και να το μεταφέρει αεροπορικώς μέχρι και 480 χιλιόμετρα μακρυά.

Walmart

Η Walmart και η DroneUp, ένας παγκόσμιος πάροχος τεχνολογίας και υπηρεσιών drone, ανακοίνωσαν εμπορικές δραστηριότητες παράδοσης με drone σε τρία καταστήματα στο Βορειοδυτικό Αρκάνσας, που λειτουργούν από τις 8:00 π.μ. έως τις 8:00 μ.μ., επτά ημέρες την εβδομάδα, για να παραδίδουν είδη σε πελάτες της Walmart σε μόλις 30 λεπτά.

Wing

Η Wing είναι θυγατρική της Alphabet (μητρική τής Google) και ξεκίνησε την πρώτη της εμπορική υπηρεσία παράδοσης με drone στις 7 Απριλίου στο Dallas των ΗΠΑ. Τα drones παραδίδουν απευθείας στα σπίτια των πελατών προϊόντα υγείας και ευεξίας, παγωτό, συνταγογραφούμενα φάρμακα για κατοικίδια και κιτ πρώτων βοηθειών, από τις συνεργαζόμενες εταιρείες που τα διαθέτουν.

Τον προηγούμενο μήνα, η Wing ολοκλήρωσε 200.000 εμπορικές παραδόσεις στις αγορές που δραστηριοποιείται. Το 2021, η Wing ολοκλήρωσε λίγο περισσότερες από 100.000 παραδόσεις drone στην Αυστραλία. Πρόσφατα, είχε την πιο ενεργή εβδομάδα της, με περισσότερες από 1.000 παραδόσεις σε μία μέρα σε όλο τον κόσμο (μία κάθε 25 δευτερόλεπτα).

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Εικόνα: Amazon Prime Air

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ACS: 10 τόνοι με είδη πρώτης ανάγκης  στους "Γιατρούς του Κόσμου" για τον ουκρανικό λαό

Η ACS ανακοίνωσε, ότι από την 5η Μαρτίου 2022 έως την 30η Μαρτίου 2022 συγκεντρώθηκαν στο Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων της περισσότερα από 700 δέματα με ιατροφαρμακευτικά υλικά και αναλώσιμα καθώς και με είδη πρώτης ανάγκης, συνολικού βάρους 10 τόνων, τα οποία και παραδόθηκαν στην οργάνωση «Γιατροί του Κόσμου», προκειμένου να αποσταλούν στην Ουκρανία για τη στήριξη του ουκρανικού λαού.

Η εταιρεία ευχαριστεί θερμά το κοινό για την ανταπόκρισή του και παρακαλεί να σταματήσει η παράδοση ιατροφαρμακευτικών υλικών και ειδών πρώτης ανάγκης στα καταστήματα του Δικτύου της, λόγω πληρότητας των δρομολογίων προς την Ουκρανία, όπως την ενημέρωσε σχετικά η οργάνωση «Γιατροί του Κόσμου».

Παράλληλα, η ACS θα ήθελε να ευχαριστήσει τους εργαζόμενους της στα καταστήματα, αλλά και στη Διοίκηση, για τη σημαντική συνεισφορά τους στην απρόσκοπτη συγκέντρωση των ειδών και στη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της εταιρείας, σε όλη τη διάρκεια της ενέργειας.

Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους ενέργειες, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ACS - Οι Γιατροί του Κόσμου: Συγκέντρωση ειδών για αποστολή στην Ουκρανία

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, η εταιρεία καλεί τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα να συγκεντρώσουν στο δίκτυο των καταστημάτων της τα είδη πρώτης ανάγκης που έχει ανακοινώσει η ΜΚΟ «Οι Γιατροί του Κόσμου», με σκοπό την αποστολή τους ως ανθρωπιστική βοήθεια στην Ουκρανία από τη φιλανθρωπική οργάνωση.

Συγκεκριμένα, «Οι Γιατροί του Κόσμου», κάνουν έκκληση για τη συγκέντρωση των παρακάτω ειδών (και μόνο αυτών):

Τρόφιμα μακράς διάρκειας

  • Όσπρια, Ρύζι, Ζυμαρικά
  • Βρεφικές τροφές και παιδικά γάλατα
  • Γάλατα Εβαπορέ
  • Κονσέρβες
  • Βρεφικές πάνες και είδη ατομικής υγιεινής.

Ιατροφαρμακευτικό Υλικό

  • Γάζες και Γάντια αποστειρωμένα
  • Οινόπνευμα
  • Φυσιολογικούς ορούς
  • Παυσίπονα
  • Παιδικά σιρόπια
  • Αντιβηχικά
  • Betadine

Σημαντικές διευκρινίσεις:

  1. Τα είδη που θα παραλάβουν «Οι Γιατροί του Κόσμου» θα έχουν τουλάχιστον έξι (6) μήνες ως ημερομηνία λήξης.
  2. Η συγκέντρωση των άνω ειδών στα καταστήματα ACS ξεκινάει από το Σάββατο 05/03/22 και θα ολοκληρωθεί με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
  3. Για να γίνει αποδεκτή η δωρεάν παραλαβή των ειδών από το δίκτυο των καταστημάτων της ACS, πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

- μέγιστος αριθμός δεμάτων ανά αποστολέα είναι τα πέντε (5) δέματα με συνολικό βάρος έως είκοσι (20) κιλά (για όλα τα δέματα)

- τα είδη θα πρέπει να είναι συσκευασμένα σε κλειστά χαρτοκιβώτια και να φέρουν ευκρινή ένδειξη «Γιατροί του Κόσμου - Ουκρανία».

H εταιρεία παρακαλεί το κοινό για την πλήρη συμμόρφωση με τις παραπάνω προϋποθέσεις, ώστε να υλοποιηθεί απρόσκοπτα και με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα η ενέργεια των Γιατρών του Κόσμου, που θα βοηθήσει ουσιαστικά τους συνανθρώπους μας στην Ουκρανία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Πώς διακινήθηκαν τα δέματα στην Ευρώπη το 2021

Ενώ οι αγορές λιανικής επέστρεψαν σε περισσότερο κανονικούς ρυθμούς πέρυσι, τα αποτελέσματα της περιόδου αιχμής του 2021 απείχαν πολύ από τα κανονικά. Εκτός από τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της COVID-19 στο εμπόριο, η υπερφορτωμένη αλυσίδα εφοδιασμού ήταν μια άλλη τεράστια ανησυχία για όλους.

Όταν έγινε αντιληπτός ο πιθανός αντίκτυπος στη διαθεσιμότητα των προϊόντων, οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών άλλαξαν σημαντικά κατά την τελευταία περίοδο των προσφορών στην Ευρώπη.

Για τους σκοπούς αυτής της ανάλυσης, η ομάδα του Parcel Monitor μελέτησε τις επιπτώσεις της περιόδου των Black Friday και Cyber ​​Monday (BFCM) στην αύξηση του όγκου των δεμάτων και στον χρόνο μεταφοράς στην Ευρώπη. Τα ευρήματα διαχωρίστηκαν σε 2 χρονικές περιόδους:

  • Πριν την περίοδο BFCM: 1 Νοεμβρίου 2021 έως 21 Νοεμβρίου 2021
  • Tην περίοδο BFCM: 22 Νοεμβρίου 2021 έως 12 Δεκεμβρίου 2021

 

Ο ρυθμός ανάπτυξης δεμάτων μειώθηκε

Κατά την τελευταία περίοδο αιχμής αγορών στην Ευρώπη, παρατηρήθηκε μια σημαντικά βραδύτερη αύξηση του όγκου των δεμάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την BFCM, ο όγκος των δεμάτων αυξήθηκε μόνο κατά 69,7% το 2021, από την αύξηση 93,9% που σημειώθηκε το 2020. Μια πιθανή εξήγηση θα μπορούσε να είναι ότι οι καταναλωτές ξεκίνησαν τα εορταστικά ψώνια τους ήδη από τον Ιούνιο, 4 μήνες πριν την έναρξη των προσφορών BFCM!

Αυτή η τάση ήταν ακόμη πιο εμφανής στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η αύξηση του όγκου των δεμάτων μειώθηκε από 97,4% κατά τη διάρκεια της BFCM 2020 σε 45,4% κατά τη διάρκεια της περιόδου BFCM το 2021. Παρόμοια τάση παρατηρήθηκε επίσης στη Γερμανία, όπου τα ποσοστά αυξήθηκαν 90% το 2020, ενώ το 2021 η αύξηση ήταν 79%.

"Η πτώση στη διάρκεια των Black Friday και Cyber ​​Monday δεν αποτελεί έκπληξη", παρατήρησε ο Wolfgang Lehmacher, πρώην επικεφαλής της Αλυσίδας Εφοδιασμού και Μεταφορών, στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. "Το 2020 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που ήταν αντίδοτο στην πανδημία. Το 2021, οι καταναλωτές λαχταρούσαν να επιστρέψουν στη φυσική εμπειρία αγορών, τάση που άλλαξε τα μοτίβα δαπανών κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής".

 

Ο χρόνος παράδοσης βελτιώνεται από έτος σε έτος

Σε σύγκριση με την έναρξη της πανδημίας, η απόδοση των παραδόσεων δεμάτων στην Ευρώπη φαίνεται να ανακάμπτει με αλματώδη ρυθμό. Πιο συγκεκριμένα, ο μέσος χρόνος παράδοσης μειώθηκε από 1,5 ημέρες το 2020 σε 1,3 ημέρες το 2021. Παρά τη συνολική αυτή βελτίωση, σημειώθηκε αύξηση στις καθυστερήσεις παράδοσης κατά την περίοδο αιχμής. Η αναμονή κατά τη διάρκεια της περιόδου BFCM το 2020 ήταν μόνο στο 8,57% των παραδόσεων, σε σύγκριση με το 10,08% της ίδιας περιόδου πέρυσι.

"Τα δεδομένα για το πλήθος δεμάτων πριν από την περίοδο BFCM και της BFCM αποκαλύπτουν τη συνεχιζόμενη αλλαγή στη στάση των online καταναλωτών έναντι των εορταστικών αγορών", δήλωσε η Dana von der Heide, Co-Founder και Chief Commercial Officer της Parcel Perform. "Παρά το γεγονός ότι οι παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες παλεύουν με τη συσσωρευμένη ζήτηση για καταναλωτικά αγαθά, η βελτίωση των χρόνων μεταφοράς ήταν ενδεικτική των προσπαθειών πολλών μεταφορέων που προετοιμάζονται καλύτερα για πιθανές αυξήσεις της περιόδου αιχμής στις παραδόσεις δεμάτων", πρόσθεσε.

 

Πώς θα διαμορφωθεί το 2022;

Με την πανδημία να είναι ακόμα παρούσα, οι έμποροι λιανικής πιθανώς θα αντιμετωπίσουν κι άλλες προκλήσεις αυτή τη χρονιά. Όταν του ζητήθηκε να αποκαλύψει τις προβλέψεις του για το 2022, ο Wolfgang ανέφερε τα εξής: "Θα δούμε περισσότερες καινοτομίες που θα συνεχίσουν να θολώνουν τα όρια μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου και του retail. Είμαι βέβαιος ότι ο κλάδος θα διατηρήσει την ισχυρή ανάπτυξή του το 2022, πιθανώς να ξεπεράσει το 2020 και το 2021 συνολικά".

Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε τα αντίστοιχα στοιχεία για τις αγορές των ΗΠΑ και τις Αυστραλίας, δείτε τα ευρήματα του Parcel Monitor για τις ΗΠΑ εδώ και για την Αυστραλία εδώ.

 

Πηγή: Parcel Monitor

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H ACS στηρίζει τις δράσεις του «θάλλω» σε μη κερδοσκοπικές δομές φροντίδας ηλικιωμένων

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, η εταιρεία στηρίζει το πρόγραμμα «θάλλω», με στόχο τη βελτίωση της κοινωνικής και πνευματικής κατάστασης των ηλικιωμένων που ζουν εντός γηροκομείων.

Συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο του 2021 που ξεκίνησε η συνεργασία της με το «θάλλω», η εταιρεία έχει αναλάβει δωρεάν όλες τις αποστολές εξοπλισμού σε μη κερδοσκοπικά γηροκομεία σε 22 περιοχές σε όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο της δράσης «εβδομαδιαίες ψυχαγωγικές συναντήσεις μέσω τηλεδιάσκεψης σε μη κερδοσκοπικές δομές φροντίδας ηλικιωμένων της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας» του προγράμματος.

Ανάλογα με τις ανάγκες κάθε δομής, αποστέλλεται ο απαραίτητος εξοπλισμός για την πραγματοποίηση των τηλεδιασκέψεων (Laptop / Tablet, εξωτερικά μικρόφωνά / ηχεία, ακουστικά, καλώδια HDMI, ενισχυτές σήματος WiFi), καθώς και το βιβλίο «365 μέρες κοντά στην Τρίτη Ηλικία» με περισσότερα από 2.500 ερεθίσματα και δραστηριότητες για ηλικιωμένους και ανθρώπους που ζουν με άνοια.

Η εφαρμογή της μεθόδου «θάλλω», που αποτελεί έναν συνδυασμό ψυχαγωγικών δράσεων με ενεργή συμμετοχή των φιλοξενούμενων στις δομές, στο σύνολό της παρουσιάζει έως σήμερα σπουδαία αποτελέσματα στην καθημερινότητα των ηλικιωμένων και των ατόμων που ζουν με άνοια. Μερικά από αυτά είναι η μείωση της σύγχυσης και του στρες, η βελτίωση των μεταπτώσεων στη διάθεση, η μείωση του αισθήματος ιδρυματοποίησης, η αποφυγή ή βελτίωση καταθλιπτικών περιστατικών. Επιπροσθέτως, διεγείρει την αυτοσυγκέντρωση και βοηθά τη μνήμη, δύο από τις πιο βασικές νοητικές λειτουργίες.

Από τις σχετικές αποστολές ωφελούνται κάθε εβδομάδα περίπου 800 άνθρωποι που διαμένουν στις δομές, με μέση ηλικία που ξεπερνά τα 80 έτη, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών, περίπου το 85% των φιλοξενούμενων κάθε δομής, ζει με κάποια μορφή άνοιας. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ψυχαγωγικών συναντήσεων ωφελούνται ακόμη περισσότεροι άνθρωποι μέσω της Μεθόδου Απομονωμένης Ακρόασης που έχει αναπτύξει το «θάλλω», για την οποία οι επαγγελματίες υγείας έχουν ενημερωθεί, εκπαιδευτεί και την εφαρμόζουν. Σημειώνεται ότι από τον Μάρτιο του 2020, λόγω της εμφάνισης του ιού Covid-19 και του περιορισμού των επισκέψεων στις σχετικές δομές για λόγους ασφάλειας των ωφελούμενων, η δράση του «θάλλω» προσαρμόστηκε και υλοποιείται ψηφιακά μέσω τεχνολογικών μέσων.

Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους ενέργειες, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
ACS: True Leader από την ICAP για 5η συνεχή χρονιά

Η ACS βραβεύτηκε ως True Leader από την ICAP στα ομώνυμα βραβεία, για 5η συνεχή χρονιά. Από τις 30.000 επιχειρήσεις που αξιολογήθηκαν για την πορεία και την απόδοσή τους, 59 Εταιρείες και 15 Όμιλοι αναδείχθηκαν “TRUE LEADERS” για το 2020 και πληρούν τα παρακάτω μετρήσιμα και αντικειμενικά κριτήρια:

  • Συμπεριλαμβάνονται στις 500 πιο κερδοφόρες Εταιρείες ή στους 200 πιο κερδοφόρους Ομίλους για το 2020.
  • Συγκαταλέγονται στις 500 Εταιρείες ή 150 Ομίλους με το μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και έχουν αυξήσει το προσωπικό τους από το 2019 στο 2020.
  • Βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου τους με βάση τον Κύκλο Εργασιών τους.
  • Έχουν υψηλό “ICAP Credit Score”.


Ο κ. Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS, σημείωσε σχετικά: «Η σταθερή πλέον βράβευση μας ως True Leader στα βραβεία της ICAP που έχουν γίνει θεσμός, αναδεικνύει για άλλη μια φορά την εξαιρετική επιχειρηματική πορεία της ACS όλα αυτά τα χρόνια, η οποία με τη σειρά της αποδεικνύει ξεκάθαρα την εμπιστοσύνη με την οποία την περιβάλλουν οι συνεργάτες και οι πελάτες μας, καθιστώντας την αληθινό ηγέτη του κλάδου των ταχυμεταφορών. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια να διατηρήσουμε σε υψηλά επίπεδα την ποιότητα των υπηρεσιών μας που μας έφερε σε αυτή τη θέση, υλοποιώντας σταθερά τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και προσφέροντας καινοτόμες λύσεις για την διαρκώς καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών και πελατών μας».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H ACS στηρίζει την καινοτομία στο eCommerce

Η ACS, για 8η συνεχή χρονιά, ήταν χρυσός χορηγός των e-volution Awards, τα οποία απονέμονται στα πιο καινοτόμα και αποτελεσματικά e-Shops, e-Businesses και eCommerce Agencies της χρονιάς.

Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS,  κατά τον χαιρετισμό της στην τελετή βράβευσης, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα, που είμαστε και πάλι φέτος ανάμεσά σας, στηρίζοντας αυτόν τον τόσο σημαντικό θεσμό για το e-Commerce, σε μια τόσο σημαντική εποχή για το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Ως ACS, δεσμευόμαστε να τιμάμε κάθε φορά την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε, αλλά και να επενδύουμε στους ανθρώπους που δουλεύουν δίπλα μας, ώστε να συνεχίσουμε να αποτελούμε μέρος της υγιούς επιχειρηματικής μηχανής του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, που προσπαθεί κάθε μέρα να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του καταναλωτή, βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία του».

Σημειώνεται, ότι η ACS παρέχει τη δυνατότητα, μέσω της νέας ιστοσελίδας της, για τον πελάτη της που διαθέτει e-shop:

  • Προσωποποιημένης πληροφόρησης για όλες τις αποστολές του, την καρτέλα του λογαριασμού του, τα τιμολόγιά του, την ηλεκτρονική απόδοση των αντικαταβολών του, καθώς και αναφορές (reports) που μπορεί να «κατεβάσει» από την ιστοσελίδα, ως συνδεδεμένος χρήστης, μέσω της ενότητας “MyACS”
  • Να έχει πρόσβαση στα εργαλεία “ACS Web Business Tools”, δηλαδή πλήρη διασύνδεση αυτού με τα συστήματα της ACS (μέσω web services) που αφορούν στην επαλήθευση διεύθυνσης του παραλήπτη, τον εντοπισμό (tracking) της αποστολής, τον υπολογισμό του κόστους αποστολής, τη δημιουργία και εκτύπωση του παραστατικού για την αποστολή (voucher), καθώς και την ηλεκτρονική κλήση διανομέα (courier) για την παραλαβή.

 

Τέλος,  το επόμενο διάστημα θα παρέχει νέες λύσεις προς τον πελάτη-παραλήπτη των online αγορών, όπως η ηλεκτρονική ενημέρωση για την Εκτιμώμενη Ώρα Άφιξης (ΕΤΑ) της αποστολής με live tracking και δυνατότητα αναδρομολόγησης, τα νέα smart lockers αυτόματης παραλαβής αποστολών «ACS Smart Point», αλλά και τον νέο ψηφιακό βοηθό (chat bot) «ACiStant» για την online εξυπηρέτηση μέσω των ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας της εταιρείας (site, ACS Mobile App).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Οι πιο δημοφιλείς επιλογές παράδοσης δεμάτων ανά τον κόσμο

Όλοι το έχουμε ζήσει. Ο "ντελιβεράς" χτυπά την πόρτα σας, αλλά κανείς δεν είναι εκεί για να παραλάβει το δέμα σας. Η μεταφορική έχασε χρόνο και πόρους, ενώ εσείς το πακέτο που περίμενατε. Τώρα, είτε ο μεταφορέας πρέπει να προγραμματίσει μια επόμενη επίσκεψη, είτε να πάτε εσείς να παραλάβετε από το πλησιέστερο κατάστημά του.

Ενώ οι υπηρεσίες ανέπαφων παραδόσεων έχουν σημειώσει μεγάλη πρόοδο στην αντιμετώπιση του προαναφερθέντος σεναρίου, η παράδοση πόρτα - πόρτα δεν είναι πλέον ο μοναδικός παίκτης στο παιχνίδι των παραδόσεων "last-mile".

Η άνευ προηγουμένου ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου του 2020 ώθησε πολλούς εμπόρους λιανικής και μεταφορείς όπως οι USPS, UPS και FedEx να διερευνήσουν διάφορες επιλογές παράδοσης δεμάτων, για να ελαχιστοποιήσουν το κόστος και να μεγιστοποιήσουν την ικανοποίηση των πελατών.

Το Parcel Monitor προχώρησε σε έρευνα και σε αυτό το άρθρο αναλύει τις προτιμήσεις των πελατών για κάθε μέθοδο παράδοσης (παράδοση κατ' οίκον, σημείο συλλογής, ντουλάπι δεμάτων, ταχυδρομείο) ανά γεωγραφική περιοχή του πλανήτη. Οι παραδοσιακές παραδόσεις δεμάτων από πόρτα σε πόρτα εξακολουθούν να είναι επίκαιρες στην εποχή μας; Τι πιστεύουν πραγματικά οι καταναλωτές για τις τελευταίες τάσεις στις παραδόσεις δεμάτων;

 

Η παράδοση κατ' οίκον εξακολουθεί να προτιμάται πολύ σε όλο τον κόσμο

Αντίθετα με ό,τι πιθανώς πιστεύει η πλειοψηφία, η παράδοση στο σπίτι παραμένει η κορυφαία μέθοδος παράδοσης μεταξύ των καταναλωτών παγκοσμίως. Οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν αυτή την επιλογή στις περισσότερες περιοχές, με τη Λατινική Αμερική και την Αφρική να έχουν τα υψηλότερα ποσοστά, με 99,4% και 98,3% αντίστοιχα.

Δεδομένου ότι σε αυτές τις περιοχές το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια σχετικά νέα δραστηριότητα και τα μετρητά είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος πληρωμής, είναι πιο λογικό για τις επιχειρήσεις να ακολουθούν αυτές τις "παραδοσιακές" μεθόδους.

Μεγάλη προτίμηση για υπηρεσίες παράδοσης κατ' οίκον παρατηρείται επίσης τόσο στην Ασία όσο και στη Βόρεια Αμερική. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς οι πελάτες δεν χρειάστηκε να περιμένουν πολύ για να παραλάβουν τα δέματά τους. Στη Σιγκαπούρη, για παράδειγμα, ο μέσος χρόνος μέχρι την πρώτη προσπάθεια παράδοσης δεμάτων ήταν μόλις 1,5 ημέρες μετά την πανδημία

 

Η Ωκεανία έχει το υψηλότερο ποσοστό προτίμησης στα σημεία συλλογής

Παρά την αργή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στης Ωκεανία πριν από την πανδημία, οι συνθήκες του 2020 έχουν αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο. Μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2021, περισσότερα από 5 εκατομμύρια νοικοκυριά στην Αυστραλία πραγματοποιούσαν αγορές μέσω Διαδικτύου κάθε μήνα, ενώ η Νέα Ζηλανδία σημείωσε επίσης αύξηση 27% στις online αγορές σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Με βάση τα στοιχεία της Parcel Monitor, σχεδόν το 10% των online καταναλωτών στην Ωκεανία προτιμά τα σημεία παραλαβής δεμάτων. Ενώ τα σημεία παραλαβής είναι μια νέα μέθοδος παραλαβής στη Νέα Ζηλανδία, αυτή η τάση είχε ήδη παρατηρηθεί στην Αυστραλία από τις αρχές του 2020. Σε μια από τις προηγούμενες μελέτες, είχε καταγραφεί πως το 49% των Αυστραλών καταναλωτών είχαν τα σημεία συλλογής δεμάτων ως βασική επιλογή, έχοντας ετήσιο ρυθμό αύξησης της τάξης του 47%.

Όσον αφορά στους μεμονωμένους παρόχους σημείων συλλογής στην Ωκεανία, η Australia Post πρωτοστατεί ως το μεγαλύτερο δίκτυο συλλογής και επιστροφής στην Αυστραλία. Στη Νέα Ζηλανδία, αξιόλογες εταιρείες σε αυτόν τον τομέα είναι η New Zealand Post Limited, η Freightways Limited και η DHL Holidays.

 

Το μέλλον στο Last-Mile Delivery

Ενώ οι παραδόσεις κατ' οίκον εξακολουθούν να είναι ο κυρίαρχος τρόπος παράδοσης, είναι σκόπιμο οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να εξετάσουν εναλλακτικές λύσεις, ειδικά με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες εν μέσω της πανδημίας. Θα είναι ακόμα δημοφιλείς οι παραδόσεις κατ' οίκον σε έναν χρόνο; Τί επιφυλάσσει το μέλλον για τις παραδόσεις στο "τελευταίο μίλι";

Μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ την έκθεση στην αγγλική γλώσσα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι καταναλωτές κάνουν νωρίς τις γιορτινές αγορές για να αποφύγουν προβλήματα στις παραδόσεις

Σαν να μην έφτανε η πανδημία, μια νέα έρευνα της Oracle Retail σε καταναλωτές έδειξε ότι ανησυχούν πως οι καθυστερήσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες και τις παραδόσεις θα προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα κατά τις γιορτές. Έτσι, σε ποσοστό 39% οι Ευρωπαίοι έχουν αρχίσει ήδη να κάνουν τις αγορές τους για τις γιορτές, ή σχεδιάζουν να ψωνίσουν νωρίτερα από ό,τι συνήθως.

Από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, το 14% είναι ακόμα και πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να διασφαλίσει ταχύτερη ή εγγυημένη παράδοση, ενώ το 16% σχεδιάζει να παραγγείλει περισσότερα δώρα για την περίπτωση που κάποια από αυτά θα καθυστερήσουν ή θα ακυρωθούν. Αυτά τα ποσοστά ανεβαίνουν σε 19% και 24%, αντίστοιχα, για τη γενιά των millennials*.

 

Άλλοι ακολουθούν μια ευκολότερη οδό, με το 29% των ανθρώπων (ειδικά οι millennials σε ποσοστό 37%) να τονίζουν ότι φέτος θα αγοράσουν περισσότερες δωροκάρτες. Επίσης, πολλοί είναι αυτοί που ακόμα περιμένουν για καλές προσφορές σε δώρα, με το 43% των ανθρώπων να σχεδιάζουν να συμμετάσχουν σε αγορές της Black Friday αργότερα αυτήν την εβδομάδα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 5.728 καταναλωτές διεθνώς, συμπεριλαμβανομένων 2.090 ανθρώπων από την Ευρώπη, και πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021. Η έρευνα της Untold Insights ρώτησε καταναλωτές σχετικά με τις συνήθειές τους όσον αφορά τα ψώνια κατά την πανδημία και με τα σχέδιά τους για τις αγορές κατά τις γιορτές.

Το 64% των ερωτηθέντων θα κανονίσει να παραδοθούν τα δώρα στο σπίτι τους, αλλά πολλοί ανησυχούν ότι οι χρόνοι αποστολής δεν θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους και ότι τα προϊόντα θα αργήσουν – εάν τελικά φτάσουν. Καθησυχαστικό είναι το γεγονός ότι το 62% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η λεπτομερής παρακολούθηση της κατάστασης παράδοσης είναι πολύ σημαντική.

  • Το 36% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι η γρήγορη παράδοση είναι ο παράγοντας που προσδιορίζει το κατάστημα από το οποίο παραγγέλνουν
  • Το 33% ανησυχεί ότι τα δώρα θα φτάσουν αργότερα από το αναμενόμενο
  • Το 26% προβληματίζεται για την πιθανότητα να μην φτάσουν ποτέ τα δώρα

Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, ακόμη κι αν το πακέτο φτάσει εν τέλει στον προορισμό του, το 19% των ανθρώπων φοβάται ότι μπορεί να υπάρξουν κλοπές πακέτων στην πόρτα τους!

  • Το 31% συμφωνεί ότι τα εξαντλημένα είδη συνεπάγονται κακή εμπειρία αγορών
  • Το 37% δηλώνει ότι προσελκύεται σε μάρκες/εταιρείες με βάση τη διαθεσιμότητα των προϊόντων
  • Το 27% θα αποφασίσει να πάει κάπου αλλού χωρίς να περιμένει να ανανεωθεί το απόθεμα ενός λιανοπωλητή

 

Αγοράστε μια δωροκάρτα για τους γονείς σας

Ρωτώντας σχετικά με το τι δώρα σχεδιάζουν να αγοράσουν περισσότερο φέτος, οι δωροκάρτες αναδεικνύονται ως η κορυφαία επιλογή:

  • Το 29% σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερες δωροκάρτες (το 34% των boomers και το 30% των γυναικών δήλωσαν ότι είναι επίσης το δώρο που είναι πιο πιθανό να λάβουν)
  • Το 27% περισσότερα προϊόντα ομορφιάς
  • Το 23% σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα μοντέρνα είδη ρουχισμού
  • Το 22% περισσότερα είδη υπόδησης

 

Μπορεί να λένε ότι το δώρο είναι υπέροχο, αλλά οι εκπρόσωποι της γενιάς Z και οι millennials σχεδιάζουν ήδη να επιστρέψουν τα δώρα που θα λάβουν:

  • Το 40% των ανθρώπων σχεδιάζει να επιστρέψει μερικά δώρα
  • Το 18% σχεδιάζει να επιστρέψει τα μισά έως όλα τα δώρα τους, με το ποσοστό αυτό να ανεβαίνει στο 30% για τους εκπροσώπους της γενιάς Z και τους millennials

 

Μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν ένα αντίγραφο της έκθεσης στο: www.oracle.com/industries/retail/consumer-research

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς βοηθάει η Oracle Retail τους πελάτες της να περάσουν χαρούμενες γιορτές, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: www.oracle.com/retail

 

*Γενιά Z (18-24), millennials (25-39), γενιά X (40-54), boomers (55+).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search