Logistics

ACS Smartpoint Lockers: Πρώτη παρουσίαση στο κοινό στην ECDM Expo 2022

Η ACS παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό τα νέα ACS Smartpoint Lockers, στο περίπτερο Α1 της έκθεσης ECDM Expo 2022, της μεγαλύτερης έκθεσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στις 14 και 15 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν στους επισκέπτες της έκθεσης, της οποίας ήταν κύριος χορηγός η ACS, το εγκατεστημένο ACS Smartpoint Locker και τις δυνατότητες εξυπηρέτησης που προσφέρει στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) και στους πελάτες τους.

Συγκεκριμένα, με τα ACS Smartpoint Lockers («έξυπνες» θυρίδες KePol της ΚΕΒΑ), το συνεργαζόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει στον πελάτη του τη δυνατότητα να παραλάβει την παραγγελία του οποιαδήποτε ώρα ή ημέρα επιθυμεί (24/7), εύκολα και γρήγορα, από το κοντινότερο ACS Smart Point, με τη χρήση ενός μοναδικού κωδικού (PIN) που έχει λάβει στο κινητό του.

Παράλληλα, ο πελάτης-παραλήπτης έχει τη μοναδική δυνατότητα για τα Ελληνικά δεδομένα πληρωμής της ηλεκτρονικής παραγγελίας του και με αντικαταβολή στο POS του locker, χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα (Visa, Mastercard). Επίσης, μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην ασφάλεια των θυρίδων, καθώς τα ACS Smartpoint Lockers διαθέτουν σύστημα συναγερμού, κάμερα και φωτισμό LED, ενώ η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται χωρίς ανθρώπινη επαφή, που επιτρέπει στον παραλήπτη να είναι ασφαλής, ακόμα και σε δύσκολες υγειονομικές συνθήκες, όπως αυτές της πανδημίας του COVID 19.

Σημειώνεται ότι το λογισμικό λειτουργίας των «έξυπνων» θυρίδων, αλλά και της δυνατότητας πληρωμής της αντικαταβολής μέσω του ενσωματωμένου POS, έχει υλοποιηθεί εξ’ ολοκλήρου από την ACS, ενώ παρέχεται διασύνδεση των ACS Smartpoint lockers με τις ευρέως διαδεδομένες πλατφόρμες e-shop (π.χ Wordpress, Magento, Shopify, WooComerce, OpenCart κλπ) σε συνεργασία με την εταιρεία AfterSalesPro.

Η εταιρεία, παρέχοντας τα νέα ACS Smartpoint Lockers αποδεικνύει για μία ακόμη φορά τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στον ρόλο της, ως στρατηγικού εταίρου του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, επενδύοντας συνεχώς σε νέες λύσεις για τους συνεργάτες της, αλλά και τους πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Έρευνα ΕΕΤΤ: Ένας στους δύο θα αγόραζε από άλλο e-shop εξαιτίας κακής εμπειρίας παράδοσης

Πανελλαδική έρευνα με αντικείμενο τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφοράς δεμάτων και την αποτύπωση της εμπειρίας των καταναλωτών, διενήργησε η ΕΕΤΤ κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022.

Ειδικότερα, διερευνήθηκαν οι συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών, η συνολική εμπειρία τους από τη συνεργασία με ταχυδρομικές επιχειρήσεις, η αποτίμηση της ταχύτητας παράδοσης, η γνώση για τις αυτοματοποιημένες θυρίδες και η προοπτική χρήσης τους στο μέλλον, καθώς επίσης και η γνώση για τους φορείς υποδοχής παραπόνων/καταγγελιών.



Η έρευνα υλοποιήθηκε από την εταιρία Metron Analysis, μέσω τηλεφωνικών και online συνεντεύξεων σε δείγμα 2.004 ατόμων ηλικίας 18 ετών και άνω, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.



Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας συνοψίζονται στα ακόλουθα:



Συνήθειες χρήσης



-    Το 22% των ερωτώμενων είναι εντατικοί χρήστες, δηλαδή κάνουν χρήση των υπηρεσιών ταχυμεταφορών από 3-4 φορές τον μήνα έως και αρκετές φορές την εβδομάδα. Το 29% είναι χρήστες μέτριας έντασης (χρήση 1-2 φορές τον μήνα) ενώ το 50% κάνει αραιή χρήση (μία φορά ανά τρίμηνο έως και μία φορά ανά εξάμηνο).

-    Το 93% των ερωτώμενων έχει παραλάβει δέμα από αγορά μέσω internet. Η έλευση της πανδημίας αύξησε σημαντικά τις εν λόγω αγορές, με το 82% των χρηστών να τις πραγματοποιούν συχνότερα από το παρελθόν. Επισημαίνεται ότι οι 5 στους 10 ερωτώμενους δήλωσαν ότι παραλαμβάνουν δέμα από οnline αγορά τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

-    Η ταχύτητα παράδοσης αποτελεί τον κύριο λόγο χρήσης υπηρεσιών ταχυμεταφορών σε όλες τις δημογραφικές ομάδες (77%). Ακολουθούν η αξιοπιστία (41%), οι πρόσθετες υπηρεσίες όπως η δυνατότητα παρακολούθησης της αποστολής (38%) και η καλύτερη εξυπηρέτηση (36%).

-    Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες για online αγορές, αναδεικνύονται τα είδη ρουχισμού/υπόδησης (68%) και οι ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές 63% αντίστοιχα.



Πηγή: Πανελλαδική έρευνα Metron Analysis για λογαριασμό της ΕΕΤΤ

 


Εμπειρίες χρήσης



-    Το 54% δηλώνει ικανοποιημένο ή πολύ ικανοποιημένο από τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών, ενώ ο δείκτης δυσαρέσκειας κυμαίνεται στο 9%.

-    Το 62% των χρηστών δηλώνει ικανοποιημένο από την κατάσταση των δεμάτων και τις υπηρεσίες εντοπισμού/παρακολούθησης, ωστόσο το 27% είναι δυσαρεστημένο από το κόστος των υπηρεσιών. Επίσης, σημαντικά ποσοστά δυσαρέσκειας εντοπίζονται στην αποτίμηση της εμπειρίας όσον αφορά την ταχύτητα παράδοσης (15%), την εξυπηρέτηση πελατών (13%), την επιστροφή δεμάτων (11%) και το δίκτυο καταστημάτων (10%).

-    Οι καθυστερήσεις των παραδόσεων είναι το βασικό πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει σχεδόν όλοι οι χρήστες (84%) και με εξαιρετική ένταση (52%). Ειδικότερα, όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές, το 38% των χρηστών είναι δυσαρεστημένο τόσο από το χρόνο παράδοσης όσο και από το κόστος αποστολής των δεμάτων.



Γνώση αυτόματων/αυτοματοποιημένων θυρίδων



Η πλειονότητα των χρηστών (72%) δεν γνωρίζουν τη δυνατότητα χρήσης αυτόματων/ αυτοματο-ποιημένων θυρίδων (lockers), ενώ στην προοπτική χρήσης τους, το 33% είναι θετικό (κυρίως νέοι ηλικίας 25-34 ετών) και το 37% είναι αρνητικό (κυρίως ηλικίες 65+).

Ως ενισχυτικοί παράγοντες για τη μελλοντική χρήση θυρίδων, αναδεικνύονται η παραλαβή/παράδοση σε σημεία που διευκολύνουν τον χρήστη και ο βολικός χρόνος παράδοσης, ενώ στους αποτρεπτικούς παράγοντες συγκαταλέγονται η έλλειψη ασφάλειας, η ανάγκη μετακίνησης και η απουσία ανθρώπινης επαφής.



Η έρευνα της ΕΕΤΤ εντάσσεται στο πλαίσιο παρακολούθησης της ταχυδρομικής αγοράς από την Αρχή, ενώ η παρουσίαση των συμπερασμάτων αποσκοπεί στην αξιολόγηση της εμπειρίας και των συνηθειών των χρηστών, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.

 

Μπορείτε να αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

ACS: Η ψηφιακή βοηθός “ACiStant” ενεργή στην ιστοσελίδα της εταιρείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καινοτομίας, την Παρασκευή 21 Απριλίου, ενεργοποιήθηκε στην ιστοσελίδα της ACS η ψηφιακή βοηθός “ACiStant”, η οποία εξυπηρετεί τους επισκέπτες της ιστοσελίδας με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα.

Η ACiStant εμφανίζεται σταθερά στο δεξί κάτω μέρος του site www.acscourier.net, ανοίγει με ένα «χτύπημα» στο σχετικό εικονίδιο και εξυπηρετεί τον επισκέπτη, τόσο στα Ελληνικά, όσο και στα Αγγλικά, στα εξής θέματα:

  • Αναζήτηση Αποστολής
  • Αναζήτηση Καταστήματος
  • Κόστος και Χρόνος Παράδοσης
  • Αλλαγή σημείου ή ημέρας παραλαβής (ACS ReDirect)

Η χρήση της ACiStant είναι απλή, καθώς για κάθε θέμα εμφανίζονται στην οθόνη πιθανές ερωτήσεις που ο επισκέπτης καλείται να απαντήσει. Με τη σχετική επιλογή, προχωράει στο επόμενο στάδιο, μέχρι να ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

Η νέα αυτή ψηφιακή βοηθός εξελίσσει την ιστοσελίδα της ACS, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Παράλληλα, αποδεικνύει για άλλη μια φορά τη δέσμευση της εταιρείας για την υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, ανταποκρινόμενη στη θέση της, ως ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών.

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Shiplemon: Η πλατφόρμα που βελτιώνει την εμπειρία των πελατών σε κάθε αποστολή

Όταν ξεκινάει η ημέρα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, υπάρχει ένα “βουνό” από πράγματα που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να φύγουν οι παραγγελίες της ημέρας και να λυθούν ανοιχτά θέματα που έχουν προκύψει από προηγούμενες παραγγελίες.

Τί γίνεται λοιπόν με τις αποστολές που έχουν καθυστερήσει; Πόσες αποστολές βρίσκονται αυτή τη στιγμή… “στον αέρα”; Τί γίνεται με τις αντικαταβολές;

Το τηλέφωνο χτυπάει, ένας πελάτης θέλει να μάθει που βρίσκεται μια παραγγελία! Τώρα, τί κάνουμε; Πού θα ψάξεις πρώτα; Στην ACS; Στη Γενική; Στα Ελτά;

Χτυπάει δεύτερο τηλέφωνο, ένας πελάτης θέλει να επιστρέψει την παραγγελία του. Που το καταγράφουμε αυτο; Είναι καλός πελάτης και θέλουμε να αναλάβουμε την επιστροφή! Ποια εταιρεία μας συμφέρει να στείλουμε; Ποια κούριερ θα πάει πιο γρήγορα; Ποια θα πάει πιο οικονομικά;

 

Τί είναι το Shiplemon;

Λύση στα παραπάνω προβλήματα έρχεται να δώσει το Shiplemon, μια καινοτόμα πλατφόρμα διαχείρισης αποστολών μέσα από την οποία ενα e-shop μπορεί να διαχειριστεί όλες τις εταιρείες κούριερ, μέσω μιας εφαρμογής cloud. Παράλληλα, σου δίνει πρόσβαση σε χαμηλό κόστος αποστολών, χωρις να είναι απαραίτητη η χρήση συμβολαίου με όλες τις εταιρείες κούριερ.

Επίσης, το Shiplemon δίνει μοναδικά εργαλεία για τον δυναμικό υπολογισμό του κόστους αποστολής στο checkout, την ενημέρωση του πελάτη με SMS, viber ή email και τη διαχείριση αιτημάτων επιστροφών. Όλα τα παραπάνω, παρέχονται μέσα από ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης, που διασυνδέεται με το e-shop σου!

 

Πώς μπορεί το Shiplemon να μειώσει τα έξοδα;

Το Shiplemon βοηθάει ηλεκτρονικά καταστήματα να βάλουν σε τάξη τις αποστολές τους, να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες τους (μέσω δημιουργίας voucher για όλες τις εταιρείες κούριερ), να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη λειτουργία του καταστήματός τους, τα προβλήματα στις αποστολές και να βρίσκουν πάντα τον καλύτερο τρόπο για να στείλουν το δέμα τους, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών τους.

 

Τί εργαλεία παρέχει η πλατφόρμα που οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων;

Σημαντικό κομμάτι της πλατφόρμας αποτελούν τα εργαλεία που βελτιώνουν την εμπειρία του καταναλωτή και αυξάνουν σημαντικά τις πωλήσεις ενος ηλεκτρονικού καταστήματος.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα δυναμικού υπολογισμού μεταφορικών και προσθήκης επιλογών τρόπου αποστολής στο checkout, δίνοντας τη δυνατότητα επιλογής εταιρείας κούριερ που θα αναλάβει την αποστολή, ακόμα και αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν έχει συνάψει συνεργασία με την εν λόγο εταιρεία.

Επίσης, μπορεί να δημιουργήσει επιπλέον πωλήσεις, αφού ο πελάτης θα επιστρέψει στο e-shop σου για να δει την πορεία της αποστολής του και θα έχεις τη δυνατότητα να του προβάλλεις για να αγοράσει επιπλέον προϊόντα.

Παράλληλα, το Shiplemon παρέχει έξυπνες φόρμες για τη διαχείριση των αιτημάτων επιστροφών, οι οποίες μπορούν πολύ εύκολα να βοηθήσουν ένα πελάτη να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει να επιστρέψει και να καταχωρήσει ένα αίτημα επιστροφής στην σελίδα πολιτικής επιστροφής του καταστήματος!

Τέλος, η πλατφόρμα δίνει λύση στο κομμάτι της ενημέρωσης των πελατών, ώστε να γνωρίζουν κάθε στιγμή που βρίσκεται η παραγγελία τους με branded SMS, Viber messages και email τα οποία ενημερώνουν συνεχώς τον πελάτη για την εξέλιξη της παραγγελίας του.

 

Πώς ενισχύεται το brand name του καταστήματος και τί ευκαιρίες δημιουργούνται;

Μέσα από τα branded SMS και tracking pages (σελίδες προβολής της εξέλιξης μιας παραγγελίας) ο πελάτης ενος ηλεκτρονικού καταστήματος έρχεται συχνότερα σε επαφή με το brand name και λαμβάνει μια καλύτερη συνολική εμπειρία. Παράλληλα, δημιουργείται μια ευκαιρία για up selling συμπληρωματικών προϊόντων μέσα στη σελίδα αυτή, αφού ο πελάτης αντί να αναζητήσει την εξέλιξη της παραγγελίας του στην ιστοσελίδα της κούριερ, επιστρέφει στο κατάστημα για να δει την εξέλιξή της!

 

Βάλε τάξη στις αποστολές σου, σήμερα!

Μάθε περισσότερα στο Shiplemon.com και έλα να γνωριστούμε από κοντά, στην έκθεση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe, στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 14 και 15 Μαΐου.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Οι ημερήσιες παραδόσεις προϊόντων με drones ξεπερνούν τις 2.000 παγκοσμίως

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της McKinsey & Co., έχουν γίνει πάνω από 660.000 παραδόσεις με drones από αέρος σε καταναλωτές παγκοσμίως τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ από τις αρχές του 2022, περισσότερες από 2.000 παραδόσεις πραγματοποιούνται καθημερινά, σε όλο τον κόσμο.

Η McKinsey προβλέπει ότι οι παγκόσμιες παραδόσεις για το 2022 θα είναι κοντά στο 1,5 εκατομμύριο, από λιγότερο από μισό εκατομμύριο που ήταν το 2021.

Ας δούμε τη λίστα με τις εταιρείες που είναι πρωτοπόρες στις παραδόσεις με ιπτάμενα drones.

 

Amazon Prime Air

Η Amazon δοκιμάζει παραδόσεις με drones σε μερικές αγροτικές περιοχές του Όρεγκον και της Καλιφόρνια τα τελευταία δύο χρόνια. Σύμφωνα με το Business Insider, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις δοκιμές σε 1.300 πελάτες φέτος. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από περίπου 3.000 αντικείμενα με βάρος έως 2 κιλά.

Η Amazon θα προσφέρει υπηρεσίες drone σε 32 τοποθεσίες έως το 2025, παραδίδοντας 1 εκατομμύριο πακέτα ετησίως, δωρεάν στους πελάτες Prime. Η εταιρεία σχεδιάζει να λειτουργήσει 145 επιφάνειες εκτόξευσης drone, πετώντας 250 ταυτόχρονα και στέλνοντας αεροπορικά 500 εκατομμύρια δέματα ετησίως.

Domino's

Η Domino's και η SkyDrop υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την έναρξη του δεύτερου σταδίου της εμπορικής συνεργασίας τους για παράδοση με drones στη Νέα Ζηλανδία. Οι εταιρείες σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν δοκιμαστικές παραδώσεις με drone από ένα κατάστημα Domino's στα σπίτια των πελατών.

Η Domino’s και η SkyDrop συνεργάστηκαν αρχικά το 2016 για να ξεκινήσουν το πρώτο στάδιο παράδοσης με drone στη Νέα Ζηλανδία.

FedEx

Η FedEx Express, θυγατρική της FedEx Corp., συνεργάζεται με την Elroy Air που εδρεύει στην Καλιφόρνια, η οποία κατασκευάζει ένα αυτόνομο σύστημα εναέριου φορτίου κάθετης απογείωσης και προσγείωσης. Η FedEx Express θα δοκιμάσει τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη Chaparral της Elroy Air για να μεταφέρει δέματα μεταξύ τοποθεσιών διαλογής.

Το αυτόνομο αεροσκάφος Chaparral μπορεί να παραλάβει έως 227 κιλά φορτίου και να το μεταφέρει αεροπορικώς μέχρι και 480 χιλιόμετρα μακρυά.

Walmart

Η Walmart και η DroneUp, ένας παγκόσμιος πάροχος τεχνολογίας και υπηρεσιών drone, ανακοίνωσαν εμπορικές δραστηριότητες παράδοσης με drone σε τρία καταστήματα στο Βορειοδυτικό Αρκάνσας, που λειτουργούν από τις 8:00 π.μ. έως τις 8:00 μ.μ., επτά ημέρες την εβδομάδα, για να παραδίδουν είδη σε πελάτες της Walmart σε μόλις 30 λεπτά.

Wing

Η Wing είναι θυγατρική της Alphabet (μητρική τής Google) και ξεκίνησε την πρώτη της εμπορική υπηρεσία παράδοσης με drone στις 7 Απριλίου στο Dallas των ΗΠΑ. Τα drones παραδίδουν απευθείας στα σπίτια των πελατών προϊόντα υγείας και ευεξίας, παγωτό, συνταγογραφούμενα φάρμακα για κατοικίδια και κιτ πρώτων βοηθειών, από τις συνεργαζόμενες εταιρείες που τα διαθέτουν.

Τον προηγούμενο μήνα, η Wing ολοκλήρωσε 200.000 εμπορικές παραδόσεις στις αγορές που δραστηριοποιείται. Το 2021, η Wing ολοκλήρωσε λίγο περισσότερες από 100.000 παραδόσεις drone στην Αυστραλία. Πρόσφατα, είχε την πιο ενεργή εβδομάδα της, με περισσότερες από 1.000 παραδόσεις σε μία μέρα σε όλο τον κόσμο (μία κάθε 25 δευτερόλεπτα).

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Εικόνα: Amazon Prime Air

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

ACS: 10 τόνοι με είδη πρώτης ανάγκης  στους "Γιατρούς του Κόσμου" για τον ουκρανικό λαό

Η ACS ανακοίνωσε, ότι από την 5η Μαρτίου 2022 έως την 30η Μαρτίου 2022 συγκεντρώθηκαν στο Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων της περισσότερα από 700 δέματα με ιατροφαρμακευτικά υλικά και αναλώσιμα καθώς και με είδη πρώτης ανάγκης, συνολικού βάρους 10 τόνων, τα οποία και παραδόθηκαν στην οργάνωση «Γιατροί του Κόσμου», προκειμένου να αποσταλούν στην Ουκρανία για τη στήριξη του ουκρανικού λαού.

Η εταιρεία ευχαριστεί θερμά το κοινό για την ανταπόκρισή του και παρακαλεί να σταματήσει η παράδοση ιατροφαρμακευτικών υλικών και ειδών πρώτης ανάγκης στα καταστήματα του Δικτύου της, λόγω πληρότητας των δρομολογίων προς την Ουκρανία, όπως την ενημέρωσε σχετικά η οργάνωση «Γιατροί του Κόσμου».

Παράλληλα, η ACS θα ήθελε να ευχαριστήσει τους εργαζόμενους της στα καταστήματα, αλλά και στη Διοίκηση, για τη σημαντική συνεισφορά τους στην απρόσκοπτη συγκέντρωση των ειδών και στη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της εταιρείας, σε όλη τη διάρκεια της ενέργειας.

Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους ενέργειες, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

ACS - Οι Γιατροί του Κόσμου: Συγκέντρωση ειδών για αποστολή στην Ουκρανία

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, η εταιρεία καλεί τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα να συγκεντρώσουν στο δίκτυο των καταστημάτων της τα είδη πρώτης ανάγκης που έχει ανακοινώσει η ΜΚΟ «Οι Γιατροί του Κόσμου», με σκοπό την αποστολή τους ως ανθρωπιστική βοήθεια στην Ουκρανία από τη φιλανθρωπική οργάνωση.

Συγκεκριμένα, «Οι Γιατροί του Κόσμου», κάνουν έκκληση για τη συγκέντρωση των παρακάτω ειδών (και μόνο αυτών):

Τρόφιμα μακράς διάρκειας

  • Όσπρια, Ρύζι, Ζυμαρικά
  • Βρεφικές τροφές και παιδικά γάλατα
  • Γάλατα Εβαπορέ
  • Κονσέρβες
  • Βρεφικές πάνες και είδη ατομικής υγιεινής.

Ιατροφαρμακευτικό Υλικό

  • Γάζες και Γάντια αποστειρωμένα
  • Οινόπνευμα
  • Φυσιολογικούς ορούς
  • Παυσίπονα
  • Παιδικά σιρόπια
  • Αντιβηχικά
  • Betadine

Σημαντικές διευκρινίσεις:

  1. Τα είδη που θα παραλάβουν «Οι Γιατροί του Κόσμου» θα έχουν τουλάχιστον έξι (6) μήνες ως ημερομηνία λήξης.
  2. Η συγκέντρωση των άνω ειδών στα καταστήματα ACS ξεκινάει από το Σάββατο 05/03/22 και θα ολοκληρωθεί με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
  3. Για να γίνει αποδεκτή η δωρεάν παραλαβή των ειδών από το δίκτυο των καταστημάτων της ACS, πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

- μέγιστος αριθμός δεμάτων ανά αποστολέα είναι τα πέντε (5) δέματα με συνολικό βάρος έως είκοσι (20) κιλά (για όλα τα δέματα)

- τα είδη θα πρέπει να είναι συσκευασμένα σε κλειστά χαρτοκιβώτια και να φέρουν ευκρινή ένδειξη «Γιατροί του Κόσμου - Ουκρανία».

H εταιρεία παρακαλεί το κοινό για την πλήρη συμμόρφωση με τις παραπάνω προϋποθέσεις, ώστε να υλοποιηθεί απρόσκοπτα και με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα η ενέργεια των Γιατρών του Κόσμου, που θα βοηθήσει ουσιαστικά τους συνανθρώπους μας στην Ουκρανία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Parcel Monitor: Πώς διακινήθηκαν τα δέματα στην Ευρώπη το 2021

Ενώ οι αγορές λιανικής επέστρεψαν σε περισσότερο κανονικούς ρυθμούς πέρυσι, τα αποτελέσματα της περιόδου αιχμής του 2021 απείχαν πολύ από τα κανονικά. Εκτός από τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της COVID-19 στο εμπόριο, η υπερφορτωμένη αλυσίδα εφοδιασμού ήταν μια άλλη τεράστια ανησυχία για όλους.

Όταν έγινε αντιληπτός ο πιθανός αντίκτυπος στη διαθεσιμότητα των προϊόντων, οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών άλλαξαν σημαντικά κατά την τελευταία περίοδο των προσφορών στην Ευρώπη.

Για τους σκοπούς αυτής της ανάλυσης, η ομάδα του Parcel Monitor μελέτησε τις επιπτώσεις της περιόδου των Black Friday και Cyber ​​Monday (BFCM) στην αύξηση του όγκου των δεμάτων και στον χρόνο μεταφοράς στην Ευρώπη. Τα ευρήματα διαχωρίστηκαν σε 2 χρονικές περιόδους:

  • Πριν την περίοδο BFCM: 1 Νοεμβρίου 2021 έως 21 Νοεμβρίου 2021
  • Tην περίοδο BFCM: 22 Νοεμβρίου 2021 έως 12 Δεκεμβρίου 2021

 

Ο ρυθμός ανάπτυξης δεμάτων μειώθηκε

Κατά την τελευταία περίοδο αιχμής αγορών στην Ευρώπη, παρατηρήθηκε μια σημαντικά βραδύτερη αύξηση του όγκου των δεμάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την BFCM, ο όγκος των δεμάτων αυξήθηκε μόνο κατά 69,7% το 2021, από την αύξηση 93,9% που σημειώθηκε το 2020. Μια πιθανή εξήγηση θα μπορούσε να είναι ότι οι καταναλωτές ξεκίνησαν τα εορταστικά ψώνια τους ήδη από τον Ιούνιο, 4 μήνες πριν την έναρξη των προσφορών BFCM!

Αυτή η τάση ήταν ακόμη πιο εμφανής στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η αύξηση του όγκου των δεμάτων μειώθηκε από 97,4% κατά τη διάρκεια της BFCM 2020 σε 45,4% κατά τη διάρκεια της περιόδου BFCM το 2021. Παρόμοια τάση παρατηρήθηκε επίσης στη Γερμανία, όπου τα ποσοστά αυξήθηκαν 90% το 2020, ενώ το 2021 η αύξηση ήταν 79%.

"Η πτώση στη διάρκεια των Black Friday και Cyber ​​Monday δεν αποτελεί έκπληξη", παρατήρησε ο Wolfgang Lehmacher, πρώην επικεφαλής της Αλυσίδας Εφοδιασμού και Μεταφορών, στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. "Το 2020 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που ήταν αντίδοτο στην πανδημία. Το 2021, οι καταναλωτές λαχταρούσαν να επιστρέψουν στη φυσική εμπειρία αγορών, τάση που άλλαξε τα μοτίβα δαπανών κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής".

 

Ο χρόνος παράδοσης βελτιώνεται από έτος σε έτος

Σε σύγκριση με την έναρξη της πανδημίας, η απόδοση των παραδόσεων δεμάτων στην Ευρώπη φαίνεται να ανακάμπτει με αλματώδη ρυθμό. Πιο συγκεκριμένα, ο μέσος χρόνος παράδοσης μειώθηκε από 1,5 ημέρες το 2020 σε 1,3 ημέρες το 2021. Παρά τη συνολική αυτή βελτίωση, σημειώθηκε αύξηση στις καθυστερήσεις παράδοσης κατά την περίοδο αιχμής. Η αναμονή κατά τη διάρκεια της περιόδου BFCM το 2020 ήταν μόνο στο 8,57% των παραδόσεων, σε σύγκριση με το 10,08% της ίδιας περιόδου πέρυσι.

"Τα δεδομένα για το πλήθος δεμάτων πριν από την περίοδο BFCM και της BFCM αποκαλύπτουν τη συνεχιζόμενη αλλαγή στη στάση των online καταναλωτών έναντι των εορταστικών αγορών", δήλωσε η Dana von der Heide, Co-Founder και Chief Commercial Officer της Parcel Perform. "Παρά το γεγονός ότι οι παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες παλεύουν με τη συσσωρευμένη ζήτηση για καταναλωτικά αγαθά, η βελτίωση των χρόνων μεταφοράς ήταν ενδεικτική των προσπαθειών πολλών μεταφορέων που προετοιμάζονται καλύτερα για πιθανές αυξήσεις της περιόδου αιχμής στις παραδόσεις δεμάτων", πρόσθεσε.

 

Πώς θα διαμορφωθεί το 2022;

Με την πανδημία να είναι ακόμα παρούσα, οι έμποροι λιανικής πιθανώς θα αντιμετωπίσουν κι άλλες προκλήσεις αυτή τη χρονιά. Όταν του ζητήθηκε να αποκαλύψει τις προβλέψεις του για το 2022, ο Wolfgang ανέφερε τα εξής: "Θα δούμε περισσότερες καινοτομίες που θα συνεχίσουν να θολώνουν τα όρια μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου και του retail. Είμαι βέβαιος ότι ο κλάδος θα διατηρήσει την ισχυρή ανάπτυξή του το 2022, πιθανώς να ξεπεράσει το 2020 και το 2021 συνολικά".

Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε τα αντίστοιχα στοιχεία για τις αγορές των ΗΠΑ και τις Αυστραλίας, δείτε τα ευρήματα του Parcel Monitor για τις ΗΠΑ εδώ και για την Αυστραλία εδώ.

 

Πηγή: Parcel Monitor

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

H ACS στηρίζει τις δράσεις του «θάλλω» σε μη κερδοσκοπικές δομές φροντίδας ηλικιωμένων

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, η εταιρεία στηρίζει το πρόγραμμα «θάλλω», με στόχο τη βελτίωση της κοινωνικής και πνευματικής κατάστασης των ηλικιωμένων που ζουν εντός γηροκομείων.

Συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο του 2021 που ξεκίνησε η συνεργασία της με το «θάλλω», η εταιρεία έχει αναλάβει δωρεάν όλες τις αποστολές εξοπλισμού σε μη κερδοσκοπικά γηροκομεία σε 22 περιοχές σε όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο της δράσης «εβδομαδιαίες ψυχαγωγικές συναντήσεις μέσω τηλεδιάσκεψης σε μη κερδοσκοπικές δομές φροντίδας ηλικιωμένων της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας» του προγράμματος.

Ανάλογα με τις ανάγκες κάθε δομής, αποστέλλεται ο απαραίτητος εξοπλισμός για την πραγματοποίηση των τηλεδιασκέψεων (Laptop / Tablet, εξωτερικά μικρόφωνά / ηχεία, ακουστικά, καλώδια HDMI, ενισχυτές σήματος WiFi), καθώς και το βιβλίο «365 μέρες κοντά στην Τρίτη Ηλικία» με περισσότερα από 2.500 ερεθίσματα και δραστηριότητες για ηλικιωμένους και ανθρώπους που ζουν με άνοια.

Η εφαρμογή της μεθόδου «θάλλω», που αποτελεί έναν συνδυασμό ψυχαγωγικών δράσεων με ενεργή συμμετοχή των φιλοξενούμενων στις δομές, στο σύνολό της παρουσιάζει έως σήμερα σπουδαία αποτελέσματα στην καθημερινότητα των ηλικιωμένων και των ατόμων που ζουν με άνοια. Μερικά από αυτά είναι η μείωση της σύγχυσης και του στρες, η βελτίωση των μεταπτώσεων στη διάθεση, η μείωση του αισθήματος ιδρυματοποίησης, η αποφυγή ή βελτίωση καταθλιπτικών περιστατικών. Επιπροσθέτως, διεγείρει την αυτοσυγκέντρωση και βοηθά τη μνήμη, δύο από τις πιο βασικές νοητικές λειτουργίες.

Από τις σχετικές αποστολές ωφελούνται κάθε εβδομάδα περίπου 800 άνθρωποι που διαμένουν στις δομές, με μέση ηλικία που ξεπερνά τα 80 έτη, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών, περίπου το 85% των φιλοξενούμενων κάθε δομής, ζει με κάποια μορφή άνοιας. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ψυχαγωγικών συναντήσεων ωφελούνται ακόμη περισσότεροι άνθρωποι μέσω της Μεθόδου Απομονωμένης Ακρόασης που έχει αναπτύξει το «θάλλω», για την οποία οι επαγγελματίες υγείας έχουν ενημερωθεί, εκπαιδευτεί και την εφαρμόζουν. Σημειώνεται ότι από τον Μάρτιο του 2020, λόγω της εμφάνισης του ιού Covid-19 και του περιορισμού των επισκέψεων στις σχετικές δομές για λόγους ασφάλειας των ωφελούμενων, η δράση του «θάλλω» προσαρμόστηκε και υλοποιείται ψηφιακά μέσω τεχνολογικών μέσων.

Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους ενέργειες, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

 
ACS: True Leader από την ICAP για 5η συνεχή χρονιά

Η ACS βραβεύτηκε ως True Leader από την ICAP στα ομώνυμα βραβεία, για 5η συνεχή χρονιά. Από τις 30.000 επιχειρήσεις που αξιολογήθηκαν για την πορεία και την απόδοσή τους, 59 Εταιρείες και 15 Όμιλοι αναδείχθηκαν “TRUE LEADERS” για το 2020 και πληρούν τα παρακάτω μετρήσιμα και αντικειμενικά κριτήρια:

  • Συμπεριλαμβάνονται στις 500 πιο κερδοφόρες Εταιρείες ή στους 200 πιο κερδοφόρους Ομίλους για το 2020.
  • Συγκαταλέγονται στις 500 Εταιρείες ή 150 Ομίλους με το μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και έχουν αυξήσει το προσωπικό τους από το 2019 στο 2020.
  • Βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου τους με βάση τον Κύκλο Εργασιών τους.
  • Έχουν υψηλό “ICAP Credit Score”.


Ο κ. Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS, σημείωσε σχετικά: «Η σταθερή πλέον βράβευση μας ως True Leader στα βραβεία της ICAP που έχουν γίνει θεσμός, αναδεικνύει για άλλη μια φορά την εξαιρετική επιχειρηματική πορεία της ACS όλα αυτά τα χρόνια, η οποία με τη σειρά της αποδεικνύει ξεκάθαρα την εμπιστοσύνη με την οποία την περιβάλλουν οι συνεργάτες και οι πελάτες μας, καθιστώντας την αληθινό ηγέτη του κλάδου των ταχυμεταφορών. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια να διατηρήσουμε σε υψηλά επίπεδα την ποιότητα των υπηρεσιών μας που μας έφερε σε αυτή τη θέση, υλοποιώντας σταθερά τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και προσφέροντας καινοτόμες λύσεις για την διαρκώς καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών και πελατών μας».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search