Όταν ξεκινάει η ημέρα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, υπάρχει ένα “βουνό” από πράγματα που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να φύγουν οι παραγγελίες της ημέρας και να λυθούν ανοιχτά θέματα που έχουν προκύψει από προηγούμενες παραγγελίες.
Τί γίνεται λοιπόν με τις αποστολές που έχουν καθυστερήσει; Πόσες αποστολές βρίσκονται αυτή τη στιγμή… “στον αέρα”; Τί γίνεται με τις αντικαταβολές;
Το τηλέφωνο χτυπάει, ένας πελάτης θέλει να μάθει που βρίσκεται μια παραγγελία! Τώρα, τί κάνουμε; Πού θα ψάξεις πρώτα; Στην ACS; Στη Γενική; Στα Ελτά;
Χτυπάει δεύτερο τηλέφωνο, ένας πελάτης θέλει να επιστρέψει την παραγγελία του. Που το καταγράφουμε αυτο; Είναι καλός πελάτης και θέλουμε να αναλάβουμε την επιστροφή! Ποια εταιρεία μας συμφέρει να στείλουμε; Ποια κούριερ θα πάει πιο γρήγορα; Ποια θα πάει πιο οικονομικά;
Τί είναι το Shiplemon;
Λύση στα παραπάνω προβλήματα έρχεται να δώσει το Shiplemon, μια καινοτόμα πλατφόρμα διαχείρισης αποστολών μέσα από την οποία ενα e-shop μπορεί να διαχειριστεί όλες τις εταιρείες κούριερ, μέσω μιας εφαρμογής cloud. Παράλληλα, σου δίνει πρόσβαση σε χαμηλό κόστος αποστολών, χωρις να είναι απαραίτητη η χρήση συμβολαίου με όλες τις εταιρείες κούριερ.
Επίσης, το Shiplemon δίνει μοναδικά εργαλεία για τον δυναμικό υπολογισμό του κόστους αποστολής στο checkout, την ενημέρωση του πελάτη με SMS, viber ή email και τη διαχείριση αιτημάτων επιστροφών. Όλα τα παραπάνω, παρέχονται μέσα από ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης, που διασυνδέεται με το e-shop σου!
Πώς μπορεί το Shiplemon να μειώσει τα έξοδα;
Το Shiplemon βοηθάει ηλεκτρονικά καταστήματα να βάλουν σε τάξη τις αποστολές τους, να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες τους (μέσω δημιουργίας voucher για όλες τις εταιρείες κούριερ), να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη λειτουργία του καταστήματός τους, τα προβλήματα στις αποστολές και να βρίσκουν πάντα τον καλύτερο τρόπο για να στείλουν το δέμα τους, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών τους.
Τί εργαλεία παρέχει η πλατφόρμα που οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων;
Σημαντικό κομμάτι της πλατφόρμας αποτελούν τα εργαλεία που βελτιώνουν την εμπειρία του καταναλωτή και αυξάνουν σημαντικά τις πωλήσεις ενος ηλεκτρονικού καταστήματος.
Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα δυναμικού υπολογισμού μεταφορικών και προσθήκης επιλογών τρόπου αποστολής στο checkout, δίνοντας τη δυνατότητα επιλογής εταιρείας κούριερ που θα αναλάβει την αποστολή, ακόμα και αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν έχει συνάψει συνεργασία με την εν λόγο εταιρεία.
Επίσης, μπορεί να δημιουργήσει επιπλέον πωλήσεις, αφού ο πελάτης θα επιστρέψει στο e-shop σου για να δει την πορεία της αποστολής του και θα έχεις τη δυνατότητα να του προβάλλεις για να αγοράσει επιπλέον προϊόντα.
Παράλληλα, το Shiplemon παρέχει έξυπνες φόρμες για τη διαχείριση των αιτημάτων επιστροφών, οι οποίες μπορούν πολύ εύκολα να βοηθήσουν ένα πελάτη να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει να επιστρέψει και να καταχωρήσει ένα αίτημα επιστροφής στην σελίδα πολιτικής επιστροφής του καταστήματος!
Τέλος, η πλατφόρμα δίνει λύση στο κομμάτι της ενημέρωσης των πελατών, ώστε να γνωρίζουν κάθε στιγμή που βρίσκεται η παραγγελία τους με branded SMS, Viber messages και email τα οποία ενημερώνουν συνεχώς τον πελάτη για την εξέλιξη της παραγγελίας του.
Πώς ενισχύεται το brand name του καταστήματος και τί ευκαιρίες δημιουργούνται;
Μέσα από τα branded SMS και tracking pages (σελίδες προβολής της εξέλιξης μιας παραγγελίας) ο πελάτης ενος ηλεκτρονικού καταστήματος έρχεται συχνότερα σε επαφή με το brand name και λαμβάνει μια καλύτερη συνολική εμπειρία. Παράλληλα, δημιουργείται μια ευκαιρία για up selling συμπληρωματικών προϊόντων μέσα στη σελίδα αυτή, αφού ο πελάτης αντί να αναζητήσει την εξέλιξη της παραγγελίας του στην ιστοσελίδα της κούριερ, επιστρέφει στο κατάστημα για να δει την εξέλιξή της!
Βάλε τάξη στις αποστολές σου, σήμερα!
Μάθε περισσότερα στο Shiplemon.com και έλα να γνωριστούμε από κοντά, στην έκθεση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe, στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 14 και 15 Μαΐου.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]