Logistics

Η πανδημία επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην εφοδιαστική αλυσίδα

Καίριο πλήγμα στις εφοδιαστικές αλυσίδες έχει καταφέρει η πανδημία, γεγονός που αναγκάζει τις εταιρείες του κλάδου να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Δεν είναι τυχαίο ότι τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις που βίωσαν διαταραχές, σχεδιάζουν να αναπροσαρμόσουν ψηφιακά το μοντέλο λειτουργίας των εφοδιαστικών τους αλυσίδων.

Ακόμα και οι επιχειρήσεις που επηρεάστηκαν σε μικρότερο βαθμό, σκέφτονται να ενισχύσουν τις επενδύσεις τους σε τεχνολογία. Σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ, οι επενδύσεις σε τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση (machine learning), ενισχύονται στον κλάδο.

Προβληματισμό, πάντως, προκαλεί το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις δεν εξετάζουν τη χρήση καινοτόμων νέων τεχνολογιών, όπως η τρισδιάστατη εκτύπωση, τα drones και οι τεχνολογίες προσομοίωσης (π.χ. digital twin). Σύμφωνα με τους αναλυτές, το μέλλον των εφοδιαστικών αλυσίδων είναι ψηφιακό και αυτόνομο. Οι επικεφαλής των λειτουργιών εφοδιαστικής αλυσίδας εκτιμούν ότι η πανδημία θα επιφέρει την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού (64%) και την εδραίωση της αυτονομίας των εφοδιαστικών αλυσίδων (52%), μέχρι το 2025.

Αναφορικά με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, το 59% των επιχειρήσεων έχουν δρομολογήσει πιλοτικές δοκιμές χρήσης της μηχανικής μάθησης ή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με ένα 36% να βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού των επενδύσεών τους.

Η υγειονομική κρίση έπληξε τρεις στις τέσσερις εφοδιαστικές αλυσίδες (72%), με μόλις 11% των επιχειρήσεων να δηλώνουν ότι παρατήρησαν θετικά αποτελέσματα. Σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ, πάνω από τις μισές επιχειρήσεις (57%) αντιμετώπισαν λειτουργικές διαταραχές κατά μήκος της εφοδιαστικής τους αλυσίδας.

Πιο έντονα επλήγησαν οι κλάδοι της λιανικής (74%), των βιομηχανικών προϊόντων (82%) και της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

Εικόνα: Tiger Lily, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έξυπνη διαχείριση αποστολών μέσω Courier, Click Away και Click in Shop με μία μόνο εφαρμογή

Για όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο του e-commerce είναι πλέον σαφές ότι ο συγκεκριμένος τομέας είναι από τους πλέον ευνοημένους το τελευταίο διάστημα. Το βασικό αποτέλεσμα αυτής τής "εύνοιας", εξαιτίας της πανδημίας και των έκτακτων ειδικών συνθηκών που δημιουργήθηκαν, ήταν η ραγδαία αύξηση των online πωλήσεων, αλλά και των απαιτήσεων που συνδέονται με αυτές.

 

Γιατί η μεγάλη ευκαιρία συνοδεύτηκε από μία μεγάλη δυσκολία;

Δεν είναι υπερβολή να ισχυριστούμε ότι η εξέλιξη αυτή δημιούργησε τόσες ευκαιρίες όσες και δυσκολίες σε όλους τους εμπλεκόμενους και κυρίως στο κομμάτι που αφορά τα logistics των μικρομεσαίων εταιρειών. Η αγορά έπρεπε να προσαρμοστεί άμεσα στην αυξημένη ζήτηση των online πωλήσεων, να υιοθετήσει άμεσα την προσωρινή λύση του Click Away και να προετοιμαστεί ακόμα πιο γρήγορα για την επερχόμενη λύση του Click in Shop. Και σε όλα αυτά, ήρθε να προστεθεί και το δυσεπίλυτο πρόβλημα των καθυστερήσεων στις αποστολές των παραγγελιών.

 

Τι μπορεί να προσφέρει το EasyShipping.gr και ποια ανάγκη ήρθε να εκπληρώσει;

To EasyShipping.gr ήρθε να δώσει μία ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία αλλά και τη διαχείριση των αποστολών που δρομολογούνται μέσω όλων των γνωστών εταιρειών courier που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Ουσιαστικά, η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών πλατφορμών e-commerce απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier. Με αυτόν τον τρόπο αυτοματοποιείται η διαδικασία δημιουργίας και εκτύπωσης των Voucher των παραγγελιών.

 

 

Πώς βελτιώθηκε το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις στις αποστολές μέσω courier;

Μέσω της εφαρμογής, προσφέρεται η δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης του e-shop με πολλαπλές εταιρείες Courier, μέσω ενός κοινού πάνελ διαχείρισης. Αυτό επιτρέπει την επιλογή της κατάλληλης εταιρείας courier για κάθε παραγγελία ξεχωριστά και με αυτόν τον τρόπο οι όποιες καθυστερήσεις στις παραδόσεις μειώνονται σημαντικά.

 

Ποια ήταν η λύση που εφαρμόστηκε για τη διαχείριση των παραγγελιών Click Away;

Στην EasyShipping.gr συνεργαζόμαστε καθημερινά με έναν μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών καταστημάτων και αυτό μας επιτρέπει να αντιλαμβανόμαστε άμεσα τις ανάγκες που προκύπτουν και να προσπαθούμε να δώσουμε γρήγορες και εύστοχες λύσεις στους πελάτες μας. Αυτό κάναμε και με την ανακοίνωση της επιλογής για παραγγελίες Click Away, προσθέτοντας μία ακόμα επιλογή για τον προγραμματισμό της παραλαβής από το κατάστημα και της άμεσης ενημέρωσης του πελάτη μέσω SMS για την ημερομηνία και ώρα παραλαβής.

Πώς έχουμε προετοιμαστεί για τη λύση του Click in Shop;

Έχοντας ήδη υλοποιήσει τη λειτουργία για την υποστήριξη των παραγγελιών μέσω Click Away, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε άμεσα τη λειτουργία που θα υποστηρίξει τις παραγγελίες Click in Shop. Μέσα από ένα πολύ εύχρηστο πάνελ διαχείρισης, θα προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής και προγραμματισμού του Click in Shop μέσω της οποίας και θα ενημερώνεται αυτόματα ο πελάτης μέσω SMS. Όλος ο προγραμματισμός θα γίνεται μέσω ενός πάνελ το οποία θα “συνεργάζεται” και θα λειτουργεί παράλληλα με τις υπόλοιπες λειτουργίες της εφαρμογής.

 

Ποια είναι τα βασικά πλεονεκτήματα χρήσης της εφαρμογής;

  • αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher,
  • έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών σας (real-time tracking),
  • ενημέρωση του παραλήπτη μέσω sms,
  • εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών,
  • ενημέρωση των αντικαταβολών,
  • ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier
  • υποστήριξη Click Away και Click in Shop
  • διασύνδεση με το eshop ή το ERP σε 2 απλά βήματα
  • branded tracking page

 

Νέες υπηρεσίες και επόμενα βήματα

Η εφαρμογή θα εμπλουτιστεί άμεσα με τη λειτουργία υπολογισμού του ακριβές κόστους αποστολής ανά courier, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα επιλογής τής οικονομικότερης λύσης ανά αποστολή.

Η EasyShipping συνεργάζεται ήδη με μεγάλα development agencies και στοχεύει άμεσα να εμπλουτίσει την εφαρμογή της με περισσότερες υπηρεσίες σχετικές με το e-commerce, στοχεύοντας κυρίως στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης των παραγγελιών (after sales logistics).

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Η Amazon για πρώτη φορά αγοράζει αντί να νοικιάσει αεροσκάφη

Το 2016, ο εναέριος στόλος μεταφοράς εμπορευμάτων της Amazon, γνωστός και ως Prime Air, αποτελούνταν από 11 αεροσκάφη. Μέχρι το τέλος του 2022, όπως δήλωσαν από την εταιρία στο Bloomberg αναμένεται να έχει περισσότερα από 85 αεροπλάνα που θα μεταφέρουν προϊόντα στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες, χάρη στην πρόσφατη αγορά 11 αεροσκαφών Boeing 767-300.

Πέρα όμως από τον αριθμό των αεροσκαφών, είναι επίσης αξιοσημείωτο το γεγονός πως η εταιρία αγόρασε για πρώτη φορά αεροσκάφη για τη λειτουργία της Amazon Air, αντί να τα μισθώσει.

Η Amazon θα αγοράσει επτά μεταχειρισμένα αεροσκάφη από τη Delta και τέσσερα από την Καναδική WestJet. Αφού προσαρμοστούν κατάλληλα ώστε να μεταφέρουν εμπορεύματα, τα τέσσερα πρώην αεροπλάνα της WestJet θα ξεκινήσουν να πετούν φέτος. Όσον αφορά τα αεροσκάφη της Delta, αυτά θα ενταχθούν στην Amazon Air το 2022. Όπως συμβαίνει και μέχρι τώρα με τον ιπτάμενο στόλο, από την Amazon αναφέρουν ότι και τα νέα αεροσκάφη θα τα λειτουργούν εργολάβοι.

Τα επόμενα χρόνια, εκτιμάται ότι ο αεροπορικός στόλος της Amazon θα μπορούσε να αυξηθεί ώστε να έχει περισσότερα από 200 αεροσκάφη, κάτι που θα είχε ως αποτέλεσμα να φτάσει στα μεγέθη της UPS.

Πηγή: insomnia

Εικόνα: Adam Moreira, Wikipedia

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ACS: Επενδύσεις άνω των €18 εκ. την τελευταία διετία

Η ACS και μαζί της και ο κλάδος των ταχυμεταφορών και χιλιάδες εγαζόμενοι στοχοποιούνται για άλλη μια φορά, αναφέρουν πηγές τής εταιρείας, γιατί δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στη ζήτηση που προέκυψε από την «τέλεια καταιγίδα». Δηλαδή, το συνδυασμό της ήδη ραγδαίας αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου, του δεύτερου lock down και των παραγγελιών του Black Friday/Χριστουγέννων, κλπ. Μάλιστα, όπως σημειώνεται, η εταιρεία από την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου έχει αύξηση του όγκου αποστολών κατά 80% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο lockdown.

Επίσης, από την εταιρεία αναφέρεται πως οι επικρίσεις για αδιαφορία και έλλειψη προετοιμασίας και επενδύσεων στον κλάδο δεν ευσταθούν, αφού ειδικά η ACS κατά το 2019 και 2020 έως σήμερα, προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις για τη βελτίωση της δυναμικότητάς της, συνολικού ύψους άνω των €18 εκατομμυρίων,  ήτοι άνω του 16% του συνολικού ετήσιου κύκλου εργασιών της.

Όσον αφορά στις ανάγκες που προέκυψαν ειδικά από τις έκτακτες συνθήκες που διαμορφώθηκαν φέτος, η εταιρεία κατέβαλε κάθε προσπάθεια να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση, με σημαντικές προσλήψεις προσωπικού άνω των 500 ατόμων, αγορά και μίσθωση περισσότερων από 150 vans και πάνω από 20 φορτηγών δημοσίας χρήσης και μίσθωση περίπου 12.000 τ.μ. νέων αποθηκευτικών χωρών, μεταξύ άλλων.

Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε, το επενδυτικό πλάνο δεν ξεκίνησε... φέτος, λόγω των συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία στις αρχές τής χρονιάς, αλλά υλοποιείται ήδη από το 2015, με την αγορά ενός οικοπέδου, όταν η ACS βλέποντας την παγκόσμια ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποφάσισε να επενδύσει σε ένα νέο κέντρο διαλογής (hub) σε κεντρικό σημείο του λεκανοπεδίου. Η οικονομική κρίση εκείνης της περιόδου, ανέβαλε τα σχέδια μέχρι το 2017, όποτε και ξεκίνησαν οι σχετικές μελέτες και αδειοδοτικές διαδικασίες. Ο φάκελος για την οικοδομική άδεια κατατέθηκε τον Ιανουάριο του 2018 και μετά από αλλεπάλληλες παρατηρήσεις της πολεοδομίας και βελτιώσεις, εξεδόθη οικοδομική άδεια για εκσκαφές τον Σεπτέμβριο του 2019 και οικοδομική άδεια ανέγερσης τον Μάρτιο του 2020.

Πρόκειται για ένα ένα κτίριο συνολικού εμβαδού 30.000 τ.μ. που θα λειτουργήσει εντός του 2021, υλοποιώντας μια εμβληματική επένδυση ύψους 40 εκατ. ευρώ. Η επένδυση αυτή πενταπλασιάζει την έως πρότινος δυναμικότητα διαλογής δεμάτων της εταιρείας, εκτινάσσοντας την ωριαία δυνατότητα σε 50.000 αποστολές.

Από την ACS σημειώνεται περαιτέρω πως οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν έχουν πρόσθετα κέρδη κατά την περίοδο των lockdown, καθώς όταν υπάρχει τόσο μεγάλη και απότομη αύξηση του όγκου των αποστολών τα έξοδα που προκύπτουν για την εξυπηρέτηση του όγκου αυτού σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι υψηλότερα των εσόδων. Αυτό φάνηκε στα οικονομικά αποτελέσματα της ACS κατά το Β΄τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Πρόστιμα στις εταιρείες ταχυμεταφορών ετοιμάζεται να επιβάλει η ΕΕΤΤ

Έρχονται πρόστιμα για τις εταιρείες ταχυμεταφορών, σύμφωνα με ρεπορτάζ τού Liberal.gr. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) πρόκειται σύντομα να καλέσει σε ακρόαση τις εταιρείες ταχυμεταφορών -τουλάχιστον τις μεγαλύτερες από αυτές- προκειμένου να δώσουν εξηγήσεις σχετικά με καταγγελίες που έχουν υποβληθεί στην Επιτροπή.

Στελέχη της ΕΕΤΤ αναφέρουν ότι καθημερινά η Επιτροπή δέχεται 70-80 καταγγελίες, αριθμός πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με πριν το lockdown. Τότε οι καταγγελίες για τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών δεν ξεπερνούσαν τις 4-5 ημερησίως, ενώ δεν είναι οι μόνες καταγγελίες που πραγματοποιούν καταναλωτές, καθώς υπάρχουν και άλλες που φτάνουν στο Συνήγορο του Καταναλωτή, όπως επίσης και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Liberal.gr, η ΕΕΤΤ ετοιμάζεται να επιβάλει κυρώσεις εξαιτίας της πλημμελούς συμμόρφωσης των επιχειρήσεων στις αρχές διαθεσιμότητας της υπηρεσίας, βάσει των όρων της άδειας που τους έχει χορηγήσει η Αρχή. Βάσει των όρων της άδειας παροχής ταχυμεταφορών, οι επιχειρήσεις του είδους έχουν υποχρέωση να πραγματοποιούν δεύτερη κοινοποίηση εφόσον δεν βρέθηκε ο παραλήπτης του ταχυδρομικού αντικειμένου.

Οι εταιρείες ταχυμεταφορών λόγω των έκτακτων συνθηκών, ζήτησαν με επιστολή τους την κατάργηση της σχετικής υποχρέωσης. Η ΕΕΤΤ ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν ενέδωσε. Διατήρησε την υποχρέωση και τώρα με βάση αυτή τη παραβίαση αλλά και άλλες, ετοιμάζεται να επιβάλει πρόστιμα.

Σημειώνεται ότι λόγω του lockdown, οι παραδόσεις αντικειμένων επιτυγχάνονται σε πολύ υψηλό ποσοστό έναντι του παρελθόντος, κατά την πρώτη επίδοση. Έτσι, το κόστος της δεύτερης επίδοσης, στην οποία είναι υποχρεωμένες οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών, είναι πολύ μικρότερο απ’ ότι σε φυσιολογικές συνθήκες.

Ωστόσο, όπως αναφέρουν καλά ενημερωμένες πηγές, ορισμένες επιχειρήσεις ενώ φτάνουν μέχρι την πόρτα του παραλήπτη, δεν πραγματοποιούν την επίδοση. Για να μην χάσουν χρόνο αφήνουν το σημείωμα αναγκάζοντας τον αποδέκτη του, ο οποίος έχοντας ήδη να αντιμετωπίσει μια μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση του σημειώματος, να απευθυνθεί στο τοπικό γραφείο για την παραλαβή του δέματος. Συνήθως πολλοί αναγκάζονται να το πράξουν, καθώς επιθυμούν να αποσοβήσουν το ενδεχόμενο μιας δεύτερης πολυήμερης καθυστέρησης.

Δείτε περισσότερα στο liberal.gr

 

Εικόνα: Artem Podrez, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ανακοινώσεις από τις μεταφορικές για τις μεγάλες καθυστερήσεις

Η "ασφυξία" που έχει δημιουργηθεί στο χώρο των εταιρειών ταχυμεταφορών, πιθανώς και αναμενόμενη από πολλούς, έχει επηρεάσει το σύνολο σχεδόν της online εμπορικής, αλλά και γενικότερα διακομετακομιστικής δραστηριότητας στη χώρα.

Εν μέσω lockdown, περιόδου προσφορών λόγω Black Friday και προ των πυλών των Χριστουγέννων, το ηλεκτρονικό εμπόριο προσπαθεί εν πολλοίς να κρατήσει ζωντανή την εποχική εμπορική δραστηριότητα στη χώρα, στο βαθμό που είναι εφικτό - και για όσους είχαν προετοιμαστεί. Όμως, το βάρος του πλήθους των αποστολών των προϊόντων αποδείχτηκε δυσβάσταχτο για τις εταιρείες μεταφορών.

Παρά το γεγονός ότι "όλοι" είχαν προετοιμαστεί για το αναμενόμενο δεύτερο lockdown, το πλήθος των διακινούμενων αγαθών ανέτρεψε κάθε πρόβλεψη που είχε γίνει από τις εταιρείες και δημιουργεί μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις, εξοργίζοντας σε αρκετές περιπτώσεις καταναλωτές και αφήνοντας έκθετους εμπόρους προς τους πελάτες τους.

Στο πλαίσιο της μεγάλης πίεσης που έχει πέσει στις μεταφορικές εταιρείες, εκδόθηκαν τις προηγούμενες ημέρες σχετικές ανακοινώσεις από τους πρωταγωνιστές τού κλάδου.

 

H ενημέρωση της ACS Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας. Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα. Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς. Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή. Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις. Η ανακοίνωση της Γενικής Ταχυδρομικής Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς. Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”. Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής. Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα. Στα πλαίσια αυτά: 1. αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ] 2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις. Η ανακοίνωση της Speedex Αγαπητοί πελάτες, Με γνώμονα τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας και των εργαζομένων μας, θα θέλαμε αρχικά να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε λάβει όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον Covid-19. Στις έκτακτες αυτές συνθήκες, βασική μας προτεραιότητα αποτελεί η διατήρηση των λειτουργιών μας και η απρόσκοπτη, κατά το δυνατό, παράδοση αποστολών. Παρά τις διαρκείς προσπάθειες ελαχιστοποίησης του μέσου χρόνου παράδοσης, ενδέχεται να σημειωθούν τροποποιήσεις και πιθανές αποκλίσεις από τους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης για συγκεκριμένο αριθμό προορισμών, κυρίως στα αστικά κέντρα. Από πλευράς μας, παρακολουθούμε συνεχώς τους δείκτες διακίνησης και διαχείρισης των αποστολών μας με στόχο τον περιορισμό των τυχόν καθυστερήσεων και την επιτυχή παράδοση των αποστολών σε όλο το εξυπηρετούμενο δίκτυο στην Ελλάδα. Λυπούμαστε για την αναμονή και την όποια αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί από τις τροποποιήσεις των χρόνων διαχείρισης των αποστολών και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη. Πηγή: Protagon.gr

H ανακοίνωση της ACS

Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας.

Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα.

Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν.

Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή.

Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις.

 

Η ανακοίνωση της Speedex

Αγαπητοί πελάτες,

Με γνώμονα τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας και των εργαζομένων μας, θα θέλαμε αρχικά να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε λάβει όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον Covid-19.

Στις έκτακτες αυτές συνθήκες, βασική μας προτεραιότητα αποτελεί η διατήρηση των λειτουργιών μας και η απρόσκοπτη, κατά το δυνατό, παράδοση αποστολών. Παρά τις διαρκείς προσπάθειες ελαχιστοποίησης του μέσου χρόνου παράδοσης, ενδέχεται να σημειωθούν τροποποιήσεις και πιθανές αποκλίσεις από τους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης για συγκεκριμένο αριθμό προορισμών, κυρίως στα αστικά κέντρα.

Από πλευράς μας, παρακολουθούμε συνεχώς τους δείκτες διακίνησης και διαχείρισης των αποστολών μας με στόχο τον περιορισμό των τυχόν καθυστερήσεων και την επιτυχή παράδοση των αποστολών σε όλο το εξυπηρετούμενο δίκτυο στην Ελλάδα.

Λυπούμαστε για την αναμονή και την όποια αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί από τις τροποποιήσεις των χρόνων διαχείρισης των αποστολών και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη.

 

Η ανακοίνωση της ΕΛΤΑ Courier

Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. 

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας.

 

Η ανακοίνωση της Γενικής Ταχυδρομικής

Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών.

Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”. Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα.

Στα πλαίσια αυτά:

1. Αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]
2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.

 

Εικόνα: Norma Mortenson, Pexels
 
 
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 
 


ACS MediExpress για παράδοση φαρμάκων κατ΄ οίκον από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ

Μια καινοτόμα υπηρεσία διαθέτει η ACS και εν μέσω του lockdown, η οποία εξυπηρετεί και προστατεύει σε μεγάλο βαθμό τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα, μέσω της Υπηρεσίας Ταχυμεταφοράς Φαρμάκων Κατ΄Οίκον “ACS MediExpress”, της παράδοσης φαρμάκων από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, χρησιμοποιώντας ειδική συσκευασία, ώστε αυτά να διατηρούνται στην κατάλληλη θερμοκρασία.

Ο ασθενής δεν χρειάζεται να μετακινηθεί από το σπίτι του θέτοντας σε μεγαλύτερο κίνδυνο, λόγω της πανδημίας, την ήδη επιβαρυμένη υγεία του και να βρίσκεται σε πολύωρη αναμονή στις ουρές των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ, καθώς όλη η διαδικασία αναλαμβάνεται από την ACS.

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται

Ο ενδιαφερόμενος τηλεφωνεί στη γραμμή εξυπηρέτησης της ACS, που αναλαμβάνει τις εν λόγω αποστολές εντός Αττικής (τηλ. 216-1000567), και ενημερώνεται για τη διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Στη συνέχεια, η ACS παραλαμβάνει το φάκελο με τα δικαιολογητικά του ασθενή από τη διεύθυνσή του και τον προσκομίζει στο υποδεικνυόμενο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ. Ο φάκελος ανοίγεται και ελέγχεται από τον φαρμακοποιό του ΕΟΠΥΥ και ακολουθεί η παραλαβή του φαρμάκου από την ACS.

Μετά την παραλαβή του, το φάρμακο τοποθετείται σε ειδική συσκευασία ελεγχόμενης θερμοκρασίας και στη συνέχεια παραδίδεται στη διεύθυνση του ασθενή, μαζί με τα δικαιολογητικά που πρέπει να επιστραφούν.

Πότε θα έχει το φάρμακο ο ασθενής;

Για καλύτερο προγραμματισμό, ο ασθενής χρειάζεται να υπολογίσει ότι θα παραλάβει το φάρμακο την 4η εργάσιμη μέρα, από τη στιγμή που θα τηλεφωνήσει στην ACS, για να ενημερώσει ότι είναι έτοιμα τα δικαιολογητικά για την παραλαβή τους από την εταιρεία.

Πόσο ασφαλής είναι η μεταφορά του φαρμάκου;

Για την εν λόγω υπηρεσία, η ACS διαθέτει σχετική άδεια από τον ΕΟΠΥΥ για παραλαβή φαρμάκων υψηλού κόστους εκ μέρους του ασθενή με εξουσιοδότηση, ενώ τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις ταχυμεταφοράς με τις ενδεικνυόμενες συνθήκες για κάθε φάρμακο και τη χρήση ειδικών  συσκευασιών, σύμφωνα και με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για μεταφορές φαρμάκων.


Σημειώνεται ότι η ACS παρέχει άμεση τηλεφωνική υποστήριξη για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστεί ο ασθενής για τη διαδικασία. Η συγκεκριμένη υπηρεσία λειτουργεί από το 2018 και εξυπηρετούνται επιτυχώς αρκετά αιτήματα ασθενών, σε καθημερινή βάση.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


EasyShipping: One-Stop solution για τη διαχείριση των αποστολών του e-shop σας μέσω courier

Με τη σημαντική αύξηση των online πωλήσεων, η αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών, πριν αλλά και μετά την πώληση, κρίνεται απαραίτητη. Η EasyShipping ήρθε να δώσει μία ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία αλλά και τη διαχείριση των αποστολών που δρομολογούνται μέσω όλων των γνωστών εταιρειών courier που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Η εφαρμογή προσφέρει:

  • αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher,
  • έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών σας (real-time tracking),
  • ενημέρωση του παραλήπτη μέσω SMS,
  • εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών,
  • ενημέρωση των αντικαταβολών
  • ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier και
  • πολλές άλλες λειτουργίες που βελτιώνουν τα operations ενός retail business στο κρίσιμο κομμάτι του after sales.

 

Αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher για τις αποστολές σας

Η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών e-commerce platform απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier. H διασύνδεση του e-shop σας με την εταιρεία courier που συνεργάζεστε πραγματοποιείται αυτόματα και η δημιουργία και εκτύπωση των Voucher των παραγγελιών σας μπορεί να γίνει εύκολα και μαζικά, με ένα απλό κλικ. Η εκτύπωση των voucher (ομαδικά ή μεμονωμένα) μπορεί να γίνει από τον εκτυπωτή σας, σε σελίδες A4 ή σε αυτοκόλλητες ετικέτες.

 

 

Έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών

Εκτός των άλλων, η υπηρεσία υποστηρίζει μαζική δημιουργία voucher, έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών (real-time tracking), αποστολή SMS στον παραλήπτη, ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier, καθώς και πολλές άλλες λειτουργίες που βελτιώνουν τα operations ενός retail business στο κρίσιμο κομμάτι του after sales.

 

Ενημέρωση του πελάτη με SMS και branded tracking page

Ο πελάτης σας ενημερώνεται μέσω SMS και λαμβάνει το tracking code για την παρακολούθηση της αποστολής. Ο originator του SMS είναι το δικό σας Brand και ο πελάτης κατευθύνεται σε μία custom σελίδα με το λογότυπό σας για τον εντοπισμού του πακέτου.

 

Υποστήριξη πολλαπλών courier ταυτόχρονα

Η εφαρμογή συνδέεται με την εταιρεία courier που ήδη συνεργάζεστε και έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με πολλαπλά e-shop και πολλαπλές εταιρείες courier μέσω ενός κοινού πάνελ διαχείρισης.

 

Η εφαρμογή κλείνει 2 χρόνια λειτουργίας και ολοκληρώνει με επιτυχία τη διασύνδεση οποιουδήποτε e-shop ή ERP με όλες τις ελληνικές εταιρείες courier

 

Εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών

Από πραγματικά στοιχεία πελατών, προκύπτει ότι μέσω της αυτοματοποιημένης και μαζικής διαχείρισης των voucher, η προετοιμασία των ημερήσιων αποστολών γίνεται στο ⅓ του απαιτούμενου χρόνου. Ενδεικτικά, αυτό μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 2-3 ωρών ημερησίως για ένα κατάστημα με 30-50 αποστολές την ημέρα. Επιπρόσθετα, η έξυπνη παρακολούθηση και οι real-time ειδοποιήσεις, μειώνουν έως και 80% τις επιστροφές ή τη μη παραλαβή προϊόντων.

 

Καθημερινή ενημέρωση για την απόδοση των αντικαταβολών

Με την εφαρμογή easyshipping.gr μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των αντικαταβολών ανά εταιρεία courier και να έχετε πλήρη έλεγχο και ενημέρωση για τις εκκρεμείς αποδόσεις.

 

Νέες υπηρεσίες και επόμενα βήματα

Η εφαρμογή θα εμπλουτιστεί άμεσα με τη λειτουργία υπολογισμού του ακριβές κόστους αποστολής ανά εταιρεία courier, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα επιλογής τής οικονομικότερης λύσης ανά αποστολή.

Η EasyShipping συνεργάζεται ήδη με μεγάλα development agencies και στοχεύει άμεσα να εμπλουτίσει την εφαρμογή της με περισσότερες υπηρεσίες σχετικές με το e-commerce, στοχεύοντας κυρίως στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης των παραγγελιών (after sales logistics).

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δωρεάν διανομή μασκών προστασίας σε κοινωφελείς οργανισμούς και σχολεία από την ACS

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για άμεση ανταπόκριση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης σε Πανελλαδική κλίμακα, η εταιρεία για να συμβάλλει στην αντιμετώπιση του COVID-19, προχώρησε στη δωρεάν διανομή μασκών προστασίας σε κοινωφελείς οργανισμούς σε όλη την χώρα και σε σχολεία νησιωτικών δήμων.

Συγκεκριμένα, από την 1η Ιουνίου μέχρι σήμερα 2.000.000 πιστοποιημένες χειρουργικές μάσκες μιας χρήσης, δωρεά της εταιρείας «ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ», έχουν παραδοθεί από την ACS και σε συνεργασία με το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «ΔΕΣΜΟΣ» σε συνολικά 193 φορείς σε όλη την Ελλάδα:

  • 70 Γηροκομεία και Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων
  • 25 Ιδρύματα Παιδικής Προστασίας - Κλειστής Φιλοξενίας
  • 25 Φορείς Υποστήριξης Απόρων και Αστέγων
  • 8 Φορείς Υποστήριξης και Φιλοξενίας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες και βαριές αναπηρίες
  • 2 Κέντρα για την Ισότητα των Φύλων και την Αντιμετώπιση των Διακρίσεων
  • 5 Φορείς Υποστήριξης Προσφύγων
  • 1 Φορέα Συντροφιάς σε Ασθενείς Νοσοκομείων
  • 57 Φορείς Υπηρεσιών Υγείας και Χρονίων Πασχόντων (συμπ. Ψυχικής υγείας και αποκατάστασης)

 

Παράλληλα, η ACS προσέφερε στην  Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.) τη δωρεάν διανομή 195 κιβωτίων με μάσκες προστασίας, που προορίζονταν προς μαθητές και εκπαιδευτικούς, σε σχολεία των ακόλουθων νησιωτικών δήμων της χώρας μας:

Αγαθονησίου, Άγιου Ευστράτιου, Αλόννησου, Αμοργού, Σάμου, Ανάφης, Άνδρου, Αντιπάρου, Αργοστολίου, Αστυπάλαιας, Χανίων, Κάσου, Ψαρών, Θάσου, Σαντορίνης, Ικαρίας, Καλύμνου, Καρπάθου, Κέας, Κιμώλου, Κυθήρων, Κύθνου, Λειψών, Λέρου, Λευκάδας, Λήμνου, Καστελόριζου, Μήλου, Μυκόνου, Νάξου, Νισύρου, Χίου, Παξών, Πάρου, Πάτμου, Σαμοθράκης, Σερίφου, Σικίνου, Σίφνου, Σκιάθου, Σκοπέλου, Σκύρου, Σπετσών, Σύμης, Ερμούπολης Σύρου, Τήλου, Τήνου, Ύδρας, Φολεγάνδρου, Φούρνων, Χάλκης.

Η ACS θα συνεχίσει να παρέχει ανάλογη συνδρομή όπου της ζητηθεί, συμβάλλοντας στο μέτρο που της αναλογεί στην αντιμετώπιση του COVID-19.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ACS αρωγός της ΠΟ.ΣΥ.ΦΥ. για τη φύλαξη των ελληνικών συνόρων

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για άμεση ανταπόκριση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης σε Πανελλαδική κλίμακα, η εταιρεία στέκεται αρωγός στην προσπάθεια των συνοριοφυλάκων για τη φύλαξη των ελληνικών συνόρων.

Συγκεκριμένα, τους τελευταίους μήνες η ACS συνεργάστηκε με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συνοριοφυλάκων (ΠΟ.ΣΥ.ΦΥ.) για τη στήριξη των αστυνομικών δυνάμεων στα σύνορα του Έβρου, με τη δωρεάν, έγκαιρη και ασφαλή μεταφορά υλικοτεχνικού εξοπλισμού (νυχτερινές και θερμικές κάμερες, φακούς, γάζες, ειδικά γάντια κ.α.), τα οποία παρέδιδαν ιδιώτες, φορείς και επιχειρήσεις στα καταστήματα της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

Η ACS ανέλαβε τις δωρεάν αποστολές προς συγκεκριμένους χώρους και δομές της ΠΟΣΥΦΥ στην Αλεξανδρούπολη και στο Διδυμότειχο, συνεισφέροντας στις δύσκολες ώρες που διένυσαν τα Σώματα Ασφαλείας και ο Στρατός λόγω των μεταναστευτικών πιέσεων στα σύνορα του Έβρου.

Σημειώνεται, ότι η εταιρεία στηρίζει σταθερά την ΠΟΣΥΦΥ από το 2015, αναγνωρίζοντας τον σημαντικό της ρόλο στην ασφάλεια των συνόρων της χώρας. Η ACS παρέχει στην Ομοσπονδία υπηρεσίες ταχυμεταφοράς με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος, καθώς και δωρεάν αποστολές σε περιπτώσεις κοινωνικών δράσεων, όπως η μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης που συγκέντρωναν πολίτες για παιδιά προσφύγων μέσω των αστυνομικών τμημάτων σε όλη την Ελλάδα το 2015, ένα μεταφορικό έργο που ξεπέρασε τους 8,3 τόνους σε βάρος αποστολών.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search