Έρχονται πρόστιμα για τις εταιρείες ταχυμεταφορών, σύμφωνα με ρεπορτάζ τού Liberal.gr. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) πρόκειται σύντομα να καλέσει σε ακρόαση τις εταιρείες ταχυμεταφορών -τουλάχιστον τις μεγαλύτερες από αυτές- προκειμένου να δώσουν εξηγήσεις σχετικά με καταγγελίες που έχουν υποβληθεί στην Επιτροπή.
Στελέχη της ΕΕΤΤ αναφέρουν ότι καθημερινά η Επιτροπή δέχεται 70-80 καταγγελίες, αριθμός πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με πριν το lockdown. Τότε οι καταγγελίες για τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών δεν ξεπερνούσαν τις 4-5 ημερησίως, ενώ δεν είναι οι μόνες καταγγελίες που πραγματοποιούν καταναλωτές, καθώς υπάρχουν και άλλες που φτάνουν στο Συνήγορο του Καταναλωτή, όπως επίσης και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Liberal.gr, η ΕΕΤΤ ετοιμάζεται να επιβάλει κυρώσεις εξαιτίας της πλημμελούς συμμόρφωσης των επιχειρήσεων στις αρχές διαθεσιμότητας της υπηρεσίας, βάσει των όρων της άδειας που τους έχει χορηγήσει η Αρχή. Βάσει των όρων της άδειας παροχής ταχυμεταφορών, οι επιχειρήσεις του είδους έχουν υποχρέωση να πραγματοποιούν δεύτερη κοινοποίηση εφόσον δεν βρέθηκε ο παραλήπτης του ταχυδρομικού αντικειμένου.
Οι εταιρείες ταχυμεταφορών λόγω των έκτακτων συνθηκών, ζήτησαν με επιστολή τους την κατάργηση της σχετικής υποχρέωσης. Η ΕΕΤΤ ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν ενέδωσε. Διατήρησε την υποχρέωση και τώρα με βάση αυτή τη παραβίαση αλλά και άλλες, ετοιμάζεται να επιβάλει πρόστιμα.
Σημειώνεται ότι λόγω του lockdown, οι παραδόσεις αντικειμένων επιτυγχάνονται σε πολύ υψηλό ποσοστό έναντι του παρελθόντος, κατά την πρώτη επίδοση. Έτσι, το κόστος της δεύτερης επίδοσης, στην οποία είναι υποχρεωμένες οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών, είναι πολύ μικρότερο απ’ ότι σε φυσιολογικές συνθήκες.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν καλά ενημερωμένες πηγές, ορισμένες επιχειρήσεις ενώ φτάνουν μέχρι την πόρτα του παραλήπτη, δεν πραγματοποιούν την επίδοση. Για να μην χάσουν χρόνο αφήνουν το σημείωμα αναγκάζοντας τον αποδέκτη του, ο οποίος έχοντας ήδη να αντιμετωπίσει μια μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση του σημειώματος, να απευθυνθεί στο τοπικό γραφείο για την παραλαβή του δέματος. Συνήθως πολλοί αναγκάζονται να το πράξουν, καθώς επιθυμούν να αποσοβήσουν το ενδεχόμενο μιας δεύτερης πολυήμερης καθυστέρησης.
Δείτε περισσότερα στο liberal.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]