Logistics

Η ACS σταθερή σύμμαχος στην εκπλήρωση ευχών του Make-A-Wish Greece

Στηρίζοντας με ιδιαίτερη ευαισθησία τα λιγότερα προνομιούχα παιδιά και τις οικογένειές τους, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες έκλεισε έξι χρόνια συνεργασίας με τον οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), που επιβράβευσε την εταιρεία στην ετήσια «Βραδιά του Ευχαριστώ», ανάμεσα σε όλους τους χορηγούς, υποστηρικτές, εθελοντές και φίλους του οργανισμού.

Η συνεισφορά της ACS είναι πολύ σημαντική, καθώς μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιήσει δωρεάν μεταφορά 14.500 αποστολών σε σχολεία και εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, με σκοπό την υποστήριξη του προγράμματος «Αστέρι της Ευχής», το οποίο ενισχύει οικονομικά τον οργανισμό για την εκπλήρωση των ευχών σε παιδιά με πολύ σοβαρές ασθένειες.

Η παροχή δωρεάν μεταφορών από την ACS είναι υψίστης σημασίας για το Make-A-Wish Ελλάδος, καθώς πάνω από το 1/3 των εσόδων του προέρχεται από το χάρτινο «Αστέρι της Ευχής» που ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα με τη χορηγία της εταιρείας, και το οποίο διατίθεται με τη συμβολική δωρεά των €2, ενώ στο πίσω μέρος του οποίου ο καθένας μας μπορεί να γράψει τη δική του ευχή για τα παιδιά, μεταμορφώνοντάς το σε αστέρι αγάπης.

Μέσα από την παραπάνω υποστήριξη του προγράμματος υιοθεσίας ευχής του οργανισμού, η ACS έχει συνεισφέρει στην εκπλήρωση πάνω από 450 ευχών στα παιδιά-ήρωες που παλεύουν να κερδίσουν τη μάχη με τη ζωή. Έρευνες καταδεικνύουν ότι τα παιδιά στα οποία έχει εκπληρωθεί η ευχή τους μπορούν να ανακτήσουν τη σωματική και συναισθηματική δύναμη που χρειάζονται, για να αντιμετωπίσουν μια πολύ σοβαρή ασθένεια.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ACS στηρίζει την Παιδική Πινακοθήκη Ελλάδας

Την «1η Ολυμπιάδα Παιδικής Ζωγραφικής» που διοργάνωσε η Παιδική Πινακοθήκη Ελλάδας στήριξε με τις υπηρεσίες της η ACS. Με αφορμή την συμπλήρωση 160 χρόνων από την παγκόσμια ελληνική πρωτοπορία των Πρώτων Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων του 1859, οι μικροί καλλιτέχνες της Παιδικής Πινακοθήκης Ελλάδας από την Ελλάδα, την Κύπρο και τις χώρες της ομογένειας φιλοτέχνησαν έργα αφιερωμένα στα Ολύμπια του 19ου αιώνα. Τα διακριθέντα έργα κόσμησαν την έκθεση που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο τον Οκτώβριο 2018.

Ένα χρόνο αργότερα και ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο το 2020, η ACS στήριξε και πάλι την παιδική έκθεση ζωγραφικής αφιερωμένη στις αξίες και τα ιδεώδη του Ολυμπισμού, στην έδρα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής τον Οκτώβριο 2019, που διοργάνωσε η Παιδική Πινακοθήκη Ελλάδας σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία.

Με τη δωρεάν μεταφορά των διακριθέντων παιδικών έργων τέχνης  από και προς την Αθήνα, η ACS ενίσχυσε την εκπαιδευτική και καλλιτεχνική προσπάθεια της Παιδικής Πινακοθήκης Ελλάδας, στηρίζοντας έμπρακτα τη νέα γενιά και την καλλιέργεια του πολιτισμού και της τέχνης στη χώρα μας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η UPS προσφέρει plug-in για τις δημοφιλείς πλατφόρμες e-Commerce

Η UPS ανακοίνωσε μια σειρά από plug-in, που επιτρέπουν στους χρήστες των Magento, WooCommerce, PrestaShop και OpenCart να προσθέσουν τις υπηρεσίες τους στα e-shop τους. Τα plug-in αποτελούν μέρος του πρόσφατα ανακοινωθέντος προγράμματος UPS Digital Access.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιήθηκε με στόχο να δώσει στους λιανοπωλητές τη δυνατότητα σύνδεσης μεταξύ της πλατφόρμας των παρόχων και των υπηρεσιών μεταφοράς και logistics της UPS.

Με τα plug-in οι ενδιαφερόμενοι έμποροι μπορούν να ανοίξουν γρήγορα έναν λογαριασμό UPS και να διαχειριστούν διαφορετικές πτυχές τής μεταφοράς και της ολοκλήρωσης της παραγγελίας μέσα στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου τους. Επίσης, μπορούν να έχουν πρόσβαση στις χρεώσεις τους και να εφαρμόζουν στο κατάστημά τους διαφορετικές υπηρεσίες παράδοσης.

Μεταξύ των δυνατοτήτων που προσφέρουν τα plug-in, είναι η εκτύπωση ετικέτας (για παρτίδες πολλαπλών παραγγελιών), ο πλήρης έλεγχος των ποσοστών αποστολής που εμφανίζονται στους αγοραστές, η παρουσίαση των χρόνων παράδοσης κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και η πρόσβαση σε πληροφορίες παρακολούθησης της παραγγελίας σε πραγματικό χρόνο.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
UPS: Διαφάνεια και εξατομίκευση οι προκλήσεις για τους online retailers

Ένα εντυπωσιακό web site και μια μοντέρνα mobile εφαρμογή δεν αρκούν για να ικανοποιήσουν τους online shoppers, οι οποίοι απαιτούν διαφάνεια στις χρεώσεις, έλεγχο κατά τη διάρκεια της μεταφοράς των προϊόντων, σαφή πολιτική επιστροφών και επιβραβεύσεις. Αυτά τα ευρήματα προέκυψαν από τη φετινή έρευνα "Pulse of the Online Shopper" την οποία πραγματοποίησε η εταιρεία ταχυμεταφορών UPS.

Η έρευνα κατέγραψε τις τάσεις και τις προσδοκίες των online shoppers σε 15 χώρες από την Ευρώπη την Αμερική και την Ασία, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Βραζιλία, το Μεξικό και η Ινδία - για πρώτη φορά.

Η έρευνα επικεντρώθηκς στο να καταγράψει τον αντίκτυπο που φέρνουν στο εμπόριο οι νέες γενιές, αυτές των Baby Boomers, των Gen Xers, των Millennials, όπως και της Gen Z, με στόχο να δωθούν πληροφορίες στο σύνολο του εμπορικού κόσμου, αλλά και τους κατασκευαστές, ώστε να κατακτήσουν αυτά τα κοινά και να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους.

Στα βασικά ευρήματα της έρευνας καταγράφονται:

  • Η εμπειρία του καταναλωτή ξεκινά από τη διαδικασία αναζήτησης. Το 90% των καταναλωτών κάνουν έρευνα online για τα προϊόντα που σκοπεύουν να αγοράσουν, ενώ οι νεότερες ηλικίες επηρεάζονται ευκολότερα από τα reviews των πελατών. Επίσης, το 95% των αγοραστών θέλουν να δουν όλα τα μεταφορικά κόστη και τους φόρους να προστίθενται στο κόστος των προϊόντων πριν προχωρήσουν στην αγορά.

 

  • Οι online αγοραστές θέλουν να ανταμοίβονται. Σχεδόν ένας στους πέντε καταναλωτές (19%) είναι μέλος σε πάνω από πέντε προγράμματα ανταμοιβής. Οι λόγοι που γράφτηκαν στα loyalty προγράμματα είναι για να έχουν δωρεάν έξοδα αποστολής, ειδικές εκπτώσεις μελών και πόντους επιβράβευσης.

 

  • Οι καταναλωτές θέλουν ευκολίες, αλλά δωρεάν. Οι παραδόσεις την επόμενη ημέρα είναι πολύ δελεαστικές, αλλά το υψηλό κόστος τους αποτρέπει. Γενικά, οι αγοραστές προκειμένου να αποφύγουν να πληρώσουν για έξοδα αποστολής προσθέτουν επιπλέον προϊόντα στην αγορά τους (36%), επιλέγουν την πιο αργή επιλογή μεταφοράς (32%) και ψάχνουν online για εκπτωτικούς κωδικούς (32%). Επίσης, σε ποσοστό 56% παρακολουθούν την πορεία των δεμάτων τους.

 

  • Οι επιστροφές είναι κλειδί για πιστούς πελάτες. Σε ποσοστό 73% οι συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν πως η εμπειρία των επιστροφών θα επηρεάσει το εάν θα αγοράσουν ξανά από το συγκεκριμένο e-shop. Παγκοσμίως, το 63% των καταναλωτών επιστρέφουν προϊόντα που αγόρασαν online, ενώ ο βασικός λόγος παραπόνων για κακή εμπειρία όσον αφορά στις επιστροφές προϊόντων, είναι ο μεγάλος χρόνος αναμονής για την επιστροφή των χρημάτων, σε ποσοστό 25%.

 

Mπορείτε να επισκευθείτε το ups.com/pulse και να κατεβάσετε την έκθεση με τα αποτελέσματα της έρευνας.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

λαμπερό

 

H DHL δημιουργεί 500 σταθμούς δεμάτων σε καταστήματα Lidl

H Deutsche Post DHL Group και η Lidl ανακοίνωσαν μία νέα συνεργασία, σύμφωνα με την οποία σε περίπου 500 καταστήματα της δεύτερης στη Γερμανία, θα δημιουργηθούν DHL Packstations.

Οι DHL και Lidl δίνουν μεγάλη προοπτική στη συνεργασία τους, με το βλέμμα στο μέλλον, ενώ σημειώνουν πως με την κίνηση αυτή θέλουν να αναδείξουν και το γεγονός ότι το online και το offline shopping μπορούν να συνυπάρξουν.

Στα περίπου 500 σημεία παρουσίας των αυτόματων σταθμών της DHL, οι πελάτες της Lidl θα μπορούν να λαμβάνουν και να στέλνουν πακέτα με αγαθά όταν θα πηγαίνουν για τα καθημερινά τους ψώνια. Σε μερικά καταστήματα, οι δύο εταιρείες βάζουν σε πιλοτικό στάδιο και την υπηρεσία παράδοσης πακέτων με προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Lidl.

Στο σχετικό δελτίο Τύπου, οι δύο εταιρείες αναφέρουν πως η συγκεκριμένη, είναι από τις μεγαλύτερες στρατηγικές συνεργασίες τής DHL στο λιανεμπόριο.

Η DHL στη χώρα μας

Στην Ελλάδα, η DHL Express ιδρύθηκε το 1978 και έως σήμερα διατηρεί την πρωτιά της στην αγορά των Διεθνών Ταχυμεταφορών παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες που καλύπτουν ανάγκες εισαγωγών και εξαγωγών των μεγαλύτερων εμπορικών κλάδων της χώρας.

Η DHL διαθέτει 23 σημεία εξυπηρέτησης, απασχολεί πάνω από 400 εργαζόμενους και συνεργάτες ενώ διαθέτει έναν στόλο που υπερβαίνει 120 οχήματα.

Το διαμετακομιστικό κέντρο (hub) της DHL είναι συνολικού εμβαδού 6.000 τ.μ, και βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της στο Διεθνές Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, όπου διαθέτει άδεια αυτοεξυπηρέτησης και διαχείρισης μίας εκ των 4 πυλών εισόδου – εξόδου. Αξίζει να σημειωθεί, πως ήταν η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που κέρδισε την πιστοποίηση TAPA «Α» για την ασφαλή διαχείριση των αποστολών της.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search