Logistics

UPS: Διαφάνεια και εξατομίκευση οι προκλήσεις για τους online retailers

UPS: Διαφάνεια και εξατομίκευση οι προκλήσεις για τους online retailers

Ένα εντυπωσιακό web site και μια μοντέρνα mobile εφαρμογή δεν αρκούν για να ικανοποιήσουν τους online shoppers, οι οποίοι απαιτούν διαφάνεια στις χρεώσεις, έλεγχο κατά τη διάρκεια της μεταφοράς των προϊόντων, σαφή πολιτική επιστροφών και επιβραβεύσεις. Αυτά τα ευρήματα προέκυψαν από τη φετινή έρευνα "Pulse of the Online Shopper" την οποία πραγματοποίησε η εταιρεία ταχυμεταφορών UPS.

Η έρευνα κατέγραψε τις τάσεις και τις προσδοκίες των online shoppers σε 15 χώρες από την Ευρώπη την Αμερική και την Ασία, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Βραζιλία, το Μεξικό και η Ινδία - για πρώτη φορά.

Η έρευνα επικεντρώθηκς στο να καταγράψει τον αντίκτυπο που φέρνουν στο εμπόριο οι νέες γενιές, αυτές των Baby Boomers, των Gen Xers, των Millennials, όπως και της Gen Z, με στόχο να δωθούν πληροφορίες στο σύνολο του εμπορικού κόσμου, αλλά και τους κατασκευαστές, ώστε να κατακτήσουν αυτά τα κοινά και να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους.

Στα βασικά ευρήματα της έρευνας καταγράφονται:

  • Η εμπειρία του καταναλωτή ξεκινά από τη διαδικασία αναζήτησης. Το 90% των καταναλωτών κάνουν έρευνα online για τα προϊόντα που σκοπεύουν να αγοράσουν, ενώ οι νεότερες ηλικίες επηρεάζονται ευκολότερα από τα reviews των πελατών. Επίσης, το 95% των αγοραστών θέλουν να δουν όλα τα μεταφορικά κόστη και τους φόρους να προστίθενται στο κόστος των προϊόντων πριν προχωρήσουν στην αγορά.

 

  • Οι online αγοραστές θέλουν να ανταμοίβονται. Σχεδόν ένας στους πέντε καταναλωτές (19%) είναι μέλος σε πάνω από πέντε προγράμματα ανταμοιβής. Οι λόγοι που γράφτηκαν στα loyalty προγράμματα είναι για να έχουν δωρεάν έξοδα αποστολής, ειδικές εκπτώσεις μελών και πόντους επιβράβευσης.

 

  • Οι καταναλωτές θέλουν ευκολίες, αλλά δωρεάν. Οι παραδόσεις την επόμενη ημέρα είναι πολύ δελεαστικές, αλλά το υψηλό κόστος τους αποτρέπει. Γενικά, οι αγοραστές προκειμένου να αποφύγουν να πληρώσουν για έξοδα αποστολής προσθέτουν επιπλέον προϊόντα στην αγορά τους (36%), επιλέγουν την πιο αργή επιλογή μεταφοράς (32%) και ψάχνουν online για εκπτωτικούς κωδικούς (32%). Επίσης, σε ποσοστό 56% παρακολουθούν την πορεία των δεμάτων τους.

 

  • Οι επιστροφές είναι κλειδί για πιστούς πελάτες. Σε ποσοστό 73% οι συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν πως η εμπειρία των επιστροφών θα επηρεάσει το εάν θα αγοράσουν ξανά από το συγκεκριμένο e-shop. Παγκοσμίως, το 63% των καταναλωτών επιστρέφουν προϊόντα που αγόρασαν online, ενώ ο βασικός λόγος παραπόνων για κακή εμπειρία όσον αφορά στις επιστροφές προϊόντων, είναι ο μεγάλος χρόνος αναμονής για την επιστροφή των χρημάτων, σε ποσοστό 25%.

 

Mπορείτε να επισκευθείτε το ups.com/pulse και να κατεβάσετε την έκθεση με τα αποτελέσματα της έρευνας.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

λαμπερό

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search