Logistics

Η FedEx λανσάρει διαγωνισμό στην Ευρώπη για να υποστηρίξει μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Η FedEx Express, θυγατρική τής FedEx Corp. και η μεγαλύτερη εταιρεία ταχυμεταφορών στον κόσμο, ανακοίνωσε την έναρξη του διαγωνισμού επιχορήγησης μικρών επιχειρήσεων στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, θα απονεμηθούν χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας περίπου 250.000€ σε ευρωπαϊκές μικρές επιχειρήσεις, που θα τις βοηθήσουν να αναπτυχθούν και να επιτύχουν τους επόμενους στόχους τους. Για πρώτη φορά, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε ενιαίο πανευρωπαϊκό επίπεδο και θα απευθύνεται σε μικρές επιχειρήσεις που εδρεύουν σε 16 διαφορετικές χώρες.

Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μικρές επιχειρήσεις κερδοσκοπικού χαρακτήρα που απασχολούν έως και 50 υπαλλήλους στις εξής ευρωπαϊκές χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία και Τσεχία.

Θα επιλεχθούν δεκαπέντε υποψήφιοι για την τελική φάση[1], οι οποίοι θα διαγωνιστούν για το μεγάλο βραβείο (50.000€) ή για ένα από τα τρία βραβεία επιλογής των κριτών: Digital Excellence, Innovation Mastermind και Sustainability Champion (15.000€ το καθένα). Εκτός από τους τελικούς υποψήφιους που θα διαγωνιστούν για ένα από τα τέσσερα βραβεία της κριτικής επιτροπής, οι εταιρείες που δεν θα προκριθούν στην τελική φάση θα λάβουν μέρος στη φάση ψηφοφορίας του κοινού, όπου θα διεκδικήσουν το βραβείο επιλογής του κοινού στη χώρα τους. Αυτό σημαίνει ότι θα προκύψουν 15 επιπλέον νικητές που θα λάβουν από 10.000€ ο καθένας.

Προκειμένου να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό, οι εταιρείες δε χρειάζεται να είναι αυτήν τη στιγμή πελάτες ή να έχουν ενεργό λογαριασμό αποστολών με τη FedEx Express.

Η περίοδος δήλωσης συμμετοχής στο διαγωνισμό θα διαρκέσει από τις 15 Σεπτεμβρίου έως τις 20 Οκτωβρίου 2021. Οι 15 υποψήφιοι για την τελική φάση θα ανακοινωθούν στις 17 Νοεμβρίου 2021 και θα ξεκινήσει η ψηφοφορία του κοινού για τα βραβεία επιλογής του κοινού. Όλοι οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 26 Ιανουαρίου 2022. Για τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής, τους όρους και τις προϋποθέσεις, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.fedex.com/grant.

Μετά τη διεξαγωγή του για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2012, ο διαγωνισμός επιχορήγησης μικρών επιχειρήσεων – “Small Business Grant” της FedEx συνεχίζει να επεκτείνεται κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά το 2016 σε τρεις χώρες, οι οποίες έγιναν πέντε το 2019. Τώρα, για πρώτη φορά θα λάβουν μέρος 16 χώρες σε όλη την Ευρώπη, ώστε να δοθούν περισσότερες ευκαιρίες στις μικρές επιχειρήσεις της περιφέρειάς μας που αφοσιώνονται με πάθος στους στόχους τους και καινοτομούν.

[1] Για τους σκοπούς αυτού του διαγωνισμού, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο αποτελούν μία χώρα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Ρομποτικό σύστημα διαλογής στις εγκαταστάσεις των ΕΛΤΑ

Μία νέα εποχή εγκαινιάζεται για τα ΕΛΤΑ καθώς, στις εγκαταστάσεις του Ομίλου στο Κρυονέρι, άρχισε να λειτουργεί η νέα ρομποτική και πλήρως ψηφιακή εγκατάσταση διαλογής αντικειμένων.

Πρόκειται για το πρώτο σύστημα της κατηγορίας του στην Ευρώπη, το οποίο αξιοποιεί τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) για τη διαχείριση των αντικειμένων με υπέρ-υψηλή ταχύτητα και ασφάλεια, ενώ ταυτόχρονα αποτυπώνει την προσήλωση του Ομίλου να κάνει πράξη τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, στον οποίο έμπρακτα, πλέον, επενδύει.

Το νέο σύστημα μπήκε σε παραγωγική λειτουργία στα μέσα Αυγούστου και αναπτύσσεται με στόχο να αλλάξει συνολικά τα δεδομένα για τον Όμιλο ΕΛΤΑ, αναβαθμίζοντας δραστικά τη δυναμικότητα και την ταχύτητα στη διαλογή και, κατά συνέπεια, στις παραδόσεις. Ταυτόχρονα, εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια για τα αντικείμενα και ταχύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες.

Η νέα επένδυση των ΕΛΤΑ εστιάζει στη διαλογή, έναν από τους πλέον νευραλγικούς κρίκους της αλυσίδας των ταχυδρομικών υπηρεσιών, στον οποίο μέχρι σήμερα επικρατεί η χειροκίνητη και η ημι-μηχανική διαλογή, η οποία όμως έχει ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις σε χρόνο και σημαντικές πιθανότητες σφαλμάτων, με αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις.

Πλέον, με την προσθήκη των ρομπότ στη διαδικασία διαλογής, τα ΕΛΤΑ αξιοποιούν την τεχνολογία για να δρομολογούν κάθε δέμα προς διανομή άμεσα, γρήγορα και χωρίς λάθη, γεγονός που ανοίγει το δρόμο, στο μέλλον, ακόμα και για παραδόσεις εντός της ιδίας μέρας.

Το νέο ρομποτικό σύστημα διαλογής, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης επιτυγχάνει:

-  Αύξηση ταχύτητας διαλογής κατά 250%

-  Διασφαλίζει παράδοση την επόμενη ημέρα (D+1)

-  Διαχειρίζεται αντικείμενα που αποτελούν περίπου το 80% των συνολικών αποστολών

-  Παρέχει αυτόματο υπολογισμό βάρους και τιμολόγηση των αντικειμένων

-  Μειώνει τα σφάλματα και αυξάνει την προστασία των αντικειμένων

-  Προσφέρει διαδικασίες διαλογής σε Covid Free περιβάλλον

 [youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=vgFhftPeW-Q"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

BestPrice.gr και Stoferno.gr προσφέρουν υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης

Νέα στρατηγική συνεργασία ανακοίνωσαν το BestPrice.gr και το Stoferno.gr, με στόχο να προσφέρουν καινοτόμες υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης στα συνεργαζόμενα καταστήματα του BestPrice.gr και κατ’ επέκταση στους e-καταναλωτές στην Ελλάδα.

Η συνεργασία των δύο εταιριών έρχεται να δώσει λύση στις αυξημένες ανάγκες του έλληνα e-καταναλωτή και εμπόρου για άμεση παράδοση των παραγγελιών, προσφέροντας υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης ή/και εγγυημένης παράδοσης την επόμενη ημέρα, για τα 3.000 ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στο BestPrice.gr. Τα ενεργά ηλεκτρονικά καταστήματα στο BestPrice.gr θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν αποκλειστική χρήση της προνομιακής προσφοράς από 1η Σεπτεμβρίου.

Το Stoferno.gr είναι μια premium υπηρεσία courier που προσφέρει εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του δέματος σε 2ωρα χρονικά διαστήματα, real-time tracking του διανομέα στο χάρτη, δυναμικές δυνατότητες αναδρομολόγησης των δεμάτων ώστε να φτάσει το δέμα στον παραλήπτη έγκαιρα καθώς και real-time chat με εκπρόσωπο της εταιρείας για οτιδήποτε χρειαστεί ο παραλήπτης και ο αποστολέας σε επίπεδο υποστήριξης.

Μέσω της συνεργασίας με το BestPrice.gr, που αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα με 3.000 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, φιλοδοξεί να εδραιώσει στην Ελλάδα τον όρο “Express/Prime Delivery Services” στο πρότυπο δημοφιλών αντίστοιχων υπηρεσιών του εξωτερικού.

Είναι μεγάλη μας τιμή που συνεργαζόμαστε με το BestPrice.gr με κοινό στόχο, να προσφέρουμε premium υπηρεσίες courier διανομής στα eshop που συμμετέχουν στην Πλατφόρμα. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του e-commerce της Ελλάδας που υλοποιείται μια τέτοια συνεργασία και χαιρόμαστε πάρα πολύ που πρωτοπορούμε μαζί με το BestPrice.gr σε αυτό”, ανέφερε ο CEO του Stoferno.gr, Δημήτρης Λυκούρης.

Ο Γιώργος Παπαδάκης, CEO της The Best Company δήλωσε “Είμαστε χαρούμενοι που μέσω της συνεργασίας με την stoferno.gr έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας μια λύση premium παράδοσης σε προνομιακή τιμή. Η υπηρεσία αυτή εκτιμούμε ότι θα έχει θετικό αντίκτυπο στην αγορά του e-commerce στην Ελλάδα, λειτουργώντας ενθαρρυντικά στους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για άμεση παράδοση

Το Stoferno.gr εξασφάλισε πριν από μερικούς μήνες στρατηγική χρηματοδότηση από τη Lamda Development με σκοπό να αλλάξει τα δεδομένα των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα. Χάρη στην in-house ανάπτυξη του λογισμικού της, έχει καταφέρει να προσφέρει μια ποιοτική υπηρεσία στους καταναλωτές της αγοράς.

Εάν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλεις να επωφεληθείς της προβολής στο BestPrice.gr καθώς και της συνεργασίας με το stoferno.gr, δεν έχεις πάρα να συμπληρώσεις τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρεις στο merchants.bestprice.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

ACS: Δωρεάν υπηρεσίες μεταφοράς για είδη πρώτης ανάγκης προς τους πυρόπληκτους

H ACS, αξιολογώντας την κρισιμότητα της κατάστασης και συνεπής στην άμεση ανταπόκριση σε κάθε έκτακτη ανάγκη και φυσική καταστροφή στη χώρα μας, σε συνεργασία με το Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων της, από σήμερα Παρασκευή 6/8/21, προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες μεταφοράς σε όσους φορείς / ΜΚΟ / Δήμους συγκεντρώνουν είδη πρώτης ανάγκης για την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας προς τους πυρόπληκτους των καταστροφικών πυρκαγιών που πλήττουν τη χώρα μας.
 
Οι ενδιαφερόμενοι φορείς θα πρέπει να παραδίδουν τα συγκεντρωμένα είδη πρώτης ανάγκης στα καταστήματα ACS σε κλειστές συσκευασίες, εντός χαρτοκιβωτίων, με ευδιάκριτη σήμανση "Προς πυρόπληκτους", και με πλήρη στοιχεία παραλήπτη (όνομα, διεύθυνση, ΤΚ, τηλέφωνο) στο σημείο προορισμού.
 
Διευκρινίζεται ότι όσον αφορά την αποστολή τροφίμων, επιτρέπεται η μεταφορά μόνο συσκευασμένων τροφών μακράς διαρκείας σε πλαστικές ή χάρτινες συσκευασίες (όχι γυάλινες).
 
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Παράλληλα, στοχεύει διαρκώς στην ενίσχυση της κοινωνικής της συνεισφοράς, υλοποιώντας δράσεις μεγάλης εμβέλειας, που αποσκοπούν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των ευπαθών ομάδων και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.
 
Περισσότερες πληροφορίες για την ACS στο www.acscourier.gr
 
 
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

H ACS παρουσίασε το νέο της κέντρο διαλογής στο 4o Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών

Ο Γενικός Διευθυντής της ACS, Κώστας Μενεγάκης συμμετείχε στο panel ταχυμεταφορών και logistics του 4ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Μέγαρο Μουσικής, στο οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά το νέο σύγχρονο κέντρο διαλογής της εταιρείας και τις δυνατότητές του.

Κατά την αρχική του τοποθέτηση, ο κ. Μενεγάκης, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η ACS διαβλέποντας την μακροπρόθεσμη εξέλιξη του ελληνικού e-commerce προχώρησε στην ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου σύγχρονου κέντρου διαλογής δεμάτων (hub), ενός κτιρίου 30.000 τ.μ., στο Αιγάλεω, με αυτόματα μηχανήματα διαλογής δεμάτων τελευταίας τεχνολογίας.

Με το νέο κέντρο διαλογής η εταιρεία θα υπερτριπλασιάσει την τρέχουσα δυναμικότητα διαλογής δεμάτων της, εκτινάσσοντάς την σε 50.000 αποστολές/ώρα, και θα έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται πολύ μεγαλύτερους όγκους αποστολών, σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με σήμερα. Ο κ. Μενεγάκης εμφανίστηκε βέβαιος ότι η ACS δεν θα είναι μόνο ο πρωταγωνιστής του κλάδου των ταχυμεταφορών στην μετά COVID εποχή, αλλά και ένας από τους πρωταγωνιστές του ελληνικού επιχειρείν.

Απαντώντας σε ερώτηση για τη βελτίωση του last – mile τόνισε ότι για την ACS ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί το last – mile είναι να αυτοματοποιηθούν περαιτέρω οι διαδικασίες, να απλοποιηθούν για τον πελάτη και να εξαλειφθούν καθυστερήσεις μη παράδοσης που ανεβάζουν τα κόστη στις αρχικές συμφωνίες με τα e-shops και επιβαρύνουν τους χρόνους παράδοσης. Και σημείωσε ότι «αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που θεωρούμε εξαιρετικά σημαντική την έναρξη λειτουργίας του νέου κέντρου διαλογής μας, γιατί θα βελτιώσει και θα αυτοματοποιήσει περαιτέρω τις διαδικασίες μας, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής».

Τέλος, στο ίδιο συνέδριο, η ACS βραβεύτηκε ως «Μεταφορική εταιρεία του 2020», καθώς βελτίωσε τις επιδόσεις της κατά το 2020, παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε την περίοδο της πανδημίας. Στην ευχαριστήρια ομιλία του ο κ. Μενεγάκης, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο πολλαπλό στοίχημα που έπρεπε να κερδίσει η ACS, καθώς κλήθηκε να προστατεύσει την υγεία των εργαζομένων και πελατών της, να σταθεί επιχειρηματικά όρθια και να στηρίξει τους πελάτες της και το δίκτυο συνεργατών της.

Επισήμανε για άλλη μια φορά ότι οι άνθρωποι της ACS υπερέβαλλαν εαυτούς στην εργασία τους και στάθηκαν δίπλα στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού που είχαν την ανάγκη του κοινωνικού συνόλου, ενώ η ACS έπρεπε να στηρίξει και την ελληνική οικονομία, καθώς ο κλάδος των ταχυμεταφορών εξυπηρέτησε αποκλειστικά τις καταναλωτικές ανάγκες του κοινού για ένα εξαιρετικά μεγάλο χρονικό διάστημα. «Εισφέραμε έσοδα στα κρατικά ταμεία, αλλά και βοηθήσαμε στην εισροή εσόδων από την κίνηση του λιανεμπορίου και συναφών κλάδων που παρέμειναν «κλειστοί», λόγω της πανδημίας», πρόσθεσε. Όπως υπογράμμισε χαρακτηριστικά «πέρα όμως από την προφανή συνεισφορά, ήμασταν οι άνθρωποι που βοηθήσαμε στη διατήρηση μιας υποτυπώδους κανονικότητας, μεταφέροντας δώρα παιδιών, βιβλία, υγειονομικό υλικό και άλλα, τόσο απαραίτητα πακέτα για τη διατήρηση της ψυχικής μας υγείας και για αυτό είμαστε εξίσου υπερήφανοι».

[youtube url="https://youtu.be/SRgd9SzUVDA"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

ACS: Βραβείο Bravo in Action στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2021

Το βραβείο «Bravo in Action» στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2021 έλαβε πρόσφατα η ACS για την πρωτοβουλία «Όμιλος Quest: H ACS θέτει τις υπηρεσίες της στη διάθεση ΜΚΟ και άλλων φορέων για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19», με την οποία προσέφερε δωρεάν υπηρεσίες ταχυμεταφοράς και το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων της σε φορείς που πραγματοποιούσαν ενέργειες για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Το διάστημα από τον Μάρτιο έως τον Δεκέμβριο του 2020, η ACS μετέφερε δωρεάν αποστολές βάρους άνω των 25 τόνων με υγειονομικό υλικό σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας τις ανάγκες για περισσότερους από 142.000 ωφελούμενους.

Αναλυτικά, η εταιρεία συνεργάστηκε με:

1) Τη ΜΚΟ «GIVMED» για το έργο συγκέντρωσης φαρμάκων στα καταστήματα ACS Αττικής από πολίτες και εργαζόμενους της ACS, με σκοπό τη διάθεσή τους σε ευπαθείς ομάδες μέσω των κοινωνικών φαρμακείων, αλλά και για το έργο δωρεάν μεταφοράς υγειονομικού υλικού προς κοινωνικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα.

2) Το μη κερδοσκοπικό σωματείο «ΔΕΣΜΟΣ», για το έργο δωρεάν μεταφοράς 2.500.000 μασκών μιας χρήσης, δωρεά της εταιρείας «ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ», προς κοινωνικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα, καθώς και για το έργο δωρεάν μεταφοράς υγειονομικού υλικού προς νοσηλευτές για κοινωνικές δομές.

3) Την ανθρωπιστική Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Φαρμακοποιοί Του Κόσμου», για το έργο δωρεάν διακίνησης φαρμάκων και υγειονομικού υλικού προς κοινωνικές δομές σε νησιωτικούς προορισμούς της χώρας μας.

4) Την Ομάδα εθελοντισμού «ΣΤΗΡΙΞΗ», για το έργο δωρεάν διανομής προπληρωμένων κουπονιών αγορών προς άπορες οικογένειες.

5) Την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.), για το έργο δωρεάν διανομής μασκών προστασίας προς μαθητές και εκπαιδευτικούς, σε σχολεία νησιωτικών δήμων, καθώς και για το έργο δωρεάν διανομής αντισηπτικών στα Ειδικά Σχολεία όλης της χώρας, με τη χορηγία της εταιρείας ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ.

Ο θεσμός Bravo υλοποιείται τα τελευταία 11 χρόνια σε συνεργασία με διεθνείς, ευρωπαϊκούς και εθνικούς φορείς, αναπτύσσοντας μια συστηματική αποτύπωση της ωρίμανσης και των τάσεων της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ελλάδα. Κάθε χρόνο συμμετέχουν περισσότεροι από 160 οργανισμοί με 250 πρωτοβουλίες, 230 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με 700 συμμετοχές, 350 εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων και περισσότεροι από 45.000 ενεργοί πολίτες.

Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, δήλωσε σχετικά: «Αισθανόμαστε ιδιαίτερη ικανοποίηση για το βραβείο Bravo in Action του θεσμού «Bravo Sustainability», ο οποίος αναδεικνύει τις πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης που υποστηρίζουν ένα βιώσιμο μέλλον. Εκτιμούμε ότι έτσι αναγνωρίζεται, για άλλη μια φορά, η μεγάλη και συντονισμένη προσπάθεια που κάναμε το 2020, με συνεργαζόμενους φορείς και με σκοπό τη στήριξη ευπαθών ομάδων εν μέσω της πανδημίας, αλλά και εν μέσω μιας πολύ δύσκολης περιόδου επιχειρησιακά για την εταιρεία μας. Ευχαριστούμε τους πιο στενούς μας συνεργάτες, τους αντιπροσώπους του δικτύου ACS, και όλους τους ανθρώπους μας που εργάστηκαν σκληρά τον περασμένο χρόνο υπό πρωτόγνωρες συνθήκες πίεσης, μεταφέροντας σχεδόν 5.000 αποστολές για τη στήριξη των μη κερδοσκοπικών οργανισμών και για την προστασία ομάδων υψηλού κινδύνου από τον Covid-19. Οι συνέργειες αυτές, σε συνδυασμό πάντα με τη συγκινητική ανταπόκριση των πολιτών σε κάθε κάλεσμα της εταιρείας μας για δωρεάν συγκέντρωση υλικών στα καταστήματά της, δημιουργούν μια σημαντική αλυσίδα προσφοράς και αλληλεγγύης και αποτελούν μια τρανή απόδειξη, ότι όλοι μαζί, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Και γι’ αυτήν την ανταπόκριση, θα ευχαριστήσουμε, τόσο τους πελάτες των καταστημάτων της ACS, όσο και το ευρύ κοινό. Ως ACS, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε την υποστήριξή μας σε συνεργαζόμενους φορείς, για να μπορούμε ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες να βρισκόμαστε δίπλα σε όποιον μάς έχει ανάγκη».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Νέα υπηρεσία δυνατότητας ανέπαφης παραλαβής με τη χρήση PIN από την ACS

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα ανέπαφης παραλαβής των αποστολών τους, με τη χρήση μοναδικού κωδικού (PIN), χωρίς να απαιτείται η υπογραφή του παραλήπτη της αποστολής.

Το PIN γνωστοποιείται με μήνυμα SMS ή Viber στον παραλήπτη, αποστέλλεται στο κινητό του σε κάθε αποστολή και για λόγους ασφάλειας ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη αποστολή.

Κατά τη διαδικασία παράδοσης, ο παραλήπτης έχει τη δυνατότητα να κάνει χρήση αυτής της νέας δωρεάν υπηρεσίας, ενημερώνοντας τον διανομέα ότι διαθέτει PIN ανέπαφης παράδοσης. Η ίδια διαδικασία ισχύει και για την παραλαβή της αποστολής από τη reception του καταστήματος παράδοσης.  

H ACS, αξιολογώντας καθημερινά τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, ενεργεί με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, ενώ θέτει παράλληλα ως προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια του κοινωνικού συνόλου.

 

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=unQPGkIesUw"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η FedEx επεκτείνει την υπηρεσία International Connect Plus στην Ευρώπη

Η FedEx έχει επεκτείνει την υπηρεσία παράδοσης σε συγκεκριμένη ημέρα σε όλη την Ευρώπη. Μετά την επιτυχή εκκίνηση της FedEx International Connect Plus (FICP) στην Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο τον περασμένο Ιανουάριο, η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη σε δέκα επιπλέον χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Ως αποτέλεσμα, είναι πλέον διαθέσιμη σε επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Πολωνία, την Αυστρία, τη Σουηδία, το Βέλγιο και την Ολλανδία.

Η FICP είναι μια υπηρεσία παράδοσης "καθορισμένης ημέρας", πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει εγγύηση για την παράδοση ενός δέματος εντός συγκεκριμένης ημερομηνίας. Στο πλαίσιο αυτό, η FedEx χρησιμοποιεί τοπικούς μεταφορείς στη χώρα προορισμού για το "last mile".

Τα e-shop που χρησιμοποιούν την υπηρεσία FICP μπορούν να παραδώσουν σε αγοραστές στην Ευρώπη σε δύο έως τέσσερις ημέρες. Ωστόσο, οι χρόνοι ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την προέλευση και τον προορισμό.

Ο Wouter Roels, Senior Vice President Marketing International, της FedEx Express Europe, σημείωσε πως η εταιρεία αναδιαμορφώνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της για τις ανάγκες του ηλεκτρονικού εμπορίου, λόγω της σημαντικής πρόσφατης αύξησης. "Ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν αλλάζει κάθε μέρα και μεταμορφώνει γρήγορα το τοπίο του εμπορίου. Έρευνα δείχνει ότι το 49% των αγοραστών θα ψωνίζουν στο Διαδίκτυο πιο συχνά μόλις τελειώσει το ξέσπασμα της COVID-19", δήλωσε ο Roels.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

 

 

 

 

 

Η DHL δημιουργεί το μεγαλύτερο κέντρο διακίνησης δεμάτων στη Γερμανία

Το 2022 η DHL θα έχει το μεγαλύτερο κέντρο διαλογής και διακίνησης δεμάτων στη Γερμανία, επεκτείνοντας αυτό που λειτουργεί ήδη στο Aschheim, δημιουργώντας μια νέα εγκατάσταση δίπλα του.

Μετά από αυτή την αναβάθμιση, από το επόμενο έτος, έως και 72.000 πακέτα ανά ώρα θα μπορούν να ταξινομούνται στο νέο κέντρο δεμάτων της εταιρείας στο Aschheim, μια μικρή πόλη στην περιοχή του Μονάχου στη Βαυαρία. Η συγκεκριμένη επένδυση της DHL θα είναι της τάξης ενός "χαμηλού τριψήφιου αριθμού" σε εκατομμύρια ευρώ, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το ecommercenews.eu.

"Με το νέο κέντρο δεμάτων, δημιουργούμε πρόσθετες δυνατότητες διαλογής για τον εφοδιασμό των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή του Μονάχου και σε μεγάλα τμήματα της Άνω Βαυαρίας. Τo συγκεκριμένο έργο δε βασίζεται μόνο στην πιο σύγχρονη τεχνολογία διαλογής, αλλά και σε μια σταθερά βιώσιμη κατασκευή", δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Tobias Meyer εκ μέρους του Deutsche Post DHL Group.

Η γερμανική εταιρεία θα δημιουργήσει και περίπου 500 νέες θέσεις εργασίας, σταδιακά, όταν το νέο κέντρο διαλογή τεθεί σε λειτουργία το 2022.

Το νέο κτίριο χτίζεται σε έκταση 67.000 τετραγωνικών μέτρων και στις εγκαταστάσεις του θα μπορούν να ταξινομούνται 40.000 δέματα ανά ώρα, ενώ το υπάρχον κτίριο μπορεί να ταξινομεί 32.000 αποστολές ανά ώρα. Οι δύο εγκαταστάσεις θα συνδεθούν μέσω μιας σήραγγας στην οποία θα μπορούν να κινούνται φορτηγά, με κοινόχρηστη είσοδο και χώρο στάθμευσης.

Από την εταιρεία σημείωσαν επίσης ότι ένας τέτοιος συνδυασμός δύο κέντρων δεμάτων είναι μοναδικός στη Γερμανία.

Εικόνα: Deutsche Post AG

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η ACS στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος και την Πασχαλινή περίοδο

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέλαβε και θα διανείμει δωρεάν, σε «παιδιά ευχής» σε όλη την Ελλάδα, 210 πασχαλινά δώρα σε ισάριθμα πακέτα. Υπενθυμίζεται, ότι το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 - 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες.

Ο Χάρης Πατούνης, Υπεύθυνος Λειτουργιών του Make-A-Wish (Kάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δήλωσε σχετικά: «Με  την πολύτιμη συνεισφορά της ACS τα τελευταία χρόνια, έχουμε καταφέρει να φτάσουμε σε κάθε απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδας, δημιουργώντας συναισθήματα σε κάθε παιδί που η ευχή του εκπληρώνεται ή είναι σε αναμονή. Ακόμα και ένα πακέτο μπορεί να κρύβει μέσα του δύναμη για ζωή. Καλό Πάσχα, γεμάτο φως σε όλους!».

H Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, δήλωσε: «Τις ημέρες που έρχονται, κατεξοχήν ημέρες αγάπης, είναι πολύ σημαντικό για εμάς στην ACS να σταθούμε ξανά αρωγοί του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και να βοηθήσουμε να αισθανθούν αγάπη παιδιά που δοκιμάζονται από απειλητικές ασθένειες. Να ευχηθούμε σε εκείνα, τις οικογένειες τους, αλλά και όλους τους συμπολίτες μας, καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη».

Σημειώνεται ότι η ACS πρόσφατα έκλεισε εφτά χρόνια συνεργασίας με τον οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), στηρίζοντας τα λιγότερο τυχερά παιδιά και τις οικογένειές τους. Εν μέσω μιας ιδιαίτερα απαιτητικής περιόδου για τις ταχυμεταφορές, η εταιρεία  ανανέωσε τη συνεργασία της με τον Οργανισμό, υποστηρίζοντας, κατά κύριο λόγο, το πρόγραμμα  «Αστέρι της Ευχής».

Η ACS θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search