Νέα στρατηγική συνεργασία ανακοίνωσαν το BestPrice.gr και το Stoferno.gr, με στόχο να προσφέρουν καινοτόμες υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης στα συνεργαζόμενα καταστήματα του BestPrice.gr και κατ’ επέκταση στους e-καταναλωτές στην Ελλάδα.
Η συνεργασία των δύο εταιριών έρχεται να δώσει λύση στις αυξημένες ανάγκες του έλληνα e-καταναλωτή και εμπόρου για άμεση παράδοση των παραγγελιών, προσφέροντας υπηρεσίες αυθημερόν παράδοσης ή/και εγγυημένης παράδοσης την επόμενη ημέρα, για τα 3.000 ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στο BestPrice.gr. Τα ενεργά ηλεκτρονικά καταστήματα στο BestPrice.gr θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν αποκλειστική χρήση της προνομιακής προσφοράς από 1η Σεπτεμβρίου.
Το Stoferno.gr είναι μια premium υπηρεσία courier που προσφέρει εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του δέματος σε 2ωρα χρονικά διαστήματα, real-time tracking του διανομέα στο χάρτη, δυναμικές δυνατότητες αναδρομολόγησης των δεμάτων ώστε να φτάσει το δέμα στον παραλήπτη έγκαιρα καθώς και real-time chat με εκπρόσωπο της εταιρείας για οτιδήποτε χρειαστεί ο παραλήπτης και ο αποστολέας σε επίπεδο υποστήριξης.
Μέσω της συνεργασίας με το BestPrice.gr, που αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα με 3.000 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, φιλοδοξεί να εδραιώσει στην Ελλάδα τον όρο “Express/Prime Delivery Services” στο πρότυπο δημοφιλών αντίστοιχων υπηρεσιών του εξωτερικού.
“Είναι μεγάλη μας τιμή που συνεργαζόμαστε με το BestPrice.gr με κοινό στόχο, να προσφέρουμε premium υπηρεσίες courier διανομής στα eshop που συμμετέχουν στην Πλατφόρμα. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του e-commerce της Ελλάδας που υλοποιείται μια τέτοια συνεργασία και χαιρόμαστε πάρα πολύ που πρωτοπορούμε μαζί με το BestPrice.gr σε αυτό”, ανέφερε ο CEO του Stoferno.gr, Δημήτρης Λυκούρης.
Ο Γιώργος Παπαδάκης, CEO της The Best Company δήλωσε “Είμαστε χαρούμενοι που μέσω της συνεργασίας με την stoferno.gr έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας μια λύση premium παράδοσης σε προνομιακή τιμή. Η υπηρεσία αυτή εκτιμούμε ότι θα έχει θετικό αντίκτυπο στην αγορά του e-commerce στην Ελλάδα, λειτουργώντας ενθαρρυντικά στους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για άμεση παράδοση”
Το Stoferno.gr εξασφάλισε πριν από μερικούς μήνες στρατηγική χρηματοδότηση από τη Lamda Development με σκοπό να αλλάξει τα δεδομένα των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα. Χάρη στην in-house ανάπτυξη του λογισμικού της, έχει καταφέρει να προσφέρει μια ποιοτική υπηρεσία στους καταναλωτές της αγοράς.
Εάν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλεις να επωφεληθείς της προβολής στο BestPrice.gr καθώς και της συνεργασίας με το stoferno.gr, δεν έχεις πάρα να συμπληρώσεις τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρεις στο merchants.bestprice.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο Γενικός Διευθυντής της ACS, Κώστας Μενεγάκης συμμετείχε στο panel ταχυμεταφορών και logistics του 4ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Μέγαρο Μουσικής, στο οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά το νέο σύγχρονο κέντρο διαλογής της εταιρείας και τις δυνατότητές του.
Κατά την αρχική του τοποθέτηση, ο κ. Μενεγάκης, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η ACS διαβλέποντας την μακροπρόθεσμη εξέλιξη του ελληνικού e-commerce προχώρησε στην ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου σύγχρονου κέντρου διαλογής δεμάτων (hub), ενός κτιρίου 30.000 τ.μ., στο Αιγάλεω, με αυτόματα μηχανήματα διαλογής δεμάτων τελευταίας τεχνολογίας.
Με το νέο κέντρο διαλογής η εταιρεία θα υπερτριπλασιάσει την τρέχουσα δυναμικότητα διαλογής δεμάτων της, εκτινάσσοντάς την σε 50.000 αποστολές/ώρα, και θα έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται πολύ μεγαλύτερους όγκους αποστολών, σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με σήμερα. Ο κ. Μενεγάκης εμφανίστηκε βέβαιος ότι η ACS δεν θα είναι μόνο ο πρωταγωνιστής του κλάδου των ταχυμεταφορών στην μετά COVID εποχή, αλλά και ένας από τους πρωταγωνιστές του ελληνικού επιχειρείν.
Απαντώντας σε ερώτηση για τη βελτίωση του last – mile τόνισε ότι για την ACS ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί το last – mile είναι να αυτοματοποιηθούν περαιτέρω οι διαδικασίες, να απλοποιηθούν για τον πελάτη και να εξαλειφθούν καθυστερήσεις μη παράδοσης που ανεβάζουν τα κόστη στις αρχικές συμφωνίες με τα e-shops και επιβαρύνουν τους χρόνους παράδοσης. Και σημείωσε ότι «αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που θεωρούμε εξαιρετικά σημαντική την έναρξη λειτουργίας του νέου κέντρου διαλογής μας, γιατί θα βελτιώσει και θα αυτοματοποιήσει περαιτέρω τις διαδικασίες μας, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής».
Τέλος, στο ίδιο συνέδριο, η ACS βραβεύτηκε ως «Μεταφορική εταιρεία του 2020», καθώς βελτίωσε τις επιδόσεις της κατά το 2020, παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε την περίοδο της πανδημίας. Στην ευχαριστήρια ομιλία του ο κ. Μενεγάκης, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο πολλαπλό στοίχημα που έπρεπε να κερδίσει η ACS, καθώς κλήθηκε να προστατεύσει την υγεία των εργαζομένων και πελατών της, να σταθεί επιχειρηματικά όρθια και να στηρίξει τους πελάτες της και το δίκτυο συνεργατών της.
Επισήμανε για άλλη μια φορά ότι οι άνθρωποι της ACS υπερέβαλλαν εαυτούς στην εργασία τους και στάθηκαν δίπλα στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού που είχαν την ανάγκη του κοινωνικού συνόλου, ενώ η ACS έπρεπε να στηρίξει και την ελληνική οικονομία, καθώς ο κλάδος των ταχυμεταφορών εξυπηρέτησε αποκλειστικά τις καταναλωτικές ανάγκες του κοινού για ένα εξαιρετικά μεγάλο χρονικό διάστημα. «Εισφέραμε έσοδα στα κρατικά ταμεία, αλλά και βοηθήσαμε στην εισροή εσόδων από την κίνηση του λιανεμπορίου και συναφών κλάδων που παρέμειναν «κλειστοί», λόγω της πανδημίας», πρόσθεσε. Όπως υπογράμμισε χαρακτηριστικά «πέρα όμως από την προφανή συνεισφορά, ήμασταν οι άνθρωποι που βοηθήσαμε στη διατήρηση μιας υποτυπώδους κανονικότητας, μεταφέροντας δώρα παιδιών, βιβλία, υγειονομικό υλικό και άλλα, τόσο απαραίτητα πακέτα για τη διατήρηση της ψυχικής μας υγείας και για αυτό είμαστε εξίσου υπερήφανοι».
[youtube url="https://youtu.be/SRgd9SzUVDA"]
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το βραβείο «Bravo in Action» στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2021 έλαβε πρόσφατα η ACS για την πρωτοβουλία «Όμιλος Quest: H ACS θέτει τις υπηρεσίες της στη διάθεση ΜΚΟ και άλλων φορέων για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19», με την οποία προσέφερε δωρεάν υπηρεσίες ταχυμεταφοράς και το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων της σε φορείς που πραγματοποιούσαν ενέργειες για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Το διάστημα από τον Μάρτιο έως τον Δεκέμβριο του 2020, η ACS μετέφερε δωρεάν αποστολές βάρους άνω των 25 τόνων με υγειονομικό υλικό σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας τις ανάγκες για περισσότερους από 142.000 ωφελούμενους.
Αναλυτικά, η εταιρεία συνεργάστηκε με:
1) Τη ΜΚΟ «GIVMED» για το έργο συγκέντρωσης φαρμάκων στα καταστήματα ACS Αττικής από πολίτες και εργαζόμενους της ACS, με σκοπό τη διάθεσή τους σε ευπαθείς ομάδες μέσω των κοινωνικών φαρμακείων, αλλά και για το έργο δωρεάν μεταφοράς υγειονομικού υλικού προς κοινωνικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα.
2) Το μη κερδοσκοπικό σωματείο «ΔΕΣΜΟΣ», για το έργο δωρεάν μεταφοράς 2.500.000 μασκών μιας χρήσης, δωρεά της εταιρείας «ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ», προς κοινωνικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα, καθώς και για το έργο δωρεάν μεταφοράς υγειονομικού υλικού προς νοσηλευτές για κοινωνικές δομές.
3) Την ανθρωπιστική Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Φαρμακοποιοί Του Κόσμου», για το έργο δωρεάν διακίνησης φαρμάκων και υγειονομικού υλικού προς κοινωνικές δομές σε νησιωτικούς προορισμούς της χώρας μας.
4) Την Ομάδα εθελοντισμού «ΣΤΗΡΙΞΗ», για το έργο δωρεάν διανομής προπληρωμένων κουπονιών αγορών προς άπορες οικογένειες.
5) Την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.), για το έργο δωρεάν διανομής μασκών προστασίας προς μαθητές και εκπαιδευτικούς, σε σχολεία νησιωτικών δήμων, καθώς και για το έργο δωρεάν διανομής αντισηπτικών στα Ειδικά Σχολεία όλης της χώρας, με τη χορηγία της εταιρείας ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ.
Ο θεσμός Bravo υλοποιείται τα τελευταία 11 χρόνια σε συνεργασία με διεθνείς, ευρωπαϊκούς και εθνικούς φορείς, αναπτύσσοντας μια συστηματική αποτύπωση της ωρίμανσης και των τάσεων της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ελλάδα. Κάθε χρόνο συμμετέχουν περισσότεροι από 160 οργανισμοί με 250 πρωτοβουλίες, 230 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με 700 συμμετοχές, 350 εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων και περισσότεροι από 45.000 ενεργοί πολίτες.
Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, δήλωσε σχετικά: «Αισθανόμαστε ιδιαίτερη ικανοποίηση για το βραβείο Bravo in Action του θεσμού «Bravo Sustainability», ο οποίος αναδεικνύει τις πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης που υποστηρίζουν ένα βιώσιμο μέλλον. Εκτιμούμε ότι έτσι αναγνωρίζεται, για άλλη μια φορά, η μεγάλη και συντονισμένη προσπάθεια που κάναμε το 2020, με συνεργαζόμενους φορείς και με σκοπό τη στήριξη ευπαθών ομάδων εν μέσω της πανδημίας, αλλά και εν μέσω μιας πολύ δύσκολης περιόδου επιχειρησιακά για την εταιρεία μας. Ευχαριστούμε τους πιο στενούς μας συνεργάτες, τους αντιπροσώπους του δικτύου ACS, και όλους τους ανθρώπους μας που εργάστηκαν σκληρά τον περασμένο χρόνο υπό πρωτόγνωρες συνθήκες πίεσης, μεταφέροντας σχεδόν 5.000 αποστολές για τη στήριξη των μη κερδοσκοπικών οργανισμών και για την προστασία ομάδων υψηλού κινδύνου από τον Covid-19. Οι συνέργειες αυτές, σε συνδυασμό πάντα με τη συγκινητική ανταπόκριση των πολιτών σε κάθε κάλεσμα της εταιρείας μας για δωρεάν συγκέντρωση υλικών στα καταστήματά της, δημιουργούν μια σημαντική αλυσίδα προσφοράς και αλληλεγγύης και αποτελούν μια τρανή απόδειξη, ότι όλοι μαζί, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Και γι’ αυτήν την ανταπόκριση, θα ευχαριστήσουμε, τόσο τους πελάτες των καταστημάτων της ACS, όσο και το ευρύ κοινό. Ως ACS, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε την υποστήριξή μας σε συνεργαζόμενους φορείς, για να μπορούμε ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες να βρισκόμαστε δίπλα σε όποιον μάς έχει ανάγκη».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα ανέπαφης παραλαβής των αποστολών τους, με τη χρήση μοναδικού κωδικού (PIN), χωρίς να απαιτείται η υπογραφή του παραλήπτη της αποστολής.
Το PIN γνωστοποιείται με μήνυμα SMS ή Viber στον παραλήπτη, αποστέλλεται στο κινητό του σε κάθε αποστολή και για λόγους ασφάλειας ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη αποστολή.
Κατά τη διαδικασία παράδοσης, ο παραλήπτης έχει τη δυνατότητα να κάνει χρήση αυτής της νέας δωρεάν υπηρεσίας, ενημερώνοντας τον διανομέα ότι διαθέτει PIN ανέπαφης παράδοσης. Η ίδια διαδικασία ισχύει και για την παραλαβή της αποστολής από τη reception του καταστήματος παράδοσης.
H ACS, αξιολογώντας καθημερινά τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, ενεργεί με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, ενώ θέτει παράλληλα ως προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια του κοινωνικού συνόλου.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=unQPGkIesUw"]
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η FedEx έχει επεκτείνει την υπηρεσία παράδοσης σε συγκεκριμένη ημέρα σε όλη την Ευρώπη. Μετά την επιτυχή εκκίνηση της FedEx International Connect Plus (FICP) στην Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο τον περασμένο Ιανουάριο, η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη σε δέκα επιπλέον χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Ως αποτέλεσμα, είναι πλέον διαθέσιμη σε επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Πολωνία, την Αυστρία, τη Σουηδία, το Βέλγιο και την Ολλανδία.
Η FICP είναι μια υπηρεσία παράδοσης "καθορισμένης ημέρας", πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει εγγύηση για την παράδοση ενός δέματος εντός συγκεκριμένης ημερομηνίας. Στο πλαίσιο αυτό, η FedEx χρησιμοποιεί τοπικούς μεταφορείς στη χώρα προορισμού για το "last mile".
Τα e-shop που χρησιμοποιούν την υπηρεσία FICP μπορούν να παραδώσουν σε αγοραστές στην Ευρώπη σε δύο έως τέσσερις ημέρες. Ωστόσο, οι χρόνοι ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την προέλευση και τον προορισμό.
Ο Wouter Roels, Senior Vice President Marketing International, της FedEx Express Europe, σημείωσε πως η εταιρεία αναδιαμορφώνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της για τις ανάγκες του ηλεκτρονικού εμπορίου, λόγω της σημαντικής πρόσφατης αύξησης. "Ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν αλλάζει κάθε μέρα και μεταμορφώνει γρήγορα το τοπίο του εμπορίου. Έρευνα δείχνει ότι το 49% των αγοραστών θα ψωνίζουν στο Διαδίκτυο πιο συχνά μόλις τελειώσει το ξέσπασμα της COVID-19", δήλωσε ο Roels.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το 2022 η DHL θα έχει το μεγαλύτερο κέντρο διαλογής και διακίνησης δεμάτων στη Γερμανία, επεκτείνοντας αυτό που λειτουργεί ήδη στο Aschheim, δημιουργώντας μια νέα εγκατάσταση δίπλα του.
Μετά από αυτή την αναβάθμιση, από το επόμενο έτος, έως και 72.000 πακέτα ανά ώρα θα μπορούν να ταξινομούνται στο νέο κέντρο δεμάτων της εταιρείας στο Aschheim, μια μικρή πόλη στην περιοχή του Μονάχου στη Βαυαρία. Η συγκεκριμένη επένδυση της DHL θα είναι της τάξης ενός "χαμηλού τριψήφιου αριθμού" σε εκατομμύρια ευρώ, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το ecommercenews.eu.
"Με το νέο κέντρο δεμάτων, δημιουργούμε πρόσθετες δυνατότητες διαλογής για τον εφοδιασμό των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή του Μονάχου και σε μεγάλα τμήματα της Άνω Βαυαρίας. Τo συγκεκριμένο έργο δε βασίζεται μόνο στην πιο σύγχρονη τεχνολογία διαλογής, αλλά και σε μια σταθερά βιώσιμη κατασκευή", δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Tobias Meyer εκ μέρους του Deutsche Post DHL Group.
Η γερμανική εταιρεία θα δημιουργήσει και περίπου 500 νέες θέσεις εργασίας, σταδιακά, όταν το νέο κέντρο διαλογή τεθεί σε λειτουργία το 2022.
Το νέο κτίριο χτίζεται σε έκταση 67.000 τετραγωνικών μέτρων και στις εγκαταστάσεις του θα μπορούν να ταξινομούνται 40.000 δέματα ανά ώρα, ενώ το υπάρχον κτίριο μπορεί να ταξινομεί 32.000 αποστολές ανά ώρα. Οι δύο εγκαταστάσεις θα συνδεθούν μέσω μιας σήραγγας στην οποία θα μπορούν να κινούνται φορτηγά, με κοινόχρηστη είσοδο και χώρο στάθμευσης.
Από την εταιρεία σημείωσαν επίσης ότι ένας τέτοιος συνδυασμός δύο κέντρων δεμάτων είναι μοναδικός στη Γερμανία.
Εικόνα: Deutsche Post AG
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέλαβε και θα διανείμει δωρεάν, σε «παιδιά ευχής» σε όλη την Ελλάδα, 210 πασχαλινά δώρα σε ισάριθμα πακέτα. Υπενθυμίζεται, ότι το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 - 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες.
Ο Χάρης Πατούνης, Υπεύθυνος Λειτουργιών του Make-A-Wish (Kάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δήλωσε σχετικά: «Με την πολύτιμη συνεισφορά της ACS τα τελευταία χρόνια, έχουμε καταφέρει να φτάσουμε σε κάθε απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδας, δημιουργώντας συναισθήματα σε κάθε παιδί που η ευχή του εκπληρώνεται ή είναι σε αναμονή. Ακόμα και ένα πακέτο μπορεί να κρύβει μέσα του δύναμη για ζωή. Καλό Πάσχα, γεμάτο φως σε όλους!».
H Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, δήλωσε: «Τις ημέρες που έρχονται, κατεξοχήν ημέρες αγάπης, είναι πολύ σημαντικό για εμάς στην ACS να σταθούμε ξανά αρωγοί του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και να βοηθήσουμε να αισθανθούν αγάπη παιδιά που δοκιμάζονται από απειλητικές ασθένειες. Να ευχηθούμε σε εκείνα, τις οικογένειες τους, αλλά και όλους τους συμπολίτες μας, καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη».
Σημειώνεται ότι η ACS πρόσφατα έκλεισε εφτά χρόνια συνεργασίας με τον οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), στηρίζοντας τα λιγότερο τυχερά παιδιά και τις οικογένειές τους. Εν μέσω μιας ιδιαίτερα απαιτητικής περιόδου για τις ταχυμεταφορές, η εταιρεία ανανέωσε τη συνεργασία της με τον Οργανισμό, υποστηρίζοντας, κατά κύριο λόγο, το πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής».
Η ACS θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Συμφωνία συνεργασίας με την Amazon υπέγραψαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία με αντικείμενο την διανομή των προϊόντων της στο σύνολο της ελληνικής επικρατείας, όπως μεταδίδει η Καθημερινή.
Η Amazon, θυγατρική της οποίας σε άλλη δραστηριότητα πρόσφατα προχώρησε και στην αναβάθμιση της λειτουργίας της στην Αθήνα, εδώ και ενάμιση χρόνο διευρύνει συνεχώς την παρουσία της στην Ελλάδα.
Η συμφωνία που κλείστηκε αυτή την εβδομάδα, η εφαρμογή της οποίας ξεκίνησε ήδη, αφορά στην διανομή των προϊόντων που εμπορεύεται και αποστέλλει σε τελικούς αποδέκτες στην χώρα. Πρόκειται για το επονομαζόμενο "last mile delivery", που αφορά στο τμήμα της μεταφοράς από τα αεροδρόμια, τους σταθμούς οχημάτων ή τα λιμάνια έως τον πελάτη.
Πηγές της «Κ» σημειώνουν πως «το πλάνο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς καθώς η συνεργασία τους με τον παγκόσμιο κολοσσό Amazon για την παράδοση δεμάτων στην Ελλάδα, με τη δυνατότητα πλήρους ιχνηλασιμότητας των παραγγελιών, αποτελεί εξέλιξη που δεν θα ήταν δυνατή μέχρι πριν κάποιους μήνες». Πηγές της αγοράς συμπληρώνουν πως καθοριστικό ρόλο στην επιλογή διαδραμάτισε και η πλήρης γεωγραφική κάλυψη που μόνο ο όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων μπορεί να προσφέρει στην Amazon και στους πελάτες της.
Μέχρι πρότινος η Amazon χρησιμοποιούσε για τις παραδόσεις αυτές άλλες εταιρείες ταχυμεταφορών, συχνά πολυεθνικές, που όμως δεν κάλυπταν όλη τη χώρα. Ωστόσο η αλματώδης ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που πυροδότησε και στην Ελλάδα η πανδημία και τα lockdown διεύρυνε το πελατολόγιο της Amazon σε ολόκληρη την χώρα, ακόμα και σε απομακρυσμένα σημεία καθιστώντας την ανάγκη μιας τέτοιας συνεργασίας αναγκαία.
Η συμφωνία με τα ΕΛΤΑ είναι μία από τις πολλές κινήσεις της Amazon το τελευταίο ενάμιση έτος στην Ελλάδα που δεν κρύβει τα σχέδιά της να αποτελέσει η Ελλάδα έδρα του κόμβου των ψηφιακών υπηρεσιών της Amazon στην ευρύτερη περιφέρεια της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Τον Ιανουάριο ο αμερικανικός πολυεθνικός κολοσσός του διαδικτυακού λιανεμπορίου ανακοίνωσε το επίσημο άνοιγμα γραφείου της Amazon Web Services στην Αθήνα, έπειτα από ένα ολόκληρο χρόνο διεργασιών και προσεκτικών κινήσεων, που περιέλαβαν το άνοιγμα ενός κέντρου Amazon Cloud Front Edge τον Ιανουάριο του 2020 και την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης με έμφαση στους τομείς της ψηφιακής διακυβέρνησης, των ψηφιακών δεξιοτήτων, των ψηφιακών υποδομών και της καινοτομίας.
Το συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο έχει αξιολογηθεί και εγκριθεί από τον ίδιο τον Τζεφ Μπέζος, σημείωναν τον Ιανουάριο κυβερνητικές πηγές, θυμίζοντας πως τυπικά η Amazon «επενδύει σε διαδοχικές φάσεις, αξιολογώντας προσεκτικά τα αποτελέσματα του κάθε βήματος». Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η συνεργασία με τα ΕΛΤΑ.
Εικόνα: Amazon
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Αύξηση της τάξης του 40% στα σημεία παράδοσης / παραλαβής δεμάτων σημειώθηκε στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στο Ηνωμένο Βασίλειο από τα μέσα του 2019. Ειδικά στην Πολωνία, σημειώθηκε σημαντική αύξηση του αριθμού των σημείων PUDO (Pick-Up/Drop-Off), όπου από τα μέσα του 2019, ο αριθμός τους έχει αυξηθεί πάνω από 70%. Ωστόσο, η χώρα στην Ευρώπη με τα περισσότερα σημεία PUDO είναι η Γερμανία.
Πιο συγκεκριμένα, οι χώρες με τα περισσότερα σημεία pick-up/drop-off είναι η Γερμανία με 57.000, η Γαλλία με 45.000, το Ηνωμένο Βασίλειο με 38.000 και η Ιταλία με 36.000.
Σύμφωνα με τους Last Mile Experts, οι οποίοι, μαζί με την Upido, ολοκλήρωσαν μια σημαντική έρευνα για δίκτυα παραλαβής / παράδοσης και αυτοματοποιημένων μηχανημάτων δεμάτων σε 27 χώρες της ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο, εκτιμάται ότι υπάρχουν πλέον περισσότερα από 336.000 σημεία PUDO σε όλη την Ευρώπη.
Όσον αφορά στις αυτόματες μηχανές παράδοσης και παραλαβής δεμάτων, η Πολωνία διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό με 11.000 και ακολουθούν η Ισπανία με 10.000 και η Γερμανία με 7.000. Όσον αφορά στο πυκνότερο δίκτυο, αυτό βρίσκεται στη Φινλανδία, όπου και πραγματοποιούνται οι περισσότερες παραδόσεις δεμάτων εκτός του χώρου του πελάτη, σε pick-up points.
Η έρευνα αποκάλυψε και τις ιδιαιτερότητες ανά χώρα σχετικά με τους συνήθεις τόπους παράδοσης. Σε πολλές χώρες, η σημαντική πλειοψηφία των δεμάτων παραδίδονται στο χώρο του πελάτη, με πρώτη την Κροατία, όπου το 91% των δεμάτων παραδίδονται επιτόπου και ακολουθούν η Ρουμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο με 90%. Στον αντίποδα βρίσκεται η Λετονία, όπου μόνο το 56% των αποστολών παραδίδεται επιτόπου, καθώς και η Εσθονία με 58%.
Στοιχεία για την Ελλάδα δεν υπάρχουν, όμως πιστεύουμε πως θα βρισκόμαστε μεταξύ των πρώτων θέσεων, αν όχι στην πρώτη, αφού η κουλτούρα και τα δίκτυα των σημείων παραλαβής, ουσιαστικά τώρα αναπτύσσονται.
Πηγή: ecommercenews
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Logistics
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77