Logistics

EasyShipping: One-Stop solution για τη διαχείριση των αποστολών του e-shop σας μέσω courier

Με τη σημαντική αύξηση των online πωλήσεων, η αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών, πριν αλλά και μετά την πώληση, κρίνεται απαραίτητη. Η EasyShipping ήρθε να δώσει μία ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία αλλά και τη διαχείριση των αποστολών που δρομολογούνται μέσω όλων των γνωστών εταιρειών courier που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Η εφαρμογή προσφέρει:

  • αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher,
  • έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών σας (real-time tracking),
  • ενημέρωση του παραλήπτη μέσω SMS,
  • εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών,
  • ενημέρωση των αντικαταβολών
  • ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier και
  • πολλές άλλες λειτουργίες που βελτιώνουν τα operations ενός retail business στο κρίσιμο κομμάτι του after sales.

 

Αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher για τις αποστολές σας

Η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών e-commerce platform απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier. H διασύνδεση του e-shop σας με την εταιρεία courier που συνεργάζεστε πραγματοποιείται αυτόματα και η δημιουργία και εκτύπωση των Voucher των παραγγελιών σας μπορεί να γίνει εύκολα και μαζικά, με ένα απλό κλικ. Η εκτύπωση των voucher (ομαδικά ή μεμονωμένα) μπορεί να γίνει από τον εκτυπωτή σας, σε σελίδες A4 ή σε αυτοκόλλητες ετικέτες.

 

 

Έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών

Εκτός των άλλων, η υπηρεσία υποστηρίζει μαζική δημιουργία voucher, έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών (real-time tracking), αποστολή SMS στον παραλήπτη, ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier, καθώς και πολλές άλλες λειτουργίες που βελτιώνουν τα operations ενός retail business στο κρίσιμο κομμάτι του after sales.

 

Ενημέρωση του πελάτη με SMS και branded tracking page

Ο πελάτης σας ενημερώνεται μέσω SMS και λαμβάνει το tracking code για την παρακολούθηση της αποστολής. Ο originator του SMS είναι το δικό σας Brand και ο πελάτης κατευθύνεται σε μία custom σελίδα με το λογότυπό σας για τον εντοπισμού του πακέτου.

 

Υποστήριξη πολλαπλών courier ταυτόχρονα

Η εφαρμογή συνδέεται με την εταιρεία courier που ήδη συνεργάζεστε και έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με πολλαπλά e-shop και πολλαπλές εταιρείες courier μέσω ενός κοινού πάνελ διαχείρισης.

 

Η εφαρμογή κλείνει 2 χρόνια λειτουργίας και ολοκληρώνει με επιτυχία τη διασύνδεση οποιουδήποτε e-shop ή ERP με όλες τις ελληνικές εταιρείες courier

 

Εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών

Από πραγματικά στοιχεία πελατών, προκύπτει ότι μέσω της αυτοματοποιημένης και μαζικής διαχείρισης των voucher, η προετοιμασία των ημερήσιων αποστολών γίνεται στο ⅓ του απαιτούμενου χρόνου. Ενδεικτικά, αυτό μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 2-3 ωρών ημερησίως για ένα κατάστημα με 30-50 αποστολές την ημέρα. Επιπρόσθετα, η έξυπνη παρακολούθηση και οι real-time ειδοποιήσεις, μειώνουν έως και 80% τις επιστροφές ή τη μη παραλαβή προϊόντων.

 

Καθημερινή ενημέρωση για την απόδοση των αντικαταβολών

Με την εφαρμογή easyshipping.gr μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των αντικαταβολών ανά εταιρεία courier και να έχετε πλήρη έλεγχο και ενημέρωση για τις εκκρεμείς αποδόσεις.

 

Νέες υπηρεσίες και επόμενα βήματα

Η εφαρμογή θα εμπλουτιστεί άμεσα με τη λειτουργία υπολογισμού του ακριβές κόστους αποστολής ανά εταιρεία courier, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα επιλογής τής οικονομικότερης λύσης ανά αποστολή.

Η EasyShipping συνεργάζεται ήδη με μεγάλα development agencies και στοχεύει άμεσα να εμπλουτίσει την εφαρμογή της με περισσότερες υπηρεσίες σχετικές με το e-commerce, στοχεύοντας κυρίως στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης των παραγγελιών (after sales logistics).

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Δωρεάν διανομή μασκών προστασίας σε κοινωφελείς οργανισμούς και σχολεία από την ACS

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για άμεση ανταπόκριση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης σε Πανελλαδική κλίμακα, η εταιρεία για να συμβάλλει στην αντιμετώπιση του COVID-19, προχώρησε στη δωρεάν διανομή μασκών προστασίας σε κοινωφελείς οργανισμούς σε όλη την χώρα και σε σχολεία νησιωτικών δήμων.

Συγκεκριμένα, από την 1η Ιουνίου μέχρι σήμερα 2.000.000 πιστοποιημένες χειρουργικές μάσκες μιας χρήσης, δωρεά της εταιρείας «ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ», έχουν παραδοθεί από την ACS και σε συνεργασία με το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «ΔΕΣΜΟΣ» σε συνολικά 193 φορείς σε όλη την Ελλάδα:

  • 70 Γηροκομεία και Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων
  • 25 Ιδρύματα Παιδικής Προστασίας - Κλειστής Φιλοξενίας
  • 25 Φορείς Υποστήριξης Απόρων και Αστέγων
  • 8 Φορείς Υποστήριξης και Φιλοξενίας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες και βαριές αναπηρίες
  • 2 Κέντρα για την Ισότητα των Φύλων και την Αντιμετώπιση των Διακρίσεων
  • 5 Φορείς Υποστήριξης Προσφύγων
  • 1 Φορέα Συντροφιάς σε Ασθενείς Νοσοκομείων
  • 57 Φορείς Υπηρεσιών Υγείας και Χρονίων Πασχόντων (συμπ. Ψυχικής υγείας και αποκατάστασης)

 

Παράλληλα, η ACS προσέφερε στην  Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.) τη δωρεάν διανομή 195 κιβωτίων με μάσκες προστασίας, που προορίζονταν προς μαθητές και εκπαιδευτικούς, σε σχολεία των ακόλουθων νησιωτικών δήμων της χώρας μας:

Αγαθονησίου, Άγιου Ευστράτιου, Αλόννησου, Αμοργού, Σάμου, Ανάφης, Άνδρου, Αντιπάρου, Αργοστολίου, Αστυπάλαιας, Χανίων, Κάσου, Ψαρών, Θάσου, Σαντορίνης, Ικαρίας, Καλύμνου, Καρπάθου, Κέας, Κιμώλου, Κυθήρων, Κύθνου, Λειψών, Λέρου, Λευκάδας, Λήμνου, Καστελόριζου, Μήλου, Μυκόνου, Νάξου, Νισύρου, Χίου, Παξών, Πάρου, Πάτμου, Σαμοθράκης, Σερίφου, Σικίνου, Σίφνου, Σκιάθου, Σκοπέλου, Σκύρου, Σπετσών, Σύμης, Ερμούπολης Σύρου, Τήλου, Τήνου, Ύδρας, Φολεγάνδρου, Φούρνων, Χάλκης.

Η ACS θα συνεχίσει να παρέχει ανάλογη συνδρομή όπου της ζητηθεί, συμβάλλοντας στο μέτρο που της αναλογεί στην αντιμετώπιση του COVID-19.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η ACS αρωγός της ΠΟ.ΣΥ.ΦΥ. για τη φύλαξη των ελληνικών συνόρων

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για άμεση ανταπόκριση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης σε Πανελλαδική κλίμακα, η εταιρεία στέκεται αρωγός στην προσπάθεια των συνοριοφυλάκων για τη φύλαξη των ελληνικών συνόρων.

Συγκεκριμένα, τους τελευταίους μήνες η ACS συνεργάστηκε με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συνοριοφυλάκων (ΠΟ.ΣΥ.ΦΥ.) για τη στήριξη των αστυνομικών δυνάμεων στα σύνορα του Έβρου, με τη δωρεάν, έγκαιρη και ασφαλή μεταφορά υλικοτεχνικού εξοπλισμού (νυχτερινές και θερμικές κάμερες, φακούς, γάζες, ειδικά γάντια κ.α.), τα οποία παρέδιδαν ιδιώτες, φορείς και επιχειρήσεις στα καταστήματα της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

Η ACS ανέλαβε τις δωρεάν αποστολές προς συγκεκριμένους χώρους και δομές της ΠΟΣΥΦΥ στην Αλεξανδρούπολη και στο Διδυμότειχο, συνεισφέροντας στις δύσκολες ώρες που διένυσαν τα Σώματα Ασφαλείας και ο Στρατός λόγω των μεταναστευτικών πιέσεων στα σύνορα του Έβρου.

Σημειώνεται, ότι η εταιρεία στηρίζει σταθερά την ΠΟΣΥΦΥ από το 2015, αναγνωρίζοντας τον σημαντικό της ρόλο στην ασφάλεια των συνόρων της χώρας. Η ACS παρέχει στην Ομοσπονδία υπηρεσίες ταχυμεταφοράς με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος, καθώς και δωρεάν αποστολές σε περιπτώσεις κοινωνικών δράσεων, όπως η μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης που συγκέντρωναν πολίτες για παιδιά προσφύγων μέσω των αστυνομικών τμημάτων σε όλη την Ελλάδα το 2015, ένα μεταφορικό έργο που ξεπέρασε τους 8,3 τόνους σε βάρος αποστολών.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η ACS χορηγός και στη φετινή Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα

Η ACS ήταν και φέτος, για 4η συνεχόμενη χρονιά, χορηγός στη δράση «Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020 από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και με την αρωγή της Ελληνικής Αστυνομίας και της Τροχαίας, με σκοπό να σταλεί το μήνυμα ότι «Αλκοόλ & οδήγηση δεν πάνε μαζί».

Χιλιάδες οδηγοί σε όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τους κινδύνους της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ κατά τη διάρκεια της «14ης Ευρωπαϊκής Νύχτας χωρίς Ατυχήματα», η οποία διενεργήθηκε ταυτόχρονα με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, σε 34 πόλεις της Ελλάδας με τη συμμετοχή 41 χώρων διασκέδασης.

 

Η ACS υλοποίησε τη δωρεάν, έγκαιρη και ασφαλή αποστολή των απαραίτητων υλικών στις πόλεις που συμμετείχαν και συνέβαλλε στην επιτυχή διοργάνωση της κοινωνικής δράσης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας, περίπου 2.200 νέοι φόρεσαν το αναγνωριστικό βραχιολάκι αποδεχόμενοι την πρόσκληση να γίνουν οι ήρωες της βραδιάς (οι «Οδηγοί της Παρέας») και να μην καταναλώσουν καθόλου αλκοόλ. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς πραγματοποιήθηκαν 1.595 αλκοτέστ σε άνδρες και γυναίκες, με μέσο όρο ηλικίας τα 35,6 έτη. Το 86,8% των «Οδηγών της Παρέας» βρέθηκαν κάτω από το νόμιμο όριο που ορίζει ο Κ.Ο.Κ. και επιβραβεύτηκαν με αναμνηστικά δώρα. Αντίθετα, το 13,2% βρέθηκαν πάνω από το όριο (15,89 % άνδρες, 10,45% γυναίκες) με Μ.Ο ηλικίας τα 38,2 έτη.

Η κα Έλια Χάραρη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Εταιρικής Βιωσιμότητας της ACS, δήλωσε σχετικά: «Ως ACS, υποστηρίζουμε θερμά τη συγκεκριμένη δράση, αλλά και οποιαδήποτε άλλη δράση βοηθά στην εμπέδωση της υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς που συμπεριλαμβάνει την ασφαλή οδήγηση. Κάθε προσπάθεια που βοηθά στην ενίσχυση της προστασίας της υγείας του κοινωνικού συνόλου αλλά και των οδηγών μας, που προσπαθούν καθημερινά να παραδώσουν έγκαιρα και με ασφάλεια τις αποστολές τους, η υγεία των οποίων αποτελεί πρωταρχικό μας μέλημα, θα μας βρίσκει αρωγούς και συμπαραστάτες».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Κοινωνική δράση δωρεάς φαρμάκων από την ACS και το GIVMED

Τον Μάιο 2018, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες ένωσε τις δυνάμεις της με το GIVMED, την μη κερδοσκοπική οργάνωση που εξασφαλίζει την πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φάρμακα.

Μέχρι σήμερα χιλιάδες κουτιά περισσευούμενων φαρμάκων έχουν φτάσει στους κοινωφελείς του δικτύου GIVMED με την αξιοπιστία της ACS. Κοινωνικά φαρμακεία, γηροκομεία, δομές για παιδιά και άλλοι μη κερδοσκοπικοί φορείς έχουν παραλάβει τα απαραίτητα φάρμακα προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των ωφελουμένων τους.

Στο ίδιο πλαίσιο στήριξης των ευπαθών ομάδων, βάσει της μακρόχρονης στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS, καλούμε τους πολίτες στον Νομό Αττικής να συγκεντρώσουν φάρμακα που δεν χρησιμοποιούν πια και να τα παραδώσουν στα καταστήματα Αττικής από τις 15 Οκτώβρη έως και 15 Νοέμβρη 2020.

Αν θες να στηρίξεις και εσύ τη δράση μας, ακολούθησε τα 3 απλά βήματα:

  • Έλεγξε το οικιακό σου φαρμακείο! Έχεις φάρμακα που δε χρειάζεσαι;
  • Τοποθέτησέ τα σε ένα κλειστό χαρτοκιβώτιο, γράφοντας «Φάρμακα για GIVMED» πάνω στο κουτί.
  • Βρες εδώ το πλησιέστερο κατάστημα ACS στην Αττική και παράδωσε το κουτί που ετοίμασες.

Αυτό ήταν! Η ACS και το GIVMED θα αναλάβουν τα φάρμακα που δε χρειάζεσαι πια να φτάσουν ακριβώς εκεί που υπάρχει ανάγκη.

Προσοχή: Ληγμένα φάρμακα, φάρμακα που χρειάζονται ψυγείο, δίγραμμα φάρμακα, ανοιχτά σιρόπια, αλοιφές, εισπνεόμενα ΔΕΝ μπορούν να δωρηθούν.

Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο στην Ελλάδα τουλάχιστον 34.000.000 κουτιά φαρμάκων λήγουν και πετάγονται στα σκουπίδια, ενώ την ίδια στιγμή περίπου 2.300.000 άνθρωποι ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, δηλαδή δυσκολεύονται να καλύψουν βασικές ανάγκες, όπως η πρόσβαση στα φάρμακα που χρειάζονται. Το GIVMED | Share medicine Share life είναι η μη κερδοσκοπική οργάνωση, που εξασφαλίζει την πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φάρμακα (ηλικιωμένους, παιδιά, άπορους, πρόσφυγες, ψυχικά ασθενείς). Ιδρύθηκε τον Μάρτιο 2016 και μέχρι σήμερα έχει προσφέρει συνολικά 100.521 κουτιά φαρμάκων και 184.000 κουτιά υγειονομικού και παραφαρμακευτικού υλικού, αξίας 1.321.265 ευρώ μέσω ενός δικτύου 149 κοινωφελών φορέων-σημείων δωρεάς.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

H DHL παρουσίασε νέα υπηρεσία παράδοσης γύρω από το σπίτι των παραληπτών

Η DHL Parcel παρουσίασε μια νέα υπηρεσία στις Κάτω Χώρες, η οποία επιτρέπει στους καταναλωτές να επιλέξουν ένα σημείο παράδοσης γύρω από το σπίτι τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο ταχυμεταφορέας μπορεί να αφήσει το δέμα ακόμα και όταν ο καταναλωτής δεν είναι στο σπίτι.

Η ανακοίνωση ήρθε μετά από ένα επιτυχημένο πιλοτικό έργο σε συνεργασία με μερικά ηλεκτρονικά καταστήματα σε επιλεγμένες πόλεις. Από την 1η Οκτωβρίου, η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους καταναλωτές στην Ολλανδία.

Το πρώτο τεστ έγινε το καλοκαίρι με το μεγάλο διαδικτυακό πολυκατάστημα Wehkamp. Οι πελάτες του μπορούσαν να επιλέξουν να παραλάβουν την παραγγελία τους σε μια συμφωνημένη τοποθεσία γύρω από το σπίτι τους, όπως για παράδειγμα στην πίσω αυλή, σε ένα άδειο δοχείο απορριμμάτων ή στο γκαράζ.

Με αυτήν τη νέα μέθοδο παράδοσης, ο κούριερ θα χτυπήσει το κουδούνι ως πρώτη προσπάθεια να παραδώσει το δέμα αυτοπροσώπως. Εάν αυτό δεν έχει επιτυχία, ο κούριερ θα ελέγξει εάν η συμφωνημένη εναλλακτική τοποθεσία πληροί τις απαιτήσεις της παράδοσης, όπως να είναι στεγνή, να χωράει το πακέτο σε αυτό το σημείο κ.λπ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η ACS καλεί τους πολίτες να στείλουν δωρεάν τρόφιμα στην Καρδίτσα μέσω των καταστημάτων της

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες ανάγκες του Δήμου Καρδίτσας, που προέκυψαν από την καταστροφική κακοκαιρία «ΙΑΝΟΣ», η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που ακολουθεί, προσφέρει έμπρακτη στήριξη στους πληγέντες αναλαμβάνοντας τη δωρεάν αποστολή συγκεκριμένων τροφίμων ανάγκης από τα καταστήματα ΑCS όλης της χώρας.

Συγκεκριμένα από την Τετάρτη 30/09/20 έως και την Πέμπτη 15/10/20 καλούμε τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα να συγκεντρώσουν τα παρακάτω τρόφιμα μακράς διαρκείας για τους πληγέντες και να τα παραδίδουν στα καταστήματα της ACS πανελλαδικά (με βάση την πρόσφατη ενημέρωση από το Κοινωνικό Παντοπωλείο Καρδίτσας για τις τρέχουσες ανάγκες):

  • Κονσέρβες φαγητού
  • Δημητριακά
  • Όσπρια
  • Ρύζι και κριθαράκι (όχι μακαρόνια)
  • Συσκευασμένα αρτοσκευάσματα (π.χ. μπισκότα, κρουασάν, φρυγανιές κλπ)
  • Γάλατα μακράς διάρκειας, τα οποία διατηρούνται εκτός ψυγείου, π.χ. εβαπορέ.

Προσοχή: Δεν χρειάζονται είδη ρουχισμού.

Αποστολή μας ο Άνθρωπος ACS

Η ACS αναλαμβάνει την ασφαλή και δωρεάν μεταφορά των τροφίμων και την παράδοση αυτών στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Καρδίτσας, με σκοπό τη διάθεσή τους στους πληγέντες των καιρικών φαινομένων. 

Τα ανωτέρω τρόφιμα θα πρέπει να παραδίδονται στα καταστήματα ACS σε κλειστές συσκευασίες, εντός χαρτοκιβωτίων, και με την ένδειξη «Για τους πληγέντες της Καρδίτσας».

Βρείτε το κοντινότερό σας κατάστημα ACS στο www.acscourier.net/el/home

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ACS στη λίστα "Most Admired Companies in Greece"

Σε μια περίοδο που η οικονομία αλλά και η κοινωνία δοκιμάστηκαν σε πολλά επίπεδα, οι εταιρείες του Ομίλου Quest, ACS και iSquare ξεχώρισαν για την καινοτομία, την εξωστρέφεια και την εταιρική τους υπευθυνότητα και εντάχθηκαν στη λίστα “ Most Admired Companies in Greece” του περιοδικού Fortune, η οποία περιλαμβάνει τις εταιρείες με την καλύτερη εταιρική φήμη στην Ελλάδα.

Στην πρώτη φάση της διαδικασίας ανάδειξης της σημαντικής αυτής λίστας, επιλέχτηκαν εταιρείες με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των €50 εκ. Στη συνέχεια, στελέχη της αγοράς επέλεξαν τις καλύτερες από αυτές με βάση 9 κριτήρια: Καινοτομία, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Αξιοποίηση Πόρων και Εταιρικών Παγίων, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Ποιότητα της Διοικητικής Ομάδας, Οικονομική Επίδοση, Μακροπρόθεσμη Επενδυτική Αξία, Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων ή Υπηρεσιών και Εξωστρέφεια/ Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα.

Στην δεύτερη φάση της διαδικασίας ανάδειξης, το 20% των “top scorers” εταιρειών μαζί με το 50% των πρώτων ανά κλάδο της προηγούμενης λίστας τέθηκαν εκ νέου σε επιλογή από τα στελέχη, έτσι ώστε να διαμορφωθεί η τελική λίστα.

Η ACS λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία) και 3.000 εξειδικευμένους εργαζομένους, ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

 
 
 
Στο τρίτο τρίμηνο του 2021 η λειτουργία του νέου κέντρου διαλογής τής ACS

Στο τρίτο τρίμηνο του 2021 τοποθετείται η λειτουργία του νέου κέντρου διαλογής της ACS στο Αιγάλεω, το οποίο θα ενισχύσει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας. Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της Quest, Απόστολος Γεωργαντζής στην ετήσια γενική συνέλευση, παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα για την χρήση του 2019 και το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Το 2019, η ACS συνεισέφερε στα έσοδα του ομίλου 108,7 εκατ. ευρώ (18% επί του συνόλου) και στη λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) 15,8 εκατ. (30% επί του συνόλου). Αντίστοιχα, στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η ACS παρουσίασε έσοδα 26,65 εκατ. (18% επί του συνόλου) και EBITDA 3,83 εκατ. ευρώ (31% επί του συνόλου).

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Quest αναφέρθηκε και στις προοπτικές του τρέχοντος έτους, σημειώνοντας ότι, τόσο ο Μάιος, όσο και ο Ιούνιος εξελίχθηκαν σε δύο καλούς μήνες για τα έσοδα του ομίλου, τονίζοντας ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις συνεχίζουν να διατηρούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων.

Γενικότερη εκτίμηση των στελεχών της Quest αποτελεί η διαμόρφωση μιας τάσης μακροχρόνιας αύξησης της ζήτησης για τα προϊόντα και υπηρεσίες του ομίλου, όπως για τις ACS (ηλεκτρονικό εμπόριο, δέμα), Cardlink (ηλεκτρονικές συναλλαγές), Unisystems και InfοQuest (περαιτέρω ψηφιοποίηση, εργασία εξ αποστάσεως, κ.λπ.).

Συγκεκριμένα, για την ACS ειπώθηκε ότι τον Απρίλιο η αύξηση του e-commerce και του αριθμού των αποστολών ξεπέρασε το 100% (με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθούν πρόσθετες επενδύσεις) και ότι τους επόμενους μήνες (Μάιος και Ιούνιος) επανήλθε σε πιο ήπιους ρυθμούς.

Στο άμεσο μέλλον, η εταιρεία προετοιμάζεται για τη λειτουργία του νέου κέντρου διαλογής στο Αιγάλεω, το οποίο βρίσκεται σε κατασκευαστική φάση. Το νέο κέντρο διαλογής, ύψους άνω των 30 εκατ. ευρώ, διαθέτει επιφάνεια άνω των 30.000 τ.μ. και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, προσφέροντας πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα αυτόματης διαλογής, περίπου 50.000 αποστολών ανά ώρα.

Παράλληλα, η εταιρεία, λόγω της διαρκούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, μελετά κι άλλες επενδύσεις, όπως ενίσχυση των υποδομών last mile.

Πηγή: Metafores Press

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Η ACS στηρίζει τη διανομή δωρεάν αντισηπτικών στα Ειδικά Σχολεία όλης της χώρας

Στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που η ACS υλοποιεί στοχευμένα για τη στήριξη της μάχης κατά του κορωνοϊού, η εταιρεία συνεργάζεται με την Παπουτσάνης ΑΒΕΕ για τη διανομή δωρεάν αντισηπτικών στα Ειδικά Σχολεία όλης της χώρας, λόγω της επανέναρξης λειτουργίας τους.

Πιο συγκεκριμένα, η ACS ανέλαβε από αρχές Μαΐου έως σήμερα να παραδώσει δωρεάν σε όλους τους Δήμους της Ελλάδας 329 κιβώτια με αντισηπτικά, προκειμένου να παραδοθούν στα Ειδικά Δημοτικά και Νηπιαγωγεία της χώρας.

Όπως έπραξε και κατά το παρελθόν, σε αντίστοιχες περιστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως η μεγάλη φωτιά στο Μάτι, οι πλημμύρες στη Μάνδρα και η προσφυγική κρίση, η ACS κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει εντείνει τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, εξασφαλίζοντας σε συνεργασία με άλλους φορείς τη διανομή υλικού σε όσους έχουν ανάγκη.  

«Για όλους εμάς στην ACS, η μάχη με τον κορωνοϊό συνεχίζεται. Οι άνθρωποί μας εξακολουθούν να βρίσκονται στις επάλξεις καθημερινά προκειμένου να εξυπηρετήσουν την ελληνική κοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, στηρίζουμε τις ανάγκες της κοινωνίας στον τομέα εκπαίδευσης εν γένει, και ιδιαιτέρως των μαθητών Ειδικών Δημοτικών και Νηπιαγωγείων.» δήλωσε σχετικά η Αντιπρόεδρος της ACS, κα. Έφη Κουτσουρέλη.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share]

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search