Logistics

Ο ΣΕΒ διοργανώνει Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα "Ψηφιακές Εφοδιαστικές Αλυσίδες"

Ο ΣΕΒ διοργανώνει Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα «Ψηφιακές Εφοδιαστικές Αλυσίδες», την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021, στις 16.30.

Η 4η βιομηχανική επανάσταση, αλλά και οι προκλήσεις του Covid-19, επιβάλλουν το μετασχηματισμό των παραδοσιακών γραμμικών εφοδιαστικών αλυσίδων σε δυναμικά και ευέλικτα μοντέλα, όπου όλα τα μέρη του δικτύου, επικοινωνούν και ανταλλάσσουν σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες.

 

Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ψηφιακά εφοδιαστικά δίκτυα απολαμβάνουν ήδη οφέλη όπως: 25% μείωση των αποθεμάτων, 25% μείωση του κόστους των outbound logistics, 44% βελτίωση της αποδοτικότητας μεταφορικών μέσων και παγίων.

Δείτε περισσότερα στο www.exposgreece.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ACS για 7η χρονιά σύμμαχος του Make-A-Wish Ελλάδος

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες έκλεισε εφτά χρόνια συνεργασίας με τον οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), στηρίζοντας τα λιγότερο τυχερά παιδιά και τις οικογένειές τους. Εν μέσω μιας ιδιαίτερα απαιτητικής περιόδου για τις ταχυμεταφορές, η εταιρεία  ανανέωσε τη συνεργασία της με τον Οργανισμό, υποστηρίζοντας, κατά κύριο λόγο, το πρόγραμμα  «Αστέρι της Ευχής».

 

Το Make-A-Wish υλοποιεί το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στα σχολεία όλης της Ελλάδας εδώ και 22 χρόνια, και μέσω αυτού δίνεται η δυνατότητα σε κάθε μαθητή με το συμβολικό ποσό των €2 να αποκτήσει το δικό του χάρτινο Αστέρι της Ευχής και να βοηθήσει ένα παιδί που αγωνίζεται για τη ζωή του, να εκπληρώσει την ευχή του.

Τη φετινή σχολική χρονιά, η ACS, μέσω 6.500 δωρεάν αποστολών, συνέβαλε στην υλοποίησή του προγράμματος σε περισσότερα από 700 σχολεία. Επιπλέον, φέτος η εταιρεία διεκπεραίωσε για το Make-A-Wish 500 δωρεάν αποστολές δώρων και αντικειμένων που σχετίζονται με την εκπλήρωση της ευχής παιδιών. Τέλος, η ACS ανέλαβε και την κάλυψη του συνόλου των αναγκών του Οργανισμού σε αναλώσιμα, με την παροχή 7.000 φακέλων, 1.500 συσκευασιών ειδικού υλικού και 2 επαγγελματικών θερμικών εκτυπωτών με τα αναλώσιμά τους.

 

Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 - 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες και με το Αστέρι της Ευχής δίνει δύναμη σε εκατοντάδες παιδιά με σοβαρές ασθένειες. Mέχρι σήμερα η ACS έχει πραγματοποιήσει τη δωρεάν μεταφορά 20.500 ενημερωτικών αποστολών σε σχολεία και εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, καταφέρνοντας να ενημερωθούν για το πρόγραμμα χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς και συμβάλλοντας έμμεσα, με αυτόν τον τρόπο, στην υλοποίηση περισσοτέρων από 600 ευχών που έχει υιοθετήσει το πρόγραμμα από το 2014.

 

Η ACS θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Make-A-Wish, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στις ταχυμεταφορές μπαίνει η Skroutz με την εξαγορά τής SendX

Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης του marketplace της η Skroutz προχωρά σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του “last-mile”, εξαγοράζοντας το 100% της εταιρείας Myjobnow Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX.

Η απόκτηση της εταιρείας εντάσσεται στο όραμα και την στρατηγική ανάπτυξης της Skroutz να προσφέρει τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του χρήστη.

Η στρατηγική αυτή επένδυση θα επιτρέψει στη Skroutz να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο για την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές. Επιπλέον, ενισχύεται η δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.



Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ώστε να εξυπηρετεί ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών πανελλαδικά.



Η SendX είναι το εμπορικό courier brand της Myjobnow Delivery, η οποία ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2019. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως με στόλο 130 δίτροχα και 10 ελαφρά φορτηγά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Από τον Ελαιώνα στο Θριάσιο θα μεταφερθούν 500 πρακτορεία μεταφορών

Τάξη στο «χάος» του Ελαιώνα με τη μετεγκατάσταση των περίπου 500 πρακτορείων μεταφορών στον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) στο Θριάσιο Πεδίο, γνωστό και ως Θριάσιο ΙΙ, δημιουργώντας ένα πλήρες μεταφορικό σύστημα που θα αυξήσει τη λειτουργικότητα των logistics, επιχειρεί η κυβέρνηση.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με τη σύμφωνη γνώμη του πρωθυπουργικού γραφείου και της διυπουργικής επιτροπής, προκρίνει την αρχική πρόταση ενίσχυσης υποδομών του κλάδου των Logistics με την οριστική ένταξή τους στο Ταμείο Ανάκαμψης.

Το έδαφος προλείανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης σε διαδικτυακή εκδήλωση των εμπόρων, όπου, αφού σημείωσε ότι η εικόνα της αγοράς μετά τον Covid-19 θα είναι διαφορετική, εκτίμησε ότι αυξάνεται η ανάγκη για μεγαλύτερα κέντρα logistics και πιο ισχυρές εταιρείες ταχυμεταφορών.

Αξίζει να αναφερθεί, ότι στις προθέσεις της κυβέρνησης είναι η μετεγκατάσταση να χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης σε ποσοστό 30%, ενώ για το υπόλοιπο 70% της ιδιωτικής συμμετοχής δύναται να λάβει δημόσιες εγγυήσεις. Ο χρονικός ορίζοντας αρχικών νομικών δεσμεύσεων είναι 2 έτη και της ολοκλήρωσής τους τα 6 έτη, γεγονός που αποκλείει τα μη ώριμα έργα. Οι επιλέξιμες δαπάνες αφορούν υποδομές κάθε είδους έργων, όπως οδικά, υδραυλικά, ειδικά κτηριακά, ειδικό εξοπλισμό, μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικής διασύνδεσης, διατηρώντας πράσινους περιβαλλοντικούς στόχους.

Οι δημόσιες επενδύσεις υποδομών εφοδιαστικής, αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, θα λειτουργήσουν πολλαπλασιαστικά και θα εκκινήσουν τις ξένες άμεσες επενδύσεις (FDI). Η ενίσχυση που προκρίνεται αφορά την Αττική και τη Δυτική Θεσσαλονίκη με πύλες έλξης τα εμπορικά τους λιμάνια που θα λειτουργούν ως hub υψηλής ζήτησης μεταφορών για την εξυπηρέτηση της ευρύτερης ευρωπαϊκής ενδοχώρας, γειτονικών λιμένων, Ασίας και Αφρικής. Άμεση στόχευση η παροχή υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας στον ευρύτερο κλάδο των logistics και της ελαφράς μεταποίησης.

Στα θετικά της πρότασης για μετεγκατάσταση των πρακτορείων μεταφορών στην περιοχή εμπορευματικού σταθμού του ΟΣΕ, είναι το γεγονός ότι στην Αττική η ανάπτυξη των υποδομών εστιάζεται στο Θριάσιο Πεδίο, όπου όλες οι σημαντικές δραστηριότητες logistics της κεντρικής Ελλάδας συγκεντρώνονται και υποστηρίζονται εθνικά από τα πρακτορεία μεταφορών του Ελαιώνα. Επιπλέον υποδομή αποτελεί ο άξονας Υλίκης, ο οποίος θα συνδέσει τις παραγωγικές περιοχές Κορινθίας, Βοιωτίας με το Θριάσιο Πεδίο, παρακάμπτοντας τη μητροπολιτική Αθήνα.

Παράλληλα, προβλέπεται η διακίνηση φορτίων με άυλα έγγραφα, κοινού format για την επικοινωνία των συστημάτων, κάτι που προϋποθέτει τη δημιουργία κατάλληλου τελωνειακού και φορολογικού πλαισίου, ως υποδομές ψηφιοποίησης.

Εικόνα: Marcin Jozwiak, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


H Wolt ξεκινά και τη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Αθήνα

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η σύσταση της εταιρίας Wolt Market Greece, που είναι 100% θυγατρική της Wolt Greece, με την οποία έγινε το πρώτο βήμα για την είσοδο της Wolt στη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ.

Οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, και πολύ σύντομα οι πελάτες της Wolt θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν και τις καθημερινές τους αγορές μέσα από την πλατφόρμα.

Η νέα υπηρεσία που, αρχικά, θα είναι διαθέσιμη στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας, σταδιακά θα επεκταθεί στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης. Θα προσφέρει μεγάλη γκάμα προϊόντων και επιλογών, παράδοση μέσα σε μισή ώρα, όπως ισχύει για τις παραδόσεις φαγητού, Live tracking της παραγγελίας για να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή οι πελάτες, πού βρίσκεται και πότε θα την παραλάβουν.

Επίσης, θα δίνεται στους πελάτες η δυνατότητα να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης με προ παραγγελία με ανέπαφη παράδοση και μέγιστη ασφάλεια στις διανομές. Τέλος, θα διαθέτει την καλύτερη και ταχύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει στις κλήσεις των πελατών κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

 

 

 

Brexit: Κάθε δέμα από και προς την ΕΕ πρέπει να έχει και τελωνειακό έντυπο

Τα ταχυδρομεία και όλοι οι (αερο)μεταφορείς στο Ηνωμένο Βασίλειο προειδοποιούν ότι κάθε δέμα που περιέχει δώρα ή αγαθά που αποστέλλονται σε χώρα της ΕΕ πρέπει να έχει επισυναπτόμενο έντυπο από τα τελωνεία της χώρας. Αυτό είναι το αποτέλεσμα του Brexit, το οποίο άρχισε να λειτουργεί πλήρως την 1η Ιανουαρίου.

Τώρα που το Ηνωμένο Βασίλειο εγκατέλειψε επίσημα την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι τελωνειακές διασαφηνίσεις ισχύουν πλέον για τις χώρες της ΕΕ. Το σχετικό συνοδευτικό έντυπο δε χρειάζεται να συμπληρωθεί εάν κάποιος από το Ηνωμένο Βασίλειο στέλνει μια επιστολή, μια ταχυδρομική κάρτα ή ένα έγγραφο σε μια χώρα της ΕΕ. Αλλά εάν πρόκειται για δέμα που περιέχει αγαθά ή δώρα, θα πρέπει να υπάρχει και το τελωνειακό έντυπο.

Τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι πολύ δημοφιλή μεταξύ των πακέτων που προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο, αφού περίπου το 45% της συνολικής διεθνούς κίνησης δεμάτων που λαμβάνουν τα ταχυδρομεία στη Μεγάλη Βρετανία πηγαίνει σε προορισμούς της ΕΕ - τουλάχιστον μέχρι τώρα...  Οι νέοι κανόνες ισχύουν για οποιονδήποτε στέλνει δέμα από την Αγγλία, τη Σκωτία ή την Ουαλία σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ και αντιστρόφως.

Ειδικά εφόσον πρόκειται για εμπορεύματα, που κάποιος αγοράζει για παράδειγμα online από την Ελλάδα, υπόκεινται σε ΦΠΑ και έξοδα εκτελωνισμού (15 ευρώ) εάν η αξία τους είναι πάνω από 22 ευρώ και έως 150 ευρώ, ενώ εάν είναι πάνω από 150 ευρώ υπόκεινται και σε εισαγωγικούς δασμούς. Εφόσον η Μεγάλη Βρετανία είναι πλέον τρίτη χώρα "τα Ταχυδρομικά Αντικείμενα κατά την εισαγωγή τους στο τελωνειακό έδαφος της Ε.Ε και ανεξάρτητα από το είδος του περιεχομένου τους (δώρο, εμπορικό δείγμα κ.λπ.), υπόκεινται σε τελωνειακό έλεγχο και εκτελωνισμό, εφόσον απαιτείται, σύμφωνα με την τελωνειακή νομοθεσία", όπως αναφέρεται στη σχετική σελίδα των ΕΛΤΑ.

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα σχετικά όρια αξίας, τα έξοδα και τους φόρους, από τη σχετική σελίδα των Ελληνικών Ταχυδρομείων, εδώ.

Εικόνα: Karolina Grabowska, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η πανδημία επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην εφοδιαστική αλυσίδα

Καίριο πλήγμα στις εφοδιαστικές αλυσίδες έχει καταφέρει η πανδημία, γεγονός που αναγκάζει τις εταιρείες του κλάδου να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Δεν είναι τυχαίο ότι τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις που βίωσαν διαταραχές, σχεδιάζουν να αναπροσαρμόσουν ψηφιακά το μοντέλο λειτουργίας των εφοδιαστικών τους αλυσίδων.

Ακόμα και οι επιχειρήσεις που επηρεάστηκαν σε μικρότερο βαθμό, σκέφτονται να ενισχύσουν τις επενδύσεις τους σε τεχνολογία. Σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ, οι επενδύσεις σε τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση (machine learning), ενισχύονται στον κλάδο.

Προβληματισμό, πάντως, προκαλεί το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις δεν εξετάζουν τη χρήση καινοτόμων νέων τεχνολογιών, όπως η τρισδιάστατη εκτύπωση, τα drones και οι τεχνολογίες προσομοίωσης (π.χ. digital twin). Σύμφωνα με τους αναλυτές, το μέλλον των εφοδιαστικών αλυσίδων είναι ψηφιακό και αυτόνομο. Οι επικεφαλής των λειτουργιών εφοδιαστικής αλυσίδας εκτιμούν ότι η πανδημία θα επιφέρει την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού (64%) και την εδραίωση της αυτονομίας των εφοδιαστικών αλυσίδων (52%), μέχρι το 2025.

Αναφορικά με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, το 59% των επιχειρήσεων έχουν δρομολογήσει πιλοτικές δοκιμές χρήσης της μηχανικής μάθησης ή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με ένα 36% να βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού των επενδύσεών τους.

Η υγειονομική κρίση έπληξε τρεις στις τέσσερις εφοδιαστικές αλυσίδες (72%), με μόλις 11% των επιχειρήσεων να δηλώνουν ότι παρατήρησαν θετικά αποτελέσματα. Σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ, πάνω από τις μισές επιχειρήσεις (57%) αντιμετώπισαν λειτουργικές διαταραχές κατά μήκος της εφοδιαστικής τους αλυσίδας.

Πιο έντονα επλήγησαν οι κλάδοι της λιανικής (74%), των βιομηχανικών προϊόντων (82%) και της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

Εικόνα: Tiger Lily, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έξυπνη διαχείριση αποστολών μέσω Courier, Click Away και Click in Shop με μία μόνο εφαρμογή

Για όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο του e-commerce είναι πλέον σαφές ότι ο συγκεκριμένος τομέας είναι από τους πλέον ευνοημένους το τελευταίο διάστημα. Το βασικό αποτέλεσμα αυτής τής "εύνοιας", εξαιτίας της πανδημίας και των έκτακτων ειδικών συνθηκών που δημιουργήθηκαν, ήταν η ραγδαία αύξηση των online πωλήσεων, αλλά και των απαιτήσεων που συνδέονται με αυτές.

 

Γιατί η μεγάλη ευκαιρία συνοδεύτηκε από μία μεγάλη δυσκολία;

Δεν είναι υπερβολή να ισχυριστούμε ότι η εξέλιξη αυτή δημιούργησε τόσες ευκαιρίες όσες και δυσκολίες σε όλους τους εμπλεκόμενους και κυρίως στο κομμάτι που αφορά τα logistics των μικρομεσαίων εταιρειών. Η αγορά έπρεπε να προσαρμοστεί άμεσα στην αυξημένη ζήτηση των online πωλήσεων, να υιοθετήσει άμεσα την προσωρινή λύση του Click Away και να προετοιμαστεί ακόμα πιο γρήγορα για την επερχόμενη λύση του Click in Shop. Και σε όλα αυτά, ήρθε να προστεθεί και το δυσεπίλυτο πρόβλημα των καθυστερήσεων στις αποστολές των παραγγελιών.

 

Τι μπορεί να προσφέρει το EasyShipping.gr και ποια ανάγκη ήρθε να εκπληρώσει;

To EasyShipping.gr ήρθε να δώσει μία ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία αλλά και τη διαχείριση των αποστολών που δρομολογούνται μέσω όλων των γνωστών εταιρειών courier που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Ουσιαστικά, η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών πλατφορμών e-commerce απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier. Με αυτόν τον τρόπο αυτοματοποιείται η διαδικασία δημιουργίας και εκτύπωσης των Voucher των παραγγελιών.

 

 

Πώς βελτιώθηκε το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις στις αποστολές μέσω courier;

Μέσω της εφαρμογής, προσφέρεται η δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης του e-shop με πολλαπλές εταιρείες Courier, μέσω ενός κοινού πάνελ διαχείρισης. Αυτό επιτρέπει την επιλογή της κατάλληλης εταιρείας courier για κάθε παραγγελία ξεχωριστά και με αυτόν τον τρόπο οι όποιες καθυστερήσεις στις παραδόσεις μειώνονται σημαντικά.

 

Ποια ήταν η λύση που εφαρμόστηκε για τη διαχείριση των παραγγελιών Click Away;

Στην EasyShipping.gr συνεργαζόμαστε καθημερινά με έναν μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών καταστημάτων και αυτό μας επιτρέπει να αντιλαμβανόμαστε άμεσα τις ανάγκες που προκύπτουν και να προσπαθούμε να δώσουμε γρήγορες και εύστοχες λύσεις στους πελάτες μας. Αυτό κάναμε και με την ανακοίνωση της επιλογής για παραγγελίες Click Away, προσθέτοντας μία ακόμα επιλογή για τον προγραμματισμό της παραλαβής από το κατάστημα και της άμεσης ενημέρωσης του πελάτη μέσω SMS για την ημερομηνία και ώρα παραλαβής.

Πώς έχουμε προετοιμαστεί για τη λύση του Click in Shop;

Έχοντας ήδη υλοποιήσει τη λειτουργία για την υποστήριξη των παραγγελιών μέσω Click Away, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε άμεσα τη λειτουργία που θα υποστηρίξει τις παραγγελίες Click in Shop. Μέσα από ένα πολύ εύχρηστο πάνελ διαχείρισης, θα προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής και προγραμματισμού του Click in Shop μέσω της οποίας και θα ενημερώνεται αυτόματα ο πελάτης μέσω SMS. Όλος ο προγραμματισμός θα γίνεται μέσω ενός πάνελ το οποία θα “συνεργάζεται” και θα λειτουργεί παράλληλα με τις υπόλοιπες λειτουργίες της εφαρμογής.

 

Ποια είναι τα βασικά πλεονεκτήματα χρήσης της εφαρμογής;

  • αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher,
  • έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών σας (real-time tracking),
  • ενημέρωση του παραλήπτη μέσω sms,
  • εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών,
  • ενημέρωση των αντικαταβολών,
  • ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier
  • υποστήριξη Click Away και Click in Shop
  • διασύνδεση με το eshop ή το ERP σε 2 απλά βήματα
  • branded tracking page

 

Νέες υπηρεσίες και επόμενα βήματα

Η εφαρμογή θα εμπλουτιστεί άμεσα με τη λειτουργία υπολογισμού του ακριβές κόστους αποστολής ανά courier, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα επιλογής τής οικονομικότερης λύσης ανά αποστολή.

Η EasyShipping συνεργάζεται ήδη με μεγάλα development agencies και στοχεύει άμεσα να εμπλουτίσει την εφαρμογή της με περισσότερες υπηρεσίες σχετικές με το e-commerce, στοχεύοντας κυρίως στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης των παραγγελιών (after sales logistics).

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Η Amazon για πρώτη φορά αγοράζει αντί να νοικιάσει αεροσκάφη

Το 2016, ο εναέριος στόλος μεταφοράς εμπορευμάτων της Amazon, γνωστός και ως Prime Air, αποτελούνταν από 11 αεροσκάφη. Μέχρι το τέλος του 2022, όπως δήλωσαν από την εταιρία στο Bloomberg αναμένεται να έχει περισσότερα από 85 αεροπλάνα που θα μεταφέρουν προϊόντα στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες, χάρη στην πρόσφατη αγορά 11 αεροσκαφών Boeing 767-300.

Πέρα όμως από τον αριθμό των αεροσκαφών, είναι επίσης αξιοσημείωτο το γεγονός πως η εταιρία αγόρασε για πρώτη φορά αεροσκάφη για τη λειτουργία της Amazon Air, αντί να τα μισθώσει.

Η Amazon θα αγοράσει επτά μεταχειρισμένα αεροσκάφη από τη Delta και τέσσερα από την Καναδική WestJet. Αφού προσαρμοστούν κατάλληλα ώστε να μεταφέρουν εμπορεύματα, τα τέσσερα πρώην αεροπλάνα της WestJet θα ξεκινήσουν να πετούν φέτος. Όσον αφορά τα αεροσκάφη της Delta, αυτά θα ενταχθούν στην Amazon Air το 2022. Όπως συμβαίνει και μέχρι τώρα με τον ιπτάμενο στόλο, από την Amazon αναφέρουν ότι και τα νέα αεροσκάφη θα τα λειτουργούν εργολάβοι.

Τα επόμενα χρόνια, εκτιμάται ότι ο αεροπορικός στόλος της Amazon θα μπορούσε να αυξηθεί ώστε να έχει περισσότερα από 200 αεροσκάφη, κάτι που θα είχε ως αποτέλεσμα να φτάσει στα μεγέθη της UPS.

Πηγή: insomnia

Εικόνα: Adam Moreira, Wikipedia

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ACS: Επενδύσεις άνω των €18 εκ. την τελευταία διετία

Η ACS και μαζί της και ο κλάδος των ταχυμεταφορών και χιλιάδες εγαζόμενοι στοχοποιούνται για άλλη μια φορά, αναφέρουν πηγές τής εταιρείας, γιατί δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στη ζήτηση που προέκυψε από την «τέλεια καταιγίδα». Δηλαδή, το συνδυασμό της ήδη ραγδαίας αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου, του δεύτερου lock down και των παραγγελιών του Black Friday/Χριστουγέννων, κλπ. Μάλιστα, όπως σημειώνεται, η εταιρεία από την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου έχει αύξηση του όγκου αποστολών κατά 80% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο lockdown.

Επίσης, από την εταιρεία αναφέρεται πως οι επικρίσεις για αδιαφορία και έλλειψη προετοιμασίας και επενδύσεων στον κλάδο δεν ευσταθούν, αφού ειδικά η ACS κατά το 2019 και 2020 έως σήμερα, προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις για τη βελτίωση της δυναμικότητάς της, συνολικού ύψους άνω των €18 εκατομμυρίων,  ήτοι άνω του 16% του συνολικού ετήσιου κύκλου εργασιών της.

Όσον αφορά στις ανάγκες που προέκυψαν ειδικά από τις έκτακτες συνθήκες που διαμορφώθηκαν φέτος, η εταιρεία κατέβαλε κάθε προσπάθεια να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση, με σημαντικές προσλήψεις προσωπικού άνω των 500 ατόμων, αγορά και μίσθωση περισσότερων από 150 vans και πάνω από 20 φορτηγών δημοσίας χρήσης και μίσθωση περίπου 12.000 τ.μ. νέων αποθηκευτικών χωρών, μεταξύ άλλων.

Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε, το επενδυτικό πλάνο δεν ξεκίνησε... φέτος, λόγω των συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία στις αρχές τής χρονιάς, αλλά υλοποιείται ήδη από το 2015, με την αγορά ενός οικοπέδου, όταν η ACS βλέποντας την παγκόσμια ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποφάσισε να επενδύσει σε ένα νέο κέντρο διαλογής (hub) σε κεντρικό σημείο του λεκανοπεδίου. Η οικονομική κρίση εκείνης της περιόδου, ανέβαλε τα σχέδια μέχρι το 2017, όποτε και ξεκίνησαν οι σχετικές μελέτες και αδειοδοτικές διαδικασίες. Ο φάκελος για την οικοδομική άδεια κατατέθηκε τον Ιανουάριο του 2018 και μετά από αλλεπάλληλες παρατηρήσεις της πολεοδομίας και βελτιώσεις, εξεδόθη οικοδομική άδεια για εκσκαφές τον Σεπτέμβριο του 2019 και οικοδομική άδεια ανέγερσης τον Μάρτιο του 2020.

Πρόκειται για ένα ένα κτίριο συνολικού εμβαδού 30.000 τ.μ. που θα λειτουργήσει εντός του 2021, υλοποιώντας μια εμβληματική επένδυση ύψους 40 εκατ. ευρώ. Η επένδυση αυτή πενταπλασιάζει την έως πρότινος δυναμικότητα διαλογής δεμάτων της εταιρείας, εκτινάσσοντας την ωριαία δυνατότητα σε 50.000 αποστολές.

Από την ACS σημειώνεται περαιτέρω πως οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν έχουν πρόσθετα κέρδη κατά την περίοδο των lockdown, καθώς όταν υπάρχει τόσο μεγάλη και απότομη αύξηση του όγκου των αποστολών τα έξοδα που προκύπτουν για την εξυπηρέτηση του όγκου αυτού σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι υψηλότερα των εσόδων. Αυτό φάνηκε στα οικονομικά αποτελέσματα της ACS κατά το Β΄τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search