Logistics

Parcel Monitor: Γιατί τα Logistics Data έχουν σημασία στο λιανικό εμπόριο

Parcel Monitor: Γιατί τα Logistics Data έχουν σημασία στο λιανικό εμπόριο

Τα δεδομένα είναι στην πρώτη γραμμή του σύγχρονου omnichannel λιανικού εμπορίου. Mπορούν να αλλάξουν όλες τις πτυχές ενός retailer, από  θέματα κοστολόγησης και την προσαρμογή της προσφοράς σε κάθε πελάτη και σε κάθε κανάλι πώλησης, μέχρι την αλυσίδα εφοδιασμού ώστε να γίνει πιο αποτελεσματική. Επίσης, τα data επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν ορθότερες αποφάσεις και να βελτιώνουν τη λειτουργική τους αποτελεσματικότητα.

Όμως, τί είναι τα Logistics Data; Ας δούμε μερικές πραγματικές εφαρμογές αυτών των δεδομένων.



Logistics Data και λήψη αποφάσεων 

Τα Logistics Data χρησιμεύουν ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών των εταιρειών για την αξιολόγηση των Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs). Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους, να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τις τάσεις του κλάδου και να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τις τεχνολογικές επενδύσεις τους.

Τα δεδομένα που είναι ακριβή, καθαρά και δομημένα, θα δώσουν στις εταιρείες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις. Από την άλλη, η εξαγωγή αναλυτικών στοιχείων από προβληματικά δεδομένα, εκθέτει ακόμη και την πιο εξελιγμένη υποδομή σε κίνδυνο.

 

Πλεονεκτήματα των Logistics Data για τους εμπόρους


1. Προβλέψτε τις τάσεις των πωλήσεων
Τα δεδομένα των logistics επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αποδώσουν αξία σε προϊόντα που έχουν σε απόθεμα, είτε πρόκειται για αυτά που έχουν υψηλές πωλήσεις, είτε για αυτά που δεν έχουν. Η χρήση αυτών των πληροφοριών βοηθά τις εταιρείες να προχωρήσουν σε στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ, καθώς και να προβλέψουν νέες τάσεις. Αναλύοντας δεδομένα από προηγούμενα έτη, οι e-tailers μπορούν να προβλέψουν τη ζήτηση, να προγραμματίσουν το απόθεμά τους και τη διαχείρισή του και γενικότερα, να εξορθολογίσουν τις δραστηριότητές τους.


2. Κατανοήστε τους πελάτες
Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να ανακαλύψουν τις επιθυμίες πελατών με τη βοήθεια εις βάθος ανάλυσης δεδομένων από διάφορες πηγές, όπως μέσω websites, social media, αναζητήσεις στο διαδίκτυο και email. Τέτοιες πολύτιμες πληροφορίες αποκαλύπτουν τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών, τα brands που προτιμούν, τα προϊόντα με τις περισσότερες αναζητήσεις και τις τάσεις αγορών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να βλέπουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα και να προσαρμόζουν τις προσφορές τους ανάλογα.


3. Βελτιώστε την εμπειρία για να κερδίσετε πιστούς πελάτες
Οι επιχειρήσεις που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών ή, ακόμα καλύτερα, τις υπερβαίνουν, έχουν υψηλότερα ποσοστά διατήρησης και μετατροπών, καθώς και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Η αξιολόγηση των δεδομένων από τα logistics μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν σωστά και αυτόματα τις επιθυμίες, το feedback και τις προσδοκίες των πελατών, επιτρέποντάς τους να προσαρμόσουν τις διαδικασίες τους και ελαχιστοποιήσουν την αναποτελεσματικότητα.


4. Αυξήστε την αποτελεσματικότητα 
Η χρήση των δεδομένων σαν σύστημα διαχείρισης κύκλου ζωής, μπορεί να βοηθήσει στη σύνδεση ανθρώπων και τεχνολογίας, άρα στον καλύτερο έλεγχο και συντήρηση του εξοπλισμού. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να μεγιστοποιήσουν το χρόνο λειτουργίας και να ελαχιστοποιήσουν τις διακοπές, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά παραγωγικότητας.


Χρήση Logistics Data για τη βελτίωση της εμπειρίας παράδοσης των καταναλωτών


●  Το 1,18% των προβλημάτων παράδοσης στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2022 προήλθε από την πλευρά των παραληπτών, ενώ στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 4,32%. Η γνώση των αιτιών των αποτυχιών παράδοσης επιτρέπει στους εμπόρους να διαχειρίζονται τις προσδοκίες των πελατών, οι οποίες με τη σειρά τους, να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, παρέχοντας άλλες εναλλακτικές επιλογές παράδοσης.

●  Η παράδοση την ίδια ημέρα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου έχει μεγάλη ζήτηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που φτάνει το 12,8%, ενώ στις ΗΠΑ δεν συμβαίνει κάτι αντίστοιχο.

●  Η μεγαλύτερη καθυστέρηση για την παραλαβή δεμάτων παρατηρήθηκε τα Σάββατα στην Ευρώπη, με 2,63 ημέρες κατά μέσο όρο και τις Παρασκευές στις ΗΠΑ με 2,65 ημέρες.  

 



Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο για να ανακαλύψετε περισσότερα για τα Logistics Data!



Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search