Logistics

To 59% των καταναλωτών θα ξοδέψουν περισσότερα εάν προσφέρεται δωρεάν αποστολή

To 59% των καταναλωτών θα ξοδέψουν περισσότερα εάν προσφέρεται δωρεάν αποστολή

Η λέξη "δωρεάν" έχει μια διαχρονική απήχηση! Αυτό ισχύει και για τη φράση "δωρεάν αποστολή" για όποιον ψωνίζει συχνά στο διαδίκτυο.

Η δωρεάν αποστολή έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες αγορών μεταξύ των millennials. Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 66% των διαδικτυακών εμπόρων λιανικής θεωρούν τη "δωρεάν αποστολή" ως μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ.

Σε αυτή τη μελέτη, το Parcel Monitor συνεργάστηκε με το Rakuten Insight για να ανακαλύψει πώς η δωρεάν αποστολή μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τη συσχέτιση μεταξύ της δωρεάν αποστολής και του ποσοστού μετατροπής των πελατών.

Οι καταναλωτές θέλουν δωρεάν μεταφορικά

Με τα συνδρομητικά προγράμματα όπως το Amazon Prime να θέτουν τον πήχη για γρήγορη και δωρεάν παράδοση δεμάτων, οι πελάτες θέλουν πλέον ανάλογες παροχές από κάθε online έμπορο!

Η παροχή της δωρεάν αποστολής συγκαταλέγεται στους 3 κορυφαίους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση των καταναλωτών να αγοράσουν ηλεκτρονικά. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η τιμή των προϊόντων (80%), ακολουθούμενη από τη δωρεάν αποστολή (59%) και στη συνέχεια οι κριτικές που παρέχονται από άλλους αγοραστές (49%). Το ίδιο ποσοστό των ερωτηθέντων (54%) παραδέχεται ότι είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν στο ίδιο online κατάστημα για αγορές, εάν προσφέρεται δωρεάν αποστολή.

Η δωρεάν αποστολή μπορεί να αυξήσει τη μέση τιμή των παραγγελιών

Είναι σύνηθες τα e-shop να ορίζουν ένα ελάχιστο ύψος παραγγελίας για να προσφέρουν δωρεάν αποστολή. Μια τέτοια προϋπόθεση είναι μεγάλο κίνητρο για τους πελάτες να προσθέτουν περισσότερα προϊόντα στα καλάθια αγορών τους. Στην πραγματικότητα, το 59% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν προθυμία να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα, προκειμένου να φτάσουν το ελάχιστο ποσό που απαιτείται για τη δωρεάν αποστολή.

Ένας εύλογος χρόνος παράδοσης είναι κρίσιμος ακόμα και με δωρεάν αποστολή

Ακόμη και με δωρεάν αποστολή, οι πελάτες εξακολουθούν να αναμένουν τα προϊόντα τους να παραδοθούν σε λίγες μέρες. Όταν ρωτήθηκαν ποιος είναι ο μεγαλύτερος χρόνος παράδοσης που είναι διατεθειμένοι να δεχτούν για να λάβουν δωρεάν αποστολή, μόνο το 10% απάντησε «πάνω από 2 εβδομάδες». Το 90% θέλει τα προϊόντα του μέσα σε 7 ημέρες ή λιγότερο.

Πρέπει οι επιχειρήσεις να προσφέρουν δωρεάν αποστολή;

Όπως και με κάθε άλλη στρατηγική απόφαση, το εάν η δωρεάν αποστολή είναι μια βιώσιμη τακτική εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Αν και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς και να μειώσουν την εγκατάλειψη του καλαθιού, διατρέχει επίσης τον κίνδυνο αύξησης των επιστροφών, κάτι που μπορεί τελικά να επηρεάσει τα αποτελέσματά τους.

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για τις εταρείες να σταθμίζουν προσεκτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της δωρεάν αποστολής, προτού δεσμευτούν πλήρως σε αυτήν.

Πηγή: parcelmonitor.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πρέπει οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να προσφέρουν δωρεάν αποστολή; Όπως και με κάθε άλλη στρατηγική απόφαση, το εάν η δωρεάν αποστολή είναι μια βιώσιμη τακτική εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Αν και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς και να μειώσουν την εγκατάλειψη του καλαθιού, διατρέχει επίσης τον κίνδυνο αύξησης των αποδόσεων, κάτι που μπορεί τελικά να επηρεάσει τα αποτελέσματα τους. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για τις επωνυμίες να σταθμίζουν προσεκτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της δωρεάν αποστολής προτού δεσμευτούν πλήρως σε αυτήν.

Η δωρεάν αποστολή μπορεί να αυξήσει τις μέσες τιμές παραγγελιών των διαδικτυακών αγοραστών Είναι σύνηθες οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές να ορίζουν μια ελάχιστη παραγγελία για να πληρούν τις προϋποθέσεις για δωρεάν αποστολή. Μια τέτοια απαίτηση είναι ένα μεγάλο κίνητρο για τους πελάτες να προσθέτουν περισσότερα προϊόντα στα (διαδικτυακά) καλάθια αγορών τους, όλα με το πρόσχημα του ξεκλειδώματος περισσότερων «δωρεάν» αποταμιεύσεων. Στην πραγματικότητα, το 59% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν προθυμία να ανανεώσουν τις παραγγελίες τους προκειμένου να καλύψει το ελάχιστο ποσό για να είναι επιλέξιμοι για δωρεάν αποστολή.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search