Η έκφραση… «πάω για ψώνια», τείνει ολοένα και περισσότερο να απουσιάζει από το λεξιλόγιο των καταναλωτών, τουλάχιστον με την κυριολεκτική της έννοια. Ειδικότερα οι νεότερες ηλικίες, αλλά όχι μόνο, το «πάω για ψώνια» το… μεταφράζουν σε ανοίγω τον υπολογιστή.
Οι διαδικτυακές αγορές, είναι γεγονός, ότι εκτοξεύτηκαν μετά και την πανδημία του κορονοϊού. Καταναλωτές και έμποροι, βρέθηκαν απότομα σε μια νέα πραγματικότητα που έπρεπε να διαχειριστούν. Να εντοπίσουν και να λύσουν προβλήματα και δυσλειτουργίες.
«Βραχνάς» για εκείνους που ασχολούνται με τη λιανική πώληση, ήταν, αλλά και είναι, η επεξεργασία των ανεπιθύμητων αντικειμένων, εκείνων δηλαδή που οι καταναλωτές θέλουν να επιστρέψουν πίσω στο κατάστημα.
Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2020 από την εταιρεία KRGM, εκτιμάται ότι είναι ένα φαινόμενο που κοστίζει στις επιχειρήσεις. Εταιρείες όπως η Next, Uniqlo, και Boohoo, άρχισαν να χρεώνουν τους αγοραστές για την επιστροφή των προϊόντων. Ουσιαστικά, όταν οι καταναλωτές στέλνουν τα ανεπιθύμητα αγαθά πίσω, το κόστος αφαιρείται από το ποσό που θα έπρεπε να τους επιστραφεί. Αυτό αφορά κάθε προϊόν που επιστρέφεται χωριστά, ανεξάρτητα αν είναι από την ίδια παραγγελία!
Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2021, οι καταναλωτές χαρακτήρισαν τις δωρεάν επιστροφές και τη δωρεάν αποστολή, ως δύο σημαντικά ζητήματα στην επιλογή των διαδικτυακών εμπόρων. Όπως προκύπτει, οι λιανοπωλητές, είτε έχουν επιβαρυνθεί το κόστος, είτε το έχουν κρύψει σε αυξημένη τιμολόγηση προϊόντων.
Πώς αντιμετωπίζει η BOX NOW αυτή την τάση;
Κι ενώ η νέα τάση δείχνει, ότι οι εταιρείες περιορίζουν τις δωρεάν επιστροφές προϊόντων, μετά από συζήτηση με τον κύριο Λευτέρη Παπαδημητρίου, Διευθυντή πωλήσεων της BOX NOW, δίνεται μία πρωτοπόρα και καινοτόμα λύση!
«Η BOX NOW, αξιοποιώντας το μεγαλύτερο δίκτυο lockers που αριθμεί περισσότερα από 1.000 ενεργά lockers στην Ελλάδα, δίνει μια ελκυστική λύση στο θέμα των επιστροφών προϊόντων και πιο συγκεκριμένα στη γρήγορη και απρόσκοπτη επιστροφή των αντικειμένων.
Πρακτικά, ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το δέμα του στο e-shop, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε BOX NOW Locker τον βολεύει, σύμφωνα με το δικό του πρόγραμμα!
Χρησιμοποιώντας λοιπόν το κοντινότερο BOX NOW Locker, ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να δεσμεύσει 2-3 ώρες από το χρόνο του, ώστε να περιμένει τον courier ή να επισκεφθεί ο ίδιος ένα κατάστημα.
Από την άλλη πλευρά, το e-Shop προσφέρει μια εξαιρετικά εύκολη διαδικασία στον πελάτη του, ενώ παράλληλα θα λάβει το προϊόν προς επιστροφή εντός 48 ωρών χωρίς δέσμευση χρόνου του προσωπικού περισσότερο από το επιθυμητό».
Μπορώ να επιστρέψω κάτι με τη BOX NOW, ενώ το έχω παραλάβει με Courier στη διεύθυνσή μου ή το έχω παραλάβει απευθείας από το κατάστημα;
Φυσικά! Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και απλή για τον καθένα.
Ο καταναλωτής επισκέπτεται τη σελίδα του e-shop και επιλέγει σαν τρόπο επιστροφής τη BOX NOW. Ακολουθώντας τις οδηγίες, θα πρέπει να συμπληρώσει μόνο το όνομα, το τηλέφωνο και το email του. Αμέσως δημιουργείται ένας 10ψήφιος κωδικός και στέλνεται στο κινητό του με viber ή sms. Mε τον κωδικό αυτό, μπορεί να εναποθέσει το δέμα του σε οποιοδήποτε BOX NOW Locker τον εξυπηρετεί. Έπειτα, η BOX NOW αναλαμβάνει να επιστρέψει το δέμα του στο e-shop, μέσα σε 48 ώρες από την εναπόθεσή του στο Locker από τον πελάτη.
Γιατί να επιλέξω τη BOX NOW κι όχι την εταιρεία courier που παρέδωσε;
Ο καταναλωτής, μπορεί να επιλέξει όποια εταιρεία courier επιθυμεί. Αν σκεφτεί κάποιος ότι με τη BOX NOW, μπορεί να πάει στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς του, στην αγαπημένη του καφετερία, ή στο φούρνο που συνηθίζει να παίρνει το πρωινό του και το Locker μας να βρίσκεται πάντα δίπλα του, τότε κέρδος χρόνου θα το έλεγα!
Επίσης, σε 48 ώρες το αργότερο, θα βρίσκεται στο κατάστημα, οπότε θα γίνει η επιστροφή χρημάτων πιο άμεσα!
Σε ποιες περιπτώσεις, υπάρχει χρέωση; Ποια είναι η εμπορική πολιτική της BOX NOW ως προς τις επιστροφές;
Όπως και για τις κανονικές αποστολές δεμάτων, η εμπορική μας πολιτική είναι άκρως ανταγωνιστική, συνδυάζοντας ταχύτητα, ευκολία και τιμή.
Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι το κάθε e-shop, προσαρμόζει τη δική του εμπορική πολιτική ως προς την κοστολόγηση της υπηρεσίας, σύμφωνα πάντα με τη δική του στρατηγική.
Η BOX NOW αγαπάει το περιβάλλον!
Σεβόμενοι το περιβάλλον που ζούμε, η BOX NOW μειώνει τους ρύπους εκπομπής παραδίδοντας σε ένα μόνο σημείο, όπου υπάρχει Locker (ακόμη και στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές), περιορίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις μετακινήσεις των οδηγών, χωρίς να χρειάζεται η διανομή σε κάθε σπίτι ξεχωριστά!
Τα BOX NOW Lockers τοποθετούνται σε εξωτερικούς, εύκολα προσβάσιμους 24/7 χώρους. Από τη φύση τους, είναι φιλικά προς το περιβάλλον, αφού λειτουργούν αποκλειστικά με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
-Advertorial-