Digital Marketing

Μειώστε τα κόστη στις Google Ads και αυξήστε τις μετατροπές με χρήση Negative Keywords

Μειώστε τα κόστη στις Google Ads και αυξήστε τις μετατροπές με χρήση Negative Keywords

Η βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών είναι ένας διαρκής αγώνας για την επίτευξη του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας για να το πετύχουμε αυτό, είναι οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά (Negative Keywords). Η σωστή χρήση των αρνητικών λέξεων-κλειδιών μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας μέτριας και μιας εξαιρετικά επιτυχημένης καμπάνιας.

Τί είναι τα Negative Keywords και γιατί είναι απαραίτητα;

Negative keywords είναι λέξεις ή φράσεις που επιτρέπουν στις πλατφόρμες διαφήμισης, όπως τα Google Ads, να μην εμφανίζουν τις διαφημίσεις όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν αυτές τις λέξεις στις αναζητήσεις τους. Αυτό σημαίνει πως η χρήση αρνητικών λέξεων-κλειδιών αποτρέπει την εμφάνιση των διαφημίσεων σε άτομα που πιθανότατα δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Η σημασία των Negative Keywords στην απόδοση των καμπανιών

  1. Μείωση του Κόστους Ανά Κλικ (CPC): Η προσθήκη αρνητικών λέξεων-κλειδιών μπορεί να μειώσει σημαντικά τα κόστη. Έχει αποδειχθεί ότι το CPC μπορεί να μειωθεί μέχρι και 40% όταν γίνεται αποτελεσματική χρήση negative keywords. Στη GNC Web έχουμε δει περιπτώσεις όπου η εφαρμογή σωστών αρνητικών λέξεων-κλειδιών έφερε εντυπωσιακές μειώσεις στο κόστος, χάρη στη συνεχή ανάλυση των δεδομένων και την προσεκτική επιλογή λέξεων.
  2. Βελτίωση του Click-Through Rate (CTR): Η χρήση negative keywords βελτιώνει επίσης το CTR, καθώς οι διαφημίσεις εμφανίζονται μόνο σε πραγματικά ενδιαφερόμενο κοινό, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το ποσοστό των χρηστών που κάνουν κλικ σε αυτές.
  3. Αύξηση ποσοστού μετατροπών: Όταν το κοινό που επισκέπτεται μια ιστοσελίδα είναι πραγματικά στοχευμένο, οι πιθανότητες μετατροπής (conversion) αυξάνονται δραματικά. Με βάση την εμπειρία μας στη GNC Web, έχουμε καταγράψει αύξηση στις μετατροπές έως και 35% μετά την εφαρμογή αποτελεσματικών negative keywords.

 

Πρακτικά παραδείγματα για Negative Keywords

Ας εξετάσουμε μερικά πρακτικά παραδείγματα αρνητικών λέξεων-κλειδιών ανά κλάδο:

E-commerce: Αν διαθέτετε κατάστημα πολυτελών ρολογιών, αρνητικές λέξεις-κλειδιά θα μπορούσαν να είναι:

  • «Ρέπλικα»
  • «Οικονομικά»
  • «Απομίμηση»

 Παροχή Υπηρεσιών: Εάν προσφέρετε επαγγελματικές υπηρεσίες consulting, αρνητικές λέξεις θα μπορούσαν να είναι:

  • «Δωρεάν»
  • «Θέσεις Εργασίας»
  • «Μισθός»

 

Οδηγίες για αποτελεσματική χρήση Negative Keywords

Βήμα 1: Έλεγχος αναφορών όρων αναζήτησης. Στη GNC Web ξεκινάμε πάντα με έναν λεπτομερή έλεγχο των όρων αναζήτησης από τις αναφορές που παρέχει το Google Ads. Με την εμπειρία μας, αναγνωρίζουμε γρήγορα τους όρους που δεν προσφέρουν αξία και τους προσθέτουμε στις negative keywords.

Βήμα 2: Δημιουργία οργανωμένων λιστών. Δημιουργήστε ξεχωριστές λίστες negative keywords για κάθε καμπάνια ή ομάδα διαφημίσεων. Στη GNC Web, διαχειριζόμαστε δομημένες λίστες που επιτρέπουν καλύτερο έλεγχο και βελτιωμένα αποτελέσματα.

Βήμα 3: Επιλογή του τύπου αντιστοίχισης. Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο αντιστοίχισης (broad, phrase ή exact) με βάση τους στόχους σας. Η εμπειρία μας δείχνει ότι η σωστή χρήση των αντιστοιχίσεων μπορεί να επιφέρει σημαντική εξοικονόμηση κόστους και αύξηση αποδοτικότητας.

Ένας πελάτης μας από τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου κατάφερε να μειώσει τα μηνιαία κόστη των διαφημίσεών του κατά 25% και να αυξήσει το ποσοστό μετατροπών κατά 30% μέσα σε μόλις δύο μήνες μετά την εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής negative keywords, που σχεδιάσαμε ειδικά για αυτόν.

Συμβουλές για συνεχή βελτίωση

  • Ελέγχετε συχνά τις αναφορές όρων αναζήτησης για την τακτική ενημέρωση των λιστών negative keywords.
  • Αναλύετε συνεχώς τα δεδομένα της καμπάνιας σας για να εντοπίζετε νέες αρνητικές λέξεις που πρέπει να προσθέσετε.
  • Χρησιμοποιείτε εργαλεία όπως το Google Keyword Planner και άλλες πλατφόρμες keyword research για επιπλέον ανάλυση

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει η GNC Web;

Η GNC Web έχει κατανοήσει βαθιά τη δυναμική του Google Ads και του keyword research μέσα από πολυάριθμες επιτυχημένες καμπάνιες. Διαθέτουμε το know-how να δημιουργούμε αποτελεσματικές στρατηγικές negative keywords, προσαρμοσμένες στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη μας.

Επικοινωνείστε σήμερα κι όλας μαζί μας ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο, για να συζητήσουμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε το brand σας να φτάσει στην κορυφή!

 

-Advertorial-

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search