Από αυτή τη στήλη έχουμε αναφερθεί ουκ ολίγες φορές στην σημασία που πρέπει να δίνουν οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και δη όσες είναι στο χώρο του online, στην εξατομίκευση και στην εμπειρία του πελάτη. Και μερικές φορές, είναι καλό αυτά που αναφέρεις να επιβεβαιώνονται από ανθρώπους που έχουν πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από σένα.
Παραθέτω πιο κάτω κάποια αποσπάσματα από το δελτίο Τύπου του ΕΒΕΑ για την εκδήλωση που πραγματοποίησε το επιμελητήριο για το μέλλον του εμπορίου και πιο συγκεκριμένα το κομμάτι που αναφέρεται στα συμπεράσματα από την παρουσία που έκανε ο Ken Hughes, διεθνούς κύρους κοινωνικός επιστήμονας, ειδικός σε θέματα συμπεριφοράς και εμπειρίας καταναλωτή.
Περισσότερα: Το μέλλον του εμπορίου είναι εξατομικευμένο και πελατοκεντρικό