Επωνύμως…

To ΑΙ θα αλλάξει το digital marketing;

To ΑΙ θα αλλάξει το digital marketing;

Η ερώτηση με την οποία τιτλοφορείται το σημείωμα αυτής της εβδομάδας, προέκυψε κατά τη διάρκεια του Digital Marketing Conference που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο στο πλαίσιο του φετινού ECDM Expo SE Europe event.

Άκρως πετυχημένο το συνέδριο και το αξιοσημείωτο ήταν πως μία στις δύο παρουσιάσεις είχαν στον τίτλο τους τo "ΑΙ". Και στις υπόλοιπες, ήταν εξαιρετικά σπάνια η περίπτωση να μη γίνει καμία -μα καμία- αναφορά στην τεχνητή νοημοσύνη.

Λογικό θα πει κανείς, δεδομένου τις συζητήσεις που υπάρχουν τα τελευταία 2,5 χρόνια από την εμφάνιση του ChatGPT 3.0 και έπειτα. Όμως, αυτό στο οποίο κατέληξα, είναι ότι η ερώτηση είναι λάθος! Γιατί, η σωστή ερώτηση πρέπει να είναι «πόσο έχει ήδη αλλάξει το ΑΙ το digital marketing».

Αυτό που πολλές φορές δεν γίνεται απολύτως κατανοητό, είναι ότι το ΑΙ έχει έρθει στη ζωή μας εδώ και πολλά χρόνια. Οι μεγάλες πλατφόρμες το χρησιμοποιούν εδώ και καιρό και οι σχετικοί αλγόριθμοι αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητας των digital marketers που τις αξιοποιούν. Απλά, το όνομα δεν υπήρχε, ή αν προτιμάτε το σχετικό branding. Τώρα, απλά έρχεται και αυτό στο προσκήνιο.

Πρακτικά, το AI έχει κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα όσων ασχολούνται με το digital marketing με τα recommendations και τα διάφορα εργαλεία που προσφέρονται. Το GenAI που είναι η πιο εξελιγμένη μορφή, έρχεται πλέον να ενσωματωθεί και να αυτοματοποιήσει περαιτέρω πολλές διαδικασίες. Και εδώ είναι που χρήζει προσοχής από την πλευρά των digital agencies.

Γιατί πολύ απλά πρέπει να «ανέβουν» επίπεδο αν θέλουν να συνεχίσουν να έχουν ρόλο σε μία αγορά που αλλάζει διαρκώς. Για ένα digital agency το κλειδί στο εξής θα είναι η δημιουργικότητα και εκεί πρέπει να δώσει έμφαση. Δε φτάνει να είναι γρήγορο όσον αφορά στη διεκπεραίωση, αλλά θα πρέπει να δίνει το κάτι παραπάνω προκειμένου να συνεχίσουν οι εταιρείες να το εμπιστεύονται. Πλέον, το ζητούμενο είναι ο πελάτης να εξελιχθεί σε συνεργάτης και να μην είναι απλά ένα ακόμη «τιμολόγιο» στο τέλος του μήνα. Γιατί σε διαφορετική περίπτωση, θα «κοπεί» και το τιμολόγιο...

Δεν είναι διόλου εύκολο αυτό. Χρειάζεται ανθρώπους με διαφορετικές δεξιότητες και ο συνδυασμός των απαραίτητων skills να μην είναι διαθέσιμος σε μεγάλη κλίμακα. Και ενώ προσπαθούν να δουν τι θα κάνουν με τους developers που έσπευσαν να προσλάβουν στο μεγάλο «κύμα» των προηγούμενων ετών, το οποίο πλέον έχει πέσει πολύ, καλούνται να δουν και το τι έρχεται. Δύσκολη άσκηση, προφανώς, αλλά απαραίτητο να τη λύσεις αν θες να επιβιώσεις.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search