Επωνύμως…

Σε δουλειά να βρισκόμαστε, αλλά το μέλλον αόρατο!

Η παλιά, καλή ρήση -στο πρώτο σκέλος του τίτλου- κρύβει μέσα της μια-κάποια αρνητική χροιά, καθώς υπονοεί ότι ακόμα και να μην έχουμε πραγματικά δουλειά, όλο και κάτι θα κάνουμε, απλώς και μόνο για να… βρισκόμαστε σε δουλειά.

Όμως, ο οικοδεσπότης σας τη βλέπει περισσότερο ως ευχή: να έχουμε, καταρχάς, δουλειά! Κι εκεί έρχεται να «δέσει» το δεύτερο σκέλος του τίτλου: βεβαίως να την έχουμε, αλλά με τα μύρια όσα που συμβαίνουν γύρω μας -κρίσεις οικονομικές και κοινωνικές, προβλήματα ολούθε και ανατροπές καταστάσεων, συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις, με «κερασάκι στην τούρτα» την εισβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητά μας- αυτό δεν είναι τόσο σίγουρο, πια.

Η ευκαιρία των εξαγωγών για τα ελληνικά eShop

Τί είναι προτιμότερο; Να απευθύνεσαι σε ένα καταναλωτικό κοινό περίπου 6-7 εκατομμυρίων καταναλωτών, όπως είναι αυτό της Ελλάδας, ή σε ένα κοινό 300 εκατ. ανθρώπων, όπως αυτό της Ευρώπης; Αυτή η ερώτηση μου προέκυψε διαβάζοντας αυτό το άρθρο αναφορικά με την αύξηση του διασυνοριακού εμπορίου στην Ευρώπη κατά 32% το 2023!

Η αύξηση είναι εντυπωσιακή και αποτελεί ένα σαφές δείγμα των ευκαιριών που θα μπορούσαν να έχουν και ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και βλέπουν ότι η εγχώρια αγορά αρχίζει να μοιάζει περιορισμένη.

Τεχνολογικές εταιρίες με άδεια τραπεζικού ιδρύματος

Σε ανύποπτο χρόνο, την προηγούμενη δεκαετία, κι όταν ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός ήταν ακόμα σχεδόν ‘σενάριο επιστημονικής φαντασίας’, ο οικοδεσπότης σας είχε ρωτήσει ένα (αρκετά προχωρημένο σε ιδέες και δράσεις, για την εποχή του) έμπειρο στέλεχος από το τμήμα Πληροφορικής γνωστής τράπεζας, σε ποιο βαθμό αξιοποιούν τις νέες, ψηφιακές τεχνολογίες.

«‘Ολοένα και περισσότερο», ήταν η απάντησή του, «σε σημείο που να θεωρώ ότι, σε λίγα χρόνια, όλοι εμείς θα έχουμε γίνει πλέον τεχνολογικές εταιρίες, απλώς με άδεια τραπεζικού ιδρύματος». Αρχικά απόρησα, μετά γέλασα – το θεώρησα κάτι υπερβολικό και, σίγουρα, κάθε άλλο παρά προφητικό. Έλα, όμως, που ο (συνταξιούχος, σήμερα) γνωστός μου είχε δίκιο!

Η επόμενη… ημέρα των digital agencies

Η στήλη μάλλον δεν... κομίζει γλαύκας εις Αθήνας, αν αναφέρει ότι τα μέτρα αντιμετώπισης της COVID-19 έδωσαν εντυπωσιακή ώθηση, τόσο στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσο και του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Τα ψηφιακά κανάλια ήρθαν στο προσκήνιο, οι καταναλωτές άρχισαν να τα προτιμούν και οι επιχειρήσεις -κάθε είδους και κάθε μεγέθους- κλήθηκαν να τα αξιοποιήσουν και να συνεργαστούν με digital agencies, προκειμένου να κάνουν το επόμενο ψηφιακό βήμα τους.

Φύλαγε τα ρούχα σου… γιατί έρχονται εκλογές!

Τό ‘παμε και το ξαναγράψαμε πως, ως το τέλος του χρόνου, σχεδόν ο μισός πλανήτης έχει κάποιας μορφής εκλογές – βουλευτικές, προεδρικές, δημοτικές, ευρωπαϊκές (όπως εμείς, σε λίγες ημέρες) κ.λπ. Περισσότερες από 40 εκλογικές αναμετρήσεις θα γίνουν κι ανάμεσά τους αρκετές ενδιαφέρουσες και κρίσιμες για το μέλλον του κόσμου (όπως π.χ. οι αμερικανικές προεδρικές του Νοέμβρη), μας λένε όσοι τις καταγράφουν, εξετάζοντας το πολιτικό σκέλος αυτής της συναστρίας.

Καλή η τεχνολογία αλλά καλύτερο είναι να… δουλεύει

Ζούμε σε μία εποχή όπου οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν βασικό κομμάτι για οποιοδήποτε νέο επιχειρηματικό project. Κάτι που προφανώς, ισχύει ακόμα περισσότερο για το κομμάτι του Διαδικτύου και ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στο digital marketing. Όμως, δεν είναι απαραίτητο ένας επιχειρηματίας, ή το στέλεχος μίας επιχείρησης που αναλαμβάνει να υλοποιήσει ένα συγκεκριμένο project, να γνωρίζει όλες τις τεχνολογικές λύσεις που είναι διαθέσιμες.

Και προφανώς δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει. Οπότε, η λογική λύση είναι να βρει κάποιον ειδικό, ή μία ομάδα από ανθρώπους που να γνωρίζουν από ψηφιακές τεχνολογίες -εντός ή εκτός της επιχείρησης- για να αναλάβουν την υλοποίηση. Και εκεί ακριβώς είναι που αρχίζουν τα προβλήματα!

Ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό για το 'ρεύμα' του ΑΙ;

Οι δυνατότητες και οι προοπτικές της Τεχνητής Νοημοσύνης σε όλες τις μορφές και τις εκφάνσεις της κυριάρχησαν στη διάρκεια της τριήμερης έκθεσης BEYOND, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, από την Πέμπτη ως και το Σάββατο της περασμένης εβδομάδας.

Φυσικό και αναμενόμενο, αφού αυτή ήταν ο κύριος άξονας της φετινής (τέταρτης κατά σειρά και σίγουρα πιο επιτυχημένης από τις τρεις προηγούμενες) υβριδικής εκδήλωσης, όπως πρόδιδε και ο τίτλος του AI Forum, της κύριας συνεδριακής ενότητάς της: Unlocking Potential / the Age of AI – Ξεκλειδώνοντας τις δυνατότητες / στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης. 

To SEO και τα τεχνικά προβλήματα

Αυτές τις ημέρες μου ήρθε μία ανακοίνωση με τα αποτελέσματα μίας έρευνας που έκανε η SearchMagic, με χορηγό επικοινωνίας το Web World News, που είχε ως αντικείμενο το search engine optimization.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 350 στελέχη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα και δείχνουν ότι το SEO αποτελεί βασικό κομμάτι της καθημερινότητας όσων διατηρούν και λειτουργούν ένα e-shop.

O... τζάμπας πνέει τα λοίσθια και στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Ο οικοδεσπότης σας, που βρίσκεται στο «κουρμπέτι» κάμποσες δεκαετίες πια, έχει δει και ακούσει τόσα πολλά όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να μαντεύει, τρόπον τινά, κάποιες εξελίξεις στην αγορά – άλλωστε, πιστεύει ακράδαντα ότι ‘η ιστορία επαναλαμβάνεται΄, όπως λέει η παλιά, σοφή ρήση, τουλάχιστον σε επίπεδο μοτίβων…

Να κι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: υπηρεσίες που κάποτε -συνήθως στο ξεκίνημα ή στην πρώτη περίοδο παροχής μιας δυνατότητας, μέχρι να γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό- τις απολαμβάναμε δωρεάν και ελεύθερα, σε ύστερο χρόνο και με τη γενίκευση της αποδοχής τους, συχνά αποκτούν ‘φράκτες’ (λέγε με paywall) και ‘εισιτήριο’. Ή, άλλες φορές, χωρίζουν το κοινό τους σε πελάτες και μη (βλέπε, paid – non paid), με τους πρώτους, φυσικά, να απολαμβάνουν full service και πλήρη ελευθερία κινήσεων, σε αντίθεση με τους δεύτερους που μένουν στα «βασικά».

Το γεωγραφικό πλεονέκτημα της Ελλάδας και στο eCommerce

Μερικές φορές, είναι ορισμένες ειδήσεις που σου κάνουν εντύπωση. Όπως ήταν, για παράδειγμα, η ανακοίνωση της ΑΒ Βασιλόπουλος ότι στη Θεσσαλονίκη δημιούργησε ένα «εξαγωγικό hub».

Όπερ σημαίνει ότι η εταιρεία αξιοποιεί τις αποθήκες της στη Θεσσαλονίκη ως κομβικό εμπορικό σημείο για την νοτιοανατολική Ευρώπη, εξάγοντας ελληνικά φρούτα, λαχανικά και άλλα προϊόντα προς την Τσεχία, τη Ρουμανία και τη Σερβία.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search