Πολλοί από τους χρήστες -συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου- κατανοούν ότι οι διαφημίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να μη χρειάζεται να πληρώνουμε συνδρομές, για να χρησιμοποιούμε εφαρμογές όπως είναι το YouTube και το TikTok, ή ακόμη και για να διαβάσουμε νέα σε κάποιο site.
Εκεί που αρχίζει ο εκνευρισμός, είναι όταν οι διαφημίσεις -στο YouTube για παράδειγμα- είναι πολυάριθμες και το κυριότερο, δεν μπορείς να τις παραβλέψεις. Και είσαι μάλλον εντάξει αν δεις μία διαφήμιση που σε ενδιαφέρει, αλλά 25 δευτερόλεπτα διαφήμιση για παιδικά παιχνίδια, δεν είναι κάτι που «αντέχεις» μετά από κάποια ηλικία!
Περισσότερα: H ισορροπία του… τρόμου με τις online διαφημίσεις