Επωνύμως…

Γιατί οι εταιρείες επενδύουν σε αποθήκες;

Μία από τις ειδήσεις της περασμένης εβδομάδας ήταν η ανακοίνωση της Skroutz ότι επενδύει σε νέες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις αποκλειστικής χρήσης στον Ασπρόπυργο Αττικής συνολικής έκτασης 25.000 τ.μ.

Η Skroutz δεν είναι η μόνη που έχει επενδύσει -ή πρόκειται να επενδύσει- σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους. Η Κωτσόβολος το κάνει, το Public το έχει κάνει, η Info Quest Technologies επίσης και η λίστα περιλαμβάνει ουκ ολίγους από τους μεγάλους, αλλά και τους πιο μικρούς «παίκτες» της ελληνικής αγοράς του λιανικού εμπορίου.

Το μανιφέστο και το όραμα στην κινητή

Πριν από λίγες ημέρες -συγκεκριμένα, στις 20 Μαρτίου- ο πάντα δραστήριος GSMA με την επικουρία κορυφαίων Ευρωπαίων παρόχων κινητής τηλεφωνίας παρουσίασαν το στρατηγικό όραμα του κλάδου, με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Connecting Europe to 2030 – A Mobile Industry Manifesto for Europe». Μανιφέστο; «Βαριά» η λέξη…

Ενδεχομένως, αλλά «βαριά» και τα προβλήματα -πάντα κατά τους παρόχους- σε έναν τομέα ιδιαίτερα κρίσιμο στην εποχή της νέας κανονικότητας, όπου η συνδεσιμότητα αποτελεί παράγοντα εκ των ων ουκ άνευ, ικανή και αναγκαία συνθήκη για όλα τα μεγάλα ζητούμενα, που έχουμε ορίσει από χρόνια ως στόχους της ‘ψηφιακής και πράσινης’ δεκαετίας στην ήπειρό μας. Κι εκεί, δεν χωρούν αναβολές και μισές λύσεις, όπως σημειώνουν, καθώς ο καιρός περνάει.

Είναι τα lockers το μέλλον του eCommerce στην Ελλάδα;

Όταν τα smart lockers έκαναν την εμφάνιση τους στην Ελλάδα, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έσπευσαν να «αποδοκιμάσουν» τις επενδύσεις στο συγκεκριμένο τομέα, υποστηρίζοντας ότι ότι ο Έλληνας προτιμά να παραλαμβάνει στο σπίτι του ή στο γραφείο του. Όμως, αυτή η άποψη αρχίζει να αποδεικνύεται όλο και περισσότερο λανθασμένη.

Καθώς τα δίκτυα των smart lockers αλλά και των σημείων παράδοσης επεκτείνονται, οι Έλληνες αρχίζουν και προτιμούν όλο και περισσότερο αυτό τον τρόπο για την παράδοση των παραγγελιών τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της Box Now σε δείγμα 300 ατόμων έδειξε μία αύξηση της χρήσης των lockers κατά τη διάρκεια του 2023, όπως επίσης και της αναγνωρισιμότητας του συγκεκριμένου τρόπου παράδοσης.

Πριν αλέκτορα φωνήσαι τρισ…

Οι πιστοί αναγνώστες αυτής της στήλης θα πρέπει να θυμούνται τις τρεις σημαντικές προβλέψεις για το μέλλον που έκανε πρόσφατα ο σερ Τιμ Μπέρνερς-Λι, με την ευκαιρία των 35ων γενεθλίων του Παγκόσμιου Ιστού, για τις οποίες γράψαμε μόλις την περασμένη εβδομάδα.

Στην τρίτη και τελευταία από αυτές, εξέφρασε τη βεβαιότητα πως σύντομα θα υπάρξουν «απώλειες» μεταξύ των Big Tech, καθώς δεν θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τα σκληρά κανονιστικά πλαίσια που πλέον επιβάλλονται σε Ευρώπη και Αμερική, από την Κομισιόν και τις αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές, αντίστοιχα. Όμως, πιθανότατα ούτε κι ο ίδιος να περίμενε πως τα «όργανα» θα ξεκινούσαν τόσο νωρίς, με πρώτο αποδέκτη της «μουσικής» τους την Apple

Η εμπιστοσύνη θέλει την… κυβερνοπροστασία της

Ένα βασικό στοιχείο επιτυχίας στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Και το χτίσιμο μίας σχέσης εμπιστοσύνης δεν είναι κάτι απλό. Ούτε γίνεται γρήγορα. Και επηρεάζεται και από διάφορους παράγοντες.

Προφανώς, ένας καταναλωτής για να εμπιστευτεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χρειάζεται να δει κάποια πράγματα στην πρώτη επίσκεψή του, αλλά και όταν κάνει την πρώτη αγορά από εκεί. Όπως, για παράδειγμα, ότι οι αναγραφόμενες τιμές είναι οι σωστές, αλλά και ότι μία παραγγελία θα παραδοθεί μέσα στο χρονικό πλαίσιο που αναφέρεται στο site.

World Wide Web: Πότε περάσανε 35 χρόνια;

Πριν από λίγες ημέρες ‘γιορτάσαμε’ (με πολλά ερωτηματικά, καθώς ο οικοδεσπότης σας δεν πιστεύει ότι -μέσα στα μύρια όσα βιώνουμε- δόθηκε η αρμόζουσα προσοχή στο γεγονός) τα 35 χρόνια από την παρουσίαση του World Wide Web, του Παγκόσμιου Ιστού, που ήρθε να ανατρέψει πολλά και να συμβάλει στη δημιουργία ακόμα περισσότερων, στην καθημερινότητά μας.

Συχνά λέμε ότι «επανάσταση επικρατούσα, δημιουργεί δίκαιο»… Κι αν οι επαναστάσεις δεν είναι τόσο πολλές, πιά, στην ιστορία των κρατών (υπάρχουν άλλοι τρόποι, πιο ειρηνικοί, για να αλλάζει η ροή της), στην τεχνολογία όχι μόνο συνεχίζουμε να τις βλέπουμε, αλλά κάτι μας λέει ότι θα γίνονται ολοένα συχνότερες…

Αναζητώντας τη συμμετρία στην… οπτική ίνα

Έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε που εμφανίστηκαν στην Ελλάδα οι πρώτες συνδέσεις ADSL και πήραμε μία πρώτη γεύση από τι σημαίνει "γρήγορο Internet". Τότε, το ζητούμενο ήταν η μόνιμη σύνδεση στο Διαδίκτυο, κάτι που σου έδιναν οι ADSL συνδέσεις - όπως επίσης και λίγο καλύτερες ταχύτητες.

Εκείνη την εποχή, αν είχες σύνδεση στα 512 Kbps ή στο 1 Mbps αισθανόσουν πολύ τυχερός. Και ήταν δευτερεύων θέμα η πολύ χαμηλότερη ταχύτητα όσον αφορά στην αποστολή δεδομένων (upload).

Ο από μηχανής βοηθός στο eCommerce

Ένα από τα μεγάλα ζητούμενα στο eCommerce, που η συνεισφορά του θεωρείται καθοριστική για την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε αγοράς, είναι σίγουρα η δυνατότητα διάδρασης του eShop με τον υποψήφιο πελάτη. Πώς την πετυχαίνουμε αυτή;

Αυτό είναι που λέμε, η «απάντηση του ενός εκατομμυρίου» - πιο σωστά, των πολλών εκατομμυρίων, καθώς από την επιτυχημένη διάδραση (κι όχι μόνο από αυτήν, βεβαίως) αυξάνουν τα έσοδα, αναπτύσσεται το ηλεκτρονικό κατάστημα, ενισχύεται η εμπιστοσύνη των πελατών και καθιερώνεται το brand του.

Το Facebook και ο εκνευρισμός των highlights

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν τα καλά τους και τα… κακά τους. Από τη μία πλευρά είναι ένας τρόπος να είσαι σε επικοινωνία με φίλους και γνωστούς από ολόκληρο τον κόσμο και να μαθαίνεις εύκολα και γρήγορα τα νέα τους. Και φυσικά, είναι και ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Από την άλλη πλευρά, είναι πολλές φορές που δημιουργούν εκνευρισμό. Και ορισμένες φορές οι εταιρείες που αναπτύσσουν ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουν εφαρμογές που τελικά δημιουργούν εκνευρισμό... Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα των τελευταίων μηνών; Το highlights που λάνσαρε το Facebook.

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα

Συχνά, όταν θέλουμε να αποπάρουμε κάποιον για αντιδράσεις που δεν ταιριάζουν στο επίπεδό του (άλλες φορές και στην ηλικία του), του λέμε να μη φέρεται «παιδιάστικα», μ’ άλλα λόγια να φροντίσει να συμπεριφέρεται ως ενήλικας, να μην κάνει πείσματα, να μην φέρεται εκδικητικά, ή να μη ζηλεύει τις επιτυχίες των άλλων, όπως τα μικρά παιδιά.

Φυσικά, άλλο το τι λέμε εμείς κι άλλο το τι γίνεται στην πράξη - τα παραδείγματα είναι πολλά… Κι είναι εξ ίσου συχνό το φαινόμενο ο ίδιος άνθρωπος να κατηγορεί άλλους για πράγματα που κάνει πρώτος και καλύτερος ο ίδιος, επαληθεύοντας τη σοφή λαϊκή ρήση «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό «κεφάλα»…

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search