Μερικές φορές, είναι ορισμένες ειδήσεις που σου κάνουν εντύπωση. Όπως ήταν, για παράδειγμα, η ανακοίνωση της ΑΒ Βασιλόπουλος ότι στη Θεσσαλονίκη δημιούργησε ένα «εξαγωγικό hub».
Όπερ σημαίνει ότι η εταιρεία αξιοποιεί τις αποθήκες της στη Θεσσαλονίκη ως κομβικό εμπορικό σημείο για την νοτιοανατολική Ευρώπη, εξάγοντας ελληνικά φρούτα, λαχανικά και άλλα προϊόντα προς την Τσεχία, τη Ρουμανία και τη Σερβία.
Περισσότερα: Το γεωγραφικό πλεονέκτημα της Ελλάδας και στο eCommerce