Η είδηση ότι η Meta ξεκινά να προσφέρει τη δυνατότητα στους Ευρωπαίους καταναλωτές να μη βλέπουν διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram, εφόσον πληρώνουν μία συνδρομή, δεν έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία. Ήταν κάτι που συζητιόταν εδώ και αρκετό καιρό λόγω και της πίεσης που υπήρχε από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Εδώ και αρκετούς μήνες, το Twitter (συγγνώμη, το Χ εννοούσα...) προσφέρει και αυτό διάφορες υπηρεσίες επί πληρωμή. Και το ερώτημα είναι απλό: πόσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν συνδρομή για να έχουν πρόσβαση στο αγαπημένο τους μέσο κοινωνικής δικτύωσης;
Περισσότερα: Πόσοι θα πληρώσουν για συνδρομή στα social media;