Επωνύμως…

Έσο κυβερνο-έτοιμος! Η Ευρώπη παίρνει τα μέτρα της

Μια από τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής για περισσότερους από 2.000 οργανισμούς και επιχειρήσεις στην Ελλάδα, των οποίων η καλή και αδιάλειπτη λειτουργία επηρεάζει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, το σύνολο των πολιτών αυτής της χώρας, είναι η συμμόρφωση με όσα επιβάλλουν οι νέοι ευρωπαϊκοί κανονισμοί, πράξεις και νομικά πλαίσια με κεντρικό άξονα την κυβερνοασφάλεια – τη δική τους, αλλά και όλων ημών.

Η ισχύς (των Digital Agencies) εν τη ενώσει;

Πόσες ομοειδείς εταιρείες χωρά μία αγορά; Αυτό είναι ένα από τα βασικά ερωτήματα που απασχολούν τους επιχειρηματίες σε οποιονδήποτε κλάδο. Και συνήθως η απάντηση είναι: όσες μπορεί να υποστηρίξει η αγορά στην οποία απευθύνονται.

Στην ελληνική αγορά των digital agencies υπάρχει ένας προβληματισμός που υπήρχε και πριν την πανδημία της COVID-19: μήπως οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο είναι πολλές; Μήπως πρέπει να συγχωνευθούν προκειμένου να μπορούν να υποστηρίξουν μεγαλύτερα projects και να κινηθούν ενδεχομένως και εκτός συνόρων;

Είναι ανάγκη να φτάσουμε στο 'γ-ΑΙ-α πυρί μιχθήτω';

Δεν χωράει αμφιβολία ότι, στο μέγα θέμα της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις προκλήσεις που βάζει σε πλείστους όσους τομείς της καθημερινότητάς μας, ενάμιση χρόνο μετά την «έκρηξη» του ChatGPT και τις ραγδαίες εξελίξεις που την ακολούθησαν, συνεχίζουμε να πλέουμε σε αχαρτογράφητα νερά.

Κανείς δεν μπορεί να πει με (σχετική, έστω) σιγουριά ότι σε τρεις – έξι – δώδεκα μήνες (οτιδήποτε περισσότερο είναι παρακινδυνευμένο) θα έχουμε φτάσει στο ‘άλφα’ ή στο ‘βήτα’ σημείο, από πλευράς εφαρμογών και χρήσεων. Και, σαν να μην έφτανε αυτό, προκύπτουν συνεχώς νέες προκλήσεις, από παράγοντες που δεν είχαν ως τώρα μπει στην ‘εξίσωση’, όπως για παράδειγμα η πορεία της παγκόσμιας οικονομίας…

Μπορεί ο 'βασιλιάς' των social να επιστρέψει;

Με περισσότερα από 3 δισ. εγγεγραμμένους χρήστες, το Facebook είναι το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά ο «βασιλιάς» των social media δεν έχει πλέον την ισχύ του παρελθόντος. Πολύ απλά, γιατί έχει «χάσει» εντελώς τη νέα γενιά, την αποκαλούμενη Generation Z, χωρίς να σημαίνει ότι πλέον τα πάει και ιδιαίτερα καλά και με τους millennials.

Η κριτική σκέψη, ο Αριστοτέλης και η καθημερινότητα

Μια από τις φράσεις-κλειδιά που ακούστηκε πάμπολλες φορές στη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου στο πλαίσιο της EduTech Summit & Expo, της απόλυτα επιτυχημένης έκθεσης για εκπαιδευτικές υποδομές και όχι μόνο, η οποία πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Ζάππειο, ήταν η ‘κριτική σκέψη’.

Το critical thinking αναφέρθηκε ξανά και ξανά ως είδος εν ανεπαρκεία στις μέρες μας, αλλά και ως απαραίτητο ζητούμενο στην εποχή της νέας κανονικότητας, όπου το πανταχού παρόν Διαδίκτυο συνεπικουρούμενο πλέον από τις ασύλληπτες δυνατότητες που παρέχει σχετικά εύκολα σε κακόβουλους και μη η Τεχνητή Νοημοσύνη, μπορεί να «σερβίρει» κυριολεκτικά τα πάντα στους πάντες, σε ελκυστική και κυρίως ‘εύπεπτη’ συσκευασία.

To ΑΙ θα αλλάξει το digital marketing;

Η ερώτηση με την οποία τιτλοφορείται το σημείωμα αυτής της εβδομάδας, προέκυψε κατά τη διάρκεια του Digital Marketing Conference που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο στο πλαίσιο του φετινού ECDM Expo SE Europe event.

Άκρως πετυχημένο το συνέδριο και το αξιοσημείωτο ήταν πως μία στις δύο παρουσιάσεις είχαν στον τίτλο τους τo "ΑΙ". Και στις υπόλοιπες, ήταν εξαιρετικά σπάνια η περίπτωση να μη γίνει καμία -μα καμία- αναφορά στην τεχνητή νοημοσύνη.

Σε δουλειά να βρισκόμαστε, αλλά το μέλλον αόρατο!

Η παλιά, καλή ρήση -στο πρώτο σκέλος του τίτλου- κρύβει μέσα της μια-κάποια αρνητική χροιά, καθώς υπονοεί ότι ακόμα και να μην έχουμε πραγματικά δουλειά, όλο και κάτι θα κάνουμε, απλώς και μόνο για να… βρισκόμαστε σε δουλειά.

Όμως, ο οικοδεσπότης σας τη βλέπει περισσότερο ως ευχή: να έχουμε, καταρχάς, δουλειά! Κι εκεί έρχεται να «δέσει» το δεύτερο σκέλος του τίτλου: βεβαίως να την έχουμε, αλλά με τα μύρια όσα που συμβαίνουν γύρω μας -κρίσεις οικονομικές και κοινωνικές, προβλήματα ολούθε και ανατροπές καταστάσεων, συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις, με «κερασάκι στην τούρτα» την εισβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητά μας- αυτό δεν είναι τόσο σίγουρο, πια.

Η ευκαιρία των εξαγωγών για τα ελληνικά eShop

Τί είναι προτιμότερο; Να απευθύνεσαι σε ένα καταναλωτικό κοινό περίπου 6-7 εκατομμυρίων καταναλωτών, όπως είναι αυτό της Ελλάδας, ή σε ένα κοινό 300 εκατ. ανθρώπων, όπως αυτό της Ευρώπης; Αυτή η ερώτηση μου προέκυψε διαβάζοντας αυτό το άρθρο αναφορικά με την αύξηση του διασυνοριακού εμπορίου στην Ευρώπη κατά 32% το 2023!

Η αύξηση είναι εντυπωσιακή και αποτελεί ένα σαφές δείγμα των ευκαιριών που θα μπορούσαν να έχουν και ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και βλέπουν ότι η εγχώρια αγορά αρχίζει να μοιάζει περιορισμένη.

Τεχνολογικές εταιρίες με άδεια τραπεζικού ιδρύματος

Σε ανύποπτο χρόνο, την προηγούμενη δεκαετία, κι όταν ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός ήταν ακόμα σχεδόν ‘σενάριο επιστημονικής φαντασίας’, ο οικοδεσπότης σας είχε ρωτήσει ένα (αρκετά προχωρημένο σε ιδέες και δράσεις, για την εποχή του) έμπειρο στέλεχος από το τμήμα Πληροφορικής γνωστής τράπεζας, σε ποιο βαθμό αξιοποιούν τις νέες, ψηφιακές τεχνολογίες.

«‘Ολοένα και περισσότερο», ήταν η απάντησή του, «σε σημείο που να θεωρώ ότι, σε λίγα χρόνια, όλοι εμείς θα έχουμε γίνει πλέον τεχνολογικές εταιρίες, απλώς με άδεια τραπεζικού ιδρύματος». Αρχικά απόρησα, μετά γέλασα – το θεώρησα κάτι υπερβολικό και, σίγουρα, κάθε άλλο παρά προφητικό. Έλα, όμως, που ο (συνταξιούχος, σήμερα) γνωστός μου είχε δίκιο!

Η επόμενη… ημέρα των digital agencies

Η στήλη μάλλον δεν... κομίζει γλαύκας εις Αθήνας, αν αναφέρει ότι τα μέτρα αντιμετώπισης της COVID-19 έδωσαν εντυπωσιακή ώθηση, τόσο στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσο και του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Τα ψηφιακά κανάλια ήρθαν στο προσκήνιο, οι καταναλωτές άρχισαν να τα προτιμούν και οι επιχειρήσεις -κάθε είδους και κάθε μεγέθους- κλήθηκαν να τα αξιοποιήσουν και να συνεργαστούν με digital agencies, προκειμένου να κάνουν το επόμενο ψηφιακό βήμα τους.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search