Επωνύμως…

Το retail tech φέρνει πιο κοντά φυσικά και ψηφιακά κανάλια

Το retail tech φέρνει πιο κοντά φυσικά και ψηφιακά κανάλια

Στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών η δημιουργία νέων όρων είναι κάτι πολύ συνηθισμένο. Ιδίως όρων που έχουν μέσα τη λέξη "tech". Έτσι, γίνεται λόγος για το health tech, το proptech, το edutech. Και πλέον υπάρχει και το retail tech. Είναι ένας κλάδος που περιλαμβάνει πλέον πολλά περισσότερα από όσα νομίζουμε και έχει αρχίσει να φέρνει πιο κοντά τα φυσικά με τα ψηφιακά κανάλια πώλησης.

Όταν άρχισε να γίνεται λόγος για τις ψηφιακές εφαρμογές, λύσεις, αλλά και hardware που απευθύνονται στο χώρο του λιανεμπορίου, θα έλεγε κανείς ότι υπήρχαν δύο μεγάλες κατηγορίες: μία που απευθυνόταν στα φυσικά σημεία και μία για τα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων και δη το web.

Τώρα, όμως, αυτό δεν υφίσταται καθώς οι εφαρμογές και λύσεις «νέας γενιάς» καλύπτουν ανάγκες και των δύο, ή έρχονται να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα των δύο «πλευρών». Για παράδειγμα, μία λύση που επιτρέπει σε ένα φυσικό κατάστημα να προβάλλονται πληροφορίες και δεδομένα που έρχονται από το digital κανάλι, δεν είναι μία «υβριδική» λύση; Ή τουλάχιστον μπορεί να αποκληθεί έτσι;

Αντίστοιχα, βλέπουμε όλο και περισσότερα εργαλεία, κυρίως σε τομείς που σχετίζονται με την προσωποποίηση και την εξυπηρέτηση του πελάτη σε online περιβάλλοντα να αξιοποιούνται σε φυσικά σημεία πώλησης. Και δεν είναι μόνο εργαλεία στα οποία έχουν πρόσβαση οι εργαζόμενοι σε ένα φυσικό κατάστημα μίας αλυσίδας, αλλά ακόμη και οι ίδιοι οι πελάτες!

Πρακτικά, οι αλυσίδες καταστημάτων αλλά και γενικότερα οι εταιρείες του λιανικού εμπορίου αρχίζουν να μην θεωρούν ότι είναι διαφορετικά τα φυσικά από τα online κανάλια. Και εκτιμούν ότι όλα τα κανάλια θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με τέτοιο τρόπο, ώστε αφενός ο πελάτης να εξυπηρετείται με τον βέλτιστο τρόπο και αφετέρου να μειώνεται το κόστος για την εταιρεία, με παράλληλη αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων.

Πρόκειται για μία τάση που θα γίνεται όλο και πιο έντονη στο επόμενο διάστημα. Ιδίως από τη στιγμή που οι εταιρείες του λιανεμπορίου συνειδητοποιούν ότι ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι απλά η δημιουργία ενός eShop, αλλά μία αλλαγή τής νοοτροπίας και του τρόπου προσέγγισης όλων των διαδικασιών τους. Τόσο στο front end, όσο και στο back end.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search