Μία νέα και ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών που αφορούν στο Monitoring των ΙΤ συστημάτων εμπλουτίζει η Metric Global Network, το portfolio της, καλύπτοντας έτσι από την πιο μικρή έως την πιο μεγάλη ανάγκη για tailor made monitoring των συστημάτων κάθε επιχείρησης.
Οι υπηρεσίες αυτές φέρουν ως προαπαιτούμενο κοινό παρονομαστή την αδιάληπτη παρακολούθηση των συστημάτων των πελατών της εταιρείας 24/7/365 με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία τους, χωρίζονται όμως σε 4 επιμέρους tailor made κατηγορίες, ανάλογα με το «επεμβατικό πλάνο» που επιλέγει κάθε επιχείρηση.
Έτσι, ανάλογα τις υποδομές, το προσωπικό, αλλά και τις ανάγκες που αφορούν σε παρακολούθηση των συστημάτων της, κάθε επιχείρηση μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα που ταιριάζει στις δικές της ανάγκες.
Για δωρεάν εκπόνηση μελέτης επισκεφθείτε τη σελίδα www.metricglobalnetwork.com ή καλέστε 2103002050 προκειμένου να σας επισκεφθεί ένας εξειδικευμένος σύμβουλος της εταιρείας.
To άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Metric Global Network.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Accenture επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα, αποκτώντας φυσική παρουσία στην Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη με στόχο την επίτευξη των αναπτυξιακών της πλάνων στη χώρα.
“Με μεγάλη χαρά επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας στην Θεσσαλονίκη, την οποία θεωρούμε έναν σημαντικό κόμβο καινοτομίας με ισχυρή δυναμική, υποστηριζόμενη από το μεγαλύτερο ελληνικό πανεπιστήμιο (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης) αλλά και περιφερειακά πανεπιστήμια μεγάλης εμβέλειας, όπως αυτά της Αλεξανδρούπολης, της Ξάνθης, της Κομοτηνής, των Ιωαννίνων κ.ά.” δήλωσε ο Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία. “Ως Accenture, αντιλαμβανόμαστε το ρόλο μας στην Ελλάδα ως τον δίαυλο μέσω του οποίου η παγκόσμια καινοτομία, η διεθνής εμπειρία και τεχνογνωσία από όλους τους πρωταγωνιστές του ψηφιακού οικοσυστήματος διοχετεύεται στη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρουσία μας στην Θεσσαλονίκη θα συμβάλλει καθοριστικά στην επίτευξη των αναπτυξιακών μας πλάνων, υποστηρίζοντας τους πελάτες μας, ανεξαρτήτως κλάδου, να καινοτομούν σε όλο το εύρος της αλυσίδας αξίας τους”.
Ο Νικόλας Μοσχάτος, Διευθυντής Ανθρωπίνων Πόρων της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, δήλωσε: «Λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό αριθμό φοιτητών και αποφοίτων σε θετικές και τεχνολογικές επιστήμες (STEM) και το υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο στην ευρύτερη περιοχή, η κίνησή μας να επεκταθούμε στη Βόρεια Ελλάδα είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τους εταιρικούς μας στόχους, συμβάλλοντας παράλληλα στην αντιμετώπιση του brain drain. Για το λόγο αυτό και με βάση την προσέγγισή μας "Global Reach, Local Vibes" προσφέρουμε ιδανικές ευκαιρίες σε άτομα με γνώσεις και θέληση να εξελιχθούν επαγγελματικά σε έναν παγκόσμιο, δυναμικό και κοινωνικά υπεύθυνο οργανισμό, παραμένοντας στην Ελλάδα».
Σημειώνεται ότι οι ανοιχτές θέσεις εργασίας της εταιρείας στην περιοχή, απευθύνονται τόσο σε νέα όσο και σε έμπειρα στελέχη, με ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο και δεξιότητες σε ένα ευρύ φάσμα προηγμένων τεχνολογιών και ψηφιακών αντικειμένων.
Αναγνωρισμένη ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής τεχνολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η Accenture απασχολεί σήμερα ~850 άτομα στην Ελλάδα.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην Θεσσαλονίκη, επισκεφτείτε τον ιστότοπο της Accenture ή επικοινωνήστε με την
Παράλληλα, μπορείτε να ακολουθήσετε την εταιρεία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο LinkedIn, το Facebook και το Twitter.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληφορορίες από δελτίο Τύπου της Accenture.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με βασικό σκοπό τη φυσική συνάντηση όσων επιθυμούν να κάνουν το επόμενο βήμα στην καριέρα τους σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς οργανισμούς του κλάδου της πληροφορικής διεξήχθη το #JobDay DEV, που διοργάνωσε επιτυχώς για πρώτη χρονιά το Skywalker.gr.
Πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων, του GRECA (Greek eCommerce Association), του ΣΕΠΒΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος) και του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) την Κυριακή 19 Ιανουαρίου στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων με ελεύθερη είσοδο.
H συνάντηση υποψηφίων για εργασία με κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες από τον κλάδο της πληροφορικής και της τεχνολογίας, η διενέργεια συνεντεύξεων με εταιρίες που αναζητούν προσωπικό, η απόκτηση σημαντικών επαγγελματικών δεξιοτήτων, συνυφασμένων με τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, η δικτύωση μεταξύ όλων των συμμετεχόντων κέντρισαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Πιο συγκεκριμένα, οι περισσότεροι από 300 επισκέπτες που παρευρέθηκαν στο #JobDay DEV είχαν τη δυνατότητα:
- Να επισκεφθούν τα περίπτερα των 21 επιχειρήσεων που αναζητούσαν προσωπικό.
- Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις για περισσότερες από 107 θέσεις εργασίας.
- Να παρακολουθήσουν δωρεάν 3 worshop με επίκαιρη θεματολογία από την τεχνολογία και συγκεκριμένα: «Intralot: The journey of a game» με εισηγητή τον κ. Νίκο Φουρνογεράκη, Lotteries and Statistics Specialist, Intralot, «Cloud-rule based management: Prospects and benefits for businesses» με εισηγητή τον κ. Νίκο Μπέλια, Senior Consultant, Cognity S.A., και «Καθαρός κώδικας με παραδείγματα» με εισηγητές τους κ.κ. Θάνο Νόκα, προγραμματιστή, HumanFactor, mentor, trainer και youtuber, SocialNerds, και Θάνο Κόρακα, προγραμματιστή, HumanFactor, και youtuber, SocialNerds.
- Να βελτιώσουν το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της CVexperts.
- Να δεχθούν συμβουλές για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα από τον κ. Πέτρο Ραπανάκη, οικονομολόγο, πτυχιούχο ΑΒΣΠ, σύμβουλο επιχειρήσεων σε θέματα εργατικής νομοθεσίας και ανθρώπινου δυναμικού, εισηγητή, συγγραφέα.
- Να συμμετάσχουν αυτόματα σε κλήρωση με δώρο ένα tablet από την εταιρία MLS Ιnnovation Inc.
- Να συνομιλήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και να γνωρίσουν από κοντά τους SocialNerds, Έλληνες youtubers, experts του προγραμματισμού.
Το Skywalker.gr υποστηρίζει αδιάλειπτα το οικοσύστημα της εργασίας στην Ελλάδα. Προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό στα #JobDays και #JobFestivals που διοργανώνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες.
Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2019 δημοσίευσαν 9.800 εταιρίες στο www.skywalker.gr 93.100 αγγελίες για 158.300 θέσεις εργασίας όλων των ειδικοτήτων, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.300.000.
Το Webworldnews.gr είναι χορηγός επικοινωνίας του #JobDay DEV.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με την ευκαιρία της Ευρωπαϊκής Ημέρας Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων στις 28 Ιανουαρίου και την ευρύτερη συζήτηση για τη σημασία της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, η κορυφαία πλατφόρμα επικοινωνίας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Rakuten Viber, ρώτησε περισσότερους από 4 εκατομμύρια ανθρώπους σε 9 χώρες πώς αισθάνονται σχετικά με την ψηφιακή τους προστασία.
Μέσω δημοσκοπήσεων που δημοσιεύτηκαν στις κοινότητες του Viber στις 9 χώρες (Ελλάδα, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Σλοβακία, Τσεχία, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία και Πολωνία), η δημοφιλής εφαρμογή κατάλαβε καλύτερα τι είναι αυτό που απασχολεί περισσότερο τους χρήστες της όταν κυκλοφορούν στο ψηφιακό σύμπαν.
Οι δημοσκοπήσεις αναδείχθηκαν ανάμεσα στις πιο ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις που έχουν ανεβεί ποτέ στις κοινότητες του Viber, αφού χιλιάδες άνθρωποι ενεργοποιήθηκαν άμεσα για να πουν την άποψή τους. Τέσσερις βασικές ερωτήσεις τράβηξαν την προσοχή 170.000 ανθρώπων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
Όσον αφορά στο πόσο ενδιαφέρονται για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων στον ψηφιακό κόσμο, το 87% των Ελλήνων απάντησε ότι το θεωρεί ένα εξαιρετικά σημαντικό θέμα. Παρόμοια ήταν τα ευρήματα και στην υπόλοιπη περιοχή, καθώς 34.000 χρήστες (το 82% όσων συμμετείχαν στην έρευνα) συμφώνησαν ότι νοιάζονται σε υψηλό βαθμό για το ιδιωτικό απόρρητο στο Internet. Οι πιο «ευαίσθητες» χώρες στον τομέα αυτό είναι η Πολωνία, η Σλοβενία, η Ελλάδα, η Κροατία, η Σερβία και η Βουλγαρία, ενώ για την Τσεχία και τη Σλοβακία προκύπτει ότι ναι μεν υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον, χωρίς όμως να αποτελεί σημαντική προτεραιότητα.
Η δεύτερη ερώτηση είχε σκοπό να ανακαλύψει πόσο ασφαλείς αισθάνονται οι χρήστες με το υπάρχον επίπεδο ασφάλειας. Περίπου το ίδιο ποσοστό (47%) απάντησε ότι θεωρεί πως χρειάζονται νέες ρυθμίσεις, με όσους (41%) νιώθουν ασφάλεια με το υπάρχον πλαίσιο, ενώ το 12% όσων απάντησαν θεωρεί ότι το Internet θα αυτορυθμιστεί σύντομα. Στην Ελλάδα, ωστόσο, το 76% θεωρεί ότι χρειάζονται άμεσα αλλαγές, με μόνο 10% να δηλώνει ότι νιώθει ασφάλεια.
Το να μην χακάρονται και να μην υποκλέπτονται δεδομένα και συνομιλίες από τις διάφορες εφαρμογές, φαίνεται ότι είναι αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο τους Έλληνες χρήστες, σύμφωνα με τις απαντήσεις τους στο τρίτο ερώτημα της δημοσκόπησης. Το ίδιο απάντησαν και οι Βούλγαροι και Σλοβάκοι χρήστες, ενώ στην Ουγγαρία και την Κροατία θεωρούν ότι το πιο σημαντικό για μια εφαρμογή είναι να προσφέρει end-to-end κρυπτογράφηση. Για την Τσεχία, την Πολωνία και τη Σλοβενία, προέχει να μην αποθηκεύουν οι διάφορες εφαρμογές περισσότερα δεδομένα από όσα τους είναι χρήσιμα.
Η τελευταία ερώτηση αφορά στο πόσο ασφαλείς νιώθουν οι χρήστες του Viber με την συγκεκριμένη εφαρμογή, και εδώ ένα ποσοστό 90% απάντησε ότι αισθάνεται αρκετά ή απόλυτα ασφαλές.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Rakuten Viber.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το BLACK BOX Audio Video Show, είναι μια πρωτοπόρα έκθεση για όλα τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα στον ήχο και στην εικόνα και θα λάβει χώρα για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο ξενοδοχείο InterContinental, στις 21 και 22 Μαρτίου 2020.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο του BLACK BOX Audio Video Show οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να επισκεφθούν αίθουσες από 24 έως 135 τετραγωνικά μέτρα για να ακούσουν, να δουν και να γνωρίσουν σημαντικές Hi-End εταιρείες ήχου, Hi Fi ηχοσυστήματα, Τηλεοράσεις 8Κ, βιντεοπροβολείς τελευταίας τεχνολογίας, ακουστικά, βινύλια και gadgets με πολλές παράλληλες δράσεις, happenings και μουσικά δρώμενα.
Το brand name "ΒLACK BOX"περιγράφει έναν χώρο έντασης, πρωτοπορίας και συγκινήσεων και μέσω του BLACK BOX Audio Video Show υπόσχεται μια πρωτόγνωρη εμπειρία, καθώς ο ήχος κατακλύζει το κοινό και οι εικόνες το μαγνητίζουν. Η καινοτόμα αυτή έκθεση καλεί τους εκθέτες και τους επισκέπτες να δημιουργήσουν από κοινού μια pop-up wonderland ήχου και εικόνας.
Αναγνωρίζοντας τις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς στο χώρο της τεχνολογίας το BLACK BOX Audio Video Show, ανοίγει τις πόρτες του στις 21 και 22 Μαρτίου στο InterContinental και φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως μια διοργάνωση θεσμός, συστήνοντας εκ νέου τα συστήματα ήχου και εικόνας υψηλών επιδόσεων σε ένα ευρύτερο κοινό.
Υπάρχει γενική είσοδος 5 ευρώ και για τις δύο ημέρες τις διοργάνωσης, εκ των οποίων το 1 ευρώ θα παραχωρηθεί για τις ανάγκες του Χαμόγελου του Παιδιού.
Περισσότερα, στο www.blackboxshow.com
Στην εικόνα, αριστερά ο κ. Ιωάννης Μήτσος, Διευθυντής Πωλήσεων και δεξιά ο κ. Θεόδωρος Μπαφαλούκας, CEO της Black Box, κατά την επίσημη παρουσίαση της διοργάνωσης.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Black Box.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Tην Τετάρτη 22 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, ο τελικός του προγράμματος Ανοιχτής Καινοτομίας “emphasis”, μία πρωτοβουλία της Cardlink, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στόχος του προγράμματος είναι να αναδείξει νέες επιχειρηματικές ιδέες, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να αναπτυχθούν και να υλοποιηθούν σε πραγματικό περιβάλλον.
Για έναν ολόκληρο χρόνο κοινή ομάδα στελεχών της Cardlink και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών εργάστηκε συστηματικά για τις ανάγκες του διαγωνισμού ο οποίος συγκέντρωσε συνολικά τριάντα δύο υποψηφιότητες. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να υποβάλλουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις σε μία από τις τέσσερις θεματικές ενότητες Business Analytics, Customer Experience, Payments/Added Value Services και Retail Modernization, για τον κλάδο του Retail.
Από αυτές, ξεχώρισαν και έφτασαν στον τελικό οι πέντε καλύτερες ιδέες, από alert για το λεωφορείο, σε virtual retail stores, σε βιτρίνες που παρακολουθούν το βλέμμα του πελάτη, σε e-shops μικρών επιχειρήσεων και σε cloud pos λύση.
Μετά από συνδυασμένη ψηφοφορία της επιτροπής και του κοινού που παρευρέθηκε στην εκδήλωση, το πρώτο βραβείο κέρδισε το Vitrina Box, μια online πλατφόρμα εικονικής περιήγησης επιχειρήσεων, το δεύτερο η ομάδα Enneas με πλατφόρμα δημιουργίας chatbot ως εναλλακτικό κανάλι πωλήσεων για οποιαδήποτε επιχείρηση και το τρίτο το Πάμε Στάση, μια alert εφαρμογή για να μην χάνει κανείς το λεωφορείο του σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Cardlink.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τη διάκριση «True Leaders» της Ελληνικής Οικονομίας έλαβε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η ACS από την ICAP Group, σε τελετή βράβευσης που διοργανώθηκε στο Divani Caravel Hotel υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ). Ειδικότερα, μέσα από ένα σύνολο 31.000 επιχειρήσεων που εξετάστηκαν για το 2018 από όλους τους κλάδους της οικονομίας, η ACS βραβεύθηκε ανάμεσα στις εταιρείες που ανταποκρίνονται σε μετρήσιμα κριτήρια σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματά τους (κερδοφορία, αύξηση προσωπικού, κύκλο εργασιών, υψηλή πιστοληπτική ικανότητα).
Σημειώνεται ότι βασικοί παράγοντες του συνεχόμενου ρυθμού ανάπτυξης της ACS, που ανέρχεται σε περίπου 9% ετησίως, αποτελούν οι σταθερές επενδύσεις σε καινοτόμα συστήματα, πρωτοποριακές λύσεις και ανθρώπινο δυναμικό για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελάτων της, καθώς και οι σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό, το κόστος των οποίων θα ξεπεράσει τα 40.000.000€ την επόμενη τριετία.
Η εταιρεία αποτελεί την πλέον οικονομικά υγιή επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και απλού ταχυδρομείου, λόγω μηδενικού δανεισμού και σταθερά αυξανόμενης κερδοφορίας, γεγονότα που την καθιστούν ως την πιο αξιόπιστη επιλογή για τις ταχυδρομικές ανάγκες των πελατών της και παράλληλα της επιτρέπουν να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον, με βάση τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, που αποτελούν κύριο πυλώνα της στρατηγικής της εταιρείας.
Στη φωτογραφία, o κος Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS, παραλαμβάνει το βραβείο «True Leader 2018» από τον Υπουργό Οικονομικών, κο Χρήστο Σταϊκούρα.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.
Δείτε ακόμα: Απόστολος Γεωργαντζής: Το e-commerce μοχλός ανάπτυξης από το 2013 για τις ταχυμεταφορές
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πρόσφατη έρευνα που απευθύνθηκε σε στελέχη κορυφαίων επιχειρήσεων αποκαλύπτει ότι ο σημαντικότερος παράγοντας για τη δημιουργία αξίας από IoT πρωτοβουλίες σε μία επιχείρηση είναι η εκτεταμένη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Το 90% των ερωτηθέντων στην έρευνα, που χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό την τεχνητή νοημοσύνη στις IoT λειτουργίες του, ανέφερε ότι η χρήση αυτή ξεπέρασε τις προσδοκίες.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το IoT σε συνδυασμό με την τεχνητή νοημοσύνη, εμφανίζονται να είναι πιο ανταγωνιστικές από επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αποκλειστικά το IoT, με διψήφιο περιθώριο σε διάφορους επιχειρηματικούς δείκτες, όπως η παραγωγικότητα των εργαζομένων, η καινοτομία και το λειτουργικό κόστος.
Οι επιχειρήσεις αναμένουν να αυξήσουν τα έσοδα τους με το AIoT
Η μελέτη, η οποία διεξήχθη από τις SAS, Deloitte και Intel, με την τεχνογνωσία της IDC, ρώτησε 450 επικεφαλής επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο σχετικά με τη χρήση τεχνολογιών IoT και ΑΙ. Μεταξύ άλλων, προέκυψαν τα παρακάτω βασικά ευρήματα:
- Το 79% των υψηλόβαθμων στελεχών συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων για IoT projects και το 92% αυτών των στελεχών αναφέρει ότι η αξία του AIoT υπερβαίνει τις προσδοκίες τους.
- Το 68% των εταιρειών βασίζεται σε ΙοΤ δεδομένα για την ενημέρωση των καθημερινών επιχειρησιακών αποφάσεων μέσω υπολογιστικών φύλλων και άλλων τεχνολογιών που δεν αφορούν το AI. Μόνο το 12% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το ΙοΤ για να ενημερώνει τις αποφάσεις σχεδιασμού, ενώ το ποσοστό των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν στοιχεία AI για τον καθημερινό σχεδιασμό ανέρχεται σε 31%.
- Το 34% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι με τη χρήση του AIoT πρωταρχικός σκοπός είναι η αύξηση των εσόδων. Ακολουθεί η βελτίωση της καινοτομίας (17,5%), η προσφορά νέων ψηφιακών υπηρεσιών στους πελάτες (14,3%) και η μείωση του λειτουργικού κόστους (11,1%).
- Εταιρείες που έχουν αναπτύξει δυνατότητες AIoT, παρουσιάζουν καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά κρίσιμους οργανωτικούς στόχους, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας επιτάχυνσης των εργασιών, της εισαγωγής νέων ψηφιακών υπηρεσιών, της βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων και της μείωσης του κόστους. Για παράδειγμα, εταιρείες που χρησιμοποιούν δεδομένα IoT χωρίς τεχνητή νοημοσύνη σημείωσαν αύξηση της ταχύτητας των λειτουργιών τους κατά 32%, ενώ εταιρείες που χρησιμοποιούν και τεχνητή νοημοσύνη, παρατήρησαν αύξηση που έφτασε το 53%.
- Κορυφαίες θέσεις στη λίστα των τεχνικών ανάλυσης που χρησιμοποιήθηκαν για IoT projects κατέλαβαν το business intelligence (33%), η παρακολούθηση και η ορατότητα σε πραγματικό σχεδόν χρόνο (31%) και η παρακολούθηση υπό συνθήκες (condition-based) (30%).
Οι δυνατότητες του AIoT διαδραματίζουν μεγαλύτερο ρόλο από τον αναμενόμενο σε ταχείς διαδικασίες προγραμματισμού
Οι εταιρείες που βασίζονται σε δεδομένα IoT για την ενημέρωση της καθημερινής διαδικασίας λήψης αποφάσεων, χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα κατά συντριπτική πλειοψηφία για επιχειρησιακές αποφάσεις (68%) αξιοποιώντας υπολογιστικά φύλλα και άλλες τεχνολογίες που δεν αφορούν την τεχνητή νοημοσύνη.
Αυτό το σημαντικό άλμα δείχνει ότι η τεχνητή νοημοσύνη ανοίγει τον δρόμο για πιο εξελιγμένες και γρήγορες αποφάσεις που επηρεάζουν σημαντικά τα αποτελέσματα. Διευρύνει την εστίαση από επιχειρησιακά προβλήματα όπως «είναι ο εξοπλισμός λειτουργικός ή όχι;» σε αποφάσεις που αφορούν την προσφορά και τη ζήτηση, την ποιότητα των προϊόντων, τη λιανική πώληση ή την εξάπλωση ασθενειών σε μια μονάδα υγειονομικής περίθαλψης.
Μπορείτε να κατεβάστε ολόκληρο το report της SAS από εδώ: AIoT- How IoT Leaders Are Breaking Away.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Skywalker.gr, στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», διοργανώνει το #JobDay 45+ ετών, μια δράση με σκοπό την υποστήριξη και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας ατόμων ηλικίας 45 ετών και άνω.
Με δεδομένη την ανάγκη της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας για επιπλέον αρωγή στην προσπάθειά της να ενταχθεί ή να επανενταχθεί επαγγελματικά, υλοποιούμε για τρίτη φορά στην Αθήνα και για πρώτη στη Θεσσαλονίκη το JobDay 45+ ετών.
Είναι η πρώτη φορά που θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα στις δύο πόλεις, δίνοντας τη δυνατότητα στο ενδιαφερόμενο κοινό να διεκδικήσει μια θέση εργασίας. Η δράση της Αθήνας θα λάβει χώρα στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων, ενώ αυτή της Θεσσαλονίκης στο Μέγαρο Μουσικής. Η ημέρα διεξαγωγής είναι η 21η Ιανουαρίου και οι ώρες και για τις δύο πόλεις είναι 10:00-18:00.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.
Μέσω του #JobDay 45+ ετών, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, επιδιώκουμε να υποστηρίξουμε ουσιαστικά ανθρώπους με δυνάμεις, εμπειρία, δυνατότητες και ενέργεια που επλήγησαν από την παρατεταμένη κρίση στην προοπτική να ανατάξουν τη ζωή τους.
Οι υποψήφιοι-επισκέπτες του #JobDay 45+ ετών θα έχουν τη δυνατότητα:
- Να συναντήσουν εκπροσώπους εταιριών και να περάσουν από συνέντευξη εργασίας.
- Να μιλήσουν προσωπικά με εξειδικευμένο μέντορα για το LinkedIn προφίλ τους και σε πραγματικό χρόνο να επιφέρουν τις βέλτιστες αλλαγές σε αυτό.
- Να έρθουν σε επαφή με coaches, οι οποίοι θα τους βοηθήσουν να βελτιωθούν, να αναπτυχθούν, να μάθουν πώς να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να διαχειρίζονται προσωπικές και επαγγελματικές προκλήσεις.
- Να συζητήσουν με εξειδικευμένους συμβούλους για εργασιακά ζητήματα.
- Να βγάλουν επαγγελματική φωτογραφία, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους (μόνο στη Θεσσαλονίκη).
- Να παρακολουθήσουν εποικοδομητικά workshops (μόνο στη Θεσσαλονίκη).
Όσοι επιθυμούν να επισκεφθούν το #JobDay 45+ ετών μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobdays2020/jobday45-2020 και να ανεβάσουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην αντίστοιχη φόρμα.
Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο www.skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του skywalker.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε συνέχεια ισχυρής ανάπτυξης και κερδοφορίας, οι επιχειρήσεις αισθάνονται σταδιακά την ανάγκη για βαθιά ενδοσκόπηση. Τη νέα αυτή δεκαετία, οι οργανισμοί οφείλουν να κοιτάξουν στο εσωτερικό τους, επανεξετάζοντας συνολικά το σκοπό και τη θέση τους στον κόσμο, σύμφωνα με την 13η έκδοση των Fjord Trends 2020, που αναδεικνύουν το μέλλον του επιχειρείν, της τεχνολογίας και του design.
Το 2019 αποτέλεσε μια χρονιά ακτιβισμού για την κλιματική κρίση, υπευθυνότητας για τις Big Tech, ανάπτυξης του λεγόμενου gig economy και δέσμευσης 181 κορυφαίων διευθυντικών στελεχών για τον επαναπροσδιορισμό του επιχειρηματικού σκοπού. Η αλλαγή κουλτούρας, επιταχυνόμενη από τη διαρκή υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών, έχει αγγίξει τις διοικήσεις των εταιρειών (C-suite), αναγκάζοντας τους ηγέτες τους να επανεξετάσουν τις ίδιες τις αρχές στις οποίες στηρίζονται οι οργανισμοί τους. Η μελέτη επισημαίνει ότι η οικονομία και η πολιτική, ο καπιταλισμός και οι πόροι, η τεχνολογία και η κοινωνία έχουν από καιρό συνδεθεί, αλλά μόλις τώρα οι συνέπειες της σύνδεσής τους εμφανίζονται δυναμικά στη δημόσια συνείδηση.
"Οι διαμαρτυρίες για την πορεία του καπιταλισμού της ατέρμονης ανάπτυξης, η οποία καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από το κέρδος, μεταφέρονται πλέον από τους δρόμους στις αίθουσες συνεδριάσεων των επιχειρήσεων. Το γεγονός αυτό δημιουργεί επιτακτική ανάγκη εξεύρεσης νέων τρόπων μέτρησης της ανάπτυξης", δήλωσε ο Mark Curtis, συνιδρυτής και chief client officer της Fjord. "Αυτές οι νέες αξίες μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τη σημασία των επιχειρήσεων στη νέα δεκαετία. Ένα πράγμα είναι σαφές: νικητές θα είναι οι επιχειρήσεις εκείνες με βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα και μακροπρόθεσμη οπτική, τόσο όσον αφορά τον εαυτό τους όσο και τον αντίκτυπό τους στον κόσμο".
Ο Brian Whipple, Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture Interactive, πρόσθεσε: "Αρχίζουμε να βλέπουμε τους πελάτες μας να προσανατολίζονται προς ένα μετασχηματισμό με σκοπό. Η δεκαετία που πλέον διανύουμε θα χαρακτηριστεί από την αναθεώρηση των βασικών θεμελίων και αρχών, παρέχοντας την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να μετασχηματίσουν αυτό που προσφέρουν σε κάτι πιο συναρπαστικό, ουσιαστικό και προσανατολισμένο προς το μέλλον. Η μετατόπιση της φιλοσοφίας από το «εγώ» στο «εμείς» θα οδηγήσει στη μετατόπιση του design από το χρήστη στη ζωή (life-centered approach).
Τα Fjord Trends 2020 εξετάζουν επτά αναδυόμενες τάσεις, οι οποίες αναμένεται να διαμορφώσουν το επιχειρείν και παρέχουν πρακτικές συμβουλές για το πώς οι οργανισμοί μπορούν να αγκαλιάσουν τη νέα εποχή.
- «Τα πολλά πρόσωπα της ανάπτυξης» (Many Faces of Growth): Ο καπιταλισμός αντιμετωπίζει μια κρίση «μέσης ηλικίας». Η επιτυχία δεν εξισώνεται πλέον μόνο με την ανάπτυξη και οι οργανισμοί πρέπει να αρχίσουν να επαναξιολογούν τον εταιρικό σκοπό τους και να ευθυγραμμίσουν εκ νέου τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν το ρόλο τους στον κόσμο.
- «Το χρήμα αλλάζει» (Money Changers): Το πώς αντιλαμβανόμαστε τα χρήματα και πληρώνουμε για τα αγαθά μεταβάλλεται ταχύτατα. Αυτές οι τεκτονικές μετατοπίσεις δημιουργούν πολλές ευκαιρίες για μια σειρά νέων προϊόντων και παικτών.
- «Barcodes… με πόδια» (Walking Barcodes): Τα φυσικά μας σώματα γίνονται τόσο ανιχνεύσιμα όσο και οι ψηφιακοί εαυτοί μας. Όταν πρόκειται για την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου και σώματος, ποια είναι άραγε η κόκκινη γραμμή (trade-off) μεταξύ της ιδιωτικής ζωής και της ευκολίας;
- «Ρευστοί Άνθρωποι» (Liquid people): Οι συνήθειες κατανάλωσης αλλάζουν καθώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και ορίζουν την ταυτότητά τους με ολοένα και πιο ρευστούς τρόπους. Υπάρχει σημαντική ευκαιρία στην παροχή νέων εμπειριών κατανάλωσης.
- «Σχεδιάζοντας τη νοημοσύνη» (Designing Intelligence): Η ανθρώπινη εμπειρία γίνεται ολοένα και πιο πολύπλοκη. Το επόμενο βήμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη είναι να προχωρήσουμε πέρα από την αυτοματοποίηση στο σχεδιασμό συστημάτων που συνδυάζουν ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη και ενισχύουν την αλληλεπίδρασή τους.
- «Ψηφιακά Δίδυμα» (Digital Doubles): Καλωσορίστε το ψηφιακό σας δίδυμο που εργάζεται για σας και ξέρει τι θέλετε. Τα ψηφιακά δίδυμα εξελίσσονται πέρα από τη βιομηχανία και στην καθημερινότητά μας.
- «Σχεδίαση με επίκεντρο τη ζωή» (Life-centered Design): Η εστίαση της επιθυμίας, της βιωσιμότητας και της σκοπιμότητας μετακινείται από το "εγώ" στο "εμείς". Μπορεί το design να επεκταθεί πέρα από το δικό του οικοσύστημα, μετακινούμενο από μια προσέγγιση με επίκεντρο το χρήστη σε μια προσέγγιση με επίκεντρο τη ζωή;
Τα Fjord Trends 2020 βασίζονται στη συλλογική σκέψη 1.200+ σχεδιαστών και προγραμματιστών της Fjord σε 33 studios σε όλο τον κόσμο. Η ετήσια μελέτη είναι απόρροια πληθοπορισμού (crowdsourcing) και βασίζεται σε άμεση παρατήρηση, έρευνα με βάση δεδομένα και έργα σε πελάτες.
Για να διαβάσετε την αναφορά, επισκεφτείτε: accenture.com/Fjordtrends2020 ή trends.fjordnet.com και συζητήστε στο Twitter με hashtag #FjordTrends.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Accenture.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77