H RDC Informatics, στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζει το Σύλλογο Προστασίας Αγέννητου Παιδιού – «Η Αγκαλιά», μέσα από τη χορηγία κατασκευής, μιας σύγχρονης πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών, που βασίστηκε στο πολυβραβευμένο οικοσύστημα ψηφιακής μάθησης MELO – Digital Learning Ecosystem.
Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα δημιουργήθηκε με στόχο να καλύψει λειτουργικές ανάγκες του Συλλόγου. Συγκεκριμένα, μέσω της πλατφόρμας διενεργούνται εξ’ αποστάσεως σεμινάρια επιμόρφωσης στους ωφελούμενους-γονείς (προετοιμασίας γονεϊκότητας, προγεννητικής αγωγής, περιγεννητικής αγωγής, θηλασμού κ.ά.), καθώς επίσης και εκπαιδευτικά προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας στα ωφελούμενα παιδιά, που λειτουργούν στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μεγαλώνουμε Αγκαλιά» του Συλλόγου.
Η RDC Informatics, με στόχο να συνδράμει στο πολύτιμο έργο της Αγκαλιάς, ανέλαβε το δωρεάν σχεδιασμό και την ανάπτυξη της σύγχρονης πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών, που λειτουργεί στην ηλ. διεύθυνση eplatform.agalia.org.gr, καθώς επίσης και την εκπαίδευση των στελεχών του Συλλόγου, προκειμένου να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν παραγωγικά την πλατφόρμα.
Δείτε περισσότερα για το έργο της Αγκαλιάς στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.agalia.org.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H ATCOM υποστήριξε τον θεσμό του Black Friday στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Akamai, παγκόσμιου leader σε υπηρεσίες cyber security και web performance που αναδείχθηκε για 3η χρονιά Gartner Magic Quadrant Leader και Forrester Wave Leader.
Οι υπηρεσίες Akamai εξασφάλισαν την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία των e-commerce sites για τους μεγαλύτερους retailers της χώρας, θωρακίζοντας την ιδιαίτερα επιβαρυμένη φετινή περίοδο του Black Friday εν μέσω lockdown, και υποστηρίζοντας αποτελεσματικά τον κλάδο της λιανικής πώλησης.
Οι πωλήσεις των κυρίαρχων εκπροσώπων του e-commerce φέτος ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, με αξιοσημείωτη αύξηση έως 300% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Μέσω των υπηρεσιών Akamai επιτεύχθηκε 100% uptime των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ενώ οι υποδομές φιλοξενίας τους αποφορτίστηκαν σε ποσοστό άνω του 86,5%. Ταυτόχρονα, τα Akamai Security Services ανίχνευσαν και απέτρεψαν περισσότερες από 14 εκατομμύρια επιθέσεις DDoS (Distributed Denial-of-Service), προερχόμενες από χώρες όπως οι ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Γερμανία, Καναδάς και Τουρκία.
Η μέγιστη απόδοση των e-shops ήταν ανά πάσα στιγμή εξασφαλισμένη ανεξαρτήτως επισκεψιμότητας, η οποία αξίζει να σημειωθεί ότι σε ώρες αιχμής ξεπέρασε τους 3,5 εκατομμύρια ταυτόχρονους μοναδικούς χρήστες. Τα ανωτέρω στοιχεία προέκυψαν από τις Πλαίσιο, Κωτσόβολος, Media Markt, Public, Γερμανός, You.gr, Σκλαβενίτης, πολυκαταστήματα attica, Hondos Center, notos, KALOGIROU, Ζ-Mall και άλλες ηγέτιδες εταιρείες λιανικής που εντάσσονται στο πελατολόγιο της ATCOM.
Μέσω των στατιστικών, επιβεβαιώθηκε για ακόμη μία φορά ότι η επιτάχυνση της απόδοσης των e-shops ήταν ευθέως ανάλογη με την αύξηση του conversion rate και τη μεγιστοποίηση του επιχειρηματικού αντίκτυπου (business impact).
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Για ακόμα μία χρονιά, και ιδιαίτερα λόγω των ειδικών συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία, οι διοικήσεις των εταιρειών του Ομίλου Quest στηρίζουν πολλαπλά τον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αναγνωρίζοντας το σημαντικό έργο που επιτελεί για την ευημερία των παιδιών και την επίλυση προβλημάτων που απειλούν τη διαβίωσή τους.
- Οι εταιρείες Info Quest Technologies, Uni Systems, iSquare, Quest Online/you.gr και Cardlink, υποστηρίζουν ως Platinum Χορηγοί τον 24ωρο fundraising μαραθώνιο Gaming του οργανισμού που διοργανώνεται για 8η συνεχόμενη χρονιά στις 12-13 Δεκεμβρίου με τη συμμετοχή γνωστών YouTubers, stand up κωμικών και της μεγάλης κοινότητας των gamers και στόχο την κάλυψη των εξόδων των 7 ασθενοφόρων του οργανισμού. Επιπλέον, το www.you.gr διαθέτει δώρα για τον διαγωνισμό και παρακινεί μέσω της μεγάλης κοινότητας των κοινωνικών του δικτύων τους πελάτες του να συμμετέχουν.
- Το you.gr προτρέπει τους πελάτες του να συμβάλλουν στο έργο του οργανισμού, με σχετική παρότρυνση σε κάθε επικοινωνία που πραγματοποιείται κατά την ολοκλήρωση μίας παραγγελίας
- Οι εταιρείες Info Quest Technologies και iSquare διαθέτουν προϊόντα για τη Χριστουγεννιάτικη λαχειοφόρο αγορά “25 Smiles” του οργανισμού, τα έσοδα από την οποία θα ενισχύσουν το έργο 11 δομών του
- Η ACS συστηματικά παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς, σε ειδική τιμή για τις αποστολές του οργανισμού.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι μία επιχείρηση ευημερεί, όταν η κοινωνία όπου δραστηριοποιείται ευημερεί, ο Όμιλος Quest και οι εταιρείες του υλοποιούν εστιασμένες κοινωνικές δράσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, σε συνεργασία με έγκυρους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, με όραμα έναν καλύτερο και πιο προηγμένο κόσμο για όλους.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ένα βήμα πριν από το τέλος της χρονιάς ήρθε και πάλι η ώρα για το Year In Search 2020 της Google, που αποκαλύπτει τι ψάξαμε, τι παρακολουθήσαμε, ποιους θαυμάσαμε, τι θελήσαμε να μαγειρέψουμε και, γενικά, όλα όσα βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής των Ελλήνων μέσα στους 12 αυτούς μήνες που ήταν διαφορετικοί από όλους τους προηγούμενους της ζωής μας.
Στις φετινές αναζητήσεις μας, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν φυσικά ο κορωνοϊός. Ψάξαμε για την τηλεκπαίδευση, για τα κρούσματα, για το 13033 και πολλά άλλα. Στη λίστα με τις Διασημότητες φέραμε τον Σωτήρη Τσιόδρα και τον Νίκο Χαρδαλιά πάνω από τον Ντόναλντ Τραμπ ενώ αναρωτηθήκαμε αρκετές φορές, πότε θα ανοίξουν τα σχολεία, οι επιχειρήσεις αλλά και οι καφετέριες. Φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ψάξαμε να βρούμε τι έχουμε κοντά μας - από φαρμακεία, φωτογραφεία, χρωματοπωλεία μέχρι φυσικά... φαγητό!
Μερικές ενδεικτικές κατηγορίες δημοφιλέστερων αναζητήσεων
Δείτε όλα τα trends στην Ελλάδα εδώ: trends.google.com/trends/yis/2020/GR
Δείτε τα παγκόσμια Trends για το 2020 εδώ: trends.google.com/trends/yis/2020/GLOBAL
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η κρισιμότητα των εξελίξεων, καθώς και τα σημαντικά ζητήματα που έχουν προκύψει στην παρούσα συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19, επέβαλλαν στον κλάδο τεχνολογίας να συμβάλει από την πρώτη στιγμή, με όλες του τις δυνάμεις για την καλύτερη δυνατή διαχείριση των ιδιαίτερων προβλημάτων και θεμάτων, που αντιμετωπίζει η ελληνική κοινωνία και οικονομία.
Στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει η πανδημία του COVID-19, η τεχνολογία τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα, κατέχει καίριο ρόλο και αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για την κοινωνία και την οικονομία. Μέσα σε αυτήν την τραγική κρίση, η στρατηγική κατεύθυνση για τη μετάβαση σε μία σύγχρονη “ψηφιακή” Ελλάδα με αποφασιστικότητα και σχέδιο αποτελεί κοινό στόχο όλων μας.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΣΕΠΕ διοργανώνει και φέτος το digital economy forum 2020: Χτίζοντας την Ψηφιακή Ελλάδα μεταξύ 14 και 16 Δεκεμβρίου 2020, online μέσα από μία καινοτόμο ψηφιακή πλατφόρμα, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τα προβλεπόμενα μέτρα πρόληψης για την αντιμετώπιση του COVID-19.
Την εναρκτήριο κεντρική ομιλία θα πραγματοποιήσει ο Πρωθυπουργός της χώρας, κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ από το βήμα του forum θα απευθυνθεί και ο Πρόεδρος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κύριος Αλέξης Τσίπρας.
Το digital economy forum 2020 τελεί Υπό την Αιγίδα της Α.E. της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, ενώ συμμετέχουν και φέτος ομιλητές υψηλού κύρους και επιπέδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Παράλληλα, στο digital economy forum 2020 θα λάβουν μέρος κορυφαία κυβερνητικά στελέχη, Αξιωματούχοι των Ευρωπαϊκών Θεσμών, εκπρόσωποι κλαδικών φορέων και οργανισμών, εκπρόσωποι και ειδικοί της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας, εκπρόσωποι των σημαντικότερων επιχειρήσεων του κλάδου ψηφιακής τεχνολογίας καθώς και άλλων κλάδων της οικονομίας.
Οι βασικές θεματικές ενότητες του forum αφορούν: στις Πολιτικές αναφορικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε Ελλάδα και Ευρώπη, την οικονομία και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας, την επένδυση στην Ελληνική Βιομηχανία Ψηφιακών Τεχνολογιών και την Καινοτομία, την ενίσχυση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας, την Ψηφιακή Αυτοδιοίκηση καθώς και την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε παραγωγικούς κλάδους της Εθνικής οικονομίας.
Τέλος, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται οι τοποθετήσεις των επικεφαλής κορυφαίων επιχειρήσεων του κλάδου, οι οποίοι αναμένεται να δώσουν τη δική τους διάσταση όσον αφορά στο ψηφιακό στοίχημα που έχει να κερδίσει η Ελλάδα, στα επόμενα βήματα τόσο για το Λιανεμπόριο και το smart home, όσο και για τις υποδομές τηλεπικοινωνιών στη χώρα. Οι επικεφαλής των επιχειρήσεων, από κοινού με υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη, συζητούν για το μέλλον, το σχεδιασμό και τα επόμενα βήματα για την ψηφιακή Ελλάδα της μετά COVID-19 εποχής, αναλύοντας τη διεθνή εμπειρία και πρακτική.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το digital economy forum 2020 στο deforum.sepe.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο Όμιλος Quest το εννεάμηνο 2020 παρουσίασε αύξηση 20,2% σε πωλήσεις, 9,4% σε λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) και 10,1% σε προ φόρων κέρδη (ΕΒΤ). Επίσης, υποχώρησαν κατά 53,4% ** τα καθαρά μετά φόρων κέρδη (ΕΑΤ).
Παράλληλα, διατήρησε την καλή χρηματοοικονομική του κατάσταση και συνέχισε την υλοποίηση των σχεδιασμένων αναπτυξιακών του επενδύσεων.
Τα βασικότερα Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα & Μεγέθη παρουσιάζονται ακολούθως:
* Δεν περιλαμβάνονται τα "Λοιπά κέρδη / (ζημίες)" της κατάστασης αποτελεσμάτων περιόδου, που σχετίζονται με την επενδυτική δραστηριότητα.
Η καθαρή δανειακή θέση (δάνεια μείον ταμειακά διαθέσιμα) του Ομίλου διαμορφώθηκε σε €11,6 εκ., έναντι €13,9 εκ. στις 30/9/2019 και -€24,7 εκ. στις 31/12/2019. Οι επενδύσεις του Ομίλου στο εννεάμηνο 2020 ανήλθαν σε €16,5 εκ. μειωμένες κατά €12,7 εκ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Η πλειονότητα των φετινών επενδύσεων αφορά στην ανάπτυξη των υποδομών του κλάδου ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Αποτελέσματα 2020 ανά δραστηριότητα
- Προϊόντα Πληροφορικής (εταιρείες: Info Quest Technologies, iSquare, Quest on Line, iStorm).
Κατά το εννεάμηνο του 2020 σημειώθηκε διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+29,3%), ενώ αυξήθηκε και η προ φόρων κερδοφορία κατά 32,2% σε σχέση με το 2019. Η περυσινή αντίστοιχη περίοδος είχε επηρεαστεί θετικά κατά́ €1,4 εκ., λόγω αντιστροφής παλαιότερων έκτακτων προβλέψεων. Αφαιρουμένης της εν λόγω έκτακτης θετικής επίδρασης στα περυσινά αποτελέσματα, η φετινή κερδοφορία ΕΒΤ της δραστηριότητας έχει διπλασιαστεί, παρουσιάζοντας βελτίωση και στα περιθώρια κέρδους.
- Υπηρεσίες Πληροφορικής (Uni Systems).
Κατά το εννεάμηνο του 2020 σημειώθηκε διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+10,2%), αλλά και σημαντική βελτίωση στην προ φόρων κερδοφορία (+69,6%), η οποία οφείλεται στη βελτίωση των χρηματοοικονομικών εξόδων και αποσβέσεων, αλλά και στην εν γένει αποδοτικότερη λειτουργία της εταιρείας βελτιώνοντας και τα περιθώρια κέρδους.
- Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (ACS - Courier).
Στο εννεάμηνο του 2020 υπήρξε βελτίωση στις πωλήσεις (+11%), η οποία συνοδεύτηκε από αύξηση της προ φόρων κερδοφορίας (+4,5%). Η εταιρεία κατά το Β’ τρίμηνο είχε έκτακτες δαπάνες (άνω του €1 εκ.) για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία Covid-19 κατά τη διάρκεια του Β’ τριμήνου με ισόποση επίδραση στα αποτελέσματά της.
- Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (Cardlink).
Κατά το εννεάμηνο του 2020 σημειώθηκε οριακή αύξηση στις πωλήσεις (1,6%) αλλά μείωση στην προ φόρων κερδοφορία (-56,4%), που οφείλεται τόσο στην επίδραση του lockdown, όσο και στην ανανέωση της συμφωνίας με τις τράπεζες, η οποία προβλέπει εκπτώσεις τζίρου για τα έτη 2018 – 2020, καθώς και μειωμένες τιμές στη νέα 5ετή διάρκειά της (2020 – 2024).
- Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (Quest Energy).
Κατά το εννεάμηνο του 2020 οι πωλήσεις της εταιρείας είναι αυξημένες κατά 45,7% και η προ φόρων κερδοφορία κατά 73,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η αλματώδης αύξηση των μεγεθών οφείλεται στην εξαγορά φωτοβολταϊκών πάρκων συνολικής ισχύος 13,5MW στη διάρκεια του 2019 και τις αρχές του 2020. Τα αποτελέσματα του 9Μ περιλαμβάνουν και έκτακτες αρνητικές προβλέψεις ύψους €0,49 εκ. για ενδεχόμενη έκτακτη φορολογία για την εξομάλυνση του ελλείματος του ΕΛΑΠΕ μέσω έκτακτης εισφοράς.
Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών
Τα έσοδα της μητρικής εταιρείας κατά το εννεάμηνο 2020 ανήλθαν σε €7,6 εκ. σε σχέση με €6,5 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε €6,2 εκ. έναντι €5,3 εκ. και τα αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν ζημιές €4,9 εκ. έναντι κερδών €5,3 εκ. στην αντίστοιχη περίοδο του 2019.
** Κατά το Γ’ τρίμηνο η μητρική εταιρεία Quest Συμμετοχών προχώρησε στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου μέσω κεφαλαιοποίησης αποθεματικών ποσού €5,89 ανά μετοχή, κίνηση που επιτρέπει την βελτίωση της κεφαλαιακής της βάσης και τη διευκόλυνση της μελλοντικής διανομής κερδών προς τους μετόχους της. Η ως άνω κεφαλαιοποίηση προκάλεσε μια έκτακτη φορολογική επιβάρυνση ύψους €11,1 εκ. με ισόποση επίδραση στα κέρδη μετά φόρων της εταιρείας. Η ανωτέρω επίδραση, που αποτελεί έκτακτο γεγονός, δεν επιβαρύνει την επαναλαμβανόμενη λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου, ούτε τη συνέχιση της ακολουθούμενης μερισματικής πολιτικής του.
Τα έσοδα της μητρικής κατά το εννεάμηνο του 2020 περιλαμβάνουν μερίσματα ύψους €6,3 εκ. έναντι €5,5 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Προοπτικές για το τέλος του 2020 και εκτιμήσει της επίδρασης από την πανδημία (Covid-19)
Τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών του Ομίλου κατά το εννεάμηνο του 2020 εμφανίζονται βελτιωμένα σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Οι περισσότερες εταιρείες του Ομίλου προσαρμόστηκαν γρήγορα στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία και τα μεγέθη τους ανέκαμψαν, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2019.
Από τα έως τώρα στοιχεία διαφαίνεται ότι οι περισσότεροι κλάδοι στους οποίους δραστηριοποιείται ο Όμιλος (τεχνολογία, ταχυμεταφορές, ηλεκτρονικό εμπόριο) ενισχύονται από τις νέες καταναλωτικές συνήθειες που διαμορφώνονται στη μετά Covid εποχή.
Πιο αναλυτικά εκτιμώνται τα εξής για τις δραστηριότητες του Ομίλου:
Προϊόντα Πληροφορικής: Με βάση την εμπειρία του Απριλίου, φαίνεται ότι είναι η δραστηριότητα του Ομίλου που επηρεάζεται περισσότερο από την αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων. Εντούτοις αυτή τη φορά εκτιμάται ότι υπάρχει καλύτερη προετοιμασία στη διαχείριση ηλεκτρονικών πωλήσεων από τα δίκτυα λιανικής, με αποτέλεσμα να αναμένεται αναπλήρωση σε μεγάλο βαθμό του τζίρου των φυσικών καταστημάτων. Παράλληλα οι κυβερνητικές παρεμβάσεις (μείωση ενοικίων, εργασιακές ρυθμίσεις κ.λ.π.) στην περίοδο του lockdown μειώνουν το λειτουργικό κόστος, οπότε η επίπτωση στα μεγέθη της κερδοφορίας αναμένεται να είναι σχετικά περιορισμένη και διαχειρίσιμη.
Υπηρεσίες Πληροφορικής: H δραστηριότητα της Uni Systems δεν φαίνεται να επηρεάζεται αρνητικά από το Covid19. Εκτιμάται ότι και το τελευταίο τρίμηνο η εταιρεία θα έχει αντίστοιχη πορεία με αυτή του εννεαμήνου.
Ταχυδρομικές Υπηρεσίες: Οι υπηρεσίες ταχυμεταφορών παρουσιάζουν από το μήνα Απρίλιο και μετά αυξημένη ζήτηση, καθώς μέσω αυτών εξυπηρετείται μεγάλο μέρος του ηλεκτρονικού εμπορίου, του οποίου οι ρυθμοί ανάπτυξης έχουν ενταθεί. Τα έκτακτα μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση της απότομης αύξησης της ζήτησης, αλλά και των ιδιαίτερων συνθηκών και απαιτήσεων στην παράδοση των δεμάτων, (όπως η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των πρακτόρων – συνεργατών της, οι έκτακτες προσλήψεις και η υπερωριακή απασχόληση προσωπικού, οι μισθώσεις νέων χώρων και εξοπλισμού κ.α.) περιορίζουν τα περιθώρια κερδοφορίας κατά τις περιόδους του “lockdown”. Για το τέλος του έτους αναμένεται να ενταθεί η τάση αύξησης του τζίρου, ενώ ενδεχομένως να συμπιεστούν προσωρινά τα περιθώρια κέρδους.
Ηλεκτρονικές Συναλλαγές Για το τέλος του έτους αναμένεται ανάλογη πορεία με αυτή του εννεαμήνου, δεδομένης της επαναφοράς των περιοριστικών μέτρων σε λιανική και εστίαση αλλά και των λόγων που επηρέασαν το εννεάμηνο.
Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές: H παραγωγή και η διάθεση ενέργειας προερχόμενη από φωτοβολταϊκά συστήματα, συνεχίζεται κανονικά, επομένως δεν αναμένεται αρνητική επίπτωση από την κρίση του Covid-19 στη λειτουργία και τα έσοδα της εταιρείας. Η ενδεχομένη επιβολή έκτακτης φορολογίας στη χρήση 2020 για την κάλυψη του ελλείματος τους συστήματος, δεδομένης της ήδη ληφθείσας πρόβλεψης στο 9Μ, θα έχει περιορισμένη επίδραση στα αποτελέσματα του υπόλοιπου έτους.
H ρευστότητα του Ομίλου παραμένει ισχυρή, με τα συνολικά διαθέσιμα και τις γραμμές χρηματοδότησης να ανέρχονται στα €150 εκ. περίπου, επιτρέποντας την απρόσκοπτη συνέχιση των σχεδιασμένων αναπτυξιακών επενδύσεων.
Για το σύνολο του 2020, και με τα διαθέσιμα έως σήμερα στοιχεία σχετικά με την επίδραση της πανδημίας, τα μεγέθη των ενοποιημένων πωλήσεων, των λειτουργικών κερδών EBITDA και της προ φόρων κερδοφορίας εκτιμάται ότι θα είναι βελτιωμένα σε σχέση με το 2019. Η ακριβής τελική πορεία των μεγεθών θα εξαρτηθεί από τη επίδραση και την διάρκεια ισχύος των πρόσφατων περιοριστικών μέτρων, καθώς και της πορείας και των επιπτώσεων της πανδημίας στην οικονομία γενικότερα.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τη δυναμική της πορεία συνεχίζει η Convert Group, η καινοτόμος Ελληνική εταιρεία που ηγείται παγκοσμίως στον κλάδο των Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο των Καταναλωτικών Αγαθών και Προϊόντων Υγείας. Μάλιστα αυτή ήταν η πρώτη φορά που οι νέοι πελάτες στα προϊόντα της ήταν περισσότεροι από τους νέους πελάτες στις συμβουλευτικές της υπηρεσίες, σηματοδοτώντας έτσι και τον μετασχηματισμό της σε μία Enterprise Software-as-a-Service εταιρεία από μία εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Οι νέοι πελάτες της Convert Group στις καινοτομικές πλατφόρμες της eRetail Audit & eRetail Content είναι: Alter Iσπανίας, Bayer Ισπανίας, Bella Aurora Iσπανίας, DermoFarm Ισπανίας, Elbisco, Estée Lauder (Darphin), Faes Farma Ισπανίας, Giochi Preziosi, Hasbro, J&J Αιγύπτου, Kellogg’s Company, Lilly, Nutricia, Roche Iσπανίας, The Walt Disney Company, Thea Ισπανίας και Uriach Ισπανίας.
Στο συμβουλευτικό σκέλος της, εγκαινίασε συνεργασίες με 8 νέους πελάτες στην Ελλάδα: AXF (Attrattivo & ΆLE), Carpo, Chrysafidis MG, Hondos Center, Leroy Merlin, Praktiker, Public - Media Markt και Vario.
Συνολικά, οι 12 νέοι πελάτες της Convert Group ανήκουν στους κλάδους ομορφιάς και υγείας, οι 5 στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών, ενώ η εταιρεία έκανε και δυναμική είσοδο στον κλάδο παιχνιδιών με 3 μεγάλες πολυεθνικές ως νεοεισερχόμενους πελάτες της.
Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Deputy CEO & Director of Product Innovation της Convert Group δήλωσαν σχετικά: “Είμαστε τρομερά υπερήφανοι για τα επιτεύγματα των ομάδων μας που καταφέρνουν σε μία τόσο δύσκολη περίοδο να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες μας στις 13 χώρες όπου έχουμε συνεχιζόμενα projects. Οι νέοι πελάτες που καταφέραμε να προσελκύσουμε το τελευταίο 6μηνο σε Ισπανία, Αίγυπτο και Ελλάδα αποτελούν πολύ σημαντική εξέλιξη, αλλά νιώθουμε ότι είμαστε ακόμα στο ξεκίνημα του οράματος που μοιραζόμαστε όλοι οι Converters: Να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο οικοσύστημα δεδομένων μέσα από το οποίο Προμηθευτές και Έμποροι συνεργάζονται για να δημιουργούν αξία στο ηλεκτρονικό εμπόριο.”
Η Convert Group βραβεύεται για 3 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας και απασχολεί 50 άτομα επιστημονικό προσωπικό στην Αθήνα, σε ρόλους engineers, data scientists, consultants και analysts.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με βασικό θέμα ‘’Doing good by doing well’’ θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά το The FORTUNE GREECE CEO Iniative Forum 2020 στις 26 Νοεμβρίου και ανάμεσα στους εξέχοντες ομιλητές του θα βρεθεί ο CEO της Generation Y – International eBusiness Hub, Αναστάσιος Σπανίδης.
Στη σκιά της πανδημίας, η προστασία της δημόσιας υγείας, η αλληλεγγύη, ο σεβασμός στο περιβάλλον και η βιώσιμη ανάπτυξη έχουν τοποθετηθεί στο επίκεντρο του παγκοσμίου ενδιαφέροντος. Αυτό θέτει την ενσωμάτωση ενός νέου εταιρικού σκοπού στη στρατηγική των επιχειρήσεων ως απαραίτητη προϋπόθεση και για την οικονομική τους αξία, αλλά και για τη βελτίωση της κοινωνίας συνολικά.
Σ’ αυτό ακριβώς το πλαίσιο, όπου απαιτείται περισσότερο από ποτέ ηθική στην εταιρική διακυβέρνηση και δικαιοσύνη, ο κ. Σπανίδης θα ενώσει τις δυνάμεις του με μερικούς από τους κορυφαίους οικονομικοκοινωνικούς ηγέτες της Ελλάδας, μιλώντας στο πάνελ «The Future of Work», συμπληρώνοντας τον συνολικό διάλογο του φόρουμ για τα χαρακτηριστικά της ηγεσίας του 21ου αιώνα, καθώς αυτά αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας και για τις δεσμεύσεις της για ένα καλύτερο και ασφαλέστερο μέλλον, σ’ έναν δίκαιο κόσμο χωρίς αποκλεισμούς.
Πιο συγκεκριμένα, στο πάνελ του κ. Σπανίδη, με δεδομένες τις μεγάλες αλλαγές που ήδη έχουν συντελεστεί στον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε και επικοινωνούμε, θα συζητηθεί ο ολικός επανασχεδιασμός του νέου μοντέλου εργασίας, με πρωταγωνιστές την τεχνολογία, την τηλεργασία, την ευελιξία και τη δια βίου μάθηση, τα οποία μοιραία επαναπροσδιορίζουν και τις δεξιότητες των εργαζομένων αλλά και τις προτεραιότητες των ηγετών.
Μαζί με τον κ. Σπανίδη, σ’ αυτή τη συνάντηση κορυφής, που στόχο έχει την ψύχραιμη καταγραφή της βαθιάς ύφεσης που έχει πλήξει όλον τον πλανήτη και την αισιόδοξη αντίδραση στη νέα πραγματικότητα που αναδύεται, θα είναι οι Χρήστος Μισαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος, IWG, Δόμνα Μιχαηλίδου, Υφυπουργός Εργασίας και η Ρεβέκκα Πιτσίκα, Iδρύτρια και CEO, People for Business.
Μάθετε περισσότερα για το event εδώ: ceoinitiative.fortunegreece.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H ForestView, μέλος του ThinkDigital Group(TDG), εντάσσει στο δυναμικό της την Αλίν Μπαρδισμπανιάν, με καθήκοντα Head of Business Development. Η Α. Μπαρδισμπανιάν έχει πολυετή εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας, έχοντας συνεργαστεί με σημαντικά brands όπως Cosmote, IKEA, Germanos, Γρ. Σαράντης, P&G, ενώ από το 2016 εργαζόταν ως Marketing Communications Director στη WIND.
Ο Κώστας Καμπάκης, Managing Director της ForestView, δήλωσε: «Νιώθουμε υπερήφανοι για την εμπορική αντίληψη και το performance culture που διέπει την εταιρία μας. Η ένταξη της Αλίν στο δυναμικό μας, με τη σημαντική εμπειρία που έχει τόσο από την πλευρά του διαφημιζόμενου όσο και αυτή ενός agency, ενισχύει τους τρόπους που δημιουργούμε αξία για τους συνεργάτες μας. Στόχος μας είναι η δημιουργία δυνατών brand εμπειριών που οδηγούν σε business growth».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε αυτή τη δύσκολη εποχή που διανύουμε, γεμάτη προκλήσεις και αλλαγές, οι καινοτόμες υπηρεσίες της Western Union – PayLink κερδίζουν την εμπιστοσύνη των χρηστών και αποσπούν βραβεία που μας κάνουν ιδιαίτερα υπερήφανους.
Σε συνεργασία με το κορυφαίο Agency και αυτής της χρονιάς, τη ‘Relevance”, και με μεθοδική, ομαδική δουλειά καταφέραμε να ξεχωρίσουμε με τα αποτελέσματα που φέραμε στις online συναλλαγές μέσα σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και πόσο μάλλον εν μέσω της πανδημίας Covid19. Η διάκριση του SILVER award στην κατηγορία Best Performance in Finance σημαίνει πολλά για εμάς και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Tο Performance Marketing και η σωστή διαχείριση όλων των δεδομένων που έχουμε στη διάθεσή μας αποτελεί βασικό στοιχείο της Στρατηγικής μας, έχοντας πάντα στο επίκεντρο την ασφάλεια των συναλλαγών και την ολοκληρωμένη εμπειρία του πελάτη μας είτε είναι online είτε offline.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77