Tech & Business

Analytics και Τεχνητή Νοημοσύνη πιο επίκαιρα από ποτέ για τις επιχειρήσεις

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή πραγματοποιήθηκε για ακόμη μια φορά το SAS Analytics Roadshow 2020 με θέμα "For the Winners: Turning Data to Decisions", που έλαβε χώρα στις 25 Φεβρουαρίου, στο ξενοδοχείο Hilton.

Η εκδήλωση-θεσμός που διοργανώνει κάθε χρόνο η SAS και που αποτελεί το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό συνέδριο για το Analytics και την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ελλάδα, είχε φέτος στο επίκεντρο το ζήτημα της μετατροπής των Δεδομένων σε Αποφάσεις με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, καθώς το Enterprise Decisioning, δηλαδή η δυνατότητα λήψης αποφάσεων εύκολα και γρήγορα σε όλο το εύρος μιας επιχείρησης μέσα από τα Analytics αποτελεί πλέον την ουσία για κάθε επιχείρηση που θέλει να επιτύχει τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Οι συμμετέχοντες στο SAS Analytics Roadshow είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να ενισχύσουν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία σε όλες τις λειτουργίες της επιχείρησής τους, καθώς επίσης και να διατηρήσουν τον έλεγχο των δεδομένων μέσα από την αποτελεσματική τους αξιοποίηση και την εφαρμογή τους στις στρατηγικές αυτές που εν τέλει θα τους οδηγήσουν στην επιτυχία.

Για ακόμη μια χρονιά στην εκδήλωση προσκλήθηκαν κορυφαίοι ομιλητές από την παγκόσμια και ελληνική αγορά, όπως οι Roberto Verganti, Professor of Leadership and Innovation στο Stockholm School of Economics και στο School of Management of Politecnico di Milano, ο Sascha Schubert, Principal Data & Analytics Advisor της SAS Global Technology Practice, Mark Wolff, Chief Health and Life Science Analytics Strategist της SAS Global IoT Division, Radosław Grabiec, Customer Intelligence Practice Lead for Middle East & Eastern Europe της SAS, Steve Perkens, Head of Customer Intelligence της SAS Western Europe & UK, Ezgi Sahin, Energy Demand Manager της Enerjisa, Tomasz Mokwinski, Retail Sales Support Bureau της PKN ORLEN και πολλοί ακόμη.

Το εξαιρετικό line-up ομιλητών τοποθετήθηκε σε μια σειρά σημαντικών ζητημάτων σχετικά με τα analytics και την Τεχνητή Νοημοσύνη, όπως τη χρήση τους στη λήψη αποφάσεων των επιχειρήσεων, αλλά και για το πως μπορεί να μεταμορφωθεί ο κλάδος της υγείας στην εποχή του AI. Επίσης, παρουσιάστηκαν case studies και βέλτιστες πρακτικές από την Barclays Bank, Enerjisa και PKN Orlen κα. που έδωσαν στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να δουν στην πράξη πως μπορούν να εφαρμοστούν τα analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στις λειτουργίες των επιχειρήσεών τους, ενώ έγινε και μια σύντομη ανασκόπηση για την αγορά της Ελλάδας αναφορικά με έργα που η SAS και η Analytical View υλοποίησε και αναλύθηκαν τα trends και οι προοπτικές για το τρέχον έτος.

Τέλος, η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση πάνελ, με τίτλο «The Butterfly Effect in Decisioning: Bring order out of Chaos», το οποίο επικεντρώθηκε στο γεγονός ότι πλέον, σε μια εποχή «φορτωμένη» με δεδομένα και πληροφορίες, disruptive τεχνολογίες, social media κ.α. η διαδικασία λήψης αποφάσεων έχει γίνει πιο περίπλοκη από ποτέ. Κορυφαία στελέχη από τις Accenture, Deloitte, Μυτιληναίος και ΑΒ Βασιλόπουλος τοποθετήθηκαν πάνω σε αυτές ακριβώς τις προκλήσεις του real time decision making και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζονται οι επιχειρήσεις τους από αυτό και παρουσίασαν μέσα από την εμπειρία τους και απτά παραδείγματα, τρόπους με τους οποίους μπορούν να ξεπεράσουν τα εμπόδια που προκύπτουν για τις λειτουργίες τους με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και της αυτοματοποίησης.

Στο πλαίσιο του Analytics Roadshow 2020, την προηγούμενη του συνεδρίου διοργανώθηκε το Executive Connect, ένα exclusive δείπνο, όπου οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να κάνουν υψηλού βαθμού networking, να ενημερωθούν όσο περισσότερο γίνεται για τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις στο χώρο των Analytics και της Τεχνητής Νοημοσύνης, να κατανοήσουν ακόμα καλύτερα τον παλμό του επιχειρηματικού κόσμου και να βρούν απαντήσεις για τις σύγχρονες business προκλήσεις.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Επιβράβευση των εταιρειών του Ομίλου Quest για δράσεις αρωγής πυροπαθών

Με αργυρό βραβείο στα βραβεία Responsible Business Awards τιμήθηκε ο Όμιλος Quest για τις δράσεις αρωγής προς τους πυροπαθείς της Ανατολικής Αττικής που υλοποίησαν οι εταιρείες του Ομίλου, Info Quest Technologies, Uni Systems, iSquare, ACS και Cardlink.

Ευαισθητοποιημένοι από το μέγεθος της καταστροφής και με πνεύμα αλληλεγγύης, οι διοικήσεις και οι εργαζόμενοι των εταιρειών του Ομίλου Quest κινητοποιήθηκαν άμεσα και συμπαραστάθηκαν έμπρακτα στους πυρόπληκτους της Ανατολικής Αττικής υλοποιώντας ένα εύρος δράσεων υποστήριξης. Από τις πρώτες δύσκολες ώρες οι εταιρείες προέβησαν στην άμεση παροχή  φαρμακευτικών ειδών πρώτης ανάγκης, σύμφωνα με τα αιτήματα των τοπικών αρχών και φορέων, ενώ ομάδες εργαζομένων συμμετείχαν εθελοντικά σε δράσεις υποστήριξης.  

Ιδιαίτερα αξίζει να αναφερθεί η συμβολή της ACS που για άλλη μια φορά ενεργοποίησε όλο το δίκτυό της, αποτελώντας τον πιο άμεσο δίαυλο για τη μεταφορά της βοήθειας όλων των Ελλήνων από κάθε σημείο της χώρας στους έχοντες ανάγκη. Περισσότεροι από 33 τόνοι τρόφιμα, φάρμακα, παιδικά είδη  και λοιπά αγαθά, συγκεντρώθηκαν στα κατά τόπους υποκαταστήματα της εταιρείας και οργανώθηκε η άμεση και ασφαλής μεταφορά τους στους πάσχοντες.  Τέλος, στο πλαίσιο της δράσης οι εταιρείες του Ομίλου, παρείχαν χρηματική υποστήριξη σε οικογένειες της περιοχής με μεγάλη ανάγκη.

Η τιμητική διάκριση αντανακλά το πνεύμα προσφοράς και αλληλεγγύης που συμμερίστηκαν όλοι στον Όμιλο Quest και το όραμα για έναν καλύτερο κόσμο με βάση τις αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Το Black Box Audio Video Show συμβάλλει στο πολύτιμο έργο του Χαμόγελου του Παιδιού

Η πραγματοποίηση του πρώτου Black Box Audio Video Show 2020, μιας έκθεσης για όλα τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα στον ήχο και στην εικόνα, που θα πραγματοποιηθεί στις 21 και 22 Μαρτίου στο ξενοδοχείο InterContinental, αποτελεί συγχρόνως αφορμή για τη στήριξη του αξιόλογου έργου «Του Χαμόγελου του Παιδιού».

Ειδικότερα, το Black Box Audio Video Show στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αναλαμβάνοντας να προσφέρει 1€ στον Οργανισμό από κάθε εισιτήριο που θα πουληθεί είτε ηλεκτρονικά είτε απευθείας κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Στόχος της σημαντικής αυτής ενέργειας είναι το ποσό που θα συγκεντρωθεί να διατεθεί στην ενίσχυση των δράσεων «Του Χαμόγελου του Παιδιού» παρέχοντας παράλληλα την στήριξη και τη δύναμη που απαιτούνται για τις καθημερινές του δραστηριότητες.

Η δωρεά στην οποία θα προβεί το Black Box Audio Video Show αποτελεί αναγνώριση του πολύτιμου έργου που επιτελεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού», προασπίζοντας τα δικαιώματα των παιδιών, 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Black Box Audio Video Show.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

H ΕΕ θέλει να απελευθερώσει και να αξιοποιήσει τα Big Data

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποκάλυψε τη στρατηγική της σχετικά με τη δημιουργία μιας ενιαίας αγοράς για όλα τα δεδομένα, ώστε να βοηθήσει ευρωπαϊκές νεοφυείς επιχειρήσεις να συναγωνιστούν τους αμερικανούς γίγαντες της Silicon Valley.

Το project “European data space”, θα επιτρέψει σε επιχειρήσεις, ερευνητές και οργανισμούς να "ξεκλειδώσουν" αχρησιμοποίητα δεδομένα, με στόχο να δημιουργηθεί μία ελεύθερη ροή σε όλη την ΕΕ και να είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο εντός τής Ένωσης.

Η ΕΕ θέλει πρώτα να θεσπίσει ένα ρυθμιστικό πλαίσιο για τη διαχείριση των δεδομένων, το οποίο θα προσφέρει κίνητρα για την ανταλλαγή δεδομένων και πρακτικούς κανόνες για την πρόσβαση και τη χρήση. Υποσχέθηκε επίσης να ανοίξει περισσότερα datasets του δημόσιου τομέα για χρήση σε νέες καινοτομίες.

Προς στήριξη του συγκεκριμένου project, η ΕΕ θα επενδύσει σε "Ευρωπαϊκά έργα υψηλού αντίκτυπου στους ευρωπαϊκούς χώρους δεδομένων και αξιόπιστες και ενεργειακά αποδοτικές υποδομές cloud", όπως αναφέρεται. Σχεδιάζεται, επίσης, η έναρξη μικρότερων αγορών δεδομένων για μεμονωμένους και εξειδικευμένους κλάδους, όπως η αγορά mobile και η υγεία.

Το όλο εγχείρημα, όπως υπογραμμίζεται, εκτός από ανταγωνιστικό, θα πρέπει να είναι και απολύτως σύμφωνο με τις Ευρωπαϊκές ηθικές αρχές και αξίες.

The plans were published in the new European Data Strategy released today.

Ο αρμόδιος Επίτροπος για την εσωτερική αγορά και τις υπηρεσίες, Thierry Breton, δήλωσε πως θέλει οι επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα και να δημιουργήσουν αξία για τους Ευρωπαίους πολίτες, συμπεριλαμβανομένων και εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρόσθεσε, επίσης, πως η Ευρώπη έχει τα εφόδια για να ηγηθεί της κούρσας των Big Data, να διατηρήσει την τεχνολογική της κυριαρχία, τη βιομηχανική της πρωτοπορία και την οικονομική ανταγωνιστικότητα, προς όφελος των ευρωπαίων καταναλωτών.

Εικόνα: Marta Branco, Pexels

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πρόκληση ο ψηφιακός μετασχηματισμός για 8 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις

Στην κορυφή της λίστας με τις στρατηγικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τοποθετεί η πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Όταν καλούνται να απαριθμήσουν τις κορυφαίες στρατηγικές προκλήσεις, που καθορίζουν και την πολιτική ανάπτυξής τους, οι 8 στις 10 εταιρείες στην Ελλάδα τοποθετούν στην πρώτη θέση τις εσωτερικές διαδικασίες που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Τη δεύτερη θέση της ίδιας λίστας καταλαμβάνει η αποτελεσματικότητα των πωλήσεων, η επικέντρωση σε αγορές του εσωτερικού και η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς 7 στις 10 εταιρείες αξιολογούν αυτές τις προτεραιότητες ως στρατηγικές προκλήσεις.

Όσον αφορά στις προβλέψεις των ελληνικών επιχειρήσεων για την επενδυτική τους δραστηριότητα, το 60% προβλέπει αύξηση των επενδύσεων σε μηχανήματα και εξοπλισμό τους επόμενους 12 μήνες. Πρόκειται για μια επενδυτική προσδοκία που σαφέστατα συνδέεται με τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Την ίδια στιγμή, οι 3 στις 10 εταιρείες στην Ελλάδα αναμένουν αύξηση των επενδύσεων σε έρευνα και ανάπτυξη, πυλώνας που επίσης σχετίζεται με την ψηφιοποίηση των δραστηριοτήτων τους.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνα της Grant Thornton για το ελληνικό επιχειρείν, η οποία παρουσιάστηκε κατά την τελετή απονομής των Βραβείων Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας Growth Awards 2020 από τη Eurobank και την Grant Thornton. Η μελέτη αξιολογεί 8.000 επιχειρήσεις από 92 κλάδους της οικονομίας, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στην ανάπτυξη, τις επενδύσεις και τη στρατηγική και πώς αυτές συνδέονται με τις προσδοκίες τους για τους επόμενους 12 μήνες.  

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Μία στις πέντε ελληνικές εταιρείες δυσκολεύεται να βρει ειδικούς στις ψηφιακές τεχνολογίες

Ισχυρό πλήγμα στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων επιφέρει η αδυναμία εύρεσης του κατάλληλου προσωπικού, ειδικά σε θέσεις που σχετίζονται με τις ψηφιακές τεχνολογίες και είναι κομβικές για την απαραίτητη μετεξέλιξη του εγχώριου επιχειρείν.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της ΕΥ, η εξεύρεση ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να αποτελέσει το μεγαλύτερο εμπόδιο στην ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων. Μάλιστα, το 70% των στελεχών δηλώνει ότι δυσκολεύεται να προσλάβει και να διατηρήσει προσωπικό. Από αυτούς, 46% αναφέρει ότι αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εξεύρεση ατόμων με συγκεκριμένες τεχνικές δεξιότητες, ενώ το 21% δυσκολεύεται να προσελκύσει ειδικούς στις ψηφιακές τεχνολογίες. 

Μπορεί να δυσκολεύονται να καλύψουν τα υφιστάμενα κενά σε εξειδικευμένη στελέχη στους τομείς της τεχνολογίας, ωστόσο, οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τον αντίκτυπο που έχει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, όχι μόνο στις ίδιες, αλλά και συνολικά σε κλάδους και αγορές της ελληνικής οικονομίας, που σε μεγάλο βαθμό στηρίζουν την ανάπτυξή τους στην ψηφιοποίηση.

Δεν είναι τυχαίο, ότι τρία στα τέσσερα στελέχη στην Ελλάδα (75%) βλέπουν αύξηση των διατομεακών συμφωνιών για συγχωνεύσεις και εξαγορές (Σ&Ε) στις αναδυόμενες τεχνολογίες και την ψηφιοποίηση.

Όσον αφορά τις συγκεκριμένες τεχνολογίες, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του Global Capital Confidence Barometer της ΕΥ, οι ερωτηθέντες παγκοσμίως θεωρούν ότι τις σημαντικότερες επιπτώσεις στις επιχειρήσεις θα έχουν η Τεχνητή Νοημοσύνη και η Μηχανική Μάθηση (26%), καθώς και η αυτοματοποίηση και η ρομποτική (20%). Τα στελέχη στην Ελλάδα, από την άλλη, εστιάζουν περισσότερο στις επιπτώσεις που φέρνουν τα analytics (28%) και το 5G (20%). 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Анастасия Гепп, Pixabay

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Νέες tailor made monitoring υπηρεσίες από τη Metric Global Network

Μία νέα και ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών που αφορούν στο Monitoring των ΙΤ συστημάτων εμπλουτίζει η Metric Global Network, το portfolio της, καλύπτοντας έτσι από την πιο μικρή έως την πιο μεγάλη ανάγκη για tailor made monitoring των συστημάτων κάθε επιχείρησης.

Οι υπηρεσίες αυτές φέρουν ως προαπαιτούμενο κοινό παρονομαστή την αδιάληπτη παρακολούθηση των συστημάτων των πελατών της εταιρείας 24/7/365 με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία τους, χωρίζονται όμως σε 4 επιμέρους tailor made κατηγορίες, ανάλογα με το «επεμβατικό πλάνο» που επιλέγει κάθε επιχείρηση.

Έτσι, ανάλογα τις υποδομές, το προσωπικό, αλλά και τις ανάγκες που αφορούν σε παρακολούθηση των συστημάτων της, κάθε επιχείρηση μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα που ταιριάζει στις δικές της ανάγκες.

Για δωρεάν εκπόνηση μελέτης επισκεφθείτε τη σελίδα www.metricglobalnetwork.com ή καλέστε 2103002050 προκειμένου να σας επισκεφθεί ένας εξειδικευμένος σύμβουλος της εταιρείας.

To άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Metric Global Network.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Accenture αποκτά φυσική παρουσία και στη Θεσσαλονίκη

Η Accenture επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα, αποκτώντας φυσική παρουσία στην Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη με στόχο την επίτευξη των αναπτυξιακών της πλάνων στη χώρα.

Με μεγάλη χαρά επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας στην Θεσσαλονίκη, την οποία θεωρούμε έναν σημαντικό κόμβο καινοτομίας με ισχυρή δυναμική, υποστηριζόμενη από το μεγαλύτερο ελληνικό πανεπιστήμιο (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης) αλλά και περιφερειακά πανεπιστήμια μεγάλης εμβέλειας, όπως αυτά της Αλεξανδρούπολης, της Ξάνθης, της Κομοτηνής, των Ιωαννίνων κ.ά.” δήλωσε ο Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία. “Ως Accenture, αντιλαμβανόμαστε το ρόλο μας στην Ελλάδα ως τον δίαυλο μέσω του οποίου η παγκόσμια καινοτομία, η διεθνής εμπειρία και τεχνογνωσία από όλους τους πρωταγωνιστές του ψηφιακού οικοσυστήματος διοχετεύεται στη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρουσία μας στην Θεσσαλονίκη θα συμβάλλει καθοριστικά στην επίτευξη των αναπτυξιακών μας πλάνων, υποστηρίζοντας τους πελάτες μας, ανεξαρτήτως κλάδου, να καινοτομούν σε όλο το εύρος της αλυσίδας αξίας τους”.

Ο Νικόλας Μοσχάτος, Διευθυντής Ανθρωπίνων Πόρων της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, δήλωσε: «Λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό αριθμό φοιτητών και αποφοίτων σε θετικές και τεχνολογικές επιστήμες (STEM) και το υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο στην ευρύτερη περιοχή, η κίνησή μας να επεκταθούμε στη Βόρεια Ελλάδα είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τους εταιρικούς μας στόχους, συμβάλλοντας παράλληλα στην αντιμετώπιση του brain drain. Για το λόγο αυτό και με βάση την προσέγγισή μας "Global Reach, Local Vibes" προσφέρουμε ιδανικές ευκαιρίες σε άτομα με γνώσεις και θέληση να εξελιχθούν επαγγελματικά σε έναν παγκόσμιο, δυναμικό και κοινωνικά υπεύθυνο οργανισμό, παραμένοντας στην Ελλάδα».

Σημειώνεται ότι οι ανοιχτές θέσεις εργασίας της εταιρείας στην περιοχή, απευθύνονται τόσο σε νέα όσο και σε έμπειρα στελέχη, με ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο και δεξιότητες σε ένα ευρύ φάσμα προηγμένων τεχνολογιών και ψηφιακών αντικειμένων.

Αναγνωρισμένη ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής τεχνολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η Accenture απασχολεί σήμερα ~850 άτομα στην Ελλάδα.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην Θεσσαλονίκη, επισκεφτείτε τον ιστότοπο της Accenture ή επικοινωνήστε με την Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Παράλληλα, μπορείτε να ακολουθήσετε την εταιρεία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο LinkedIn, το Facebook και το Twitter.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληφορορίες από δελτίο Τύπου της Accenture.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Περισσότερες από 2.500 συναντήσεις εργασίας στο JobDay DEV

Με βασικό σκοπό τη φυσική συνάντηση όσων επιθυμούν να κάνουν το επόμενο βήμα στην καριέρα τους σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς οργανισμούς του κλάδου της πληροφορικής διεξήχθη το #JobDay DEV, που διοργάνωσε επιτυχώς για πρώτη χρονιά το Skywalker.gr.

Πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων, του GRECA (Greek eCommerce Association), του ΣΕΠΒΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος) και του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) την Κυριακή 19 Ιανουαρίου στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων με ελεύθερη είσοδο.

H συνάντηση υποψηφίων για εργασία με κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες από τον κλάδο της πληροφορικής και της τεχνολογίας, η διενέργεια συνεντεύξεων με εταιρίες που αναζητούν προσωπικό, η απόκτηση σημαντικών επαγγελματικών δεξιοτήτων, συνυφασμένων με τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, η δικτύωση μεταξύ όλων των συμμετεχόντων κέντρισαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Πιο συγκεκριμένα, οι περισσότεροι από 300 επισκέπτες που παρευρέθηκαν στο #JobDay DEV είχαν τη δυνατότητα:

  • Να επισκεφθούν τα περίπτερα των 21 επιχειρήσεων που αναζητούσαν προσωπικό.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις για περισσότερες από 107 θέσεις εργασίας.
  • Να παρακολουθήσουν δωρεάν 3 worshop με επίκαιρη θεματολογία από την τεχνολογία και συγκεκριμένα: «Intralot: The journey of a game» με εισηγητή τον κ. Νίκο Φουρνογεράκη, Lotteries and Statistics Specialist, Intralot, «Cloud-rule based management: Prospects and benefits for businesses» με εισηγητή τον κ. Νίκο Μπέλια, Senior Consultant, Cognity S.A., και «Καθαρός κώδικας με παραδείγματα» με εισηγητές τους κ.κ. Θάνο Νόκα, προγραμματιστή, HumanFactor, mentor, trainer και youtuber, SocialNerds, και Θάνο Κόρακα, προγραμματιστή, HumanFactor, και youtuber, SocialNerds.
  • Να βελτιώσουν το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της CVexperts.
  • Να δεχθούν συμβουλές για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα από τον κ. Πέτρο Ραπανάκη, οικονομολόγο, πτυχιούχο ΑΒΣΠ, σύμβουλο επιχειρήσεων σε θέματα εργατικής νομοθεσίας και ανθρώπινου δυναμικού, εισηγητή, συγγραφέα.
  • Να συμμετάσχουν αυτόματα σε κλήρωση με δώρο ένα tablet από την εταιρία MLS Ιnnovation Inc.
  • Να συνομιλήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και να γνωρίσουν από κοντά τους SocialNerds, Έλληνες youtubers, experts του προγραμματισμού.

 

Το Skywalker.gr υποστηρίζει αδιάλειπτα το οικοσύστημα της εργασίας στην Ελλάδα. Προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό στα #JobDays και #JobFestivals που διοργανώνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2019 δημοσίευσαν 9.800 εταιρίες στο www.skywalker.gr 93.100 αγγελίες για 158.300 θέσεις εργασίας όλων των ειδικοτήτων, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.300.000.

Το Webworldnews.gr είναι χορηγός επικοινωνίας του #JobDay DEV.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Viber: Η κλοπή προσωπικών στοιχείων και συνομιλιών απασχολεί ιδιαίτερα τους Έλληνες

Με την ευκαιρία της Ευρωπαϊκής Ημέρας Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων στις 28 Ιανουαρίου και την ευρύτερη συζήτηση για τη σημασία της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, η κορυφαία πλατφόρμα επικοινωνίας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Rakuten Viber, ρώτησε περισσότερους από 4 εκατομμύρια ανθρώπους σε 9 χώρες πώς αισθάνονται σχετικά με την ψηφιακή τους προστασία.

Μέσω δημοσκοπήσεων που δημοσιεύτηκαν στις κοινότητες του Viber στις 9 χώρες (Ελλάδα, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Σλοβακία, Τσεχία, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία και Πολωνία), η δημοφιλής εφαρμογή κατάλαβε καλύτερα τι είναι αυτό που απασχολεί περισσότερο τους χρήστες της όταν κυκλοφορούν στο ψηφιακό σύμπαν.

Οι δημοσκοπήσεις αναδείχθηκαν ανάμεσα στις πιο ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις που έχουν ανεβεί ποτέ στις κοινότητες του Viber, αφού χιλιάδες άνθρωποι ενεργοποιήθηκαν άμεσα για να πουν την άποψή τους. Τέσσερις βασικές ερωτήσεις τράβηξαν την προσοχή 170.000 ανθρώπων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Όσον αφορά στο πόσο ενδιαφέρονται για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων στον ψηφιακό κόσμο, το 87% των Ελλήνων απάντησε ότι το θεωρεί ένα εξαιρετικά σημαντικό θέμα. Παρόμοια ήταν τα ευρήματα και στην υπόλοιπη περιοχή, καθώς 34.000 χρήστες (το 82% όσων συμμετείχαν στην έρευνα) συμφώνησαν ότι νοιάζονται σε υψηλό βαθμό για το ιδιωτικό απόρρητο στο Internet. Οι πιο «ευαίσθητες» χώρες στον τομέα αυτό είναι η Πολωνία, η Σλοβενία, η Ελλάδα, η Κροατία, η Σερβία και η Βουλγαρία, ενώ για την Τσεχία και τη Σλοβακία προκύπτει ότι ναι μεν υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον, χωρίς όμως να αποτελεί σημαντική προτεραιότητα.

Η δεύτερη ερώτηση είχε σκοπό να ανακαλύψει πόσο ασφαλείς αισθάνονται οι χρήστες με το υπάρχον επίπεδο ασφάλειας. Περίπου το ίδιο ποσοστό (47%) απάντησε ότι θεωρεί πως χρειάζονται νέες ρυθμίσεις, με όσους (41%) νιώθουν ασφάλεια με το υπάρχον πλαίσιο, ενώ το 12% όσων απάντησαν θεωρεί ότι το Internet θα αυτορυθμιστεί σύντομα. Στην Ελλάδα, ωστόσο, το 76% θεωρεί ότι χρειάζονται άμεσα αλλαγές, με μόνο 10% να δηλώνει ότι νιώθει ασφάλεια.

Το να μην χακάρονται και να μην υποκλέπτονται δεδομένα και συνομιλίες από τις διάφορες εφαρμογές, φαίνεται ότι είναι αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο τους Έλληνες χρήστες, σύμφωνα με τις απαντήσεις τους στο τρίτο ερώτημα της δημοσκόπησης. Το ίδιο απάντησαν και οι Βούλγαροι και Σλοβάκοι χρήστες, ενώ στην Ουγγαρία και την Κροατία θεωρούν ότι το πιο σημαντικό για μια εφαρμογή είναι να προσφέρει end-to-end κρυπτογράφηση. Για την Τσεχία, την Πολωνία και τη Σλοβενία, προέχει να μην αποθηκεύουν οι διάφορες εφαρμογές περισσότερα δεδομένα από όσα τους είναι χρήσιμα.

Η τελευταία ερώτηση αφορά στο πόσο ασφαλείς νιώθουν οι χρήστες του Viber με την συγκεκριμένη εφαρμογή, και εδώ ένα ποσοστό 90% απάντησε ότι αισθάνεται αρκετά ή απόλυτα ασφαλές.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Rakuten Viber.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search