Tech & Business

H Western Union υποστηρίζει τους ανθρώπους της δομής φιλοξενίας στη Μόρια

Η Western Union και το Western Union Foundation, ανακοίνωσαν στις 12 Σεπτεμβρίου 2020 τη δέσμευσή τους να ενισχύσουν τις άμεσες και μακροπρόθεσμες ανάγκες ανάκαμψης των προσφύγων συμπεριλαμβανομένων και των προσφύγων που ζούσαν στον καταυλισμό της Μόρια στη Λέσβο, διαθέτοντας συνολικά 250.000 δολάρια ΗΠΑ.

Ο Hikmet Ersek, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Western Union, δήλωσε ότι "η Western Union και το Western Union Foundation υποστηρίζουν ανελλιπώς τους μετανάστες, τους πρόσφυγες και τους βίαια εκτοπισμένους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι καρδιές μας βρίσκονται με τους ανθρώπους στη Μόρια".

Στη Μόρια είχαν βρει προσωρινή στέγη μετανάστες, πρόσφυγες και αιτούντες άσυλο από περισσότερες από 70 διαφορετικές χώρες, μεταξύ των οποίων ηλικιωμένοι, έγκυες γυναίκες, παιδιά και άτομα με αναπηρία.

Το Western Union Foundation διαθέτει 100 χιλιάδες δολάρια για να στηρίξει τη Διεθνή Επιτροπή Διάσωσης (IRC) στις προσπάθειές που καταβάλει για την άμεση ανακούφιση των προσφύγων στη Μόρια. Το ποσό θα διατεθεί στην παροχή ασφαλών καταλυμάτων, σε ψυχική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη και διανομή πρώτων αναγκών, με έμφαση στην πρόληψη μετάδοσης του COVID-19.

Επιπλέον, 150.000 δολάρια θα διατεθούν για να καλύψουν τις μακροπρόθεσμες ανάγκες των προσφύγων στην Ελλάδα αλλά και στη βελτίωση των  συνθηκών διαβίωσης.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ www.e-paylink.com/westernunion-moria-support

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Ψηφιακών Μέσων επιλέγει την πλατφόρμα Truly Media της ATC

Η Athens Technology Center (ATC) επιβεβαιώνει εκ νέου την ηγετικό της ρόλο σε ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογικών εργαλείων για την αγορά των media, κερδίζοντας διαγωνισμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας που θα συμβάλει στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στην Ευρώπη.  

Αναλυτικότερα, σε συνέχεια πρόσκλησης υποβολής προσφορών που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η ATC αποτελεί έναν από τους αναδόχους του Ευρωπαϊκού Παρατηρηρίου Ψηφιακού Μέσων,  κατορθώνοντας να αναδείξει την πλατφόρμα Truly Media ως το κύριο εργαλείο που θα αξιοποιούν οι εμπλεκόμενοι φορείς για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης.  

Στο πλαίσιο αυτό, η ATC έχει αναλάβει να εμπλουτίσει περαιτέρω τις ήδη πλούσιες λειτουργικότητες της πλατφόρμας, ενσωματώνοντας (ενδεικτικά) εργαλεία για τον εντοπισμό των deep fakes και αυξάνοντας το πλήθος των κοινωνικών δικτύων (social media) στα οποία μπορούν οι ενδιαφερόμενοι fact checkers και δημοσιογράφοι να αναζητούν και να εντοπίζουν «επισφαλές» περιεχόμενο.

Το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Ψηφιακών Μέσων έχει ήδη ξεκινήσει τις δραστηριότητές του, φιλοδοξώντας να σταθεί ως ένας ανεξάρτητος κόμβος συνεργασίας που, μεταξύ άλλων, θα προαγάγει την ανάπτυξη μιας αγοράς υπηρεσιών ελέγχου γεγονότων στην ΕΕ και θα υποστηρίξει τις δημόσιες αρχές που είναι αρμόδιες για την παρακολούθηση των ψηφιακών μέσων και τη χάραξη νέων πολιτικών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ανοδική η πορεία του Ομίλου Quest στο Α’ Εξάμηνο του 2020

Ο Όμιλος Quest ανακοίνωσε τα οικονοιμικά του αποτελέσματα για το το πρώτο εξάμηνο του 2020. Σύμφωνα με αυτά, ο Όμιλος:

  • Παρουσίασε αύξηση σε πωλήσεις κατά 18%, σε λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) κατά 6%, σε προ φόρων κέρδη ΕΒΤ κατά 3% και σε καθαρά μετά φόρων κέρδη ΕΑΤ κατά 9%.
  • Διατήρησε την καλή χρηματοοικονομική του κατάσταση.
  • Συνέχισε την υλοποίηση των σχεδιασμένων αναπτυξιακών του επενδύσεων.

 

Τα βασικότερα Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα & Μεγέθη παρουσιάζονται ακολούθως:

quest

 * Δεν περιλαμβάνονται τα "Λοιπά κέρδη / (ζημίες)" της κατάστασης αποτελεσμάτων περιόδου, που σχετίζονται με την επενδυτική δραστηριότητα.

Τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα (ταμειακά διαθέσιμα μείον δάνεια) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε €18,4 εκ., έναντι €24,7 εκ. στις 31/12/2019. Οι επενδύσεις του Ομίλου στο Α΄ εξάμηνο 2020 ανήλθαν σε €6,8 εκ. αυξημένες κατά €4,2 εκ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, η πλειονότητα των οποίων αφορά στην ανάπτυξη των υποδομών του κλάδου ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Αποτελέσματα ανά δραστηριότητα

  • Προϊόντα Πληροφορικής (εταιρείες: Info Quest Technologies, iSquare, Quest on Line, iStorm).

Κατά το Α’ εξάμηνο του 2020 σημειώθηκε διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+22%), ενώ αυξήθηκε και η προ φόρων κερδοφορία κατά 16% σε σχέση με το 2019. Η περυσινή αντίστοιχη περίοδος είχε επηρεαστεί θετικά κατά́ €1,4 εκ., λόγω αντιστροφής παλαιότερων έκτακτων προβλέψεων. Αφαιρουμένης της εν λόγω έκτακτης θετικής επίδρασης στα περυσινά αποτελέσματα, η φετινή κερδοφορία ΕΒΤ της δραστηριότητας έχει υπερδιπλασιαστεί.

  • Υπηρεσίες Πληροφορικής (όμιλος Uni Systems).

Κατά το Α’ εξάμηνο του 2020 σημειώθηκε  διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+15%), αλλά και σημαντική βελτίωση στην προ φόρων κερδοφορία (+27%), η οποία οφείλεται στη βελτίωση των χρηματοοικονομικών εξόδων και αποσβέσεων αλλά και στην αποδοτικότερη λειτουργία της εταιρείας.

  • Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (ACS - Courier).

Στο Α’ εξάμηνο του 2020 υπήρξε βελτίωση στις πωλήσεις (+11%), η οποία όμως συνοδεύτηκε από μείωση  της προ φόρων κερδοφορίας (-6%). Η εν λόγω μείωση οφείλεται σε έκτακτες δαπάνες (άνω του €1 εκατ.) για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία Covid-19 κατά τη διάρκεια του Β’ τριμήνου.

  • Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (Cardlink).

 Κατά το Α΄ εξάμηνο του 2020 σημειώθηκε μείωση στις πωλήσεις (-1%) και στην προ φόρων κερδοφορία (-58%), που οφείλεται τόσο στην επίδραση του lockdown, όσο και στην ανανέωση της συμφωνίας με τις τράπεζες, η οποία προβλέπει εκπτώσεις τζίρου για τα έτη 2018 – 2020, καθώς και μειωμένες τιμές στη νέα 5ετή διάρκειά της (2020 – 2024).

  • Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (όμιλος Quest Energy).

Κατά το Α΄ εξάμηνο του 2020 διπλασιάστηκαν τα μεγέθη της εταιρείας σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, μετά την εξαγορά φωτοβολταϊκών πάρκων συνολικής ισχύος 13,5MW στη διάρκεια του 2019 και τις αρχές του 2020. Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς ανέρχεται σήμερα σε 26,2 ΜW.

  • Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών

Τα έσοδα της μητρικής Εταιρείας κατά το Α’ εξάμηνο 2020 ανήλθαν σε €7,1 εκ. σε σχέση με €6,1 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε €6,4 εκ. έναντι €5,4 εκ. και τα  κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε €6,3 εκ. έναντι €5,4 εκ. στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2019. Τα έσοδα της Μητρικής κατά το Α’ εξάμηνο του 2020 περιλαμβάνουν μερίσματα ύψους €6,3 εκ. έναντι €5,5 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Tο άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Koolmetrix έλαβε πιστοποιήσεις ISO 9001:2015 και ISO 27001:2013

Το ISO είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο κορυφαίων τυποποιητών στον κόσμο και τα ISO 9001:2015 και ISO 27001:2013 πιστοποιούν το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για την παροχή τεχνικών συμβουλών για θέματα μάρκετινγκ, σχεδιασμού στρατηγικής και οργάνωσης, διαφημιστικές καμπάνιες μέσω διαδικτύου, διαδικτυακές πλατφόρμες και υπηρεσίες σχεδιασμού ιστοσελίδων.

Ως πιστοποιημένη εταιρεία ISO, η Koolmetrix θα ακολουθήσει όλες τις οδηγίες και τις προδιαγραφές που ορίζονται από τις προαναφερθείσες πιστοποιήσεις και θα εμπλέξει εσωτερικές διαδικασίες με υψηλή ποιότητα και συνέπεια.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


SAS Ελλάδας: Ο Γιάννης Παπατσίρος αναλαμβάνει Regional Lead για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία

Νέα καθήκοντα αναλαμβάνει ο Γιάννης Παπατσίρος στη SAS Ελλάδας, ο οποίος από τα μέσα Αυγούστου κατέχει την θέση του Regional Lead για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία. Η αλλαγή του ρόλου για τον κ. Παπατσίρο έρχεται μετά την αποχώρηση του Regional Sales Director για Ελλάδα και  Ανατολική Ευρώπη Νίκου Πέππα, έπειτα από μια ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία 14 ετών. Μέσα από τη νέα του θέση, ο κ. Παπατσίρος θα ηγείται της αναφερόμενης περιφέρειας, θέτοντας ως κορυφαίους στόχους αφενός την αποτύπωση στη συνείδηση της αγοράς ότι η SAS αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο Analytics Partner σε κάθε επιχειρησιακή πρόκληση στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού των εταιρειών και αφετέρου την ενίσχυση της δυναμικής του γραφείου ώστε να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή δραστηριοποίησής του.

Ο Γιάννης Παπατσίρος εντάχθηκε στο δυναμικό της SAS Ελλάδας πριν από έξι χρόνια και γρήγορα ανελίχθηκε σε διάφορες θέσεις και βαθμίδες μέσα στην εταιρεία. Η οξυδέρκεια, το πάθος και οι εξιδεικευμένες γνώσεις που διαθέτει, σε συνδυασμό με την επιτυχημένη πορεία που έχει διαγράψει στην εταιρεία μέχρι σήμερα, ήταν οι καταλυτικοί παράγοντες που τον οδήγησαν στη θέση του Regional Lead. Ο κ. Παπατσίρος αναλαμβάνει την ευθύνη της περιφέρειας σε μία από τις πιο απαιτητικές περιόδους των τελευταίων ετών, λόγω των συνεπειών του ιού Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία, που έχει επιφέρει πρόσθετες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις, τόσο όσον αφορά στη λειτουργία τους, όσο και στις προσπάθειές τους για αποτελεσματική και απρόσκοπτη ψηφιακή μετάβαση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο του γενικότερου ανασχεδιασμού της επενδυτικής και αναπτυξιακής στρατηγικής, η SAS προχώρησε στην αναδιάρθρωση της περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, κάτω από την οποία υπάγονται οι Ελλάδα, Κύπρος, Τουρκία, Αζερμπαϊτζάν, Βουλγαρία και Ρουμανία όσο και οι χώρες της Αδριατικής, ορίζοντας τον Tayfun Topkoc ως Managing Director of SAS South Eastern Europe.

Ο Γιάννης Παπατσίρος δήλωσε σχετικά: «Με τιμά ιδιαίτερα η εμπιστοσύνη που δείχνει η SAS Ελλάδας, Kύπρου και Βουλγαρίας στο πρόσωπό μου και είμαι πολύ χαρούμενος για την ανάληψη των νέων καθηκόντων μου. Η επιτυχημένη λειτουργία και η διευρυμένη ανάπτυξη της SAS στις συγκεκριμένες αγορές είναι στις άμεσες και κύριες προτεραιότητές μου. Έχοντας βαθιά γνώση της εταιρείας και των υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει, σε συνδυασμό με τον επαγγελματισμό και τη μεγάλη εμπειρία των στελεχών της είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να συνεχίσουμε με υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα τις προσπάθειες για περαιτέρω ισχυροποίηση της εταιρείας στην εν λόγω περιφέρεια

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μπαράζ προσλήψεων στη Skroutz το τελευταίο εξάμηνο

Στον απόηχο της συμφωνίας με την CVC Capital, η Skroutz προχώρησε σε ένα μπαράζ προσλήψεων το τελευταίο διάστημα, αυξάνοντας το δυναμικό της κατά σχεδόν 50% μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η πανδημία του κορωνοϊού.

Την είδηση την μετέφερε ο ένας εκ των τριών συνιδρυτών και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Χατζηγεωργίου, μέσα από τον λογαριασμό του στο LinkedΙn. Στη δημοσίευσή του αναφέρει: "138 άτομα έχει μπει στην ομάδα του Skroutz από τις αρχές του 2020. Φαίνεται ότι οι απομακρυσμένες συνεντεύξεις είναι πιο εύκολες, η απομακρυσμένη ένταξη στην εταιρεία λιγότερο”. 

Παράλληλα, δήλωσε ιδιαίτερα περήφανος για όλους τους "Skroutzers” που κατάφεραν να αντέξουν τον αυξημένο όγκο του ηλεκτρονικού εμπορίου και την ίδια στιγμή να πάρουν συνεντεύξεις από εκατοντάδες άτομα, να προσλάβουν και να εντάξουν επιτυχώς τον καθένα απ’ αυτούς.

Όπως μεταδίδει το Capital.gr, πηγές της εταιρείας επιβεβαίωσαν πως έγιναν περίπου 140 προσλήψεις το τελευταίο διάστημα, με αποτέλεσμα το προσωπικό της Skroutz να ανέρχεται στα περίπου 440 άτομα, από 300 που ήταν στις αρχές του 2020.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, προσλήψεις έγιναν για όλα τα τμήματα (Engineering, Design, Content, Commercial, Product και Operations). Ένα σημαντικό κομμάτι των νέων εργαζομένων προορίζεται για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, που εξυπηρετούν τους χρήστες του "έξυπνου καλαθιού”, καθώς και της υπηρεσίας delivery Skroutz Food.

Δείτε περισσότερα στο capital.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Generation Y "Διαμάντι" της ελληνικής οικονομίας για 2η συνεχόμενη χρονιά

Ως μια από τις δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίστηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά η Generation Y – International eBusiness Hub, στα Βραβεία Diamonds of the Greek Economy 2020.

Στόχος του σημαντικού θεσμού, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης ανάμεσα σε άλλους κρατικούς φορείς, ήταν να αναδειχθούν οι δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις κατά το 2020, η αξιολόγηση των οποίων συντελέστηκε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών και κριτηρίων, καθώς και παραγόντων, μεταξύ των οποίων είναι η κερδοφορία, η δανειακή επιβάρυνση, η ρευστότητα, και η σχέση ιδίων προς ξένα κεφάλαια.

Ταυτόχρονα στη διαδικασία συνεκτιμήθηκαν και παράγοντες όπως είναι τα επενδυόμενα κεφάλαια από μέρους των εταιρειών, η πολιτική τους όσον αφορά στο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς επίσης και η αντίστοιχη πάνω σε θέματα εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης.

Tην καταξιωμένη αυτή διάκριση στις επιχειρήσεις απένειμε και φέτος η εταιρεία New Times Publishing, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020, στο Hilton Athens. Το βραβείο για τη Generation Y παρέλαβαν ο CEO της εταιρείας κ. Αναστάσιος Σπανίδης και η Εμπορική Διεύθυντρια κ. Νανά Ιωακειμίδου.

Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν επιχειρηματίες και στελέχη των υγιέστερων εν Ελλάδι επιχειρήσεων, καθώς επίσης μέλη της κυβέρνησης, βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, και εκπρόσωποι των δυναμικότερων επιχειρηματικών φορέων και μέσων μαζικής ενημέρωσης της χώρας.

Μετά την απονομή του βραβείου ο κ. Σπανίδης δήλωσε πως «εδώ και 20 χρόνια, σταθερά και αδιάλειπτα  συνυπολογίζουμε σε κάθε μας βήμα τον πελάτη- συνεργάτη μας, την ίδια την ομάδα μας αλλά και την κοινωνία συνολικά. Και αυτή ακριβώς η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία είναι αυτό που πρωτίστως επηρεάζει την πορεία μας στο ελληνικό και διεθνές επιχειρηματικό γίγνεσθαι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια. Η σημερινή διάκριση οφείλεται σε εσάς».

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


idbox: Νέα έκδοση για την υπηρεσία digital onboarding της Intelli Solutions

Η Intelli Solutions, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών, ανακοινώνει την άμεση διάθεση στην αγορά της νέας έκδοσης του προϊόντος digital customer onboarding, το οποίο φέρει πλέον την ονομασία idbox.

Η νέα υπηρεσία επιτρέπει σε οποιαδήποτε εταιρεία ή οργανισμό (τράπεζες, τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, εταιρείες λιανικής πώλησης, παρόχους ενέργειας, ακτοπλοϊκές, ξενοδοχεία κ.ά.) να χτίσει άμεσα μια ψηφιακή ροή πελάτη (νέου ή υφιστάμενου). Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα να ολοκληρωθεί η απομακρυσμένη διαδικασία ταυτοποίησης και εγγραφής σε μια υπηρεσία, ή αγοράς ενός προϊόντος, μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα ή, το πολύ, εντός λίγων λεπτών, οποτεδήποτε, οπουδήποτε και από οποιαδήποτε συσκευή.

Όλη η διαδικασία ενεργοποίησης νέου πελάτη μετασχηματίζεται πλέον ψηφιακά μέσω του idbox. Η υπηρεσία στηρίζεται σε τεχνολογίες AI, Image Processing, Machine/Deep learning και είναι διαθέσιμη στο cloud σε επίπεδο 24x7, προφέροντας δυνατότητες ID Verification, Document Verification και remote e-Signature.

Η υπηρεσία καλύπτει πλήρως όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των αρμόδιων φορέων στην ελληνική αγορά, ενώ έχει λάβει σημαντικές διακρίσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο από έγκυρους αναλυτές.

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την ολοκλήρωση της νέας έκδοσης του idbox Digital Customer OnBoarding, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών μας», δήλωσε ο κ. Παναγιώτης Γιαλελής, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Intelli. «Οι περισσότερες βιομηχανίες έχουν πλέον επηρεαστεί θετικά από την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού, που επιταχύνθηκε πρόσφατα από την πανδημία του COVID-19. Οι ανάγκες και προσδοκίες των πελατών οδηγούν πλέον τις αλλαγές. Οι πελάτες θέλουν να μπορούν να εγγραφούν σε μια νέα υπηρεσία, να αγοράσουν ένα προϊόν, να ανοίγουν έναν νέο τραπεζικό λογαριασμό οποτεδήποτε, οπουδήποτε και μέσα σε λίγα λεπτά. Μέσα από την εμπειρία που έχουμε αναπτύξει, μετά από μια σειρά επιτυχών υλοποιήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό, θεωρούμε ότι πράγματι μπορούμε να προσφέρουμε σημαντική προστιθέμενη αξία σε εταιρίες και οργανισμούς που επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση Digital OnBoarding. », πρόσθεσε ο ίδιος.

Η Intelli δραστηριοποιείται ενεργά τα τελευταία 15 χρόνια σε Ελλάδα και χώρες του εξωτερικού, μέσω των θυγατρικών εταιριών της. Θα πρέπει να τονιστεί ότι η ανάπτυξη του idbox έχει γίνει εξολοκλήρου στην Ελλάδα, όπου η εταιρία διατηρεί μια ιδιαίτερα ισχυρή ομάδα έρευνας και ανάπτυξης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Τεχνητή Νοημοσύνη αυξάνει τις εταιρικές πωλήσεις

Μπορεί για πολλούς η Τεχνητή Νοημοσύνη να αποτελεί ακόμη γράμμα κενό περιεχομένου, ωστόσο, σε επιχειρηματικό επίπεδο όχι μόνο αποτελεί μια υπαρκτή εταιρική στρατηγική, αλλά παράγει και αυξημένα έσοδα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, περισσότερες από μία στις δύο εταιρείες (53%) έχουν, ήδη, ξεφύγει από το πιλοτικό στάδιο εφαρμογής της τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence - AI). Αυτό συνιστά μια σημαντική αύξηση της τάξης του 36%, σε σχέση με το 2017.

Μάλιστα, η υιοθέτηση του ΑΙ δεν δείχνει να ανακόπτεται ούτε από την παγκόσμια υγειονομική κρίση του COVID-19 και του αντίκτυπου της στην παγκόσμια οικονομία, όπως έχει συμβεί με άλλες τεχνολογικές τάσεις. Σύμφωνα με σχετική έκθεση του Capgemini, το 78% των ηγετών στο AI, παγκοσμίως, συνεχίζουν να υλοποιούν κανονικά τις επενδύσεις τους στην Τεχνητή Νοημοσύνη, παρά το ξέσπασμα της πανδημίας. Μάλιστα, υπάρχει και ένα ποσοστό της τάξης του 21%, το οποίο - σύμφωνα με την ίδια έρευνα (The AI Powered Enterprise: Unlocking the potential of AI at scale) - έχει αυξήσει τον ρυθμό ανάπτυξης της τεχνολογίας ΑΙ.

Πάντως, δεν ισχύει το ίδιο με όλες τις επιχειρήσεις. Μπορεί, δηλαδή, οι εταιρείες που ήδη ηγούνται στην κούρσα των επενδύσεων στο ΑΙ να εντείνουν τις επενδυτικές τους πρωτοβουλίες, που σχετίζονται με αυτήν, ωστόσο, όσες επιχειρήσεις δεν έχουν ακόμη εμπλακεί, αντιμετωπίζουν το θέμα με σκεπτικισμό. Το 43% εξ αυτών επανεξετάζει τα σχέδια του, ενώ ένα άλλο 16% έχει αναστείλει όλες τις πρωτοβουλίες AI λόγω των υψηλών επιχειρηματικών αβεβαιοτήτων, που σχετίζονται με τον COVID-19. 

Αύξηση πωλήσεων
Όσες εταιρείες, ωστόσο, έχουν ήδη επενδυτικό παρελθόν με την Τεχνητή Νοημοσύνη, απολαμβάνουν ήδη τα οφέλη της τεχνολογίας. Το 79% των εταιρειών, που ηγούνται στο AI παγκοσμίως, βλέπουν αύξηση των πωλήσεων παραδοσιακών προϊόντων και υπηρεσιών σε ποσοστό άνω του 25%. Επιπλέον, το 62% των ηγετών AI είδε τουλάχιστον 25% μείωση του αριθμού των καταγγελιών των πελατών και το 71% τουλάχιστον 25% μείωση των απειλών ασφαλείας.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Viber εναντίον Facebook: Καταγγελίες και διακοπή επιχειρηματικών σχέσεων

Η Rakuten Viber, η εταιρεία πίσω από μία από τις κορυφαίες εφαρμογές στον κόσμο για δωρεάν και εύκολη επικοινωνία, ανακοίνωσε ότι θα διακόψει κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook. Η εφαρμογή θα αφαιρέσει τα Facebook Connect, Facebook SDK και GIPHY, αλλά και θα διακόψει κάθε διαφημιστική δαπάνη στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στο κίνημα #StopHateForProfit που καλεί σε μποϊκοτάρισμα του εν λόγω γίγαντα της τεχνολογίας.

Εν μέσω των διαμαρτυριών που ξέσπασαν σε όλες τις ΗΠΑ τις περασμένες εβδομάδες, μια ομάδα έξι οργανισμών, μεταξύ των οποίων η Anti-Defamation League και ο NAACP, κάλεσαν όσους διαφημίζουν στο Facebook να διακόψουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, ως αντίδραση στην αδυναμία της εταιρείας να προστατέψει τους χρήστες από τη βίαια ρητορική.

Μετά από μια σειρά περιστατικών κακής χρήσης δεδομένων, μεταξύ των οποίων το διαβόητο σκάνδαλο Cambridge Analytica όπου η εταιρεία πολιτικών συμβούλων αλίευσε με ακατάλληλο τρόπο δεδομένα από περίπου 87 εκατομμύρια χρήστες του Facebook, το Viber θεωρεί πως το ατόπημα του Facebook με τη βίαια ρητορική είναι το νερό που ξεχείλισε το ποτήρι. Έτσι λοιπόν, η εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων ωθεί το κίνημα #StopHateForProfit ένα βήμα πιο μακριά, διακόπτοντας κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook.

O Διευθύνων Σύμβουλος του Viber, Djamel Agaoua, δήλωσε: «Το Facebook συνεχίζει να δείχνει πως δεν καταλαβαίνει το ρόλο του στον σημερινό κόσμο. Από την κακή διαχείριση δεδομένων από την εταιρεία και την έλλειψη προστασίας της ιδιωτικότητας στις εφαρμογές της, μέχρι την εξοργιστική του στάση να αποφύγει να πάρει μέτρα που είναι απαραίτητα για να προστατέψουν το κοινό από βίαια και επικίνδυνη ρητορική, το Facebook το παράκανε. Δεν είμαστε διαιτητές της αλήθειας, αλλά ισχύει ότι κάποιοι άνθρωποι υποφέρουν από την διάδοση βίαιου περιεχομένου και οι επιχειρήσεις οφείλουν να λάβουν μια ξεκάθαρη στάση».

Οι ενέργειες ώστε να απομακρυνθούν τα σημεία επαφής με το Facebook από το Viber αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί ως τις αρχές Ιουλίου 2020. Η διακοπή διαφημιστικής δαπάνης στο Facebook τέθηκε ήδη σε ισχύ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search