Tech & Business

Η πλατφόρμα MELO της RDC έγινε διεθνές case study των ISV Partners της Zoom

Η πλατφόρμα λογισμικού MELODigital Learning Ecosystem παρουσιάστηκε από την εταιρεία Zoom ως διεθνές case study υλοποίησης των ISV συνεργατών της και δημοσιεύθηκε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://partner.zoom.us/isv/melo/.

Τον Απρίλιο του 2021 η RDC Informatics σύναψε στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Zoom ως ISV Partner. Το πρώτο μεγάλο case study της συνεργασίας αυτής αποτέλεσε η ενσωμάτωση του Zoom Cloud στην πλατφόρμα λογισμικού MELODigital Learning Ecosystem που αναπτύσσει και διαθέτει στην παγκόσμια αγορά λογισμικού η RDC Informatics.

Με την αξιοποίηση του Zoom Cloud, η πλατφόρμα MELO προσφέρει απαράμιλλες δυνατότητες στα υποσυστήματα ζωντανής τηλεκπαίδευσης & συνεργασίας αναφορικά με την ποιότητα ήχου και εικόνας, την ασφάλεια, την εμπειρία χρήσης αλλά και τα στατιστικά στοιχεία χρήσης της υπηρεσίας (live learning analytics).

Η επιτυχημένη ενσωμάτωση του Web SDK του Zoom Cloud στην πλατφόρμα MELO, επισφραγίστηκε με την αναγνώριση του case study από τη Zoom, ως ενός από τα πιο πετυχημένα σε διεθνές επίπεδο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στρατηγική επένδυση της Generation Y στη RoiMat

Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της σε Όμιλο Επιχειρήσεων, η Generation Y - International eBusiness Hub προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στη RoiMat Forward Marketing Agency, μια από τις πιο δυναμικές και σύγχρονες εταιρείας marketing της αγοράς.

H Roimat θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο στη φαρέτρα του Ομίλου, προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες για μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επιδιώκουν συνεχή και ταυτόχρονα ταχεία ανάπτυξη.

«Η επιχειρηματική οπτική της Generation Y ταυτίζεται απόλυτα με το όραμα της RoiMat για επιχειρηματική ανάπτυξη μέσω 3600 growth marketing ενέργειες. Πιστοί στις αξίες μας υποδεχόμαστε με ενθουσιασμό τις νέες περιπέτειες και προκλήσεις που ακολουθούν τη συνεργασία αυτή, με πυξίδα την πολυεπίπεδη εξέλιξη των πελατών μας», τονίζει ο Θεόδωρος Γεωργεδάκης, CEO της RoiMat.

«Με χαρά υποδεχόμαστε το Θοδωρή Γεωργεδάκη και τη Roimat, με την οποία μοιραζόμαστε κοινές αξίες ως προς την εξυπηρέτηση του πελάτη. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, με τη Roimat καλύπτουμε τις ανάγκες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που αποτελούν τη ραχοκοκκαλιά της, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και εμπειρία της Generation Y, σε συνδυασμό με την ευελιξία της Roimat». δηλώνει γι’ αυτήν την επένδυση ο Αναστάσιος Σπανίδης, Founder & CEO του Ομίλου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η NetSteps είναι ένα από τα Best Place to Work στην Ελλάδα

Ως Best Place to Work στην Ελλάδα αναδείχθηκε η NetSteps, το μοναδικό eCommerce & Digital Marketing Agency, στη λίστα των 25 ελληνικών εταιρειών της κατάταξης. Από μία μικρή ομάδα 5-6 ατόμων το 2013 εξελίχθηκε σε μία μεγάλη οικογένεια 50 ατόμων, που αγαπά να εξελίσσεται.

Μέσα στα 8 χρόνια λειτουργίας της, έχει συλλέξει στη φαρέτρα της όχι μόνο συνεργασίες με τα μεγαλύτερα διεθνή brands, αλλά και την εμπιστοσύνη & τον ενθουσιασμό των εργαζομένων της.

Η βράβευσή της ως Best Place to Work ήρθε σαν μία επιβράβευση για την εμπιστοσύνη, την καλή συνεργασία και την ατμόσφαιρα ελευθερίας που προσπαθεί να καλλιεργεί κάθε μέλος του #netstepsteam ξεχωριστά. Με βασικές αρχές της εταιρείας την εμπιστοσύνη, τη συναδελφικότητα, τον σεβασμό των ανθρώπων της και την αριστεία, οι πρακτικές της στοχεύουν στη διαμόρφωση ενός οικογενειακού κλίματος, ικανού να εμπνεύσει τα καλύτερα ταλέντα.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Καραλή, CEO της NetSteps, “η ομάδα μας είναι ο βασικός πυρήνας για την επιτυχία και παραμένει πάντα το πρώτο μας μέλημα σε έναν κόσμο που αλλάζει και εξελίσσεται διαρκώς. Η αφοσίωση της ομάδας είναι πραγματικά συγκινητική, γι’ αυτό κι εμείς προσπαθούμε διαρκώς να την επιστρέφουμε πίσω στους εργαζόμενους με κάθε δυνατό τρόπο. Είμαστε μία οικογένεια που μεγαλώνει με ταχύτατους ρυθμούς, αλλά πάντα με γνώμονα την ευημερία της”.

Η έρευνα διεξήχθη από το διεθνές Ινστιτούτο Great Place To Work®, το οποίο έχει παρουσία σε 45 χώρες και αξιολογεί τα εργασιακά περιβάλλοντα εκατομμυρίων εργαζομένων. Βασίζεται κυρίως σε κρυφά ανώνυμα ερωτηματολόγια που αποστέλλονται απευθείας από το Great Place to Work® στο προσωπικό των εταιρειών, αλλά και σε Culture Audit που συντάσσεται από εξειδικευμένους επιστήμονες του κλάδου διοίκησης προσωπικού.

Σύμφωνα με την άποψη των αξιολογητών της έρευνας, η NetSteps αποτελεί: “Χαρακτηριστικό παράδειγμα μίας εταιρείας η οποία προωθεί την ελευθερία στην έκφραση και στην παραγωγή καινοτόμων ιδεών είτε από το τμήμα τεχνολογίας, είτε από το μάρκετινγκ. Το εργασιακό περιβάλλον και η κουλτούρα που έχει αναπτύξει η εταιρεία βασίζονται στις αρχές της ελευθερίας, της εξέλιξης και της προσωπικής έκφρασης κάθε προσωπικότητας της ομάδας.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η PayPal ξεκινά τη χρηματοδότηση ΜμΕ στη Γαλλία και την Ολλανδία

Η PayPal ξεκίνησε τη διάθεση του χρηματοδοτικού προϊόντος PayPal Funding Pro για ΜμΕ στη Γαλλία και την Ολλανδία. Η λύση παρέχει στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε αναπτυξιακά κεφάλαια.

Οι πωλητές με επιχειρηματικό λογαριασμό PayPal στη Γαλλία και την Ολλανδία μπορούν να χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα χρηματοδότησης της εταιρείας για να αποκτήσουν πρόσβαση σε κεφάλαιο ανάπτυξης. Οι νέοι πελάτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση για δάνειο έως 130.000 ευρώ, ενώ οι υφιστάμενοι πελάτες μπορούν να λάβουν έως και 160.000 ευρώ.

Το δάνειο που λαμβάνει ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης εξαρτάται από τον όγκο των πωλήσεών του στο PayPal. Μετά την υποβολή αίτησης για δάνειο, το PayPal μπορεί να πραγματοποιήσει έναν γρήγορο πιστωτικό έλεγχο και να λάβει μια απόφαση μέσα σε λίγα λεπτά. Στη συνέχεια παρέχει τη χρηματοδότηση.

Η PayPal αναφέρει πως η λύση της προωθεί τον υπεύθυνο δανεισμό, επειδή οι αποπληρωμές είναι προσαρμοσμένες στον όγκο πωλήσεων της επιχείρησης. Η επιχείρηση καταβάλλει αυτόματα ποσοστό αποπληρωμής από 10% έως 30% ανά πώληση, χωρίς καθορισμένο χρόνο ορίζοντα.

Η χρηματοδοτική λύση της PayPal ήταν ήδη διαθέσιμη σε τέσσερις άλλες αγορές: τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία. Σύμφωνα με την εταιρεία, στη Γερμανία, από το 2018 που διατίθεται το πρόγραμμα, έχει ήδη χρηματοδοτήσει πάνω από 250 εκατομμύρια ευρώ σε περισσότερες από 8.000 ΜΜΕ. Σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, η εταιρεία έχει χρηματοδοτήσει πάνω από 3,4 δισ. ευρώ, με περισσότερα από 230.000 εγκεκριμένα δάνεια.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Εικόνα: Muhammad Asyfaul, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ο George Carey-Simos ανέλαβε καθήκοντα Head of Digital στη Social Mellon

Ο George Carey-Simos αναλέλαβε καθήκοντα Head of Digital της Social Mellon, εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο του digital consulting, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.



Ο George προέρχεται από το χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και διαθέτει περισσότερα από 15 χρόνια εργασιακής εμπειρίας στο χώρο του digital, διεθνώς.



Εκτός από έμπειρο στέλεχος του χώρου, είναι co-founder του We are Social Media με βάση το Λονδίνο και πιο πρόσφατα τη Νέα Υόρκη, όπου αρθρογραφεί και ηγείται της συντακτικής ομάδας εδώ και αρκετά χρόνια.



Η ενσωμάτωση του George στην ομάδα της Social Mellon αποτελεί μέρος της ευρύτερης ανάπτυξης της εταιρείας και της επέκτασής της στο εξωτερικό.



Η Managing Director της Social Mellon, Κατερίνα Δημητρακοπούλου δήλωσε: “Είναι πολύ μεγάλη χαρά που η πολύχρονη συνεργασία μας βασισμένη στον αμοιβαίο σεβασμό και τις κοινές αντιλήψεις προχώρησε στο επόμενο βήμα. Είμαι βέβαιη ότι η διεθνής εμπειρία και οι ουσιαστικές γνώσεις του George για τη ψηφιακή επικοινωνία θα αποτελέσουν κινητήριο δύναμη για την περαιτέρω ανάπτυξη της ομάδας μας.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα Director of Growth & Business Development στην NetSteps η Ηλιάνα Τζανάκη

Τη θέση της Director of Growth & Business Development στην NetSteps ανέλαβε πρόσφατα η Ηλιάνα Τζανάκη, με μακροχρόνια εμπειρία στη διαμόρφωση στρατηγικής, στη συμβουλευτική ανάπτυξης και στο coaching μεγάλων ομάδων πολυεθνικών εταιρειών.

Η νέα θέση δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της ευρύτερης ανάπτυξης της εταιρείας και του σχεδιασμού αναδιοργάνωσης κομβικών Business Units. Με όραμα τη μετάβαση της Netsteps στο επόμενο επίπεδο, η Ηλιάνα Τζανάκη επιλέχθηκε χάρη στην εμπειρία της στο strategy, στο digital transformation & στο business growth. Με το πάθος, την πελατοκεντρική νοοτροπία και την εκτεταμένη τεχνογνωσία που την χαρακτηρίζει στη διαχείριση και διαπραγμάτευση σύνθετων έργων, έρχεται να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης, να εντοπίσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και να δημιουργήσει νέες μεθόδους αποδοτικότερης εργασίας.

 

Ο Γιάννης Καραλής, CEO, δήλωσε πως «Η NetSteps, ως ένας από τους key players στο eCommerce & στο Digital Marketing, εντείνει την επένδυσή της στο κομμάτι του consulting, ώστε να παρέχει στους πελάτες της υπηρεσίες που δίνουν ουσιαστική προστιθέμενη αξία στις επιχειρήσεις τους, αλλά και στον τελικό καταναλωτή. Από την επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας, το digital marketing σε επίπεδο performance & content μέχρι το commerce intelligence, θέλουμε να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας με τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και τα πλέον καινοτόμα εργαλεία».

Όπως δήλωσε η ίδια, στόχος της είναι να συνεισφέρει στην ανάπτυξη της εταιρείας σε πολλαπλά επίπεδα. «Η εμπειρία μου στη στρατηγική και στις πωλήσεις είναι βέβαιο ότι θα προσδώσει ακόμα καλύτερες υπηρεσίες συμβουλευτικής και εταιρικής ανάπτυξης των υφιστάμενων και των μελλοντικών συνεργατών της NetSteps

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

Στην ΕΛΕΔ η κατασκευή και συντήρηση ιστοσελίδων του πελατολογίου της ΑΤΝΕΤ

Στην εξαγορά του πελατολογίου της ΑΤΝΕΤ, για υπηρεσίες κατασκευής και συντήρησης ιστοσελίδων προχώρησε η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου.

Ο κ. Ανδριανάκος, Γενικός Διευθυντής της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου, δήλωσε:

"Δύο ιστορικές εταιρείες του χώρου - η ΑΤΝΕΤ μετρά περισσότερα από 20 χρόνια και η ΕΛΕΔ αισίως τα 17 - προχωρούν στην επόμενη μέρα.

Η ένταξη του πελατολογίου της ΑΤΝΕΤ στην ΕΛΕΔ αποτελεί μεγάλη χαρά αλλά και ευθύνη για εμάς.

Οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, με την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής, ήταν πάντα ζητούμενο τόσο για εμάς, όσο και για την ΑΤΝΕΤ. Με τον ίδιο ζήλο και επαγγελματισμό θα συνεχίσουμε, προσθέτοντας στους πελάτες μας, αυτούς της ΑΤΝΕΤ, οι οποίοι να είναι σίγουροι πως θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις καλύτερες υπηρεσίες. 

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου, έχοντας υλοποιήσει εκατοντάδες σύνθετα έργα, διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία, για να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο, τις ανάγκες των πελατών της ΑΤΝΕΤ.

Οι συζητήσεις μας με τους ανθρώπους της ΑΤΝΕΤ, μας έδειξαν πως αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους με ανάλογο επαγγελματισμό και προσφέρουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, οι οποίες ταιριάζουν με τον δικό μας τρόπο λειτουργίας. Ως εκ τούτου, η εν λόγω στρατηγική συνεργασία, διαθέτει όλα τα εχέγγυα για να πετύχει".

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η DOPE Indie Digital Agency of the Year 2022

Επτά διακρίσεις συνολικά κέρδισε η DOPE στα Indie Awards 2022 με σημαντικότερη αυτή του Digital Agency of the Year 2022.

«Φέτος γιορτάζουμε 5 χρόνια DOPE. Η διάκριση ως Independent Digital Agency of the Year σημαίνει πολλά για μας. Αυτή η διάκριση προφανώς πάει στους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται με τις digital-τρέλες μας, αλλά κυρίως στους 50+ dopers που κάθε μέρα δίνουν πόνο συνεχίζοντας να κάνουμε αυτό που αγαπάμε καλύτερα», δήλωσε ο Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης, CEO της DOPE.

 

Αναλυτικά, η DOPE βραβεύτηκε με:

  • GOLD, στην κατηγορία “Best in Digital” για τον επανασχεδιασμό του IASO.gr
  • GOLD, στην κατηγορία “Best in Direct” για το Vodafone CU Facebook Group- "Φάσεις που δεν παίχτηκαν ποτέ"
  • GOLD, στηνκατηγορία “Social Media” για το Vodafone CU - OPEN To Summer Debates
  • SILVER, στηνκατηγορία “Social Media” για το Vodafone CU - OPEN To Zen
  • BRONZE, στηνκατηγορία “Social Media” για το IASO General Clinic "PROTECT YOUR BALLS - Movember”
  • BRONZE, στηνκατηγορία “Branded Content” για το Vodafone CU - OPEN To Zen

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Επεκτείνεται ο Εθνικός Υπερυπολογιστής HPC-ARIS

Η Περιφέρεια Αττικής και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας - ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), φορέας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ανακοίνωσαν την  Ένταξη της Πράξης «Αναβάθμιση του εθνικού υπερυπολογιστή υψηλών επιδόσεων (Φάση Α)» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020» και στον Άξονα Προτεραιότητας «Διάδοση και Ανάπτυξη Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών των ΜΜΕ με τη χρήση ΤΠΕ».

Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "ΑΤΤΙΚΗ" 2014.2020, μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ). Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στο ποσό των 3,8 εκ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί σε δύο έτη.

Δεδομένης της αυξανόμενης εγχώριας ζήτησης σε υπολογιστική ισχύ, η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση του εθνικού υπερυπολογιστή υψηλών επιδόσεων (Φάση Α΄)» θα επεκτείνει το υφιστάμενο υπολογιστικό σύστημα υψηλών επιδόσεων που διαθέτει. Πιο συγκεκριμένα, η Πράξη περιλαμβάνει την προμήθεια και εγκατάσταση πρόσθετου υπολογιστικού εξοπλισμού υψηλών επιδόσεων στο κέντρο Δεδομένων στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. ανέπτυξε και λειτουργεί, από το 2015, το ισχυρότερο υπολογιστικό σύστημα υψηλών επιδόσεων (High Performance Computer – HPC) στην Ελλάδα με την ονομασία ARIS (Advanced Research Information System), το οποίο δίνει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης ερευνητών με ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ταχύτητα εκτέλεσης υπολογισμών, αποθηκευτικό χώρο και μνήμη που δεν καλύπτουν οι απλοί υπολογιστές.

Εδώ και επτά χρόνια, το υπερυπολογιστικό σύστημα ARIS αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο της ελληνικής ερευνητικής κοινότητας, υποστηρίζοντας επιστημονικές εφαρμογές ευρείας κλίμακας. Το ποσοστό χρήσης του έφτασε το 100% σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα από την έναρξη λειτουργίας του, ενώ η μέση ετήσια χρήση των πόρων του ξεπερνά το 94%. Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μέχρι σήμερα, έχουν αποδοθεί 650 εκατομμύρια core ώρες (ώρες υπολογιστικής επεξεργασίας) σε 880 ερευνητικά έργα στην Ελλάδα.

Ο νέος ισχυρότερος υπερυπολογιστής που θα προκύψει θα αξιοποιηθεί για την υποστήριξη επιστημονικών εφαρμογών ευρείας κλίμακας, κυρίως σε τομείς της επιστήμης όπως: της επιστήμης υλικών, της χημείας-βιοχημείας, της κλιματολογίας, της  μετεωρολογίας, της μηχανικής μάθησης και της μηχανικής των ρευστών.

Περισσότερες πληροφορίες

- Για την ΕΔΥΤΕ Α.Ε.: https://grnet.gr

- Για το Εθνικό Supercomputer center: https://hpc.grnet.gr

- Για το Εθνικό Κέντρο Ικανοτήτων HPC: https://eurocc-greece.gr

- Για τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής: https://www.patt.gov.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


To Papaki στήριξε το WordCamp Athens 2022 ως silver sponsor

Το WordCamp Athens επέστρεψε live μετά από 2 χρόνια και το Papaki ήταν υπερήφανος χορηγός.

Το Papaki στηρίζοντας έμπρακτα τη WordPress κοινότητα, έδωσε δυναμικό παρόν ως silver χορηγός στο WordCamp Athens που πραγματοποιήθηκε ζωντανά φέτος, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στις 9 και 10 Απριλίου.

Στο εντυπωσιακό booth του Papaki, υπήρχαν δώρα για όλους, ενώ με το μότο Online is better with Papaki, η ομάδα της εταιρείας συνομίλησε με τους παρευρισκομένους για οτιδήποτε σχετικό με τη ψηφιακή τους παρουσία. Παράλληλα, τους παρότρυνε να συμμετέχουν στον διαγωνισμό για 3 magix boxes με μοναδικά δώρα, απαντώντας σε 5 ερωτήσεις για το Papaki. Οι συμμετοχές άγγιξαν τις 100 και τα χαμόγελα ήταν πολλά περισσότερα!

Ενδιαφέροντα πράγματα όμως, εκτυλισσόντουσαν και εκτός των χορηγικών booths, και συγκεκριμένα στις δύο αίθουσες που φιλοξενούσαν ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι ομιλίες αφορούσαν το WooCommerce, το SEO, το content marketing, το blogging, στρατηγικές προώθησης, και πολλά ακόμη. Όλες οι ομιλίες ολοκληρώθηκαν την πρώτη ημέρα και μετά ακολούθησε το καθιερωμένο after party.

Για την επόμενη ημέρα είχε προγραμματιστεί το Contributors Day στο χώρο του Found.ation. Σε χαλαρό κλίμα συγκεντρώθηκαν όλοι οι φίλοι του WordPress, προγραμματιστές, designers, δημοσιογράφοι, κειμενογράφοι, άνθρωποι του marketing και των social media, χρήστες του WordPress και bloggers, και συνεργάστηκαν για την ανάπτυξη της τοπικής κοινότητας, τη συνεισφορά στη μετάφραση, στα fora και γενικά την εξέλιξη του CMS.

Το Papaki αγαπάει το WordPress και πάντα στηρίζει τις διοργανώσεις που φέρνουν τους φίλους του αγαπημένου CMS κοντά και μοιράζονται γνώσεις για την εξέλιξή του. Συμμετέχει σταθερά στο WordCamp Athens, τη μεγάλη γιορτή της Ελληνικής κοινότητας του WordPress, και φυσικά θα δώσει το παρόν και στο WordCamp Europe στο Πόρτο στις 2-4 Ιουνίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search