Tech & Business

Επικίνδυνα μηνύματα προσφοράς εργασίας στο LinkedIn με στόχο υποκλοπές

Ερευνητές της ESET εντόπισαν στοχευμένες κυβερνοεπιθέσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω μηνυμάτων στο LinkedIn, που εκτός από την κατασκοπεία είχαν στόχο και το οικονομικό όφελος.

Οι συγκεκριμένες κυβερνοεπιθέσεις διακρίνονται για τη χρήση τεχνικών spearphishing και την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν εντυπωσιακές μεθόδους προκειμένου να μη γίνουν αντιληπτές. Οι ερευνητές της ESET ονόμασαν τη συγκεκριμένη επιχείρηση In(ter)ception με βάση δείγμα σχετικού κακόβουλου λογισμικού που φέρει το όνομα “Inception.dll,”.

Οι επιθέσεις που μελέτησε η ομάδα επιστημόνων της ESET ξεκινούσαν με ένα απλό μήνυμα στο LinkedIn.Το μήνυμα αφορούσε σε αρκετά αληθοφανή προσφορά εργασίας και φαινομενικά προερχόταν από γνωστή εταιρεία σε σχετικό τομέα. Φυσικά, το προφίλ στο LinkedIn ήταν ψεύτικο και τα αρχεία που στάλθηκαν ήταν κακόβουλα” σχολιάζει ο Dominik Breitenbacher, ο ερευνητής κακόβουλου λογισμικού της ESET που ανέλυσε το malware και ηγήθηκε της έρευνας.

Τα κακόβουλα αρχεία στάλθηκαν μέσω μηνυμάτων LinkedIn ή μέσω email που περιείχε σύνδεσμο στο OneDrive. Για τη δεύτερη περίπτωση, οι εισβολείς δημιούργησαν λογαριασμούς email που αντιστοιχούσαν στους ψεύτικους λογαριασμούς του LinkedIn.

Μόλις ο παραλήπτης άνοιγε το αρχείο, εμφανιζόταν ένα φαινομενικά αθώο έγγραφο PDF με πληροφορίες για τη μισθοδοσία που αφορούσε στην ψεύτικη προσφορά εργασίας. Εν τω μεταξύ, κακόβουλο λογισμικό είχε ήδη εγκατασταθεί σιωπηλά στον υπολογιστή του θύματος. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιτιθέμενοι κατάφερναν να αποκτήσουν αρχική πρόσβαση και διαρκή παρουσία στο σύστημα του παραλήπτη.

Κάποια από τα εργαλεία που χρησιμοποίησαν οι κυβερνοεγκληματίες ήταν προσαρμοσμένο κακόβουλο λογισμικό πολλαπλού επιπέδου που συχνά εμφανιζόταν ως νόμιμο λογισμικό, καθώς και τροποποιημένες εκδόσεις εργαλείων ανοιχτού κώδικα. Επιπλέον, οι κυβερνοεγκληματίες αξιοποίησαν τεχνικές “living-off-the-land”, δηλαδή χρήση προ-εγκατεστημένων βοηθητικών εργαλείων των Windows για την εκτέλεση κακόβουλων λειτουργιών.

Εκτός από την κατασκοπεία, οι ερευνητές της ESET εντόπισαν στοιχεία που τεκμηριώνουν ότι οι εισβολείς προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν τους παραβιασμένους λογαριασμούς για να αποσπάσουν χρήματα από άλλες εταιρείες.

Η κακόβουλη επιχείρηση πραγματοποιήθηκε από το Σεπτέμβριο έως το Δεκέμβριο του 2019.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ομαδικές βιντεοκλήσεις για έως και 20 συμμετέχοντες στο Viber

Η Rakuten Viber ανακοίνωσε επίσημα τη νέα λειτουργία Ομαδικών Βιντεοκλήσεων για ως και 20 συμμετέχοντες και χωρίς χρονικό περιορισμό. Η νέα λειτουργία των Ομαδικών Βιντεοκλήσεων είναι πλέον διαθέσιμη στους χρήστες του Viber στην Ελλάδα.

Εκμεταλλευόμενοι τη λειτουργία αυτή, οι χρήστες θα μπορούν να εκφράζονται καλύτερα, σε κάθε περίσταση: Είτε πρόκειται για μια online συνάντηση για δουλειά, είτε για μια σύντομη βιντεοκλήση ανάμεσα σε μέλη οικογένειας ή φίλους που θέλουν να μοιραστούν τα νέα της ημέρας. Οι ομάδες του Viber επιτρέπουν σε μέχρι και 20 άτομα να συναντηθούν με εικόνα και να συνεργαστούν. Επίσης, η νέα λειτουργία είναι εξίσου ασφαλής με όλες τις υπόλοιπες της εφαρμογής. Πράγμα που σημαίνει ότι το Viber δεν έχει πρόσβαση στα δεδομένα των κλήσεων, προσφέροντας έτσι ένα ασφαλές περιβάλλον επικοινωνίας στους χρήστες του.

Μέσω μια Ομαδικής Βιντεοκλήσης, μπορεί κανείς εύκολα να μένει σε επαφή με τους κοντινούς του ανθρώπους σε μια εποχή σαν κι αυτή, που η κοινωνική αποστασιοποίηση είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητας. Επίσης, μπορεί να συνεργαστεί με τους συναδέλφους και την ομάδα εργασίας του ακόμη και όταν δεν βρίσκεται στο γραφείο.

Για να ξεκινήσει μια Ομαδική Βιντεοκλήση ένας χρήστης χρειάζεται απλά:

  • Να πατήσει το καινούργιο κουμπί «βίντεο» που έχει προστεθεί στην κορυφή της οθόνης ή να προσθέσει περισσότερους χρήστες σε μια βιντεοκλήση που έχει ήδη ξεκινήσει.
  • Να απολαύσει τη βιντεοκλήση με φίλους, μέλη της οικογένειάς του, ή συναδέλφους.

 

Κάθε χρήστης που συμμετέχει σε μία ομαδική βιντεοκλήση μπορεί να καρφιτσώσει όποιον χρήστη επιθυμεί στην οθόνη του για όσο διαρκεί η κλήση. Μπορεί επίσης να κλείσει τον ήχο ή την εικόνα του, αλλά και να βλέπει ποιοι άλλοι χρήστες έχουν κάνει το ίδιο.

Η νέα υπηρεσία είναι πολύ χρήσιμη σε online επιχειρηματικές συναντήσεις, μαθήματα, συζητήσεις με μαθητές, αλλά και προγράμματα γυμναστικής, συμβουλές μαγειρικής κ.λπ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Συνεργασία SAS και Microsoft για το μέλλον των Analytics και της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Microsoft και η SAS ανακοίνωσαν μία διευρυμένη τεχνολογική και στρατηγική συνεργασία. Οι δύο εταιρείες θα δώσουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να αξιοποιούν εύκολα τις δυνατότητες των Analytics μέσω των λύσεων της SAS στο Cloud, επεκτείνοντας τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και ξεκλειδώνοντας την αξία των πρωτοβουλιών του ψηφιακού τους μετασχηματισμού.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, οι εταιρείες θα μεταφέρουν τα προϊόντα analytics και άλλες επιχειρηματικές λύσεις της SAS στο Microsoft Azure ως τον προτιμώμενο πάροχο cloud για το SAS Cloud. Οι λύσεις και η εμπειρία της SAS θα προσφέρουν προστιθέμενη αξία και στους πελάτες της Microsoft σε τομείς όπως η υγεία, οι οικονομικές υπηρεσίες και πολλούς άλλους κλάδους. Η συνεργασία βασίζεται στην ενοποίηση των λύσεων της SAS σε λύσεις cloud της Microsoft για τα εργαλεία της, Microsoft Azure, Dynamics 365, Microsoft 365 και Power Platform και υποστηρίζει το κοινό όραμα των εταιρειών για περαιτέρω εκδημοκρατισμό της τεχνητής νοημοσύνης και των analytics.   

Παράλληλα, η συνεργασία θα περιλαμβάνει και την βελτιστοποίηση του SAS Viya, την τελευταία cloud-native λύση της εταιρείας  για το Azure, όπως επίσης και την ενοποίηση του διευρυμένου χαρτοφυλακίου λύσεων της SAS, από τις λύσεις καταπολέμησης απάτης στις λύσεις κινδύνου και λιανεμπορίου, στο Azure Marketplace για την παροχή βελτιωμένης παραγωγικότητας και ενισχυμένων επιχειρηματικών αποτελεσμάτων για τους πελάτες.

Επιπλέον, μέσω της συνεργασίας, οι Microsoft και SAS θα εξερευνήσουν ευκαιρίες για την ενσωμάτωση των δυνατοτήτων analytics της SAS, συμπεριλαμβανομένου εξιδεικευμένων μοντέλων από διάφορους κλάδους, στο Azure και το Dynamics 365, ώστε να δημιουργήσουν μία καινούργια λύση για τους πελάτες που χρησιμοποιούν αποκλειστικά τις υπηρεσίες της SAS σε διάφορους καθετοποιημένους κλάδους. Αυτή η επιπλέον ενσωμάτωση θα επιτρέψει στους πελάτες της SAS να κεφαλαιοποιήσουν την επεκτασιμότητα και την ευελιξία του cloud για τον όγκο εργασίας analytics και τεχνητής νοημοσύνης. Για παράδειγμα, οι Microsoft και SAS ενισχύουν ήδη τους πελάτες τους με λύσεις που τους επιτρέπουν να κεφαλαιοποιούν σε κλίμακα την πληθώρα δεδομένων που παράγονται από το Internet of Things, μέσω του συνδυασμού της πλατφόρμας Microsoft Azure IoT και των δυνατοτήτων ΙοΤ analytics και τεχνητής νοημοσύνης της SAS’. Αυτή τη στιγμή, η πόλη του Cary στην Βόρεια Καρολίνα χρησιμοποιεί μια κοινή λύση IoT από τις Microsoft και SAS για μια λύση πρόβλεψης πλημμυρών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Grow Greece with Google: Σχέδιο ανάκαμψης της Ελλάδας με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Ένα μακρόπνοο σχέδιο για ουσιαστική συμβολή της Google στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας ανακοίνωσε ο Matt Brittin, Πρόεδρος της Google για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, στο πλαίσιο της ομιλίας του στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών 2020.

Πρόκειται για την πρωτοβουλία Grow Greece with Google η οποία έχει στόχο να στηρίξει την ανάκαμψη της Ελλάδας μέσω της τεχνολογίας, καθώς και να προωθήσει την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου αυτού προγράμματος προσφέρονται μία σειρά από εργαλεία, εκπαιδεύσεις, εξειδικευμένες συμβουλές και σημαντικές συνεργασίες με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς της χώρας, για την υποστήριξη των επιχειρηματιών, των εργαζομένων και όσων αναζητούν εργασία.

Αφετηρία της πρωτοβουλίας είναι το Job Search, που ξεκίνησε ως μια νέα υπηρεσία στην Αναζήτηση της Google, για να βοηθήσει όλους όσους  αναζητούν δουλειά να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα συγκεντρωμένες τις αγγελίες εργασίας από όλο το διαδίκτυο. Το συγκεκριμένο εργαλείο παρέχει επίσης πρόσβαση σε λεπτομέρειες σχετικά με το ακριβές αντικείμενο της εργασίας, τη τοποθεσία της, αν είναι πλήρους απασχόλησης ή όχι κλπ.

Tο Job Search, θα προσφέρει στους χρήστες στην Ελλάδα τη δυνατότητα να έρχονται σε επαφή με επαγγελματικές ευκαιρίες και να εντοπίζουν αγγελίες που ταιριάζουν με τις ανάγκες, τις δεξιότητες και τις φιλοδοξίες τους. Για παράδειγμα, αναζητώντας στο Google μια θέση εργασίας (πχ. θέσεις πωλήσεων), θα οδηγούνται αυτόματα στο Job Search που θα τους ενημερώνει για τις διαθέσιμες θέσεις, με φίλτρα όπως, απόσταση από το σπίτι, συγκεκριμένο αντικείμενο εργασίας, αποδοχές, προφίλ εργοδότη και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

Το Job Search θα ενεργοποιηθεί στην Ελλάδα σε συνεργασία με τοπικούς ιστότοπους εύρεσης εργασίας, όπως το Kariera και το Workable, και θα λειτουργεί ως ένα ανοιχτό οικοσύστημα, ώστε να μπορεί να ενσωματωθεί σ’ αυτό όλο το διαθέσιμο περιεχόμενο των προσφερόμενων θέσεων εργασίας. 

Περισσότερες πληροφορίες και μελλοντικές ανακοινώσεις θα βρείτε στην ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας: https://grow.google/intl/el

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Tύπου.

 

eTURN: Ένα νέο e-Transformation Consulting firm στην ελληνική αγορά

H ETURN είναι η νέα εταιρεία του Δημήτρη Θεοφάνους, ενός από τους πιο έμπειρους επαγγελματίες στο χώρο του eBusiness και του eCommerce τα τελευταία 15 χρόνια.

Η eTURN είναι μια εταιρεία συμβούλων e-Transformation που εξυπηρετεί οργανισμούς που ανήκουν στον Ιδιωτικό, Δημόσιο και Κοινωνικό επιχειρηματικό τομέα, σε διάφορους κλάδους (Retail, Fashion, Online Pharmacies, Energy, Services) προσφέροντας συμβουλευτικές υπηρεσίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Ψηφιακών Λειτουργιών & Στρατηγικής και Ψηφιακού Μετασχηματισμού.

Ο Δημήτρης Θεοφάνους, Managing Partner της eTURN, αναφέρει:
"Η στροφή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα τις πρόσφατες εξελίξεις της πανδημίας, επιτάχυναν τις αποφάσεις της συντριπτικής πλειονότητας των επιχειρήσεων να αναπτύξουν τα e-κανάλια τους, είτε αφορά πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών είτε την επικοινωνία αυτών. Κατευθύνουμε τους πελάτες μας βάση των αναγκών τους αλλά και το υπάρχον ψηφιακό τους επίπεδο υπηρετώντας στρατηγικά 5 λέξεις: Sell, Serve, Speak, Save & Sizzle!"

eturn final logo horizontal

O Δημήτρης Θεοφάνους είναι απόφοιτος του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος International MBA, Major in Marketing & Strategy από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ως υπότροφος του Ιδρύματος «Αλέξανδρος Ωνάσης». Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος εταιρειών, όπως οι Pizza Hut και KFC Ελλάδος, όμιλος Quest, ricardo.gr, brandsGalaxy.gr και airtickets.gr, ενώ υπήρξε Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Greek eCommerce Association- GRECA) την περίοδο 2015-2016, όντας παράλληλα υπεύθυνος για τις ευρωπαϊκές σχέσεις του Συνδέσμου και την εξωστρέφειά του.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα:  Gerd AltmannPixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Δωρεά εξοπλισμού Πληροφορικής από τον Όμιλο Quest στον ΕΟΔΥ και στο Υπουργείο Παιδείας

O Όμιλος Quest, έχοντας ενεργή παρουσία και συμβολή επί 40 περίπου χρόνια στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας, ανακοινώνει τη Δωρεά σύγχρονου εξοπλισμού πληροφορικής συνολικής αξίας €500.000 στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και στο Υπουργείο Υγείας. Παράλληλα με την δωρεά, στα σχολεία παρέχεται εκπαίδευση και υποστήριξη για την εφαρμογή ενός πρωτοποριακού προγράμματος διδασκαλίας με το σύστημα και τα εργαλεία της Apple.    

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος διαθέτει  1.000 iPad 4G στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για άμεση αξιοποίηση από δημοτικά σχολεία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και για την πλήρη αξιοποίηση των συσκευών αργότερα για την εισαγωγή του εκπαιδευτικού προγράμματος ψηφιακής διδασκαλίας μέσω των iPad. Με τη δωρεά του αυτή παρέχεται η δυνατότητα ολοκληρωμένης διδασκαλίας και δημιουργικής εμπειρίας μάθησης σε 1.000 μαθητές μέσα από τα πρωτοπόρα και καινοτόμα εργαλεία της Apple, ειδικά σχεδιασμένα για την εκπαίδευση. Ο Όμιλος αναλαμβάνει, επίσης, την ευθύνη αποστολής των iPad στους Διευθυντές των εκπαιδευτικών δομών που θα υποδείξει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και την εκπαίδευση και υποστήριξη στο εκπαιδευτικό προσωπικό που θα κληθεί να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία.  

Παράλληλα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, ο Όμιλος προχωρά στη δωρεά εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας - 120 φορητούς και σταθερούς υπολογιστές και 15 πολυμηχανήματα – στον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), διευκολύνοντας την άμεση παρακολούθηση των εξελίξεων στη μάχη κατά του Covid-19, καθώς επίσης τη μελέτη των δεδομένων και τον συντονισμό των υπηρεσιών δημόσιας υγείας σε όλη την Ελλάδα.

Όσον αφορά ανάγκες σε ιατρικό υλικό, έχουν προσφερθεί δύο (2) συσκευές υψηλής ροής οξυγόνου (αναπνευστήρες) και σχετικά αναλώσιμα στη Β’ Πνευμονολογική Κλινική του ΠΓΝ Αττικόν.

Οι δωρεές του Ομίλου Quest,  πραγματοποιούνται με τη συμβολή των θυγατρικών εταιρειών iSquare, Info Quest Technologies, Uni Systems, ACS, Cardlink και Quest Energy και την ισχυρή πεποίθηση της Διοίκησης και των εργαζομένων του ότι η κρίση θα ξεπεραστεί σύντομα και η επόμενη ημέρα θα βρει όλους τους Έλληνες πιο δυνατούς και έτοιμους για τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουμε.

Σημειώσεις:

  1. Στο αναφερόμενο ύψος Δωρεάς δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
  2. Για πληρέστερη ενημέρωση σχετικά με το πρόγραμμα «Καινοτομία στην Εκπαίδευση» της iSquare και τη χρήση των iPad στην εκπαίδευση διατίθεται συνημμένα συμπληρωματικό υλικό.
  3. [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Δωρεάν Virtual Sessions από τη SAS για την επιχειρηματική κοινότητα

H SAS, η κορυφαία εταιρεία των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης, διοργανώνει ένα ειδικό κύκλο δωρεάν Virtual Sessions με τίτλο “The Analytics Response” όπου θα συζητηθεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω του COVID-19 και ο τρόπος με τον οποίο αντέδρασαν και χειρίστηκαν το ζήτημα μεγάλες επιχειρήσεις, σε Ελλάδα και Κύπρο.

Το πρώτο live webinar με θέμα Managing the Crisis, Planning the Future θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 08 Μαΐου, 12:00 με 13:00 και σε αυτό εκλεκτά Στελέχη των δυο αγορών, αλλά και Έλληνες business Leaders του εξωτερικού, θα τοποθετηθούν πάνω στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις από την πανδημία, καθώς και την προσέγγισή τους για τον σχεδιασμό της επόμενης μέρας. Επίσης, θα αναλυθεί ο ρόλος και η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης και των Analytics, καθώς και το πως οι διάφοροι κλάδοι της αγοράς μπορούν να προετοιμαστούν και να σχεδιάσουν καλύτερα την «επόμενη μέρα» με τη βοήθειά τους.

Συντονιστής του webinar θα είναι ο δημοσιογράφος Αθανάσιος Έλλις, Διευθυντής της Αγγλόφωνης έκδοσης της Καθημερινής, ο οποίο θα υποδεχτεί ιδιαίτερα ενδιαφέροντες προσκεκλημένους από κορυφαίες εταιρείες όπως οι Ανδρέας Αθανασσόπουλος, Chief Customer Officer και CEO Financial Services, DixonsCarphone UK, Aθηνά Κανιούρα, Chief Analytics Officer & Global Head of Applied Intelligence Accenture, Σολωμόν Μπεράχας, CEO και Managing Director, Τειρεσίας, Κάτια Σταθάκη, Director Business, Vodafone Greece, Γιώργος Τζιωρτζής, CIO, Τραπέζα Κυπρου, Γιάννης Παπατσίρος, Sales Lead, SAS Greece, Cyprus, Bulgaria.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο webinar οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πατήσουν εδώ. Οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους, οι οποίες θα απαντηθούν στη διάρκεια του webinar.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σε λειτουργία η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών στο gov.gr

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοίνωσε πως η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών είναι διαθέσιμη, μέσω του gov.gr, σε όλους τους πολίτες που θέλουν να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Πρόκειται για πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που υλοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση του υφυπουργού Γρηγόρη Ζαριφόπουλου και συγκεντρώνει σε μία διαδικτυακή πλατφόρμα στη διεύθυνση nationaldigitalacademy.gov.gr δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό, ελεύθερα διαθέσιμο στους πολίτες. Στην πρώτη της έκδοση η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών διαθέτει πάνω από 150 μαθήματα βασικού και προχωρημένου επιπέδου, που αντιστοιχούν σε πάνω από 1.500 ώρες εκπαίδευσης.

Τα μαθήματα απευθύνονται τόσο σε αυτούς που χρειάζονται βασικές ψηφιακές δεξιότητες στην καθημερινότητά τους όσο και σε αυτούς που θέλουν να εμπλουτίσουν περαιτέρω τις γνώσεις τους στις νέες τεχνολογίες. Ο κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει το μάθημα που ταιριάζει στα ενδιαφέροντά του και στο επίπεδο γνώσης του, να το παρακολουθήσει και να το ολοκληρώσει όποτε ο ίδιος επιθυμεί.

Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο προσφέρεται δωρεάν από οργανισμούς με αναγνωρισμένο ακαδημαϊκό και εκπαιδευτικό κύρος: ελληνικά ακαδημαϊκά ιδρύματα, γνωστές διεθνείς εταιρείες, τραπεζικά ιδρύματα, τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και οργανισμοί ψηφιακής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο επιλέχθηκε από ομάδα εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με Έλληνες ακαδημαϊκούς και ειδικούς στην ψηφιακή εκπαίδευση. Αξιοποιήθηκε ελληνική και διεθνής εμπειρία ώστε τα κριτήρια επιλογής να διασφαλίσουν: α) την ποιότητα στο περιεχόμενο και στην δομή της εκπαιδευτικής πλατφόρμας και β) την απλότητα στη χρήση.

Η πλατφόρμα είναι δυναμική. Δηλαδή, τόσο οι θεματικές ενότητες όσο και τα μαθήματα, θα συνεχίσουν να εμπλουτίζονται, καλύπτοντας μεγαλύτερο εύρος εκπαιδευτικών αναγκών. Στο άμεσο μέλλον, η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών θα προσφέρει αυτοδιαγνωστικά εργαλεία για να μπορεί ο πολίτης να αξιολογήσει το επίπεδο των ψηφιακών του δεξιοτήτων. Ανάλογα με τα αποτελέσματα αυτών των εργαλείων αλλά και τους προσωπικούς στόχους του κάθε πολίτη, η πλατφόρμα θα προτείνει εξατομικευμένα «εκπαιδευτικά μονοπάτια», με συνδυασμούς μαθημάτων από τους διάφορους παρόχους.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Ελλάδα βγήκε από τη λίστα των χωρών που χρησιμοποιούν πειρατικό λογισμικό στο Δημόσιο

Μια εκκρεμότητα ετών λύθηκε για την Ελλάδα με τη διαγραφή της από τη «Λίστα Παρακολούθησης 301» που τηρούν οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και περιλαμβάνει τις χώρες οι οποίες χρησιμοποιούν πειρατικό λογισμικό στο Δημόσιο. Στην έκθεση που δημοσίευσε την Τετάρτη ο Εκπρόσωπος Εμπορίου των ΗΠΑ (United States Trade Representative), «η Ελλάδα έχει σημειώσει πρόοδο στην αντιμετώπιση των θεμάτων προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας» και ως εκ τούτου διαγράφηκε από τη λίστα. Να σημειωθεί ότι η χώρα μας συμπεριλαμβανόταν στη λίστα εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια.

Το σκεπτικό του Εκπροσώπου Εμπορίου, όπως δημοσιεύεται στην έκθεση, είναι ότι η Ελλάδα έχει σημειώσει πρόοδο στην αντιμετώπιση της ευρείας χρήσης μη αδειοδοτημένου λογισμικού στο Δημόσιο ενώ έχει εισαγάγει νομοθεσία για την επιβολή προστίμου σε όσους διαθέτουν πλαστά προϊόντα πνευματικής ιδιοκτησίας. «Η ευρεία χρήση μη αδειοδοτημένου λογισμικού στο ελληνικό Δημόσιο απασχολούσε εδώ και χρόνια τους κατόχους των δικαιωμάτων. Τον Δεκέμβριο του 2019, η Ελλάδα έλαβε σαφή μέτρα για να αντιμετωπίσει το ζήτημα αυτό, διαθέτοντας πάνω από 39 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά αδειών λογισμικού», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην έκθεση, κάνοντας μνεία στη διαδικασία προκήρυξης ανοιχτού διαγωνισμού για 110.000 άδειες λογισμικού για το ελληνικό Δημόσιο, μέσω εταιρικής σύμβασης (Enterprise Agreement). Η υλοποίηση του διαγωνισμού είναι προϊόν συνεργασίας των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Ο συντονισμός για τη διαγραφή της χώρας από τη «Λίστα Παρακολούθησης 301» έγινε από το Υπουργείο Εξωτερικών. Καταπολεμάται έτσι μια χρόνια παθογένεια, η οποία αποτελούσε εμπόδιο στην προσέλκυση επενδύσεων στον τομέα των εταιριών λογισμικού. Ταυτόχρονα, αυξάνεται σημαντικά η αξιοπιστία των πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου, καθώς σταματά η εγκατάσταση και χρήση πειρατικού λογισμικού, πρακτική που ενέχει σοβαρούς κινδύνους.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα: Hugo Petitjean, Pixabay

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ασφάλεια στο Viber: Το μήνυμα αυτό θα... αυτοκαταστραφεί

Η Rakuten Viber, μία από τις κορυφαίες εφαρμογές στον κόσμο για δωρεάν και εύκολη επικοινωνία, ανακοινώνει ότι σύντομα θα φέρει σε όλες τις συνομιλίες τη λειτουργία «αυτοκαταστρεφόμενων μηνυμάτων». Μέχρι πρόσφατα η λειτουργία ήταν διαθέσιμη μόνο στις μυστικές συνομιλίες, αλλά σύντομα κάθε χρήστης θα μπορεί να βάζει χρονοδιακόπτη αυτοκαταστροφής, που θα ξεκινά αυτόματα μόλις ο παραλήπτης δει το μήνυμα (κείμενο, φωτογραφία, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο τύπο αρχείου).

Ο χρονοδιακόπτης μπορεί να κρατά για μερικά δευτερόλεπτα, λεπτά, ώρες ή ακόμη και μέρες. Τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα σε κάθε συνομιλία 1-προς-1 θα ισχυροποιήσουν ακόμη περισσότερο τη θέση του Viber ως της πιο ασφαλούς εφαρμογής μηνυμάτων στον κόσμο.

Για να δημιουργήσει ένα αυτοκαταστρεφόμενο μήνυμα ένας χρήστης, θα πρέπει:

  • Να πατήσει στο εικονίδιο του χρονοδιακόπτη στο κάτω μέρος της συνομιλίας και να επιλέξει την περίοδο μέχρι να εξαφανιστεί το μήνυμα.
  • Να γράψει και να στείλει το μήνυμα στον παραλήπτη.

 [youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=oJ39KOjie-E"]

Το Viber έχει αποδείξει τη δέσμευσή του στην ιδιωτικότητα με την ιστορία του. Υπήρξε πρωτοπόρος εφαρμογή στον κόσμο των messaging apps, φέρνοντας την επιλογή «διαγραφή μηνύματος» σε όλες τις συνομιλίες από το 2015, την κρυπτογράφηση end-to-end το 2016 και τις κρυφές και μυστικές συνομιλίες το 2017. Ως συνέχεια όλων των παραπάνω, ανακοινώνει τώρα τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα στις κανονικές συνομιλίες.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search