Tech & Business

Η ΑCS Χρυσός χορηγός του e-Commerce Conference 2022

Η ACS ήταν, και φέτος, χρυσός χορηγός στο e-Commerce Conference. Η εταιρεία, με συναίσθηση του ρόλου της ως στρατηγικού εταίρου του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, στηρίζει με τη χορηγία της, αλλά και με τη συμμετοχή της τον θεσμό, για όγδοη συνεχή φορά, έχοντας τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε επιχειρήσεις με σημαντική παρουσία στον κλάδο και να ενημερωθεί για τα θέματα που τις απασχολούν.

Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, κατά τον χαιρετισμό της στην έναρξη του συνεδρίου, αφού αναφέρθηκε στη δύσκολη κατάσταση που καλείται να διαχειριστεί και φέτος το ελληνικό επιχειρείν, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, της πανδημίας, αλλά και της ενεργειακής κρίσης, επισήμανε ότι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει συνολικά ο κλάδος των ταχυμεταφορών οδηγούν σε μία νέα εποχή επενδύσεων για τον κλάδο, αλλά και στην παροχή νέων λύσεων για τους πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αναφερόμενη στην ACS, σημείωσε ότι το 2022 η εταιρεία σχεδιάζει τα εγκαίνια των νέων υπερσύγχρονων εγκαταστάσεών της στην Αθήνα, όπου λειτουργεί ήδη ο νέος κόμβος διαλογής, παρέχοντας τη δυνατότητα διαλογής 50.000 αποστολών την ώρα. Ενώ πρόσθεσε ότι η ACS αναζητά νέους τρόπους για να προσφέρει νέες καινοτόμες εμπειρίες στους πελάτες της με τη χρήση της τεχνολογίας, όπως τα πρώτα 200 Smart Lockers του Δικτύου Smart Point της ACS, τοποθετημένα στις 6 μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και την Ψηφιακή Βοηθό (“ACiStant”) στη νέα ιστοσελίδα της εταιρείας και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής κλήσης courier στην επερχόμενη νέα έκδοση της εφαρμογής της εταιρείας για κινητά τηλέφωνα (“ACS Mobile App”).

H ACS θα συνεχίσει να επενδύει στα ηλεκτρονικά της συστήματα, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της, ώστε να παραμείνει ο στρατηγικός εταίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Generation Y μετασχηματίζεται σε Όμιλο Επιχειρήσεων

Από το βήμα του έβδομου οικονομικού φόρουμ των Δελφών ανακοίνωσε ο Αναστάσιος Σπανίδης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Generation Y – International eBusiness Hub, το μετασχηματισμό της εταιρείας σε όμιλο επιχειρήσεων.

Η ανακοίνωση αυτή ήρθε έπειτα από τις στρατηγικές επενδύσεις της Generation Y στην Global Sustain (με εξειδίκευση σε δράσεις ESG), στη The Jones (creative advertising agency), τη Future Insurance (ασφαλιστική μεσιτεία), καθώς και της Roimat (digital consultation & social media).

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του πάνελ που συντόνιζε ο ίδιος, την Παρασκευή 8/4 και αφορούσε στον ψηφιακό μετασχηματισμό οδηγούμενο από την τεχνητή νοημοσύνη, ανέφερε πως «δημιουργούμε όμιλο επιχειρήσεων, ώστε να διευρύνουμε τους τομείς στους οποίους μπορούμε να προσφέρουμε στο ελληνικό και διεθνές επιχειρείν, καθώς και το βάθος των υπηρεσιών μας, αξιοποιώντας την cutting-edge τεχνολογία».

Ο μετασχηματισμός σε όμιλο επιχειρήσεων θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2022, όπου αναμένονται και περαιτέρω στρατηγικές εξαγορές, συμμαχίες και συνεργασίες για την Generation Y.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H EPSILON NET εξαγόρασε το 51% της DIGITAL4U

Η EPSILON NET ανακοίνωσε την απόκτηση πλειοψηφικού ποσοστού  51% στην εταιρία με την επωνυμία «DIGITAL4U ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ » και το διακριτικό τίτλο «DIGITAL4U», η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του e-Commerce & Digital marketing www.digital4u.gr.

Η DIGITAL4U, ιδρύθηκε το 2013, με στόχο τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης Στρατηγικής Διαδικτυακής Επικοινωνίας για κάθε επιχείρηση. Έχει μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία e-shop/e-Commerce solutions, τόσο στην κατασκευή/βελτιστοποίηση, όσο και στην προώθηση, προσφέροντας πλήρες φάσμα λύσεων, ανάλογα με τους στόχους  κάθε επιχείρησης.

Η εταιρία δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί 32 εξειδικευμένα στελέχη και εξειδικεύεται στους τομείς :

  • E-Shop & e-Market Solutions
  • Web Design & Development
  • Advanced e-Commerce Solutions
  • B2B Platform
  • Performance Marketing
  • Digital Branding
  • Search Engine Optimization (SEO)

 

Κατά τη διάρκεια των 9 ετών λειτουργίας, η DIGITAL4U κατάφερε να προσελκύσει ορισμένα από τα δημοφιλέστερα brands της ελληνικής αγοράς και να εισάγει καινοτόμες λύσεις  στον διαρκώς εξελισσόμενο χώρο του διαδικτυακού marketing. Έχει βραβευτεί, τόσο σε διεθνείς όσο και σε εγχώριους διαγωνισμούς για έργα της στο e-Commerce και στο SEO.

Ο κύκλος εργασιών της DIGITAL4U για τη χρήση του 2021 ανήλθε σε 1,36  εκατ. Ευρώ, αυξημένος κατά 27% σε σχέση με το 2020, ενώ τα εκτιμώμενα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 229 χιλ. ευρώ, αυξημένα κατά 75% σε σχέση με το 2020. Η εταιρία στις 31/12/2021, είχε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό ενώ τα ταμειακά της διαθέσιμα διαμορφώθηκαν σε 314 χιλ. ευρώ.

Στην EPSILON NET θα μεταβιβαστεί ποσοστό 51% της DIGITAL4U. Το συνολικό τίμημα για την εξαγορά και απόκτηση ποσοστού  51% της εταιρίας θα ανέλθει σε 0,5 εκατ. ευρώ.

Επίσης, με συμφωνία των μερών, στην Γενική Συνέλευση που θα συγκληθεί την 14/04/2022, θα αποφασιστεί αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρίας μετά την ολοκλήρωση της οποίας το ποσοστό της Epsilon Net θα ανέλθει σε 60% στο Μ.Κ της DIGITAL4U

Να επισημανθεί ότι το υπόλοιπο ποσοστό της εταιρίας εξακολουθεί να ανήκει στους βασικούς ιδρυτές της, μεταξύ των οποίων και ο κ. Χρήστος Κωστούλας, ο οποίος θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του ως Διευθύνων  Σύμβουλος, διατηρώντας παράλληλα το 24,5% της DIGITAL4U (μετά την αναμενόμενη αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου θα διαμορφωθεί σε 20%).

Η συγκεκριμένη εξαγορά, συνέχεια των μεθοδευμένων κινήσεων της EPSILON NET για επέκταση σε συμπληρωματικά προϊόντα και υπηρεσίες, ενισχύει τη στρατηγική της εταιρίας για παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στους πελάτες της και υλοποιεί τον σχεδιασμό της για είσοδο σε ειδικές κάθετες αγορές, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις, με στόχο την διεύρυνση της πελατειακής της βάσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Aboutnet: 5 βραβεύσεις σε 5 διακεκριμένους θεσμούς

Η Aboutnet κατέχει στο δυναμικό της καταρτισμένους επαγγελματίες με πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία, καθώς και νέους φιλόδοξους ανθρώπους που προσφέρουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους για την επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος. Με επαγγελματισμό, σεβασμό προς τον πελάτη, τις ανάγκες του και τις προτιμήσεις του, μπόρεσε να επιτύχει άρτιες συνεργασίες με πελάτες.

Οι άνθρωποι της εταιρείας ήταν πάντα διαθέσιμοι για την επίλυση οποιουδήποτε θέματος, καθώς και για την δημιουργία νέων ιδεών, προσφέροντας υπηρεσίες όπως κατασκευή ιστοσελίδων, φιλοξενία ιστοσελίδων, κατοχύρωση ονομάτων, προώθηση ιστοσελίδων – υπηρεσίες SEO, web developing, web hosting και digital marketing.

Ως αποτέλεσμα αυτού απέσπασε φέτος 5 διακρίσεις σε 5 διαφορετικούς θεσμούς, για την ομαλή συνεργασία και το άριστο αποτέλεσμά της.

Το πρώτο Silver βραβείο στα Energy Mastering Awards 2022, για την κατασκευή του site “Allazorevma”, το δεύτερο Silver βραβείο στα Green Awards 2022, για την κατασκευή του site “Biogas" Energy”. Το τρίτο Silver βραβείο για το site “Agropoly” στα Natural & Organic Awards 2022, καθώς και ακόμα ένα Silver βραβείο στα Bakery Awards 2022 για την κατασκευή του site “Ελληνικός Φούρνος Μπρακόπουλος”. Τέλος, κατάφερε και κέρδισε το Gold βραβείο για την κατασκευή του site “Nutriprimus” στα Fitness Awards του 2022.

Με ένα πορτφόλιο το οποίο περιλαμβάνει πάνω από 1.500 ιστοσελίδες και όντας μία απο τις παλαιότερες και μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα, στο χώρο αυτό, η Aboutnet μένοντας πιστή στους πελάτες της εγγυάται την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μια ακόμη σημαντική βράβευση για την Softweb στα Sports Marketing Awards 2022

Η Softweb απέσπασε μία ακόμη διάκριση για την πρωτοπορία και καινοτομία που την χαρακτηρίζει.

Βραβεύτηκε με το BRONZE βραβείο στα Sports Marketing Awards 2022 για τη λύση Softweb Custom App και συγκεκριμένα για το case ΠΑΕ ΑΡΗΣ στην ενότητα «Miscellaneous», στην κατηγορία «Best Sports Mobile App».

Οι δράσεις και η συνεχής εξέλιξη της εταιρίας αναγνωρίστηκαν από την κριτική επιτροπή της ως άξιες επιβράβευσης και επιβεβαίωσης της υπεροχής της Softweb στην κατασκευή mobile εφαρμογών.

Η mobile εφαρμογή “ARIS FC Official App” είναι διαθέσιμη σε λειτουργικά Android και iOS. Οι φίλαθλοι της ΠΑΕ ΑΡΗΣ έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν την εφαρμογή στο smartphone ή στο tablet τους από το Google Play κι από το App Store αντίστοιχα και να περιηγηθούν 24/7 σε ένα διαδραστικό περιβάλλον.

Μερικά από τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι πως οι φίλαθλοι της ΠΑΕ ΑΡΗΣ μπορούν να ενημερωθούν πρώτοι για τα τελευταία νέα της ομάδας, το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα των αγώνων. Επιπλέον, μπορούν να περιηγηθούν virtually στο αγαπημένο τους γήπεδο “Κλεάνθης Βικελίδης”, να απολαύσουν πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βίντεο αλλά και να ψηφίσουν τον MVP της αγωνιστικής.

Τέλος, μπορούν να επισκεφτούν online την ARIS FC Boutique και να αγοράσουν αναμνηστικά δώρα με το σήμα του “Θεού του Πολέμου”. Η καινοτομία της λύσης σε συνδυασμό με τα προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά της, επιβεβαιώνει την τεχνολογική υπεροχή των mobile εφαρμογών που αναπτύσσει η εταιρεία.

Η mobile εφαρμογή της ΠΑΕ ΑΡΗΣ φέρει την υπογραφή της Softweb και υπόσχεται στους φιλάθλους μία αξέχαστη εμπειρία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Στρατηγική επένδυση της Generation Y στη The Jones

Μία ακόμα σημαντική στρατηγική ενέργεια για την Generation Y - International eBusiness Hub, ηγέτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό εδώ και 22 χρόνια, αποτελεί η επένδυση στη The Jones, ένα από τα πιο έμπειρα στελεχωμένα Creative Advertising Agencies της χώρας.

Διαθέτοντας ως στρατηγικό βραχίονα στο creative advertising τη The Jones, η Generation Y ενισχύει καταλυτικά και ενδυναμώνει περαιτέρω τη δημιουργική δυνατότητά της στην επικοινωνιακή στρατηγική του παγκοσμίου βεληνεκούς πελατολογίου της.



«Αισθανόμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την πολύτιμη εμπειρία που φέρει η ομάδα της Ευτυχίας Μισαηλίδου μέσω της The Jones στον όμιλό μας, καθώς η παρουσία της προσφέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας σε αυτή τη νέα εποχή ανάπτυξης που διέπεται σε κάθε έκφανσή της από data driven creativity», τόνισε ο Αναστάσιος Σπανίδης, CEO της Generation Y.

"Creative, data & tech for experiential, αυτή είναι η στρατηγική προσέγγιση της Generation Y και της The Jones, με σκοπό τη δημιουργία ανθρωποκεντρικών επικοινωνιών που θα ενισχύσουν το brand value των υφιστάμενων, αλλά και μελλοντικών πελατών μας" δήλωσε για αυτήν την επένδυση η Managing Partner της The Jones, κ. Ευτυχία Μισαηλίδου.
 
Για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά πραγματοποιείται στρατηγική συμμαχία μέσα στον ίδιο όμιλο εταιρειών, ανάμεσα στο digital transformation και το creative advertising, ανάγοντας την εμπειρία που προσφέρουν τα brands σε μία νέα υπέρ-προσωποποιημένη πραγματικότητα που έρχεται για να ταράξει τα νερά της επιχειρηματικής αρένας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ATCOM Χρυσός Χορηγός στο e-Commerce Conference 2022

Η ATCOM είναι Χρυσός Χορηγός στο e-Commerce Conference 2022, το κορυφαίο συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 6 Απριλίου 2022.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο κ. Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer της ATCOM, θα συμμετέχει στην agenda των ομιλητών, με μία keynote ομιλία με τίτλο “A game changer for a changing game”.

Κατά την τοποθέτησή του, ο κ. Καταρόπουλος θα παρουσιάσει το A-commerce, τη νέα Omnichannel Commerce πλατφόρμα που λάνσαρε πρόσφατα η ATCOM ως μετεξέλιξη του λογισμικού Netvolution, για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών commerce που δίνουν τη λύση στις προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο κ. Καταρόπουλος δήλωσε σχετικά: “Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα συμμετέχω και φέτος στο e-Commerce Conference, ένα συνέδριο που έχει τη διαχρονική στήριξη της ATCOM, για δύο λόγους: αφενός, γιατί είναι τιμή μου να μοιραστώ για ακόμη μία χρονιά τη σκηνή με διεθνείς ειδήμονες σε θέματα e-commerce και e-business. Αφετέρου, διότι θα έχω την ευκαιρία να παρουσιάσω στο κοινό – και στην ελληνική αγορά - τη νέα εποχή που, εμείς στην ATCOM, προσδοκούμε να φέρουμε για το Commerce Business στην Ελλάδα”. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Επενδύσεις TDG σε Convert Group & First Party Capital

Ο όμιλος εταιρειών TDG, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση επενδύσεων στην εταιρεία Convert Group και στο επενδυτικό fund τεχνολογίας First Party Capital.

Οι επενδύσεις αυτές αποτελούν μέρος του προγράμματος εταιρικής ανάπτυξης του ομίλου ενώ αποβλέπουν και σε συνέργειες μεταξύ των εταιρειών του χαρτοφυλακίου του.

Η Convert Group, εταιρεία Digital Market Intelligence, δίνει σε επιχειρήσεις FMCG, Consumer Healthcare και e-retailers πρόσβαση σε αξιοποιήσιμα εμπορικά, μάρκετινγκ και eCommerce δεδομένα με ενοποιημένο τρόπο. To TDG συμμετείχε στον πρόσφατο γύρο χρηματοδότησης της εταιρείας, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για να επιταχύνει την προϊοντική και γεωγραφική ανάπτυξή της.

Το First Party Capital είναι ένα επενδυτικό fund εξειδικευμένο στη χρηματοδότηση εταιρειών στο χώρο της τεχνολογίας μάρκετινγκ και διαφήμισης, με έδρα το Λονδίνο. Ιδρύθηκε από μια ομάδα αποτελούμενη από βετεράνους του κλάδου που έχουν δημιουργήσει, χρηματοδοτήσει και πουλήσει περισσότερες από 50 νεοσύστατες εταιρείες τεχνολογίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Το "Metaverse Continuum" αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί και αλληλεπιδρά ο κόσμος

Μια νέα μελέτη από την Accenture αποκαλύπτει ότι το «Metaverse Continuum» -ένα φάσμα ψηφιακών κόσμων, πραγματικοτήτων και επιχειρηματικών μοντέλων- επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος λειτουργεί και αλληλεπιδρά.

Σύμφωνα με τη μελέτη Accenture Technology Vision 2022 με τίτλο Meet Me in the Metaverse: The Continuum of Technology and Experience Reshaping Business, οι επιχειρήσεις κινούνται προς ένα μέλλον που είναι κατά πολύ διαφορετικότερο από αυτό για το οποίο σχεδιάστηκαν να λειτουργούν -καθώς οι τεχνολογίες, όπως ενδεικτικά η επαυξημένη πραγματικότητα, το blockchain, τα ψηφιακά δίδυμα και το edge computing, συγκλίνουν για να αναδιαμορφώσουν τις ανθρώπινες εμπειρίες.

Για να υποστηρίξει τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία, η Accenture αναπτύσσει το Accenture Metaverse Continuum Business Group, με επικεφαλής τον Paul Daugherty, Group Chief Executive – Technology και Chief Technology Officer της Accenture και τον David Droga, CEO και Creative Director της Accenture Interactive.

«Η επόμενη γενιά του διαδικτύου ξεδιπλώνεται μπροστά μας, προκαλώντας ένα νέο κύμα ψηφιακού μετασχηματισμού πολύ μεγαλύτερο από αυτό που έχουμε βιώσει μέχρι σήμερα, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και εργαζόμαστε», δήλωσε ο Paul Daugherty. «Το όραμά μας για το metaverse -ως ένα συνεχές- υπογραμμίζει ότι οι οργανισμοί πρέπει να δράσουν άμεσα, καθώς διαφορετικά κινδυνεύουν να βρεθούν σε ‘κόσμους’ σχεδιασμένους από και για άλλους».

Στο πλαίσιο της μελέτης, η Accenture απευθύνθηκε σε 4.600+ ηγετικά στελέχη επιχειρήσεων από 23 κλάδους και 35 χώρες. Σε αυτό το πρώιμο στάδιο, το 71% των στελεχών πιστεύει ότι το metaverse θα έχει θετικό αντίκτυπο στον οργανισμό τους, ενώ το 42% θεωρεί ότι θα προκαλέσει μια ριζική αλλαγή ή μεταμόρφωση.

Η Accenture λειτουργεί επίσης το δικό της metaverse, γνωστό και ως the Nth floor, όπου οι άνθρωποί της συμμετέχουν για την ένταξη και τον προσανατολισμό νέων συναδέλφων, για εκπαίδευση προηγμένης εμπειρίας ή απλά συναντιούνται και κοινωνικοποιούνται ως ομάδες. Το τρέχον οικονομικό έτος, η εταιρεία αναμένει ότι 150.000 ή περισσότεροι από τους νέους συναδέλφους θα εργαστούν στο metaverse από την πρώτη τους μέρα.

O Paul Daugherty πρόσθεσε «Καθώς η διαχωριστική γραμμή μεταξύ της πραγματικής και της ψηφιακής ζωής των ανθρώπων θολώνει ολοένα και περισσότερο, οι οργανισμοί έχουν τώρα την ευκαιρία αλλά και την υποχρέωση να οικοδομήσουν ένα υπεύθυνο metaverse— αντιμετωπίζοντας ζητήματα όπως η εμπιστοσύνη, η βιωσιμότητα, η προσωπική ασφάλεια, η ιδιωτικότητα, η υπεύθυνη πρόσβαση και χρήση, η διαφορετικότητα κά. Οι ενέργειες και οι επιλογές που κάνουν σήμερα θα δημιουργήσουν το σκηνικό του μέλλοντος».

 

Η έκθεση Accenture Technology Vision 2022 προσδιορίζει τέσσερις βασικές τάσεις που θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι οργανισμοί:

 

  • WebMe: Putting the Me in Metaverse – Οι επιχειρηματικές στρατηγικές έχουν αναπτυχθεί για το διαδίκτυο του σήμερα, έναν ψηφιακό κόσμο όπου οι πλατφόρμες συχνά στερούνται διαλειτουργικότητας και φορητότητας δεδομένων. Το Metaverse και το Web3 είναι σε θέση να αναδιαμορφώσουν το διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, αντί να αποτελεί μια συλλογή ετερόκλητων sites και εφαρμογών, το metaverse θα μας οδηγήσει σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον, στο οποίο η μετακίνηση από το ένα «μέρος» στο άλλο θα είναι τόσο απλή όσο το περπάτημα από το ένα δωμάτιο στο άλλο. Το 95% των στελεχών πιστεύει ότι οι μελλοντικές ψηφιακές πλατφόρμες πρέπει να προσφέρουν ολοκληρωμένες εμπειρίες, επιτρέποντας τη διαλειτουργικότητα των δεδομένων των πελατών σε διαφορετικές πλατφόρμες και χώρους.

 

  • Programmable World: Our Planet, Personalized – Καθώς εξελίσσονται οι τεχνολογίες όπως το 5G, το ambient computing, η επαυξημένη πραγματικότητα και τα έξυπνα υλικά, τα ψηφιακά περιβάλλοντα θα υφαίνονται όλο και περισσότερο στον ιστό του φυσικού μας κόσμου. Αυτά τα περιβάλλοντα θα αναδιαμορφώσουν όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι προσεγγίζουν τους διάφορους κόσμους, αλλά και θα επαναπροσδιορίσουν οτιδήποτε είναι οικοδομημένο σε αυτούς, το πώς οι άνθρωποι αισθάνονται και αλληλεπιδρούν και τον έλεγχο που έχουν επάνω σε αυτούς. Μάλιστα, το 92% των στελεχών συμφωνεί ότι οι κορυφαίοι οργανισμοί θα ωθήσουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγματικό, αυξάνοντας την ανάγκη για διαρκή και απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ των ψηφιακών και φυσικών κόσμων.

 

  • The Unreal: Making Synthetic, Authentic – Οι επιχειρήσεις και τα περιβάλλοντα υποστηρίζονται όλο και περισσότερο από δεδομένα που δημιουργούνται μέσω τεχνητής νοημοσύνης και αντικατοπτρίζουν πειστικά τον φυσικό κόσμο. Πλέον, η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις, καθώς οι εταιρείες και οι καταναλωτές κατευθύνονται από το να εξετάζουν τι είναι αληθινό και τι ψεύτικο στο τι είναι αυθεντικό—όχι μόνο όσον αφορά το περιεχόμενο και τους αλγόριθμους μιας εταιρείας αλλά ολόκληρου του brand της. Με τον εικονικό κόσμο να γίνεται πραγματικότητα, τώρα είναι η στιγμή για τις ηγετικές ομάδες να προετοιμάσουν τις επιχειρήσεις τους. Ήδη, το 96% των στελεχών αναφέρει ότι οι οργανισμοί τους έχουν δεσμευτεί για τον έλεγχο της προέλευσης των δεδομένων τους και την ουσιαστική αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης.

 

  • Computing the Impossible: New Machines, New Possibilities – Η εμφάνιση μιας νέας κατηγορίας μηχανών δίνει τη δυνατότητα σε οργανισμούς σε όλους τους κλάδους να διευρύνουν τα όρια του εφικτού. Μηχανές όπως οι κβαντικοί υπολογιστές επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επιλύουν προβλήματα που μπορεί έως τώρα να ήταν πολύ δαπανηρά, αναποτελεσματικά ή εντελώς αδύνατα για τους παραδοσιακούς υπολογιστές. Συνεπώς, καθώς οι «μεγάλες προκλήσεις» μετατρέπονται σε συμβατικά προβλήματα, ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται, παρέχουν αξία και συνεργάζονται θα αλλάξει ριζικά. Σχεδόν όλα τα στελέχη (94%) συμφώνησαν ότι η μακροπρόθεσμη επιτυχία των οργανισμών τους θα εξαρτηθεί από την αξιοποίηση της επόμενης γενιάς υπολογιστών για την επίλυση φαινομενικά δυσεπίλυτων προκλήσεων.

 

Οι πρωτοπόρες εταιρείες κινούνται ταυτόχρονα στην αβεβαιότητα των σημερινών αγορών, ενώ αρχίζουν να ανταγωνίζονται στο Metaverse Continuum. Για παράδειγμα, σε συνεργασία με τη Microsoft και την Accenture, η Mars αγκαλιάζει τα ψηφιακά δίδυμα (digital twins) -ένα από τα δομικά στοιχεία του metaverse- προκειμένου να μειώσει τη σπατάλη πόρων, να αυξήσει την ταχύτητα και να δώσει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να λαμβάνουν αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού της. Η Mars επεκτείνει τώρα αυτήν την ιδέα στην ανάπτυξη προϊόντων με ψηφιακές προσομοιώσεις που συνυπολογίζουν τη μεταβλητότητα, όπως το κλίμα και έκτακτα γεγονότα, και επιτρέπουν μεγαλύτερη ορατότητα από το σημείο παραγωγής έως τον τόπο κατανάλωσης.

 

Για 22 χρόνια, η Accenture παρακολουθεί συστηματικά το επιχειρηματικό τοπίο για να εντοπίσει τις εξελισσόμενες τάσεις της τεχνολογίας με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις και τους κλάδους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φετινή μελέτη, επισκεφθείτε τη διεύθυνση Accenture Technology Vision ή στο Twitter με #TechVision.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Χρυσή διάκριση για την Generation Y στα Greek Exports Awards 2021

Με το GOLD βραβείο στις κατηγορίες Top Services Export Company (για τέταρτη χρονιά) και Top Export Consultant στα Greek Exports Awards τιμήθηκε η Generation Y - International eBusiness Hub.

Η εν λόγω βράβευση – θεσμός για τον εξαγωγικό τομέα διοργανώθηκε για 10η συναπτή χρονιά υπό την αιγίδα της Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) του Υπουργείου Εξωτερικών, σε συνεργασία με την ethosEVENTS.

Η εξαιρετικά σημαίνουσα αναγνώριση της Generation Y υπογραμμίζει το προηγμένο επίπεδο συμβουλευτικής που προσφέρει στο παγκοσμίου βεληνεκούς πελατολόγιό της μέσω της ευρείας τεχνογνωσίας της, στην οποία οφείλεται επίσης η τεράστια συμβολή της, όχι μόνο στην αύξηση του κύκλου εργασιών των πελατών της, αλλά και στην ελληνική οικονομία.

Η απονομή των Greek Exports Forum & Awards 2021 έλαβε χώρα υβριδικά την Πέμπτη 3/3, με στόχο να επιβραβεύσει τις επιχειρήσεις που διακρίθηκαν στον εξαγωγικό τομέα δεδομένης της τροχοπέδης που παρουσιάστηκε λόγω της επέλασης της πανδημίας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search