Tech & Business

To Papaki ανακοίνωσε την ανανεωμένη πολιτική του για την Τηλεργασία

Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, λανσάρει το ανανεωμένο «Remote Work Policy», μέσω του οποίου, οι εργαζόμενοι της εταιρείας, έχουν πλέον μια ξεκάθαρη εικόνα και σαφείς οδηγίες σχετικά με την τηλεργασία.

Η συγκεκριμένη Πολιτική βασίστηκε σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: την αύξηση της αποδοτικότητας / παραγωγικότητας, την μείωση του στρες, την ευελιξία και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.

Από την πρώτη κιόλας στιγμή που υιοθετήθηκε στην εταιρεία το remote working το 2016, το Papaki δημιούργησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό τηλεργασίας. Ωστόσο, δεδομένων των συνθηκών που εδραιώθηκαν στη χώρα μας λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, κατά την οποία η πλειοψηφία των επιχειρήσεων υιοθέτησε την τηλεργασία, το Papaki φρόντισε να εμπλουτίσει και να ανανεώσει τον ήδη υπάρχοντα οδηγό, δημιουργώντας ένα πιο ξεκάθαρο πλαίσιο για τους εργαζομένους που επιλέγουν να εργαστούν εξ αποστάσεως.

Με πρωτοβουλία του Τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού της εταιρείας, όλοι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε έναν νέο αναλυτικό οδηγό, στον οποίο θα μπορούν να πλοηγηθούν στους κανόνες, στα απαραίτητα εργαλεία και τις ενέργειες που θα πρέπει να έχουν υπόψη τους για να εργαστούν αποτελεσματικά από όπου κι αν βρίσκονται.

Συγκεκριμένα, η νέα Πολιτική τηλεργασίας παρέχει σαφείς πληροφορίες και χρήσιμες συμβουλές για το πώς μπορούν οι εργαζόμενοι του Papaki να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους, να μειώσουν το στρες και πώς να διαμορφώσουν τον εργασιακό τους χώρο και περιβάλλον, ώστε να αναβαθμιστεί η ποιότητα της εργασίας και της ζωής τους. Επιπλέον, αναγράφονται και αναλύονται όλα εκείνα τα εργαλεία που προτείνει και χρησιμοποιεί η εταιρεία, ώστε η εργασία εξ αποστάσεως να γίνεται ευκολότερη και αποδοτικότερη.

Βασικές αξίες που εμπεριέχονται στον οδηγό και θα πρέπει να υιοθετεί ο κάθε εργαζόμενος, είναι το work-life balance, η ουσιαστική επικοινωνία με τους συναδέλφους του, ο επαγγελματισμός, η αφοσίωση στους στόχους, ο σωστός προγραμματισμός στη διαχείριση των εργασιών κ.α. Συχνά, στο μοντέλο της τηλεργασίας, παρατηρείται το φαινόμενο «burnout», γι΄αυτό μικρά διαλείμματα μετά το πέρας του κάθε task είναι ζωτικής σημασίας.

Η ασφάλεια των δεδομένων είναι από τα σημαντικότερα ζητήματα μιας εταιρείας. Γι’ αυτό το Papaki έχει εξασφαλίσει τα κατάλληλα εργαλεία που θα διατηρήσουν ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα τόσο της εταιρείας όσο και των πελατών του. Σύμφωνα με τον οδηγό, είναι αναγκαίο, να υπάρχει σταθερή και ασφαλής σύνδεση στο διαδίκτυο, όπως και απρόσκοπτη σύνδεση στο VPN της εταιρείας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Τάσεις, ευκαιρίες και κίνητρα για νέους τρόπους ανάπτυξης

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, παρότι οι περισσότερες επιχειρήσεις (88%) έχουν πλέον σαφή εικόνα των τωρινών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν, ελάχιστες εξ αυτών (6%) δηλώνουν απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους να προβλέπουν και να ανταποκρίνονται στις μελλοντικές τάσεις. Η μελέτη Business Futures 2021 έχει στόχο να βοηθήσει τα ηγετικά στελέχη να κατανοήσουν τη νέα πραγματικότητα, εντοπίζοντας καίρια σήματα επιχειρηματικής αλλαγής που διαμορφώνουν το επιχειρείν, προκειμένου να διοικήσουν με επιτυχία τους οργανισμούς τους.

«Το συμπιεσμένα χρονοδιαγράμματα δράσης που επέβαλε η πανδημία ενίσχυσαν την αναγκαιότητα και δημιούργησαν την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν την ευελιξία τους, να εξερευνήσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και να καλλιεργήσουν νέες ικανότητες που ενισχύουν την ανθεκτικότητά τους» δήλωσε ο Μάριος Λημνιός, Strategy and Consulting Lead της Accenture στην Ελλάδα. Η μελέτη Business Futures λειτουργεί ως ένα ραντάρ που βοηθά τα ηγετικά στελέχη να αντιληφθούν τα σήματα επιχειρηματικής αλλαγής και να πλοηγηθούν με επιτυχία στο μέλλον.»

Οι μακροχρόνιες τάσεις, όπως η υιοθέτηση του cloud και οι αλλαγές στα καταναλωτικά πρότυπα έχουν διακοπεί, επιταχυνθεί ή αντιστραφεί λόγω της πανδημίας. Παράλληλα, νέες εφοδιαστικές αλυσίδες και επιχειρηματικά μοντέλα αναπτύχθηκαν μέσα σε μερικές μόλις ημέρες, ενώ η υπόσχεση για νέα πρωτοποριακά επιστημονικά επιτεύγματα εκπληρώθηκε μετά διθυράμβων μέσα σε λίγους μόνο μήνες. Στο πλαίσιο αυτό, μετά από δύο σχεδόν έτη συνεχών αναταράξεων, αναδύθηκε ένα νέο επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο ζητείται να προσδιοριστεί καλύτερα η πορεία και η επίδραση της αλλαγής.

Έξι «σήματα αλλαγής» για την καλύτερη προετοιμασία των επιχειρήσεων

Με αφετηρία μια εκτεταμένη λίστα 400 τάσεων που συγκεντρώθηκαν μέσω πληθοπορισμού (crowdsourcing), η Accenture συνεργάστηκε με εξωτερικούς συνεργάτες, ακαδημαϊκούς και ερευνητές προκειμένου να ορίσει τις 25 ισχυρότερες τάσεις επιχειρηματικής αλλαγής. Μολονότι και οι 25 τάσεις φαίνονται να ασκούν σημαντική επίδραση στις επιχειρήσεις την ερχόμενη τριετία, 6 εξ αυτών ξεχώρισαν ως ουσιώδεις για τη μελλοντική επιτυχία των επιχειρήσεων, καθώς παρουσιάζουν ευκαιρίες και κίνητρα στα ηγετικά στελέχη να αγκαλιάσουν την αλλαγή και να βρουν άμεσα νέους τρόπους ανάπτυξης:

1) Μαθαίνοντας από το Μέλλον

Καθώς οι επιχειρήσεις αξιολογούν εκ νέου επιχειρηματικές δραστηριότητες που οδηγούν στην ανάπτυξη, η εστίαση αποκλειστικά σε ιστορικά δεδομένα για την πρόβλεψη του μέλλοντος τίθεται σε αμφισβήτηση. Για γρήγορη λήψη αποφάσεων, πολλές επιχειρήσεις αποκτούν νέα σύνολα δεδομένων και αξιοποιούν την ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων και την τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να εντοπίζουν και να αντιδρούν αποτελεσματικά στις μετατοπίσεις της αγοράς. Η μελέτη διαπιστώνει ότι 77% των επιχειρήσεων αύξησε τη χρήση εσωτερικών και εξωτερικών πηγών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο κατά τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ μόνο 38% των επιχειρήσεων ανέφερε ότι οι εργαζόμενοί τους χρησιμοποιούν σταθερά τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο στην καθημερινότητά τους. Επιπλέον, μόνο 36% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι διαθέτει ένα ανώτατο διευθυντικό στέλεχος το οποίο είναι υπεύθυνο για τις προσπάθειες αυτές, ενώ λιγότερες από τις μισές εταιρείες (43%) έχουν στο δυναμικό τους στελέχη με επαρκή προσόντα για να υποστηρίξουν αυτές τις πρωτοβουλίες.

2) Αποκεντρωμένη Λήψη Αποφάσεων

Η παγκόσμια κρίση συνέτεινε στον κατακερματισμό των αγορών, ενώ πλέον αναδύονται διακριτές περιοχές οι οποίες διαθέτουν δικά τους συστήματα διακυβέρνησης, οικονομικά μοντέλα και κουλτούρα. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτικές συμπεριφορές μεταβάλλονται γρήγορα και νέοι ανταγωνιστές καλύπτουν τις εξελισσόμενες ανάγκες. Οι επιχειρήσεις ανταποκρίνονται στην πρόκληση αυτή με αποκεντρωμένους κόμβους αποφάσεων, δημιουργώντας μια δικτυωμένη δομή ομάδων, οι οποίες μπορούν να ενεργούν με αμεσότητα και ευελιξία. Όταν οι επιχειρήσεις ενδυναμώνουν τις «παρυφές» τους, έτσι ώστε να λαμβάνονται εκεί οι περισσότερες καθημερινές επιχειρησιακές αποφάσεις, απελευθερώνεται χρόνος στα ανώτατα διοικητικά στελέχη προκειμένου να εστιάζουν στις βασικές στρατηγικές αποφάσεις. Η μελέτη διαπίστωσε ότι 91% των οργανισμών είναι πρόθυμο και ικανό να λειτουργεί περισσότερο ως μια «ομοσπονδία» επιχειρήσεων προκειμένου να ανταποκρίνεται στον αυξανόμενο κατακερματισμό του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ενώ περισσότερες από τις μισές (58%) δηλώνουν ότι το επιχειρηματικό μοντέλο τους θα αλλάξει το επόμενο έτος.

3) Βιωσιμότητα

Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη να έχουν έναν ολιστικό σκοπό, αλλά ανάμεσα στις προθέσεις και στα παραγόμενα αποτελέσματα προκύπτει ένα χάσμα που διευρύνεται διαρκώς. Το παράδοξο του σκοπού καταδεικνύει τις προκλήσεις όσον αφορά την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στην λειτουργία των οργανισμών και την επιτυχή ανταπόκρισή τους στις δεσμεύσεις τους προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη. Σύμφωνα με τη μελέτη, 28% των ανώτατων στελεχών δηλώνει ότι δεν δεσμεύτηκε προσωπικά για την παροχή ολιστικής αξίας, ενώ 48% των επιχειρήσεων αναφέρει ότι ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια είναι η εξισορρόπηση της βιωσιμότητας με τις εμπορικές προτεραιότητες. Εντούτοις, υπάρχουν ενδείξεις ενός νέου ρεύματος που κινείται προς τη διαφύλαξη των φιλοδοξιών σε θέματα βιωσιμότητας παράλληλα με τα κέρδη, καθώς μόνο 24% των ηγετικών στελεχών δηλώνει ότι θα εξέταζε το ενδεχόμενο να περικόψει τις επενδύσεις σε ESG πρωτοβουλίες, για χάρη των οικονομικών στόχων.

4) Εφοδιαστική Αλυσίδα Άνευ Περιορισμών

Η πανδημία αποτέλεσε αναμφισβήτητα τεράστια πρόκληση στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Για να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες της αγοράς για γρήγορη, ευέλικτη, οικονομικά αποδοτική και βιώσιμη εκτέλεση παραγγελιών, οι επιχειρήσεις καταργούν τα φυσικά όρια των αλυσίδων εφοδιασμού τους και μεταφέρουν την παραγωγή στο σημείο της ζήτησης. Η μελέτη αναφέρει ότι 92% των επιχειρήσεων έχει αυξήσει ή σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση ευέλικτων κέντρων, και 96% των επιχειρήσεων έχει δημιουργήσει ή σχεδιάζει να δημιουργήσει περιφερειακές αλυσίδες εφοδιασμού.

5) Πραγματική «Εικονικότητα»

Τα όρια μεταξύ φυσικού και εικονικού κόσμου γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτα και επαναπροσδιορίζουν την αίσθηση της πραγματικότητας και της τοποθεσίας, επηρεάζοντας τον τρόπο που οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται, καταναλώνουν και κοινωνικοποιούνται. Εξερχόμενοι από μια περίοδο περιορισμένης φυσικής αλληλεπίδρασης, 88% των επιχειρήσεων επενδύει σε νέες τεχνολογίες για τη δημιουργία εικονικών περιβαλλόντων (virtual-reality, VR) και, μεταξύ αυτών, 91% σχεδιάζει να επενδύσει περαιτέρω. Μάλιστα, η τρέχουσα τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας, η οποία εμπλέκει κυρίως τις αισθήσεις της όρασης και της ακοής, με την πάροδο του χρόνου θα γίνεται ολοένα και πιο ρεαλιστική, εμπλέκοντας όλες τις αισθήσεις μας και δημιουργώντας μια καλύτερη σύνδεσή μας με το φυσικό περιβάλλον.

6) Η Νέα Επιστημονική Μέθοδος

Η πανδημία έφερε στο επίκεντρο την επιστημονική καινοτομία, τοποθετώντας την στην κορυφή της επιχειρηματικής ατζέντας. Ενώ κατά την τελευταία δεκαετία, κάθε εταιρεία έγινε ψηφιακή εταιρεία, την επόμενη δεκαετία, κάθε εταιρεία θα πρέπει να μετατραπεί σε επιστημονική κοιτίδα, αξιοποιώντας την επιστήμη για να αντιμετωπίσει τις θεμελιώδεις προκλήσεις της ανθρωπότητας. Το γεγονός αυτό θα παράξει ασύλληπτες νέες δυνατότητες, αλλά μόνο με την προϋπόθεση ότι οι επιχειρήσεις θα βελτιώσουν την προσέγγισή τους απέναντι στην καινοτομία. Η μελέτη διαπίστωσε ότι 83% των επιχειρήσεων συμφωνεί ότι η υιοθέτηση μιας επιστημονικής προσέγγισης στην καινοτομία θα τους φέρει σε πλεονεκτική θέση για μελλοντική επιτυχία, ενώ 82% δήλωσε ότι η επένδυση σε επιστήμες εκτός των παραδοσιακών βιομηχανικών ορίων τους θα είναι κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας για τις επιχειρήσεις τους.

«Παρότι οι επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να ανταποκριθούν σε ένα συμπιεσμένο χρονικά μετασχηματισμό, σήμερα υπάρχει μια κοινή αίσθηση ότι πρέπει να αλλάξουν τις στρατηγικές τους, να επανεξετάσουν την πορεία τους και να βοηθήσουν τους ανθρώπους τους να προσαρμοστούν σε αυτό το νέο τοπίο καθώς επανεφευρίσκονται για ένα πολύ διαφορετικό αύριο», πρόσθεσε ο Μάριος Λημνιός.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το BestPrice.gr ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με το WWF Ελλάς

Με σύνθημα "υιοθέτησε ένα καλύτερο μέλλον", το BestPrice.gr ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με το WWF Ελλάς, στο πλαίσιο του "BestPrice Give". Συγκεκριμένα, το BestPrice.gr δημιούργησε μία ειδική ενότητα, όπου οι χρήστες της Πλατφόρμας θα ενημερώνονται για τους τρόπους που μπορούν να στηρίζουν τη δράση του WWF Ελλάς μέσω της συμβολικής υιοθεσίας ενός απειλούμενου είδους (π.χ. χελώνα καρέτα, δελφίνι, τίγρης, πάντα, πολική αρκούδα, πιγκουίνος).

Το BestPrice Give λειτουργεί ως ξεχωριστός “χώρος” στο BestPrice.gr από το 2019, εξασφαλίζοντας σε Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς (ΜΚΟ) τη δωρεάν προβολή των προϊόντων τους στο καταναλωτικό κοινό της χώρας. Στόχος του BestPrice Give είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα που αφορούν τη φιλανθρωπία, την προστασία του περιβάλλοντος και των ζώων καθώς και η διάδοση του μηνύματος που πρεσβεύει κάθε ΜΚΟ σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Σήμερα, το BestPrice Give έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, ώστε οι καταναλωτές να ενημερώνονται όχι μόνο για το πώς μπορούν να παραγγείλουν ηλεκτρονικά για να στηρίξουν με την αγορά τους ένα κοινωφελή σκοπό, αλλά και για όλους τους διαθέσιμους τρόπους που μπορούν να προσφέρουν, όπως χρηματική δωρεά ή συμβολική υιοθεσία. Γιατί η προσφορά δεν έχει όρια. Και κάθε κίνηση, ακόμη και μικρή, μετράει για ένα καλύτερο μέλλον.

«Κάνοντας κάποιος μια συμβολική υιοθεσία, κάνει τη διαφορά μεταξύ εξαφάνισης και επιβίωσης για ένα πολύτιμο κομμάτι της άγριας ζωής, συμβάλλοντας παράλληλα, στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο για όλους μας! Ευχαριστούμε θερμά το BestPrice.gr για αυτή την ξεχωριστή πρωτοβουλία του και καλούμε όλους τους πολίτες να δείξουν την αγάπη τους στο περιβάλλον, στηρίζοντας το έργο και τις προσπάθειες του WWF Ελλάς», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Λιαρίκος, Επικεφαλής τμήματος ανάπτυξης, WWF Ελλάς.

Υιοθέτησε και εσύ ένα ζώο, η επιβίωση του οποίου απειλείται, στηρίζοντας τη δράση του WWF εδώ.

Μάθε περισσότερα για το BestPrice Give εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Generation Y Διαμάντι της ελληνικής οικονομίας για 3η συνεχόμενη χρονιά

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αναγνωρίζεται η συμβολή της Generation Y – International eBusiness Hub στην ελληνική οικονομία και κατ’ επέκταση κοινωνία, από το θεσμό των βραβείων Diamonds of the Greek Economy 2021.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2021, στο Κτήμα «Γαλάζιο», η ελληνική πολυεθνική βραβεύθηκε ως Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας, καθώς με τα έργα και τις καινοτομίες που έχει υλοποιήσει έχει συμβάλλει στην άμεση ή έμμεση δημιουργία 1.000 θέσεων εργασίας, στην εξαγωγική δραστηριότητα 17 ελληνικών επιχειρήσεων, στον κύκλο εργασιών άνω των €300 εκατομμυρίων, για το 2020.

Στόχος του σημαντικού και καταξιωμένου αυτού θεσμού, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, ανάμεσα σε άλλους κρατικούς  φορείς, είναι να αναδεικνύονται κάθε χρονιά οι δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις, η αξιολόγησή των οποίων συντελέστηκε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών, κριτηρίων και παραγόντων.

Μετά από μια χρονιά που λειτούργησε ως πρόκληση για την εταιρεία, καθώς κλήθηκε να στηρίξει με τις υπηρεσίες της το λιανεμπόριο και γενικότερα την οικονομία, η βράβευση ως Diamond of the Greek Economy ήρθε ως επιστέγασμα στην ευρύτερη επενδυτική διάθεση της Generation Y, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξή της”, δήλωσε ο κος Σπανίδης Αναστάσιος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Generation Y, και συνέχισε: «Προχωράμε σε αποκλειστικές συνεργασίες με μεγάλους οίκους του εξωτερικού (όπως η γαλλική Algolia), με τους οποίους εισάγουμε καινοτόμες λύσεις που συνεισφέρουν στην ανάπτυξη των πωλήσεων και της εξαγωγικής δραστηριότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Παράλληλα, διευρύνουμε την εταιρεία μας κατά 100 νέες θέσεις εργασίας μέσα στο 2021, καθώς τόσο η ευθύνη, όσο και η ενσυναίσθηση έχουν αυξηθεί, στην αποστολή μας να υποστηρίζουμε τους πελάτες και συνεργάτες μας να πιάνουν τους στόχους τους».

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους επιχειρηματίες και στελέχη των μεγαλύτερων Ελληνικών επιχειρήσεων, μέλη της κυβέρνησης και του πολιτικού κόσμου καθώς και εκπρόσωποι των μεγαλύτερων επιχειρηματικών φορέων και μέσων μαζικής ενημέρωσης της χώρας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Με θετικό πρόσημο έκλεισε και το 2020 για την Oktabit

Τη σταθερά ανοδική πορεία της συνέχισε και το 2020,  η Oktabit, με τον κύκλο εργασιών της να ανέρχεται στα 84 εκατ. ευρώ, έναντι 74 εκατ. ευρώ το 2019 (+14%). Σε μία χρονιά με πολλές ιδιαιτερότητες και παρά τις συνθήκες που δημιούργησαν η πανδημία και τα μέτρα αντιμετώπισης της COVID-19, η Oktabit, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο της διανομής προϊόντων τεχνολογίας και ανάπτυξης εξειδικευμένων λύσεων, πέτυχε, να προστατέψει την υγεία των εργαζομένων, να αντιμετωπίσει τις ανάγκες των πελατών της, να υποστηρίξει τους Έλληνες καταναλωτές και να ενισχύσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Oktabit διαμορφώθηκαν το 2020 στα 5,4 εκατ. ευρώ, έναντι 2,8 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη οικονομική χρήση (+93,5%), με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται στα 4,3 εκατ., έναντι 1,8 εκατ. ευρώ το 2019.

Κατά τη διάρκεια του 2020, η πανδημία δημιούργησε νέα δεδομένα όσον αφορά τον τρόπο εργασίας, τόσο του ανθρωπίνου δυναμικού της Oktabit, όσο και συνολικά των πολιτών. Πρώτο μέλημα της διοίκησης της Oktabit ήταν η υγεία των εργαζομένων με τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας των χώρων και την εφαρμογή του μοντέλου της τηλεργασίας. Με ιδιαίτερη έμφαση στις ανάγκες των εργαζομένων με παιδιά, παρείχε τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εφαρμογή εκτεταμένης τηλεργασίας που συνεχίστηκε και μετά το πέρας του lockdown.

Την περίοδο της πανδημίας οι ανάγκες σε προϊόντα τεχνολογίας αυξήθηκαν σημαντικά και η Oktabit εξασφάλισε την απαραίτητη επάρκεια στα εμπορεύματα μεγάλης κινητικότητας. Στο πλαίσιο της ταχύτερης και ασφαλέστερης παράδοσης των παραγγελιών, χρησιμοποιήθηκαν τα ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα της εταιρείας, ενώ ενεργοποιήθηκαν και αποκλειστικές συνεργασίες με εταιρείες μεταφορών για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του 2020 η υπηρεσία software as a service (SaaS) «Reccodo», που δημιούργησε το τμήμα R&D της Oktabit, αξιοποιήθηκε από έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, ώστε να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα και στην αύξηση των online αγορών.

Η Oktabit βραβεύτηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά από την Dell ως Διανομέας της Χρονιάς 2020, με τη διάκριση «Infrastructure Solutions Distributor of the Year», στο πλαίσιο του θεσμού «Dell Partners Awards».

«Το 2020 ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά με πολλές προκλήσεις για όλους μας. Πρώτο μέλημά μας ήταν να  διασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων μας. Παράλληλα, έπρεπε να είμαστε σε θέση να καλύψουμε τις αυξημένες ανάγκες των πελατών μας, καθώς καταναλωτές και επιχειρήσεις βασίστηκαν σε προϊόντα τεχνολογίας, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες και ανελαστικές απαιτήσεις που δημιούργησε η πανδημία. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Oktabit για την προσπάθεια που κατέβαλλε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020 και συνεχίζει και στην χρονιά που διανύουμε», σημείωσε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Oktabit.

«Η φετινή χρονιά μας προκαλεί με τις δικές της ιδιαιτερότητες, οι οποίες θα συνεχιστούν όσο συνεχίζεται και η μάχη για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις και να συνεχίσουμε να καλύπτουμε στο ακέραιο τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς πληροφορικής», ανέφερε ο Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής της Oktabit.

Η Oktabit θα συνεχίσει να ενισχύει τον πελατοκεντρικό της προσανατολισμό, και να εστιάζει στην υγιή οικονομική της βάση και στο άρτια καταρτισμένο δυναμικό της. Στους βασικούς στόχους της εταιρείας είναι η διεύρυνση της γκάμας των λύσεων και των προϊόντων που διαθέτει σε επιχειρήσεις και καταναλωτές, αξιοποιώντας τις συνεργασίες με τους περισσότερους από 50 κορυφαίους κατασκευαστές που εκπροσωπεί και υποστηρίζει στην ελληνική αγορά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ιστορική συμφωνία των 130 του ΟΟΣΑ για εταιρικό φόρο στις πολυεθνικές

Η ιστορική συμφωνία για τον παγκόσμιο ελάχιστο εταιρικό φόρο υπεγράφη, στο βασικό της πλαίσιο, από 130 χώρες του ΟΟΣΑ, σε μια εξέλιξη που σηματοδοτεί και την πρώτη μεγάλη νίκη του Τζο Μπάιντεν και του σχεδίου του για ενιαία φορολόγηση των πολυεθνικών κολοσσών.



Την υπογραφή της συμφωνίας, η οποία ανοίγει τον δρόμο για να μπει φρένο στη φοροαποφυγή των «γιγάντων» της τεχνολογίας, όπως η Google, η Apple, η Facebook και η Amazon, ανακοίνωσε επισήμως ο ΟΟΣΑ στο Παρίσι, ενώ η Αμερικανίδα υπουργός Οικονομικών Τζάνετ Γέλεν έκανε λόγο για «ιστορική μέρα για την οικονομική διπλωματία». Όπως είπε, ο παγκόσμιος ελάχιστος εταιρικός φόρος αποτελεί έναν από τους βασικότερους στόχους της εξωτερικής πολιτικής της κυβέρνησης των ΗΠΑ.

«Εδώ και δεκαετίες οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν υπάρξει μέρος ενός αυτοκαταστροφικού διεθνούς φορολογικού ανταγωνισμού, μειώνοντας τους εταιρικούς μας φόρους και βλέποντας απλά τις άλλες χώρες να απαντούν κάνοντας το ίδιο. Το αποτέλεσμα ήταν ένας διεθνής αγώνας με κατεύθυνση προς τα κάτω», έγραψε η Γέλεν στο Twitter, προσθέτοντας: «Η σημερινή συμφωνία 130 χωρών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 90% του παγκόσμιου ΑΕΠ, είναι ένα ξεκάθαρο σημάδι: Αυτή η καθοδική πορεία βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στο να τελειώσει».

Η συμφωνία ορίζει επιβολή ελάχιστου φόρου εταιρικών κερδών «τουλάχιστον 15%», ο οποίος αναμένεται να αποδώσει 150 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ.

Ωστόσο, η εφαρμογή της απέχει ακόμη αρκετά, καθώς αφενός εκκρεμεί να συμφωνηθούν και οι -κρίσιμες- λεπτομέρειες του νέου καθεστώτος και αφετέρου κάθε μία από τις 130 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, θα πρέπει να προχωρήσει σε νομοθέτηση της συμφωνίας με παράλληλη αναδιαμόρφωση του φορολογικού κώδικα.

Ο ΟΟΣΑ στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι η συμφωνία θα οδηγήσει σε ανακατανομή του δικαιώματος φορολόγησης ύψος 100 δισ. δολαρίων στα κέρδη των ψηφιακών εταιρειών από τις χώρες προέλευσής τους, σε χώρες στις οποίες αντλούν κέρδη χωρίς όμως να διαθέτουν και φυσική παρουσία εκεί. «Το ιστορικό αυτό πακέτο θα διασφαλίσει ότι οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες θα πληρώνουν τους φόρους τους παντού», τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ Ματίας Κόρμαν.

Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr

Εικόνα: Pawel Czerwinski, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

Η Gmedia κλείνει τα 6 χρόνια λειτουργίας και ανανεώνεται

Gmedia, creative studio και digital agency, γιορτάζει τα 6 χρόνια λειτουργίας της και ανανεώνει την ιστοσελίδα της.


Η Gmedia, που εδρεύει στην Καστοριά, τα τελευταία 6 χρόνια έχει αναπτύξει συνεργασίες με εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, διευρύνοντας τα πελατολόγιό της και παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών.

Η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αναλάβει εξ αρχής ένα Project, με τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας και την κατασκευή ιστοσελίδας, καθώς και να προχωρήσει στην digital επικοινωνία της επιχείρησης.

Με τη νέα της ιστοσελίδα ξεκινάει και μια νέα εποχή για τη Gmedia, με καινούριες συνεργασίες και περισσότερες υπηρεσίες.

Η δύσκολη χρονιά που περάσαμε έφερε στο φως ανάγκες των επιχειρήσεων που αφορούν την ηλεκτρονική παρουσία τους, γι’ αυτό και η Gmedia, εμπλουτίζοντας τις υπηρεσίες της, έχει τη δυνατότητα να δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους πελάτες της που το χρειάζονται.

 

Φρέσκιες ιδέες, τεχνική κατάρτιση και άψογη επικοινωνία, είναι οι τρεις άξονες-στόχοι του γραφείου!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Το Papaki αναβαθμίζει την εταιρική του εικόνα

Το Papaki παρουσίασε τη νέα του εταιρική εικόνα. Ο κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα έχει πλέον νέο λογότυπο, νέα αισθητική και εμφάνιση που ανταποκρίνονται στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή. Αποτελώντας πια κομμάτι του ηγετικού ομίλου team.blue, το Papaki με νέα εταιρική ταυτότητα, έρχεται να ενισχύσει τη δέσμευση στη αποστολή του: να προσφέρει στους πελάτες του ό,τι χρειάζονται κατά τη μετάβασή τους στο ψηφιακό περιβάλλον. 

Με την ανανεωμένη του εικόνα, το Papaki σηματοδοτεί την εξέλιξη του από πρωτοπόρο καταχωρητή domain της χώρας σε έναν κορυφαίο και ολοκληρωμένο digital enabler. Προσφέρει δηλαδή ολοκληρωμένες λύσεις για όλο το φάσμα των ζητημάτων που άπτονται της ψηφιακής παρουσίας επιχειρήσεων και απλών χρηστών. Το νέο λογότυπο συνθέτουν 3 σύμβολα του πληκτρολογίου και κυρίαρχα χαρακτηριστικά είναι εκείνα της απλότητας και της αμεσότητας. 

«Με Πάθος και Ακεραιότητα, στοχεύουμε στην Αριστεία με στόχο την Ενδυνάμωση απλών χρηστών, επαγγελματιών και εταιρειών, ως προς την ψηφιακή τους παρουσία», σχολίασε ο Φρανκ Μαούνης, Συνιδρυτής και CEO του Papaki. «Στο Papaki κάθε μέρα προσπαθούμε να εξελισσόμαστε, θέτοντας νέους στόχους και βελτιστοποιώντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Η νέα μας εταιρική εικόνα πλέον ταυτίζεται με αυτή την προσπάθεια και είμαστε ενθουσιασμένοι που την μοιραζόμαστε με το κοινό σήμερα».  

Μπορείτε να δείτε τη νέα εταιρική εικόνα του Papaki στο papaki.com/el 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: "Εργασία από οπουδήποτε" επιθυμούν οι εργαζόμενοι σήμερα

Καθώς οι εταιρείες σε όλον τον κόσμο σχεδιάζουν την επιστροφή των εργαζομένων τους στο χώρο εργασίας, η πρόσφατη μελέτη της Accenture σημειώνει ότι 83% των ερωτηθέντων προτιμά ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας ─ όπου οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εργάζονται εξ αποστάσεως μεταξύ 25% και 75% του χρόνου τους.

Η μελέτη “The Future of Work: Productive Anywhere”, η οποία βασίζεται σε έρευνα 9.326 εργαζομένων από 11 χώρες, αποκάλυψε ότι 40% των εργαζομένων αισθάνεται ότι μπορεί να είναι παραγωγικό και υγιές δουλεύοντας από οπουδήποτε - είτε εξ αποστάσεως, είτε από το γραφείο ή συνδυάζοντας και τα δύο – καθώς το υβριδικό μοντέλο εργασίας εξελίσσεται.

 

Επιπλέον, 85% εξ αυτών, υποστηρίζει ότι σκοπεύει να παραμείνει στην ίδια εταιρεία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, πρόκληση αποτελεί η εύρεση ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας κατάλληλου για όλες τις γενιές, καθώς το 74% των Gen Zers επιθυμεί να δουλεύει περισσότερο με συναδέλφους δια ζώσης, ποσοστό υψηλότερο σε σχέση με τους Gen Xers (66%) και τους Baby Boomers (68%).

Η μελέτη αποκάλυψε ότι αυτό που διαχωρίζει τους εργαζόμενους εκείνους που είναι παραγωγικοί δουλεύοντας από οπουδήποτε (40%) από εκείνους που αισθάνονται απομονωμένοι και απογοητευμένοι (8%), δεν είναι το άγχος, αλλά το εάν έχουν τους κατάλληλους πόρους σε ατομικό και οργανωτικό επίπεδο που τους βοηθούν να είναι παραγωγικοί από οπουδήποτε. Αυτοί οι πόροι καλύπτουν μια ευρεία γκάμα, από την αυτονομία εργασίας και τη θετική ψυχική υγεία έως μια υποστηρικτική ηγεσία και μια ψηφιακά ώριμη εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι προσπάθειες των εταιρειών για την οικοδόμηση ενός ανθεκτικού ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο είναι παραγωγικό και υγιές δουλεύοντας από οπουδήποτε, μεταφράζονται και σε σημαντικά οικονομικά οφέλη: Το 63% των εταιρειών με υψηλή αύξηση εσόδων έχει ήδη ενεργοποιήσει μοντέλα παραγωγικότητας και εργασίας από οπουδήποτε για τους ανθρώπους τους, οι οποίοι έχουν την επιλογή να εργάζονται εξ αποστάσεως ή από το γραφείο. Στον αντίποδα, το 69% των εταιρειών με αρνητική ή μηδενική ανάπτυξη εξακολουθεί να επικεντρώνεται στην τοποθεσία που οι άνθρωποι θα εργαστούν, προωθώντας αποκλειστικά είτε την εργασία από το σπίτι είτε από το γραφείο.

Δείτε συνολικά τη μελέτη εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Project Αθηνά: Microsoft και ATCOM υλοποιούν ένα πρωτοποριακό έργο για την Αθήνα

Η μετεξέλιξη των πόλεων σε «έξυπνες» μέσω της τεχνολογίας αποτελεί το μεγάλο στοίχημα των τελευταίων ετών, σε παγκόσμιο, αλλά και πανευρωπαϊκό επίπεδο. Σήμερα, περισσότερες από 240 ευρωπαϊκές πόλεις έχουν υιοθετήσει αντίστοιχες πρωτοβουλίες, με στόχο την αντιμετώπιση των σύγχρονων αστικών προκλήσεων. Ανάμεσα σε αυτές, δυναμική είσοδο έρχεται να κάνει και η Αθήνα, με το “Project Αθηνά”.  

Μέσα από νέες, δυναμικές συνέργειες η Αθήνα γίνεται σταδιακά ένα εργαστήριο καινοτομίας, που υλοποιεί πρωτότυπες ιδέες στις υποδομές της θέτοντας στέρεες βάσεις για ένα βιώσιμο μέλλον.  Το Project Αθηνά πήρε το όνομά του από τη θεά της Σοφίας αλλά και την πόλη της Αθήνας. Ένα όνομα ιδανικό για να περιγράψει το πρωτοποριακό πιλοτικό πρόγραμμα που θα κάνει την πρωτεύουσα «έξυπνη» πόλη, φέρνοντας σημαντικές βελτιώσεις στη ζωή των Αθηναίων πολιτών, μέσα από την ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογικών εφαρμογών. 

  

Με πρώτο στόχο την αποτελεσματική αντιμετώπιση δύο «καυτών» και χρόνιων προβλημάτων  που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες της Αθήνας, της καθαριότητας και της προσβασιμότητας, το Project Αθηνά είναι από σήμερα σε λειτουργία.

Το Project Αθηνά συνίσταται στη στρατηγική τοποθέτηση αισθητήρων στον αστικό ιστό, οι οποίοι συλλέγουν δεδομένα σχετικά με την καθαριότητα στους δρόμους και στην ατμόσφαιρα, την προσβασιμότητα σε διαβάσεις πεζών και ατόμων με αναπηρία, την ηχορύπανση, τη θερμοκρασία και την υγρασία του αέρα. Η πιλοτική του λειτουργία ξεκίνησε στην πλατεία Κοτζιά, όπου βρίσκεται και το Δημαρχιακό Μέγαρο του Δήμου Αθηναίων, και στην περιοχή του Κολωνακίου. Συγκεκριμένα, τοποθετήθηκαν 10 συνολικά αισθητήρες σε κάδους απορριμμάτων για τη μέτρηση της στάθμης τους, σε διαβάσεις πεζών και ΑμεΑ για την ανίχνευση παρεμπόδισής τους, στο Δημαρχείο της Αθήνας, καθώς και σε επιμέρους σημεία των περιοχών αυτών.   

Τα δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες, στη συνέχεια τροφοδοτούνται σε ειδικά σχεδιασμένη διαχειριστική πλατφόρμα, στην οποία έχει απρόσκοπτη πρόσβαση ο Δήμος Αθηναίων για τον έλεγχο και την ανάλυσή τους. Η μελλοντική διασύνδεση της πλατφόρμας με τις αρμόδιες αρχές, θα είναι η κινητήριος δύναμη για τη μετατροπή της γνώσης σε πράξη και την ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Την επόμενη μέρα του Project Αθηνά, οι φορείς καθαριότητας θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις και να σχεδιάζουν τις διαδρομές συλλογής απορριμμάτων έγκαιρα και αποτελεσματικά. Επίσης, η χρήση αισθητήρων στις διαβάσεις με ράμπα θα εξασφαλίζει ότι αυτές θα μένουν ελεύθερες και θα ενημερώνει για τυχόν παρκαρισμένα οχήματα που εμποδίζουν τη διέλευση. 

Το Project Αθηνά αποτελεί προσαρμογή της λύσης “Urban Intelligence” της ATCOM και χρησιμοποιεί τεχνολογίες Microsoft

Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε σχετικά: “Η Αθήνα καλωσορίζει τον 21ο αιώνα στην πράξη. Προσπαθούμε να εξαντλήσουμε τις εφαρμογές της τεχνολογίας, ξεκινώντας από τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Οι αισθητήρες, δεν κάνουν τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από το να "μετράνε" την ποιότητα ζωής στην πόλη. Ακολουθούν δηλαδή τις καθημερινές συνήθειες του κατοίκου και του επισκέπτη και μας δίνουν δεδομένα, άμεσα και αξιόπιστα. Είναι δεδομένα που όχι μόνο μας δίνουν τη δυνατότητα να παρεμβαίνουμε γρήγορα και να δίνουμε λύσεις αλλά και που μας επιτρέπουν να σχεδιάζουμε έχοντας συγκεκριμένα στοιχεία. Άρα, μπορούμε να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και πιο ακριβείς σε όποια αλλαγή γίνεται στην πόλη". 

Ο Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, CEO της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, δήλωσε για τη συνεργασία: “Έξυπνη είναι πρώτα και κύρια η πόλη που εξυπηρετεί τους πολίτες της και τους προσφέρει υψηλή ποιότητα ζωής. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί με τη συνεργασία μας με την ATCOM προφέρουμε στον Δήμο της Αθήνας τα τεχνολογικά εργαλεία εκείνα που θα υποστηρίξουν σημαντικές πτυχές τις λειτουργίας του, όπως είναι η καθαριότητα ή η πρόσβαση στην πόλη. Το project Αθηνά, μας δείχνει ότι συνεργασίες όπως αυτή με το Δήμο της Αθήνας, γεννούν καινοτομία  που έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του”. 

Ο κ. Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO της ATCOM, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και τη Microsoft, ενσαρκώσαμε το αστικό όραμα για μια Ευφυή Αθήνα, και θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο Αθηναίων κ. Κώστα Μπακογιάννη για αυτήν τη μοναδική ευκαιρία. Με το έργο αυτό, αποδείξαμε ότι η έξυπνη βιώσιμη ανάπτυξη με όχημα την τεχνολογία είναι κάτι εφικτό στο σήμερα. Αποστολή της  ATCOM  είναι η επιτάχυνση του μετασχηματισμού σε κάθε έκφανση της ζωής, και αυτό ακριβώς φιλοδοξούμε να επιτύχουμε για τους κατοίκους της Αθήνας, με αφετηρία το πιλοτικό πρόγραμμα Project Αθηνά”. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search