Tech & Business

Αναβλήθηκε η IFA για τον Σεπτέμβρη του 2022

Οι διοργανωτές τής IFA Berlin, της κορυφαίας εκδήλωσης για καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές στην Ευρώπη, είχαν ανακοινώσει πριν ένα μήνα πως ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για μια πλήρη και πραγματική επιστροφή στις αίθουσες εκθέσεων.

Δυστυχώς, για το κοινό της τεχνολογίας, σε νεότερή τους ματαίωσαν τη φετινή διοργάνωση εξαιτίας "της νέας αβεβαιότητας που επικρατεί παγκοσμίως" εξαιτίας της πανδημίας.

 

Όπως σημειώνουν οι διοργανωτές, η απόφαση ελήφθη μετά από εκτενείς συνομιλίες με εμπειρογνώμονες της δημόσιας υγείας και πολλούς ενδιαφερόμενους. Τελικά, πολλές μετρήσεις και δείκτες υγείας σε παγκόσμιο επίπεδο δεν κινούνται τόσο γρήγορα προς τη σωστή κατεύθυνση, όπως αναμενόταν. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, είναι η εμφάνιση νέων παραλλαγών της COVID-19 στη Νότια Ασία και οι συνεχιζόμενη αβεβαιότητα σχετικά με την ταχύτητα των εμβολιαστικών προγραμάτων σε όλο τον κόσμο.

Αυτό το κλίμα αυξάνει την αβεβαιότητα για τις εταιρείες που είχαν δεσμευτεί ή ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην έκθεση, καθώς και τα Μέσα ενημέρωσης και τους επισκέπτες.

 

Δείτε περισσότερα στο www.exposgreece.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Upcom αλλάζει σε "UpcoMinds" σηματοδοτώντας τη νέα αναπτυξιακή της πορεία

Με νέο όνομα, νέα χρώματα, νέα διάθεση και με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 25 χρόνων επιτυχημένης πορείας στο χώρο της τεχνολογίας, η UPCOM αλλάζει ταυτότητα και γίνεται UpcoMinds. Μέσα από αυτή την αλλαγή, η διοίκηση της εταιρείας χαρτογραφεί και επαναπροσδιορίζει τις ψηφιακές ανάγκες της σύγχρονης επιχείρησης, και εγκαινιάζει μία νέα εποχή με σύγχρονες υπηρεσίες που σηματοδοτούν την επόμενη 25ετία!

 

Ο κύριος Κώστας Φλώκος, CΕΟ της UpcoMinds δηλώνει σχετικά: «Σε έναν χώρο σαν αυτόν της τεχνολογίας, που αναπτύσσεται διαρκώς, το σίγουρο είναι ότι δεν μπορείς να μείνεις στάσιμος. Για εμάς το νέο λογότυπό μας εμπεριέχει όλες τις νέες σημαντικές αξίες και τάσεις που αξίζουν την προσοχή μας. Όπως ακριβώς έγινε και πριν 25 χρόνια με το πρώτο μας λογότυπο. Τότε, το μπλε και το πράσινο χρώμα αποτελούσε για εμάς την ευκαιρία να δηλώσουμε μεταξύ άλλων την οικολογική μας διάθεση. Σήμερα 25 χρόνια μετά, οι ανάγκες είναι διαφορετικές. Η εξισορρόπηση των ψηφιακών αναγκών, καθώς η εξυπηρέτηση ως αξιομνημόνευτη εμπειρία πελάτη αποτελούν πλέον τα δύο σημαντικότερα χαρακτηριστικά για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Έτσι το γκρι χρώμα πρεσβεύει την στιβαρότητα και την ισορροπία που έχουμε καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια, ενώ το φούξια που τείνει να γίνει το διεθνές χρώμα εμπειρίας πελάτη, πρεσβεύει την άριστη εξυπηρέτηση και εμπειρία πελάτη, είτε αν μιλάμε για τον δικό μας εσωτερικό ή εξωτερικό πελάτη, είτε για τον πελάτη του πελάτη μας…»

Η UpcoMinds με διεθνή παρουσία σε Ελλάδα, Βέλγιο και Κύπρο, δυναμικό που ξεπερνά τους 150 υπάλληλους, αποτελεί μία σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας που ανταγωνίζεται τις σημαντικότερες εταιρείες τεχνολογίας της Ευρώπης. Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία συμμετέχει ενεργά σε Ευρωπαϊκά προγράμματα που προωθούν τον εκσυγχρονισμό, την ουσιαστική τεχνολογική ασφάλεια και την ανάπτυξη.

Δείτε περισσότερα στην σελίδα της εταιρείας www.upcominds.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Συγχώνευση του τμήματος Web & Mobile της eXtend με τη Sleed

Την απορρόφηση του τμήματος Web & Mobile της eXtend ανακοίνωσε η Sleed, ενισχύοντας σημαντικά τον τομέα τεχνολογίας της εταιρείας. Μετά από χρόνια άριστης συνεργασίας και υλοποίησης πολλών επιτυχημένων projects, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους στον τομέα του web & mobile development.

Σκοπός τους είναι να προσφέρουν ακόμα πιο προηγμένες λύσεις και υπηρεσίες στους πελάτες τους, καθώς και να επεκταθούν σε νέες δραστηριότητες. Έτσι, λοιπόν, η Sleed απορρόφησε την ομάδα του τμήματος Web & Mobile της eXtend, η οποία έρχεται να προσφέρει την εμπειρία και την τεχνογνωσία της στο development τμήμα της εταιρείας.


Η eXtend ιδρύθηκε το 2005 και απασχολεί 20 εργαζόμενους. Στόχος της είναι ένα επιλεγμένο πελατολόγιο, στο οποίο να μπορεί να προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις σε Web development, Mobile application development, ERP και Hosting Services. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι NEF-NEF, Public, ACS, Swissport, LE MONDE, MAPFRE, e-satisfaction, Barilla, Molinari, Semeli κ.ά.


Νιώθω πάρα πολύ χαρούμενος που εισέρχεται στη Sleed μία από τις σημαντικότερες ομάδες τεχνολογίας που υπάρχουν στην Ελλάδα. Αυτό θα μας δώσει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στη Sleed ακόμα καλύτερες λύσεις και υπηρεσίες σε μία εποχή που η τεχνολογία είναι ο ακρογωνιαίος λίθος των επιχειρήσεων. Ήρθε επομένως η στιγμή να "μεγαλώσουμε" μαζί”, δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed.


Ο Φώτης Χουντάλας, CEO της eXtend ανέφερε “Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μια κοινή πορεία και αντίληψη σε έργα, ανθρώπους, όραμα και αξίες αποκτά μοναδικό σημείο αναφοράς. Η ομάδα του Web & Mobile application development της eXtend με πάνω από 10 έτη εμπειρίας στο χώρο, ενσωματώνεται στη Sleed, με σκοπό να προσφέρουμε ακόμα καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα που θα προσθέτουν αξία σε όσους μας εμπιστευτούν. Η σχέση που αναπτύχθηκε ξεπέρασε γρήγορα τον χαρακτηρισμό «επαγγελματική», καθιστώντας τη συνέργεια αυτή σχεδόν αυτονόητη”.


Η δραστηριότητα της eXtend συνεχίζεται με τα υπόλοιπα τμήματά της (ERP consulting and development, Private Cloud Hosting solutions, και IT support) όπως και η συνεργασία αυτών με τη Sleed.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Accenture: Οι τεχνολογικές επενδύσεις εντός της πανδημίας αποφέρουν έσοδα 5 φορές ταχύτερα

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, οι ηγέτιδες εταιρείες που ενίσχυσαν τις τεχνολογικές τους επενδύσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας ισχυροποίησαν τη θέση τους έναντι των ανταγωνιστών τους. Η μελέτη αποκαλύπτει ότι η τεχνολογία έχει αναμφισβήτητα καταστεί απαραίτητη για την επιτυχία των επιχειρήσεων καθώς επιτρέπει άμεσα στις εταιρείες όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά ακόμη και να ευδοκιμήσουν σε μια από τις πιο ανατρεπτικές στιγμές της ιστορίας.

Η νέα μελέτη “Make the Leap, Take the Lead” υπογραμμίζει ότι αυξάνοντας τις επενδύσεις τους σε cloud, τεχνητή νοημοσύνη (AI) και άλλες τεχνολογίες, οι ‘Ηγέτες’ (Leaders) αυξάνουν τα έσοδά τους με ρυθμό πέντε φορές γρηγορότερο σε σχέση με τις εταιρίες ‘Ουραγούς’ (Laggards), ρυθμός εξαιρετικά υψηλότερος σε σχέση ακόμα και με το διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης που οι ‘Ηγέτες’ ανέφεραν πριν από λίγα χρόνια. Στον αντίποδα, πολλές εταιρείες στην κατηγορία των ‘Ουραγών’ επένδυσαν σε νέες τεχνολογίες για πρώτη φορά, σε μεγάλο βαθμό για να διατηρήσουν τις επιχειρησιακές και τεχνολογικές τους λειτουργίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, γεγονός που τις τοποθετεί σε ακόμη δυσμενέστερη θέση.

Μια νέα κατηγορία εταιρειών αναδύθηκε, οι ‘Άλτες’ (Leapfroggers). Αυτή η κατηγορία ξεχωρίζει για την ικανότητά της να επιτυγχάνει γρήγορα την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ της δυναμικής των συστημάτων τους και της ενίσχυσης της καινοτομίας τους. Οι ‘Άλτες’ συμπίεσαν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους σε μικρό χρονικό διάστημα μέσω μιας επιθετικής και προοδευτικής τεχνολογικής στρατηγικής που μετέτρεψε τις προκλήσεις του περασμένου έτους σε επιχειρηματικές ευκαιρίες και πλεονεκτήματα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 4.300 ερωτηθέντες και η βαθμολογία στηρίχτηκε στους παράγοντες «Δύναμη Συστημάτων» και «Βαθμός Αναστροφής». Η μελέτη ανέδειξε τις εταιρείες ‘Ηγέτες’ (το 10% του δείγματος με την υψηλότερη βαθμολογία), τις εταιρείες ‘Άλτες’ (18% του συνολικού δείγματος) και τις εταιρίες ‘Ουραγούς’ (το 25% του δείγματος με τη χαμηλότερη βαθμολογία) και αξιολόγησε την οικονομική απόδοση της κάθε κατηγορίας.

Η Annette Rippert, Επικεφαλής Strategy & Consulting, Accenture, πρόσθεσε «Αυτή η μελέτη δείχνει ότι οι ‘Ηγέτες’ υιοθετούν καινοτόμο τεχνολογία νωρίτερα και επενδύουν συχνότερα από τους ανταγωνιστές τους. Επικεντρώνονται όχι μόνο στην εφαρμογή της νέας τεχνολογίας, αλλά και στα κρίσιμα βήματα που απαιτούνται για την επιτυχή επέκτασή της σε ολόκληρη την επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένου ενός ευέλικτου τρόπου εργασίας, ενώ υλοποιούν σημαντικές αλλαγές για την ενίσχυση μιας κουλτούρας που έχει στο επίκεντρο την καινοτομία και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων τους

Η μελέτη δείχνει ότι οι εξελισσόμενες στρατηγικές τεχνολογίας αποδίδουν περισσότερο όταν οι εταιρίες εστιάζουν σε τρεις πυλώνες:

  • Replatform - Μετάβαση στο cloud για την ενίσχυση της «Δύναμης Συστημάτων», περιορίζοντας τις περιττές τεχνολογίες και τα αποσυνδεδεμένα δεδομένα σε ολόκληρη την αρχιτεκτονική του IT, γεγονός που μεταφράζεται σε όφελος σε επίπεδο υπολογιστικής ισχύος και ευελιξίας. Για παράδειγμα, το 80% των εταιρειών στην κατηγορία ‘Άλτες’ είχε υιοθετήσει κάποια μορφή τεχνολογίας cloud έως το 2017, αλλά το ποσοστό αυτό εκτινάχθηκε στο 98% έως το 2020.
  • Reframe – Εστίαση σε μια στρατηγική τεχνολογίας με αρχικό στόχο την καινοτομία. Οι ‘Άλτες’ μπορούν εύκολα να αλλάζουν την προσέγγισή τους και να αντιμετωπίζουν πιθανά εμπόδια ως ευκαιρίες καινοτομίας με νέες τεχνολογίες. Η κλιμάκωση νέων καινοτομιών έγινε η βασική προτεραιότητα για τις εταιρείες ‘Άλτες’ κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με το 67% να επιδιώκει επιθετική αύξηση εσόδων από μη βασικούς επιχειρηματικούς τομείς.
  • Reach – Επέκταση της πρόσβασης στην τεχνολογία σε όλα τα εσωτερικά τμήματα της επιχείρησης και ανάπτυξη ευρύτερων πρωτοβουλιών για την αναβάθμιση δεξιοτήτων των εργαζομένων, την ευημερία και την ψυχική τους υγεία. Το 65% των ‘Ηγετών’ δίνει προτεραιότητα στην ευτυχία των εργαζομένων τους παρέχοντας ευέλικτες εργασιακές ρυθμίσεις σε ψηφιακή βάση, σε σύγκριση με μόλις 43% των ‘Ουραγών’.

 

Αξίζει να αναφερθεί ότι ποσοστό μεγαλύτερο του 70% των ‘Ηγετών’ αύξησε τις επενδύσεις σε cloud security και 68% σε υβριδικό cloud. Πρόσθετα, οι ‘Ηγέτες’ εμβάθυναν σε τεχνολογίες Internet of Things (70%) και AI και Machine Learning (59%). Η ανάπτυξη μιας θεμελιώδους πλατφόρμας cloud συνεπάγεται εξοικονόμηση και απελευθέρωση πόρων, επιτρέποντας την κατεύθυνση του προϋπολογισμού IT από την απλή συντήρηση στην καινοτομία, συμβάλλοντας στην ευθυγράμμιση της στρατηγικής τεχνολογίας και των επιχειρηματικών στόχων.

Οι ‘Άλτες’ μετέτρεψαν τις στρατηγικές τεχνολογίας και τις προτεραιότητές τους σε σύντομο χρονικό διάστημα, αξιοποιώντας την κρίση της πανδημίας για να αυξήσουν τη χρήση προηγμένων και αναδυόμενων τεχνολογιών κατά 17%, κλιμακώνοντας την τεχνολογία σε όλες τις επιχειρησιακές τους λειτουργίες. Οι ‘Άλτες’ προχώρησαν επίσης σε προσεκτικές οργανωτικές αλλαγές για να επεκτείνουν αυτές τις τεχνολογίες και συμπίεσαν το χρόνο μετασχηματισμού τους από χρόνια σε μερικούς μόλις μήνες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Με φυσική παρουσία η επόμενη IFA από τις 3 έως τις 7 Σεπτεμβρίου

Οι διοργανωτές τής IFA Berlin, της κορυφαίας εκδήλωσης για καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές στην Ευρώπη, ανακοίνωσαν πως ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για μια πλήρη και πραγματική επιστροφή στις αίθουσες εκθέσεων μετά τη μικρής κλίμακας «ειδική έκδοση» που πραγματοποιήθηκε πέρσι, λόγω της πανδημίας.

Οι διοργανωτές βλέπουν τώρα τεράστιο ενδιαφέρον από στελέχη εταιρειών από όλους τους κλάδους της βιομηχανίας, που θέλουν να παραβρεθούν στο Βερολίνο και να δουν τα προϊόντα και την καινοτομία σε δράση.

Η IFA Berlin 2021 θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως τις 7 Σεπτεμβρίου, ενώ ορισμένα τμήματα της έκθεσης βλέπουν πρωτοφανή επίπεδα ενδιαφέροντος και έχουν ήδη δεσμευτεί σε ποσοστό περισσότερο από 80%.

Ακριβώς όπως και κατά τη διάρκεια της «ειδικής έκδοσης» του περασμένου έτους, η δημόσια υγεία και ασφάλεια είναι η κορυφαία προτεραιότητα για τους διοργανωτές της IFA Berlin 2021. Για το λόγο αυτό, έχουν συνεχή επαφή με τις αρχές δημόσιας υγείας για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των επισκεπτών και των εκθετών.

Κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης κανονικής εκδήλωσης, το 2019, η IFA Berlin υποδέχθηκε 238.700 επισκέπτες, 1.930 συνεργάτες του κλάδου και 5.360 δημοσιογράφους, από περισσότερες από 130 χώρες.

Δείτε περισσότερα στο www.exposgreece.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η  ATCOM  στους  κεντρικούς ομιλητές του e-Commerce Conference 2021

Το e-Commerce Conference 2021, το κορυφαίο συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις 14 και 15 Απριλίου 2021, με Χρυσή Χορηγία από την ATCOM.

Στο πρόγραμμα ομιλητών του συνεδρίου συμμετείχε ο κ. Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer της ATCOM, με τοποθέτηση που είχε τίτλο “Real life, real results: applied AI for conversion optimisation”.

Στην ομιλία του, ο κ. Καταρόπουλος παρουσίασε τις δυνατότητες που προσφέρει η εφαρμογή τεχνολογιών Machine Learning και Τεχνητής Νοημοσύνης στο e-commerce, παραθέτοντας απτές εφαρμογές αυτών μέσα από πραγματικά σενάρια, τα οποία είναι υλοποιήσιμα στο σήμερα.

Αναφερόμενος αρχικά στις εφαρμογές σε επίπεδο εξατομίκευσης (personalisation) και προτεινόμενων προϊόντων (product recommendation), στη συνέχεια εστίασε στη χρήση του AI για τη διασφάλιση της αποδοτικότητας του ηλεκτρονικού καταστήματος. Στο πλαίσιο αυτό, επεσήμανε μηχανισμούς που επιτρέπουν την ανίχνευση αποκλίσεων από την ομαλότητα σε όλα τα στάδια της λειτουργίας του (anomaly detection), καθώς και τη βελτιστοποίηση της τιμολογιακής στρατηγικής του (price optimisation).

Ολοκληρώνοντας, ο κ. Καταρόπουλος υπογράμμισε τρόπους με τους οποίους οι retailers θα μπορούσαν να εισάγουν τέτοιες τεχνολογίες στην ευρύτερη λογική τους, ώστε να καρπωθούν σημαντικά αναδυόμενα οφέλη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Χρηματοδότηση έξι εκατομμυρίων δολαρίων για την ελληνική Sunlight

Η Sunlight.io, εταιρία τεχνολογίας με κεντρικό σημείο έρευνας και ανάπτυξης στο Ηράκλειο Κρήτης και έδρα το Cambridge του Ηνωμένου Βασιλείου, εξασφάλισε για τις δραστηριότητές της σε πρώτο γύρο, (series A funding round) χρηματοδότηση ύψους 6 εκατομμυρίων δολαρίων με επικεφαλής την OpenOcean και τη συμμετοχή της Robert Bosch Venture Capital.

Η virtualisation τεχνολογία της Sunlight.io είναι η λύση σε πολλαπλά προβλήματα σύγχρονων εφαρμογών όπως AI, analytics και big data που προκαλούνται από τη τεράστια ανοδική τάση στη δημιουργία, αποθήκευση και επεξεργασία δεδομένων.

Ο ιδρυτής και CEO της Sunlight.io, Julian Chesterfield, ήταν ένας από τους αρχιτέκτονες της τεχνολογίας Xen hypervisor - το θεμελιώδες component του (Amazon) AWS cloud, δηλώνει ότι η πλήρης hyperconverged λύση (HCI) της Sunlight.io έχει σχεδιαστεί για υψηλή απόδοση, μικρό αποτύπωμα και απλότητα. Επικεντρώνεται γύρω από το Sunlight NexVisor, έναν ελαφρύ hypervisor βελτιστοποιημένο για την ταχύτερη flash αποθήκευση (NVMe) και δικτυακή επικοινωνία αφαιρώντας ενδιάμεσα virtualization επίπεδα, καταφέρνοντας επιδόσεις bare-metal. Η λύση περιλαμβάνει πλήρες software-defined storage και networking μέρη, ενώ επιτρέπει την πλήρη διαχείριση υβριδικών υποδομών από ένα κεντρικό σημείο.

Σύμφωνα με τον VP of Engineering της Sunlight.io, Αθανάσιο Ζωγράφο, μέσα στο τρέχον έτος το δυναμικό της εταιρίας προβλέπεται να αυξηθεί αισθητά, εφόσον η επένδυση από τους δύο κορυφαίους Ευρωπαίους επενδυτές σε data infrastructure, την OpenOcean και τη Robert Bosch Venture Capital, προετοιμάζει την επιχείρηση πραγματικά και δίνει το εισιτήριο για άμεση και ταχεία ανάπτυξη.

Μάθετε περισσότερα για την εταιρεία στο www.Sunlight.io

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το Papaki γίνεται μέλος του ομίλου team.blue

Μια νέα εποχή ξεκινάει για το Papaki καθώς 17 χρόνια μετά την ίδρυσή του, εντάσσεται στην team.blue, ηγετικό digital enabler για εταιρείες και επιχειρηματίες, που με ομάδα πάνω από 1.500 ανθρώπους, εξυπηρετεί στην Ευρώπη περισσότερους από 2 εκατομμύρια πελάτες.


Στην Εnartia (σ.σ. Όμιλος εταιρειών στον οποίο εντάσσονται Papaki & Top.Host), στόχος μας είναι να βοηθάμε τους οργανισμούς και τους απλούς χρήστες να επιτύχουν τους ψηφιακούς τους στόχους. Τους προσφέρουμε ψηφιακή ενδυνάμωση. Με την ένταξή μας σε έναν ηγετικό όμιλο όπως αυτόν της team.blue, θα μπορέσουμε να πάμε το όραμά μας ένα βήμα πιο πέρα. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι γι’ αυτή την ευκαιρία που δίνεται στους πελάτες και τους εργαζόμενούς μας”, δήλωσαν οι συνιδρυτές της Enartia, Φραγκούλης Μαούνης, Δημήτρης Ανθουλάκης και Αγγέλα Ανθουλάκη.


Είμαι ενθουσιασμένος που ξεκινάμε το success story μας στην Ελλάδα μαζί με την Enartia. Κατά τη διαδικασία της συμφωνίας, ήταν ξεκάθαρο ότι η Enartia μοιράζεται το ίδιο πάθος για customer success και τοπική εξυπηρέτηση. Είναι πράγματι οι digital enablers της Ελλάδας και γι’ αυτό ταίριαζαν απόλυτα στο όραμα της team.blue” δήλωσε ο CEO της team.blue Jonas Dhaenens.


Η εξαγορά, δε θα φέρει καμία αλλαγή στη διοίκηση και το προσωπικό της Enartia. Σχετική δήλωση ανακοινώθηκε επίσημα και από την team.blue.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ATCOM Χρυσός Χορηγός στο e-Commerce Conference 2021

Η ATCOM ανακοινώνει την ανάληψη Χρυσής Χορηγίας στο e-Commerce Conference 2021, το κορυφαίο συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 και 15 Απριλίου 2021.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η ATCOM θα είναι παρούσα στην agenda των ομιλητών, με τοποθέτηση του κ. Ιάσονα Καταρόπουλου, Chief Commercial Officer της ATCOM. Στην ομιλία του, ο κ. Καταρόπουλος θα αναφερθεί στην ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης εντός της στρατηγικής e-commerce, παρουσιάζοντας τη δυναμική των τεχνολογιών AI στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Ο κ. Καταρόπουλος δήλωσε σχετικά: “Η ATCOM διαχρονικά στηρίζει το e-Commerce Conference, ως έναν σημαντικό θεσμό για τον χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Είναι τιμή μου να συμμετέχω στη φετινή διοργάνωση και να συνδράμω σε μία αξιόλογη ανταλλαγή απόψεων, τεχνογνωσιών και οραμάτων. Είμαι σίγουρος πως η συζήτηση αυτή θα αποδειχθεί καρποφόρα, με στόχο την χάραξη νέων κατευθύνσεων για μία επιτυχημένη e-Commerce στρατηγική που θα είναι χρήσιμη, αξιοποιήσιμη και αποτελεσματική – και την οποία οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη σήμερα, πιο πολύ από ποτέ”.

 

Μοιραστέιτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


YouBeHero: Online αγορές με κοινωνική προσφορά για κάθε καταναλωτή

Σε έναν απολογισμό για τη μέχρι τώρα πορεία του προχώρησαν οι άνθρωποι του YouBeHero, οι οποίοι βλέπουν με αισιοδοξία και ελπίδα το 2021. Το YouBeHero αποτελεί μια «φρέσκια» ελληνική online πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε καταναλωτή να κάνει τις καθημερινές online αγορές του και ταυτόχρονα να γίνει ο «ήρωας» των κοινωφελών οργανώσεων της προτίμησής του.

Μόλις με ένα κλικ καθένας μπορεί να προσφέρει σημαντική βοήθεια σε συνανθρώπους ή στο περιβάλλον. Κι όλα αυτά χωρίς κάποια έξτρα χρέωση ή οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση. Απλά κάνοντας αγορές στο διαδίκτυο.

Από τον Απρίλιο του 2019, η ολοένα και αυξανόμενη ομάδα του YouBeHero έχει κάνει άλματα. Μόνο το 2020 μέσα από τις αγορές στην πλατφόρμα συγκεντρώθηκαν 4.075,26€ από 2.647 αγορές ,έναντι των 914,93€ που συγκεντρώθηκαν το 2019 από 1.076 αγορές. Ταυτόχρονα, το 2020 αυξήθηκαν κατά 291% οι μοναδικοί επισκέπτες της «ηρωικής» πλατφόρμας, φτάνοντας τους 2.027, έναντι των 518 του 2019.

Ο αριθμός των εγγραφών νέων οργανώσεων στην πλατφόρμα, αυξήθηκε επίσης σημαντικά και πλέον ο αριθμός αυτός είναι πάνω από 70, με συμμετοχές από ολόκληρη τη χώρα.

Πολύ σημαντική ήταν η συμβολή της Νάντιας Κοντογεώργη, την οποία και καλωσόρισε με χαρά η ομάδα του YouBeHero, για να αποτελέσει την πρέσβειρα της οργάνωσης.

Η διαδικασία για να γίνει κάποιος «ήρωας» είναι απλή. Το YouBeHero συνεργάζεται ήδη με περισσότερα από 470 online καταστήματα, ενώ αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί σημαντικά το 2021 με τις συνεχόμενες προσθήκες νέων e-shop.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=YsFopfgIrOQ"]

Το μόνο που έχει να κάνει κάποιος, είναι να μπει στο website και να ενεργοποιήσει την υπηρεσία της δωρεάς. Κάθε φορά που πραγματοποιεί τις αγορές του σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα, η δωρεά μεταφέρεται στην οργάνωση της επιλογής του, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Τέλος, για να μην πηγαίνει καμία δωρεά χαμένη, το YouBeHero έχει δημιουργήσει τον «ηρωικό ενθυμητή». Έτσι, αν ο χρήστης τον εγκαταστήσει στο browser του (Chrome, Firefox ή Edge) ο «ενθυμητής» θα κάνει μια μικρή ειδοποίηση κάθε φορά που βρίσκεται σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα.

Η εγγραφή στην πλατφόρμα είναι δωρεάν και διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα στο www.youbehero.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search