Η τηλεργασία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και ολοένα περισσότερες εταιρείες υιοθετούν το μέτρο αυτό, καθώς διαπιστώνουν πως η δουλειά συνεχίζει να κυλάει με φυσιολογικούς ρυθμούς και τείνει να είναι και αποδοτικότερη.
Στην Ελλάδα, πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις λόγω της πανδημίας του COVID-19, ωστόσο, κάποιες - λίγες- εταιρείες το εφάρμοζαν εδώ και χρόνια. Μια από αυτές, είναι και το Papaki, κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα, που πρόσφερε την προοπτική εργασίας από το σπίτι σε όλους τους υπαλλήλους του από το 2016.
Πώς είναι όμως η καθημερινότητα ενός ανθρώπου που εργάζεται εξ αποστάσεως και ποια είναι τα συναισθήματά του; Το Papaki και οι άνθρωποί του που εργάζονται στο νευραλγικής σημασίας Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, έχουν μερικές πολύ καλές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα.
Καθημερινότητα και σύγχρονα εργαλεία
Ανεξαρτήτως θέσης, ένας εργαζόμενος στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Papaki χρησιμοποιεί πολλά online εργαλεία για να μπορέσει να οργανώσει τη δουλειά του και να ανταποκριθεί στα αιτήματα των πελατών. Στην περίπτωση του Papaki, κάποια από τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής.
Για οργάνωση και καθημερινά tasks, τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται συνήθως είναι το Google Drive που επιτρέπει διαμοιρασμό και επεξεργασία αρχείων σε cloud, οι browsers Mozilla και Chrome, το 1password για αποθήκευση κωδικών σε ένα σημείο με ασφάλεια, καθώς και το Jira που βοηθάει στη διατμηματική οργάνωση projects.
Για τη διαχείριση αιτημάτων χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο το Deskpro που αποτελεί σύστημα καταγραφής αιτημάτων πελατών, παρέχοντας και δυνατότητα live chat. Για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση χρησιμοποιούνται συσκευές Cisco ή το πρόγραμμα linphone που αποτελεί ένα εικονικό τηλέφωνο. Επίσης, στο Confluence καταγράφονται διαδικασίες ώστε να μπορεί να ανατρέξει ο agent όταν προκύψει κάποιο ζήτημα.
Για ενδοεταιρική επικοινωνία χρησιμοποιούνται συνήθως Slack για μηνύματα ή γρήγορες κλήσεις, Google Meet και Zoom για συναντήσεις μεγάλης διάρκειας (με κάμερα ή χωρίς).
Κάθε νέος εργαζόμενος στο Τμήμα, ακολουθεί εκπαίδευση για να μπορέσει να εξοικειωθεί με όλα αυτά τα εργαλεία. Ακόμα και η εκπαίδευση, πραγματοποιείται τις περισσότερες φορές απομακρυσμένα.
Τα συναισθήματα και τα πλεονεκτήματα των remote workers
Ίσως ήδη όλα αυτά να ακούγονται περίπλοκα, όμως απ’ ότι φαίνεται στην πράξη, δεν είναι. Αντίθετα, αυτή η καθημερινότητα φαίνεται ότι είναι ευχάριστη για τους εργαζόμενους ενώ η καθαυτή επιλογή της remote εργασίας αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για υποψήφιους εργαζόμενους.
Είναι γεγονός ότι η τηλεργασία δίνει την ελευθερία της τοποθεσίας, αρκεί να έχει κανείς ένα laptop και σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο. Τα φυσικά γραφεία του εργοδότη λίγη σημασία έχουν, καθώς δεν υπάρχουν γεωγραφικοί περιορισμοί. Το Papaki έχει γραφεία στο Ηράκλειο Κρήτης, αλλά πολλοί εργαζόμενοί του ζουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Ο Κοσμάς Γουριώτης, Customer Experience Assistant, δουλεύει για το Papaki από τα Φάρσαλα εδώ και μερικούς μήνες και αναφέρει χαρακτηριστικά "Το Papaki είναι η πρώτη εμπειρία remote εργασίας που βιώνω. Η αλήθεια είναι πως όταν έκανα την αίτηση δεν είχα προσέξει πως αφορούσε remote εργασία και όταν το έμαθα ήθελα ακόμη περισσότερο τη θέση".
Πολλά είναι τα οφέλη που προσφέρει η τηλεργασία με κυριότερα την άνεση χώρου, την ευελιξία του ωραρίου και ασφαλώς την εξοικονόμηση χρόνου από τις μετακινήσεις, κάτι το οποίο έχει θετικό αντίκτυπο τόσο σε οικονομικό όσο και σε περιβαλλοντικό επίπεδο. Ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, Customer Experience Manager, αναφέρει μεταξύ άλλων: “Σαν άνθρωπος που μεγάλωσε και δούλεψε στην Αθήνα, αρχικά γλιτώνω τις 2-3 ώρες στο δρόμο που ξόδευα. Ο χρόνος αυτός δεν μπορεί να πληρωθεί ή να αντικατασταθεί σε χρήματα. Έχω δουλέψει 6ωρο στην Αθήνα και έκανα 9 ώρες σύνολο. Τώρα είναι 8 ακριβώς και είμαστε όλοι κερδισμένοι. Προσωπικά είμαι fan του remote. Δουλεύω από τον προσωπικό μου χώρο, χωρίς να σκέφτομαι τι πρέπει να φορέσω, με τον καφέ μου, το γάτο, το σκυλί μου για τη ψυχοθεραπεία. Γλιτώνω την κίνηση, το κρύο του χειμώνα, την υπερβολική ζέστη του καλοκαιριού. Οικονομικά κάνω αποταμίευση σε βενζίνη. Τρώω στο σαλόνι μου. Η λίστα μπορεί να είναι τεράστια.”
Αλλά και για όσους αγαπούν τα ταξίδια και τις αλλαγές παραστάσεων, το remote working αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή. “Έχω εργαστεί από παραλία, από καφετέρια στη Μύκονο, από διακοπές καλοκαιρινές, από σκάφος κοντά στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιά - ενώ έχω ανοίξει τον υπολογιστή ακόμα και στο Queen of Tarts στην Ιρλανδία” αναφέρει η Ιωάννα Κοντάκη, Senior Account Management Associate που εργάζεται στο Papaki από το 2017.
Μύθοι και αλήθειες
Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την τηλεργασία, όπως για παράδειγμα, ότι οι εργαζόμενοι διαρκώς «χαζεύουν» ή κάνουν άλλες δουλειές μέσα στο σπίτι. Ο Βαγγέλης Κοκκινάκης, Customer Experience Associate του Papaki, σχολιάζει σχετικά: “Προσωπικά θεωρώ ότι αυτό δεν ισχύει σε κανέναν βαθμό. Πρώτον δεν έχεις αντιπερισπασμούς ούτε κάποιο άγχος να αργήσεις στην δουλειά σου οπότε προσαρμόζεις το πρόγραμμα σου. Δεύτερον είσαι πιο αφοσιωμένος στην εργασία σου και είναι στο χέρι του κάθε υπαλλήλου να είναι παραγωγικός είτε αφορά remote εργασία είτε φυσική παρουσία και να εξελιχθεί στον χώρο του.” Στην πραγματικότητα, πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι οι εργαζόμενοι εξ αποστάσεως μπορούν να είναι πιο παραγωγικοί, να έχουν λιγότερο άγχος και να ωφελούν περισσότερο την εκάστοτε επιχείρηση. (Μελέτες Joint Research Centre της Ε.Ε., 2020)
H έλλειψη διαπροσωπικών σχέσεων και επικοινωνίας, είναι μία από τις βασικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όσοι εργάζονται με τηλεργασία. Δεν είναι λίγοι οι εργαζόμενοι που αναζητούν την face to face επαφή για να «αποφορτιστούν» σε έναν βαθμό από την πίεση και κούραση της δουλειάς, ανταλλάσσοντας λίγες κουβέντες. Ειδικότερα νέοι εργαζόμενοι οι οποίοι δεν έχουν προλάβει να ζήσουν την εμπειρία του γραφείου, καθώς εργάζονταν εξ αρχής αποκλειστικά με τηλεργασία. Ωστόσο, συγκρίνοντας τα πλεονεκτήματα της δουλειάς στο γραφείο με την τηλεργασία, η τελευταία φαίνεται να υπερτερεί, σύμφωνα με τους εργαζομένους Εξυπηρέτησης Πελατών του Papaki.
Η τηλεργασία επιτρέπει την ποιοτική εργασία από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη. Επιτρέπει σε εργαζόμενες μητέρες να περνούν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά τους στο σπίτι. Εξοικονομούν έως και 3 ώρες καθημερινά από τις μετακινήσεις και γενικότερα εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο από την ζωή. “Το μεγαλύτερο δώρο που έχουμε είναι ο χρόνος μας σε αυτή τη ζωή και αυτός δεν μπορεί να μας ξεπληρωθεί, να προστεθεί ούτε να γυρίσει πίσω. Οπότε προσωπικά οι 1-3 ώρες που γλιτώνουμε καθημερινά από τη ζωή μας είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα”, τονίζει ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, Customer Experience Manager.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Περισσότερες από τις μισές μεγάλες εταιρείες (55%) αδυνατούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις κυβερνοεπιθέσεις, καθώς δεν εντοπίζουν και δεν αντιμετωπίζουν γρήγορα τις παραβιάσεις ή δεν περιορίζουν τον αντίκτυπό τους, σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture.
Με βάση παγκόσμια έρευνα σε περισσότερα από 4.700 στελέχη, η μελέτη State of Cybersecurity Resilience 2021 της Accenture διερευνά το βαθμό στον οποίο οι οργανισμοί δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα των δράσεών τους καθώς και την απόδοση των επενδύσεών τους στον τομέα αυτό.
Συγκεκριμένα, 81% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι «το να βρίσκεσαι ένα βήμα μπροστά από τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου αποτελεί μια διαρκή μάχη και το κόστος είναι μη βιώσιμο», σε σχέση με 69% στην περσινή μελέτη. Ταυτόχρονα, ενώ 82% των ερωτηθέντων αύξησε τις δαπάνες στην κυβερνοασφάλεια τον περασμένο χρόνο, ο αριθμός των παραβιάσεων -που περιλαμβάνουν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε δεδομένα, εφαρμογές, υπηρεσίες, δίκτυα ή συσκευές- αυξήθηκε κατά 31% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ανήλθε κατά μέσο όρο σε 270 ανά εταιρεία.
«Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου γίνονται διαρκώς καλύτεροι στην εξεύρεση νέων τρόπων επιθέσεων», δήλωσε ο Κώστας Καμποσιώρας, επικεφαλής του Τομέα Τεχνολογίας της Accenture στην Ελλάδα. «Η ανάλυσή μας αποκαλύπτει ότι οι οργανισμοί πολύ συχνά επικεντρώνονται αποκλειστικά στα επιχειρηματικά αποτελέσματα θέτοντας σε δεύτερη μοίρα την κυβερνοασφάλεια, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο. Αν και το να βρεθεί η σωστή ισορροπία δεν είναι εύκολη υπόθεση, όσοι έχουν καθαρή εικόνα των πιθανών απειλών και ισχυρή ευθυγράμμιση με τις επιχειρηματικές προτεραιότητες επιτυγχάνουν μεγαλύτερα επίπεδα ανθεκτικότητας στον κυβερνοχώρο».
Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης την ανάγκη να επεκταθούν οι πρωτοβουλίες κυβερνοασφάλειας πέρα από τα στενά τείχη ενός οργανισμού σε ολόκληρο το οικοσύστημά του, καθώς οι έμμεσες επιθέσεις -δηλαδή οι παραβιάσεις σε έναν οργανισμό μέσω της αλυσίδας αξίας του- συνεχίζουν να αυξάνονται. Για παράδειγμα, παρά το γεγονός ότι 67% των οργανισμών θεωρεί ότι το οικοσύστημά τους είναι ασφαλές, οι έμμεσες επιθέσεις αντιπροσώπευαν 61% όλων των κυβερνοεπιθέσεων το περασμένο έτος σε σχέση με 44% ένα χρόνο πριν.
Επιπλέον, η έρευνα εντόπισε μια μικρή ομάδα εταιρειών που διαπρέπουν σε θέματα κυβερνοασφάλειας και ευθυγραμμίζουν παράλληλα την επιχειρηματική στρατηγική τους για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων και μεγαλύτερης απόδοσης των επενδύσεών τους στην ασφάλεια.
Σε σύγκριση με άλλους οργανισμούς, οι εταιρείες αυτές, οι «Πρωταθλητές του Κυβερνοχώρου (Cyber Champions)» όπως τους αποκαλεί η Accenture, είναι πολύ πιθανότερο να:
- επιτύχουν ισορροπία μεταξύ της κυβερνοασφάλειας και των επιχειρηματικών στόχων.
- έχουν CISOs, που αναφέρονται απευθείας στον/ην CEO και στο Διοικητικό Συμβούλιο και διατηρούν μια πολύ στενότερη σχέση με τις επιχειρησιακές διευθύνσεις και τον/ην CFO.
- συμβουλεύονται συχνά τον/την CEO και τον/την CFO καθώς αναπτύσσουν τη στρατηγική κυβερνοασφάλειας του οργανισμού τους.
- προστατεύουν τον οργανισμό τους από απώλεια δεδομένων.
- ενσωματώνουν την ασφάλεια στις cloud πρωτοβουλίες τους.
- αξιολογούν την ωριμότητα του προγράμματος κυβερνοασφάλειας τουλάχιστον σε ετήσια βάση.
«Οι μεγαλύτερες δαπάνες στην κυβερνοασφάλεια χωρίς την απαραίτητη ευθυγράμμιση με τους επιχειρηματικούς στόχους και τμήματα δεν συνεπάγονται μεγαλύτερη ασφάλεια», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Βουζοπλής, επικεφαλής του Τομέα Κυβερνοασφάλειας της Accenture στην Ελλάδα. «Οι CISOs πρέπει να απομακρυνθούν από τα σιλό που εστιάζουν στην ασφάλεια, ώστε να μπορούν να συνεργαστούν με τα κατάλληλα στελέχη στον οργανισμό τους για να αποκτήσουν μια ολιστική εικόνα των επιχειρηματικών κινδύνων και προτεραιοτήτων».
Αναλυτικές πληροφορίες για τη μελέτη είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση State of Cybersecurity Resilience 2021.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στην Beyond 4.0, τη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας και καινοτομίας στη ΝΑ Ευρώπη που διεξάγεται από τις 14 έως τις 16 Οκτωβρίου στo Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, δίνει το δυναμικό παρών η Generation Y – International eBusiness Hub ως ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των ψηφιακών τεχνολογιών.
Με 77% του κοινού να χρησιμοποιεί πλέον κάποια συσκευή ή υπηρεσία που η λειτουργία της βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη (ενώ μόλις το 33% το αντιλαμβάνεται!), η 4η Βιομηχανική Επανάσταση δείχνει να βρίσκεται σε υψηλά ποσοστά εφαρμογής στην καθημερινότητά μας.
Η Beyond 4.0, η διαδραστική έκθεση – σημείο αναφοράς για την τεχνολογική πρωτοπορία και την 4η Βιομηχανική Επανάσταση, πρόκειται να φιλοξενήσει όλους τους leaders της πληροφορικής και του Industry 4.0 (ανάμεσά τους IBM, Intracom, Cisco, Oktabit, InfoQuest), παρέχοντας τη δυνατότητα συμμετοχής σε διεθνή φόρα (Technology Forum & Industry Forum), έχοντας ως σκοπό να λειτουργήσει ως καταλύτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, καθώς και την καθιέρωση της Θεσσαλονίκης ως technology hub της ΝΑ Ευρώπης.
Η Generation Y, αποδεικνύοντας σταθερά την ηγετική της παρουσία μέσω της συμμετοχής της σε διοργανώσεις που σκοπό έχουν να μεταδώσουν τις πιο καινοτόμες τάσεις και τα digital οικοσυστήματα, κρατάει τη σκυτάλη του ψηφιακού μετασχηματισμού για ακόμα μία φορά, όχι μόνο συμμετέχοντας με δικό της περίπτερο (stand A5 στο περίπτερο 13), αλλά έχοντας επίσης αναλάβει σειρά υπηρεσιών για τη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας:
- Ψηφιακή προώθηση της Beyond 4.0 με high-end & insight-based performance marketing
- Έρευνα αγοράς για αλίευση χρήσιμων πληροφοριών για τους διοργανωτές
- Live προβολή στα social media της έκθεσης όλων των δρώμενων και του παλμού της
- Έρευνα ικανοποίησης χορηγών, επισκεπτών, συμμετεχόντων.
Επίσης, ο Αναστάσιος Σπανίδης, Founder & CEO της Generation Y θα βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες και διεθνώς αναγνωρισμένες προσωπικότητες που συμμετέχουν στην έκθεση, εκπροσωπώντας την ελληνική πολυεθνική με την ομιλία του στη θεματική ενότητα “Technology Trends in the AI Era” την Παρασκευή 15/10, στις 12:00, απαντώντας σε όλα τα καίρια ερωτήματα αναφορικά με τα πρότυπα που διαμορφώνουν το μέλλον του e-business και πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις προκλήσεις που επιτάσσει η νέα digital εποχή.
Tη διοργάνωση της Beyond 4.0 έχουν αναλάβει η ΔΕΘ-Helexpo, η Be-Best και οι Industry Disruptors Game Changers (IDGC).
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, συμμετέχει για 5η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με μία σειρά από δράσεις, παιχνίδια και εκπλήξεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους του στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάζεται κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου (4 – 9 Οκτωβρίου 2021), υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Το Papaki δεν θα μπορούσε να λείπει από την «γιορτή» της εξυπηρέτησης πελατών, η οποία κατάφερε να γίνει θεσμός για ολόκληρη την επιχειρηματική κοινότητα.
Βασισμένο στο σύνθημα της φετινής διοργάνωσης «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε ΜΑΖΙ», το Papaki θέλησε και φέτος να φέρει τους ανθρώπους του κοντά, όχι μόνο για να αναδείξει την ποιότητα της εργασίας τους αλλά και να προβάλλει τον ανθρωποκεντρικό του χαρακτήρα. Καθημερινά οι εργαζόμενοι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και γι’ αυτόν τον λόγο η εταιρεία θέλει να τους πει έμπρακτα ένα “ευχαριστώ”.
Στο πλαίσιο των εορτασμών της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, το Papaki ετοιμάζει ορισμένες εξ αποστάσεως δράσεις για τους εργαζομένους του, με παιχνίδια όπως Pictureka, Ναυμαχία κ.α., αλλά και μία σειρά από εκπλήξεις και δώρα.
Επίσης, θα πραγματοποιηθούν ομιλίες, τις οποίες θα μπορούν να παρακολουθήσουν, όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας:
- Ομιλία τηςClarisse Ndjel-Porchet, Chief Human Resources Officer Team.Blue με θέμα ”Inclusion and Diversity”.
- Ομιλία από τον εκπαιδευτή/σύμβουλο σε θέματα HR Μάνο Παυλάκη, με θέμα “I listen, I think, I ask”.
Το Papaki, όμως, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών έχει ετοιμάσει και ειδικές προσφορές για τους πελάτες του, ως ένα "ευχαριστώ" για την προτίμηση και την εμπιστοσύνη που του δείχνουν τόσα χρόνια.
Συγκεκριμένα: .eu domains στα €2.50/έτος από €6.99/έτος και έκπτωση 10% στα νέα, ετήσια πακέτα Web Hosting.
Η Στέλλα Πάνου, Head of Customer Experience, δήλωσε σχετικά: «Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί πλέον έναν θεσμό και είναι μία εξαιρετική ευκαιρία για να τονώσουμε το ηθικό των εργαζομένων και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πρώτη γραμμή της εταιρείας που εργάζεται αδιάκοπα για την εξυπηρέτηση όλων των ανθρώπων που προτιμούν το Papaki. Καθημερινά όλη η ομάδα, είτε σαν σύνολο είτε σε ατομικό επίπεδο, εργάζεται με στόχο να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία και υπηρεσίες για τους πελάτες μας».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, λανσάρει το ανανεωμένο «Remote Work Policy», μέσω του οποίου, οι εργαζόμενοι της εταιρείας, έχουν πλέον μια ξεκάθαρη εικόνα και σαφείς οδηγίες σχετικά με την τηλεργασία.
Η συγκεκριμένη Πολιτική βασίστηκε σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: την αύξηση της αποδοτικότητας / παραγωγικότητας, την μείωση του στρες, την ευελιξία και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.
Από την πρώτη κιόλας στιγμή που υιοθετήθηκε στην εταιρεία το remote working το 2016, το Papaki δημιούργησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό τηλεργασίας. Ωστόσο, δεδομένων των συνθηκών που εδραιώθηκαν στη χώρα μας λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, κατά την οποία η πλειοψηφία των επιχειρήσεων υιοθέτησε την τηλεργασία, το Papaki φρόντισε να εμπλουτίσει και να ανανεώσει τον ήδη υπάρχοντα οδηγό, δημιουργώντας ένα πιο ξεκάθαρο πλαίσιο για τους εργαζομένους που επιλέγουν να εργαστούν εξ αποστάσεως.
Με πρωτοβουλία του Τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού της εταιρείας, όλοι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε έναν νέο αναλυτικό οδηγό, στον οποίο θα μπορούν να πλοηγηθούν στους κανόνες, στα απαραίτητα εργαλεία και τις ενέργειες που θα πρέπει να έχουν υπόψη τους για να εργαστούν αποτελεσματικά από όπου κι αν βρίσκονται.
Συγκεκριμένα, η νέα Πολιτική τηλεργασίας παρέχει σαφείς πληροφορίες και χρήσιμες συμβουλές για το πώς μπορούν οι εργαζόμενοι του Papaki να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους, να μειώσουν το στρες και πώς να διαμορφώσουν τον εργασιακό τους χώρο και περιβάλλον, ώστε να αναβαθμιστεί η ποιότητα της εργασίας και της ζωής τους. Επιπλέον, αναγράφονται και αναλύονται όλα εκείνα τα εργαλεία που προτείνει και χρησιμοποιεί η εταιρεία, ώστε η εργασία εξ αποστάσεως να γίνεται ευκολότερη και αποδοτικότερη.
Βασικές αξίες που εμπεριέχονται στον οδηγό και θα πρέπει να υιοθετεί ο κάθε εργαζόμενος, είναι το work-life balance, η ουσιαστική επικοινωνία με τους συναδέλφους του, ο επαγγελματισμός, η αφοσίωση στους στόχους, ο σωστός προγραμματισμός στη διαχείριση των εργασιών κ.α. Συχνά, στο μοντέλο της τηλεργασίας, παρατηρείται το φαινόμενο «burnout», γι΄αυτό μικρά διαλείμματα μετά το πέρας του κάθε task είναι ζωτικής σημασίας.
Η ασφάλεια των δεδομένων είναι από τα σημαντικότερα ζητήματα μιας εταιρείας. Γι’ αυτό το Papaki έχει εξασφαλίσει τα κατάλληλα εργαλεία που θα διατηρήσουν ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα τόσο της εταιρείας όσο και των πελατών του. Σύμφωνα με τον οδηγό, είναι αναγκαίο, να υπάρχει σταθερή και ασφαλής σύνδεση στο διαδίκτυο, όπως και απρόσκοπτη σύνδεση στο VPN της εταιρείας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, παρότι οι περισσότερες επιχειρήσεις (88%) έχουν πλέον σαφή εικόνα των τωρινών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν, ελάχιστες εξ αυτών (6%) δηλώνουν απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους να προβλέπουν και να ανταποκρίνονται στις μελλοντικές τάσεις. Η μελέτη Business Futures 2021 έχει στόχο να βοηθήσει τα ηγετικά στελέχη να κατανοήσουν τη νέα πραγματικότητα, εντοπίζοντας καίρια σήματα επιχειρηματικής αλλαγής που διαμορφώνουν το επιχειρείν, προκειμένου να διοικήσουν με επιτυχία τους οργανισμούς τους.
«Το συμπιεσμένα χρονοδιαγράμματα δράσης που επέβαλε η πανδημία ενίσχυσαν την αναγκαιότητα και δημιούργησαν την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν την ευελιξία τους, να εξερευνήσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και να καλλιεργήσουν νέες ικανότητες που ενισχύουν την ανθεκτικότητά τους» δήλωσε ο Μάριος Λημνιός, Strategy and Consulting Lead της Accenture στην Ελλάδα. Η μελέτη Business Futures λειτουργεί ως ένα ραντάρ που βοηθά τα ηγετικά στελέχη να αντιληφθούν τα σήματα επιχειρηματικής αλλαγής και να πλοηγηθούν με επιτυχία στο μέλλον.»
Οι μακροχρόνιες τάσεις, όπως η υιοθέτηση του cloud και οι αλλαγές στα καταναλωτικά πρότυπα έχουν διακοπεί, επιταχυνθεί ή αντιστραφεί λόγω της πανδημίας. Παράλληλα, νέες εφοδιαστικές αλυσίδες και επιχειρηματικά μοντέλα αναπτύχθηκαν μέσα σε μερικές μόλις ημέρες, ενώ η υπόσχεση για νέα πρωτοποριακά επιστημονικά επιτεύγματα εκπληρώθηκε μετά διθυράμβων μέσα σε λίγους μόνο μήνες. Στο πλαίσιο αυτό, μετά από δύο σχεδόν έτη συνεχών αναταράξεων, αναδύθηκε ένα νέο επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο ζητείται να προσδιοριστεί καλύτερα η πορεία και η επίδραση της αλλαγής.
Έξι «σήματα αλλαγής» για την καλύτερη προετοιμασία των επιχειρήσεων
Με αφετηρία μια εκτεταμένη λίστα 400 τάσεων που συγκεντρώθηκαν μέσω πληθοπορισμού (crowdsourcing), η Accenture συνεργάστηκε με εξωτερικούς συνεργάτες, ακαδημαϊκούς και ερευνητές προκειμένου να ορίσει τις 25 ισχυρότερες τάσεις επιχειρηματικής αλλαγής. Μολονότι και οι 25 τάσεις φαίνονται να ασκούν σημαντική επίδραση στις επιχειρήσεις την ερχόμενη τριετία, 6 εξ αυτών ξεχώρισαν ως ουσιώδεις για τη μελλοντική επιτυχία των επιχειρήσεων, καθώς παρουσιάζουν ευκαιρίες και κίνητρα στα ηγετικά στελέχη να αγκαλιάσουν την αλλαγή και να βρουν άμεσα νέους τρόπους ανάπτυξης:
1) Μαθαίνοντας από το Μέλλον
Καθώς οι επιχειρήσεις αξιολογούν εκ νέου επιχειρηματικές δραστηριότητες που οδηγούν στην ανάπτυξη, η εστίαση αποκλειστικά σε ιστορικά δεδομένα για την πρόβλεψη του μέλλοντος τίθεται σε αμφισβήτηση. Για γρήγορη λήψη αποφάσεων, πολλές επιχειρήσεις αποκτούν νέα σύνολα δεδομένων και αξιοποιούν την ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων και την τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να εντοπίζουν και να αντιδρούν αποτελεσματικά στις μετατοπίσεις της αγοράς. Η μελέτη διαπιστώνει ότι 77% των επιχειρήσεων αύξησε τη χρήση εσωτερικών και εξωτερικών πηγών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο κατά τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ μόνο 38% των επιχειρήσεων ανέφερε ότι οι εργαζόμενοί τους χρησιμοποιούν σταθερά τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο στην καθημερινότητά τους. Επιπλέον, μόνο 36% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι διαθέτει ένα ανώτατο διευθυντικό στέλεχος το οποίο είναι υπεύθυνο για τις προσπάθειες αυτές, ενώ λιγότερες από τις μισές εταιρείες (43%) έχουν στο δυναμικό τους στελέχη με επαρκή προσόντα για να υποστηρίξουν αυτές τις πρωτοβουλίες.
2) Αποκεντρωμένη Λήψη Αποφάσεων
Η παγκόσμια κρίση συνέτεινε στον κατακερματισμό των αγορών, ενώ πλέον αναδύονται διακριτές περιοχές οι οποίες διαθέτουν δικά τους συστήματα διακυβέρνησης, οικονομικά μοντέλα και κουλτούρα. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτικές συμπεριφορές μεταβάλλονται γρήγορα και νέοι ανταγωνιστές καλύπτουν τις εξελισσόμενες ανάγκες. Οι επιχειρήσεις ανταποκρίνονται στην πρόκληση αυτή με αποκεντρωμένους κόμβους αποφάσεων, δημιουργώντας μια δικτυωμένη δομή ομάδων, οι οποίες μπορούν να ενεργούν με αμεσότητα και ευελιξία. Όταν οι επιχειρήσεις ενδυναμώνουν τις «παρυφές» τους, έτσι ώστε να λαμβάνονται εκεί οι περισσότερες καθημερινές επιχειρησιακές αποφάσεις, απελευθερώνεται χρόνος στα ανώτατα διοικητικά στελέχη προκειμένου να εστιάζουν στις βασικές στρατηγικές αποφάσεις. Η μελέτη διαπίστωσε ότι 91% των οργανισμών είναι πρόθυμο και ικανό να λειτουργεί περισσότερο ως μια «ομοσπονδία» επιχειρήσεων προκειμένου να ανταποκρίνεται στον αυξανόμενο κατακερματισμό του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ενώ περισσότερες από τις μισές (58%) δηλώνουν ότι το επιχειρηματικό μοντέλο τους θα αλλάξει το επόμενο έτος.
3) Βιωσιμότητα
Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη να έχουν έναν ολιστικό σκοπό, αλλά ανάμεσα στις προθέσεις και στα παραγόμενα αποτελέσματα προκύπτει ένα χάσμα που διευρύνεται διαρκώς. Το παράδοξο του σκοπού καταδεικνύει τις προκλήσεις όσον αφορά την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στην λειτουργία των οργανισμών και την επιτυχή ανταπόκρισή τους στις δεσμεύσεις τους προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη. Σύμφωνα με τη μελέτη, 28% των ανώτατων στελεχών δηλώνει ότι δεν δεσμεύτηκε προσωπικά για την παροχή ολιστικής αξίας, ενώ 48% των επιχειρήσεων αναφέρει ότι ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια είναι η εξισορρόπηση της βιωσιμότητας με τις εμπορικές προτεραιότητες. Εντούτοις, υπάρχουν ενδείξεις ενός νέου ρεύματος που κινείται προς τη διαφύλαξη των φιλοδοξιών σε θέματα βιωσιμότητας παράλληλα με τα κέρδη, καθώς μόνο 24% των ηγετικών στελεχών δηλώνει ότι θα εξέταζε το ενδεχόμενο να περικόψει τις επενδύσεις σε ESG πρωτοβουλίες, για χάρη των οικονομικών στόχων.
4) Εφοδιαστική Αλυσίδα Άνευ Περιορισμών
Η πανδημία αποτέλεσε αναμφισβήτητα τεράστια πρόκληση στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Για να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες της αγοράς για γρήγορη, ευέλικτη, οικονομικά αποδοτική και βιώσιμη εκτέλεση παραγγελιών, οι επιχειρήσεις καταργούν τα φυσικά όρια των αλυσίδων εφοδιασμού τους και μεταφέρουν την παραγωγή στο σημείο της ζήτησης. Η μελέτη αναφέρει ότι 92% των επιχειρήσεων έχει αυξήσει ή σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση ευέλικτων κέντρων, και 96% των επιχειρήσεων έχει δημιουργήσει ή σχεδιάζει να δημιουργήσει περιφερειακές αλυσίδες εφοδιασμού.
5) Πραγματική «Εικονικότητα»
Τα όρια μεταξύ φυσικού και εικονικού κόσμου γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτα και επαναπροσδιορίζουν την αίσθηση της πραγματικότητας και της τοποθεσίας, επηρεάζοντας τον τρόπο που οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται, καταναλώνουν και κοινωνικοποιούνται. Εξερχόμενοι από μια περίοδο περιορισμένης φυσικής αλληλεπίδρασης, 88% των επιχειρήσεων επενδύει σε νέες τεχνολογίες για τη δημιουργία εικονικών περιβαλλόντων (virtual-reality, VR) και, μεταξύ αυτών, 91% σχεδιάζει να επενδύσει περαιτέρω. Μάλιστα, η τρέχουσα τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας, η οποία εμπλέκει κυρίως τις αισθήσεις της όρασης και της ακοής, με την πάροδο του χρόνου θα γίνεται ολοένα και πιο ρεαλιστική, εμπλέκοντας όλες τις αισθήσεις μας και δημιουργώντας μια καλύτερη σύνδεσή μας με το φυσικό περιβάλλον.
6) Η Νέα Επιστημονική Μέθοδος
Η πανδημία έφερε στο επίκεντρο την επιστημονική καινοτομία, τοποθετώντας την στην κορυφή της επιχειρηματικής ατζέντας. Ενώ κατά την τελευταία δεκαετία, κάθε εταιρεία έγινε ψηφιακή εταιρεία, την επόμενη δεκαετία, κάθε εταιρεία θα πρέπει να μετατραπεί σε επιστημονική κοιτίδα, αξιοποιώντας την επιστήμη για να αντιμετωπίσει τις θεμελιώδεις προκλήσεις της ανθρωπότητας. Το γεγονός αυτό θα παράξει ασύλληπτες νέες δυνατότητες, αλλά μόνο με την προϋπόθεση ότι οι επιχειρήσεις θα βελτιώσουν την προσέγγισή τους απέναντι στην καινοτομία. Η μελέτη διαπίστωσε ότι 83% των επιχειρήσεων συμφωνεί ότι η υιοθέτηση μιας επιστημονικής προσέγγισης στην καινοτομία θα τους φέρει σε πλεονεκτική θέση για μελλοντική επιτυχία, ενώ 82% δήλωσε ότι η επένδυση σε επιστήμες εκτός των παραδοσιακών βιομηχανικών ορίων τους θα είναι κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας για τις επιχειρήσεις τους.
«Παρότι οι επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να ανταποκριθούν σε ένα συμπιεσμένο χρονικά μετασχηματισμό, σήμερα υπάρχει μια κοινή αίσθηση ότι πρέπει να αλλάξουν τις στρατηγικές τους, να επανεξετάσουν την πορεία τους και να βοηθήσουν τους ανθρώπους τους να προσαρμοστούν σε αυτό το νέο τοπίο καθώς επανεφευρίσκονται για ένα πολύ διαφορετικό αύριο», πρόσθεσε ο Μάριος Λημνιός.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με σύνθημα "υιοθέτησε ένα καλύτερο μέλλον", το BestPrice.gr ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με το WWF Ελλάς, στο πλαίσιο του "BestPrice Give". Συγκεκριμένα, το BestPrice.gr δημιούργησε μία ειδική ενότητα, όπου οι χρήστες της Πλατφόρμας θα ενημερώνονται για τους τρόπους που μπορούν να στηρίζουν τη δράση του WWF Ελλάς μέσω της συμβολικής υιοθεσίας ενός απειλούμενου είδους (π.χ. χελώνα καρέτα, δελφίνι, τίγρης, πάντα, πολική αρκούδα, πιγκουίνος).
Το BestPrice Give λειτουργεί ως ξεχωριστός “χώρος” στο BestPrice.gr από το 2019, εξασφαλίζοντας σε Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς (ΜΚΟ) τη δωρεάν προβολή των προϊόντων τους στο καταναλωτικό κοινό της χώρας. Στόχος του BestPrice Give είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα που αφορούν τη φιλανθρωπία, την προστασία του περιβάλλοντος και των ζώων καθώς και η διάδοση του μηνύματος που πρεσβεύει κάθε ΜΚΟ σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Σήμερα, το BestPrice Give έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, ώστε οι καταναλωτές να ενημερώνονται όχι μόνο για το πώς μπορούν να παραγγείλουν ηλεκτρονικά για να στηρίξουν με την αγορά τους ένα κοινωφελή σκοπό, αλλά και για όλους τους διαθέσιμους τρόπους που μπορούν να προσφέρουν, όπως χρηματική δωρεά ή συμβολική υιοθεσία. Γιατί η προσφορά δεν έχει όρια. Και κάθε κίνηση, ακόμη και μικρή, μετράει για ένα καλύτερο μέλλον.
«Κάνοντας κάποιος μια συμβολική υιοθεσία, κάνει τη διαφορά μεταξύ εξαφάνισης και επιβίωσης για ένα πολύτιμο κομμάτι της άγριας ζωής, συμβάλλοντας παράλληλα, στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο για όλους μας! Ευχαριστούμε θερμά το BestPrice.gr για αυτή την ξεχωριστή πρωτοβουλία του και καλούμε όλους τους πολίτες να δείξουν την αγάπη τους στο περιβάλλον, στηρίζοντας το έργο και τις προσπάθειες του WWF Ελλάς», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Λιαρίκος, Επικεφαλής τμήματος ανάπτυξης, WWF Ελλάς.
Υιοθέτησε και εσύ ένα ζώο, η επιβίωση του οποίου απειλείται, στηρίζοντας τη δράση του WWF εδώ.
Μάθε περισσότερα για το BestPrice Give εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αναγνωρίζεται η συμβολή της Generation Y – International eBusiness Hub στην ελληνική οικονομία και κατ’ επέκταση κοινωνία, από το θεσμό των βραβείων Diamonds of the Greek Economy 2021.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2021, στο Κτήμα «Γαλάζιο», η ελληνική πολυεθνική βραβεύθηκε ως Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας, καθώς με τα έργα και τις καινοτομίες που έχει υλοποιήσει έχει συμβάλλει στην άμεση ή έμμεση δημιουργία 1.000 θέσεων εργασίας, στην εξαγωγική δραστηριότητα 17 ελληνικών επιχειρήσεων, στον κύκλο εργασιών άνω των €300 εκατομμυρίων, για το 2020.
Στόχος του σημαντικού και καταξιωμένου αυτού θεσμού, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, ανάμεσα σε άλλους κρατικούς φορείς, είναι να αναδεικνύονται κάθε χρονιά οι δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις, η αξιολόγησή των οποίων συντελέστηκε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών, κριτηρίων και παραγόντων.
“Μετά από μια χρονιά που λειτούργησε ως πρόκληση για την εταιρεία, καθώς κλήθηκε να στηρίξει με τις υπηρεσίες της το λιανεμπόριο και γενικότερα την οικονομία, η βράβευση ως Diamond of the Greek Economy ήρθε ως επιστέγασμα στην ευρύτερη επενδυτική διάθεση της Generation Y, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξή της”, δήλωσε ο κος Σπανίδης Αναστάσιος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Generation Y, και συνέχισε: «Προχωράμε σε αποκλειστικές συνεργασίες με μεγάλους οίκους του εξωτερικού (όπως η γαλλική Algolia), με τους οποίους εισάγουμε καινοτόμες λύσεις που συνεισφέρουν στην ανάπτυξη των πωλήσεων και της εξαγωγικής δραστηριότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Παράλληλα, διευρύνουμε την εταιρεία μας κατά 100 νέες θέσεις εργασίας μέσα στο 2021, καθώς τόσο η ευθύνη, όσο και η ενσυναίσθηση έχουν αυξηθεί, στην αποστολή μας να υποστηρίζουμε τους πελάτες και συνεργάτες μας να πιάνουν τους στόχους τους».
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους επιχειρηματίες και στελέχη των μεγαλύτερων Ελληνικών επιχειρήσεων, μέλη της κυβέρνησης και του πολιτικού κόσμου καθώς και εκπρόσωποι των μεγαλύτερων επιχειρηματικών φορέων και μέσων μαζικής ενημέρωσης της χώρας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τη σταθερά ανοδική πορεία της συνέχισε και το 2020, η Oktabit, με τον κύκλο εργασιών της να ανέρχεται στα 84 εκατ. ευρώ, έναντι 74 εκατ. ευρώ το 2019 (+14%). Σε μία χρονιά με πολλές ιδιαιτερότητες και παρά τις συνθήκες που δημιούργησαν η πανδημία και τα μέτρα αντιμετώπισης της COVID-19, η Oktabit, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο της διανομής προϊόντων τεχνολογίας και ανάπτυξης εξειδικευμένων λύσεων, πέτυχε, να προστατέψει την υγεία των εργαζομένων, να αντιμετωπίσει τις ανάγκες των πελατών της, να υποστηρίξει τους Έλληνες καταναλωτές και να ενισχύσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Oktabit διαμορφώθηκαν το 2020 στα 5,4 εκατ. ευρώ, έναντι 2,8 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη οικονομική χρήση (+93,5%), με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται στα 4,3 εκατ., έναντι 1,8 εκατ. ευρώ το 2019.
Κατά τη διάρκεια του 2020, η πανδημία δημιούργησε νέα δεδομένα όσον αφορά τον τρόπο εργασίας, τόσο του ανθρωπίνου δυναμικού της Oktabit, όσο και συνολικά των πολιτών. Πρώτο μέλημα της διοίκησης της Oktabit ήταν η υγεία των εργαζομένων με τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας των χώρων και την εφαρμογή του μοντέλου της τηλεργασίας. Με ιδιαίτερη έμφαση στις ανάγκες των εργαζομένων με παιδιά, παρείχε τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εφαρμογή εκτεταμένης τηλεργασίας που συνεχίστηκε και μετά το πέρας του lockdown.
Την περίοδο της πανδημίας οι ανάγκες σε προϊόντα τεχνολογίας αυξήθηκαν σημαντικά και η Oktabit εξασφάλισε την απαραίτητη επάρκεια στα εμπορεύματα μεγάλης κινητικότητας. Στο πλαίσιο της ταχύτερης και ασφαλέστερης παράδοσης των παραγγελιών, χρησιμοποιήθηκαν τα ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα της εταιρείας, ενώ ενεργοποιήθηκαν και αποκλειστικές συνεργασίες με εταιρείες μεταφορών για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του 2020 η υπηρεσία software as a service (SaaS) «Reccodo», που δημιούργησε το τμήμα R&D της Oktabit, αξιοποιήθηκε από έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, ώστε να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα και στην αύξηση των online αγορών.
Η Oktabit βραβεύτηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά από την Dell ως Διανομέας της Χρονιάς 2020, με τη διάκριση «Infrastructure Solutions Distributor of the Year», στο πλαίσιο του θεσμού «Dell Partners Awards».
«Το 2020 ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά με πολλές προκλήσεις για όλους μας. Πρώτο μέλημά μας ήταν να διασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων μας. Παράλληλα, έπρεπε να είμαστε σε θέση να καλύψουμε τις αυξημένες ανάγκες των πελατών μας, καθώς καταναλωτές και επιχειρήσεις βασίστηκαν σε προϊόντα τεχνολογίας, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες και ανελαστικές απαιτήσεις που δημιούργησε η πανδημία. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Oktabit για την προσπάθεια που κατέβαλλε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020 και συνεχίζει και στην χρονιά που διανύουμε», σημείωσε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Oktabit.
«Η φετινή χρονιά μας προκαλεί με τις δικές της ιδιαιτερότητες, οι οποίες θα συνεχιστούν όσο συνεχίζεται και η μάχη για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις και να συνεχίσουμε να καλύπτουμε στο ακέραιο τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς πληροφορικής», ανέφερε ο Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής της Oktabit.
Η Oktabit θα συνεχίσει να ενισχύει τον πελατοκεντρικό της προσανατολισμό, και να εστιάζει στην υγιή οικονομική της βάση και στο άρτια καταρτισμένο δυναμικό της. Στους βασικούς στόχους της εταιρείας είναι η διεύρυνση της γκάμας των λύσεων και των προϊόντων που διαθέτει σε επιχειρήσεις και καταναλωτές, αξιοποιώντας τις συνεργασίες με τους περισσότερους από 50 κορυφαίους κατασκευαστές που εκπροσωπεί και υποστηρίζει στην ελληνική αγορά.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ιστορική συμφωνία για τον παγκόσμιο ελάχιστο εταιρικό φόρο υπεγράφη, στο βασικό της πλαίσιο, από 130 χώρες του ΟΟΣΑ, σε μια εξέλιξη που σηματοδοτεί και την πρώτη μεγάλη νίκη του Τζο Μπάιντεν και του σχεδίου του για ενιαία φορολόγηση των πολυεθνικών κολοσσών.
Την υπογραφή της συμφωνίας, η οποία ανοίγει τον δρόμο για να μπει φρένο στη φοροαποφυγή των «γιγάντων» της τεχνολογίας, όπως η Google, η Apple, η Facebook και η Amazon, ανακοίνωσε επισήμως ο ΟΟΣΑ στο Παρίσι, ενώ η Αμερικανίδα υπουργός Οικονομικών Τζάνετ Γέλεν έκανε λόγο για «ιστορική μέρα για την οικονομική διπλωματία». Όπως είπε, ο παγκόσμιος ελάχιστος εταιρικός φόρος αποτελεί έναν από τους βασικότερους στόχους της εξωτερικής πολιτικής της κυβέρνησης των ΗΠΑ.
«Εδώ και δεκαετίες οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν υπάρξει μέρος ενός αυτοκαταστροφικού διεθνούς φορολογικού ανταγωνισμού, μειώνοντας τους εταιρικούς μας φόρους και βλέποντας απλά τις άλλες χώρες να απαντούν κάνοντας το ίδιο. Το αποτέλεσμα ήταν ένας διεθνής αγώνας με κατεύθυνση προς τα κάτω», έγραψε η Γέλεν στο Twitter, προσθέτοντας: «Η σημερινή συμφωνία 130 χωρών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 90% του παγκόσμιου ΑΕΠ, είναι ένα ξεκάθαρο σημάδι: Αυτή η καθοδική πορεία βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στο να τελειώσει».
Η συμφωνία ορίζει επιβολή ελάχιστου φόρου εταιρικών κερδών «τουλάχιστον 15%», ο οποίος αναμένεται να αποδώσει 150 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ.
Ωστόσο, η εφαρμογή της απέχει ακόμη αρκετά, καθώς αφενός εκκρεμεί να συμφωνηθούν και οι -κρίσιμες- λεπτομέρειες του νέου καθεστώτος και αφετέρου κάθε μία από τις 130 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, θα πρέπει να προχωρήσει σε νομοθέτηση της συμφωνίας με παράλληλη αναδιαμόρφωση του φορολογικού κώδικα.
Ο ΟΟΣΑ στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι η συμφωνία θα οδηγήσει σε ανακατανομή του δικαιώματος φορολόγησης ύψος 100 δισ. δολαρίων στα κέρδη των ψηφιακών εταιρειών από τις χώρες προέλευσής τους, σε χώρες στις οποίες αντλούν κέρδη χωρίς όμως να διαθέτουν και φυσική παρουσία εκεί. «Το ιστορικό αυτό πακέτο θα διασφαλίσει ότι οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες θα πληρώνουν τους φόρους τους παντού», τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ Ματίας Κόρμαν.
Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr
Εικόνα: Pawel Czerwinski, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77