Tech & Business

Από τις 14 έως τις 16 Δεκεμβρίου 2020 το digital economy forum 2020

Η κρισιμότητα των εξελίξεων, καθώς και τα σημαντικά ζητήματα που έχουν προκύψει στην παρούσα συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19, επέβαλλαν στον κλάδο τεχνολογίας να συμβάλει από την πρώτη στιγμή, με όλες του τις δυνάμεις για την καλύτερη δυνατή διαχείριση των ιδιαίτερων προβλημάτων και θεμάτων, που αντιμετωπίζει η ελληνική κοινωνία και οικονομία.

Στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει η πανδημία του COVID-19, η τεχνολογία τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα, κατέχει καίριο ρόλο και αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για την κοινωνία και την οικονομία. Μέσα σε αυτήν την τραγική κρίση, η στρατηγική κατεύθυνση για τη μετάβαση σε μία σύγχρονη “ψηφιακή” Ελλάδα με αποφασιστικότητα και σχέδιο αποτελεί κοινό στόχο όλων μας.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΣΕΠΕ διοργανώνει και φέτος το digital economy forum 2020: Χτίζοντας την Ψηφιακή Ελλάδα μεταξύ 14 και 16 Δεκεμβρίου 2020, online μέσα από μία καινοτόμο ψηφιακή πλατφόρμα, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τα προβλεπόμενα μέτρα πρόληψης για την αντιμετώπιση του COVID-19.

Την εναρκτήριο κεντρική ομιλία θα πραγματοποιήσει ο Πρωθυπουργός της χώρας, κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ από το βήμα του forum θα απευθυνθεί και ο Πρόεδρος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κύριος Αλέξης Τσίπρας.

Το digital economy forum 2020 τελεί Υπό την Αιγίδα της Α.E. της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, ενώ συμμετέχουν και φέτος ομιλητές υψηλού κύρους και επιπέδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Παράλληλα, στο digital economy forum 2020 θα λάβουν μέρος κορυφαία κυβερνητικά στελέχη, Αξιωματούχοι των Ευρωπαϊκών Θεσμών, εκπρόσωποι κλαδικών φορέων και οργανισμών, εκπρόσωποι και ειδικοί της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας, εκπρόσωποι των σημαντικότερων επιχειρήσεων του κλάδου ψηφιακής τεχνολογίας καθώς και άλλων κλάδων της οικονομίας.

Οι βασικές θεματικές ενότητες του forum αφορούν: στις Πολιτικές αναφορικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε Ελλάδα και Ευρώπη, την οικονομία και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας, την επένδυση στην Ελληνική Βιομηχανία Ψηφιακών Τεχνολογιών και την Καινοτομία, την ενίσχυση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας, την Ψηφιακή Αυτοδιοίκηση καθώς και την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε παραγωγικούς κλάδους της Εθνικής οικονομίας.

Τέλος, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται οι τοποθετήσεις των επικεφαλής κορυφαίων επιχειρήσεων του κλάδου, οι οποίοι αναμένεται να δώσουν τη δική τους διάσταση όσον αφορά στο ψηφιακό στοίχημα που έχει να κερδίσει η Ελλάδα, στα επόμενα βήματα τόσο για το Λιανεμπόριο και το smart home, όσο και για τις υποδομές τηλεπικοινωνιών στη χώρα. Οι επικεφαλής των επιχειρήσεων, από κοινού με υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη, συζητούν για το μέλλον, το σχεδιασμό και τα επόμενα βήματα για την ψηφιακή Ελλάδα της μετά COVID-19 εποχής, αναλύοντας τη διεθνή εμπειρία και πρακτική.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το digital economy forum 2020 στο deforum.sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ανοδική η πορεία του Ομίλου Quest το Εννεάμηνο 2020

Ο Όμιλος Quest το εννεάμηνο 2020 παρουσίασε αύξηση 20,2% σε πωλήσεις, 9,4% σε λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) και 10,1% σε προ φόρων κέρδη (ΕΒΤ). Επίσης, υποχώρησαν κατά 53,4% ** τα καθαρά μετά φόρων κέρδη (ΕΑΤ).

Παράλληλα, διατήρησε την καλή χρηματοοικονομική του κατάσταση και συνέχισε την υλοποίηση των σχεδιασμένων αναπτυξιακών του επενδύσεων.

Τα βασικότερα Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα & Μεγέθη παρουσιάζονται ακολούθως:

* Δεν περιλαμβάνονται τα "Λοιπά κέρδη / (ζημίες)" της κατάστασης αποτελεσμάτων περιόδου, που σχετίζονται με την επενδυτική δραστηριότητα.

 

Η καθαρή δανειακή θέση (δάνεια μείον ταμειακά διαθέσιμα) του Ομίλου διαμορφώθηκε σε €11,6  εκ., έναντι  €13,9 εκ. στις 30/9/2019 και -€24,7 εκ. στις 31/12/2019. Οι επενδύσεις του Ομίλου στο εννεάμηνο 2020 ανήλθαν σε €16,5 εκ. μειωμένες κατά €12,7 εκ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Η πλειονότητα των φετινών επενδύσεων αφορά στην ανάπτυξη των υποδομών του κλάδου ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Αποτελέσματα 2020 ανά δραστηριότητα

 

  • Προϊόντα Πληροφορικής (εταιρείες: Info Quest Technologies, iSquare, Quest on Line, iStorm).

Κατά το εννεάμηνο του 2020 σημειώθηκε διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+29,3%), ενώ αυξήθηκε και η προ φόρων κερδοφορία κατά 32,2% σε σχέση με το 2019. Η περυσινή αντίστοιχη περίοδος είχε επηρεαστεί θετικά κατά́ €1,4 εκ., λόγω αντιστροφής παλαιότερων έκτακτων προβλέψεων. Αφαιρουμένης της εν λόγω έκτακτης θετικής επίδρασης στα περυσινά αποτελέσματα, η φετινή κερδοφορία ΕΒΤ της δραστηριότητας έχει διπλασιαστεί, παρουσιάζοντας βελτίωση και στα περιθώρια κέρδους.

 

  • Υπηρεσίες Πληροφορικής (Uni Systems).

Κατά το εννεάμηνο του 2020 σημειώθηκε  διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+10,2%), αλλά και σημαντική βελτίωση στην προ φόρων κερδοφορία (+69,6%), η οποία οφείλεται στη βελτίωση των χρηματοοικονομικών εξόδων και αποσβέσεων, αλλά και στην εν γένει αποδοτικότερη λειτουργία της εταιρείας βελτιώνοντας και τα περιθώρια κέρδους.

 

  • Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (ACS - Courier).

Στο εννεάμηνο του 2020 υπήρξε βελτίωση στις πωλήσεις (+11%), η οποία συνοδεύτηκε από αύξηση της προ φόρων κερδοφορίας (+4,5%). Η εταιρεία κατά το Β’ τρίμηνο είχε έκτακτες δαπάνες (άνω του €1 εκ.) για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία Covid-19 κατά τη διάρκεια του Β’ τριμήνου με ισόποση επίδραση στα αποτελέσματά της.

 

  • Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (Cardlink).

Κατά το εννεάμηνο του 2020 σημειώθηκε οριακή αύξηση στις πωλήσεις (1,6%) αλλά μείωση στην προ φόρων κερδοφορία (-56,4%), που οφείλεται τόσο στην επίδραση του lockdown, όσο και στην ανανέωση της συμφωνίας με τις τράπεζες, η οποία προβλέπει εκπτώσεις τζίρου για τα έτη 2018 – 2020, καθώς και μειωμένες τιμές στη νέα 5ετή διάρκειά της (2020 – 2024).

 

  • Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (Quest Energy).

Κατά το εννεάμηνο του 2020 οι πωλήσεις της εταιρείας είναι αυξημένες κατά 45,7% και η προ φόρων κερδοφορία κατά 73,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η αλματώδης αύξηση των μεγεθών οφείλεται στην εξαγορά φωτοβολταϊκών πάρκων συνολικής ισχύος 13,5MW στη διάρκεια του 2019 και τις αρχές του 2020. Τα αποτελέσματα του 9Μ περιλαμβάνουν και έκτακτες αρνητικές προβλέψεις ύψους €0,49 εκ. για ενδεχόμενη έκτακτη φορολογία  για την εξομάλυνση του ελλείματος του ΕΛΑΠΕ μέσω έκτακτης εισφοράς.

 

Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών

Τα έσοδα της μητρικής εταιρείας κατά το εννεάμηνο 2020 ανήλθαν σε €7,6 εκ. σε σχέση με €6,5 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε €6,2 εκ. έναντι €5,3 εκ. και τα αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν ζημιές €4,9 εκ. έναντι κερδών €5,3 εκ. στην αντίστοιχη περίοδο του 2019.

** Κατά το Γ’ τρίμηνο η μητρική εταιρεία Quest Συμμετοχών προχώρησε στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου μέσω κεφαλαιοποίησης αποθεματικών ποσού €5,89 ανά μετοχή, κίνηση που επιτρέπει την βελτίωση της κεφαλαιακής της βάσης και τη διευκόλυνση της μελλοντικής διανομής κερδών προς τους μετόχους της. Η ως άνω κεφαλαιοποίηση προκάλεσε μια έκτακτη φορολογική επιβάρυνση ύψους €11,1 εκ. με ισόποση επίδραση στα κέρδη μετά φόρων της εταιρείας. Η ανωτέρω επίδραση, που αποτελεί έκτακτο γεγονός, δεν επιβαρύνει την επαναλαμβανόμενη λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου, ούτε τη συνέχιση της ακολουθούμενης μερισματικής πολιτικής του.  

Τα έσοδα της μητρικής κατά το εννεάμηνο του 2020 περιλαμβάνουν μερίσματα ύψους €6,3 εκ. έναντι €5,5 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

 

Προοπτικές για το  τέλος του 2020 και εκτιμήσει της επίδρασης από την πανδημία (Covid-19)

Τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών του Ομίλου κατά το εννεάμηνο του 2020 εμφανίζονται βελτιωμένα σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Οι περισσότερες εταιρείες του Ομίλου προσαρμόστηκαν γρήγορα στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία και τα μεγέθη τους ανέκαμψαν, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2019.

Από τα έως τώρα στοιχεία διαφαίνεται ότι  οι περισσότεροι κλάδοι στους οποίους δραστηριοποιείται ο Όμιλος (τεχνολογία, ταχυμεταφορές, ηλεκτρονικό εμπόριο) ενισχύονται από τις νέες καταναλωτικές συνήθειες που διαμορφώνονται στη μετά Covid εποχή.

 

Πιο αναλυτικά εκτιμώνται τα εξής για τις δραστηριότητες του Ομίλου:

Προϊόντα Πληροφορικής: Με βάση την εμπειρία του Απριλίου, φαίνεται ότι είναι η δραστηριότητα του Ομίλου που επηρεάζεται περισσότερο από την αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων. Εντούτοις αυτή τη φορά εκτιμάται ότι υπάρχει καλύτερη προετοιμασία στη διαχείριση ηλεκτρονικών πωλήσεων από τα δίκτυα λιανικής, με αποτέλεσμα να αναμένεται αναπλήρωση σε μεγάλο βαθμό του τζίρου των φυσικών καταστημάτων. Παράλληλα οι κυβερνητικές παρεμβάσεις (μείωση ενοικίων, εργασιακές ρυθμίσεις κ.λ.π.) στην περίοδο του lockdown μειώνουν το λειτουργικό κόστος, οπότε η επίπτωση στα μεγέθη της κερδοφορίας αναμένεται να είναι σχετικά περιορισμένη και διαχειρίσιμη.

Υπηρεσίες Πληροφορικής: H δραστηριότητα της Uni Systems δεν φαίνεται να επηρεάζεται αρνητικά από το Covid19. Εκτιμάται ότι και το τελευταίο τρίμηνο η εταιρεία θα έχει αντίστοιχη πορεία με αυτή του εννεαμήνου.

Ταχυδρομικές Υπηρεσίες: Οι υπηρεσίες ταχυμεταφορών παρουσιάζουν από το μήνα Απρίλιο και μετά αυξημένη ζήτηση, καθώς μέσω αυτών εξυπηρετείται μεγάλο μέρος του ηλεκτρονικού εμπορίου, του οποίου οι ρυθμοί ανάπτυξης έχουν ενταθεί. Τα έκτακτα μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση  της απότομης αύξησης της ζήτησης, αλλά και των ιδιαίτερων συνθηκών και απαιτήσεων στην παράδοση των δεμάτων, (όπως η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των πρακτόρων – συνεργατών της, οι έκτακτες προσλήψεις και η υπερωριακή απασχόληση προσωπικού, οι μισθώσεις νέων χώρων και εξοπλισμού κ.α.) περιορίζουν τα περιθώρια κερδοφορίας κατά τις περιόδους του “lockdown”. Για το τέλος του έτους αναμένεται να ενταθεί η τάση αύξησης του τζίρου, ενώ ενδεχομένως να συμπιεστούν προσωρινά τα περιθώρια κέρδους.

Ηλεκτρονικές Συναλλαγές Για το τέλος του έτους αναμένεται ανάλογη πορεία με αυτή του εννεαμήνου, δεδομένης της επαναφοράς των περιοριστικών μέτρων σε λιανική και εστίαση αλλά και των λόγων που επηρέασαν το  εννεάμηνο.

Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές: H παραγωγή και η διάθεση ενέργειας προερχόμενη από φωτοβολταϊκά συστήματα, συνεχίζεται κανονικά, επομένως δεν αναμένεται αρνητική επίπτωση από την κρίση του Covid-19 στη λειτουργία και τα έσοδα της εταιρείας. Η ενδεχομένη επιβολή έκτακτης φορολογίας στη χρήση 2020 για την κάλυψη του ελλείματος τους συστήματος, δεδομένης της ήδη ληφθείσας πρόβλεψης στο 9Μ, θα έχει περιορισμένη επίδραση στα αποτελέσματα του υπόλοιπου έτους.

 

H ρευστότητα του Ομίλου παραμένει ισχυρή, με τα συνολικά διαθέσιμα και τις γραμμές χρηματοδότησης να ανέρχονται στα €150 εκ. περίπου, επιτρέποντας την απρόσκοπτη συνέχιση των σχεδιασμένων αναπτυξιακών επενδύσεων.

Για το σύνολο του 2020, και με τα διαθέσιμα έως σήμερα στοιχεία σχετικά με την επίδραση της πανδημίας, τα μεγέθη των ενοποιημένων πωλήσεων, των λειτουργικών κερδών EBITDA και της προ φόρων κερδοφορίας εκτιμάται ότι θα είναι βελτιωμένα σε  σχέση με το 2019. Η ακριβής τελική πορεία των μεγεθών θα εξαρτηθεί από τη επίδραση και την διάρκεια ισχύος των πρόσφατων περιοριστικών μέτρων, καθώς και της πορείας και των επιπτώσεων της πανδημίας στην οικονομία γενικότερα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Convert Group προσέθεσε 25 νέους πελάτες στο τελευταίο εξάμηνο

Τη δυναμική της πορεία συνεχίζει η Convert Group, η καινοτόμος Ελληνική εταιρεία που ηγείται παγκοσμίως στον κλάδο των Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο των Καταναλωτικών Αγαθών και Προϊόντων Υγείας. Μάλιστα αυτή ήταν η πρώτη φορά που οι νέοι πελάτες στα προϊόντα της ήταν περισσότεροι από τους νέους πελάτες στις συμβουλευτικές της υπηρεσίες, σηματοδοτώντας έτσι και τον μετασχηματισμό της σε μία Enterprise Software-as-a-Service εταιρεία από μία εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Οι νέοι πελάτες της Convert Group στις καινοτομικές πλατφόρμες της eRetail Audit & eRetail Content είναι: Alter Iσπανίας, Bayer Ισπανίας, Bella Aurora Iσπανίας, DermoFarm Ισπανίας, Elbisco, Estée Lauder (Darphin), Faes Farma Ισπανίας, Giochi Preziosi, Hasbro, J&J Αιγύπτου, Kellogg’s Company, Lilly, Nutricia, Roche Iσπανίας, The Walt Disney Company, Thea Ισπανίας και Uriach Ισπανίας.

Στο συμβουλευτικό σκέλος της, εγκαινίασε συνεργασίες με 8 νέους πελάτες στην Ελλάδα: AXF (Attrattivo & ΆLE), Carpo, Chrysafidis MG, Hondos Center, Leroy Merlin, Praktiker, Public - Media Markt και Vario.

Συνολικά, οι 12 νέοι πελάτες της Convert Group ανήκουν στους κλάδους ομορφιάς και υγείας, οι 5 στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών, ενώ η εταιρεία έκανε και δυναμική είσοδο στον κλάδο παιχνιδιών με 3 μεγάλες πολυεθνικές ως νεοεισερχόμενους πελάτες της.

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Deputy CEO & Director of Product Innovation της Convert Group δήλωσαν σχετικά: “Είμαστε τρομερά υπερήφανοι για τα επιτεύγματα των ομάδων μας που καταφέρνουν σε μία τόσο δύσκολη περίοδο να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες μας στις 13 χώρες όπου έχουμε συνεχιζόμενα projects. Οι νέοι πελάτες που καταφέραμε να προσελκύσουμε το τελευταίο 6μηνο σε Ισπανία, Αίγυπτο και Ελλάδα αποτελούν πολύ σημαντική εξέλιξη, αλλά νιώθουμε ότι είμαστε ακόμα στο ξεκίνημα του οράματος που μοιραζόμαστε όλοι οι Converters: Να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο οικοσύστημα δεδομένων μέσα από το οποίο Προμηθευτές και Έμποροι συνεργάζονται για να δημιουργούν αξία στο ηλεκτρονικό εμπόριο.”

Η Convert Group βραβεύεται για 3 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας και απασχολεί 50 άτομα επιστημονικό προσωπικό στην Αθήνα, σε ρόλους engineers, data scientists, consultants και analysts.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ο CEO της Generation Y Αναστάσιος Σπανίδης στο The Fortune Greece CEO Initiative Forum 2020

Με βασικό θέμα ‘’Doing good by doing well’’ θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά το The FORTUNE GREECE CEO Iniative Forum 2020 στις 26 Νοεμβρίου και ανάμεσα στους εξέχοντες ομιλητές του θα βρεθεί ο CEO της Generation Y – International eBusiness Hub, Αναστάσιος Σπανίδης.

Στη σκιά της πανδημίας, η προστασία της δημόσιας υγείας, η αλληλεγγύη, ο σεβασμός στο περιβάλλον και η βιώσιμη ανάπτυξη έχουν τοποθετηθεί στο επίκεντρο του παγκοσμίου ενδιαφέροντος. Αυτό θέτει την ενσωμάτωση ενός νέου εταιρικού σκοπού στη στρατηγική των επιχειρήσεων ως απαραίτητη προϋπόθεση και για την οικονομική τους αξία, αλλά και για τη βελτίωση της κοινωνίας συνολικά.

Σ’ αυτό ακριβώς το πλαίσιο, όπου απαιτείται περισσότερο από ποτέ ηθική στην εταιρική διακυβέρνηση και δικαιοσύνη, ο κ. Σπανίδης θα ενώσει τις δυνάμεις του με μερικούς από τους κορυφαίους οικονομικοκοινωνικούς ηγέτες της Ελλάδας,  μιλώντας στο πάνελ «The Future of Work», συμπληρώνοντας τον συνολικό διάλογο του φόρουμ για τα χαρακτηριστικά της ηγεσίας του 21ου αιώνα, καθώς αυτά αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας και για τις δεσμεύσεις της για ένα καλύτερο και ασφαλέστερο μέλλον, σ’ έναν δίκαιο κόσμο χωρίς αποκλεισμούς.

Πιο συγκεκριμένα, στο πάνελ του κ. Σπανίδη,  με δεδομένες τις μεγάλες αλλαγές που ήδη έχουν συντελεστεί στον  τρόπο με τον  οποίο εργαζόμαστε και επικοινωνούμε, θα συζητηθεί ο ολικός επανασχεδιασμός του νέου μοντέλου εργασίας,  με πρωταγωνιστές την τεχνολογία, την τηλεργασία, την ευελιξία και τη δια βίου μάθηση, τα οποία μοιραία επαναπροσδιορίζουν και τις δεξιότητες των εργαζομένων αλλά και τις προτεραιότητες των ηγετών.

Μαζί με τον κ. Σπανίδη, σ’ αυτή τη συνάντηση κορυφής, που στόχο έχει την ψύχραιμη καταγραφή της βαθιάς ύφεσης που έχει πλήξει όλον τον πλανήτη και την αισιόδοξη αντίδραση στη νέα πραγματικότητα που αναδύεται,  θα είναι οι Χρήστος Μισαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος, IWG,  Δόμνα Μιχαηλίδου, Υφυπουργός Εργασίας και η Ρεβέκκα Πιτσίκα, Iδρύτρια και CEO, People for Business.

Μάθετε περισσότερα για το event εδώ: ceoinitiative.fortunegreece.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Σημαντική ενίσχυση στο δυναμικό τής ForestView

H ForestView, μέλος του ThinkDigital Group(TDG), εντάσσει στο δυναμικό της την Αλίν Μπαρδισμπανιάν, με καθήκοντα Head of Business Development. Η Α. Μπαρδισμπανιάν έχει πολυετή εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας, έχοντας συνεργαστεί με σημαντικά brands όπως Cosmote, IKEA, Germanos, Γρ. Σαράντης, P&G, ενώ από το 2016 εργαζόταν ως Marketing Communications Director στη WIND.

 

Ο Κώστας Καμπάκης, Managing Director της ForestView, δήλωσε: «Νιώθουμε υπερήφανοι για την εμπορική αντίληψη και το performance culture που διέπει την εταιρία μας. Η ένταξη της Αλίν στο δυναμικό μας, με τη σημαντική εμπειρία που έχει τόσο από την πλευρά του διαφημιζόμενου όσο και αυτή ενός agency, ενισχύει τους τρόπους που δημιουργούμε αξία για τους συνεργάτες μας. Στόχος μας είναι η δημιουργία δυνατών brand εμπειριών που οδηγούν σε business growth».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Βράβευση για το νέο Wep App της Western Union - PayLink

Σε αυτή τη δύσκολη εποχή που διανύουμε, γεμάτη προκλήσεις και αλλαγές, οι καινοτόμες υπηρεσίες της Western Union – PayLink κερδίζουν την εμπιστοσύνη των χρηστών και αποσπούν βραβεία που μας κάνουν ιδιαίτερα υπερήφανους.

Σε συνεργασία με το κορυφαίο Agency και αυτής της χρονιάς, τη ‘Relevance”, και με μεθοδική, ομαδική δουλειά καταφέραμε να ξεχωρίσουμε με τα αποτελέσματα που φέραμε στις online συναλλαγές μέσα σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και πόσο μάλλον εν μέσω της πανδημίας Covid19. Η διάκριση του SILVER award στην κατηγορία Best Performance in Finance σημαίνει πολλά για εμάς και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.

Tο Performance Marketing και η σωστή διαχείριση όλων των δεδομένων που έχουμε στη διάθεσή μας αποτελεί βασικό στοιχείο της Στρατηγικής μας, έχοντας πάντα στο επίκεντρο την ασφάλεια των συναλλαγών και την ολοκληρωμένη εμπειρία του πελάτη μας είτε είναι online είτε offline.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στρατηγική συνεργασία COUCHBASE Inc και UPCOM για Ελλάδα και Κύπρο

H UPCOM, η καινοτόμα και σύγχρονη εταιρεία πληροφορικής ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με την εταιρεία COUCHBASE Inc. με στόχο την προώθηση και την υποστήριξη στην Ελλάδα και Κύπρο της μη σχεσιακής βάσης δεδομένων (NoSQL) που η COUCHBASE έχει αναπτύξει.

Η COUCHBASE αποτελεί μία από τις δυναμικότερες εταιρείες στον τομέα των μη σχεσιακών βάσεων δεδομένων με εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο. Με έδρα την Καλιφόρνια, έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις για την καινοτόμα τεχνολογία της.

Στο πελατολόγιο της COUCHBASE περιλαμβάνονται ενδεικτικά εταιρείες όπως BP, CENTRICA, PG&E, PROXIMUS, ORANGE, PVH, TOMMY HILFIGER, TESCO, EBAY, LINKEDIN, CARREFOUR και REVOLUT καλύπτοντας κλάδους εφαρμογής όπως τηλεπικοινωνίες, ΜΜΕ, υγεία, χρηματοπιστωτικό, τουρισμό, λιανική, «έξυπνων ενεργειακών δικτύων», κλπ

Όπως δήλωσε ο CEO της UPCOM κ. Κ. Φλωκος, «Η απόφαση της COUCHBASE να επιλέξει σαν συνεργάτη UPCOM για την Ελληνική και Κυπριακή αγορά καθώς και να εμπιστευτεί τις υπηρεσίες μας, μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση και ταυτόχρονα επιβεβαιώνει την δυναμική της UPCOM και την ποιότητα των υπηρεσιών μας».

Από την πλευρά του ο κ. Xavier Chabannes, Alliance & ISV Director Southern Europe της COUCHBASE, δήλωσε, «Βλέπουμε σημαντική ζήτηση σε όλο τον κόσμο για τη βάση δεδομένων μας NoSQL αυτή τη στιγμή και είμαι ευτυχής που συνεργάζομαι με την Upcom για την υποστήριξη της ελληνικής και της κυπριακής αγοράς. Οι μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής πώλησης, χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, τηλεπικοινωνιών και μέσων χρησιμοποιούν τη NoSQL της Couchbase και προσβλέπω στη χρήση της και εδώ στη περιοχή».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το Papaki γιόρτασε από το σπίτι την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, γιόρτασε για 4η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Με κεντρικό μήνυμα: “Be our superhero”, το Papaki θέλησε να φέρει και πάλι τους ανθρώπους του κοντά: να τους υπενθυμίσει ότι τα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης είναι πραγματικά οι superheroes της εταιρίας και να τους πει ένα μεγάλο ευχαριστώ για την απαιτητική δουλειά τους. 

Φέτος οι συνθήκες ήταν λίγο διαφορετικές εξαιτίας της εξ αποστάσεως εργασίας. Η εταιρία  όμως βρήκε δημιουργικούς τρόπους για να επιβραβεύσει και να διασκεδάσει τους εργαζομένους της που έχουν αναδείξει το Κέντρο Υποστήριξης πελατών του Papaki ως ένα από τα πιο οργανωμένα και αποτελεσματικά του κλάδου.

Έτσι λοιπόν διοργανώθηκαν διάφορες δράσεις από μακριά και όλη η ομάδα γιόρτασε από το σπίτι! To Papaki τονίζοντας για άλλη μια φορά πόσο σημαντική είναι η καλή ψυχολογία και η ευεξία, ειδικά στο μοντέλο της τηλεργασίας, προσέφερε σε όλη την ομάδα ένα εξαιρετικό webinar με θέμα "Ψυχική Υγεία και Διατροφή" από το HR PSYCHOLOGY TODAY. 

Άλλες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα 5-10 Οκτωβρίου:

  • Η εταιρεία έστειλε στα σπίτια όλων των superheroes της εξυπηρέτησης πελατών κούπες-έκπληξη και χαλαρωτικές μάσκες λεβάντας.
  • Όλα τα μέλη της υπολοιπης εταιρείας ζωγράφισαν και έστειλαν ευχές οι οποίες συγκεντρώθηκαν σε μια ευχαριστήρια κάρτα για όσους “γιόρταζαν”.
  • Διοργανώθηκε online τουρνουά παιχνιδιών όπου όλα τα μέλη της εταιρείας έπαιξαν σε ζευγάρια μέχρι που αναδείχθηκε ένας νικητής.
  • “Γνωριζόμαστε από κάπου;” - Φτιάχτηκε ένα κουίζ με fun facts εργαζομένων όπου συμμετείχε όλη η εταιρεία.
  • Έγινε ψηφοφορία και όλοι ψήφισαν και ανέδειξαν τον αγαπημένο τους superhero από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
  • Οι νικητές από όλες τις παραπάνω δράσεις έλαβαν δωροεπιταγές.
  • Όλη η εταιρία κλήθηκε σε online συνάντηση όπου χειροκροτήθηκε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.

 

Η Στέλλα Πάνου, Head of Sales, ηγήθηκε της ομάδας διοργάνωσης των δράσεων και σχολιάζει: "Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί μία ιδανική ευκαιρία να τονώσουμε το ηθικό των εργαζομένων και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πρώτη γραμμή της εταιρείας που εργάζεται αδιάκοπα για την εξυπηρέτηση όλων των φίλων του Papaki. Ειδικά φέτος που εργαζόμαστε όλοι από το σπίτι διοργανώσαμε δράσεις που υπενθύμισαν στην ομάδα πόσο δυνατή είναι και πόσο κοντά πραγματικά είμαστε. Δίνουμε επίσης κι ένα μήνυμα στους πελάτες μας αλλά και σε άλλες ελληνικές εταιρείες ότι η εξυπηρέτηση μπορεί και λειτουργεί άψογα ακόμη και από το σπίτι!”.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας διεθνής θεσμός, που λαμβάνει χώρα σε περισσότερες από 60 χώρες και έχει ως στόχο την ανάδειξη του ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών. Οι δράσεις που αναπτύσσονται αυτήν την εβδομάδα υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και σκοπεύουν στην επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, στην πρώτη γραμμή.

Για να μάθετε περισσότερα επισκεφτείτε την ιστοσελίδα papaki.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Διπλή βράβευση για τον Όμιλο Quest στα Business IT Excellence Awards

Το πρόγραμμα υποτροφιών για εκμάθηση κώδικα “Mind the <code>” της Uni Systems και των εταιρειών του Ομίλου Quest, καθώς και ο πελατοκεντρικός Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Info Quest Technologies βραβεύτηκαν στα φετινά Business IT Excellence Awards, τα οποία θεσμοθετήθηκαν από το περιοδικό netweek της Boussias Communications με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η υλοποίηση του προγράμματος εκμάθησης κώδικα “Mind the <code>” βραβεύτηκε με Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Κοινωνική Προσφορά / ΕΚΕ» για τα πολλαπλά οφέλη στους εκπαιδευόμενους και εν γένει στην Ελληνική αγορά Πληροφορικής. 

Το πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό, δίνοντάς τους κατόπιν τη δυνατότητα να ενταχθούν στις εταιρείες του Ομίλου Quest, με κύριο οργανισμό αξιοποίησης των νέων προγραμματιστών τη Uni Systems, την εταιρεία του Ομίλου που υλοποιεί μεγάλης εμβέλειας έργα ψηφιακού μετασχηματισμού στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.

Οι νέες ψηφιακές λειτουργίες της Info Quest Technologies, που έχουν σημαντικά λειτουργικά οφέλη για τους πελάτες της, βραβεύτηκαν με Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Σύνδεση Επιχειρηματικής & ICT Στρατηγικής».  

Η  Info Quest Technologies τα τελευταία χρόνια υλοποιεί ένα εκτενές πλάνο Ψηφιακού Μετασχηματισμού με βασικούς άξονες τον μετασχηματισμό διαδικασιών και λειτουργιών και των σημείων διεπαφής με τους πελάτες της.

Οι σημαντικές αυτές διακρίσεις  του Ομίλου Quest αντικατοπτρίζουν τη μεταφορά τεχνογνωσίας και αξίας στην Ελληνική αγορά  και αποτυπώνουν  το όραμα του Ομίλου Quest για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη,  το οποίο συνοψίζεται στο τρίπτυχο «Τεχνολογία, Καινοτομία,  Επιχειρηματικότητα» και υπηρετείται με συνέπεια επί 40 χρόνια. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Google: 1 εκ. δολάρια χρηματοδότηση για την Ελλάδα, μέσω του Google.org

Η Google ανακοίνωσε ότι, στο πλαίσιο των προσπαθειών της και της δέσμευσής της για στήριξη της οικονομικής ανάκαμψης στην Ελλάδα, επιστρατεύει για τη χώρα κονδύλια συνολικού ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων μέσω του Google.org, του φιλανθρωπικού βραχίονα της Google.

Η χρηματοδότηση προορίζεται για δράσεις που αφορούν στην αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων σε ευάλωτες ομάδες.

Αντιμετώπιση της πανδημίας

Οι τοπικοί οργανισμοί γνωρίζουν πώς να διαχειριστούν με τον καλύτερο τρόπο μέσα στις κοινότητές τους, θέματα όπως η εξασφάλιση τροφίμων, η φροντίδα για τις ευάλωτες ομάδες των αστέγων, η στήριξη σε θύματα ενδοοικογενειακής βίας ή η ενίσχυση της πρόσβασης σε δομές ψυχικής υγείας. Με τα διαθέσιμα κονδύλια του, το Google.org χρηματοδότησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας  μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, όπως ο Δεσμός και το Μπορούμε, προκειμένου να συνεργαστούν με κοινωφελείς οργανισμούς στην Ελλάδα και να εξασφαλίσουν πρόσβαση στη σίτιση στις πιο ευάλωτες ομάδες. 

Στήριξη στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας. Μέσω ενός πακέτου χρηματοδότησης, από το Google.org προς το παγκόσμιο δίκτυο Youth Business International, το Action Finance Initiative θα στηρίξει κατά τη δύσκολη αυτή περίοδο, μη επαρκώς εξυπηρετούμενους ιδιοκτήτες πολύ μικρού, μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων.

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Καθώς οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και τα σχολεία ανταποκρίνονται στη μαζική μετάβαση προς την ηλεκτρονική εκπαίδευση παγκοσμίως, το Google.org ίδρυσε το Distance Learning Fund για να στηρίξει οργανισμούς που βοηθούν εκπαιδευτικούς και γονείς να αποκτήσουν πρόσβαση σε πόρους που απαιτούνται για την παροχή εκπαίδευσης σε παιδιά, ιδίως εκείνων που προέρχονται από ευπαθείς κοινότητες. Τα Παιδικά Χωριά SOS και το Δίκτυο «Μέλισσα» έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους με τον Εκπαιδευτικό Επιταχυντή INCO, ένα πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από το Google.org με στόχο να βοηθήσει τα παιδιά να παρακολουθούν χωρίς εμπόδια τη σχολική διδασκαλία.  

Ψηφιακές Δεξιότητες

Η μακρόχρονη εμπειρία μας στην παροχή εκπαίδευσης σε ψηφιακές δεξιότητες μας δίδαξε ότι εκείνοι/ες που κινδυνεύουν περισσότερο να μείνουν πίσω είναι όσοι δεν έχουν τον χρόνο, την ευκαιρία και τα μέσα προκειμένου να επωφεληθούν από τα διαθέσιμα εκπαιδευτικά προγράμματα. Με σκοπό να υποστηρίξει την ψηφιακή επάρκεια και να ενισχύσει τις ευάλωτες γυναίκες στην Ελλάδα, το Google.org θα χρηματοδοτήσει τοπικούς, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, για να τις βοηθήσουν να αποκτήσουν το Google IT Support Professional Certificate (Επαγγελματικό Πιστοποιητικό Υποστήριξης IT της Google). Εκτιμούμε ότι με τον τρόπο αυτόν, περίπου 1000 γυναίκες θα εξασφαλίσουν πρόσβαση στην εκπαίδευση και στους σχετικούς πόρους.

 

Η Πέγκυ Αντωνάκου, Γενική Διευθύντρια Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, δήλωσε: "Πριν από μερικούς μήνες ανακοινώσαμε το Grow Greece with Google, μια πρωτοβουλία μας για την επιτάχυνση της οικονομικής ανάκαμψης μέσω της τεχνολογίας. Έκτοτε συνεργαζόμαστε σταθερά με τους εταίρους μας έχοντας στηρίξει χιλιάδες επιχειρήσεις και άτομα που αναζητούν εργασία, προσφέροντάς τους δωρεάν εκπαίδευση και εργαλεία που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησης ή της καριέρας τους. Επιπλέον της προσπάθειας αυτής, σήμερα ανακοινώνουμε με μεγάλη χαρά ότι, μέσω του Google.org, δεσμεύουμε πρόσθετα κονδύλια 1 εκατομμυρίου δολαρίων για τη χρηματοδότηση τοπικών ΜΚΟ, προκειμένου να στηρίξουμε τις προσπάθειές τους για την ενίσχυση όσων έχουν ανάγκη. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε τη συνεργασία με τοπικούς εταίρους και οργανισμούς για να μεγιστοποιήσουμε το θετικό αντίκτυπο του κοινού μας έργου”.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search