Tech & Business

Πιστοποιητικά Επαγγελματικής Κατάρτισης από τη Google

Καθώς η πανδημία αλλάζει τον τρόπο σχετικά με το πώς και πού ασκούμε τα επαγγέλματά μας, πολλοί από εμάς θα χρειαστεί να αναβαθμίσουμε τις δεξιότητές μας ή και να αλλάξουμε καριέρα. Σύμφωνα με έρευνα της Google και της McKinsey, η οποία πραγματοποιήθηκε πριν ακόμα ξεσπάσει η πανδημία, πάνω από 90 εκ. Ευρωπαίοι εργαζόμενοι ενδέχεται να χρειαστεί να αναπτύξουν σημαντικές νέες δεξιότητες στο πλαίσιο της εργασίας τους, ενώ, έως και 21 εκ. άνθρωποι θα χρειαζόταν ίσως και να φύγουν από τη δουλειά τους, κυρίως σε τομείς όπου παρατηρείται μείωση της ζήτησης εργατικών χεριών, όπως η γεωργία και το λιανεμπόριο σε φυσικά καταστήματα.

Η παγκόσμια κρίση προκάλεσε την επιτάχυνση πολλών από αυτές τις προδιαγεγραμμένες αλλαγές, με αποτέλεσμα η McKinsey να εκτιμά πλέον ότι, στην Ευρώπη, ένα επιπλέον 25% των εργαζομένων θα χρειαστεί ίσως να αλλάξει δουλειά μετά την πανδημία. Πολλοί άνθρωποι θα πρέπει να αποκτήσουν νέες δεξιότητες, καθώς η ανάπτυξη στην αγορά εργασίας θα αφορά σε θέσεις πιο απαιτητικών δεξιοτήτων με υψηλότερους μισθούς. 

Γι’ αυτό, η Google παρουσιάζει τρία νέα Πιστοποιητικά Επαγγελματικής Κατάρτισης (Google Career Certificates) τα οποία είναι διαθέσιμα online στο Coursera και δίνουν τη δυνατότητα στους κατόχους τους να αποκτήσουν την κατάλληλη κατάρτιση και προετοιμασία για να ακολουθήσουν καριέρα σε τομείς αυξανόμενης ζήτησης, όπως IT Support, Project Management, UX Design και Data Analytics. Αυτά τα χαμηλού κόστους προγράμματα βοηθούν ανθρώπους που επιθυμούν να εκπαιδευτούν online, στους ρυθμούς που επιθυμούν οι ίδιοι ή και που σκοπεύουν να αλλάξουν καριέρα, αλλά δεν έχουν το χρόνο ή τη δυνατότητα να ακολουθήσουν την παραδοσιακή εκπαίδευση. Τα προγράμματα των Πιστοποιητικών Επαγγελματικής Κατάρτισης μπορούν να ολοκληρωθούν σε ένα εξάμηνο, δεν προϋποθέτουν προηγούμενη εμπειρία ή πτυχίο και αναγνωρίζονται από εργοδότες και ειδικούς των παραπάνω κλάδων.

Τα πιστοποιητικά της Google καλύπτουν την αυξανόμενη ζήτηση από πολλούς εργαζόμενους που θέλουν να αποκτήσουν δεξιότητες οι οποίες θα τους επιτρέψουν να εξασφαλίσουν καλές δουλειές. Πέρυσι παρατηρήσαμε αυξημένο ενδιαφέρον για την online εκμάθηση από ανθρώπους που έχασαν τη δουλειά τους ή  που απλά αναζητούσαν κατάρτιση για τομείς που έχουν σήμερα μεγαλύτερη ζήτηση – και θα έχουν και στο μέλλον.

Η αντιμετώπιση μελλοντικών προκλήσεων στον εργασιακό χώρο, απαιτεί συμπράξεις μεταξύ κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και κοινοτικών οργανισμών. Η Google υποστηρίζει το Σύμφωνο Δεξιοτήτων (Pact for Skills) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ως μέρος της δέσμευσής της να βοηθά τους ανθρώπους να ξεπερνούν ανισότητες και εμπόδια στον τομέα της μόρφωσης. Η εταιρεία σκοπεύει επίσης να προσφέρει υποτροφίες για τα πιστοποιητικά της σε 100.000 ανθρώπους στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, οι οποίες θα διανεμηθούν μέσω τοπικών οργανισμών. Ανάμεσά τους τα Fundae και SEPE στην Ισπανία, APDC και IEFP στην Πορτογαλία, London Borough of Camden στο Ηνωμένο Βασίλειο, ΟΑΕΔ στην Ελλάδα, Czechitas στη Δημοκρατία της Τσεχίας και της Σλοβακίας, Agency for Digital Development (ADD) στο Μαρόκο και RootHub στη Νιγηρία. Σύντομα θα ανακοινωθούν και άλλες τοπικές συνεργασίες.

Επίσης, η Google έχει επικεντρωθεί σε τρόπους αντιμετώπισης φυλετικών και οικονομικών ανισοτήτων, οι οποίες έχουν επιδεινωθεί εξαιτίας της πανδημίας. Υπό-αντιπροσωπευόμενες ομάδες, εργαζόμενοι με χαμηλά εισοδήματα και γυναίκες είναι τα πλέον εκτεθειμένα μέλη στους τομείς που έχουν πληγεί περισσότερο, όπως η εστίαση και η φιλοξενία. Ως εκ τούτου έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να χάσουν τη δουλειά τους. Μεγάλες προκλήσεις αντιμετωπίζουν και εργαζόμενοι μεγαλύτερης ηλικίας χωρίς εμπειρία στη χρήση Η/Υ, που δυσκολεύονται ιδιαίτερα να επιστρέψουν στον επαγγελματικό χώρο. Το Google.org θα δώσει 50.000 από τις υποτροφίες αυτές σε μέλη υποβαθμισμένων κοινοτήτων, ώστε να υπάρχει πρόσβαση στη γνώση για ανθρώπους όλων των προελεύσεων.

Πέρυσι, το Google.org έδωσε ένα αρχικό ποσό 5 εκ. ευρώ στην INCO, μια παγκόσμια μη κερδοσκοπική οργάνωση, με σκοπό να συνεργαστεί με πάνω από 50 τοπικές ΜΚΟ για να παρέχουν υπηρεσίες όπως συμβουλές για καριέρα, προετοιμασία επαγγελματικών συνεντεύξεων, κουπόνια παιδικής φροντίδας και υποστήριξη εκμάθησης ξένων γλωσσών. Στις οργανώσεις αυτές περιλαμβάνεται και η Riga Tech Girls, μια διοικούμενη από γυναίκες ΜΚΟ στη Λεττονία, που θα μοιράσει υποτροφίες σε λιγότερο προνομιούχες γυναίκες για να βοηθήσει την είσοδό τους σε τεχνολογικά επαγγέλματα.

Κι ενώ πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να βρουν δουλειά επειδή δεν διαθέτουν τις απαραίτητες δεξιότητες, υπάρχει και ένα ποσοστό 40% εργοδοτών στην Ευρώπη, (40% of employers in Europe) που δυσκολεύονται να βρουν κατάλληλα καταρτισμένους ανθρώπους. Η Google στηρίζει προσπάθειες όπως αυτές που οργανώνουν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και άλλοι φορείς για να βοηθήσει να γεφυρωθεί το χάσμα δεξιοτήτων μεταξύ εργοδοτών και εργατικού προσωπικού και έχει δεσμευτεί να συγκεντρώσει επιχειρήσεις και οργανισμούς που, όπως και η Google, αναγνωρίζουν τα Πιστοποιητικά Επαγγελματικής Κατάρτισης της Google και εκφράζουν ανοιχτά το ενδιαφέρον τους για να δεχτούν αιτήσεις από τους αποφοίτους της. Παράλληλα, οι κάτοχοι των πιστοποιητικών της Google μπορούν να κάνουν αιτήσεις για προγράμματα πρακτικής άσκησης.

Η τεχνολογία πρέπει να βοηθά όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από τον τόπο καταγωγής τους, το φύλο, τη φυλή την ηλικία ή το μορφωτικό επίπεδο. Οι κυβερνήσεις και οι επιχειρήσεις πρέπει να ξανασκεφτούν το πώς μπορούμε να καταργήσουμε τα εμπόδια προς τη μάθηση και να επενδύσουμε σε καινοτόμες συνεργασίες όταν εξοπλίζουμε τους ανθρώπους με νέες δεξιότητες— διαφορετικά οι ανισότητες θα μεγαλώνουν.  Ελπίζουμε ότι με αυτές τις νέες προσπάθειες και την υποστήριξη των συνεργατών μας στον δημόσιο τομέα, ακόμη περισσότεροι άνθρωποι θα μπορέσουν να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να ευημερήσουν και να βλέπουν τις καριέρες τους να εξελίσσονται μέσω της τεχνολογίας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Νέος Chief Operating Officer για τη ForestView

Διευρυμένα καθήκοντα Chief Operating Officer για τη Forestview, μέλους του Think Digital Group, αναλαμβάνει ο Γιάννης Γκέκας. Ο Γ. Γκέκας με 15ετή εμπειρία στο χώρο της τεχνολογίας και καινοτομίας, έχει εργαστεί ως management consultant σε μεγάλα project που αφορούν σε υπουργεία και φορείς του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και σε μεγάλα επενδυτικά funds στον χώρο της τεχνολογίας.

Επίσης, ως senior executive σε IT & Telecommunication projects για τη Huawei Global HQ, για εταιρείες του ομίλου Deutsche Telekom σε Ευρώπη και Αμερική και του ομίλου France Telekom σε Ευρώπη και Αφρική. Είναι κάτοχος MBA από το Imperial College Business School του Λονδίνου.

 

Ο Κώστας Καμπάκης, Managing Director της Forestview, δήλωσε: «Ο Γιάννης έχει ήδη αφήσει το αποτύπωμά του ως Chief Innovation Officer μέσω της δημιουργίας νέων τεχνολογικών λύσεων προς τους πελάτες μας τον τελευταίο χρόνο. Ο νέος του ρόλος είναι κομβικός για την αποτελεσματικότητα του συνόλου των υπηρεσιών μας, έχοντας πλέον ολοκληρώσει τον μετασχηματισμό της εταιρίας από digital Media σε full service marketing agency, που ξεκίνησε πριν τρία χρόνια».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ο όμιλος TDG σε Discovery Mode το 2021

Η φετινή συνάντηση του TDG (Ομίλου Εταιριών ThinkDigital) πραγματοποιήθηκε με κεντρικό θέμα Discovery το διάστημα 22 με 25 Φεβρουαρίου 2021 με τη συμμετοχή περισσότερων από 185 στελεχών από 10 χώρες.

Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, οι Thinkers είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες και να πάρουν μέρος σε εργαστήρια, συζητήσεις, δημιουργικά παιχνίδια και stand-up comedy, χαρτογραφώντας τα βήματα που θα βοηθήσουν τις εταιρίες του Ομίλου να συνεχίσουν τη δημιουργική ανακάλυψη νέων ευκαιριών στον χώρο του Marketing & Commerce προς όφελος των τοπικών συνεργατών τους. 

Σύμφωνα με τον Οδυσσέα Ντότσικα, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο του TDG, “ο ιός λειτούργησε ως καταλύτης για την ανάπτυξη μέσα σε ελάχιστους μήνες αντί για χρόνια τάσεων που υπήρχαν εδώ και καιρό. Η αρχή αυτής της νέας δεκαετίας μας βρίσκει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για να ανακαλύψουμε τις απαντήσεις σε κρίσιμα επιχειρηματικά ερωτήματα. Οι Εταιρίες του Ομίλου TDG επενδύουν στη ανάπτυξη των ομάδων τους - αναμένεται να φτάσουν τα 250 στελέχη ψηφιακών δεξιοτήτων αυτή χρονιά - για να παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες σε 3.000 πελάτες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Λατινική Αμερική. Παράλληλα, επιταχύνεται η επένδυση στην ιδιόκτητη τεχνολογία και στη σημαντική ενίσχυση των δυνατοτήτων υποστήριξης πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου. Όλα αυτά, ενώ ανακαλύπτουμε νέους τρόπους για να επιτρέψουμε τη δημιουργικότητα και την ουσιαστική ανταλλαγή ιδεών σε ένα νέο υβριδικό περιβάλλον εργασίας. Το 2021 βρίσκει τον όμιλο TDG έτοιμο και σε Discovery Mode”. 

Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι των εταιριών του TDG παρουσίασαν τις επιμέρους στρατηγικές πρωτοβουλίες των εταιριών τους με στόχο την προσφορά μετρήσιμης επιχειρηματικής αξίας στους πελάτες τους ακολουθώντας πιστά την αποστολή του Ομίλου για διαρκή καινοτομία στον χώρο μεταξύ Marketing και Commerce.

Περισσότερες πληροφορίες στο https://thinkdigitalgroup.net

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Convert Group: H ταχύτερα αναπτυσσόμενη Ευρωπαϊκή εταιρεία στο Market Intelligence

H ελληνική εταιρεία Convert Group, ηγέτιδα στην παροχή και ανάλυση δεδομένων του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, διακρίθηκε ως μία από τις 1000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη από τους Financial Times. Με όχημα την ομάδα της, την προσήλωση στις αξίες και το όραμά της, η Convert Group λίγους μήνες μετά την πώληση του Συμβουλευτικού Τμήματος της στην EY Ελλάδος, συνεχίζει την δυναμική της πορεία και αναγνώριση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.



Η αξιολόγηση έγινε με βάση τον μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης των εσόδων πενταετίας (Compound Annual Growth Rate). Η Convert Group με 77% CAGR τοποθετείται από τους Financial Times στη θέση 381 της λίστας. Ταυτόχρονα, αναδεικνύεται ως η ταχύτερη αναπτυσσόμενη εταιρεία Market Intelligence στην Ευρώπη.

Πρόσφατη μελέτη της NielsenIQ αναφέρει ότι το 2020 οι καταναλωτές αγόρασαν μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου καταναλωτικά αγαθά αξίας €90δισ., μία εντυπωσιακή αύξηση 50% σε σχέση με το 2019. Στην λίστα των Financial Times αποτυπώνεται η αυξημένη ζήτηση υπηρεσιών στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των data & analytics, εκεί ακριβώς όπου η Convert Group έχει προσανατολίσει τη διεθνή στρατηγική της.

Ήδη η Ελληνική εταιρεία συμπεριλαμβάνει στο πελατολόγιό της σε χώρες που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, Αφρική και Λατινική Αμερική μεγάλες πολυεθνικές όπως Bayer, J&J, GSK, LOreal, P&G, Unilever, Nestle, RB,  Henkel, Beiersdorf, Pierre Fabre, FrieslandCampina, Heineken, Barilla, CocaCola-Company, Kelloggs, Colgate Palmolive, Perrigo και εκατοντάδες online φαρμακεία & λιανεμπόρους όπως Ahold Delhaize, Carrefour και Sephora.



Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group σχολίασε σχετικά: “Είμαστε περήφανοι που είμαστε στην λίστα των Financial Times μαζί με εταιρείες μεγάλου βεληνεκούς από ολόκληρη την Ευρώπη. Αν και η δραστηριότητα μας τα τελευταία χρόνια δε γνωρίζει σύνορα, κάθε μικρή και μεγάλη αναγνώριση σαν αυτήν, εδραιώνει παγκοσμίως στον επιχειρηματικό και τεχνολογικό κόσμο όχι μόνο την Convert Group, αλλά και την Ελλάδα. Η συγκεκριμένη αναγνώριση μας βρίσκει λίγους μήνες μετά την πώληση του συμβουλευτικού μας τμήματος στην ΕΥ, και μια ανάσα πριν από το λανσάρισμα του παγκοσμίου Data Marketplace. Ενός εγχειρήματος που θα μεταμορφώσει το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, κάνοντας πραγματικότητα το όραμα που μοιραζόμαστε όλοι οι Converters: να δημιουργήσουμε το διεθνές οικοσύστημα δεδομένων μέσα από το οποίο Προμηθευτές και Έμποροι θα συνεργάζονται για να δημιουργούν αξία στο ηλεκτρονικό εμπόριο."



H Convert Group έχει τα γραφεία της στην Αθήνα και έχει επίσης ανακηρυχθεί ως μία από τις 25 εταιρείες της χώρας με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον από το αμερικανικό διεθνές Ινστιτούτο Great Place To Work το οποίο έχει παρουσία σε 58 χώρες και αξιολογεί τα εργασιακά περιβάλλοντα εκατομμυρίων εργαζομένων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέα εταιρική ταυτότητα για την ATC

Η Athens Technology Center (ATC), ελληνική εταιρεία ηγέτης στην ανάπτυξη κι υλοποίηση λύσεων λογισμικού, καλοσωρίζει τη νέα της εταιρική ταυτότητα. Για πάνω από 3 δεκαετίες η ΑTC αξιοποιεί τις πλέον καινοτόμες τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση των σύγχρονων επιχειρήσεων αλλά και οργανισμών του δημοσίου παγκοσμίως.



Τώρα, η ATC υποδέχεται ανανεωμένη τις προκλήσεις της 4ης βιομηχανικής επανάστασης σε κάθετες αγορές, όπως τα Media, η Βιομηχανία και οι Τράπεζες, αλλά και σε οριζόντιους τομείς όπως η Ανάπτυξη & Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, το Corporate Newsroom, τα Big Data Analytics και το Custom Software Development!



"Kληθήκαμε να δουλέψουμε μια εταιρεία τεχνολογίας με εκτενή τεχνογνωσία. Το νέο λογότυπο της ATC παραπέμπει στους δεσμούς των κρίκων μιας αλυσίδας για να αποτυπώσει την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών ψηφιακού μετασχηματισμού οργανισμών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα μέσω διασυνδεδεμένων, σταθερών και ποικίλων λύσεων λογισμικού", δήλωσε ο κ. Αυγουστίνος Παριανός, Creative Director, Designature.

 

"Στο νέο site , στόχος μας ήταν να αποτυπώσουμε το σύνολο των δυνατοτήτων που μπορούμε να προσφέρουμε σε εταιρείες και φορείς του δημοσίου με τρόπο ευθύ, φιλικό και σύγχρονο. Δώσαμε έμφαση στη λιτότητα και την ευελιξία , ενώ ακολουθήσαμε μία σύγχρονη και διαχρονική τυπογραφική φόρμα, εμπνευσμένοι από τον πυρήνα της ATC – αντλεί δύναμη από το παρελθόν, διατηρώντας ένα νεανικό πνεύμα αναζήτησης. δήλωσε η κ. Μαργαριτα ΚορομηλάCMO, Athens Technology Center (ATC).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ThinkDigital Group είναι "Great Place to Work"

Ο Όμιλος Εταιριών ThinkDigital Group (TDG) απέκτησε την πιστοποίηση του Great Place to Work  και συγκαταλέγεται ανάμεσα στις Ελληνικές εταιρίες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον μετά από αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού των εταιριών του (ThinkDigital, ForestView, TailWind και Project Agora).  

Η Πιστοποίηση πραγματοποιήθηκε από τον οργανισμό Great Place to Work Hellas μετά από μια μεθοδική και διεξοδική αξιολόγηση, στην οποία συμμετείχε το ανθρώπινο δυναμικό των εταιριών του Ομίλου TDG, καταγράφοντας την εμπειρία τους από το εργασιακό τους περιβάλλον. 

Ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου TDG, κος Οδυσσέας Ντότσικας, με αφορμή την πιστοποίηση του Ομίλου δήλωσε «Η πιστοποίηση του Great Place to Work για τον Όμιλο Εταιριών TDG έρχεται να επιβραβεύσει τη συνεχή επένδυση στους - thinkers - τους ανθρώπους του οργανισμού μέσα από την εφαρμογή μιας σειράς ενεργειών που έχουν ως στόχο την ανάπτυξή τους και την αναγνώριση της συνεισφοράς τους σε κάθε επιτυχία. Ο Όμιλος TDG δεσμεύεται καθημερινά για να εξασφαλίζει τις συνθήκες που επιτρέπουν τη δημιουργία αξίας για τον οργανισμό, τους πελάτες και συνεργάτες, τις τοπικές κοινότητες στις οποίες ζούμε ευρύτερα». 

Το Great Place to Work σήμερα συνεργάζεται ετησίως με περί τις 8.000 εταιρίες σε 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, οι οποίες απασχολούν πάνω από 15 εκατομμύρια εργαζομένους. Αυτές οι συνεργασίες εμπλουτίζουν και διευρύνουν συνεχώς τη μοναδική τους εξειδίκευση για το εργασιακό περιβάλλον σε διάφορους κλάδους και διαθέτουν παράλληλα μια μεγάλη βάση δεδομένων με τις καλύτερες πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Accenture Technology Vision 2021: Οι "πρωτοπόροι της αλλαγής" θα καθορίσουν το μέλλον

Σύμφωνα με τη μελέτη Accenture Technology Vision 2021, η τεχνολογία αποτέλεσε σανίδα σωτηρίας κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας, επιτρέποντας νέους τρόπους εργασίας και επιχειρηματικής δραστηριότητας, δημιουργώντας νέες αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες και βελτιώνοντας την υγεία και την ασφάλεια. Η τεχνολογία άλλαξε ριζικά τις προσδοκίες και τις συμπεριφορές των ανθρώπων και δημιούργησε μια εντελώς νέα πραγματικότητα σε κάθε κλάδο.

Καθώς οι εταιρείες στρέφουν σταδιακά την προσοχή τους από το πώς θα αντιδράσουν στην κρίση, στο πώς θα επανεφεύρουν το μέλλον, οι πιο τολμηροί και οραματικοί ηγέτες - αυτοί που αξιοποιούν την τεχνολογία για να φέρουν την αλλαγή - θα καθορίσουν το μέλλον, σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της Accenture, η οποία προβλέπει τις σημαντικότερες τεχνολογικές τάσεις που θα διαμορφώσουν το επιχειρείν τα επόμενα τρία χρόνια.

 

Η μελέτη “Leaders Wanted: Masters of Change at a Moment of Truth” περιγράφει πώς οι κορυφαίες επιχειρήσεις συμπιέζουν τη διάρκεια του ψηφιακού μετασχηματισμού τους από μια δεκαετία σε ένα ή δύο χρόνια μόνο. Στηριζόμενες σε μια ισχυρή τεχνολογική βάση, προκειμένου να προσαρμόζονται και καινοτομούν ταχύτατα, οι ηγέτιδες εταιρείες αυξάνουν πλέον τα έσοδα τους 5 φορές γρηγορότερα σε σχέση με τις υπόλοιπες, έναντι μόνο 2 φορές μεταξύ 2015 και 2018. Απόρροια αυτού, πολλές εταιρείες αγωνίζονται για την επανεφεύρεσή τους, αξιοποιώντας τις τεχνολογικές καινοτομίες, με στόχο να διαμορφώσουν τη νέα πραγματικότητα.

«Η παγκόσμια πανδημία μας εκτόξευσε στο μέλλον. Πολλές εταιρείες χρησιμοποίησαν την τεχνολογία με εντυπωσιακούς τρόπους για να διασφαλίσουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων και των οικοσυστημάτων τους -με ρυθμό που θεωρούσαν αδύνατο στο παρελθόν- ενώ άλλοι αντιμετώπισαν την σκληρή πραγματικότητα των αδυναμιών τους, στερούμενοι τη βασική ψηφιακή υποδομή που απαιτείται για γρήγορη μετάβαση», δήλωσε ο Paul Daugherty, Επικεφαλής Τεχνολογίας της Accenture παγκοσμίως. «Τώρα είναι η στιγμή να εμπιστευθούμε την τεχνολογία, αγκαλιάζοντας τη δύναμη της εκθετικής αλλαγής που συνεπάγεται, για να αναθεωρήσουμε συνολικά και να ξαναχτίσουμε το μέλλον της επιχειρηματικής και ανθρώπινης εμπειρίας.»

Η διαμόρφωση της επόμενης μέρας απαιτεί από τις εταιρείες να γίνουν πρωτοπόροι της αλλαγής ακολουθώντας τρεις βασικές αρχές.

Πρώτον, η ηγεσία απαιτεί τεχνολογική ηγεσία. Οι αυριανοί ηγέτες θα είναι εκείνοι που θα θέτουν την τεχνολογία στο επίκεντρο της επιχειρηματικής τους στρατηγικής.

Δεύτερον, οι ηγέτες δεν θα περιμένουν τη νέα κανονικότητα, αλλά θα επανεφεύρουν τις επιχειρήσεις τους και θα δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα, μέσω μιας ριζικά διαφορετικής κουλτούρας και προσέγγισης.

Τέλος, οι ηγέτες θα αναλάβουν μια ευρύτερη ευθύνη ως παγκόσμιοι πολίτες, σχεδιάζοντας και εφαρμόζοντας την τεχνολογία κατάλληλα ώστε να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο πέραν της επιχείρησης τους, συμβάλλοντας ενεργά σε έναν πιο βιώσιμο και συμπεριληπτικό κόσμο.

Η μελέτη Technology Vision εντοπίζει πέντε αναδυόμενες τάσεις τις οποίες θα πρέπει να λάβουν υπόψη οι εταιρείες τα επόμενα τρία χρόνια, προκειμένου να επιταχύνουν και να επιτύχουν την αλλαγή σε όλους τους τομείς της επιχείρησης τους:

 

  • Στρατηγική Αρχιτεκτονική: Οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος (Stack Strategically: Architecting a Better Future) Μια νέα εποχή ανταγωνισμού ξεκινάει, όπου οι εταιρείες θα ανταγωνίζονται πλέον στην αρχιτεκτονική των συστημάτων πληροφορικής. Όμως, η οικοδόμηση και η αξιοποίηση του πιο ανταγωνιστικού technology stack σημαίνει ότι αντιμετωπίζουμε την τεχνολογία με διαφορετικό τρόπο, όπου η διάκριση ανάμεσα σε επιχειρηματική και τεχνολογική στρατηγική γίνεται δυσδιάκριτη. Το 89% των στελεχών πιστεύει ότι η ικανότητα της επιχείρησής τους να δημιουργεί επιχειρηματική αξία θα βασίζεται όλο και περισσότερο στους περιορισμούς και τις ευκαιρίες που προσφέρει η τεχνολογική αρχιτεκτονική της. 
  • Αντανακλώμενος κόσμος: Η δύναμη των έξυπνων ψηφιακών διδύμων (Mirrored World: The Power of Massive, Intelligent, Digital Twins): Οι ηγέτες δημιουργούν έξυπνα ψηφιακά δίδυμα για να αναπαραστήσουν μοντέλα εργοστασίων, αλυσίδων εφοδιασμού, κύκλου ζωής προϊόντων και πολλά άλλα. Ο συνδυασμός δεδομένων και ευφυίας για την αναπαράσταση του φυσικού κόσμου στον ψηφιακό θα ξεκλειδώσει νέες ευκαιρίες για συνεργασία και καινοτομία. Το 65% των στελεχών αναμένει ότι η επένδυση της επιχείρησής τους σε έξυπνα ψηφιακά δίδυμα θα αυξηθεί τα επόμενα τρία χρόνια.
  • Εγώ, ο Τεχνολόγος: Ο εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας (I, Technologist: The Democratization of Technology) Ισχυρές δυνατότητες είναι πλέον διαθέσιμες στους υπαλλήλους όλων των επιχειρησιακών λειτουργιών, δημιουργώντας μια ισχυρή βάση στις στρατηγικές καινοτομίας των επιχειρήσεων. Τώρα, κάθε υπάλληλος έχει τη δυνατότητα να καινοτομεί, βελτιστοποιώντας τη δουλειά του, διορθώνοντας τρωτά σημεία και συγχρονίζοντας το «βηματισμό» της επιχείρησης με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες. Το 88% των στελεχών πιστεύει ότι ο εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας παίζει καθοριστικό ρόλο στη διεύρυνση και εδραίωση της καινοτομίας σε όλο το εύρος της επιχείρησής τους.
  • Οπουδήποτε και παντού: Φέρτε το δικό σας περιβάλλον (Anywhere, Everywhere: Bring Your Own Environment) Η μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία του εργατικού δυναμικού, έχει δώσει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να επεκτείνουν τα όρια της επιχείρησής τους. Όταν οι άνθρωποι μπορούν να «φέρουν το δικό τους περιβάλλον», έχουν την ελευθερία να εργάζονται απρόσκοπτα από οπουδήποτε - είτε από το σπίτι, το γραφείο, το αεροδρόμιο, τα γραφεία των συνεργατών ή οπουδήποτε αλλού. Βάσει αυτού του μοντέλου, οι ηγέτες μπορούν να ξανασκεφτούν το σκοπό εργασίας σε διαφορετικές τοποθεσίες και να επαναπροσδιορίσουν την επιχείρησή τους σε αυτόν τον νέο κόσμο. Το 81% των στελεχών συμφωνεί ότι οι κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο τους θα αρχίσουν να αλλάζουν την εργασιακή τους προσέγγιση από το «Φέρτε τη δική σας συσκευή» στο «Φέρτε το δικό σας περιβάλλον».
  • Από το εγώ στο εμείς: Η πορεία των πολυμερών συστημάτων μέσα στο χάος (From Me to We: A Multiparty System’s Path Through Chaos) Τα Multiparty Systems ή αλλιώς MPS (όπως είναι το Blockchain) μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα, να ξεκλειδώσουν νέους τρόπους προσέγγισης της αγοράς και να θέσουν νέα πρότυπα οικοσυστημάτων στους κλάδους τους. Το 90% των στελεχών που ερωτήθηκαν δηλώνει ότι τα MPS θα επιτρέψουν στα οικοσυστήματά τους να διαμορφώσουν μια πιο ανθεκτική, προσαρμόσιμη βάση και να δημιουργήσουν νέα αξία με τους συνεργάτες των εταιρειών τους.

 

Εδώ και 21 χρόνια, η Accenture ερευνά συστηματικά το επιχειρηματικό τοπίο, με σκοπό να εντοπίσει αναδυόμενες τεχνολογικές τάσεις με τη μεγαλύτερη δυναμική να αλλάξουν πλήρως τα δεδομένα σε επιχειρήσεις και κλάδους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φετινή μελέτη, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.accenture.com/technologyvision ή ακολουθήστε τη συζήτηση στο Twitter με hashtag #TechVision2021.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Expert Webinar on AI-powered CRM από τη Linakis.digital και τη Synerise

H Linakis.digital και η Synerise πραγματοποιούν την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021 στις 11:00 π.μ. live webinar με θέμα: AI-powered Customer Relationship Management in the Post-pandemic Era.

Στόχος του webinar είναι η ενίσχυση της δυνατότητας των ελληνικών επιχειρήσεων να ανταποκριθούν στις εξελίξεις που έφερε η πανδημία και να προσαρμοστούν έγκαιρα στα νέα δεδομένα κάνοντας χρήση της πιο σύγχρονης τεχνολογίας. Στο webinar θα συζητηθεί η ισχυροποίηση των συστημάτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) με τη χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης (AI). Το πάνελ των ομιλητών αποτελείται από ειδήμονες του τεχνολογικού χώρου με ειδικούς προσκεκλημένους από τη Microsoft και την ΙΚΕΑ.

Oι ομιλητές θα απαντήσουν σε ερωτήσεις όπως:  

  • Ποιες είναι οι προκλήσεις αλλά και οι ευκαιρίες που δημιούργησε η πανδημία για τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων;
  • Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες;
  • Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να ενσωματώσουν αποτελεσματικά τις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και μηχανικής μάθησης (Machine Learning) στις δραστηριότητές τους;

 

Στο τελευταίο μέρος του webinar οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις στους ομιλητές. To webinar θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα και η συμμετοχή είναι δωρεάν

Στο πάνελ των ομιλητών στο Expert Webinar συμμετέχουν:

  • Άντα Γιαννεσκή, Communications Director, IKEA σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία.
  • Δρ. Βικτώρια Κιμωνίδου, Enterprise Co-sell Director, One Commercial Partner, Microsoft
  • Βασίλης Λινάκης, CEO,digital
  • Janusz Naklicki, Chief Strategy Officer, Synerise
  • Αργυρώ Κοτσίκου - Business Analytics & Strategy Senior Consultant, digital
  • Γιάννης Κωστούλας - Head of Business Analytics Team, digital

 

Μπορείτε να δηλώσετε τώρα συμμετοχή μέσω της σελίδας Expert webinar - AI-powered Customer Relationship Management in the Post-pandemic Era | Synerise.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Accenture: Ψηφιακός μετασχηματισμός και βιωσιμότητα τα "κλειδιά" για ταχύτερη ανάκαμψη

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που θα ενισχύσουν ταυτόχρονα το επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας και βιωσιμότητάς τους θα ανακάμψουν πιθανότατα γρηγορότερα και θα αναδυθούν ισχυρότερες από την κρίση.

Η μελέτη της Accenture «The European Double Up: A twin strategy that will strengthen competitiveness», που δημοσιεύθηκε κατά την διάρκεια της εβδομάδας The Davos Agenda, σημειώνει ότι οι επικεφαλής των εταιρειών στην Ευρώπη αναμένουν να επιστρέψουν στα επίπεδα κερδοφορίας προ-πανδημίας μέσα σε 18 μήνες κατά μέσο όρο.

 

Σύμφωνα με την μελέτη, η πανδημία δημιούργησε διαφοροποιήσεις στην ανθεκτικότητα των ευρωπαϊκών εταιρειών και τις προοπτικές τους για ανάπτυξη:

  • Το 49% των ευρωπαϊκών εταιρειών έχουν σημειώσει μείωση εσόδων ή κερδών τους τελευταίους 12 μήνες και δεν αναμένουν βελτίωσή τους επόμενους 12 μήνες.
  • Το 19% των ευρωπαϊκών εταιρειών παρουσίαζε ισχυρή οικονομική επίδοση πριν από την πανδημία, αλλά αναμένει μειωμένα έσοδα και χαμηλότερη κερδοφορία τους επόμενους 12 μήνες. Η μελέτη αναφέρεται σε αυτές τις εταιρείες ως «οι έκπτωτοι άγγελοι» (falling angels).
  • Το 32% των ευρωπαϊκών εταιρειών αναμένει να σημειώσει αύξηση κερδοφορίας τους επόμενους 12 μήνες. Η μελέτη αναφέρεται σε αυτές τις εταιρείες ως «οι ηγέτες του αύριο» (tomorrow’s leaders).

Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης ότι οι εταιρείες που ηγούνται τόσο σε επίπεδο υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών  όσο και σε επίπεδο βιώσιμων πρακτικών έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να συγκαταλέγονται μεταξύ των «ηγετών του αύριο», και συνεπώς να ανακάμψουν ταχύτερα, αναδυόμενες ισχυρότερες από την κρίση.

Σύμφωνα με την μελέτη, το 45% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων δίνει προτεραιότητα στις επενδύσεις που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την βιωσιμότητα. Συγκεκριμένα, το 40% των ερωτηθέντων σκοπεύει να πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI), το 37% στο cloud και το 31% εξισορροπεί τις επενδύσεις του, εστιάζοντας περισσότερο σε βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα.

 

Αβεβαιότητα στις ευρωπαϊκές εταιρείες για την ανάπτυξή τους το 2021

Η μελέτη φανερώνει ότι το 45% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων πιστεύει πως θα επιτύχει τους αναπτυξιακούς στόχους που έχουν θέσει το 2021. Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία είναι από τις πλέον αισιόδοξες, με το 59%, 52% και 51% των ερωτηθέντων αντίστοιχα, να αναμένουν να επιτύχουν τους στόχους τους το 2021. Ωστόσο, οι ερωτηθέντες της Ιταλίας και Ισπανίας παρουσιάζονται από τους πιο απαισιόδοξους, με μόνο το 34% και το 31% αυτών αντίστοιχα, να θεωρούν ότι θα μπορέσουν να επιτύχουν τους αναπτυξιακούς τους στόχους το 2021.

«Ακόμη και οι εταιρείες που αναγνωρίζουν την επιχειρηματική ευκαιρία να επιταχύνουν την μετάβασή τους στον ψηφιακό κόσμο και την βιωσιμότητα, αντιμετωπίζουν εμπόδια σε διαφορετικά στάδια αυτού του διπλού μετασχηματισμού», δήλωσε ο Μάριος Λημνιός, επικεφαλής Strategy and Consulting της Accenture στην Ελλάδα. «Αυτές οι προκλήσεις αφορούν κυρίως τον καθορισμό ενός εφικτού επιχειρηματικού μοντέλου γύρω από βιώσιμες πρακτικές και προϊόντα, την απελευθέρωση πόρων για την κινητοποίηση της εταιρείας, και την γρήγορη μετάβαση από τα πιλοτικά και μεμονωμένα έργα σε πρωτοβουλίες μεγάλης κλίμακας σε ολόκληρο το εύρος της επιχείρησης

Η μελέτη προτείνει επίσης τρεις στρατηγικές κατευθύνσεις προκειμένου οι εταιρείες να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια και να υλοποιήσουν επιτυχώς τον διπλό μετασχηματισμό τους. Πιο συγκεκριμένα, απαιτείται:

  • Η υιοθέτηση επιχειρηματικών μοντέλων που βασίζονται σε οικοσυστήματα, τα οποία έχουν στο επίκεντρό τους τη βιωσιμότητα και την τεχνολογία: Ποσοστό μεγαλύτερο από 10% των εσόδων των ηγετών αυτού του διπλού μετασχηματισμού προέρχεται από τον τρόπο αυτό.
  • Ο συνδυασμός πόρων για την αύξηση τεχνολογικών εφαρμογών προς την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης: Οι ηγέτιδες εταιρείες του διπλού μετασχηματισμού επενδύουν περισσότερο στην καινοτομία σε όλους τους τομείς, διαθέτοντας περισσότερο από το 10% των ετήσιων εσόδων τους στην έρευνα και την ανάπτυξη. Αναγνωρίζουν επίσης ότι η βιωσιμότητα και η τεχνολογία δεν αποτελούν ξεχωριστές προτεραιότητες.
  • Η καθοδήγηση, η ενθάρρυνση και η αξιοποίηση των εργαζόμενων: Οι ηγέτιδες εταιρείες του διπλού μετασχηματισμού αναλαμβάνουν την ευθύνη για την διατήρηση της απασχολησιμότητας των ανθρώπων τους, καθώς θεωρούν ότι η οικοδόμηση και η ανάπτυξη του ταλέντου είναι απαραίτητη για να μεταφραστεί σε απτή επιχειρηματική αξία.

 

«Υπάρχει λόγος που το DNA είναι μια διπλή έλικα», δήλωσε ο Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture. «Η σπειροειδής δομή του μορίου, που είναι η βάση της ζωής, είναι απαραίτητη για την αναπαραγωγή, την προσαρμογή και την ανάπτυξη. Αυτό αποτελεί μια ισχυρή παρομοίωση για τις επιχειρήσεις που προχωράνε σε δύο παράλληλες μεταβάσεις με έναν δυναμικό, διαρκή και εξελικτικό τρόπο: ψηφιακός μετασχηματισμός και βιωσιμότητα. Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που συνεχίζουν να βαδίζουν στην πεπατημένη, θα παρατηρούν σταδιακά τις ηγέτιδες εταιρείες του διπλού μετασχηματισμού να ενισχύουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, αξιοποιώντας τις δυναμικές αλληλεπιδράσεις στην καρδιά του DNA τους. Ως εκ τούτου, αποτελεί μονόδρομο να ακολουθήσουν τα βήματα αυτών των εταιρειών, ξεκλειδώνοντας την αξία που βρίσκεται στην καινοτόμο τεχνολογία με τα παραδοσιακά πλεονεκτήματα της βιωσιμότητας, της αλληλεγγύης και του εταιρικού σκοπού

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ATCOM Χρυσός Χορηγός στο CX Summit 2021

Με τη Χρυσή Χορηγία της ATCOM, το CX Summit 2021: From Customer Xperience to Company Xcellence, το κορυφαίο ετήσιο συνέδριο αφιερωμένο στο Customer Experience, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021.

Στην agenda του συνεδρίου, την οποία συνιστούσαν διεθνώς καταξιωμένοι ειδήμονες του CX, συμμετείχε η CX Director της ATCOM Αλίσια Κωνσταντούρου, με τοποθέτηση που είχε ως θέμα το B2B Customer Experience και τίτλο “B2B CX: Tales from the crypt & the narrative of success”.

Στην ομιλία της, η κυρία Κωνσταντούρου αναφέρθηκε στην εγγενή διαφοροποίηση που διέπει τις ανάγκες των B2B πελατών έναντι των B2C και υπογράμμισε τη σημασία της ένταξης του Customer Empathy στον σχεδιασμό μιας επιτυχημένης στρατηγικής Customer Experience.

Αναλύοντας τη δυναμική φύση της αγοραστικής συμπεριφοράς σε επίπεδο B2B και την ιδιαίτερη πολυπλοκότητα που διακρίνει το B2B Customer Journey, ανέδειξε ως κρίσιμους παράγοντες για την αποτελεσματική διαχείριση αυτής, μεταξύ άλλων, την ενσωμάτωση μεθοδολογιών Customer Research και Experience Mapping, με στόχο τη δημιουργία metrics απόδοσης σε κάθε στάδιο του αγοραστικού ταξιδιού.

Επιπρόσθετα, παρουσίασε κάποιες από τις τρέχουσες προκλήσεις στο B2B CX και επεσήμανε πρακτικές και στρατηγικές λύσεις που συντελούν καθοριστικά στη δημιουργία αξίας για τον πελάτη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search