Tech & Business

Οι λύσεις επιχειρησιακού λογισμικού της Freshworks στην Ελλάδα, από την RDC Informatics

Η RDC Informatics ανακοίνωσε τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Freshworks, ως επίσημος συνεργάτης για την Ελλάδα.

Η στρατηγική συνεργασία με τη Freshworks διευρύνει το portfolio προϊόντων & υπηρεσιών πληροφορικής της RDC Informatics, παρέχοντας ολιστικές λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού επιχειρήσεων & οργανισμών, ανεξαρτήτως μεγέθους & αντικειμένου δραστηριοποίησης.

Οι πλατφόρμες Freshdesk, Freshmarketer, Freshcha και Freshsales, της Freshworks, καλύπτουν ευρεία γκάμα λειτουργιών και λύσεων για κάθε επιχείρηση, που θέλει να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία πελάτη, αλλά και εργαζόμενου. Δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις, να εξυπηρετούν, να υποστηρίζουν και να ενημερώνουν τους πελάτες τους από οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας, συμβάλλοντας στην άμεση και αποτελεσματική επίλυση των ζητημάτων.

Παράλληλα, οι επιχειρήσεις δύνανται να διαχειρίζονται τη ροή των εργασιών με ευκολία και να αυτοματοποιούν επαναλαμβανόμενες διαδικασίες. Καθώς επίσης, να βελτιστοποιούν τις ενέργειες marketing, με στόχο ποιοτικότερα leads, τόνωση του engagement και ενίσχυση της σχέσης πελάτη – επιχείρησης.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα: https://bit.ly/3OrjWZk

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δύο χρυσά βραβεία για την ATCOM στα DIME Awards 2022

Η ATCOM κέρδισε 2 χρυσά βραβεία στα Digital Media Awards 2022, τον κορυφαίο θεσμό που επιβραβεύει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο των Digital Media, για έργο της εταιρείας που αφορούσε το Star TV portal.

Συγκεκριμένα, στην τελετή που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24 Ιουνίου στο Μεταλλουργείο, απονεμήθηκαν στην ATCOM δύο Gold βραβεία στις κατηγορίες “Best Responsive or Mobile Edition” και “Best Personalized Service”, για συμμετοχές σχετικά με το Star TV, που είχε υποβάλλει από κοινού με το Star Channel.

 

Οι βραβεύσεις μας στα DIME Awards επιβεβαιώνουν τη συνεισφορά της ATCOM στον μετασχηματισμό του τομέα των ψηφιακών μέσων. Αποδεικνύεται ότι, μέσω της εξειδίκευσής μας σε θέματα Digital Video, Streaming και Web TV, μπορούμε να προσφέρουμε λύσεις τεχνολογικής καινοτομίας που κάνουν τη διαφορά και υποστηρίζουν αποτελεσματικά τις ψηφιακές ανάγκες ενός τηλεοπτικού σταθμού του μεγέθους του Star Channel. Θερμές ευχαριστίες και συγχαρητήρια στους συνεργάτες μας και στους ανθρώπους μας”, δήλωσε σχετικά ο Ιάσων Καταρόπουλος, CCO της ATCOM.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Softweb ανακοίνωσε τη διεξαγωγή του τρίτου της Webinar

Η Softweb, ένας από τους κορυφαίους παρόχους Web και Mobile τεχνολογικών λύσεων με εξειδίκευση στην ανάπτυξη επιχειρηματικών λογισμικών χονδρικής πώλησης, ανακοίνωσε τη διεξαγωγή του τρίτου Softweb Webinar με θέμα “Το πιο Σύγχρονο Ψηφιακό Εργαλείο για τις ΜικροΜεσαίες Επιχειρήσεις: H Business Σουίτα της Softweb”, την Πέμπτη 23 Ιουνίου στις 17:00.

Κεντρικός εισηγητής του διαδικτυακού event είναι ο Δημήτρης Χατζηγεωργίου, Commercial Director της Softweb.

Ο κος Χατζηγεωργίου θα παρουσιάσει την αναγκαιότητα του Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην εποχή μας, την σύγχρονη στρατηγική πωλήσεων Omni-Channel, καθώς και τη σύνδεση της με την Softweb Business Suite. Τέλος, θα ενημερώσει το κοινό σχετικά με το νέο Επιδοτούμενο Πρόγραμμα "Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ.

Στην εκδήλωση θα συμμετάσχει και ο Βασίλης Σαββόγλου, Account Manager στην Softweb, όπου θα παρουσιάσει την ιδανική λύση για κάθε εταιρεία που θέλει να επενδύσει στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της.

Το διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα “Το πιο Σύγχρονο Ψηφιακό Εργαλείο για τις ΜικροΜεσαίες Επιχειρήσεις: H Business Σουίτα της Softweb” που διοργανώνει η εταιρεία Softweb θα αποτελέσει αναμφισβήτητα μία από τις πιο ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές διοργανώσεις του φετινού καλοκαιριού και ήδη έχει προσεγγίσει επιχειρηματίες και στελέχη εταιρειών χονδρικής πώλησης.

Δηλώστε δωρεάν συμμετοχή στο παρακάτω link: https://forms.gle/ZXWmmhDBQJGiHyim9

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η MultiHosting είναι πλέον μέλος στην οικογένεια του ομίλου Enartia

Σε συμφωνία εξαγοράς με την εταιρεία MultiHosting, προχώρησε η Enartia (Papaki, Top.Host) μέλος της team.blue, ηγετικού ευρωπαϊκού παρόχου ψηφιακών λύσεων. Πρόκειται για μια εξέλιξη που ενισχύει, ακόμη περισσότερο, τη #1 θέση της στην ελληνική αγορά.

Η MultiHosting έχει έδρα την Θεσσαλονίκη και μετρά 19 έτη επιτυχούς πορείας στον κλάδο των domains και του hosting. Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και υψηλών προδιαγραφών τεχνικής εξυπηρέτησης, ήταν πάντα προτεραιότητες της MultiHosting.

Έχοντας τις ίδιες προτεραιότητες και με όραμα την παροχή μοναδικών λύσεων διαδικτύου σε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες εντός κι εκτός Ελλάδας, η Enartia προχώρησε σε συμφωνία μεταβίβασης περιουσιακών στοιχείων με τη MultiHosting.

Τους προσεχείς μήνες, οι πελάτες της MultiHosting θα ξεκινήσουν σταδιακά να εντάσσονται στην οικογένεια του Papaki και της Top.Host, απολαμβάνοντας πρόσβαση σε ένα ακόμη μεγαλύτερο εύρος ψηφιακών προϊόντων υψηλής τεχνολογίας που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν ταχύτερα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

ΣΕΚΕΕ: Οι ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας δίνουν το παρών στα Ποσειδώνια 2022

Τα «Ποσειδώνια», η παγκόσμια γιορτή της ναυτιλίας στην Ελλάδα, επιστρέφουν δυναμικά μετά από τέσσερα χρόνια, έπειτα από την αναβολή τους το 2020 λόγω της πανδημίας, και ο Σύνδεσμος Εταιρειών Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) θα συμμετάσχει για δεύτερη φορά στον θεσμό, που διεξάγεται εφέτος στο Athens Metropolitan Expo, από τις 6 έως τις 10 Ιουνίου 2022.

Το περίπτερο του ΣΕΚΕΕ (stand 3.163, Hall 3) στην Έκθεση Ποσειδώνια 2022 θα φιλοξενήσει 6 αναγνωρισμένες εταιρείες-μέλη του Συνδέσμου (modulus, CloudFin, Rhoé, Palo Services, AllWeb Solutions και Athens Technology Center) οι οποίες θα παρουσιάσουν στη διεθνή ναυτιλιακή αγορά τη δυναμική του ελληνικού ICT οικοσυστήματος, καθώς και την ποικιλία των διαθέσιμων λύσεων που παρέχει στον κλάδο.

 

Οι επισκέπτες θα μπορούν να έρθουν σε επαφή με στελέχη των:

  1. modulus, η ελληνική εταιρεία επικοινωνιών που παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνίας νέας γενιάς. Η υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της διασφαλίζεται τόσο από την πολυετή εμπειρία του ανθρώπινου δυναμικού της (ενεργή από το 2012), όσο και από τις διεθνείς συνεργασίες που έχει αναπτύξει με τους leaders του κλάδου παγκοσμίως. Ως η ηγέτιδα δύναμη παροχής VoIP υπηρεσιών στην εγχώρια αγορά, η modulus έχει συμβάλλει αποφασιστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε πολλαπλούς τομείς, με λύσεις οι οποίες απελευθερώνουν τις επικοινωνιακές τους δυνατότητες, ενώ παράλληλα εξαλείφουν τα υψηλά κόστη των συμβατικών μορφών τηλεφωνίας.
  2. Η modulus αποτελεί μία από τις πρώτες εταιρείες που εισήγαγαν την υπηρεσία «ψηφιακού τηλεφωνικού κέντρου – vPBX» στην εγχώρια αγορά, μία λύση που διασφαλίζει την ομαλή μετάβαση και την πλήρη λειτουργικότητα της εταιρικής επικοινωνίας στην εποχή της απομακρυσμένης εργασίας, χωρίς την ανάγκη υψηλού κόστους επενδύσεων για ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και εξοπλισμό. Επιπλέον, η modulus προσφέρει υπηρεσίες χονδρικής για τερματισμό φωνητικών κλήσεων (wholesale voice termination), καινοτόμες τηλεφωνικές εφαρμογές, όπως το speech-to-text, καθώς και ενσωματώσεις τηλεφωνίας με δημοφιλείς εφαρμογές τρίτων (third party apps).

 

  1. CloudFin, μια καινοτόμα εταιρεία, που ιδρύθηκε από επαγγελματίες της τεχνολογίας με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του εταιρικού λογισμικού. Η επιχείρηση εντάχθηκε πρόσφατα στον όμιλο εταιρειών INFORM. H CloudFin προσφέρει καινοτόμες λύσεις σε σύνθετα επιχειρηματικά προβλήματα, στους τομείς της αυτοματοποίησης διαδικασιών, λογιστικών λύσεων, προηγμένων αναλύσεων και απομακρυσμένων λειτουργιών μέσω εφαρμογών cloud, εφαρμογών για κινητά και chatbots. Το πελατολόγιο της CloudFin αποτελείται από σημαντικούς πολυεθνικούς οργανισμούς και βιομηχανίες σε μια σειρά από κλάδους: από τον οικονομικό έλεγχο και τη λογιστική, έως τον τραπεζικό και το δημόσιο τομέα και το εμπόριο.

 

  1. Rhoé, που ηγείται της ανάπτυξης του Energy-as-a-Service, υλοποιώντας ένα δίκτυο αποσπώμενων μπαταριών για ηλεκτρικά πλοία, το οποίο διασφαλίζει ότι οι πλοιοκτήτες θα διαθέτουν την ενέργεια που χρειάζονται, όταν τη χρειάζονται και σε ανταγωνιστική τιμή. Χάρη στην εξειδίκευσή της στην ανάπτυξη λογισμικού σχετικά με τη βιωσιμότητα στον κλάδο της ναυτιλίας, η Rhoe είχε μέχρι σήμερα κεντρικό ρόλο σε πληθώρα projects, στα οποία έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του χώρου, όπως Wartsila, DAMEN, Kotug, Lloyds’s Register, Sensata, τις λιμενικές αρχές του Ρότερνταμ, αλλά και της Θεσσαλονίκης. Η Rhoé προσφέρει υπηρεσίες και λύσεις σε επιχειρήσεις, όπως, ενδεικτικά, συγκοινωνιακά μοντέλα και μοντέλα πρόβλεψης, βελτιστοποιήσεις στη χρήση ενέργειας, ανάλυση δεδομένων, ανάπτυξη πλατφόρμων (cloud & local) και Machine Learning μοντέλα.

 

  1. Palo Services, εταιρείας υψηλής τεχνολογίας, που προσφέρει υπηρεσίες ανάλυσης σε επικοινωνιολόγους, marketeers και social media στελέχη χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη. Όραμα της εταιρείας είναι με την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης να «κατανοεί» την ανθρώπινη συμπεριφορά στο ψηφιακό οικοσύστημα. Η εταιρία με τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, Μηχανικής & Βαθιάς Μάθησης παρέχει καινοτόμους τρόπους παρακολούθησης και ανάλυσης των ειδήσεων και του κοινωνικού περιεχομένου που δημιουργείται στο διαδίκτυο, σε πραγματικό χρόνο. Η επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρίας αυτή τη στιγμή καλύπτει μια περιοχή με πληθυσμό 120 εκατομμυρίων πολιτών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
  2. Στους πελάτες της περιλαμβάνονται κορυφαία brands όπως Loreal, Estee Lauder, Nestle, Cosmote, Wind-Nova, Eurobank, Alpha Bank, AstraZeneca, Κωτσόβολος, Public Group, BAT, Peugeot κ.α. Η στενή και μακροχρόνια συνεργασία τους με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο καθώς και με άλλους ερευνητικούς εταίρους στηρίζει την καινοτομία αλλά και τις δραστηριότητες Έρευνας & Ανάπτυξης της εταιρείας. Η εταιρεία υποστηρίζεται από 2 επιταχυντές(Accelerators), το InvestHorizon της ΕΕ και το InnovX.

 

  1. AllWeb Solutions, εταιρεία με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη λογισμικού και τη συμβουλευτική σε θέματα πληροφορικής, μέσω της παράδοσης ολοκληρωμένων έργων σε όλη την Ευρώπη. Η Allweb ειδικεύεται στην υλοποίηση Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων, που βασίζονται σε τεχνολογίες αιχμής, όπως Internet of Things (IoT), Geospatial (GIS), Big Data, Business Analytics, Mobile Apps, eLearning και Integrated Software Apps.
  2. Η Allweb Solutions, αποτελούμενη από μια ταλαντούχα ομάδα 35 επαγγελματιών, τα τελευταία 30+ χρόνια έχει ολοκληρώσει με επιτυχία περισσότερα από 950 έργα για πελάτες στον δημόσιο τομέα, τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, τη βιομηχανία, την υγεία και τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και παρείχε λύσεις για τα τμήματα IT, Finance, HR, πωλήσεων και μάρκετινγκ.

 

  1. Athens Technology Center (ATC), εταιρεία πρωτοπόρος στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων ολοκληρωμένων λύσεων λογισμικού. Σε συνεργασία με την Moore Greece, ελεγκτική και συμβουλευτική εταιρεία εξειδικευμένη στην αγορά της ναυτιλίας, παρουσιάζουν τo Maritime Accounting Software, μια ολοκληρωμένη, πλήρως επεκτάσιμη και οικονομικά συμφέρουσα λύση χρηματοοικονομικής και λογιστικής διαχείρισης, μοναδικά προσαρμοσμένη για τις ανάγκες της ναυτιλίας. Αυτή η cloud-ready λύση παρέχει στους πλοιοκτήτες, τους οικονομικούς διευθυντές και τους λογιστές τις πληροφορίες που χρειάζονται για τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο.

 

Με αφορμή τη συμμετοχή εταιρειών-μελών του ΣΕΚΕΕ στα Ποσειδώνια, ο κ. Γιώργος Μαρκατάτος, πρόεδρος του Συνδέσμου, δήλωσε: «Πρωτοποριακές λύσεις που βασίζονται σε τεχνολογίες αιχμής έρχονται να μεταμορφώσουν τη ναυτιλία, η οποία -όπως και όλοι οι κλάδοι της οικονομίας- βρίσκεται σε ρότα ψηφιακού μετασχηματισμού. Ο ΣΕΚΕΕ και μέλη του μετέχουν φέτος για δεύτερη φορά στα Ποσειδώνια 2022, αυτή τη διεθνή συνάντηση της παγκόσμιας ναυτιλίας στην Ελλάδα, με στόχο να συστήσουν στους πρωταγωνιστές ενός άκρως δυναμικού κλάδου την ελληνική καινοτομία, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, όπως το Internet of Things, το cloud κ.ά., και πρωτοποριακές λύσεις που έχει αναπτύξει στα πεδία των χρηματοοικονομικών, των επικοινωνιών, της διαχείρισης ενέργειας και της βιωσιμότητας για τις ανάγκες της ναυτιλίας».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


O Ανδρέας Πετρόπουλος Αναλαμβάνει την θέση του CEO της Convert Group

Η Convert Group ανακοίνωσε ότι ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και πρώην Chief Executive Officer, θα αναλάβει την θέση του Προέδρου της εταιρείας συνεχίζοντας την πλήρη απασχόλησή του στην εταιρεία, και από τη 1η Ιουνίου 2022, τη θέση του Chief Executive Officer της Convert Group αναλαμβάνει ο Ανδρέας Πετρόπουλος, ο οποίος κατείχε ήδη τον ρόλο του Chief Revenue Officer της εταιρείας.

Η Έλενα Χαϊλαζοπούλου συνεχίζει τα καθήκοντα της Chief Product Officer και διατηρεί τον ρόλο της Deputy CEO της Convert Group.

Ο Ανδρέας Πετρόπουλος επιλέχθηκε τόσο από τους δύο ιδιοκτήτες της εταιρείας Παναγιώτη Γκεζερλή και Έλενα Χαϊλαζοπούλου αλλά και με την πλήρη υποστήριξη του Διοικητικού Συμβουλίου της Convert Group.

O Ανδρέας Πετρόπουλος, 44 ετών, είναι ένας έμπειρος επιχειρησιακός ηγέτης με μεγάλη εμπειρία σε επιχειρήσεις τεχνολογικής καινοτομίας στο Software-as-a-Service μοντέλο με δραστηριότητα σε όλες τις ηπείρους.

Έχει εργαστεί στο παρελθόν ως Director στη Microsoft, ως COO της Softomotive, και για 13 χρόνια σε βασικές θέσεις στην Upstream, 4 χρόνια εκ των οποίων ως COO. Έχει ακόμα σημαντική εργασιακή εμπειρία στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και στον κλάδο των αμυντικών συστημάτων. Είναι μηχανικός με σπουδές ηλεκτρολόγου - μηχανικού, μεταπτυχιακό στις δορυφορικές επικοινωνίες και MBA από το Alba.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η πλατφόρμα MELO της RDC έγινε διεθνές case study των ISV Partners της Zoom

Η πλατφόρμα λογισμικού MELODigital Learning Ecosystem παρουσιάστηκε από την εταιρεία Zoom ως διεθνές case study υλοποίησης των ISV συνεργατών της και δημοσιεύθηκε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://partner.zoom.us/isv/melo/.

Τον Απρίλιο του 2021 η RDC Informatics σύναψε στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Zoom ως ISV Partner. Το πρώτο μεγάλο case study της συνεργασίας αυτής αποτέλεσε η ενσωμάτωση του Zoom Cloud στην πλατφόρμα λογισμικού MELODigital Learning Ecosystem που αναπτύσσει και διαθέτει στην παγκόσμια αγορά λογισμικού η RDC Informatics.

Με την αξιοποίηση του Zoom Cloud, η πλατφόρμα MELO προσφέρει απαράμιλλες δυνατότητες στα υποσυστήματα ζωντανής τηλεκπαίδευσης & συνεργασίας αναφορικά με την ποιότητα ήχου και εικόνας, την ασφάλεια, την εμπειρία χρήσης αλλά και τα στατιστικά στοιχεία χρήσης της υπηρεσίας (live learning analytics).

Η επιτυχημένη ενσωμάτωση του Web SDK του Zoom Cloud στην πλατφόρμα MELO, επισφραγίστηκε με την αναγνώριση του case study από τη Zoom, ως ενός από τα πιο πετυχημένα σε διεθνές επίπεδο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στρατηγική επένδυση της Generation Y στη RoiMat

Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της σε Όμιλο Επιχειρήσεων, η Generation Y - International eBusiness Hub προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στη RoiMat Forward Marketing Agency, μια από τις πιο δυναμικές και σύγχρονες εταιρείας marketing της αγοράς.

H Roimat θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο στη φαρέτρα του Ομίλου, προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες για μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επιδιώκουν συνεχή και ταυτόχρονα ταχεία ανάπτυξη.

«Η επιχειρηματική οπτική της Generation Y ταυτίζεται απόλυτα με το όραμα της RoiMat για επιχειρηματική ανάπτυξη μέσω 3600 growth marketing ενέργειες. Πιστοί στις αξίες μας υποδεχόμαστε με ενθουσιασμό τις νέες περιπέτειες και προκλήσεις που ακολουθούν τη συνεργασία αυτή, με πυξίδα την πολυεπίπεδη εξέλιξη των πελατών μας», τονίζει ο Θεόδωρος Γεωργεδάκης, CEO της RoiMat.

«Με χαρά υποδεχόμαστε το Θοδωρή Γεωργεδάκη και τη Roimat, με την οποία μοιραζόμαστε κοινές αξίες ως προς την εξυπηρέτηση του πελάτη. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, με τη Roimat καλύπτουμε τις ανάγκες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που αποτελούν τη ραχοκοκκαλιά της, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και εμπειρία της Generation Y, σε συνδυασμό με την ευελιξία της Roimat». δηλώνει γι’ αυτήν την επένδυση ο Αναστάσιος Σπανίδης, Founder & CEO του Ομίλου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η NetSteps είναι ένα από τα Best Place to Work στην Ελλάδα

Ως Best Place to Work στην Ελλάδα αναδείχθηκε η NetSteps, το μοναδικό eCommerce & Digital Marketing Agency, στη λίστα των 25 ελληνικών εταιρειών της κατάταξης. Από μία μικρή ομάδα 5-6 ατόμων το 2013 εξελίχθηκε σε μία μεγάλη οικογένεια 50 ατόμων, που αγαπά να εξελίσσεται.

Μέσα στα 8 χρόνια λειτουργίας της, έχει συλλέξει στη φαρέτρα της όχι μόνο συνεργασίες με τα μεγαλύτερα διεθνή brands, αλλά και την εμπιστοσύνη & τον ενθουσιασμό των εργαζομένων της.

Η βράβευσή της ως Best Place to Work ήρθε σαν μία επιβράβευση για την εμπιστοσύνη, την καλή συνεργασία και την ατμόσφαιρα ελευθερίας που προσπαθεί να καλλιεργεί κάθε μέλος του #netstepsteam ξεχωριστά. Με βασικές αρχές της εταιρείας την εμπιστοσύνη, τη συναδελφικότητα, τον σεβασμό των ανθρώπων της και την αριστεία, οι πρακτικές της στοχεύουν στη διαμόρφωση ενός οικογενειακού κλίματος, ικανού να εμπνεύσει τα καλύτερα ταλέντα.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Καραλή, CEO της NetSteps, “η ομάδα μας είναι ο βασικός πυρήνας για την επιτυχία και παραμένει πάντα το πρώτο μας μέλημα σε έναν κόσμο που αλλάζει και εξελίσσεται διαρκώς. Η αφοσίωση της ομάδας είναι πραγματικά συγκινητική, γι’ αυτό κι εμείς προσπαθούμε διαρκώς να την επιστρέφουμε πίσω στους εργαζόμενους με κάθε δυνατό τρόπο. Είμαστε μία οικογένεια που μεγαλώνει με ταχύτατους ρυθμούς, αλλά πάντα με γνώμονα την ευημερία της”.

Η έρευνα διεξήχθη από το διεθνές Ινστιτούτο Great Place To Work®, το οποίο έχει παρουσία σε 45 χώρες και αξιολογεί τα εργασιακά περιβάλλοντα εκατομμυρίων εργαζομένων. Βασίζεται κυρίως σε κρυφά ανώνυμα ερωτηματολόγια που αποστέλλονται απευθείας από το Great Place to Work® στο προσωπικό των εταιρειών, αλλά και σε Culture Audit που συντάσσεται από εξειδικευμένους επιστήμονες του κλάδου διοίκησης προσωπικού.

Σύμφωνα με την άποψη των αξιολογητών της έρευνας, η NetSteps αποτελεί: “Χαρακτηριστικό παράδειγμα μίας εταιρείας η οποία προωθεί την ελευθερία στην έκφραση και στην παραγωγή καινοτόμων ιδεών είτε από το τμήμα τεχνολογίας, είτε από το μάρκετινγκ. Το εργασιακό περιβάλλον και η κουλτούρα που έχει αναπτύξει η εταιρεία βασίζονται στις αρχές της ελευθερίας, της εξέλιξης και της προσωπικής έκφρασης κάθε προσωπικότητας της ομάδας.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η PayPal ξεκινά τη χρηματοδότηση ΜμΕ στη Γαλλία και την Ολλανδία

Η PayPal ξεκίνησε τη διάθεση του χρηματοδοτικού προϊόντος PayPal Funding Pro για ΜμΕ στη Γαλλία και την Ολλανδία. Η λύση παρέχει στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε αναπτυξιακά κεφάλαια.

Οι πωλητές με επιχειρηματικό λογαριασμό PayPal στη Γαλλία και την Ολλανδία μπορούν να χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα χρηματοδότησης της εταιρείας για να αποκτήσουν πρόσβαση σε κεφάλαιο ανάπτυξης. Οι νέοι πελάτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση για δάνειο έως 130.000 ευρώ, ενώ οι υφιστάμενοι πελάτες μπορούν να λάβουν έως και 160.000 ευρώ.

Το δάνειο που λαμβάνει ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης εξαρτάται από τον όγκο των πωλήσεών του στο PayPal. Μετά την υποβολή αίτησης για δάνειο, το PayPal μπορεί να πραγματοποιήσει έναν γρήγορο πιστωτικό έλεγχο και να λάβει μια απόφαση μέσα σε λίγα λεπτά. Στη συνέχεια παρέχει τη χρηματοδότηση.

Η PayPal αναφέρει πως η λύση της προωθεί τον υπεύθυνο δανεισμό, επειδή οι αποπληρωμές είναι προσαρμοσμένες στον όγκο πωλήσεων της επιχείρησης. Η επιχείρηση καταβάλλει αυτόματα ποσοστό αποπληρωμής από 10% έως 30% ανά πώληση, χωρίς καθορισμένο χρόνο ορίζοντα.

Η χρηματοδοτική λύση της PayPal ήταν ήδη διαθέσιμη σε τέσσερις άλλες αγορές: τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία. Σύμφωνα με την εταιρεία, στη Γερμανία, από το 2018 που διατίθεται το πρόγραμμα, έχει ήδη χρηματοδοτήσει πάνω από 250 εκατομμύρια ευρώ σε περισσότερες από 8.000 ΜΜΕ. Σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, η εταιρεία έχει χρηματοδοτήσει πάνω από 3,4 δισ. ευρώ, με περισσότερα από 230.000 εγκεκριμένα δάνεια.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Εικόνα: Muhammad Asyfaul, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search