Tech & Business

Στην ΕΛΕΔ η κατασκευή και συντήρηση ιστοσελίδων του πελατολογίου της ΑΤΝΕΤ

Στην εξαγορά του πελατολογίου της ΑΤΝΕΤ, για υπηρεσίες κατασκευής και συντήρησης ιστοσελίδων προχώρησε η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου.

Ο κ. Ανδριανάκος, Γενικός Διευθυντής της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου, δήλωσε:

"Δύο ιστορικές εταιρείες του χώρου - η ΑΤΝΕΤ μετρά περισσότερα από 20 χρόνια και η ΕΛΕΔ αισίως τα 17 - προχωρούν στην επόμενη μέρα.

Η ένταξη του πελατολογίου της ΑΤΝΕΤ στην ΕΛΕΔ αποτελεί μεγάλη χαρά αλλά και ευθύνη για εμάς.

Οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, με την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής, ήταν πάντα ζητούμενο τόσο για εμάς, όσο και για την ΑΤΝΕΤ. Με τον ίδιο ζήλο και επαγγελματισμό θα συνεχίσουμε, προσθέτοντας στους πελάτες μας, αυτούς της ΑΤΝΕΤ, οι οποίοι να είναι σίγουροι πως θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις καλύτερες υπηρεσίες. 

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου, έχοντας υλοποιήσει εκατοντάδες σύνθετα έργα, διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία, για να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο, τις ανάγκες των πελατών της ΑΤΝΕΤ.

Οι συζητήσεις μας με τους ανθρώπους της ΑΤΝΕΤ, μας έδειξαν πως αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους με ανάλογο επαγγελματισμό και προσφέρουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, οι οποίες ταιριάζουν με τον δικό μας τρόπο λειτουργίας. Ως εκ τούτου, η εν λόγω στρατηγική συνεργασία, διαθέτει όλα τα εχέγγυα για να πετύχει".

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η DOPE Indie Digital Agency of the Year 2022

Επτά διακρίσεις συνολικά κέρδισε η DOPE στα Indie Awards 2022 με σημαντικότερη αυτή του Digital Agency of the Year 2022.

«Φέτος γιορτάζουμε 5 χρόνια DOPE. Η διάκριση ως Independent Digital Agency of the Year σημαίνει πολλά για μας. Αυτή η διάκριση προφανώς πάει στους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται με τις digital-τρέλες μας, αλλά κυρίως στους 50+ dopers που κάθε μέρα δίνουν πόνο συνεχίζοντας να κάνουμε αυτό που αγαπάμε καλύτερα», δήλωσε ο Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης, CEO της DOPE.

 

Αναλυτικά, η DOPE βραβεύτηκε με:

  • GOLD, στην κατηγορία “Best in Digital” για τον επανασχεδιασμό του IASO.gr
  • GOLD, στην κατηγορία “Best in Direct” για το Vodafone CU Facebook Group- "Φάσεις που δεν παίχτηκαν ποτέ"
  • GOLD, στηνκατηγορία “Social Media” για το Vodafone CU - OPEN To Summer Debates
  • SILVER, στηνκατηγορία “Social Media” για το Vodafone CU - OPEN To Zen
  • BRONZE, στηνκατηγορία “Social Media” για το IASO General Clinic "PROTECT YOUR BALLS - Movember”
  • BRONZE, στηνκατηγορία “Branded Content” για το Vodafone CU - OPEN To Zen

 

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Επεκτείνεται ο Εθνικός Υπερυπολογιστής HPC-ARIS

Η Περιφέρεια Αττικής και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας - ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), φορέας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ανακοίνωσαν την  Ένταξη της Πράξης «Αναβάθμιση του εθνικού υπερυπολογιστή υψηλών επιδόσεων (Φάση Α)» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020» και στον Άξονα Προτεραιότητας «Διάδοση και Ανάπτυξη Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών των ΜΜΕ με τη χρήση ΤΠΕ».

Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "ΑΤΤΙΚΗ" 2014.2020, μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ). Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στο ποσό των 3,8 εκ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί σε δύο έτη.

Δεδομένης της αυξανόμενης εγχώριας ζήτησης σε υπολογιστική ισχύ, η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση του εθνικού υπερυπολογιστή υψηλών επιδόσεων (Φάση Α΄)» θα επεκτείνει το υφιστάμενο υπολογιστικό σύστημα υψηλών επιδόσεων που διαθέτει. Πιο συγκεκριμένα, η Πράξη περιλαμβάνει την προμήθεια και εγκατάσταση πρόσθετου υπολογιστικού εξοπλισμού υψηλών επιδόσεων στο κέντρο Δεδομένων στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. ανέπτυξε και λειτουργεί, από το 2015, το ισχυρότερο υπολογιστικό σύστημα υψηλών επιδόσεων (High Performance Computer – HPC) στην Ελλάδα με την ονομασία ARIS (Advanced Research Information System), το οποίο δίνει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης ερευνητών με ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ταχύτητα εκτέλεσης υπολογισμών, αποθηκευτικό χώρο και μνήμη που δεν καλύπτουν οι απλοί υπολογιστές.

Εδώ και επτά χρόνια, το υπερυπολογιστικό σύστημα ARIS αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο της ελληνικής ερευνητικής κοινότητας, υποστηρίζοντας επιστημονικές εφαρμογές ευρείας κλίμακας. Το ποσοστό χρήσης του έφτασε το 100% σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα από την έναρξη λειτουργίας του, ενώ η μέση ετήσια χρήση των πόρων του ξεπερνά το 94%. Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μέχρι σήμερα, έχουν αποδοθεί 650 εκατομμύρια core ώρες (ώρες υπολογιστικής επεξεργασίας) σε 880 ερευνητικά έργα στην Ελλάδα.

Ο νέος ισχυρότερος υπερυπολογιστής που θα προκύψει θα αξιοποιηθεί για την υποστήριξη επιστημονικών εφαρμογών ευρείας κλίμακας, κυρίως σε τομείς της επιστήμης όπως: της επιστήμης υλικών, της χημείας-βιοχημείας, της κλιματολογίας, της  μετεωρολογίας, της μηχανικής μάθησης και της μηχανικής των ρευστών.

Περισσότερες πληροφορίες

- Για την ΕΔΥΤΕ Α.Ε.: https://grnet.gr

- Για το Εθνικό Supercomputer center: https://hpc.grnet.gr

- Για το Εθνικό Κέντρο Ικανοτήτων HPC: https://eurocc-greece.gr

- Για τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής: https://www.patt.gov.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


To Papaki στήριξε το WordCamp Athens 2022 ως silver sponsor

Το WordCamp Athens επέστρεψε live μετά από 2 χρόνια και το Papaki ήταν υπερήφανος χορηγός.

Το Papaki στηρίζοντας έμπρακτα τη WordPress κοινότητα, έδωσε δυναμικό παρόν ως silver χορηγός στο WordCamp Athens που πραγματοποιήθηκε ζωντανά φέτος, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στις 9 και 10 Απριλίου.

Στο εντυπωσιακό booth του Papaki, υπήρχαν δώρα για όλους, ενώ με το μότο Online is better with Papaki, η ομάδα της εταιρείας συνομίλησε με τους παρευρισκομένους για οτιδήποτε σχετικό με τη ψηφιακή τους παρουσία. Παράλληλα, τους παρότρυνε να συμμετέχουν στον διαγωνισμό για 3 magix boxes με μοναδικά δώρα, απαντώντας σε 5 ερωτήσεις για το Papaki. Οι συμμετοχές άγγιξαν τις 100 και τα χαμόγελα ήταν πολλά περισσότερα!

Ενδιαφέροντα πράγματα όμως, εκτυλισσόντουσαν και εκτός των χορηγικών booths, και συγκεκριμένα στις δύο αίθουσες που φιλοξενούσαν ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι ομιλίες αφορούσαν το WooCommerce, το SEO, το content marketing, το blogging, στρατηγικές προώθησης, και πολλά ακόμη. Όλες οι ομιλίες ολοκληρώθηκαν την πρώτη ημέρα και μετά ακολούθησε το καθιερωμένο after party.

Για την επόμενη ημέρα είχε προγραμματιστεί το Contributors Day στο χώρο του Found.ation. Σε χαλαρό κλίμα συγκεντρώθηκαν όλοι οι φίλοι του WordPress, προγραμματιστές, designers, δημοσιογράφοι, κειμενογράφοι, άνθρωποι του marketing και των social media, χρήστες του WordPress και bloggers, και συνεργάστηκαν για την ανάπτυξη της τοπικής κοινότητας, τη συνεισφορά στη μετάφραση, στα fora και γενικά την εξέλιξη του CMS.

Το Papaki αγαπάει το WordPress και πάντα στηρίζει τις διοργανώσεις που φέρνουν τους φίλους του αγαπημένου CMS κοντά και μοιράζονται γνώσεις για την εξέλιξή του. Συμμετέχει σταθερά στο WordCamp Athens, τη μεγάλη γιορτή της Ελληνικής κοινότητας του WordPress, και φυσικά θα δώσει το παρόν και στο WordCamp Europe στο Πόρτο στις 2-4 Ιουνίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ΑCS Χρυσός χορηγός του e-Commerce Conference 2022

Η ACS ήταν, και φέτος, χρυσός χορηγός στο e-Commerce Conference. Η εταιρεία, με συναίσθηση του ρόλου της ως στρατηγικού εταίρου του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, στηρίζει με τη χορηγία της, αλλά και με τη συμμετοχή της τον θεσμό, για όγδοη συνεχή φορά, έχοντας τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε επιχειρήσεις με σημαντική παρουσία στον κλάδο και να ενημερωθεί για τα θέματα που τις απασχολούν.

Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, κατά τον χαιρετισμό της στην έναρξη του συνεδρίου, αφού αναφέρθηκε στη δύσκολη κατάσταση που καλείται να διαχειριστεί και φέτος το ελληνικό επιχειρείν, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, της πανδημίας, αλλά και της ενεργειακής κρίσης, επισήμανε ότι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει συνολικά ο κλάδος των ταχυμεταφορών οδηγούν σε μία νέα εποχή επενδύσεων για τον κλάδο, αλλά και στην παροχή νέων λύσεων για τους πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αναφερόμενη στην ACS, σημείωσε ότι το 2022 η εταιρεία σχεδιάζει τα εγκαίνια των νέων υπερσύγχρονων εγκαταστάσεών της στην Αθήνα, όπου λειτουργεί ήδη ο νέος κόμβος διαλογής, παρέχοντας τη δυνατότητα διαλογής 50.000 αποστολών την ώρα. Ενώ πρόσθεσε ότι η ACS αναζητά νέους τρόπους για να προσφέρει νέες καινοτόμες εμπειρίες στους πελάτες της με τη χρήση της τεχνολογίας, όπως τα πρώτα 200 Smart Lockers του Δικτύου Smart Point της ACS, τοποθετημένα στις 6 μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και την Ψηφιακή Βοηθό (“ACiStant”) στη νέα ιστοσελίδα της εταιρείας και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής κλήσης courier στην επερχόμενη νέα έκδοση της εφαρμογής της εταιρείας για κινητά τηλέφωνα (“ACS Mobile App”).

H ACS θα συνεχίσει να επενδύει στα ηλεκτρονικά της συστήματα, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της, ώστε να παραμείνει ο στρατηγικός εταίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Generation Y μετασχηματίζεται σε Όμιλο Επιχειρήσεων

Από το βήμα του έβδομου οικονομικού φόρουμ των Δελφών ανακοίνωσε ο Αναστάσιος Σπανίδης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Generation Y – International eBusiness Hub, το μετασχηματισμό της εταιρείας σε όμιλο επιχειρήσεων.

Η ανακοίνωση αυτή ήρθε έπειτα από τις στρατηγικές επενδύσεις της Generation Y στην Global Sustain (με εξειδίκευση σε δράσεις ESG), στη The Jones (creative advertising agency), τη Future Insurance (ασφαλιστική μεσιτεία), καθώς και της Roimat (digital consultation & social media).

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του πάνελ που συντόνιζε ο ίδιος, την Παρασκευή 8/4 και αφορούσε στον ψηφιακό μετασχηματισμό οδηγούμενο από την τεχνητή νοημοσύνη, ανέφερε πως «δημιουργούμε όμιλο επιχειρήσεων, ώστε να διευρύνουμε τους τομείς στους οποίους μπορούμε να προσφέρουμε στο ελληνικό και διεθνές επιχειρείν, καθώς και το βάθος των υπηρεσιών μας, αξιοποιώντας την cutting-edge τεχνολογία».

Ο μετασχηματισμός σε όμιλο επιχειρήσεων θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2022, όπου αναμένονται και περαιτέρω στρατηγικές εξαγορές, συμμαχίες και συνεργασίες για την Generation Y.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H EPSILON NET εξαγόρασε το 51% της DIGITAL4U

Η EPSILON NET ανακοίνωσε την απόκτηση πλειοψηφικού ποσοστού  51% στην εταιρία με την επωνυμία «DIGITAL4U ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ » και το διακριτικό τίτλο «DIGITAL4U», η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του e-Commerce & Digital marketing www.digital4u.gr.

Η DIGITAL4U, ιδρύθηκε το 2013, με στόχο τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης Στρατηγικής Διαδικτυακής Επικοινωνίας για κάθε επιχείρηση. Έχει μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία e-shop/e-Commerce solutions, τόσο στην κατασκευή/βελτιστοποίηση, όσο και στην προώθηση, προσφέροντας πλήρες φάσμα λύσεων, ανάλογα με τους στόχους  κάθε επιχείρησης.

Η εταιρία δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί 32 εξειδικευμένα στελέχη και εξειδικεύεται στους τομείς :

  • E-Shop & e-Market Solutions
  • Web Design & Development
  • Advanced e-Commerce Solutions
  • B2B Platform
  • Performance Marketing
  • Digital Branding
  • Search Engine Optimization (SEO)

 

Κατά τη διάρκεια των 9 ετών λειτουργίας, η DIGITAL4U κατάφερε να προσελκύσει ορισμένα από τα δημοφιλέστερα brands της ελληνικής αγοράς και να εισάγει καινοτόμες λύσεις  στον διαρκώς εξελισσόμενο χώρο του διαδικτυακού marketing. Έχει βραβευτεί, τόσο σε διεθνείς όσο και σε εγχώριους διαγωνισμούς για έργα της στο e-Commerce και στο SEO.

Ο κύκλος εργασιών της DIGITAL4U για τη χρήση του 2021 ανήλθε σε 1,36  εκατ. Ευρώ, αυξημένος κατά 27% σε σχέση με το 2020, ενώ τα εκτιμώμενα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 229 χιλ. ευρώ, αυξημένα κατά 75% σε σχέση με το 2020. Η εταιρία στις 31/12/2021, είχε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό ενώ τα ταμειακά της διαθέσιμα διαμορφώθηκαν σε 314 χιλ. ευρώ.

Στην EPSILON NET θα μεταβιβαστεί ποσοστό 51% της DIGITAL4U. Το συνολικό τίμημα για την εξαγορά και απόκτηση ποσοστού  51% της εταιρίας θα ανέλθει σε 0,5 εκατ. ευρώ.

Επίσης, με συμφωνία των μερών, στην Γενική Συνέλευση που θα συγκληθεί την 14/04/2022, θα αποφασιστεί αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρίας μετά την ολοκλήρωση της οποίας το ποσοστό της Epsilon Net θα ανέλθει σε 60% στο Μ.Κ της DIGITAL4U

Να επισημανθεί ότι το υπόλοιπο ποσοστό της εταιρίας εξακολουθεί να ανήκει στους βασικούς ιδρυτές της, μεταξύ των οποίων και ο κ. Χρήστος Κωστούλας, ο οποίος θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του ως Διευθύνων  Σύμβουλος, διατηρώντας παράλληλα το 24,5% της DIGITAL4U (μετά την αναμενόμενη αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου θα διαμορφωθεί σε 20%).

Η συγκεκριμένη εξαγορά, συνέχεια των μεθοδευμένων κινήσεων της EPSILON NET για επέκταση σε συμπληρωματικά προϊόντα και υπηρεσίες, ενισχύει τη στρατηγική της εταιρίας για παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στους πελάτες της και υλοποιεί τον σχεδιασμό της για είσοδο σε ειδικές κάθετες αγορές, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις, με στόχο την διεύρυνση της πελατειακής της βάσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Aboutnet: 5 βραβεύσεις σε 5 διακεκριμένους θεσμούς

Η Aboutnet κατέχει στο δυναμικό της καταρτισμένους επαγγελματίες με πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία, καθώς και νέους φιλόδοξους ανθρώπους που προσφέρουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους για την επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος. Με επαγγελματισμό, σεβασμό προς τον πελάτη, τις ανάγκες του και τις προτιμήσεις του, μπόρεσε να επιτύχει άρτιες συνεργασίες με πελάτες.

Οι άνθρωποι της εταιρείας ήταν πάντα διαθέσιμοι για την επίλυση οποιουδήποτε θέματος, καθώς και για την δημιουργία νέων ιδεών, προσφέροντας υπηρεσίες όπως κατασκευή ιστοσελίδων, φιλοξενία ιστοσελίδων, κατοχύρωση ονομάτων, προώθηση ιστοσελίδων – υπηρεσίες SEO, web developing, web hosting και digital marketing.

Ως αποτέλεσμα αυτού απέσπασε φέτος 5 διακρίσεις σε 5 διαφορετικούς θεσμούς, για την ομαλή συνεργασία και το άριστο αποτέλεσμά της.

Το πρώτο Silver βραβείο στα Energy Mastering Awards 2022, για την κατασκευή του site “Allazorevma”, το δεύτερο Silver βραβείο στα Green Awards 2022, για την κατασκευή του site “Biogas" Energy”. Το τρίτο Silver βραβείο για το site “Agropoly” στα Natural & Organic Awards 2022, καθώς και ακόμα ένα Silver βραβείο στα Bakery Awards 2022 για την κατασκευή του site “Ελληνικός Φούρνος Μπρακόπουλος”. Τέλος, κατάφερε και κέρδισε το Gold βραβείο για την κατασκευή του site “Nutriprimus” στα Fitness Awards του 2022.

Με ένα πορτφόλιο το οποίο περιλαμβάνει πάνω από 1.500 ιστοσελίδες και όντας μία απο τις παλαιότερες και μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα, στο χώρο αυτό, η Aboutnet μένοντας πιστή στους πελάτες της εγγυάται την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μια ακόμη σημαντική βράβευση για την Softweb στα Sports Marketing Awards 2022

Η Softweb απέσπασε μία ακόμη διάκριση για την πρωτοπορία και καινοτομία που την χαρακτηρίζει.

Βραβεύτηκε με το BRONZE βραβείο στα Sports Marketing Awards 2022 για τη λύση Softweb Custom App και συγκεκριμένα για το case ΠΑΕ ΑΡΗΣ στην ενότητα «Miscellaneous», στην κατηγορία «Best Sports Mobile App».

Οι δράσεις και η συνεχής εξέλιξη της εταιρίας αναγνωρίστηκαν από την κριτική επιτροπή της ως άξιες επιβράβευσης και επιβεβαίωσης της υπεροχής της Softweb στην κατασκευή mobile εφαρμογών.

Η mobile εφαρμογή “ARIS FC Official App” είναι διαθέσιμη σε λειτουργικά Android και iOS. Οι φίλαθλοι της ΠΑΕ ΑΡΗΣ έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν την εφαρμογή στο smartphone ή στο tablet τους από το Google Play κι από το App Store αντίστοιχα και να περιηγηθούν 24/7 σε ένα διαδραστικό περιβάλλον.

Μερικά από τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι πως οι φίλαθλοι της ΠΑΕ ΑΡΗΣ μπορούν να ενημερωθούν πρώτοι για τα τελευταία νέα της ομάδας, το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα των αγώνων. Επιπλέον, μπορούν να περιηγηθούν virtually στο αγαπημένο τους γήπεδο “Κλεάνθης Βικελίδης”, να απολαύσουν πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βίντεο αλλά και να ψηφίσουν τον MVP της αγωνιστικής.

Τέλος, μπορούν να επισκεφτούν online την ARIS FC Boutique και να αγοράσουν αναμνηστικά δώρα με το σήμα του “Θεού του Πολέμου”. Η καινοτομία της λύσης σε συνδυασμό με τα προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά της, επιβεβαιώνει την τεχνολογική υπεροχή των mobile εφαρμογών που αναπτύσσει η εταιρεία.

Η mobile εφαρμογή της ΠΑΕ ΑΡΗΣ φέρει την υπογραφή της Softweb και υπόσχεται στους φιλάθλους μία αξέχαστη εμπειρία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Στρατηγική επένδυση της Generation Y στη The Jones

Μία ακόμα σημαντική στρατηγική ενέργεια για την Generation Y - International eBusiness Hub, ηγέτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό εδώ και 22 χρόνια, αποτελεί η επένδυση στη The Jones, ένα από τα πιο έμπειρα στελεχωμένα Creative Advertising Agencies της χώρας.

Διαθέτοντας ως στρατηγικό βραχίονα στο creative advertising τη The Jones, η Generation Y ενισχύει καταλυτικά και ενδυναμώνει περαιτέρω τη δημιουργική δυνατότητά της στην επικοινωνιακή στρατηγική του παγκοσμίου βεληνεκούς πελατολογίου της.



«Αισθανόμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την πολύτιμη εμπειρία που φέρει η ομάδα της Ευτυχίας Μισαηλίδου μέσω της The Jones στον όμιλό μας, καθώς η παρουσία της προσφέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας σε αυτή τη νέα εποχή ανάπτυξης που διέπεται σε κάθε έκφανσή της από data driven creativity», τόνισε ο Αναστάσιος Σπανίδης, CEO της Generation Y.

"Creative, data & tech for experiential, αυτή είναι η στρατηγική προσέγγιση της Generation Y και της The Jones, με σκοπό τη δημιουργία ανθρωποκεντρικών επικοινωνιών που θα ενισχύσουν το brand value των υφιστάμενων, αλλά και μελλοντικών πελατών μας" δήλωσε για αυτήν την επένδυση η Managing Partner της The Jones, κ. Ευτυχία Μισαηλίδου.
 
Για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά πραγματοποιείται στρατηγική συμμαχία μέσα στον ίδιο όμιλο εταιρειών, ανάμεσα στο digital transformation και το creative advertising, ανάγοντας την εμπειρία που προσφέρουν τα brands σε μία νέα υπέρ-προσωποποιημένη πραγματικότητα που έρχεται για να ταράξει τα νερά της επιχειρηματικής αρένας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search